Stockholm: Arbetsledare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Arbetsledare i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2023-09-18 // Varaktighet: Heltid

Hej
Vi är ett litet, personligt städ- och flyttföretag som utgår ifrån Bromma men med kunder i hela Stockholms län. Vi har mycket goda relationer till våra kunder och våra ambitioner är trygghet, kvalitet och omtanke. Tillsammans med våra medarbetare är vi ett glatt team som alltid är lyhörda för kundens behov och önskemål!
Nu söker vi en engagerad, ansvarstagande och erfaren arbetsledare som vill bli en del av vårt dynamiska team.
Vi vill att du är självgående, pålitlig och har en stark arbetsmoral. Du ska också vara organiserad och kunna hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Att du dessutom har ett öga för detaljer och hela tiden strävar efter att leverera högkvalitativ service till våra kunder ser vi som en självklarhet.
Eftersom vi utgår från Bromma ser vi det som en fördel om du är bosatt på nordvästra sidan av Stockholm.
Dina främsta arbetsuppgifter är:
Att planera, leda och fördela det dagliga arbetet
Att utföra kvalitetskontroller
Att introducera och utbilda personal
Rapportering till ledningen
Kundkontakt
Lokalvård Arbete vid behov - räkna med ca 10-15% av din arbetstid


Krav:
Minst två års dokumenterad arbetslivserfarenhet inom städning/lokalvård och minst två års dokumenterad erfarenhet som arbetsledare. Vi kommer att kräva och verifiera referenser.
Flytande kunskaper i svenska och engelska.
Du ska ha B-körkort och ha haft det i minst 3 år.
Erfarenhet av att köra både automat- och manuellt växlade bilar.
Vana vid att köra skåpbil.
Meriterande om du har en SRY-utbildning eller motsvarande.






Om anställningen:
Omfattning: 100% eller enligt överenskommelse.
Tillträde: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Fast månadslön
Arbetskläder
Arbetsbil






Om du uppfyller våra krav och tror att du skulle passa bra i vårt team och i denna tjänst, ser vi fram emot att höra från dig.
Skicka in din ansökan med CV och referenser till personalhygienteknik@gmail,com. Vänligen ange "Arbetsledare - städning" i ämnesraden.
Sista ansökningsdag är 30 september, men vi läser och hanterar ansökningarna löpande - så tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut.
Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!
ANSÖK

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Arbetsledare, städ/Städledare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Arbetsledare, städ/Städledare.

Operation Manager

Läs mer Okt 1
Vi söker nu en stjärna som kan bidra till vår utveckling och snabba tillväxt i koncernen Hembry, som nyligen har förvärvat Gotlands ledande städbolag och ett mindre bolag påLidingö!
Hembry är en modern städfirma som arbetar med återkommande hemstädning och kontorsstädning. Bolaget är verksamt i Stockholm, Göteborg, Malmö,Lund och Gotland. Efter fyra års verksamhet omsätter vi 40 mkr och har cirka 100 anställda. Vårt mål är däremot satt långt högre och vi behöver någon som vill uppnå det tillsammans med oss. Vi använder oss av både AI och särskilda lösningar för en effektiv organisation som är en av våra stora fördelar.
Tjänsten Operation Manager innefattar operativt ansvar för alla våra kunder ochstädare i Stockholm. Du kommer att vara ansvarig för områdets drifteffektivitet genom att ha koll på nyckeltalen, driva förbättring och säkerställa att dina tjänstemannakollegors potential nyttjas till fullo. Dina främsta nyckeltal som du är ansvarig för är:1. Debiteringsgrad2. Kundnöjdhet3. Medarbetarnöjdhet4.Team-produktivitet
Det är ett krav att du har stor erfarenhet av att arbeta effektivt vid dator. Du är analytisk, lösningsorienterad, en lagbyggare och både ser och framförallt agerar på möjligheter.Erfarenhet av systemet Tengella och utbildning eller kompetens inom ITär meriterande. Du talar både flytande svenska och engelska utan brytning.
Arbetet utförs på vårt ljusa och nyrenoverade kontor påVikingagatan 19 iStockholm, där du främst sitter själv men ofta får besök av vårTeam Leader, CRM Specialist och städare. Möjlighet finns att arbeta hemifrån eller på distans ibland.
Vid goda prestationer och bidrag till teamet finns stora möjligheter till utveckling, befordran och löneökning eftersom bolaget växer fort.

Ansök nu

Arbetsledare inom Lokalvård till XLNT Group

Läs mer Aug 20
Om XLNT Group
XLNT Group är en dynamisk och snabbväxande företagsgrupp som består av tre specialiserade bolag inom facility services. Med över 30 års samlad erfarenhet, omsätter vi cirka 170 miljoner kronor och har runt 350 anställda (2023). Vi har alltid haft stark tillväxt och de senaste åren har vi varit Di gasellföretag fyra år i rad, och ett av Europas snabbast växande företag enligt Financial Times 2022 och 2023.
Våra bolag:
XLNT Workplace – Arbetsplatser & Kontor
XLNT Hospitality – Hotell & Konferens
XLNT Facility – Fastigheter & Yttre skötsel

Om jobbetVi söker dig som har känsla för hög kvalitet och service, en positiv, social person som har lätt för att samarbeta och gillar att ha många bollar i luften!
ArbetsuppgifterSom arbetsledare inom lokalvård kommer du att säkerställa att kvalitetsstandarder mellan XLNT och våra kunder efterlevs. Du ansvarar för ett bestånd av kunder, vilket innebär att du övervakar arbetets kvalitet, utför kvalitetskontroller och följer upp enligt rutin.
Dina uppgifter inkluderar schemaläggning av personal, stöd till dina kollegor, delaktighet i rekrytering, planering av periodiska insatser och säkerställande av leverans. Du kommer även att vara behjälplig med övriga kundrelaterade ärenden för att upprätthålla en hög servicenivå och effektiv drift.
Är du den vi söker till tjänsten som Arbetsledare Lokalvård?
Vem är du?
Noggrann, strukturerad och självständig med ett starkt fokus på kvalitet och service. Du har ett utmärkt omdöme och en djup känsla för att leverera högsta standard i alla aspekter av ditt arbete. Som person är du positiv och har lätt för att samarbeta med både kunder och kollegor, vilket gör att du bidrar till ett bra arbetsklimat.
Du trivs i en dynamisk arbetsmiljö där tempot ibland kan vara högt. Din förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt, med ett flexibelt förhållningssätt, gör att du kan prioritera effektivt och ta egna initiativ. Du är van vid att navigera mellan olika arbetsuppgifter och är duktig på att hålla fokus och organisera ditt arbete för att möta både kundernas och företagets behov.
XLNT erbjuder
Lön enligt överenskommelse.
Heltidstjänst.
Du är en del av ett sammansvetsat team där vi har roligt tillsammans!
En arbetsplats med trevliga kollegor och en engagerad ledning som låter dig vara delaktig i företagets utveckling.
Möjlighet att utvecklas karriärmässigt och växa inom organisationen.

Dina arbetsuppgifter
Resultatansvar för utpekade objekt: Du kommer att ha ansvar för att säkerställa att de specifika lokalvårdsobjekten du är tilldelad uppfyller företagets krav på kvalitet och effektivitet. Du ser till att alla uppgifter utförs enligt avtal och levererar resultat som möter både kundens och företagets förväntningar.
Ansvar för relevanta KPI:er:Du är ansvarig för att övervaka och uppnå nyckeltal (KPI) för ditt område. Detta innebär att du kontinuerligt följer upp och rapporterar på prestationer för att säkerställa att mål och kvalitetsstandarder uppfylls.
Kundkontakt och kvalitetskontroller: Du kommer att ha regelbunden kontakt med kunder för att förstå deras behov och säkerställa att våra tjänster levererar enligt avtal. Du genomför kvalitetskontroller för att upprätthålla hög standard och löser eventuella problem som uppstår.
Personalansvar för lokalvårdare: Du har ansvar för ett team av lokalvårdare, inklusive att leda, stödja och motivera dem i deras dagliga arbete. Du säkerställer att teamet arbetar effektivt och följer företagets riktlinjer.
Utbildning av personal: I samråd med utbildningsansvarig kommer du att ansvara för att utbilda ny personal och säkerställa att de har den kunskap och kompetens som krävs för att utföra sina arbetsuppgifter på ett professionellt sätt.
Tillsättning av ny personal: Du kommer att delta i rekryteringsprocessen för att tillsätta ny personal till dina objekt, vilket inkluderar att delta i intervjuer och göra urval för att säkerställa att rätt personer anställs.
Utveckling av verksamheten: Tillsammans med dina medarbetare kommer du att arbeta för att utveckla och förbättra verksamheten. Du bidrar med insikter och förslag för att optimera arbetsprocesser och höja kvaliteten på våra tjänster.
Löpande administration: Du ansvarar för daglig administration, inklusive schemaläggning av personal, hantering av arbetspärmar och säkerställande av korrekt information i vårt system gällande både kunder och personal. Detta innebär också att hålla alla dokument och register uppdaterade och korrekta.

Din bakgrund:
Du ska ha dokumenterad branschvana
Du ska ha B-körkort
Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
Ledarerfarenhet från servicebranschen
Ledarerfarenhet från städbranschen är ett krav
Vana av att arbeta med administration är meriterande

Du kommer arbeta tight i team med resterande personer i verksamheten och bör därför vara en team player som förstår bolagets mission och vision. Det är viktigt att vi går mot samma håll.
AnställningsvillkorHeltidProvanställning
Lön & FörmånerLön enligt kollektivavtalFriskvård
Tjänstebil
NyckelordFacility Management, Arbetsledare, Lokalvård, Städledare, Golvvård, Fönsterputs, Storstädning
BranschkategoriFöretagsservice
BranschWorkplace Management, Lokalvård, Städ

Ansök nu

Housekeeping Manager

Läs mer Jul 10
Vi söker dig som har erfarenhet av att leda och organisera en stor personalgrupp inom housekeeping. Du har ett öga för detaljer, är en fena på kommunikation och brinner för att utveckla din arbetsgrupp framåt.
Du lägger stor vikt vid att skapa en god teamandasamt att skapa tydliga rutiner och organisation för god trivsel för din personal.
För dig är kvalité en service och du drivs av att nå uppsatta mål tillsammans med ditt team.
Du kommer arbeta ute hos kund för Restaurangassistans räkning och tillsammans med hotellets egna husfru utveckla och driva avdelningen mot nya höjder. Gästnöjdhet, effektivitet och ett roligt arbetsklimat kommer vara dina främsta uppgifter.
Är du redo för en utvecklande och rolig utmaning?Välkommen in med din ansökan!
Vi söker dig som:
har tidigare erfarenhet från en ledande befattning inom housekeeping på ett större hotell.
är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb
är noggrann och har ett öga för detaljer
har ett tydligt ledarskap, ansvarskänsla och är resultatinriktad
är bra på att motivera och coacha medarbetare
kan kommunicera på svenska och engelska, meriterande med fler språk
är serviceminded

Vi erbjuder dig:
fast lön och 100% anställning
arbetet är förlagt under vardagar och helger, men till största del måndag-fredag
Konkurrenskraftig lön

Arbetsuppgifter:
planering, schemaläggning och tidrapporteringav personal
leda, utveckla och driva housekeeping avdelningen, 40-60 personer beroende på säsong
utbildning och upplärning av ny personal
upprätthålla en kvalitetsnivå som överensstämmer med hotellets riktlinjer
rumskontroller
resultat- och rapporteringsansvar


Varför ska du jobba på RestaurangAssistans?Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?
Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!
Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!
Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.
Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!
Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.
Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider.Mer om ossRestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.
Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

Ansök nu

Housekeeping Supervisor till hotell i Stockholm

Läs mer Okt 3
Nytt
OMNILS GROUP är ett facilities management företag med många kunder inom hotell & restaurangbranschen. Vi är ISO-certifierade inom både miljö och kvalitet, vilket genomsyrar allt vi gör. Vi arbetar nära våra kunder och hittar alltid de bästa lösningarna för just dem.
Vårt mål är att vara bäst i branschen med gästen i centrum. Företaget kommer under 2024 att omsätta cirka 36 miljoner kronor och sysselsätta cirka 200 personer. OMNILS kärnverksamhet är entreprenad och bemanning inom hotell. Under 2024 kommer vi att städa ca 200 000 rum. Som medarbetare och kund kan du vara trygg med oss då vi har kollektivavtal och är medlemmar i Visita, Almega samt Svenskt Näringsliv.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Som Housekeeping Supervisor kommer du att ha en nyckelposition i att säkerställa att våra gäster får en överlägsen hotellupplevelse genom att leda och driva vår städavdelning. Det är en roll där du kommer att vara involverad både i den dagliga driften med städning, att arbetsleda, planera städrutiner och bemanning, samt arbeta löpande med våra ekonomiska mål.
Du har minst 2 års erfarenhet av housekeeping på hotell samt av allmänna ytor
Du har minst 2 års erfarenhet av arbetsledning inom housekeeping
Du kan uppvisa goda referenser från tidigare arbetsplatser
Du tycker att det är roligt att leda och motivera personal
Du tycker att det är viktigt att arbeta med kvalitet och ser detaljer
Du har positiv energi som smittar av sig och inspirerar andra
Som Housekeeping Supervisor leder du genom att vara ett föredöme och visar att det går att åstadkomma resultat med små medel
Du är närvarande och delaktig under daglig drift- viss städning ingår
Du håller dagliga genomgångar med städpersonalen
Du har daglig kontakt med hotellet och receptionen för att bibehålla kvalitet
Du har systemvana och tycker att det är roligt med digitala lösningar
Du är behjälplig vid rekryteringar, upplärning och introduktion av ny personal
Du arbetar löpande med att säkerställa kvalitet samt rapporterar eventuella brister i vårt system
Du arbetar löpande med måluppföljning av gästnöjdhet
Du har mycket god förståelse för siffror och ekonomi i daglig drift
Du arbetar med daglig arbetsplanering och rapportering av arbetsuppgifter
Du kan schemalägga efter behov och prognos
Du talar svenska och engelska i tal och skrift
Du har körkort eller kan med annat färdmedel lätt ta dig runt till arbetsplatser i Storstockholm


Hör av dig!
Är du lika nyfiken på oss som vi är på dig? Tveka inte att höra av dig till Operation manager Roxana Moghadam på tel 076-020 7717 om du har frågor kring tjänsten eller om OMNILS GROUP AB.
För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, glädje och respekt. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom OMNILS familjen.

Ansök nu

Säljande Driftledare till Optimal Trappstädning

Läs mer Sep 30
Säljande Driftledare till Optimal Trappstädning
Om Optimal Trappstädning
Optimal Trappstädning (Mickes Fönsterputs och Städ AB) är specialiserade på trappstädning för bostadsrättsföreningar och fastighetsägare, med tilläggstjänster som fönsterputsning, mattvätt och storstädning. Under 2024 satsar vi på tillväxt och förbättring av vår försäljnings- och driftstruktur. Vi söker nu en säljande driftledare för att förstärka vårt team och bidra till företagets fortsatta resa framåt.
Våga sök!
Det här jobbet kanske verkar mer komplicerat än det faktiskt är, men låt dig inte avskräckas. Vi är övertygade om att med rätt inställning och vilja kan du lyckas hos oss, även om du inte har all erfarenhet på förhand. Våga söka, även om du känner dig osäker – vi ger dig den utbildning och det stöd du behöver för att lyckas!
Om rollen
Som säljande driftledare kommer du att:
Besöka potentiella kunder för att göra behovsanalyser och skapa offerter.
Följa upp på kundmöten och säkerställa att våra tjänster motsvarar kundernas behov.
Utföra kvalitetskontroller, planera och leda uppstarter hos nya avtalskunder.
Hantera personalplanering, materialinköp och löpande kontakt med kunder.
Sköta dagligt arbete på ett kostnadseffektivt sätt och hantera kundklagomål.
Ringa kalla samtal till potentiella kunder och försöka skapa offerter.
Stötta medarbetare och säkerställa att de har det material och stöd som behövs.

Kvalifikationer
B-körkort (automat är godkänt).
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Erfarenhet av kundkontakt och försäljning är meriterande, men ingen tidigare erfarenhet är ett krav – vi utbildar dig. Så länge du har rätt inställning och är en positiv och glad person, kommer du passa perfekt hos oss!

Meriterande
Du bor i Stockholms län. Kontorsarbetet kan du utföra hemifrån, så du behöver inte vara på kontoret regelbundet.

Villkor
Tillsvidareanställning, 100% med 6 månaders provanställning.
Varierande arbetstider.
Vi tillhandahåller bil då tjänsten innebär en hel del bilkörning.
Lön enligt överenskommelse

Personliga egenskaper
Vi söker dig som:
Trivs med att arbeta både självständigt och i team.
Har stark förmåga att planera och lösa problem.
Är flexibel och kan hantera förändrade förutsättningar.
Har ett högt självledarskap och tar ansvar för din tid.
Du räds inte för att själv kliva in den dagliga driften för att stötta dina medarbetare om det behövs

Vi ser fram emot din ansökan!
Exempel på arbetsuppgifter
1. Start av nya kunder
Planera städpersonal baserat på kompetens och befintliga scheman.
Träffa kunder för nyckelöverlämning och tillgång till alla utrymmen.
Köpa in anpassat städmaterial beroende på kundens behov.
Skapa städinstruktioner på svenska och engelska.
Introducera städpersonal för kunden och överlämna material och instruktioner.
Återkoppla till kunden om påbörjat arbete och faktureringsuppgifter.

2. Extrajobb planering
Planera extra uppdrag med rätt städpersonal och säkerställ materialbehov.
Informera kunden när arbetet är utfört.
Säkerställ faktureringsunderlag.

3. Klagomålshantering
Träffa kunder eller kommunicera via e-post/telefon vid klagomål.
Följa upp med städpersonal, åtgärda problem och återkoppla till kunden.

4. Kontakt med städpersonal
Veckovis kontakt för att säkerställa att personalen har rätt material och stöd.
Optimera rutter och schemaläggning.
Utföra kvalitetskontroller vid kundbesök.

5. Kundmöten och offerter
Cold calla potentiella kunder för att sedan kunna skicka offert förslag.
Delta i kundmöten och dokumentera deras behov.
Skapa och skicka offerter.
Följa upp med styrelsemedlemmar efter möten tills beslut fattas.

6. Övriga uppgifter
Uppdatera avtal och scheman i Fortnox/kundsystem (inte svårt).
Planera vid sjukdom eller semester.
Hantera sociala medier och delta på mässor.
Komma med idéer för förbättring och organisera vid behov.
Övriga uppgifter



Sök redan idag! Skicka din ansökan till info@optimaltrappstadning.se och märk din ansökan med ordet "Ansökan". Observera att ansökningar utan denna märkning kan filtreras bort.
Bästa hälsningar Niklas!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Hygienteknikerna i Stockholm AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Hygienteknikerna i Stockholm AB .

Städare/Lokalvårdare

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Sep 3
Vi söker fler glada och drivna medarbetare till vårt fantastiska team, för städning av privata hem, trappor, kontor, flyttstädning mm
Krav på B körkort
Språk, svenska, engelska , turkiska, azeriska
Vi söker dig som vill jobba 100%
Du bör vara strukturerad, gilla att jobba med service, noggrann och punktlig, kunna läsa och förstå instruktioner, kunna arbeta lika bra självständigt som i grupp. Vi söker dig som har en positiv attityd och som är hjälpsam mot både kollegor och kunder.
Vi är i dag ca 13 st medarbetare och söker nu fler, då efterfrågan på våra tjänster är stor. Vi kommer utöka våran flygtjänster därför körkort är krav.
Vi har alla försäkringar och kollektivavtal

Ansök nu

Deltid jobb

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Feb 23
Är du en person med erfarenhet av städarbete och trivs i en arbetsmiljö med högt tempo?


Då kan du vara den vi söker!


Vi på Hygienteknikerna letar efter en medarbetare som delar våra värderingar kring social kompetens, ordning och reda samt en stark vilja att leverera utmärkt service till våra kunder.
Vi lägger stor vikt vid att utföra vårt arbete på ett sätt som överträffar kundens förväntningar.


Upptäck en varierande arbetsdag hos Hygienteknikerna!


Hos oss kommer du att ansvara för olika uppgifter, inklusive städning, tvättning, fönsterputsning, inköp, bädda rent och att vara till hands för våra kunder.


Hos oss får du möjligheten att göra skillnad varje dag och vara en del av ett engagerat team.


Välkommen att ansöka och bli en viktig del av Hygienteknikerna!

Ansök nu

kontorist/innesäljare

Kontorsbiträde
Läs mer Nov 6
Om jobbet
Administratör till Hygienteknikerna I Stockholm AB
Vi söker en administratör som ska vara alltiallo, lite som spindeln i nätet.
Arbetsuppgifter:
Som administratör har du ofta kontakt med såväl allmänheten som företag, kunder och leverantörer. Administratören ska assistera och ge service till en eller flera personer på företaget och samtidigt ska man ansvara för egna arbetsuppgifter.
Administratörens arbetsuppgifter kan variera från att förbereda ärenden, ta fram information ur databaser, och sammanställa material och delta i utredningar. Andra arbetsuppgifter kan vara administration kring fakturor och ordrar, inköp, kundkontakt och utforma reklam och texter.Ombeserja inkomma linds skicka och följa upp offerten en del av tjänsten innebär att arbeta som inne säljare på företaget
Erfarenhet:
Krav: minst 2 år som administratör med liknande arbetsuppgifter.
Språkkrav: Svenska och engelska flytande (andra språk meriterande)
Datavana mycket högt krav då vi till 100 % arbetar uteslutande med dator som arbetsverktyg.
Har du kunskaper inom städ och flyttbranschen är det mycket meriterande.
Vi ser gärna att du är mycket social då vi arbetar väldigt nära varandra på kontoret.
Arbetstider 08-17.00
Vi tar endast emot ansökningar på e-post

Ansök nu

Städpersonal

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Sep 6
Hej
vi behöver personal som bor västerort Vi söker nu fler stjärnor till Hygienteknikerna.Vi levererar Hemstädning och lokalvård av hög kvalitet i storstockholm,till hem och kontor. Det är en fördel om du har tidigare hemstäd och lokalvårdserfarenhet.
Som person är det av största vikt att du är morgonpigg, lyhörd och kan ta eget ansvar för att se var man behöver lägga fokus. Du är noggrann, social och serviceinriktad. I ditt dagliga arbete kommer du att möta både kunden och dina kollegor vilket ställer krav på dig att vara bra på att skapa en trevlig stämning med både kunder och kollegor. Vidare uppskattar vi att du är ansvarsfull och positiv samt att du är van och trivs med ett högt tempo där du snabbt måste kunna växla mellan olika arbetsuppgifter, prioritera samt lösa de problem som uppstår. Tillsammans med dina kollegor kommer du att arbeta med ständig förbättring och utveckling av vår leverans.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Ansök nu

kontorist

Kontorsbiträde
Läs mer Aug 3
Om jobbet
Administratör till Hygienteknikerna I Stockholm AB
Vi söker en administratör som ska vara alltiallo, lite som spindeln i nätet.
Arbetsuppgifter:
Som administratör har du ofta kontakt med såväl allmänheten som företag, kunder och leverantörer. Administratören ska assistera och ge service till en eller flera personer på företaget och samtidigt ska man ansvara för egna arbetsuppgifter.
Administratörens arbetsuppgifter kan variera från att förbereda ärenden, ta fram information ur databaser, och sammanställa material och delta i utredningar. Andra arbetsuppgifter kan vara administration kring fakturor och ordrar, inköp, kundkontakt och utforma reklam och texter.Ombeserja inkomma linds skicka och följa upp offerten en del av tjänsten innebär att arbeta som inne säljare på företaget
Erfarenhet:
Krav: minst 2 år som administratör med liknande arbetsuppgifter.
Språkkrav: Svenska och engelska flytande (andra språk meriterande)
Datavana mycket högt krav då vi till 100 % arbetar uteslutande med dator som arbetsverktyg.
Har du kunskaper inom städ och flyttbranschen är det mycket meriterande.
Vi ser gärna att du är mycket social då vi arbetar väldigt nära varandra på kontoret.
Arbetstider 08-17.00
Vi tar endast emot ansökningar på e-post

Ansök nu