Stockholm: Student med intresse för designbranschen Säkra höstens deltidsjobb idag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Student med intresse för designbranschen Säkra höstens deltidsjobb idag i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2023-05-31 // Varaktighet: Deltid

För dig som studerar och tycker om att arbeta med service och mode så finns nu chansen att söka tjänsten som kundtjänstmedarbetare hos Oscar Magnuson Spectacles. Företaget är ett exklusivt designermärke inom glasögonbranschen. Detta är en perfekt möjlighet för dig som vill ha ett arbete vid sidan av dina studier, ge service i världsklass och verka inom en spännande bransch.

OM TJÄNSTEN

Som kundtjänstmedarbetare på Oscar Magnuson Spectacles kommer du vara företagets ansikte utåt vad gäller service och support. Du kommer ansvara för att på ett serviceinriktat och lösningsorienterat sätt bemöta och hjälpa företagets kunder med frågor rörande produkten och order per telefon och mejl. Du kommer att främst bemöta återförsäljare och samarbetspartners men även privatpersoner. Då företaget verkar och arbetar internationellt kommer en stor del av arbetet ske på engelska, då du kommer att ha dialoger med människor från andra länder. Vidare kan du även komma att hantera olika administrativa uppgifter rörande orderläggning och orderhantering.
Du kommer bli en del av ett mindre team på fyra personer med positiv energi, mycket kreativitet och stark sammanhållning. Du kommer att jobba nära företagets och märkets grundare och få god insyn i verksamheten. Du kommer arbeta cirka 10-15 timmar per vecka och ha möjligheten att anpassa dina arbetspass utifrån ditt eget schema. De tider som företaget är i störst behov av hjälp är från cirka kl. 12:00 – 19:00 vardagar och arbetspassen kommer i största utsträckning att förläggas under dessa tider. De har behov även under ledigheter såsom sommar/jul så möjligheten att arbeta mer under dessa tider finns. Arbetet sker på kontoret på Östermalm.

Du erbjuds
- Erfarenhet inom den exklusiva designerbranschen

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hjälpa kunder via telefon och mejl med olika ärenden


VI SÖKER DIG SOM
- Är studerande vid en eftergymnasial utbildning och har minst 1 år kvar av dina studier
- Har tidigare erfarenhet av kundservice
- Har flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, då det används i det dagliga arbetet
- Har god dator- och telefonvana, då dessa är dina främsta arbetsverktyg
- Har möjlighet att börja arbeta i slutet på augusti/början av september

Det är meriterande om du
- Studerar till optiker
- Har intresse för och/eller erfarenhet av branschen
- Har kunskaper i franska eller tyska

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Problemlösande
- Ansvarstagande

Vi ser att du är en social och utåtriktad person som brinner för att skapa positiva och professionella kundupplevelser.

Vår rekryteringsprocess

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Customer Support Team Leader at Sellpy

Läs mer Jul 11
We are proud to be one of the fastest growing startups in Sweden and the leading service for second hand goods. Our growth requires more colleagues who want to join our journey.
Sellpy’s vision is to empower everyone to live circularly. We see a tremendous financial, social and environmental value in making sure unused items are put to use again. We are looking for colleagues who share this vision, and who are ready to see their work contribute to a sustainable future.
Customer Support Team Leader at Sellpy
As a Customer Support Team Leader you are responsible for providing high quality and efficient customer support through overseeing a team of agents and several customer service channels. You ensure a good atmosphere, high pace and high quality within the team. You are expected to set expectations on daily and weekly goals as well as clearly communicate with your team members and provide feedback on performance. You are also responsible for achieving and continuously improving the team's KPIs in collaboration with your immediate manager. To succeed in this role, you must be structured, solution-oriented and have a strong will to improve and streamline the work within the customer support. You should be a natural leader with a good ability to motivate and engage your team as well as having great communication skills.
In short, you will:
Help customers via chat, email and phone as well as other channels.
Perform administrative work connected to customer service such as reviews, create guides, support other departments in our support groups, translation and introductions.
Lead, coach and motivate the team to achieve individual and team goals in accordance with department KPI's.
Support the Customer Support Lead and Head of Customer Support with recruitment.
Maintain and follow up introduction for new employees.
Develop and implement strategies and processes to improve our KPIs.
Carry out regular team meetings and individual development talks such as appraisal talk, quality talk and weekly reviews.
Analyze and report on KPIs such as customer satisfaction, handling time and team performance.
Collaborate and communicate with various internal roles within Sellpy such as Tech, Finance, and Operations.
Collaborate and communicate with external partners such as shipping companies, financial companies and authorities.
Responsible for certain projects connected to department KPIs.

Requirements:
At least 2 - 3 years of experience of customer support or similar areas.
Work experience from a leading role.
Excellent problem-solving abilities.
Proactive mindset, willingness to stay updated and problem-solving approach towards tasks and projects.
Clear communication skills.
Be able to motivate and coach a team and individuals.
Basic knowledge of systems e.g. G Suite and customer support tools.
Written and spoken fluency in English, as this is our company language.

We’d be impressed if you have:
Worked in a fast-growing, product-focused startup environment.
Previous experience in a leading role in customer support.
Good language skills in Swedish, Finnish, Danish, German, Polish or French.

You get to:
Be part of a tech-minded company that's driving the change towards a sustainable lifestyle. In return, you will get direction, energy, and work on meaningful challenges daily.
Benefit from hybrid work from our offices at Medborgarplatsen, Rosersberg, and from home.
Work with highly skilled and motivated colleagues.
Gain new skills with unlimited access to a learning platform.
Make use of prepaid vacation.
Enjoy Sellpy credits and staff discounts at Sellpy and the H&M brands (Arket, COS, Other Stories, Weekday and more).
Save up with a monthly pension plan
Engagement in Sellpy’s social traditions with game nights, interactive planning days, guest speakers and other activities.


Location
You are welcome to do all these things at our new office at Medborgarplatsen in Stockholm, and from home. We want you to enjoy a flexible work setup because well, it’s 2024 and digital meetings work just as fine!

Time type:Full time
Start:As agreed upon

Ansök nu

Global Head of Customer Service

Läs mer Jul 11
About Mindler
Mindler is one of the most exciting mental health start-ups on the market. Founded in 2018 by two psychologists and a doctor, Mindler is empowering the world towards better mental health by redefining the industry through creative thinking and an innovative spirit.
Unlike many customer service teams you’ve seen, Mindler’s teams hold a crucial importance for the organization to run smoothly. Our customer team is the beating heart of our entire organization providing both our patients, psychologists and partners with first class service by improving the experience of Mindler.
The role:
As the Global Head of Customer Service, you will lead a team of 10-15 Customer Service Leads and Representatives spread across different markets. Your primary responsibility will be to ensure that our global customer service operations are effective, efficient, and aligned with our mission of providing top-notch care to our patients. The role demands a balance of strategic oversight and hands-on leadership to streamline processes, enhance our customer service tools, and cultivate a highly skilled and autonomous team. You will be based in Stockholm at our headquarters and report to the COO.
Our mission is to deliver first-class service and help our patients and psychologists succeed together with us at Mindler.
Key responsibilities:

Provide leadership and guidance to a team of 10-15 people, fostering an environment of growth, efficiency, and autonomy. This also includes budget responsibilities.


Streamline processes across markets to ensure a cohesive and effective global team.


Develop our global customer service software and tools. You’ll be the team’s Zendesk expert and will lead the implementation of AI-powered tools with the aim to enhance our customer experience.


Oversee the development of documentation for our internal knowledge base in collaboration with Customer Service Leads.


Work closely with Country Managers and Customer Operations Managers to comply with service level agreements and identify areas for improvement.


Collaborate with Product, Tech, and Clinical teams to report issues and feedback, ensuring a patient and customer centered approach to our services.


Who are you?

A few years of experience from leading a global Customer Service team (preferably in a start-up environment) and several years of experience from customer-facing positions.


Have extensive knowledge of Zendesk and comfortable with configuring and streamlining ticket flows, developing internal knowledge base and managing add-on apps.


A service-minded person with great communication and problem-solving skills.


Excellent writing and verbal skills in English as well as fluency in either Swedish, Dutch, Danish or Norwegian.


Comfortable working in a fast-changing environment where you get the chance to influence how we work together.


Experience from working in healthcare companies is a plus.


What can we offer?
If we are a good match for each other - we will offer you a role that gives you a lot of freedom and the chance to join a well-funded company with the ambition to play an important role in the global market of digital mental health care. Since we are just in the beginning of our growth journey, you will play an important role in influencing how we work together and how we make the most impact to help our patients.
Currently we are a team of around 65 people having our headquarters in the city center of Stockholm.
Interviews will be held on a continuous basis. We will start interviewing in August due to vacation periods.We are looking forward to hearing from you!
--
Mindler is an equal opportunity employer. All qualified applicants will be considered for employment without regard to gender, gender identity or expression, national origin, religion or other beliefs, disability, sexual orientation or age.

Ansök nu

Kundservice

Läs mer Jul 11
Hej och varmt välkommen till vår karriärsida!
Verbal är ett personligt och växande bolag vars vision är att vara den goda mobiloperatören. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät som funnits sedan 2007 och vuxit vår kundbas kraftigt senaste åren.
Vi erbjuder marknadens bästa service till oslagbara priser samtidigt som vi tar ansvar för människa och natur. Tillsammans med våra kunder formar vi framtidens mobiloperatör som inte bara är prisvärd, trygg och enkel, utan också inspirerande och hållbar.Nu letar vi efter enKundservicemedarbetaresom vill hänga med på vår fortsatta tillväxtresa!
Om rollen
Som Kundservicemedarbetare kommer du ge både privat- och företagskunderbästa möjligarådgivning och support via telefon, chatt och mail. Kundnöjdhet står alltidi fokus hos ossoch i rollen kommer du jobba självständigt men samtidigtvara en del av ett tight team där viständigt jobbar för att förbättra vårt arbetssätt.
I och med att vi är ien tillväxtfas kommer nya tankar och idéer kring hur vi kan förbättras alltid att uppmuntras. Du kommer ha stora möjligheter att påverka både ditt och teamets arbete framöver.
Vi söker dig som är...
Serviceinriktad - Du är lösningsorienterad och brinner för att leverera service i världsklass!
Kommunikativ - Förutom att du är duktig på att kommunicera med dina kollegor är du även vass i skriftlig kommunikation.
Orädd - Du vågar ta egna initiativ, testa dig fram och våga misslyckas på vägen, oroa dig inte vi kommer att hjälpa dig upp igen!
Flexibel - Du kan hantera många bollar i luften och trivs i en arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Du är ansvarsfull för det egna arbetet likväl för att hjälpa kollegor i deras arbete.
Empatisk - Har du lätt för att sätta dig in i olika personers situationer och känslor, så kommer du förmodligen passa som handen i handsken!
Motiveras - Av att arbeta mot högt satta mål.
Utåtriktad – Är positiv, glad, social och gillar att prata med olika typer av människor
Har du tidigare erfarenhet av Telekom-branschen och ett intresse av produkterna anser vi det vara en stor fördel.
Kvalifikationer som kommer hjälpa dig att lyckas i denna roll
Ett års erfarenhet av kundservice roll
Erfarenhet från försäljning i någon form
Skriver och talar flytande på svenska
Datorvana

Vårt erbjudande
Fast lön samt möjlighet till provision
Friskvårdsbidrag
Hybridarbete
Vi är ett certifierat Great Place To Work
Onboarding och utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas

Vi på Verbal är stolta över att kunna erbjuda en kultur som präglas av samarbete och gemenskap där vi värdesätter våra anställdas personliga utveckling. Vårt mål är att du ska lyckas i din roll och nå dina långsiktiga mål tillsammans med oss. På resan dit ska vi såklart också ha roligt tillsammans!
Låter Verbal som en arbetsplats för dig? I så fall är du varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Einar Mattsson

Läs mer Jul 5
Nu söker vi en Kunservicemedarbetare tillEinar MattssonsServicecenter!
Vill du vara en del av ett familjeföretag som äger, förvaltar, utvecklar och bygger bostäder i Stockholm? Just nu söker vi en Medarbetare/Kundservice till vår kund Einar Mattsson med start omgående till slutet av september - med goda möjligheter till förlängning.I rollen som Kundservicemedarbetare till Servicecenter kommer du ingå i ett team som värderar god service, optimism och teamwork!

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Ansvara för att besvara inkommande samtal och mail
Hantera inkommande felanmälningar över telefon
Stötta upp med administration till andra avdelningar


Omfattning:Heltid - 40tim/veckan
Placering:Södermalm, Stockholm
Start/period:Omgående start fram tillslutet av september - goda möjligheter finns att uppdraget blir förlängt alt en överrekrytering till Einar Mattsson.
Arbetstider:Under tiden du jobbar heltid är arbetstiderna 40 h/vecka schemalagtpå vardagar mellan 06:45-17:00 (8h/dag).
Tjänsten är ett konsultuppdrag där du kommer att vara anställd via oss på Clevry men uthyrd till vår kund Einar Mattsson.
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av serviceyrketoch förstår vad riktigt god service är. I denna roll tillkommer mycket ansvar vilket innebär att du behöver vara noggrann i ditt sätt att arbeta på men även attdu tycker om när det är många bollar i luften.
Utöver detta önskar vi att du är en lagspelare som stöttar dina kollegor i deras arbete samt att du har en positiv inställning till ditt arbete och de människor som du möter under din arbetsdag!
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocesssamarbetar Einar Mattssonmed konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Anna på:anna.almen@clevry.com Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedInClevry Sweden

Ansök nu

Customer Support till Muntra

Läs mer Jul 5
SNABBFAKTA
Omfattning: HeltidArbetstider:Måndag till torsdag kl.07.45-17.00 och fredagar kl.07.45-15.30Ort: Stockholm, SlussenStartdatum: Augusti/septemberAnställningsform:Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Hos Muntra får du chansen att vara en del av ett ungt, öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Frukost erbjuds på kontoret dagligen och torsdags-AW.
Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter.
Läs mer om Muntra här.
DIN ROLL
Som Customer Support arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. Du kommer att ingå i Customer successteamet som bestårav ett mindre team där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder.
VEM ÄR DU?
Vi ser att du har jobbat något år i en serviceroll från tillexempel dagligvaruhandel eller kundtjänst/support efter gymnasiet. Du vill ta nästa steg och utvecklas vidare i en ny bransch där du också kommer ha en betydelsefull roll. Du har personliga egenskaper som serviceminded, lösningsorienterad och kommunikativ. Du har ett driv och ser dig själv långsiktigt utvecklas och växa med bolaget. Vi ser att du är en lagspelare likaväl som du kan arbeta självgående.För att trivas i rollen ser vi att du tilltalas av att arbeta i en mindre familjär, ung samtentreprenöriell miljö där det är högt i tak.
Du som söker uppfyller krav nedan:
Tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll från tillexempel dagligvaruhandel eller kundtjänst/support.
Du behärskar svenska och engelska, obehindrat i tal och skrift. Meriterande om du kan behärska andra nordiska språk i tal och skrift.
God datorvana. Du får gärna ha arbetat i tidigare CRM-system.

Det är högst meriterande om du har tidigare erfarenhet teknisk support. Vidare är det mycket meriterande om du har kunskap och intresse för IT då Muntras produkt kan upplevas komplex. Du kommer att få en onboarding och utbildas i Muntras produkt.

ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Academic Work Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Academic Work Sweden AB .

El-designer till Sveba Dahlén

Elkonstruktör
Läs mer Jul 8
ÄR DU EN ERFAREN EL-DESIGNER SOM ÄR REDO FÖR NÄSTA UTMANING? ÄR DU OCKSÅ EN KOMMUNIKATIV LAGSPELARE SOM GÄRNA ÄR MED I PRODUKTION FRÅN IDÉ TILL SLUTFÄRDIG PRODUKT? ANSÖK IDAG!

OM TJÄNSTEN

Sveba Dahlén erbjuder bland annat bageriugnar, pizzaugnar, degblandare och övrig bageriutrustning. De är också återförsäljare för många världsledande handelsprodukter inom bageriutrustning, så som König, Varimixer och Turbochef. Det är ett väletablerat företag med närvaro i både Norden och globalt som har en spännande tillväxtresa framför sig.

Som el-designer på Sveba Dahlen & Industriavdelningen kommer du att arbeta i en dynamisk miljö med fokus på att utveckla och designa innovativa och hållbara lösningar för Tunnelugnar mm. Arbetet innefattar även att utvärdera och lösa problem med befintliga produkter, samt att stödja produktionsavdelningen med teknisk expertis. Vidare arbetar du med produktvård och genomför ändringar på befintliga maskiner. Detta kan innefatta att utveckla och implementera förbättringar och förändringar för att möta kundkrav och förbättra produktens prestanda eller funktion.

På Sveba Dahlen finns en övertygelse om att innovation och kvalitet går hand i hand och utgör kärnan i allt arbete som genomförs. Vidare så strävar bolaget ständigt efter att utveckla innovativa och hållbara lösningar för sina ugnar samt bakmaskiner och samtidigt bibehålla högsta möjliga kvalitet i alla led.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Elkonstruktion/programmering av kundanpassade Tunnelugnar och industrimaskiner
* Produktvård och genomföra ändringar på befintliga produkter
* Hantera serviceärenden
* Närvara vid projektmöten internt och externt (leverantörer och kund).
* Är delaktig i utvecklingsprojekt av nya lösningar & produkter


VI SÖKER DIG SOM


* Har en högskoleexamen inom relevant område, så som elkonstruktion eller liknande
* Har 5+ år arbetslivserfarenhet av liknande roller
* Har kunskap inom PLC/HMI-programmering och är van att arbeta med programmering.
* Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
* Har god kommunikationsförmåga och kan förmedla tekniskt komplicerade ämnen såväl till kollegor i egen produktion som till kunder


Det är meriterande om du:
- Har erfarenhet från tillverkande industri samt gärna vana vid projektleveranser och bindande deadlines.

Som person är du självgående och en proaktiv problemlösare. Du förstår vikten av ett gott samarbete och besitter god kommunikativ förmåga. Vidare så är du också trygg i att bygga relationer internt med kollegor samt externt med kunder. Du är också kvalitetsmedveten samt drivande i att effektivisera arbetssätt och förbättringsinitiativ.

Vår rekryteringsprocess

Rekryteringsprocessen hanteras av Winona och Sveba Dahléns önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av vår konsult Sandra Isojärvi, sandra.isojärvi@winonagroup.com.

Vi går igenom urvalet löpande under sommaren och återkoppling kan därmed dröja. Annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Information om företaget

Här kan du läsa mer om Sveba Dahlén: https://www.sveba-dahlen.se/sv

Ansök nu

Digitalisation Lead to KeyPlants Automation

Automationsingenjör, maskin
Läs mer Jul 6
DO YOU WANT TO BE PART OF BUILDING A NEW BUSINESS AREA WITHIN DIGITALIZATION IN A GLOBAL COMPANY IN THE PHARMACEUTICAL INDUSTRY? APPLY TODAY!

OM TJÄNSTEN
For over 45 years, KeyPlants has consistently delivered predictability, flexibility, and elevated safety standards, exceeding their clients' expectations every time. With Sweden's history of industrial innovation, it comes as no surprise that the off-site manufacturing of pharmaceutical plants began here. KeyPlants were pioneers in bringing the modular facility concept to the life science industry. They have developed their ideas and solutions over the years, in close collaboration with the leading Big Pharma companies. Today, they partner with several of the top 10 pharmaceutical companies, and many regional companies, all around the world.

KeyPlants provide solutions such as project definition and front-end engineering, project management services, design and engineering, site instillation etc. During their 15-year history, they have supplied more than 4500 high-specification modules in over 30 countries.

In 2018 KeyPlants Automation was founded and today they consist of over 40 engineers and SMEs for multiple automation platforms. Thus, securing the entire scope of automation solution delivery and offering Turn-key System Build and Configuration as well as Project specific services and support. KeyPlants Automation are now looking for a Digitalisation Lead to further expand their business by building and growing a new unit within manufacturing digitalization. This will also include recruiting your own team to be able to expand this new offer towards KeyPlants Automation’s current clients. You will also be responsible for creating and maintaining partnerships, building a strong client base as well as selling digital solutions to customers.

VI SÖKER DIG SOM
We believe that you are great at building and maintaining relationships, both internally with your coworkers as well as externally with suppliers and customers. You reach significant results based on set goals and as a person you are determined, committed and thrives in a fast-paced environment. You have a technical back ground, with a deep understanding of automation solutions, digital integration and proven experience with digital transformation. You also have the ability to collaborate well over different teams and a skill of communicating with both technical- as well as non-technical stakeholders.

Other requirements for this role are;
- +10 years of experience from selling complex solutions towards the manufacturing industry
- Proven track record within sales
- Fluency in English, written and spoken alike
- University degree within relevant area

It is meritorious if you have;
- Experience from Life Science
- Good knowledge of GAMP (Good Automated Manufacturing Practice)

Our recruitment process

In this process KeyPlants Automation is working together with Winona, if you have any questions please contact Recruitment Responsible: Sandra Isojärvi at sandra.isojarvi@winonagroup.com

Our selection process is continuous, and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the screening or interview phase.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Find out more about KeyPlants Automation here

Ansök nu

Partner Account Manager till Efuel!

Account manager
Läs mer Jul 2
Som Partner Account Manager kommer din roll inte bara att påverka ett företag, utan hela branschen som befinner sig på väg mot en explosiv tillväxt. Det är nu dags för dig att göra din karriärresa historisk. Tveka inte längre – ansök redan idag, vi tillämpar löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Efuel är en ledande aktör inom distribution av elbilsladdare, och vi söker dig som vill vara en del av deras spännande resa. Branschen befinner sig i en hissnande utvecklingstakt, och i rollen kommer du att ha möjligheten att forma både branschens och bolagets framtid. Bolaget fokuserar uteslutande på Business to Business-försäljning, och med ditt engagemang kommer du och ditt team slå nya höjder inom försäljning.

Teamet bestär i dagsläget av en säljchef och två PAM. Tjänsten innebär uppsökande och bearbetande försäljning med fokus på att inskaffa nya, samt driva befintliga återförsäljare med strävan om att långsiktigt maximera förtjänst och intjäning i sin kundportfölj. Fokus ligger på att ringa och följa upp kunder med stöd av CRM-system (Hubspot) och kontinuerligt sälja in EFUEL’s budskap och erbjudande till installatörer och återförsäljare.

Som Partner Account Manager vägleder och rådgör du med med återförsäljarna till att bli kund i Efuels återförsäljarportal. Du kommer att bolla tekniska lösningar, utbilda tekniskt och praktiskt på Efuels produkter, hjälpa med projektering och offerering, stötta med marknadsstrategi, samla in feedback och information som hjälper dig stärka affären och relationen med din återförsäljare. Du arbetar mot en personlig och gemensam budget varje månad och strävar efter att alltid ha en ökning av antalet aktiva återförsäljare samt ökad försäljning på din kundportfölj.

Du erbjuds:

Här erbjuds du en arbetsplats där värme och inkludering genomsyrar atmosfären, i ett ungt och pulserande bolag mitt i hjärtat av branschen. Tillsammans med kunniga kollegor får du möjlighet att växa och utvecklas i din roll, och det nya kontoret i Älvsjö kommer att vara en plats där du trivs och blomstrar varje dag. Så vad väntar du på? Ta chansen att bli en del av vårt team och skriv historia med oss!

VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare dokumenterad säljerfarenhet och säljvana
- Är en driven lagspelare och hungrig efter resultat
- Tidigare erfarenhet inom sälj / support
- Brinner för att prata med kunder, prata teknik och hitta lösningar
- Talar flytande svenska och engelska

NICE TO HAVE
- Branscherfarenhet inom elbilsladdning
- Branscherfarenhet inom el (certifierad installatör eller utbildad elektriker)
- Befintligt nätverk inom branschen
- Erfarenhet av att jobba med CRM, gärna Hubspot eller liknande
- Erfarenhet från att jobba med bilar / elbilar

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Du kan läsa mer om EFUEL här!

Ansök nu

Backend-utvecklare till Crediflow!

Backend-utvecklare
Läs mer Jun 8
Är du en erfaren backend-utvecklare med gedigen kunskap inom C#? Söker du en möjlighet att ta nästa steg i din karriär hos ett familjärt bolag som ligger i framkant inom sitt område? Trivs du i en prestigelös arbetsmiljö och vill vara med och forma framtidens molntjänster? Då vill vi höra från dig!

OM TJÄNSTEN
Crediflow är en ledande aktör som levererar lösningar inom e-faktura och EDI till företag och myndigheter. Du erbjuds en spännande tjänst på ett företag som ligger i framkant inom sitt område. Idag hanterar Crediflow en stor del av alla fakturor som skickas och tas emot i Norden och andra länder.
Sedan start har ambitionen varit att förenkla och effektivisera företagsprocesser, genom att förenkla utbytet av elektroniska dokument. Oavsett vem kunden vill skicka till eller ta emot ifrån erbjuder Crediflow ett enkelt och effektivt sätt att hantera företagens dokumentflöden på – hela vägen från order till betalning. Crediflows anpassningsbara och skalbara lösningar innefattar bästa praxis inom logistik, ekonomi och IT.

I rollen som Backend-utvecklare är du en del av ett team med utvecklare i Helsingborg och Stockholm. Du blir en nyckelspelare i utvecklingen av Crediflows ledande molntjänst. Tjänsten innebär också att lyssna in och förstå verksamhetens behov och komma med förslag på lösningar och ändringar, för att sedan vara med och skapa dessa. Har du dessutom ett intresse och teknisk förståelse kring AI finns stora möjligheter att påverka företagets utveckling och användning inom detta framåt.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Utveckling i C# i cloudbaserad miljö
* Skapa och förbättra ramverk i koden
* Vara delaktig i beslut rörande drift och utveckling av Crediflows cloudbaserade system


VI SÖKER DIG SOM
- Har gedigen erfarenhet av utveckling i C#, gärna inom produktutveckling
- Har en stark förståelse för development patterns och strukturdesign
- Är van vid att arbeta och optimera molnbaserade tjänster för att skapa effektiva och pålitliga system
- Talar flytande svenska

Det är även meriterande om du har:
- Erfarenhet av Python (helst inom AI) och frontendutveckling (t.ex angular)
- Erfarenhet inom design och optimering av databaser och
- Erfarenhet från verksamhet med intensiva transaktionsflöden
- Erfarenhet av Agila arbetssätt

I rollen som backend utvecklare kommer du själv få testa din kod, vilket sätter krav på en noggrannhet och en självkritisk förmåga. Som person ser vi att du är självgående och tycker om att se lösningar på problem.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Crediflow här!

Ansök nu

Redovisningskonsult till växande redovisningsbyrå!

Redovisningskonsult
Läs mer Jun 5
Vår kund arbetar för att redovisning ska vara enkelt, och ställer upp för sina kunder med hela eller delar av deras ekonomiverksamhet. De söker nu efter en redovisningskonsult som vill vara en på deras fortsatta tillväxt. Om du vill vara en del av ett växande, stöttande team som har roligt tillsammans bör du skicka in en ansökan idag!

OM TJÄNSTEN
Detta är företaget som prioriterar att hitta rätt person som ska bli en del av dem. Hos vår kund är de prestigelösa och hjälpsamma; där ställer man alltid upp för varandra. Du får möjlighet att lära dig det du inte kan, och dela med dig av din kunskap där du har dina styrkor. Det finns inga gränser för din utveckling, och tillsammans med dina nya, härliga kollegor kommer du ha det roligt när du lär dig. Du jobbar stöttande mot deras härliga kunder, och du får möjlighet att skapa dig stark kunskap inom ekonomins många delar.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Sköta det löpande arbetet med kundens redovisning, inklusive löpande bokföring, månads- och årsbokslut
* Kund- och leverantörsreskontra
* Avstämningar med kunder


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- Har tidigare arbetat på redovisningsbyrå i minst 2 år
- Har ca 3 års erfarenhet inom redovisning och är självgående i det löpande redovisningsarbetet
- Goda kunskaper i Fortnox eller liknande affärssystem
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då det kommer att använda i det dagliga arbetet

Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av att administrera löner.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Självgående
- Serviceinriktad
- Kvalitetsmedveten

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Skilled administrator to world leading company

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Jul 13
Nytt
Are you a tenured administrator skilled in the Google suite and on the hunt for your next assignment? Then this could be the perfekt opportunity for you. Scroll down to read more about the role and apply!

OM TJÄNSTEN

We are looking for a skilled Administrator that will join the Partner Propositions team in the wider Distribution Partnerships team at our client. You will manage both day-to-day and long standing administrative duties to support the teams efficiency and core processes. Above all, your work will impact the way the world experiences music.

VI SÖKER DIG SOM

You know how to manage multiple work items all with cross functional dependencies. Have excellent Google suite skills (slides, docs, sheets). Are exceptionally organized and structured. You are experienced with highly cross functional work items and have some prior exposure to Finance or working with numbers. You care about being thorough but optimizing for pace.


* Language: English fluent in speech and written
* Swedish working permit
A background check will be done on the final candidate.


Our recruitment process

This recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position is directed to Academic Work.

Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the next phase. The process includes two tests: one personality test and one cognitive test. The tests are tools to find the right talent for the right position, to enable equality, diversity, and a fair process.

Ansök nu