Stockholm: Dansktalande kundtjänst till Nordic Infucare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Dansktalande kundtjänst till Nordic Infucare i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2023-06-08 // Varaktighet: Heltid

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du en pedagogisk & serviceinriktad person som är på jakt efter ett varierande och givande arbete inom teknisk support? Vill du vara en del av ett företag som ständigt strävar efter att göra vardagen enklare för människor som lider av kroniska sjukdomar? Då ska du söka tjänsten som Tech Support Agent hos Nordic Infucare!

I rollen som Tech Support Agent hos Nordic Infucare kommer du möta flertalet användarunika ärenden och du kommer vara experten på Nordic Infucares produkter. Du blir användarens första support när de har frågor kring deras tekniska utrustning och telefon, mail och digitala webbformulär kommer vara dina främsta arbetsredskap. Under perioder med mindre aktivitet får du använda din lösningsorienterade sida för att utvärdera, optimera och kontinuerligt förbättra processer för att skapa ett effektivare arbetssätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara:

- Hantera användarspecifika ärenden över telefon, mail och webbformulär.
- Vara Nordic Infucares spjutspets när det kommer till teknisk support.
- Ansvara för hela reklamationsflödet.
- Ständigt se över och optimera/effektivisera arbetsprocesser.

I rollen kommer du hantera supportärenden via telefon och mail vilket ställer höga krav på att du har en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift på svenska, danska & engelska.


Personprofil
Tjänsten passar dig som har stor ansvarskänsla och trivs med att arbeta på ett strukturerat och självständigt sätt. Du kommer arbeta med varierande arbetsuppgifter och ibland flera åtaganden samtidigt men alltid med en hög kvalitetsnivå. Det är av stor vikt att du som ansöker tycker om att arbeta i team då du och dina kollegor hjälps åt för att lösa dagens uppgifter.

Vi söker dig som har ett tekniskt intresse och som tidigare har arbetat i en liknande roll inom teknisk support. Vi tror att du är inkännande, servicemedveten och kommunikativ med både kollegor och användare. Du är lösningsorienterad och kan prioritera när akuta situationer uppstår samtidigt som du är noggrann och uppskattar vikten av detaljer.

För att lyckas i rollen som Tech Support Agent krävs att du har en god teknisk förståelse, besitter goda kunskaper inom Office-paketet samt är nyfiken på att lära dig allt om Nordic Infucares produkter. Du måste även tala flytande svenska, danska och engelska.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som orderadministratör. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.


Övrigt
Start: Omgående.
Omfattning: Heltid.
Arbetstid: Enligt överenskommelse måndag till söndag, mellan 7-22, majoriteten av arbetspassen är mellan 8-17 vardagar. Hemarbete möjligt enligt överenskommelse.
Plats: Stockholm, Alvik.

Skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag!

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med möjlighet till vidare anställning direkt hos Nordic Infucare. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta Oscar Backman på Oscar.Backman@Performiq.se

PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se


Företagspresentation
Nordic Infucare är en ledande leverantör av behandling av patienter som lider av kroniska sjukdomar i hemmiljö och bedriver verksamhet i hela Norden. De levererar innovativ medicinteknisk utrustning som tillhandahåller de mest avancerade behandlingsmetoderna, i syfte att förbättra patienternas livskvalitet. De väljer produkter och skapar lösningar som är anpassade till patienternas behov och de nordiska marknadsnormerna.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Customer Care Agent

Läs mer Mar 19
Are you passionate about providing exceptional customer service? Join our vibrant team at Simployer as a Customer Care Agent (CCA), where you'll have the opportunity to work both remotely and from our office in Stockholm. As a CCA, you'll be at the forefront of our commitment to delivering outstanding customer experiences.

Key Responsibilities:

- Engage with customers via phone, email, and chat, delivering timely and professional assistance.
- Offer comprehensive support, including troubleshooting technical issues and providing product insights.
- Handle customer inquiries related to invoices and subscriptions with efficiency and accuracy.
- Maintain meticulous records of customer interactions using our CRM system.
- Collaborate closely with internal teams to address customer needs and resolve issues effectively.
- Proactively identify areas for process improvement and contribute ideas to enhance our service delivery.
- Strive to exceed customer satisfaction targets and uphold service level agreements.

Simployer consultants forge strong client relationships, aiding them in overcoming challenges big and small. We seek individuals who relish in finding solutions and aiding customers in harnessing the full potential of our products. Our consultants are both service-minded and goal-oriented, and we are committed to fostering their personal growth and empowerment within the company.

Our diverse company culture unites colleagues from various backgrounds and locations, creating a collaborative environment. Your teammates are based in both Norway and Sweden, and we operate in a hybrid manner – combining remote and office work.

Message from the hiring manager:

Hello! I'm Tobias Carneteg, your future manager. Working with our customers necessitates a pragmatic, solution-oriented approach centered around customer satisfaction. Individual responsibility is our foundation for maintaining high engagement levels at work. The Simployer culture is a source of pride, and joining us means becoming an integral part of it.

- Previous experience in a customer facing role
- Fluent in Swedish and English, with excellent written and verbal communication skills.
- Strong problem-solving abilities and a proactive mindset when tackling challenges.
- Display empathy and patience in addressing customer concerns and inquiries.
- Proficient in using CRM software and other relevant tools to manage customer interactions.
- Exceptional organizational skills, with the ability to multitask and prioritize effectively.

We're seeking an individual who is naturally curious and thirsty for knowledge, continuously seeking opportunities to learn and grow in your role. Your ability to build meaningful connections with customers, partners, and colleagues, will foster collaboration and drive collective success.

What we offer:

At Simployer, our employees are our greatest asset. Our inclusive culture is founded on trust, respect, autonomy, and a shared purpose. We value work-life balance and provide avenues for professional and personal growth. Your contributions will be acknowledged and valued. If this resonates with you, we'd love to learn about your strengths, aspirations, and what brings you joy at work.

Interested? Submit your application in English. Selection is ongoing.

For further details, contact Tobias Carneteg, Customer Care Manager, at +46 730 28 00 26.

Simployer is a “people first” company. We offer a unique combination of high-value and people-centric products, services and expertise. Our simplifying solutions are the preferred choice of more than 15,000 customers and 1,2 million users in Northern Europe. For almost four decades, we have helped our customers unleash the full potential in people, the core asset of any company. Managers who want to lead better – by inspiring, engaging and developing their employees – choose our solutions. We are on an exciting journey where we will continue to grow our company into new markets in Northern Europe. In Simployer we have a culture where it is possible to grow, and to have a direct impact on the business through empowerment and flat structure. You will work with colleagues who are passionate about their work and we can promise you that we have a lot of fun at work. To succeed in the market, reach our growth goals and continue to fulfil our vision, we need top talent who shares our conviction that people make businesses grow. Are you our next Simployee?

Ansök nu

Kundservice

Läs mer Mar 27
Hej och varmt välkommen till vår karriärsida!
Verbal är ett personligt och växande bolag vars vision är att vara den goda mobiloperatören. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät som funnits sedan 2007 och vuxit vår kundbas kraftigt senaste åren.
Vi erbjuder marknadens bästa service till oslagbara priser samtidigt som vi tar ansvar för människa och natur. Tillsammans med våra kunder formar vi framtidens mobiloperatör som inte bara är prisvärd, trygg och enkel, utan också inspirerande och hållbar.Nu letar vi efter enKundservicemedarbetaresom vill hänga med på vår fortsatta tillväxtresa!
Om rollen
Som Kundservicemedarbetare kommer du ge både privat- och företagskunderbästa möjligarådgivning och support via telefon, chatt och mail. Kundnöjdhet står alltidi fokus hos ossoch i rollen kommer du jobba självständigt men samtidigtvara en del av ett tight team där viständigt jobbar för att förbättra vårt arbetssätt.
I och med att vi är ien tillväxtfas kommer nya tankar och idéer kring hur vi kan förbättras alltid att uppmuntras. Du kommer ha stora möjligheter att påverka både ditt och teamets arbete framöver.
Vi söker dig som är...
Serviceinriktad - Du är lösningsorienterad och brinner för att leverera service i världsklass!
Kommunikativ - Förutom att du är duktig på att kommunicera med dina kollegor är du även vass i skriftlig kommunikation.
Orädd - Du vågar ta egna initiativ, testa dig fram och våga misslyckas på vägen, oroa dig inte vi kommer att hjälpa dig upp igen!
Flexibel - Du kan hantera många bollar i luften och trivs i en arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Du är ansvarsfull för det egna arbetet likväl för att hjälpa kollegor i deras arbete.
Empatisk - Har du lätt för att sätta dig in i olika personers situationer och känslor, så kommer du förmodligen passa som handen i handsken!
Motiveras - Av att arbeta mot högt satta mål.
Utåtriktad – Är positiv, glad, social och gillar att prata med olika typer av människor
Har du tidigare erfarenhet av Telekom-branschen och ett intresse av produkterna anser vi det vara en stor fördel.
Kvalifikationer som kommer hjälpa dig att lyckas i denna roll
Ett års erfarenhet av kundservice roll
Erfarenhet från försäljning i någon form
Skriver och talar flytande på svenska
Datorvana

Vårt erbjudande
Fast lön samt möjlighet till provision
Friskvårdsbidrag
Hybridarbete
Vi är ett certifierat Great Place To Work
Onboarding och utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas

Vi på Verbal är stolta över att kunna erbjuda en kultur som präglas av samarbete och gemenskap där vi värdesätter våra anställdas personliga utveckling. Vårt mål är att du ska lyckas i din roll och nå dina långsiktiga mål tillsammans med oss. På resan dit ska vi såklart också ha roligt tillsammans!
Låter Verbal som en arbetsplats för dig? I så fall är du varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Customer Care Agent till Securitas!

Läs mer Mar 28
Nytt
Nu har du möjlighet att söka rollen som Customer Care Agent hos Securitas och bli en del av Sveriges ledande säkerhetsföretag! Som en administrativ stöttepelare inom supporten spelar du en nyckelroll i att tillhandahålla enastående service. Brinner du för att överträffa kundens förväntningar och är medveten om vikten av säkerhet? Då kan det vara dig vi söker!
OM SECURITAS "I nästan 90 år har Securitas ökat tryggheten i en ständigt föränderlig värld. Med 10 000 medarbetare skyddar vi dagligen det som betyder mest för våra 100 000 kunder i hela Sverige. Tillsammans med våra kunder arbetar vi för att utveckla säkerhetslösningar. Med avancerad teknik och personell bevakning som grund strävar vi efter att uppfylla våra kunders behov av trygghet. Securitas finns nu i 46 länder och är en av Sveriges största arbetsgivare, med möjligheter till utveckling och variation. Hos oss tar du hand om människors säkerhet - och Securitas tar hand om dig."
OM TJÄNSTEN
I rollen som Customer Care Agent, kommer du ingå i ett team som är tredje linjens support. Du kommer att arbeta tätt medkunder och kollegorna runt om i landet.Tjänsten passar dig som drivs av att arbeta i team och som vill ge ditt allra yttersta varje arbetsdag.Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer främst vara kundsupport via mail. Telefonkontakt förkommer sekundärt. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med avtalsfrågor, innefattande prisjusteringar,registrering ochändringar av befintliga avtal. Du kommer atthandlägga fakturor (debet/kredit) samt övriga administrativa arbetsuppgifter med fokus på att alltid ge bästa tänkbara service till kunden. För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person samt säkerhetsmedveten. Du brinner för att ge service på en hög nivå och har ett professionellt bemötande gentemot kund. Vi ser även att du är noggrann, pålitlig och ansvarstagande i det dagliga arbetet och i din egen kompetensutveckling.Kontakterna sker på svenska och engelska och därför är det viktigt att du uttrycker dig väl i tal och skrift på båda språken. Vi ser också att du är en företagsam person med en mycket god administrativ förmåga och systemförståelse. Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter och servicebemötande via telefon, vana av att arbeta i flera system samtidigt samt en utbildningsbakgrund inom ekonomi, administration eller liknande är meriterande. Störst vikt kommer vi att lägga vid din personliga lämplighet för tjänsten.VI SÖKER DIG SOM:
Har en gymnasial utbildning, övrig utbildning är meriterande
Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har några års arbetslivserfarenhet
Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid. Inledande provanställning hos Workz som eventuellt övergår till tillsvidare anställning direkt hos SecuritasLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Stockholm, Kungsholmen Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
ANSÖKAN
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Även Securitas arbetar med urvalstester.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

SEB Kort söker kundservicemedarbetare - Vill du arbeta med norska kunder?

Läs mer Mar 26
Brinner du för att nå resultat, är duktig på att hantera press och samtidigt värderar stabilitet? Då kanske du är vår nästa servicestjärna eftersom vi nu letar efter fler härliga kollegor till kundserviceteamet på SEB Kort! Här jobbar medarbetare som brinner för att ge service i världsklass och som älskar att hjälpa SEB:s kunder runt om Skandinavien! Du välkomnas till SEB:s huvudkontor i Arenastaden Solna, där du möts av känd konst hängandes längst väggarna och en alldeles egen barista som står redo med morgonkaffet!

OM SEB

Since our start 160 years ago, SEB has been guided by a strong belief that entrepreneurial thinkers combined with innovative companies are needed to create a better world. We are here to enable them to achieve their ambitions and succeed in both good and difficult times. We are the business engine of the bank, providing the financial expertise our organizational and private customers rely on. We do so with focus on our customers' needs, commitment to quality and trust, and an entrepreneurial mindset to continually improve our services.

Read more: https://sebgroup.com/

OM TJÄNSTEN

SEB Kort finns representerade i alla nordiska länder. De arbetar med en mängd olika varumärken såsom deras egna; SEB, Eurocard och Diners club samt en mängd olika co-brand partners. Deras kortkunder finns i båda segmenten privat och företag. Via SEBs olika kanaler; telefon, mail, och Facebook, har de över en miljon kundinteraktioner varje år.

I vart och ett av dessa kundmöten är det möjligt att göra skillnad. Av den anledningen är SEBs allra viktigaste mål att leverera service i världsklass. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du bli en del av ett fantastiskt team som hanterar SEB Korts produkter och tjänster.

Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara kundsupport via mail och telefon som främst inkommer från vårt grannland Norge. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med frågor som rör bland annat fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter, räntor samt guida dem i SEBs olika digitala kanaler med målet att alltid ge bästa tänkbara service till kunden.

VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen krävs ett stort serviceengagemang med en drivkraft av att nå mål och resultat. Du brinner för att ge service på en hög nivå och har ett professionellt bemötande gentemot kund. Vi ser även att du tycker om att samarbeta med andra eftersom arbetet innebär mycket personlig kontakt med såväl kunder som kollegor.

SEB arbetar med en stor bredd av produkter inom en föränderlig bransch och vi ser därför gärna att du trivs med att ständigt lära dig nya saker och att driva din egen kompetensutveckling.

Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara kundsupport via mail och telefon som främst inkommer från vårt grannland Norge. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med frågor som rör bland annat fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter, räntor samt guida dem i SEBs olika digitala kanaler med målet att alltid ge bästa tänkbara service till kunden.

Vidare ser vi gärna att du har:

- En gymnasial utbildning

- Några års arbetslivserfarenhet

- Erfarenhet av kundservice eller annan service/säljroll

- Talar och skriva obehindrat på svenska och engelska.

- Har erfarenhet att jobba mot norska kunder och/eller är öppen för att jobba mot den norska marknaden

PRAKTISK INFORMATION

Arbetsgivare: Workz
Uppdragsgivare: SEB Kort
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Stjärntorget 4, Solna
Arbetstider: Kontorstider

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sida fullt ut i din utveckling.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!

ANSÖKAN

Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mejl direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Manager Customer Service Operations

Läs mer Mar 26
Benify är ett svenskt HR-techbolag som hjälper företag globalt att bli bättre arbetsgivare genom att attrahera, belöna och stärka relationen med sina anställda. Med över 500 Benifyers i 6 olika länder, driver vi framgång med vår marknadsledande förmånsplattform för över 1600 kunder och 2M användare runt om i världen????Vi främjar en hållbar företagskultur där medarbetarna känner sig engagerade och inkluderade "Because people matter" ????

Om rollen:
I rollen som Manager Customer Service Operations kommer du leda och coacha Benifys Customer Service Operations team bestående av 12-14 personer. Du kommer ha fullt personalansvar för dessa medarbetare och ansvara för personalplanering, utveckling av team och individer, rekrytering, prestation och samarbeta med andra team på Benify.

Teamet har hög närvaro på vårt kontor vid Hötorget i Stockholm och därför söker vi en person som vill och kan spendera sin arbetstid på kontoret heltid.

Rollen innebär även:

- Målsättning och måluppföljning av korta och långsiktiga mål.

- Med fokus på kvalitet, effektivitet och skalbarhet arbeta med datadriven analys och digitalisering.

- Utveckla och motivera medarbetarna i teamet.

- Samarbeta med andra team och stakeholders inom Benify.

- Säkerställa att resursplanering och prestation är i linje med mål och förväntningar.

- Vara en role model och leda med hjälp av Benifys core values och ledarskaps-DNA.

- Stötta teamet vid komplexa ärenden.

Du kommer att rapportera du till Head of Operations.


Vem är du?
Vi söker dig som är en ledare med hög empatisk förmåga samtidigt som du är tydlig i dina förväntningar och kravbild. Du är bra på att kommunicera, är resultatorienterad, är bra på att bygga förtroende och brinner för att utveckla dina medarbetare.

För att lyckas i den här rollen ser vi att du antingen har jobbat i en ledarroll för ett kundservice-team med högt inflöde av ärenden där du kan ta med dig den erfarenheten till oss på Benify eller så kanske du redan jobbar på Benify och med den kunskapen vill växa in i en roll med ledarskap.

Då majoriteten av kunderna teamet supporterar är i Sverige är flytande kunskap i svenska ett krav för den här rollen.



Vad Benify erbjuder dig



- Kollektivavtal ????

- Generöst friskvårdsbidrag ???????

- 30 semesterdagar ????

- ITP1 Pension och Lifeplan - en ledande finansiell rådgivningstjänst som erbjuder personlig rådgivning för att maximera dina pensionsbesparingar????

- Garanterad work-life balance med en hybrid arbetsmodell ???????????????????

- Årlig konferens ????

- En hel del sociala event och aktiviteter på våra kontor ??

Praktisk information

Start: Så snart vi hittar vår perfekta match!

Omfattning: Heltid 100%, tillsvidare.

Placering: Stockholm.



Vi ser fram emot din ansökan!

Vänligen meddela oss om du behöver några rimliga anpassningar för intervjuer genom att svara på mailet du får efter du har sökt jobbet.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Performiq AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Performiq AB .

Account Coordinator till Protector Försäkring!

Försäkringsförmedlare/Försäkringsmäklare
Läs mer Mar 12
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du nyexaminerad och i starten av din karriär och vill arbeta i trevliga lokaler i Stockholm City med försäkring och administration? Lockas du av möjligheten att växa i ett företag som genomsyras av en framåtdrivande prestationskultur? Då ska du söka tjänsten som Account Coordinator på Protector Försäkring!

Dina arbetsuppgifter innefattar exempelvis:
- producera och göra ändringar i försäkringsbrev
- enklare riskbedömning
- daglig kontakt med försäkringsmäklare och informera om olika försäkringslösningar.
- stötta avdelningens Account Managers med administration kring motor- och företagsförsäkringar.

Förutom en stark företagskultur erbjuder Protector bland annat kollegor med ansvarsglädje, tillgång till gym, PT och gemensamma frukostfredagar på ett fint kontor på Tändstickspalaset beläget i Stockholm City.


Personprofil
Vi söker dig som är målinriktad, ansvarsfull och effektiv. Du har en hög ambitionsnivå och drivs av att ständigt utmanas. För att lyckas som Account Coordinator på Protector Försäkring behöver du ha goda kommunikationsfärdigheter och vara bra på att samarbeta med andra. Du behöver också vara detaljfokuserad och kunna hantera flera uppgifter samtidigt. Vi tror att du är i början av din karriär och vill komma till en arbetsgivare där du kan stanna, utvecklas och ta dig an nya utmaningar. På Protector finns goda utvecklingsmöjligheter där målet är att ta ett större ansvar och kliva upp i rollen som Account Manager.

För att lyckas i rollen som Account Coordinator krävs vidare:
- nyligen examinerad eller kommer bli under våren 2024 inom föredragsvis ekonomi eller juridik.
- flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
- erfarenhet inom service, sälj eller administration.
- goda kunskaper i excel.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Account Coordinator hos Protector Försäkring.


Övrigt
Start: Start omgående eller i mitten av juni 2024
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider med flex
Plats: Stockholm City

Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Filip Lundström på filip.lundstrom@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Sökord: account coordinator, ekonomi, handläggare, försäkring, kundservice, backoffice, administratör, stockholm,



Företagspresentation
Protector Försäkring är ett skandinaviskt försäkringsbolag som grundades 2004. Protector är noterat på Oslobörsen och erbjuder landbaserade försäkringar till företag och offentliga företag och har sedan de etablerade sig haft en snabb och lönsam tillväxt. Protector har över tid vuxit och blivit ett ledande försäkringsbolag även i Skandinavien och Storbritannien.

Idag har Protector cirka 500 anställda och kontor i Stockholm, Oslo, Köpenhamn, Helsingfors, Manchester och London. Deras produkter distribueras genom utvalda försäkringsförmedlare och affärsmodellen är densamma i alla länder.

Protector etablerade sig i Sverige 2011 och har idag över 140 anställda på kontoret som ligger nära Kungsträdgården.

Ansök nu

Driven säljare till startupbolag.

Account manager
Läs mer Mar 27
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Sedan starten maj 2022 har Maskinera visat ett otroligt resultat och deras expansionskurva pekar rakt upp. Därför söker dem nu fler Säljande Maskinmäklare i norra Stockholm.

I rollen som Maskinmäklare är du spjutspetsen i Maskineras organisation. Du spenderar större delen av dina dagar ute hos kunder samt i ditt hemmakontor. Med din tjänstebil och telefon som främsta arbetsredskap, prospekterar, kontaktar och besöker du nya samt existerande kunder dagligen. Du kommer ansvara över hela försäljningsprocessen från start till mål. Knyta och underhålla egna kunder och kontakter är något du lägger stor vikt på.

Vi erbjuder dig:
• Att vara en del av Maskineras extremt spännande expansionsresa.
• En attraktiv lönemodell utan tak, fast grundlön + provision.
• Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag.
• Ett flexibelt arbetssätt där du utgår från ditt hemmakontor.
• Arbeta i en organisation där du har nära till beslut.
• En möjlighet att ständigt utmanas och utvecklas för att uppnå din maximala potential.

Arbetsuppgifter:
• Prospektera och initiera kontakt med nya kunder.
• Driva försäljningsprocessen framåt.
• Att arbeta enligt uppsatta mål med syfte att bidra till ökad expansion och ökad kundnöjdhet.
• Att skapa förtroendeingivande och rådgivande relationer till kunderna.
• Underhålla din befintliga kundstock och arbeta med merförsäljning.
• Dokumentera och

Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen.

Personprofil
Det här är ett självständigt arbete med stöd av kompetenta och drivna kollegor. Du kommer att vara ansiktet utåt och besitta en av det viktigaste rollerna i organisationen.

Personprofil:
Vi tror att du besitter erfarenheter inom försäljning antingen B2B eller B2C och vill till ett bolag i ”startup” fasen. Du är resultatinriktad och älskar att arbeta utifrån filosofin ”frihet under ansvar”.
Är du inte i säljbranschen idag kan du också passa in hos Maskinera, vi tror att din personlighet är allra viktigast! Vidare värdesätter vi om du:
• Har ett stort driv, vilja och intresserad av försäljning.
• Är social, utåtriktad och har hög energi.
• Är en vinnarskalle och inte ger upp i första taget.
• Är bekväm med att ta kontakt både över telefon och fysiska möten.
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

Övrigt
Start: Enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.
Arbetsplats: Hemifrån.
Arbetstider: Kontorstider, flextider.
Plats: Norra Stockholm.


Företagspresentation
Maskinera lanserades den 9.e Maj 2022 och är nätauktionstjänsten som skapar ett cirkulärt liv för begagnade kvalitetsmaskiner. På Maskinera handlar det om att ta fram en renodlad digitaltjänst där maskiner och kunden står i centrum, effektivisera moment och processer och ta ansvar för ett mer hållbart handlade. Kundfokus, teamwork och viljan att ständigt utvecklas är drivkraften som tar Maskinera framåt. Tillsammans med expertis och nyfikenhet kring både maskiner och kvalitet, skapas en marknadsplats som möjliggör att begagnade maskiner, nyttofordon och verktyg hamnar i rätt händer.

Ansök nu

Distriktsansvarig Säljare till Plusab Medical Solution AB i södra Stockholm

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Mar 27
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Lockar det dig att
• Vara ansvarig säljare för ett stort distrikt i ett mindre bolag som ingår i en stor global koncern som omsätter över 1 miljard
• Få utmanas med att arbeta mot tydliga försäljningsmål, nykundsbearbetning och utveckling av befintliga kunder
• Få skapa tryggare och säkrare arbetsplatser där ditt arbete kommer se till att det finns fler hjärtstartare och Första Hjälpen produkter ute på företag med fler HLR utbildade medarbetare

Då kan du vara rätt person för oss!

Vi tillverkar och marknadsför säkra, effektiva och användarvänliga Första Hjälpen-produkter med egen design. Bolaget startades 2007 och har merän 15 års erfarenhet och kunskap inom verksamhetsområdet, vilket har gjort att utvecklingen redan från start har varit mycket positiv för oss.

Vi söker nu dig som vill komma till en dynamisk roll med flera kontaktytor och kundbredd där du med tempo, snabba beslut, energi och relationsskapande bidrar till framgång. Till din hjälp har du en bred produktportfölj, en operativ säljledare och en stark organisation i ryggen.

Du kommer att arbeta enligt devisen frihet under ansvar, vilket innebär att du arbetar på ett strukturerat sätt, planerar din egen tid och utgår hemifrån.

Du erbjuds:
• Att bli en del av och få spela en viktig roll i ett globalt och växande bolag som skapar säkrare arbetsplatser.
• En chans att göra karriär inom Safe Life Group med verksamhet i Nordamerika och flera länder i Europa.
• Möjligheten att ta ditt nästa steg i karriären och få driva, ansvara och göra affärer med nya kunder och samtidigt utveckla befintliga avtal.
• Att ta del av tecknade avtal med flera av landets större koncernföretag vilka kommer bli dina kunder.
• Frihet under ansvar

Som Distriktsansvarig Säljare kommer du att ansvara för hela säljprocessen, från första kontakt till avslut samt förvaltning och utveckling av din egen portfölj.

• Genomföra sälj-och kundmöten samt följa upp och säkerställa affären
• Prospektera en befintlig kundlista, ta första kontakt och boka möten med nya kunder
• Vara närvarande hos dina kunder med installation av hjärtstartare samt påfyllnad av Första Hjälpen kit.

Personprofil
För att passa i rollen tror vi att du har:
• Erfarenhet av hela försäljningsprocessen från prospektering, första kontakt till förhandling och avslut
• Tidigare arbetat i en säljorienterad B2B roll med hög aktivitet och proaktivitet
• B-körkort

Vi söker dig som är socialt kompetent, självgående, vill utvecklas vidare som säljare och har viljan att göra ”det lilla extra” för att uppnå resultat. Du drivs av utmaningar och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du brinner för försäljning och är en förtroendeingivande relationsskapare samt målmedveten både vad gäller resultat och personlig utveckling.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts-eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Säljare.

Övrigt
Start: Omgående, enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Du utgår hemifrån och din region är södra Stockholm

PerformIQ –rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Oscar Backman på nummer 073-3537514 eller Oscar.backman@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Säljare till Klara Färdiga Film!

Account manager
Läs mer Mar 12
Tjänstebeskrivning & erbjudande

Klara Färdiga Film söker nu efter en engagerad säljare för att förstärka deras framgångsrika team och tillväxt. Drivs du av utmaningar, är du en skicklig relationsskapare och resultatinriktad? Då är du kanske den vi söker!

Tjänstebeskrivning & erbjudande

I rollen som Säljare på KFF kommer du att:
• Bygga och underhålla långsiktiga och professionella relationer med befintliga kunder.
• Proaktivt söka och etablera relationer med nya kunder. Detta kan innebära att genomföra prospektering, kalla samtal, och delta i möten för att presentera företagets tjänster.
• Arbeta nära produktionsteamet och säljkoordinator för att säkerställa att kundens förväntningar och krav uppfylls.
• Skaffa en djup förståelse för kundens behov och önskemål för att erbjuda skräddarsydda lösningar inom filmproduktion.

Vi erbjuder dig även:
• En arbetsplats där du får vara i hjärtat av organisationen och spela en nyckelroll i deras fortsatta tillväxt.
• Mycket eget ansvar, där din självständighet och initiativtagande är avgörande.
• En familjär företagskultur med stark teamkänsla.
• Ett flexibelt arbetssätt och möjlighet att arbeta på distans.
• Fast grundlön + provision.




Personprofil
För att lyckas i rollen:
• Erfarenhet inom försäljning är en fördel, men inte nödvändig.
• Rätt inställning, driv och engagemang för att överkomma utmaningar.
• Kreativitet och förmåga att tänka utanför boxen.
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Säljare på Klara Färdiga Film.


Övrigt
Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.
Arbetstid: Kontorstider med flex.
Arbetsplats: Trevliga lokaler på Vasagatan 28.

PerformIQ är vår samarbetspartner, och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Filip Lundström på filip.lundstrom@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.
Välkommen med din ansökan!


Företagspresentation
Klara Färdiga Film är till för dig som är i behov av löpande filmproduktioner till ett rimligt pris. Vi erbjuder färdiga paket där vi producerar högkvalitativ reklamfilm på regelbunden basis. Vårt koncept bygger på att göra det enkelt för dig som företagare. Om ni inte har möjlighet att vara engagerade i produktionerna tar vi hand om allt – från idé till inspelning. Vi strävar efter att skapa en smidig och effektiv process, så du kan fokusera på att driva ditt företag medan vi tar hand om din visuella närvaro.

Ansök nu

Account Coordinator till Protector Försäkring!

Försäkringsförmedlare/Försäkringsmäklare
Läs mer Mar 19
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du nyexaminerad och i starten av din karriär och vill arbeta i trevliga lokaler i Stockholm City med försäkring och administration? Lockas du av möjligheten att växa i ett företag som genomsyras av en framåtdrivande prestationskultur? Då ska du söka tjänsten som Account Coordinator på Protector Försäkring!

Dina arbetsuppgifter innefattar exempelvis:
- producera och göra ändringar i försäkringsbrev
- enklare riskbedömning
- daglig kontakt med försäkringsmäklare och informera om olika försäkringslösningar.
- stötta avdelningens Account Managers med administration kring motor- och företagsförsäkringar.

Förutom en stark företagskultur erbjuder Protector bland annat kollegor med ansvarsglädje, tillgång till gym, PT och gemensamma frukostfredagar på ett fint kontor på Tändstickspalaset beläget i Stockholm City.


Personprofil
Vi söker dig som är målinriktad, ansvarsfull och effektiv. Du har en hög ambitionsnivå och drivs av att ständigt utmanas. För att lyckas som Account Coordinator på Protector Försäkring behöver du ha goda kommunikationsfärdigheter och vara bra på att samarbeta med andra. Du behöver också vara detaljfokuserad och kunna hantera flera uppgifter samtidigt. Vi tror att du är i början av din karriär och vill komma till en arbetsgivare där du kan stanna, utvecklas och ta dig an nya utmaningar. På Protector finns goda utvecklingsmöjligheter där målet är att ta ett större ansvar och kliva upp i rollen som Account Manager.

För att lyckas i rollen som Account Coordinator krävs vidare:
- nyligen examinerad eller kommer bli under våren 2024 inom föredragsvis ekonomi eller juridik.
- flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
- erfarenhet inom service, sälj eller administration.
- goda kunskaper i excel.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Account Coordinator hos Protector Försäkring.


Övrigt
Start: Start omgående eller i mitten av juni 2024
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider med flex
Plats: Stockholm City

Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Filip Lundström på filip.lundstrom@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Sökord: account coordinator, ekonomi, handläggare, försäkring, kundservice, backoffice, administratör, stockholm,



Företagspresentation
Protector Försäkring är ett skandinaviskt försäkringsbolag som grundades 2004. Protector är noterat på Oslobörsen och erbjuder landbaserade försäkringar till företag och offentliga företag och har sedan de etablerade sig haft en snabb och lönsam tillväxt. Protector har över tid vuxit och blivit ett ledande försäkringsbolag även i Skandinavien och Storbritannien.

Idag har Protector cirka 500 anställda och kontor i Stockholm, Oslo, Köpenhamn, Helsingfors, Manchester och London. Deras produkter distribueras genom utvalda försäkringsförmedlare och affärsmodellen är densamma i alla länder.

Protector etablerade sig i Sverige 2011 och har idag över 140 anställda på kontoret som ligger nära Kungsträdgården.

Ansök nu

Techsupport på deltid till Nordic Infucare!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Mar 4
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du pedagogisk & serviceinriktad och på jakt efter ett varierande och givande deltidsarbete inom teknisk support? Vill du vara en del av ett företag som ständigt strävar efter att göra vardagen enklare för människor som lider av kroniska sjukdomar? Då ska du söka tjänsten som Tech Support Agent hos Nordic Infucare!

I rollen som Tech Support Agent hos Nordic Infucare kommer du möta flertalet användarunika ärenden och du kommer vara experten på Nordic Infucares produkter. Du blir användarens första support när de har frågor kring deras tekniska utrustning och telefon, mail och digitala webbformulär kommer vara dina främsta arbetsredskap. Under perioder med mindre aktivitet får du använda din lösningsorienterade sida för att utvärdera, optimera och kontinuerligt förbättra processer för att skapa ett effektivare arbetssätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara:
- Hantera användarspecifika ärenden över telefon, mail och webbformulär.
- Vara Nordic Infucares spjutspets när det kommer till teknisk support.
- Ansvara för hela reklamationsflödet.
- Ständigt se över och optimera/effektivisera arbetsprocesser.

I rollen kommer du hantera supportärenden via telefon och mail vilket ställer höga krav på att du har en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift på svenska & engelska.


Personprofil
Tjänsten passar dig som studerar på exempelvis högskola eller har ett annat deltidsjobb i dagsläget. Du har stor ansvarskänsla och trivs med att arbeta på ett strukturerat och självständigt sätt. Du kommer arbeta med varierande arbetsuppgifter och ibland flera åtaganden samtidigt men alltid med en hög kvalitetsnivå. Det är av stor vikt att du som ansöker tycker om att arbeta i team då du och dina kollegor hjälps åt för att lösa dagens uppgifter.

Vi söker dig som är inkännande, servicemedveten och kommunikativ med både kollegor och användare. Du är lösningsorienterad och kan prioritera när akuta situationer uppstår samtidigt som du är noggrann och uppskattar vikten av detaljer.

För att lyckas i rollen som Tech Support Agent krävs att du har en god teknisk förståelse, besitter goda kunskaper inom Office-paketet samt är nyfiken på att lära dig allt om Nordic Infucares produkter. Du måste även tala flytande svenska och engelska.

Krav: Kan arbeta minst 8h/vecka. Kan arbeta heltid under semesterperioden.


Övrigt
Start: Omgående.
Omfattning: Deltid ca 8h/vecka, sedan heltid under semesterperioden.
Arbetstid: Enligt överenskommelse måndag till söndag, mellan 7-22, majoriteten av arbetspassen är mellan 8-17 vardagar. Hemarbete möjligt enligt överenskommelse.
Plats: Stockholm, Alvik.

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med möjlighet till vidare anställning direkt hos Nordic Infucare. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta Oscar Backman på Oscar.Backman@Performiq.se



Företagspresentation
Nordic Infucare är en ledande leverantör av behandling av patienter som lider av kroniska sjukdomar i hemmiljö och bedriver verksamhet i hela Norden. De levererar innovativ medicinteknisk utrustning som tillhandahåller de mest avancerade behandlingsmetoderna, i syfte att förbättra patienternas livskvalitet. De väljer produkter och skapar lösningar som är anpassade till patienternas behov och de nordiska marknadsnormerna.

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

Ansök nu