Stockholm: Account Manager

Hitta ansökningsinfo om jobbet Account Manager i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2023-06-08 // Varaktighet: Heltid

Sales Manager sökes!
Vi rekryterar denna lediga tjänst till ett spännande företag beläget i Stockholm. Låter det intressant? Läs gärna vidare nedan så hittar du mer information kring tjänsten och vem vi söker!

Om företaget
Bolagets uppdrag är att sammanföra beslutsfattare och lösningsleverantörer i online- och liveevenemang för att utöka sitt nätverk, få inblick och upptäcka nya affärslösningar och möjligheter. De för ihop de främsta inflytelserika personerna på ett ställe för att låta dem diskutera sina gemensamma intressen och bygga en grund för stabila relationer och nya kontrakt.

De arrangerade virtuella nätverkshändelser där de kopplar de bästa beslutsfattarna med innovativa företag för att se om de kan arbeta tillsammans om affärsutmaningar. Allt detta händer på en virtuell plattform, där deltagarna kan njuta av inspirerande talare och delta i gruppdiskussioner.

De är en internationell affärsmatchningstjänst som täcker över 15 marknader i Europa och Asien.

Om tjänsten

Som Account Manager på företaget kommer du att jobba med att boka möten med kunder och stänga affärer. Du kommer att bygga upp en egen kundportfölj, och ha en egen pipe med kunder.

Du matchar beslutsfattare med företag som har en intressant produkt eller tjänst genom att ställa in förbokade ansikte mot ansikte eller virtuella möten på evenemanget.

Du kommer att bygga ett nätverk med beslutsfattare på hög nivå som CIO: er eller VD: ar. Genom att känna till deras investeringsplaner och interna projekt kan du konsultera dem om vilka av deras evenemang som är lämpliga för dem att delta.

Vem söker vi?

- Meriterande om du har en kandidatexamen inom ekonomi, entreprenörskap eller marknad

- Du kan tala svenska och engelska obehindrat

- Du är trygg, professionell och driven

- Du trivs i att jobba som ett team men samtidigt kan arbeta effektivt på egen hand.

- Du har förmågan och motivationen att kommunicera med beslutsfattare på ledningsnivå, främst via telefon och digitala möten.

Vad ingår i tjänsten?

- Fast lön, generöst bonussystem och provision

- Onboarding i en månad med en intern utbildning

- Kontorstider

- 12 bonusdagar utöver semesterdagar för bra utfört arbete

- Friskvård: 3000kr

- Företagsresor

- Bra utvecklingsmöjligheter då företaget rekryterar mycket internt

- Bygg ditt eget personliga nätverk med internationella beslutsfattare

Ansökan & Lön
Jobbtyp: Heltid

Plats: Stockholm

Lön: Fastlön + Provision

Kontakt: We Quest Bemanning & Rekrytering. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Om WeQuest ??????????????????
WeQuest är ett rekrytering och bemanningsföretag som finns runt om hela Stockholm län. Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Vi är rekryteringsspecialister inom sälj, administration, marknad och service. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.



Sökord: Försäljning, Account Manager, AM, B2B, Innesäljare, Stockholm, ME

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Account manager

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Account manager.

Sales & Growth Lead

Läs mer Mar 27
Nytt
Är du en erfaren B2B-säljare med stort driv för att sälja själv, leda ett ambitiöst säljteam och öka tillväxten genom digital marknadsföring?Då kan du vara den vi söker!
Vi söker någon som ser sig själv som en motor till nya spännande affärsmöjligheter.Som Sales & Growth Lead är du inte bara drivande inom försäljning och marknadsföring – du är en nyckelspelare när teamet skapar meningsfull förändring för företag i alla storlekar.
Vilka är vi?
Swedish for Professionals (SpeakCharlie AB)grundades 2014 och erbjuder språkutbildning och interkulturell affärsträning för såväl stora som små företag. I dagsläget hjälper vi ett hundratal företag med skräddarsydda kurser inom svenska, engelska, mandarin, franska och interkulturell kommunikation.
Men resan har bara börjat. Vi står inför en spännandeexpansion där varumärket SpeakCharlie tar större plats och vi breddar vårt produktutbud på fler marknader. Utöver detgår vi från att vara en språkleverantörtill englobaliseringspartnertill företag. Bolaget utvecklas snabbt och nu ärdet en riktigt bra tid att ansluta till teamet.
Vad erbjuder vi?
Vårt kontor ligger ett stenkast från Nytorget på Södermalm i Stockholm. Vitror på att ett starkt team är nyckeln till framgång. Våra gemensamma utbildningar och teamutvecklingsaktiviteter, inklusive utbildningskonferenser utomlands, skapar en sammanhållen och samarbetsvillig grupp.
Förutom de förmåner som nämndes tidigareerbjuder vi fast lön, teambonus och tjänstepension. Som Sales & Growth Lead har du även möjlighet till riktigt bra provisionsvillkor.
Slutligen, om du, precis som vi, anser att hunden är människans bästa vän, är du mer än välkommen att träffa våra två fyrbenta kompisar på kontoret!
Din roll som Sales & Growth Lead:
Som Sales & Growth Lead på SpeakCharlie kommer du vara en nyckelspelare i vår fortsatta tillväxt och utveckling. Huvudsaklig målsättning är försäljningstillväxt vilket innefattar att leverera resultat från både befintliga och nya affärer.Dina primära ansvarsområden kommer att inkludera:
Drivande av säljprocesser inom B2B-sektorn med fokus på att identifiera och prospektera nya affärsmöjligheter.
Skapa och upprätthålla starka relationer med befintliga och potentiella kunder.
Coacha säljteamet för att säkerställa effektiv försäljning och att nå uppsatta mål.
Aktivt delta i affärsutveckling och hantering av kundidéer.
Ansvar för marknadsföring (LinkedIn, Google Ads, mfl.)som en integrerad del av rollen.

Vi tror att du:
• är en erfaren B2B-säljare med bevisad framgång.
• har ett tydligt säljdriv och stort fokus på att nå uppsatta mål.
• är handlingskraftig ochtrivs med att coacha och ledaandra.

•har erfarenhet och en förståelse för marknadsföring.

• kan kommunicera utmärkt på svenska och engelska, både i tal och skrift.
• har relevant akademisk bakgrund.
• har ett intresse för globalisering, språk och interkulturell kommunikation.

Om du tror att rollen som Sales & GrowthLead skulle passa dig som handen i handsken ser vi fram emot att få in din ansökan så snart som möjligt.
Vid eventuella frågor eller funderingar, höra gärna av dig till vår Talent & Growth SpecialistRebecca via rebecca@swedishforprofessionals.com
Vi ser fram emot att få välkomna dig in i teamet!

Ansök nu

Sales Executive till Infobric Workorder

Läs mer Mar 26
Infobric Group är en snabbväxande koncern som arbetar på en internationell marknad. Företagets mission är att bidra till en socialt hållbar och resurseffektiv byggbransch, genom Infobrics tjänster blir kundernas arbetsdagar säkrare och enklare.? Infobric grundades 2004 och har sedan dess varit betydande för digitaliseringen av anläggnings-, service- och byggbranschen. Idag är bolaget ett av Europas största SaaS-bolag inom Con-Tech med nio affärsområden och 14 kontor i fyra länder. Infobrics tjänster används på över 30 000 byggarbetsplatser och av över 10 000 kunder runt om i Norden och Storbritannien.

Nu söker affärsområdet Infobric Workorder en ny Sales Executive till vårt Stockholms-kontor

Infobric Workorder har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Vårt mål är att förenkla, effektivisera och öka lönsamheten hos våra kunder. Infobric Workorders försäljningsorganisation är en central och viktig del i bolagets fortsatta utveckling och tillväxtresa



Hela landet kommer vara din arbetsplats och kunderna är allt från mindre installationsföretag till Sveriges största byggföretag ­- vilket ger dig en stor variation i vardagen. Du kommer främst att ha fokus på nyförsäljning, men det är också viktigt att du kan skapa förtroende hos befintliga kunder samt har förmågan att hantera långsiktiga samarbeten. I ditt ansvarsområde som account manager arbetar du med hela säljcykeln - från prospektering till att signa avtal med dina kunder.



Det här är en drömroll om du:

- Har stort engagemang, driv och affärssinne

- Vill ta stort eget ansvar och samtidigt vara bidragande i ett team

- Sätter höga mål och arbetar fokuserat för att nå dem

- Har erfarenhet av B2B



Högst sannolikt är du en person som

- Brinner för sälj-rollen och älskar att göra affärer

- Har lätt för att ta dig fram och är orädd för nya situationer

- Har erfarenhet av försäljning av SaaS eller mjukvara



Vi erbjuder dig

- Att bli en del i ett team och ett snabbfotat företag som vill växa

- Fast lön + provision och ett generöst förmånspaket (friskvård, pensioner etc)

- Utvecklingsmöjligheter tillsammans med att företaget växer

- Flexibilitet med stort eget ansvar

- En arbetsplats med fantastiska kollegor och härlig stämning

Ansök nu

Account Manager till Ledyer

Läs mer Mar 20
Ledyer är ett innovativt bolag i stark tillväxtfas där deras företagskunder alltid är i fokus. Vi söker nu dig som vill fortsätta utvecklas och jobba inom försäljning. Som med ditt engagemang och driv för affären ger Ledyers kunder den absolut bästa servicen.

På uppdrag av Ledyer söker vi nu en Account Manager som kommer att arbeta med att inleda och driva försäljningsprocesserna. Ledyer erbjuder handlare en smidig och enkel betallösning för sina kunder. Ledyer riktar sig till både ledande online-handlare och till företag som är i början av sin digitala tillväxtresa som söker överlägsna digitala betalningar och finansiella produkter till sina slutkunder. Du kommer att arbeta på ett innovativt företag där ingen dag är den andra lik. Här får du tillsammans med övriga team vara med och lägga grunden för Ledyers resa framåt.

Om tjänsten
I rollen som Account Manager ingår du i ett engagerat team som trivs bra ihop och ställer upp för varandra. Du kommer jobba med att prospektera nya företagskunder, samla in, analysera och verifiera information samt marknadsföra sig själv som Ledyers representant. Du kommer driva försäljningsprocessen och förklara värdet och betydelsen att använda sig av Ledyer.

- Driva försäljningsprocessen med e-handlare

- Representera Ledyer på mässor och andra event

- Arbeta med uppsökande försäljning

- Hjälpa till med annat så som marknadsföring och event, hoppa in där det behövs

- Du är lösningsorienterad, prestationsinriktad och initiativtagande

Din profil:

- Du får gärna ha minst 2 års erfarenhet inom försäljning

- Men du kan även vara nyutexaminerad och vill komma igång och lära dig försäljning inom betallösningar

- Du gillar när det händer saker och föredrar att jobba utåtriktat

-
Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska

- Starka kommunikationsfärdigheter och förmåga att bygga långvariga och starka relationer

- Orädd och engagerad

- Du är lösningsorienterad, prestationsinriktad och initiativtagande

Du erbjuds



- Möjlighet att komma in tidigt i ett växande företag

- Konkurrenskraftiga löner och attraktiva bonusar som belöning vid hårt arbete och framgångar

- En roll där du får chansen att arbeta med banbrytande teknik och vara i framkant av fintech-industrin

- Bidra med idéer som kan påverka företagets riktning och framgång

- 6 veckors semester

- Tjänstepension och friskvårdsbidrag

Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Ledyers huvudkontor i centrala Stockholm. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper och intervjuar löpande, inkom med din ansökan redan idag!

Inför en anställning genomförs en bakgrundskontroll.

Ansök nu

Account Manager - Sustainable Investments

Läs mer Mar 20
About us

Do you want to be part of a leading Nordic sustainability scaleup whilst contributing to the global corporate sustainability transition? Position Green is in a strong scaleup phase and we are looking for new amazing talents to join our Sales team.

Position Green is a leading pure play sustainability partner with a mission to revolutionise how businesses integrate sustainability. Through our SaaS software for data management, strategic advisory and e-learning services, Position Green’s offering makes sustainability actionable and measurable, supporting businesses to fast-track their sustainability transformation whilst also strengthening their competitiveness and long-term survival. We come from the Nordics but we operate across the globe in supporting our customers to navigate and succeed in corporate sustainability.

We are excited to offer the opportunity to be part of our journey in the role of Account Manager - Sustainable Investments, working in a discipline with a crucial impact on Position Green’s business growth.



About the role

In the role of Account Manager Sustainable Investments, you will enter a company in a strong growth phase and there will be great development opportunities. We work team-based and you will be an important part of continuing to develop our company and bring in more customers. As an Account Manager you will:

- Demo and sell our software to potential customers within the private markets

- Make needs analysis and produce lists of prospects

- Be responsible for prospects and drive sales cycles

- Be responsible for customers with your colleagues as a team

- Attend seminars, network events and various customer events

- Work together with colleagues from our advisory business to enable growth across all of Position Green Group

- Be prepared to work with all existing tasks in an entrepreneurial and fast-growing company

Are you the one we’re looking for?

To succeed in this role, we believe you have a minimum of two years of direct sales experience, including developing customer relationships and B2B sales. Some account management or relationship management experience is desirable as you will be taking ownership of accounts and client relationships. Since you will play a key part in growing our Private Equity & Finance sector, work experience from the industry is advantageous, but not required. You probably have a Bachelor's degree within a relevant field (such as business, economics, political science), along with a commitment to sustainability issues and an interest in the market and ESG. You are used to running your own sales processes from start to finish and have a thorough understanding of what it takes to close a deal. You are fluent in English, language proficiency in Swedish, German or France is meritorious.

As a person, you have a positive attitude, you are curious and have a sense of humor. You are a doer who thrives both in an intensive customer meeting and working methodically with new customer processing. You look forward to working in a growing team that triggers each other to great deeds and are driven by contributing to a positive change.

What we offer you
As our new colleague here at Position Green you get to be an important part of a fast-paced and fun scale up environment. We offer you a great opportunity to grow as a person as well as in your career. You get to work in a company where you can have great impact and drive sustainable transformation in business and organisations.

You’ll get fair compensation and benefits, including:

Wellness allowance of 5 000 SEK/year

30 vacation days + 5 extra PG days

Flexible working hours and hybrid work option



What’s next?

If the above sounds interesting to you, we will be happy to receive your CV and cover letter. We will be reviewing applications on a continuous basis. Planned start for the role is September 2024.

Ansök nu

Account Manager till företag inom IT-konsultbranschen!

Läs mer Mar 19
ConsultingIT är i en spännande och expansiv utvecklingsfas där de förnyar och förbättrar sig mot framtida affärsområden. De söker därför en till säljare med ett utpräglat affärssinne som vill arbeta med uppsökande säljverksamhet inom konsultbranschen.

Vi letar efter en driven och resultatorienterad säljare som vill bli en del av vår kunds framgångsrika team på ConsultingIT. Som Account Manager kommer du att spela en central roll i att driva försäljningen av deras IT-konsulttjänster och bidra till att stärka deras position som en ledande aktör inom IT-konsultation.

OM ROLLEN
ConsultingIT kan erbjuda ett arbete som ger dig möjlighet och stort utrymme att utöva sälj och entreprenörskap på en växande marknad. Som vägledning och stöd har du deras värderingar och strategier samt entusiastiska kollegor som kan hantverket och som ligger i framkant inom vårt verksamhetsområde.

På ConsultingIT blir din främsta uppgift att inta en aktiv säljroll med ansvar för hela säljprocessen, från att prospektera kunder till avtalshantering och uppföljning.

Dina ansvarsområden kommer att inkludera:

- Proaktivt identifiera och kontakta potentiella kunder för att skapa nya affärsmöjligheter.

- Bygga starka och långvariga relationer med befintliga kunder för att öka försäljningen och utöka vårt tjänsteutbud.

- Förstå kundernas specifika behov och utmaningar för att kunna erbjuda skräddarsydda IT-konsultlösningar.

- Utveckla och presentera försäljningsförslag och offerter som tydligt kommunicerar värdet av våra tjänster.

- Delta i förhandlingar och avslut för att säkerställa att vi uppnår framgångsrika affärer.

- Hålla dig uppdaterad om de senaste IT-trenderna och branschutvecklingen för att kunna ge kunderna rätt råd och vägledning.

VAD ERBJUDS DU?

- Arbeta med att skapa nya affärsmöjligheter samt utveckla befintliga kunder.

- Växa i ditt affärsmannaskap.

- Goda möjligheter att bygga karriär inom ett framgångsrikt företag med höga ambitioner.

- En riktigt stark ersättningsmodell.

ÄR DU DEN VI SÖKER?
Kvalifikationer som vi söker efter för denna roll:

- Erfarenhet av uppsökande försäljning inom IT-konsultation eller relaterade områden.

- En stark förmåga att bygga och underhålla relationer med kunder.

- God kunskap om IT-branschen och förståelse för olika IT-lösningar och teknologier.

- Förmåga att identifiera affärsmöjligheter och genomföra hela försäljningscykeln.

- Utmärkta kommunikations- och förhandlingsfärdigheter.

- Självgående och resultatorienterad, med förmåga att arbeta mot uppsatta mål.

- En passion för teknik och en stark vilja att hålla dig uppdaterad om de senaste trenderna inom IT.

OM FÖRETAGET
ConsultingIT är ett bolag med starka värderingar där fokus ligger på människan. De är övertygade att det är minst lika viktigt att matcha rätt personlighet till deras kunder som det är att ta fram rätt teknisk profil. Det är först när denna kombination finns hos en kandidat som de ser magin. Det är anledningen till deras slogan som är ”Mer än bara ett CV”

Företaget har sedan starten 2016 vänt sig mot de mer etablerade bolagen i Sverige och gjort det med framgång. De ser en start tillväxt på bolaget och stärker nu upp både säljavdelning samt leveransavdelningen med kollegor som fortsatt skall vara en del av deras resa.

ConsultingIT vänder sig till medarbetare som vill tillhöra en organisation som präglas av en vinnarkultur, har viljan att utvecklas och som förstår att engagemang lönar sig! De förstår att skillnaden mellan dem och andra konsultbolag är viljan och förmågan att leverera gång efter gång utan att ta något förgivet.

Rekryteringsprocessen hanteras av GOAT Accelerate och önskemål av ConsultingIT är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av GOAT Accelerate.

SKICKA IN DIN ANSÖKAN REDAN IDAG!
Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ort: Stockholm

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Lön: Grundlön + provision

Omfattning: Heltid

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från We Quest AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från We Quest AB .

Försäljningschef sökes till Stakater

Säljledare
Läs mer Jan 26
OM FÖRETAGET

Stakater är ett IT-konsultbolag som är ledande inom den revolutionerande Kubernetes-teknologin. Stakater det möjligt för företag att uppnå hela potentialen av Kubernetes och dess ekosystem genom att hjälpa dem i deras resa inom strategi, utveckling och drift. Kubernetes är nästa stora våg inom cloud computing och är väldigt efterfrågad på dagens marknad. Just nu är man ett team på runt 40 personer i bolaget.

Stakater är ett lönsamt bolag som samarbetar med ett brett spektrum av klienter inom olika branscher. I Sverige hjälper man företag som exempelvis H&M, ICA och Coop m.fl. att bygga skalbara plattformar med infrastruktur som kod. Steg ett är att förstå kundernas verksamhetsnatur, de utmaningar de står inför och därefter tillämpa plattformen som en tjänst och som en del av lösningen. Bolaget grundades i Pakistan men har idag kontor i Indien, Tjeckien och Sverige (Stockholm). Nu söker man en försäljningschef i Stockholm för att ta bolagets försäljning i Sverige till nästa nivå samt att konkretisera och exekvera en tydlig säljstrategi.

OM ROLLEN

We Quest har alltså fått förtroendet att tillsätta den nya positionen som säljchef åt Stakater. I rollen som säljchef så kommer bl.a. följande arbetsuppgifter att ingå:

- Utveckla och genomföra en försäljningsstrategi för att uppnå intäktsmål och öka marknadsandelar inom IT-konsultbranschen.

- Skapa nya försäljningsmöjligheter genom kallsamtal, nätverkande och andra outreach-metoder.

- Utveckla och upprätthålla relationer med nyckelkunder och partners.

- Genomföra marknadsundersökningar för att förstå kundbehov, branschtrender och konkurrenssituationen.

- Hantera hela försäljningscykeln, från att generera leads till kontraktsförhandlingar och avslutande av affärer.

- Samverka nära med ledningsteamet för att utveckla prissättningsstrategier, förslag och försäljningsmaterial.

- Fastställa försäljningsmål och rapportera regelbundet om försäljningsprestationen till högre ledning.

- Kontinuerligt förbättra försäljningsprocesser och system för att maximera effektivitet och resultat.

- Hålla sig uppdaterad om branschtrender, teknik och best practice.



VEM SÖKER VI

Denna roll är perfekt för dig med några års erfarenhet inom försäljning och ledande positioner inom IT-konsultbranschen, som vill ta nästa steg och jobba i ett marknadsledande bolag med fantastiska framtidsutsikter. Följande erfarenheter och kunskaper ses som meriterande för att passa in i rollen:

- Kandidatexamen inom IT, företagsekonomi, marknadsföring eller relaterat område

- Mer än 5 års erfarenhet inom försäljning, med bevisad framgång inom IT-konsultbranschen

- Mer än 3 års erfarenhet av att leda försäljningsteam

- Starka ledarskapsfärdigheter, med förmågan att motivera och inspirera team

- Förmågan att bygga starka relationer med kunder, partners och teammedlemmar.

- Starka analytiska och problemlösande färdigheter, med förmågan att identifiera och utnyttja försäljningsmöjligheter

- Förmåga att arbeta självständigt såväl som i samarbete med andra avdelningar

- Starka organisatoriska färdigheter med förmågan att hantera flera prioriteringar och deadlines

- Kunskap om CRM-programvara, försäljningsanalysteknik och försäljningsmetodik

- Goda kunskaper i svenska och engelska.



VAD ERBJUDER VI

Följande förmåner erbjuds i tjänsten:

- En stabil fast lön med en generös provisionsmodell.

- Arbetsrelaterade förmåner: Macbook, iPhone, Hörlurar (Sony/Bose), Smartwatch (vid behov)

- Lärande: Böcker och onlinekurser, Konferenser

- Friskvårdsbidrag på 5000 kr

- Försäkringar: Pension, Sjukförsäkring, Grupplivförsäkring, Sjukförsäkring, Olycksfallsförsäkring

- Mycket flexibilitet och frihet under ansvar.



Ansökan & Lön


Jobbtyp: Heltid
Plats: Stockholm
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Sökord: Försäljningschef, IT-konsult, Kubernetes, Säljstrategi, Marknadspotential.

KOD: Ser

Ansök nu

Account Manager Stockholm imao

Account manager
Läs mer Jan 26
Är du redo för nästa steg i din karriär? Vill du vara en del av ett innovativt företag och marknadsföra högkvalitativa produkter till företagskunder? Då är du den person vi söker!

Om företaget
Otaifa Invest är ett framstående företag som erbjuder imao-parfums produkter, och nu expanderar de sin säljstyrka. Vi söker en ambitiös och driven Account Manager som kommer att spela en nyckelroll i att öka vår närvaro på marknaden och bygga långsiktiga relationer med kunder.

Som vår Account Manager kommer du att:

- Prospektera och identifiera potentiella företagskunder inom den angivna målgruppen.
- Sälja imao-parfums produkter och presentera deras fördelar och egenskaper för kunderna.
- Bygga och bibehålla starka relationer med befintliga och nya kunder.
- Utföra försäljningspresentationer och förhandla avtal.
- Följa upp och säkerställa att kundernas behov och förväntningar möts.
- Dokumentera och rapportera säljaktiviteter och resultat till försäljningschefen.

Vi Söker Dig Som Har:
- Flytande svenska och engelska i både tal och skrift.
- B-körkort och tillgång till egen bil för att kunna resa till kundmöten.
- Erfarenhet av försäljning och att arbeta med företagskunder är meriterande.
- Erfarenhet inom tobaksförsäljning eller försäljning av detaljprodukter till bilhandlare är starkt meriterande.
- Förmåga att arbeta självständigt och proaktivt.
- God kommunikations- och förhandlingsskicklighet.
- Resultatorienterad och målinriktad.

Vi Erbjuder Dig:
- En spännande och utmanande säljroll inom ett innovativt företag.
- Möjlighet att arbeta självständigt och påverka din egen framgång.
- Attraktiv grundlön + provision baserad på försäljningsresultat.
- Kontinuerlig support och utbildning för att utveckla dina säljfärdigheter.
- En dynamisk och samarbetsvillig arbetsmiljö.

Ansökan & Lön

Jobbtyp: Heltid/Deltid
Plats: Stockholm
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Sökord:

KOD: Företagsförkortning

Ansök nu

Titel

Account manager
Läs mer Jan 17
Är du redo för nästa steg i din karriär? Vill du vara en del av ett innovativt företag och marknadsföra högkvalitativa produkter till företagskunder? Då är du den person vi söker!

Om företaget
Otaifa Invest är ett framstående företag som erbjuder imao-parfums produkter, och nu expanderar de sin säljstyrka. Vi söker en ambitiös och driven Account Manager som kommer att spela en nyckelroll i att öka vår närvaro på marknaden och bygga långsiktiga relationer med kunder.

Som vår Account Manager kommer du att:

- Prospektera och identifiera potentiella företagskunder inom den angivna målgruppen.
- Sälja imao-parfums produkter och presentera deras fördelar och egenskaper för kunderna.
- Bygga och bibehålla starka relationer med befintliga och nya kunder.
- Utföra försäljningspresentationer och förhandla avtal.
- Följa upp och säkerställa att kundernas behov och förväntningar möts.
- Dokumentera och rapportera säljaktiviteter och resultat till försäljningschefen.

Vi Söker Dig Som Har:
- Flytande svenska och engelska i både tal och skrift.
- B-körkort och tillgång till egen bil för att kunna resa till kundmöten.
- Erfarenhet av försäljning och att arbeta med företagskunder är meriterande.
- Erfarenhet inom tobaksförsäljning eller försäljning av detaljprodukter till bilhandlare är starkt meriterande.
- Förmåga att arbeta självständigt och proaktivt.
- God kommunikations- och förhandlingsskicklighet.
- Resultatorienterad och målinriktad.

Vi Erbjuder Dig:
- En spännande och utmanande säljroll inom ett innovativt företag.
- Möjlighet att arbeta självständigt och påverka din egen framgång.
- Attraktiv grundlön + provision baserad på försäljningsresultat.
- Kontinuerlig support och utbildning för att utveckla dina säljfärdigheter.
- En dynamisk och samarbetsvillig arbetsmiljö.

Ansökan & Lön

Jobbtyp: Heltid/Deltid
Plats: Stockholm
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Sökord:

KOD: Företagsförkortning

Ansök nu

Key Account Manager till tillväxtbolaget Adestia!

Key account manager
Läs mer Jan 11
OM FÖRETAGET

Adestia erbjuder lösningar inom mötesrumsteknik, videokonferens, videostudio och utskriftshantering. Bolagets fokus ligger på att ge den optimala kundupplevelsen och där är man framgångsrik från start till mål i kundresan. Från det första mötet till avtal, installation, leverans, service och support. Allt bara funkar och flyter på.

Detta är en av nycklarna till den otroliga tillväxtutveckling som Adestia har och har haft under lång tid. Bolaget tappar ytterst sällan en kund och har mycket återkommande intäkter. Idag omsätter Adestia över 80 miljoner kronor i en konkurrenskraftig bransch och har vunnit gasellpriset i Dagens Industri fyra år på raken. Kunderna älskar bolagets höga kvalitet och service för att inte tala om avsaknaden av inlåsningseffekter och dolda kostnader som annars är vanligt förekommande inom branschen.

OM ROLLEN

Nu erbjuder Adestia en gyllene chans för rätt person att ta nästa steg i karriären. I rollen så arbetar du som strategisk säljare och storkundsansvarig samt även med att etablera nya samarbeten. Till din hjälp i nykundsarbetet så har du en prospektlista på prospektlista på cirka 3,000 företag samt ett kontinuerligt inflöde av leads. Då startsträckan är relativt lång så erbjuder Adestia en generös garantiprovision de första sex månaderna. Här är det inte flest samtal som gäller som motto utan fokus ligger hela tiden på kvalitet, kundbemötande och en hög service gentemot kunder och intressenter.

VEM SÖKER VI

Vi söker en person som har en gedigen erfarenhet av affärsutveckling och komplex försäljning. Då du träffar högt uppsatta chefer så är det viktigt att du är senior och förtroendeingivande samt ett bra affärssinne. Du kommer även vara med och bidra strategiskt till bolagets fortsatta utveckling. I rollen är rätt personlighet klart mer meriterande för dig än att ha de rätta tekniska kunskaperna. Vidare så är körkort ett krav.

VAD ERBJUDER VI

På Adestia så erbjuds du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas. Du erbjuds en konkurrenskraftig lön, garantiprovision de första sex månaderna samt en generös provisionsmodell. Vidare så erbjuds du förmånsbil samt självklart ett högt friskvårdsbidrag. En dag i veckan jobbar du hemifrån och resterande tid från kontoret. Här existerar inte detaljstyrning utan du förväntas kunna arbeta efter parollen ”frihet under ansvar”. Ta chansen att utvecklas och hänga med på Adestias tillväxtresa.

Ansökan & Lön
Jobbtyp: Heltid
Plats: Solna Strand
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!



We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.

Vi hjälper företag att växa med mindre risk, stärka sitt arbetsgivarvarumärke samt öka kandidatinflödet. Vi hjälper företag att ta kontroll över rekryteringsprocessen och nå ut till potentiella talanger.

Sökord: Säljare, Kontorsmaterial, Senioritet, Tillväxtbolag, Gasell, Ultimata kundupplevelsen.

KOD: Adia

Ansök nu

Account Manager till SimpleSign!

Account manager
Läs mer Jan 8
OM FÖRETAGET

Ett snabbt växande SaaS-bolag inom digital avtalshantering som hjälper kunder att effektivisera och digitalisera deras avtal och dokument. Detta möjliggörs med förstklassig E-signering och avtalsbevakning så att de sparar tid, blir mer moderna och samtidigt värnar om miljön.

Vår kund möjliggör snabbare affärer, enklare processer och säkrare avtalshantering för att hjälpa deras kunder att ta kvalificerade beslut och få kontroll över deras dokument.

I och med samarbeten med internationella koncerner har dem redan nu en fot ute i världen och vill ha med dig på resan mot fortsatt expansion. Visst hänger du med dit?

OM ROLLEN

Som Account Manager ansvarar du över försäljningsprocessen. Du upprätthåller och utvecklar en långsiktig och god relation med nya och tillsatta kunder. Denna tjänst passar dig som gillar komplex försäljning och brinner för långvariga kundrelationer. Med en familjär stämning, teamet i ryggen och ett överlägset produktutbud får du det bästa utgångsläget för att kunna prestera på toppnivå. Du kommer till ett glatt och ambitiöst team med en företagskultur som alltid stöttar varandra men samtidigt utmanar än att hela tiden bli ännu bättre.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Du arbetar dagligen med att kontakta och konsultera företag.

- Du bokar in digitala eller fysiska möten med beslutsfattare.

- Du prospekterar, behovs analyserar, avslutar och följer upp.

- Du arbetar mot tydligt uppsatta mål.

- Du förskaffar dig en bra produktkunskap och håller dig ständigt uppdaterad med utbudet.



VEM SÖKER VI?

Vi söker dig som brinner för komplexförsäljning och stimuleras av utveckling. Du har gärna ett tech intresse och ett starkt kundengagemang. Du räds inte för utmaningar och vill hjälpa människor och företag att utvecklas med hjälp av IT lösningar. Du bör ha jobbat med försäljning i minst 1 år och har en god kommunikations förmåga. För att lyckas i denna roll bör du tycka att försäljning och teknik är roligt samt något du vill fortsätta att arbeta med i framtiden!

- Du har en ödmjuk approach och en vilja att lära sig av både kunder och kollegor.

- En drivkraft som motiverar dig att vilja lyckas.

- En stjärna på att skapa nya kontakter och förvalta relationer.

- Laget före "jag-et" mentalitet.

- Minst 1 års erfarenhet av försäljning är ett krav* (B2B är meriterande)

- Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav *



VAD ERBJUDER VI

Ansökan & Lön
Jobbtyp: Heltid
Plats: Stockholm
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!



We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Ansök nu

Säljande projektledare till stort mediabolag!

Account manager
Läs mer Jan 8
OM FÖRETAGET

Mediaplanet är en pionjär inom Content Marketing som har gått från två anställda i Stockholm till 350 anställda i 12 länder sedan starten 2002. Företaget är specialister på att nå ut till sina kunders målgrupper och distribuerar kampanjer i Sveriges största dagstidningar samt på Facebook, Instagram och LinkedIn. Årligen hjälper koncernen över 15,000 kunder att nå ut till rätt typ målgrupp och kan sedan noggrant analysera utfallet av varje kampanj för att skapa tydligt mätbara resultat. Mediaplanet är nu i en tillväxtfas och ska ta in flera Säljande Projektledare i Stockholm.



OM ROLLEN

I rollen som Sales Project Manager på Mediaplanet så ansvarar du för att sälja in och skapa content marketing-kampanjer som hjälper företag att nå sina målgrupper med riktigt vasst innehåll. Du bygger upp din egen kundportfölj och använder primärt telefonen eller videomöten som verktyg i syfte att stänga affärerna. Du har även ett produktionsteam på plats som tar fram allt innehåll som kunderna behöver, både i rörlig form och i text.



I arbetsuppgifterna så ingår:

Identifiera kundsegment och företag via research

Kontakta och konsultera företags marknadsföringsbehov

Skapa presentationsinnehåll för möten med företag

Sälja in marknadsföringslösningar via telefon, mejl och Teams

Representera Mediaplanets varumärke i kontakt med företag

Finansiellt ansvara för egna kampanjer

Uppnå uppsatta budgetmål

Koordinera marknadsföringsinnehåll för företag

Lansera kampanjer och följa upp företagens medverkan



VEM SÖKER VI

Vi söker dig med mycket energi och driv. Du är med fördel orädd och tycker om att jobba i ett högt tempo. Troligtvis är du relativt tidigt i karriären. Försäljning är kärnan i rollen och du måste tycka att det är kul att lösa kundernas utmaningar. Du har erfarenhet av försäljning sedan tidigare inom B2B eller B2C området. Det är meriterande men inget krav om du har pluggat en relevant utbildning inom till exempel marknadsföring, kommunikation eller ekonomi. Har du jobbat i restaurang, callcenter, telefonförsäljning eller i butik är även det ett stort plus. Då du använder Officepaketet regelbundet i arbetet så får du gärna ha erfarenhet av det sedan tidigare.



VAD ERBJUDER VI

Du erbjuds en utvecklande säljroll på ett tillväxtbolag med ett positivt företagsklimat med centrala lokaler i Stockholms innerstad. Mediaplanet erbjuder en platt organisationsstruktur och lägger högsta vikt vid att personalen trivs och mår bra. Här hittar man på saker regelbundet för att personalen ska trivas. Allt från fester till tävlingar och After Works. Många på företaget är vänner privat och har jobbat ihop under lång tid.

När det kommer till förmåner så erbjuds du en fast lön och ett generöst provisionssystem med möjlighet till en väldigt hög mållön. Du har hela fem veckors semester och ett av marknadens högsta friskvårdsbidrag. Då företaget tillhör en större koncern och rekryterar mycket internt så finns goda möjligheter att utvecklas inom koncernen och göra karriär på många spännande bolag.



Ansökan & Lön


Jobbtyp: Heltid
Plats: Stockholm
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!



We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Sökord: Marknadsföring, Försäljning, Content Marketing, B2B, Hunter, Projektledare

KOD: MPL

Ansök nu