Stockholm: Innesäljare som arbetar med företagsförsäljning

Hitta ansökningsinfo om jobbet Innesäljare som arbetar med företagsförsäljning i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2023-05-26 // Varaktighet: Heltid

Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb, vill du också göra det?!


Just nu söker vi efter fler säljkollegor till en av våra kunder.


Vi söker flera positiva och drivna kollegor till vår härliga kund och deras nya charmiga kontor
De har en positiv och glad atmosfär och vill anställa dig som har mycket energi och en positiv inställning.
Att du dessutom är lösningsorienterad, serviceminded och duktig på att kommunicera och skapa förtroende vore fantastiskt.


Vi söker dig som:
Är tävlings- och resultat inriktad
Vill tjäna pengar
Har ett stort intresse för hjälpa kunder
Vill utvecklas och har ett säljdriv
Är ansvarsfull och noggrann
Är säljinriktad och målmedveten


Som medarbetare hos oss erbjuder vi dig följande:
En heltidstjänst
Garantilön/ hög konkurrenskraftig provision utan tak
Utbildningar, workshops och daglig coachning av våra erfarna teamledare
Möjligheten att klättra till högre tjänster inom bolaget
Bolaget värderar en bra företagskultur


Du söker tjänsten genom att maila oss till nedan mailadress eller via vår sajt www.talentpartner.se. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen. Varmt välkommen med din ansökan!


Ansökan?
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via länken eller work@talentpartner.se
Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Innesäljare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Innesäljare.

Mötesbokare till Eztablisher

Läs mer Jun 5
Om bolaget

Eztablisher är en etableringsbyrå som hjälper företag etablera sig på marknaden. Detta gör de via mötesbokning, utbildningar samt möjligheten att hyra in Eztablisher som en extern säljkår.

Eftersom Eztablisher redan har jobbat i de flesta branscher har de väldigt bra koll på de tjänster som erbjuds inom IT, Telecom, Reklam, Försäljning, affärssystem och mycket mer. Oavsett detta vill de alltid veta allt om sina kunder för att kunna identifiera rätt målgrupp och få till möten med dem som kunden verkligen vill träffa.

För att läsa mer om Eztablisher kan du klicka här. (https://www.eztablisher.com/)

Om rollen

I rollen som mötesbokare kommer du identifiera och kontakta beslutsfattare inom företag. Du kommer via telefon boka in möten med VD, Marknadschefer, Försäljningschefer och Ekonomichefer på uppdrag av deras kunder. Du blir en viktig del i att knyta kontakt mellan företag. Eztablisher kommer att erbjuda dig grundläggande utbildning inom sälj, vilket är ovärderligt oavsett vilka karriärsmål du har. Hos Eztablisher vill de se dig utvecklas både yrkes- och personlighetsmässigt. Utöver grundläggande utbildning erbjuder Eztablisher en fast lön + provision och bonusar samt en härlig arbetsmiljö med drivna kollegor.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:

- Söka upp beslutsfattare på företag

- Boka upp möten

- Administration i företagets CRM-verktyg

- Hålla kontakt och driva projekt med deras kunder

Om dig

För Eztablisher är inte det viktigaste vad du gjort sedan tidigare, det viktiga är att du som person är framåt, har ett starkt engagemang och ett driv att alltid vilja leverera det bästa. Vidare hoppas vi att du uppskattar en dynamisk och energifylld atmosfär där proffsigt och trevligt bemötande är av största vikt. Om du har tidigare erfarenhet från sälj eller kundbemötande av någon form är det ett extra plus.

Kvalifikationer

- Gymnasieexamen

- Flytande svenska och god engelska i tal och skrift

- Är resultatinriktad och drivs av att arbeta mot högt uppsatta mål

Tillträde, omfattning och anställning

Arbetstiderna är måndag till fredag med kontorstider. Eztablisher har sina fina lokaler på Söder Mälarstrand i Stockholm. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du är anställd av Hero med goda chanser till att bli övertagen av kunden därefter. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Erik Blom på erik.blom@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Mötesbokare till Eztablisher

Läs mer Jun 2
Om bolaget

Eztablisher är en etableringsbyrå som hjälper företag etablera sig på marknaden. Detta gör de via mötesbokning, utbildningar samt möjligheten att hyra in Eztablisher som en extern säljkår.

Eftersom Eztablisher redan har jobbat i de flesta branscher har de väldigt bra koll på de tjänster som erbjuds inom IT, Telecom, Reklam, Försäljning, affärssystem och mycket mer. Oavsett detta vill de alltid veta allt om sina kunder för att kunna identifiera rätt målgrupp och få till möten med dem som kunden verkligen vill träffa.

För att läsa mer om Eztablisher kan du klicka här. (https://www.eztablisher.com/)

Om rollen

I rollen som mötesbokare kommer du identifiera och kontakta beslutsfattare inom företag. Du kommer via telefon boka in möten med VD, Marknadschefer, Försäljningschefer och Ekonomichefer på uppdrag av deras kunder. Du blir en viktig del i att knyta kontakt mellan företag. Eztablisher kommer att erbjuda dig grundläggande utbildning inom sälj, vilket är ovärderligt oavsett vilka karriärsmål du har. Hos Eztablisher vill de se dig utvecklas både yrkes- och personlighetsmässigt. Utöver grundläggande utbildning erbjuder Eztablisher en fast lön + provision och bonusar samt en härlig arbetsmiljö med drivna kollegor.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:

- Söka upp beslutsfattare på företag

- Boka upp möten

- Administration i företagets CRM-verktyg

- Hålla kontakt och driva projekt med deras kunder

Om dig

För Eztablisher är inte det viktigaste vad du gjort sedan tidigare, det viktiga är att du som person är framåt, har ett starkt engagemang och ett driv att alltid vilja leverera det bästa. Vidare hoppas vi att du uppskattar en dynamisk och energifylld atmosfär där proffsigt och trevligt bemötande är av största vikt. Om du har tidigare erfarenhet från sälj eller kundbemötande av någon form är det ett extra plus.

Kvalifikationer

- Gymnasieexamen

- Flytande svenska och god engelska i tal och skrift

- Är resultatinriktad och drivs av att arbeta mot högt uppsatta mål

Tillträde, omfattning och anställning

Arbetstiderna är måndag till fredag med kontorstider. Eztablisher har sina fina lokaler på Söder Mälarstrand i Stockholm. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du är anställd av Hero med goda chanser till att bli övertagen av kunden därefter. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Erik Blom på erik.blom@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Innesäljare B2B till världsledande företag - grundlön 25.000 kr/månad

Läs mer Jun 1
Har du tidigare jobbat med försäljning? Är du van att ligga i topp prestationsmässigt och tycker om utmaningar? Sprio söker nu innesäljare till ett innovativt och expansivt och ledande bolag inom betallösningar.

Om tjänsten
I rollen som innesäljare kommer du vägleda och hjälpa kunder med deras ärenden kopplat till betallösningar. Du kommer att ha kontakt med företagskunder både via telefon och mejl. Tjänsten innefattar ett tydligt säljfokus vilket förutsätter ett gott affärssinne och en förmåga att överträffa kundernas förväntningar samt mycket eget ansvar, kreativitet och problemlösning.

Vem är du

Du har arbetat inom försäljning över telefon
Du har en klientorienterad och serviceinriktad approach
Du har ett välutvecklat affärssinne samt ett säljande sätt och en förmåga att vägleda kunden mot rätt alternativ
Du har ett välutvecklat språk i tal och skrift i både svenska och engelska
Du har en fullständig gymnasieexamen med innehavande slutbetyg

Vad erbjuds

En spännande och utvecklande tjänst som ger stort utrymme för eget ansvar i ett framgångsrikt företag
Lunchkort och friskvårdsbidrag
Aw, tävlingar och aktiviteter
Ett bonussystem utöver den fasta lönen. I takt med att företaget växer kommer möjligheten att avancera vara stor för den med ambition, kunskap och vilja

Inkom gärna med din ansökan redan idag! Vi intervjuar löpande och genomför bakgrundskontroll i form av belastningsregister och UC.

Ansök nu

Våra säljare tjänar 50.000-100.000 kr

Läs mer Jun 1
Vi expanderar och söker nu fler företags säljare till vårt fantastiska kontor i hammarby sjöstad.

Som säljare hos oss på Link solutions så kommer telefonen vara ditt främsta verktyg. Du kommer att representera välkända varumärken så som Tele2 och hela tiden jobba aktivt med både nyförsäljning såväl som merförsäljning.
På Link Solutions trycker vi verkligen på personlig utveckling och vi vill göra allt i vår makt för att du ska bli en så bra säljare som möjligt!
Din huvudsakliga uppgift kommer att vara att hjälpa kunderna till en bra lösning med hjälp av Tele2s utbud. Detta är ett jobb för dig som vill utvecklas, ha härliga kollegor och ha möjlighet att påverka dina egna resultat.

Vi söker dig som

- Har tidigare erfarenhet av B2B försäljning

- Har ett stort eget driv, och självdisciplin

- Brinner av att göra affärer

- Tävlingsinriktad

- Har ett stort intresse av sälj

Vi erbjuder dig

- Kontinuerliga - säljutbildningar med karriärmöjligheter

- Kvartals resa

- Bra arbetstider

- Marknadens högsta löner

- Sveriges bästa kollegor och arbetsplats

- Afterwork



Arbetsstider
Mån - tors 09.30 - 17.00
Fre 09.30 - 16.00

Lön
Provisionsbaserad lön UTAN TAK

Ansök nu

Innesäljare B2B till Verifone i Stockholm

Läs mer Maj 31
Just nu söker vi på Sprio dig som vill bli en del av ett sammansvetsat och inspirerande team till rollen som Innesäljare B2B på Verifone i Stockholm. Vi ser gärna att du som söker drivs av att arbeta mot uppsatta mål samt av att ge service i världsklass. Om du dessutom vill ha ett arbete med goda möjligheter att utvecklas såväl professionellt som på ett personligt plan kan det här vara din nästa utmaning. Välkommen med din ansökan till oss på Sprio!

I rollen som innesäljare hos Verifone kommer du med telefon och mail som främsta verktyg arbeta med sälja tjänsten och produkten till kunder inom olika branscher. Du kommer att sälja hela tjänsten och lösningsutbudet som finns i produktportföljen. I rollen ingår även arbetsuppgifter kopplat till nykundsförsäljning då du kommer att boka högkvalitativa möten utifrån lista.

Vi söker dig som:

- Har tidigare erfarenhet av försäljning eller kundtjänst

- Har goda kunskaper i office-paketet

- Du har ett driv och en hög social kompetens

- Du är flytande i tal och skrift på svenska och engelska

Du erbjuds:

- Tydliga utvecklingsmöjligheter

- Att få vara del av ett familjärt och sammansvetsat team

- Ett ljust och fräscht kontor i Hammarby sjöstad

- Goda företagsförmåner

Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som har drivet och ett genuint intresse för försäljning. För att du ska trivas är det viktigt att tycker om ed att arbeta med människor, att du är nyfiken och engagerad. Verifone tror på individen och därför krävs det ingen lång erfarenhet av försäljning.

Tjänsten beräknas att starta omgående. Arbetstiderna är förlagda på vardagar mellan kl. 8-17, men utgångspunkt från kontoret.

Passar beskrivningen bra in på dig? Tveka inte på att ansöka redan idag. Intervjuer sker löpande!

Verifone grundades 1981 och tillhandahåller säkra och effektiva lösningar för att kunna ta betalt med kort. De är idag världsledande inom tjänster och hårdvara för kortbetalning och finns i mer än 150 länder världen över. Verifone tillhandahåller lösningar för elektroniska betalningar till alla sorters miljöer - från den lilla kvartersbutiken och obemannade automater till stora internationella butikskoncerner och e-handel.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Talent & Partner AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Talent & Partner AB .

Mediesäljare till nystartad försäljningsbyrå

Key account manager
Läs mer Jun 2
Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi söker just nu säljkollega för vår kunds räkning. Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerlighet mediebranschen. Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar de bästa kandidaterna.
www.talentpartner.se


Mediesäljare till nystartad försäljningsbyrå
Bolaget är en nystartad försäljningsbyrå med exklusiva partnerskap. Är idag ett team som söker efter nya härliga medarbetare.
Om rollen
I rollen som Mediesäljare kommer du att hjälpa att identifiera nya kunder och förvalta relationen med dessa samt till viss del befintliga kunder och öka värdet på dessa med tiden. Bolagets mission är att vara kundernas bästa partner genom att erbjuda flera olika marknadsföringsmöjligheter som ger bäst avkastning på investerat kapital.

Din roll innefattar bland annat:
Sköta kundförberedelser och kundanalys, driva säljprospektering, säljsamtal ingående- och utgående samtal, offerera, återkopplingar och avslut.
Kunna hantera ett högt tempo och att jobba mot uppsatta budget- och aktivitetsmål.
Säkerställa aktiv bearbetning, kontakter och relationskapande med annonskunder.
Driva såväl print- som digital försäljning.
För att lyckas i rollen som säljare behöver du trivas med att arbeta i ett högt tempo, ha ett mycket stort driv och kunna ta eget ansvar. Du är relationsskapande och är van att driva försäljning med nya eller återkommande kunder då du besitter förmågan att kunna bemöta invändningar från kunder och beslutsfattare på ett förtroendeingivande och övertygande sätt. Vidare ser vi att du har minst ett års säljerfarenhet gärna inom media och är engagerad i den digitala utvecklingen.
Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta med och representera starka varumärken i en ung och driven organisation. Du får en fast grundlön tillsammans med en mycket attraktiv provisionsmodell samt stora karriär- och utvecklingsmöjligheter.

Personliga egenskaper
Energisk och driv att nå eller överträffa definierade mål.
Proaktivt och serviceinriktat arbetssätt och själv- och säljmotiverad.
Kreativ höjd men med fötterna på jorden.
Meriterande med idrottsbakgrund och erfarenhet av B2B försäljning.


Din framtid
Vi har byggt vårt företag på att belöna ambitiösa människor och att ge dem utrymme att växa.


Tillträde
Tillträde för tjänsten är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse.
Kvalifikationer
2–3 års erfarenhet av digital mediaförsäljning.
Ett starkt nätverk hos mediebyråer i Sverige, främst Stockholm.
Goda dokumenterade säljresultat.
Erfarenhet av Inbound Marketing/Inbound Sales.
Erfarenhet av försäljning av webb/digtala lösningar.


Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se
Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerlighet mediebranschen. Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar de absolut bästa kandidaterna.
www.talentpartner.se

Ansök nu

MEDIECHEF/KEY ACCOUNT MANAGER

Mediasäljare
Läs mer Jun 2
Till ett kontor i Stockholm söker vi nu en Key Account Manager/Mediechef. Vilket innebär ett stort ansvar för försäljningen av skräddarsydda lösningar till stora och befintliga kunder.
Rollen
Du kommer att ansvara för att bygga och utveckla stora kundavtal kopplat till annonsering print och digitalt, advertorials, event, bilagor, nyhetsbrev, eDr, digitalprenumeration mm. Rollen innebär att du axlar ett stort ansvar för hela säljprocessen och äger din kundportfölj. Vi tror att du framgångsrikt kan bearbeta din kundportfölj med stark tillväxt mot ökad lönsamhet och hög kundnöjdhet.
Du har lång erfarenhet av medieförsäljning med mycket goda resultat, då rollen kräver att du har förståelse av traditionell såväl som digital media.
Rollen kräver att du kommer kunna ta ett stort kommersiellt ansvar samt driva egna initiativ på ett professionellt sätt.
Du hjälper till att utforma försäljningsstrategin så att vi kan uppnå de fastställda tillväxtmålen inom området och att du tycker om att exekvera de fastställda planerna.
Du kommer att vara ansvarig för att segmentera, bygga och utveckla din egen portfölj samtidigt som det kommer att finnas befintliga kunder som måste vårdas och utvecklas. Ett jobb som kräver god förståelse för kundens behov för att kunna utforma rätt digitala lösning för kunden. Arbetet görs genom möten, telefonsamtal, event i ambitionen att skapa en personlig relation med kunden.

Ansök nu

Mediasäljare till centrala Stockholm!

Mediasäljare
Läs mer Jun 2
Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det?


Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och vår kund som är i framkant av både det digitala och print, där du kommer att arbeta med annonsförsäljning tillsammans med ett härligt team.


Vem är du?
Vi tror att du är en utåtriktad person som inte ger upp i första taget, har uthållighet och vinnarskalle.
Du drivs av att utvecklas i din roll som säljare och vill lära dig mer om mediebranschen samt utöka dina kontakter. Du måste gilla att prata i telefon då merparten av denna tjänst kommer innebära telefonkontakt med kunder och byråer.


Din erfarenhet
Vi tror att du har erfarenhet inom mediebranschen och inom försäljning.
Gärna inom innesälj. Vi tror också att du är engagerad och driven samt gillar att arbeta mot högt uppställda mål.
Du ska vara självgående och inte vara främmande för att ta egna initiativ samt ha struktur i ditt arbetssätt.
Du ska även kunna visa på tidigare goda försäljningsresultat och ha en professionell framtoning.


Om rollen
Vill du utveckla dig inom mediebranschen?
Vi söker nu för kunds räkning en mediasäljare som har som uppgift att sälja annonser för både print/ digitalt.


Dina arbetsuppgifter
Hos vår kund kommer du att arbeta både mot slutkund och mediebyrå vilket innebär att du kommer att skapa dig ett gediget kontaktnät inom mediebranschen.
Du kommer att jobba i ett team som sitter i trevliga lokaler i innerstaden och kommer att driva försäljningsarbetet i högt tempo för att öka slutkundernas investeringsavkastning.


Ansökan
Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag via länken eller på work@talentpartner.se!
Se gärna också alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

Ansök nu

Är du vår nästa B2B säljare?

Innesäljare
Läs mer Jun 8
Nytt
Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det?


Kunden är verksam inom media, arbetar både digitalt och via print. De är ett av de ledande branschnischade företagen som sitter centralt på stureplan i centrala Stockholm. Tillsammans med ett sammansvetsat team jobbar ni aktivt med försäljningen av platsannonsering.


Som person drivs du framåt och jobbar aktivt med målsättningar, både som ställs av din säljchef, teamet och individuellt. Du ska vara självmotiverad och tycka om att jobba hårt.
Vidare trivs med ett strukturerat arbetssätt och gillar ordning och reda. Vi ser även att du är social och en lagspelare, även om rollen är individuell så har du ett team runt om dig och ni alla strävar tillsammans mot olika mål.


Erfarenhet
• Erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande
• Erfarenhet av uppsökande försäljning via telefon är meriterande
• Serviceerfarenhet
För kunds räkning söker vi nu en fartfylld innesäljare som vill jobba med B2B. Rollen innebär uppsökande försäljning via telefon mot företag. Du kommer att fånga kundens intresse och då presentera produktportföljen. Produkten är attraktiv, det vill säga att den hjälper ökar kundernas synlighet och då även försäljning.


Vidare jobbar du aktivt med prospektering, arbetar för företaget med nya kunder och för en prognos över dag/vecka/månad. Du skriver även offerter/avtal och du rapporterar till din säljchef. Det innebär att det är en roll där det förväntas mycket av dig och du ska matcha det med din egna målsättning.


Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via länken eller work@talentpartner.se
Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

Ansök nu

Junior mediasäljare AM utveckling till KAM

Account manager
Läs mer Jun 6
Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi söker just nu säljkollega för vår kunds räkning. Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerlighet mediebranschen. Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar de bästa kandidaterna.
www.talentpartner.se


Junior mediasäljare AM utveckling till KAM
Om dig
Har erfarenhet av telefon- B2B eller B2C -försäljning Älskar att vara ute hos kund och som vet att affärer görs på fältet Tillämpar ett strukturerat och proaktivt arbetssätt och som förstår vikten av time-management Är kreativ, lösningsorienterad och nytänkande Referenter som kan intyga dina resultat mot satt budget Driv Initiativkraft Säljerfarenhet från mediaförsäljning är ett krav Kan etablera kontakt med människor via såväl telefon som besök Dessutom är du pratglad, positiv och målinriktad. Intresse av hälsa, träning och friskvård. Relevant eftergymnasial utbildning premieras Teamkänsla, affärsmässighet och envishet
Arbetslivserfarenhet
Innesäljare, 1-2 års erfarenhet
Abonnemangsförsäljare, 1-2 års erfarenhet
Telefonförsäljare, 1-2 års erfarenhet
Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu juniora Account Managers med ett brinnande affärsintresse och känsla för att bygga och stärka relationer. I rollen som Account Manager bygger du din egen kundportfölj genom att kontraktera nya affärer – som du sedan ansvarar för att utveckla till långsiktiga affärsrelationer genom ett konsultativt försäljningsarbete. För att lyckas i rollen krävs förmågan att kunna hantera ditt egna business-case från start till mål. Det gör du tillsammans med ett team av bästa mediasäljare. Till din hjälp har du även ett starkt varumärke, gedigen kunskap och erfarenhet samt världsledande tekniska lösningar, både i print och digitalt. Du har ett individuellt budgetansvar och rapporterar till försäljningschef. Du spenderar en del tid ute hos kund, men mest på vårt kontor.


Övrigt
Vi erbjuder bra anställningsvillkor i en spännande, utvecklande och kreativ miljö. Vi jobbar ständigt med förbättring och utveckling där du blir en del i det arbetet. Kulturen är transparent och du får daglig coaching och feedback med fokus på din personliga utveckling som säljare.


Ansökan?
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via länken eller work@talentpartner.se
Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

Ansök nu

Erfaren mediasäljare!

Account manager
Läs mer Maj 31
Vår kund är ett utav Skandinaviens ledande medieföretag som erbjuder marknadens bästa räckvidd och når 80% av Sveriges befolkning inom en vecka. Nu letar de förstärkning till sitt försäljningsteam i form av en Account Manager!
I rollen som Account Manager ansvarar du för bearbetning och utveckling av både befintliga och nya kunder. Rollen innebär ett stort eget ansvar för hela försäljningsprocessen från prospektering, mötesbokning till avslutad affär.


Vi önskar från dig
Att du har ett sinne för affärsmöjligheter och en förmåga att snabbt skapa god kontakt med nya människor. Du har en övertygande förmåga att göra affärer och som person strävar du efter effektivitet och produktivitet. Vi önskar att du besitter minst 2 års erfarenhet av försäljning B2B.
Goda språkkunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift är ett krav.


Du erbjuds
Du blir en del i ett passionerat team där alla bidrar med positiv energi till varandra. Vår vinnarkultur präglas av laganda och höga ambitioner.


Ansökan?
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se.

Ansök nu