Stockholm: Flexibel mötesbokare sökes inom B2B - Stockholm

Hitta ansökningsinfo om jobbet Flexibel mötesbokare sökes inom B2B - Stockholm i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2023-06-09 // Varaktighet: Heltid

Om företaget
Verksamheten startades redan 1995. Idag har bolaget duktiga medarbetare runt om i Norden. De har specialiserat oss på Nyförsäljning B2B, Mötesbokning, Kundvård, Antichurn och Kundservice. De sitter i en professionell miljö mitt i Solna Centrum i Stockholm. Tillsammans med sina kunder utvecklar de koncept och lösningar som skapar försäljningsresultat och långvariga kundrelationer.

Om Tjänsten
Vi söker dig som vill bredda din erfarenhet inom både mötesbokning och försäljning och få en varierande vardag i samarbete med två av våra uppdragsgivare.

Du skulle ingå i ett av våra mindre säljteam som arbetar med varierade uppdragsgivare inom mötesbokning och försäljning. På hela kontoret är vi ca 40 anställda, vilket innebär att vi som arbetar här lär känna varandra och stämningen är familjär, skämtsam och trygg.

De tror att kvalité är nyckeln till framgång vilket innebär att jobbet görs ordentligt.De har som mål att företaget ska vara det bästa stället att jobba med sälj och det bästa stället att vara kund hos. De håller högt tempo, jobbar hårt för att nå sina mål, och de har det otroligt roligt på jobbet.

Utöver själva arbetet så tycker vi om att spela pingis, spela musik på kontoret, säljtävlingar samt ha en och annan AW.

Vem söker vi?

Vårt mål är att ge dig de bästa förutsättningarna för att leverera bra resultat, växa och utvecklas tillsammans med oss i företaget. För att passa i rollen som mötesbokare/säljare ser vi därför gärna att du har följande egenskaper:

- Söker ett långsiktigt heltidsarbete inom försäljning/mötesbokning

- Drivs av att arbeta mot uppsatta mål

- Vill belönas efter egen prestation

- Talar och skriver flytande svenska

- Är organiserad och håller koll på dina olika arbetsuppgifter

- Är självständig på så sätt att du kommer med egna lösningar på problem, har lätt att motivera dig själv samt sätter egna mål för din utveckling

- Har grundläggande teknisk kunskap och lätt för att lära dig nya system

- Har du även tidigare erfarenhet av mötesbokning är det meriterande

Övrigt:

- Vidare utbildning inom mötesbokning och olika säljtekniker

- Fastlön och provision

- Heltid måndag till fredag 08.00-17.00

Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma och tillsättas innan sista ansökningsdatum!

Om WeQuest:
WeQuest är specialister inom headhunting och employer branding. Vi levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela Sverige. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb, är passivt sökande eller för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara tillsammans med vår starka passion för det vi gör, säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Sökord: säljare, innesäljare, telefonförsäljare, B2B, nyförsäljning, försäljare, sälj, säljteknik, account manager, mötesbokare

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Innesäljare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Innesäljare.

Sales Development Representative Nordics

Läs mer Mar 25
Joining the SDR team at Voyado is an incredible journey. It offers the opportunity to collaborate with brilliant minds and work with an amazing product. The team’s spirit and culture are truly inspiring, fostering an environment where innovation and success thrive.” - Sara Vada Palagi (https://www.linkedin.com/in/sara-vada-palagi/), Business Development Manager @ Voyado

Voyado is the ultimate solution for personalization and relevance across all channels - online and offline. Used by retailers and e-commerce companies worldwide, the Voyado customer experience cloud makes it possible for every brand to engage customers, elevate shopping experiences, and evolve their businesses.

About the role

At Voyado, our Sales Development Representatives are vital to our company's success. In this role, you will have one mission - to drive immediate new revenue growth by identifying new business opportunities and creating brand awareness. You will be part of the Nordic Sales Development team and a key player in our high-performing sales team working towards the Nordic market. You will be working together with amazing colleagues who exemplify our core value and mentality of "We're in it together". ????

What you'll be up to

- ?Prospect new customers in the Nordic market, identify key people and qualify leads.

- Responsible for reaching out to new prospects via cold-calling, emails and LinkedIn to create opportunities.

- Work towards clear goals together with our Sales, Partner and Marketing teams - and celebrate together!

- Leverage the latest sales development technologies to create structure in your day-to-day tasks.

- Work to understand the retail market: future trends and way of work vs. challenges facing the retailers.

Your training will start with learning about our platform from the inside and out, so that you'll be able to effectively communicate our value proposition to decision makers, primarily in the retail industry. You'll become a true Voyado ambassador, often the first point of contact for new prospects and the one selling a vision, not a product.

So, who are you?

We are looking for a determined and results-oriented team player who is passionate about sales. We believe that you are all about providing a world-class customer experience and thrive in a fast-paced environment.

In either way, you're a natural connector, a true team-player, eager to develop yourself and passionate about e-commerce, retail and tech. Ideally you'd also bring along the following skills and background:

- Fluency in at least one Nordic language (Swedish, Norwegian, Danish or Finnish) and English

- Past sales experience

- Great networking skills

- A team player with a collaborative mindset

- Superb writing, communication, and listening skills; you understand objections and defeat them by turning skeptics into ecstatic new customers

- You can create structure out of data from multiple sources - a true admin pro

If you have previous experience of B2B- sales and cold calling, it's extra meritorious.

What's in it for you?

Voyado wouldn’t be the powerful platform it is without the people behind it. We really care for our Voyadoers and some examples of what we can offer you are:

- An engaged team with a knowledge-sharing and friendly culture

- Summits on a regular basis where we hang out, workshop, discuss, and have a good time together

- Opportunities for personal growth and learning in a dynamic and supportive environment.

Some of our benefits:

- 30 days of vacation, so you can spend time on the things you love

- Beneficial bike lease, including e-bikes

- Breakfast buffet on Fridays

- Your choice of phone and gadget package

- 5000 SEK in wellness allowance

- A wellness hour a week

Ready to join the team?

Lovely! Applying is super easy. We'd love to get to know you and understand what makes you tick, so write a few lines about what you enjoy about your role and what would be an exciting challenge for you going forward. We are eager to get to know you and what you love to do, so be yourself and let that shine through in your?application!

Additional information

As part of our recruitment process, we conduct a background check on the final candidate. We use background checks from Scandinavian Recruitment Intelligence (https://sri.se/?gclid=CjwKCAjwgviIBhBkEiwA10D2j5jxTpURheC3-0kygy7K_DHTTjcVon3-3nrRXPYijXWnTZ8QwuGXyRoCaQQQAvD_BwE). Here (https://sri.se/faq-kandidat-bakgrundskontroll/) you can read more about how a background check is done.

Ansök nu

Säljrockstjärna inom rekrytering: Slå företagsrekord i centrala Stockholm!

Läs mer Mar 13
Vi letar efter en tävlingsinriktad och målmedveten säljare till rekryteringsbranschen med bevisad erfarenhet för att ansluta till vårt expanderande företag.

Denna nyckelposition innebär att driva försäljning och skapa starka affärsrelationer inom rekryteringssektorn.

Tjänsten är baserad i hjärtat av Stockholm.

PRIMÄRA ANSVARSOMRÅDEN
- Bearbeta kunder via samtal, mail, direktkontakt samt utveckla nya banbrytande försäljningsstrategier.
- Bygga och upprätthålla starka relationer med företagskunder inom olika branscher.
- Driva försäljningsprocessen från prospektering till avtalsslut.

KVALIFIKATIONER
- Bevisad framgång som säljare.
- En övertygande kommunikationsstil och förmåga att förstå kundens behov.
- Affärsmässig skicklighet och målinriktat arbetssätt.

VI ERBJUDER
- En nyckelposition där du kan påverka företagets tillväxt och din egen karriär.
- En energifylld och samarbetsinriktad arbetsmiljö.
- Attraktiva förmåner och konkurrenskraftig ersättning.

Om du är en passionerad säljare redo att ta ansvar för affärsmässig framgång, ser vi fram emot din ansökan och möjligheten att skapa betydande resultat tillsammans!

Ansök nu

Sales Consultant B2C inom solceller - teamet dubbleras!

Läs mer Mar 8
På Svea Solar ska det löna sig att vara en duktig säljare, och därför har vi uppdaterat vår provisionsmodell så att den är bäst i branschen. Du måste inte ha tidigare erfarenhet som säljare - din vinnarinstinkt är det viktigaste - och vi lär dig allt kring solpaneler och våra tekniska lösningar. På Svea Solar får våra säljare de bästa förutsättningarna till att nå höga säljresultat genom en engagerad säljledning, varma kunder att ringa till samt en stor säljorganisation där det även finns möjlighet att utvecklas. Goda säljresultat innebär klirr i kassan, men även att du bidrar till vår vision: Rid the planet of fossil fuel! ????

Vi kommer dubblera (!) vår säljavdelning under 2024, vilket innebär att du kommer ha goda möjligheter att Grow as we grow ????

Om rollen

Som säljare av solceller:

- Har du en rådgivande roll över telefon gentemot privatpersoner (B2C), som är intresserade av att installera solpaneler, batterier och laddstolpar till sitt hem

- Får du 8-12 varma leads dagligen, som du ansvarar för att ringa. När du ringer kunderna fokuserar du på att vara lyhörd och rådgivande och visar att Svea Solar är den leverantör som är bäst på att skräddarsy en lösning enligt kundens behov

- Har du en grundlön som trygghet, och möjligheten till att tjäna riktigt bra med vår provisionsmodell utan tak - The Sun is the limit!

- Får du en två veckors onboarding där du får lära dig allt det tekniska kring våra produkter

- Når du målen i rollen finns möjlighet att arbeta hemma två dagar i veckan

Här delar din framtida kollega Melinda (tidigare mäklare) sina tankar om rollen, kulturen i teamet och tips på hur man når höga mål ???? (https://careerssweden.sveasolar.com/pages/melinda-sjodahl?preview=true)

Om teamet

Jenny Bjuhr Berggren, Head of Commercial, leder våra säljavdelningar och berättar om hur man jobbar från ledningens håll för att ge goda förutsättningar till höga resultat:

Vi har höga förväntningar på att alla säljare har högt resultatfokus - och för att kunna sätta de förväntningarna är det viktigt att vi som ledare fokuserar på att skapa de bästa förutsättningarna för säljorganisationen att lyckas med ett konkurrenskraftigt erbjudande, rätt stöd med coaching och utbildning, samt effektiva processer. Och att vi arbetar kontinuerligt med att kommunicera och vara lyhörda så att vi förflyttar oss tillsammans på vår tillväxtresa.”

Du kommer ingå i en säljorganisation som totalt består av ca 60 säljare. I ditt team, som bearbetar privatmarknaden, ingår ca 40 säljare som nu ska dubbleras! Du får stöd av olika specialistroller, en Senior Sales Consultant och din Team Manager. Teamet kännetecknas av vår värdering #Doittogether och vi har en stöttande och peppande kultur.

Är vi en match?

Du behöver inte ha varit säljare tidigare för att lyckas hos oss, även om det är ett plus att ha tidigare säljmeriter. Dina personliga egenskaper är viktigast, och vi söker dig som…

- Har ett stort intresse av att lära dig om sälj, att jobba på ständig utveckling och förbättring och att nå höga resultat

- Är mål- och resultatinriktad och känner igen dig i ordet ”Vinnarinstinkt”

- Har förmåga att planera och prioritera din tid och jobba strukturerat och smart

- Är duktig på att kommunicera och interagera socialt - för att kunna presentera vårt erbjudande, anpassa lösningar till varje kund och för att kunna vända invändningar från kunder till stängda affärer

Listan kan kännas lång, men ingen är bäst i alla kategorier. Sök om du känner igen dig någorlunda ???? På Svea Solar kan du Grow as we grow - vi lär dig nya skills här!

Mångfald och inkludering

Vi på Svea Solar tror att mångfald och olika erfarenheter bidrar till den kreativitet som krävs för att utveckla branschen. Vi värdesätter därför en jämn könsfördelning och vår ambition är att rekrytera medarbetare från olika bakgrunder för att representera samhället och våra kunder.

Bli del av the Power Shift och Grow as we grow ????

När Svea Solar växer blir världen bättre. Vi erbjuder våra Power Shifters att göra faktiskt skillnad - i en tid då få frågor är lika viktiga som klimatfrågan.

På Svea Solar finns ingen brist på nya spännande utmaningar och möjligheter att Grow as we grow. Vi är det största solenergibolaget i Sverige och finns dessutom i 5 andra europeiska länder.

Vi menar allvar med att leda the Power Shift - men vi kan såklart ha roligt samtidigt. Vi vet att alla mår bättre om vi kan erbjuda en arbetsplats präglad av fantastiskt ledarskap, acceptans av misslyckanden tillsammans med vänlighet och humor. Här kan du läsa mer om vår kultur. (https://careerssweden.sveasolar.com/)

Om rekryteringsprocessen

- Du behöver inte bifoga personligt brev och inte ansöka med CV om du söker med LinkedIn. Vi vill ge dig en modern och smooth ansökningsupplevelse

- Vi inleder processen relativt omgående efter att annonsen publicerats. Första steget i processen är tester via Alva Labs, följt av intervju och caseintervju.

- Längst ned på denna (https://careerssweden.sveasolar.com/) sida hittar du mer information om våra rekryteringsprocesser

- För slutkandidat gör vi bakgrundskontroll av belastningsregister

Varmt välkommen med din ansökan! ?

LILS2

Ansök nu

Mötesbokare på deltid till familjärt företag

Läs mer Mar 7
Arbeta som säljande mötesbokare. Var med på en tillväxtresa och få möjligheter till att utvecklas och ta stora kliv karriärmässig. Nu söker vi en mötesbokare till kontor centralt i Stockholm!

Vi söker nu dig som självständigt vill jobba på ett dynamiskt företag beläget i hjärtat av Stockholm med fokus på att leverera och boka in högkvalitativa möten. Vi hoppas att du vill sätta din egna prägel på arbetet och tillsammans med övriga i företaget jobba för framgång.

Om tjänsten
Du kommer själv axla rollen som mötesbokare och därför hoppas vi att du kommer in med mycket energi och idéer. Som mötesbokare kommer du vara en viktig länk i verksamheten. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera:

- Kontakta tidigare kunder via telefon mejl

- Prospektera, identifiera och kontakta nya potentiella företagskunder

- Upprätthålla en hög standard av kommunikation och professionalism

- Strukturerat och självständigt ta ansvar över ditt arbete

Vi söker sig som

- Du gillar att få sätta din egna prägel och arbeta självständigt

- Vill bidra till teamet och är en lagspelare

- En drivkraft att uppnå och överträffa uppsatta mål

- Utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska i både tal och skrift

- Har erfarenhet från försäljning sedan tidigare

Du erbjuds
Du kommer komma in i ett sprudlande team, där du har roligt på jobbet samtidigt som du också skapar lönsamhet.

- Friskvårdsbidrag och kollektivavtal

- AWs och aktiviteter

- En flexibel arbetsplats

- Möjlighet till att påverka och utveckla

Du anställd på deltid och utgår från kontoret på Östermalm i Stockholm. Du kommer arbeta inom kontorstider.



Inkom gärna med din ansökan redan idag! Vi intervjuar löpande.

Ansök nu

Jobba som försäkringssäljare hos Lendo

Läs mer Mar 5
Lendo är ett innovativt fintech bolag i stark tillväxtfas. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären erbjuder Lendos kunder bästa möjliga service.

På uppdrag av Lendo söker vi nu dig som vill fortsätta jobba med försäljning och utvecklas inom försäkringar. Du kommer att arbeta på Sveriges största jämförelsetjänst för privat- och företagslån. Lendo ingår i den globala mediekoncernen Schibsted och i rollen kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att genom utgående samtal kontakta befintliga kunder för att förmedla Lendos försäkringsprodukter.

Om tjänsten
I rollen som försäkringssäljare ingår du i ett dynamiskt team som tillsammans hjälper Lendos kunder med försäkringsskydd. Med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg kommer du genom rådgivande försäljning att ringa kunder som ansökt om ett lån hos Lendo. Du går igenom kundernas lånebehov och vidare erbjuder låneskydd samt försäkringar.

Du kommer förklara värdet och betydelsen av att använda Lendo samt aktivt jobba med merförsäljning.

Din profil:

-
Har minst 1 års arbetslivserfarenhet inom försäljning, gärna över telefon

-
Är målmedveten och ansvarstagande som person

- Meriterande med erfarenhet och/eller utbildning inom ekonomi, bank och finans

-
Har en förtroendeingivande approach och ett genuint intresse i affären

-
Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska

- Har godkänd gymnasieexamen

- Du är lösningsorienterad, tävlingsinriktad och initiativtagande

Du erbjuds



- Regelbundna team-aktiviteter och resor varje år

- Tjänstepension

- Friskvårdsbidrag på 4000 kr

- Två utvecklingsdagar per år och möjlighet till träning på arbetstid

- 25 dagars semester

- Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen

- Interna och externa utbildningar inom lån och krediter

Lendo har funnits på den svenska lånemarknaden sedan 2007 och köptes kort därefter upp av den norska mediekoncernen Schibsted. Sedan lanseringen har dom arbetat hårt för att göra lånemarknaden transparent, fördelaktig för kund och användarvänlig. Du kommer anställas på ett företag som flera år i rad blivit certifierade som en mycket bra arbetsplats av Great Place To Work.

Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos huvudkontor centralt i Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!

Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från We Quest AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från We Quest AB .

Försäljningschef sökes till Stakater

Säljledare
Läs mer Jan 26
OM FÖRETAGET

Stakater är ett IT-konsultbolag som är ledande inom den revolutionerande Kubernetes-teknologin. Stakater det möjligt för företag att uppnå hela potentialen av Kubernetes och dess ekosystem genom att hjälpa dem i deras resa inom strategi, utveckling och drift. Kubernetes är nästa stora våg inom cloud computing och är väldigt efterfrågad på dagens marknad. Just nu är man ett team på runt 40 personer i bolaget.

Stakater är ett lönsamt bolag som samarbetar med ett brett spektrum av klienter inom olika branscher. I Sverige hjälper man företag som exempelvis H&M, ICA och Coop m.fl. att bygga skalbara plattformar med infrastruktur som kod. Steg ett är att förstå kundernas verksamhetsnatur, de utmaningar de står inför och därefter tillämpa plattformen som en tjänst och som en del av lösningen. Bolaget grundades i Pakistan men har idag kontor i Indien, Tjeckien och Sverige (Stockholm). Nu söker man en försäljningschef i Stockholm för att ta bolagets försäljning i Sverige till nästa nivå samt att konkretisera och exekvera en tydlig säljstrategi.

OM ROLLEN

We Quest har alltså fått förtroendet att tillsätta den nya positionen som säljchef åt Stakater. I rollen som säljchef så kommer bl.a. följande arbetsuppgifter att ingå:

- Utveckla och genomföra en försäljningsstrategi för att uppnå intäktsmål och öka marknadsandelar inom IT-konsultbranschen.

- Skapa nya försäljningsmöjligheter genom kallsamtal, nätverkande och andra outreach-metoder.

- Utveckla och upprätthålla relationer med nyckelkunder och partners.

- Genomföra marknadsundersökningar för att förstå kundbehov, branschtrender och konkurrenssituationen.

- Hantera hela försäljningscykeln, från att generera leads till kontraktsförhandlingar och avslutande av affärer.

- Samverka nära med ledningsteamet för att utveckla prissättningsstrategier, förslag och försäljningsmaterial.

- Fastställa försäljningsmål och rapportera regelbundet om försäljningsprestationen till högre ledning.

- Kontinuerligt förbättra försäljningsprocesser och system för att maximera effektivitet och resultat.

- Hålla sig uppdaterad om branschtrender, teknik och best practice.



VEM SÖKER VI

Denna roll är perfekt för dig med några års erfarenhet inom försäljning och ledande positioner inom IT-konsultbranschen, som vill ta nästa steg och jobba i ett marknadsledande bolag med fantastiska framtidsutsikter. Följande erfarenheter och kunskaper ses som meriterande för att passa in i rollen:

- Kandidatexamen inom IT, företagsekonomi, marknadsföring eller relaterat område

- Mer än 5 års erfarenhet inom försäljning, med bevisad framgång inom IT-konsultbranschen

- Mer än 3 års erfarenhet av att leda försäljningsteam

- Starka ledarskapsfärdigheter, med förmågan att motivera och inspirera team

- Förmågan att bygga starka relationer med kunder, partners och teammedlemmar.

- Starka analytiska och problemlösande färdigheter, med förmågan att identifiera och utnyttja försäljningsmöjligheter

- Förmåga att arbeta självständigt såväl som i samarbete med andra avdelningar

- Starka organisatoriska färdigheter med förmågan att hantera flera prioriteringar och deadlines

- Kunskap om CRM-programvara, försäljningsanalysteknik och försäljningsmetodik

- Goda kunskaper i svenska och engelska.



VAD ERBJUDER VI

Följande förmåner erbjuds i tjänsten:

- En stabil fast lön med en generös provisionsmodell.

- Arbetsrelaterade förmåner: Macbook, iPhone, Hörlurar (Sony/Bose), Smartwatch (vid behov)

- Lärande: Böcker och onlinekurser, Konferenser

- Friskvårdsbidrag på 5000 kr

- Försäkringar: Pension, Sjukförsäkring, Grupplivförsäkring, Sjukförsäkring, Olycksfallsförsäkring

- Mycket flexibilitet och frihet under ansvar.



Ansökan & Lön


Jobbtyp: Heltid
Plats: Stockholm
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Sökord: Försäljningschef, IT-konsult, Kubernetes, Säljstrategi, Marknadspotential.

KOD: Ser

Ansök nu

Account Manager Stockholm imao

Account manager
Läs mer Jan 26
Är du redo för nästa steg i din karriär? Vill du vara en del av ett innovativt företag och marknadsföra högkvalitativa produkter till företagskunder? Då är du den person vi söker!

Om företaget
Otaifa Invest är ett framstående företag som erbjuder imao-parfums produkter, och nu expanderar de sin säljstyrka. Vi söker en ambitiös och driven Account Manager som kommer att spela en nyckelroll i att öka vår närvaro på marknaden och bygga långsiktiga relationer med kunder.

Som vår Account Manager kommer du att:

- Prospektera och identifiera potentiella företagskunder inom den angivna målgruppen.
- Sälja imao-parfums produkter och presentera deras fördelar och egenskaper för kunderna.
- Bygga och bibehålla starka relationer med befintliga och nya kunder.
- Utföra försäljningspresentationer och förhandla avtal.
- Följa upp och säkerställa att kundernas behov och förväntningar möts.
- Dokumentera och rapportera säljaktiviteter och resultat till försäljningschefen.

Vi Söker Dig Som Har:
- Flytande svenska och engelska i både tal och skrift.
- B-körkort och tillgång till egen bil för att kunna resa till kundmöten.
- Erfarenhet av försäljning och att arbeta med företagskunder är meriterande.
- Erfarenhet inom tobaksförsäljning eller försäljning av detaljprodukter till bilhandlare är starkt meriterande.
- Förmåga att arbeta självständigt och proaktivt.
- God kommunikations- och förhandlingsskicklighet.
- Resultatorienterad och målinriktad.

Vi Erbjuder Dig:
- En spännande och utmanande säljroll inom ett innovativt företag.
- Möjlighet att arbeta självständigt och påverka din egen framgång.
- Attraktiv grundlön + provision baserad på försäljningsresultat.
- Kontinuerlig support och utbildning för att utveckla dina säljfärdigheter.
- En dynamisk och samarbetsvillig arbetsmiljö.

Ansökan & Lön

Jobbtyp: Heltid/Deltid
Plats: Stockholm
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Sökord:

KOD: Företagsförkortning

Ansök nu

Titel

Account manager
Läs mer Jan 17
Är du redo för nästa steg i din karriär? Vill du vara en del av ett innovativt företag och marknadsföra högkvalitativa produkter till företagskunder? Då är du den person vi söker!

Om företaget
Otaifa Invest är ett framstående företag som erbjuder imao-parfums produkter, och nu expanderar de sin säljstyrka. Vi söker en ambitiös och driven Account Manager som kommer att spela en nyckelroll i att öka vår närvaro på marknaden och bygga långsiktiga relationer med kunder.

Som vår Account Manager kommer du att:

- Prospektera och identifiera potentiella företagskunder inom den angivna målgruppen.
- Sälja imao-parfums produkter och presentera deras fördelar och egenskaper för kunderna.
- Bygga och bibehålla starka relationer med befintliga och nya kunder.
- Utföra försäljningspresentationer och förhandla avtal.
- Följa upp och säkerställa att kundernas behov och förväntningar möts.
- Dokumentera och rapportera säljaktiviteter och resultat till försäljningschefen.

Vi Söker Dig Som Har:
- Flytande svenska och engelska i både tal och skrift.
- B-körkort och tillgång till egen bil för att kunna resa till kundmöten.
- Erfarenhet av försäljning och att arbeta med företagskunder är meriterande.
- Erfarenhet inom tobaksförsäljning eller försäljning av detaljprodukter till bilhandlare är starkt meriterande.
- Förmåga att arbeta självständigt och proaktivt.
- God kommunikations- och förhandlingsskicklighet.
- Resultatorienterad och målinriktad.

Vi Erbjuder Dig:
- En spännande och utmanande säljroll inom ett innovativt företag.
- Möjlighet att arbeta självständigt och påverka din egen framgång.
- Attraktiv grundlön + provision baserad på försäljningsresultat.
- Kontinuerlig support och utbildning för att utveckla dina säljfärdigheter.
- En dynamisk och samarbetsvillig arbetsmiljö.

Ansökan & Lön

Jobbtyp: Heltid/Deltid
Plats: Stockholm
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Sökord:

KOD: Företagsförkortning

Ansök nu

Key Account Manager till tillväxtbolaget Adestia!

Key account manager
Läs mer Jan 11
OM FÖRETAGET

Adestia erbjuder lösningar inom mötesrumsteknik, videokonferens, videostudio och utskriftshantering. Bolagets fokus ligger på att ge den optimala kundupplevelsen och där är man framgångsrik från start till mål i kundresan. Från det första mötet till avtal, installation, leverans, service och support. Allt bara funkar och flyter på.

Detta är en av nycklarna till den otroliga tillväxtutveckling som Adestia har och har haft under lång tid. Bolaget tappar ytterst sällan en kund och har mycket återkommande intäkter. Idag omsätter Adestia över 80 miljoner kronor i en konkurrenskraftig bransch och har vunnit gasellpriset i Dagens Industri fyra år på raken. Kunderna älskar bolagets höga kvalitet och service för att inte tala om avsaknaden av inlåsningseffekter och dolda kostnader som annars är vanligt förekommande inom branschen.

OM ROLLEN

Nu erbjuder Adestia en gyllene chans för rätt person att ta nästa steg i karriären. I rollen så arbetar du som strategisk säljare och storkundsansvarig samt även med att etablera nya samarbeten. Till din hjälp i nykundsarbetet så har du en prospektlista på prospektlista på cirka 3,000 företag samt ett kontinuerligt inflöde av leads. Då startsträckan är relativt lång så erbjuder Adestia en generös garantiprovision de första sex månaderna. Här är det inte flest samtal som gäller som motto utan fokus ligger hela tiden på kvalitet, kundbemötande och en hög service gentemot kunder och intressenter.

VEM SÖKER VI

Vi söker en person som har en gedigen erfarenhet av affärsutveckling och komplex försäljning. Då du träffar högt uppsatta chefer så är det viktigt att du är senior och förtroendeingivande samt ett bra affärssinne. Du kommer även vara med och bidra strategiskt till bolagets fortsatta utveckling. I rollen är rätt personlighet klart mer meriterande för dig än att ha de rätta tekniska kunskaperna. Vidare så är körkort ett krav.

VAD ERBJUDER VI

På Adestia så erbjuds du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas. Du erbjuds en konkurrenskraftig lön, garantiprovision de första sex månaderna samt en generös provisionsmodell. Vidare så erbjuds du förmånsbil samt självklart ett högt friskvårdsbidrag. En dag i veckan jobbar du hemifrån och resterande tid från kontoret. Här existerar inte detaljstyrning utan du förväntas kunna arbeta efter parollen ”frihet under ansvar”. Ta chansen att utvecklas och hänga med på Adestias tillväxtresa.

Ansökan & Lön
Jobbtyp: Heltid
Plats: Solna Strand
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!



We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.

Vi hjälper företag att växa med mindre risk, stärka sitt arbetsgivarvarumärke samt öka kandidatinflödet. Vi hjälper företag att ta kontroll över rekryteringsprocessen och nå ut till potentiella talanger.

Sökord: Säljare, Kontorsmaterial, Senioritet, Tillväxtbolag, Gasell, Ultimata kundupplevelsen.

KOD: Adia

Ansök nu

Account Manager till SimpleSign!

Account manager
Läs mer Jan 8
OM FÖRETAGET

Ett snabbt växande SaaS-bolag inom digital avtalshantering som hjälper kunder att effektivisera och digitalisera deras avtal och dokument. Detta möjliggörs med förstklassig E-signering och avtalsbevakning så att de sparar tid, blir mer moderna och samtidigt värnar om miljön.

Vår kund möjliggör snabbare affärer, enklare processer och säkrare avtalshantering för att hjälpa deras kunder att ta kvalificerade beslut och få kontroll över deras dokument.

I och med samarbeten med internationella koncerner har dem redan nu en fot ute i världen och vill ha med dig på resan mot fortsatt expansion. Visst hänger du med dit?

OM ROLLEN

Som Account Manager ansvarar du över försäljningsprocessen. Du upprätthåller och utvecklar en långsiktig och god relation med nya och tillsatta kunder. Denna tjänst passar dig som gillar komplex försäljning och brinner för långvariga kundrelationer. Med en familjär stämning, teamet i ryggen och ett överlägset produktutbud får du det bästa utgångsläget för att kunna prestera på toppnivå. Du kommer till ett glatt och ambitiöst team med en företagskultur som alltid stöttar varandra men samtidigt utmanar än att hela tiden bli ännu bättre.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Du arbetar dagligen med att kontakta och konsultera företag.

- Du bokar in digitala eller fysiska möten med beslutsfattare.

- Du prospekterar, behovs analyserar, avslutar och följer upp.

- Du arbetar mot tydligt uppsatta mål.

- Du förskaffar dig en bra produktkunskap och håller dig ständigt uppdaterad med utbudet.



VEM SÖKER VI?

Vi söker dig som brinner för komplexförsäljning och stimuleras av utveckling. Du har gärna ett tech intresse och ett starkt kundengagemang. Du räds inte för utmaningar och vill hjälpa människor och företag att utvecklas med hjälp av IT lösningar. Du bör ha jobbat med försäljning i minst 1 år och har en god kommunikations förmåga. För att lyckas i denna roll bör du tycka att försäljning och teknik är roligt samt något du vill fortsätta att arbeta med i framtiden!

- Du har en ödmjuk approach och en vilja att lära sig av både kunder och kollegor.

- En drivkraft som motiverar dig att vilja lyckas.

- En stjärna på att skapa nya kontakter och förvalta relationer.

- Laget före "jag-et" mentalitet.

- Minst 1 års erfarenhet av försäljning är ett krav* (B2B är meriterande)

- Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav *



VAD ERBJUDER VI

Ansökan & Lön
Jobbtyp: Heltid
Plats: Stockholm
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!



We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Ansök nu

Säljande projektledare till stort mediabolag!

Account manager
Läs mer Jan 8
OM FÖRETAGET

Mediaplanet är en pionjär inom Content Marketing som har gått från två anställda i Stockholm till 350 anställda i 12 länder sedan starten 2002. Företaget är specialister på att nå ut till sina kunders målgrupper och distribuerar kampanjer i Sveriges största dagstidningar samt på Facebook, Instagram och LinkedIn. Årligen hjälper koncernen över 15,000 kunder att nå ut till rätt typ målgrupp och kan sedan noggrant analysera utfallet av varje kampanj för att skapa tydligt mätbara resultat. Mediaplanet är nu i en tillväxtfas och ska ta in flera Säljande Projektledare i Stockholm.



OM ROLLEN

I rollen som Sales Project Manager på Mediaplanet så ansvarar du för att sälja in och skapa content marketing-kampanjer som hjälper företag att nå sina målgrupper med riktigt vasst innehåll. Du bygger upp din egen kundportfölj och använder primärt telefonen eller videomöten som verktyg i syfte att stänga affärerna. Du har även ett produktionsteam på plats som tar fram allt innehåll som kunderna behöver, både i rörlig form och i text.



I arbetsuppgifterna så ingår:

Identifiera kundsegment och företag via research

Kontakta och konsultera företags marknadsföringsbehov

Skapa presentationsinnehåll för möten med företag

Sälja in marknadsföringslösningar via telefon, mejl och Teams

Representera Mediaplanets varumärke i kontakt med företag

Finansiellt ansvara för egna kampanjer

Uppnå uppsatta budgetmål

Koordinera marknadsföringsinnehåll för företag

Lansera kampanjer och följa upp företagens medverkan



VEM SÖKER VI

Vi söker dig med mycket energi och driv. Du är med fördel orädd och tycker om att jobba i ett högt tempo. Troligtvis är du relativt tidigt i karriären. Försäljning är kärnan i rollen och du måste tycka att det är kul att lösa kundernas utmaningar. Du har erfarenhet av försäljning sedan tidigare inom B2B eller B2C området. Det är meriterande men inget krav om du har pluggat en relevant utbildning inom till exempel marknadsföring, kommunikation eller ekonomi. Har du jobbat i restaurang, callcenter, telefonförsäljning eller i butik är även det ett stort plus. Då du använder Officepaketet regelbundet i arbetet så får du gärna ha erfarenhet av det sedan tidigare.



VAD ERBJUDER VI

Du erbjuds en utvecklande säljroll på ett tillväxtbolag med ett positivt företagsklimat med centrala lokaler i Stockholms innerstad. Mediaplanet erbjuder en platt organisationsstruktur och lägger högsta vikt vid att personalen trivs och mår bra. Här hittar man på saker regelbundet för att personalen ska trivas. Allt från fester till tävlingar och After Works. Många på företaget är vänner privat och har jobbat ihop under lång tid.

När det kommer till förmåner så erbjuds du en fast lön och ett generöst provisionssystem med möjlighet till en väldigt hög mållön. Du har hela fem veckors semester och ett av marknadens högsta friskvårdsbidrag. Då företaget tillhör en större koncern och rekryterar mycket internt så finns goda möjligheter att utvecklas inom koncernen och göra karriär på många spännande bolag.



Ansökan & Lön


Jobbtyp: Heltid
Plats: Stockholm
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!



We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Sökord: Marknadsföring, Försäljning, Content Marketing, B2B, Hunter, Projektledare

KOD: MPL

Ansök nu