Stockholm: Account Manager till bolag inom onlinemarknadsföring

Hitta ansökningsinfo om jobbet Account Manager till bolag inom onlinemarknadsföring i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2023-05-26 // Varaktighet: Heltid

Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det?


Vår kund jobbar med onlinemarknadsföring, social marknadsföring, live, event, print.


Vem är du?
För att lyckas i din roll hos oss måste du trivas i en resultatinriktad miljö med utpräglad servicekänsla. Du sätter ambitiösa mål och strävar efter att leverera mot dessa. Som Account Manager stimuleras du av att jobba i ett högt tempo med ett starkt varumärke och en stark produktportfölj.
Har du tidigare erfarenhet från telefon/online meeting försäljning eller arbete inom mediabranschen ser vi det som meriterande.
Du har lägst 3-årig gymnasieutbildning och god förmåga att uttrycka dig i svenska i tal och skrift.


Som person är du självgående, förtroendeingivande och har ett starkt driv. Du har även en god samarbetsförmåga samt lätt för att ta egna initiativ och beslut. Vana att göra affärer via telefon och online är meriterande. I kunddialogen är du uthållig, kreativ i att skapa goda och kvalitativa lösningar samt ser möjligheter. Det är ett plus om du har en hög digital kompetens. Har du ett aktivt engagemang för försäljning och tycker du att det är självklart att sätta kunden i centrum. Här hos oss kommer du att arbeta mot tydliga och mätbara mål.


I rollen som affärsorienterad säljare kommer du att ansvara för hela säljprocessen. Du arbetar med såväl lokala som nationella lösningar rörlig-reklam i våra kanaler, Play - digitala kanaler, sponsorskap, programsamarbeten.
Vi använder ett av marknadens modernaste verktyg i samtliga kundmöten som sker via telefon med skärmdelning och webbkamera.


I huvudsak innebär rollen:
-Utveckling av befintliga kunder samt bearbetning av nya kunder
- Skriva offerter och avtal samt följa upp
- Planera, boka och genomföra professionella online möten och presentationer
- Ansvar för egen budget
- Analysera marknaden och säkerställa goda kundrelationer
- Planera och sätta egna mål och delmål i samråd med Försäljningschefen
- Hålla dig uppdaterad med vad som händer på mediemarknaden, branschanalyser etc.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via länken eller work@talentpartner.se
Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Account manager

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Account manager.

Partner Account Executive

Läs mer Apr 19
Nytt
Benify är ett svenskt HR-techbolag som hjälper företag globalt att bli bättre arbetsgivare genom att attrahera, belöna och stärka relationen med sina anställda. Med över 550 Benifyers i 6 olika länder, driver vi framgång med vår marknadsledande förmånsplattform för över 1500 kunder och 2M användare runt om i världen . Vi främjar en hållbar företagskultur där medarbetarna känner sig engagerade och inkluderade "Because people matter" .Vi söker nu en person som vill bidra till Benifys fortsatta framgång. Om du vill vara en nyckelspelare i att leverera marknadsledande förmåner och skapa värdefulla partnerskap, så är det här rollen för dig!
AnsvarsområdenSom Partner Account Executive arbetar du med partnerrekryteringoch ansvarar för den kommersiellaprocessen för nya förmånsleverantörer i vår plattform. Din prestation står i direkt relation till Benifys fortsatta framgång. Du arbetar i en konsultativ roll med fokus på att förmedla värdet på hur vi kan utveckla ett partnerskap tillsammans med befintliga och nyaleverantörer. Som en del av vårt försäljningsteam rapporterar du till vår Head of SME sales och arbetar nära våra Partner Managers och core benefits teamet. Tillsammans har ni som mål att leverera den bästa lösningen för våra leverantörer och skapa ett långsiktigt partnerskap. Din roll innebär:
Ett kommersiellt ansvar motbefintliga och nya leverantörer.
Prospektera nya leverantörer till vår portal.
Social selling - nå ut till prospekts via andra kommunikationssätt än telefon.
Boka in och genomföra såväl digitala som fysiska kundmöten.
Avtalsgenomgång, förhandling och signering av nya partnerleverantörertill Benify .

Efter signerat avtal lämnas partneransvaret över till förmånsteamet på vår produktavdelning som hanterar onboardingen och fortsatt samarbete.
Vem är du?
PLANERING: För att lyckas i rollen som Partner Account Executive är planering och projektledning key. Du ser löpande uppföljning som en naturlig del i arbetet och samordnar resurser internt för att förutse problem innan de uppstår.
FÖRSÄLJNING: Du brinner för partnerskap och ser affärsmöjligheter i det mesta. Du anpassar dig efter föränderliga förhållanden och säkerställer produkt- och partnerkunskap. Du värnar om att dina löften mot samarbetspartners levereras och arbetar målinriktat för att driva dialogen mot avslut.
KOMMUNIKATION: För att förstå vilket värde du kan tillföra, lyssnar du in samarbetspartnern på ett effektivt sätt och är mottaglig för motparten och anpassar dig utefter situationen. Du hanterar frågor och problem omedelbart med berörda parter och förmedlar information på ett tydligt och enkelt sätt.
PÅVERKAN: Du har en naturlig förmåga att leda andra genom att tydliggöra olika vägar eller lösningar för att lösa samarbetspartnerns behov.
SAMARBETE: Du värnar om långsiktiga relationer, samtidigt som du söker input från andra i beslut och frågeställningar. Du hittar även sätt att kompromissa i ditt arbete och delar med dig av information och expertis för att nå önskade resultat.

Vi ser också att du har...
Erfarenhet av försäljning, där du arbetat med hela cykeln (prospektering, kalla samtal, behovsstyrda möten, avtalsförhandling & signering av avtal).
Har ett tekniskt intresse och tycker det är kul med tech-lösningar.
Mycket goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska, både i tal och skrift.

Meriterande
Arbetat i en rågivande roll med starkt fokus på projektledning och/eller affärsutveckling.
Tidigare erfarenhet av partner-sales.
Tidigare erfarenhet av att sälja en SaaS eller HR-lösning.
Eftergymnasial utbildning inom B2B-försäljning, marknadsföring, affärsutveckling eller liknande.

Vad erbjuder vi dig?
Kollektivavtal
Generöst friskvårdsbidrag
30 semesterdagar
ITP1 Pension och Lifeplan - en ledande finansiell rådgivningstjänst som erbjuder personlig rådgivning för att maximera dina pensionsbesparingar
Garanterad work-life balance med en hybrid arbetsmodell
Årlig konferens
En hel del sociala event och aktiviteter på våra kontor
Du är ansvarig för din egna utveckling och vi erbjuder interna karriärmöjligheter

Praktisk information
Start: Så snart vi finner vår perfekta match
Omfattning: Heltid, 100%
Plats: Apelbergsgatan 33A, Stockholm

Låter det som en bra match? Sök rollen idag!
Vänligen meddela oss om du behöver några rimliga anpassningar för intervjuer genom att svara på mailet du får efter du har sökt jobbet.

Ansök nu

Account Manager inom finansiell rådgivning

Läs mer Apr 18
Filantropens Finanshus är ett av Sveriges mest spännande bolag inom finanssektorn. Företaget grundades i Malmö och har en filial i Stockholm och Göteborg. Filantropens Finanshus stöttar företag och privatpersoner med hållbara obligationer och finansiell rådgivning.
Vi är övertygade om att hög avkastning och omtanke för människa och planet går hand i hand. Vårt mål är att erbjuda rådgivning och produkter som våra kunder är stolta över att finansiera samtidigt som de får mer pengar på sparkontot.

Din roll som Account Manager
Filantropens Finanshus söker nu ytterligare en engagerad och kompetent Account Manager i Stockholm för att ta tillvara på det stora intresse som de ser för deras produkter. Arbetet sker direkt mot kund med rådgivning kring de produkter som dom tillhandahåller. Du kommer främst arbeta mot företagskunder, men även med en viss del privatkunder

Du kommer att ansvara för hela kundprocessen där du förbereder, utför och följer upp, för att ge kunderna den bästa servicen. Filantropens personal kännetecknas av stort kunnande och driv samt levererar hög kvalité där kundernas nytta alltid sätts i centrum.
Arbetsmiljön är kreativ och genomsyras av entreprenörsanda. Möjlighet att fakturera från eget bolag finns. En del av mötena bokas av externa mötesbokare men du kommer också skapa nya relationer genom egna bokade besök.
Arbetsuppgifterna innefattar:
Kontakta potentiella kunder och följa upp
Genomföra kundbesök via Teams, på plats hos kund eller på kontoret
Bibehålla relationer med befintliga kunder och bygga långsiktiga förbindelser
Skicka offerter och skriva avtal
Delta i företagets utveckling och driva det framåt


Vem är du
Vi söker dig som har minst 2-3 års säljerfarenhet och intresse för finans, aktier och obligationer. Det är viktigt att du är social, driven, allmänbildad och målinriktad. Du är skicklig på att skapa och upprätthålla relationer och utför ditt arbete noggrant.
Vi söker en individ som är engagerad, motiverad av budgetmål och trivs med att leverera på topp.
Vi ser gärna att du
Är mycket socialt kompetent
Har ett stort driv och vill utvecklas in din roll
Tidigare erfarenhet inom försäljning ca 2-3 år
Meriterande om du har ett befintligt kundregister eller upparbetade relationer
Leverera högklassig finansiell rådgivning med hög moral och etik


Filantropens Finanshus erbjuder
Centralt placerade lokaler på Vasagatan i Stockholm
Bra fast lön och väldigt generös provisionstrappa
30 dagars semester
Bra utvecklingsmöjligheter
Partnerskap
Möjlighet att fakturera från eget bolag
Pensionsavsättning
Friskvårdsbidrag
Kontorstider med flextid 9-17

Referenstagning och bakgrundskontroller kan komma och ske på slutkandidater. Du kan läsa mer om företaget på www.filantropensfinanshus.se

I denna rekrytering har Filantropens Finanshus valt att samarbeta med DocuPartner AB. Samtliga frågor om processen ställs till Rekryterare Linda Ström som nås på linda.strom@docupartner.se alternativt 070-825 08 10.
Vi intervjuar löpande, varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Sales & Growth Lead

Läs mer Apr 17
Är du en erfaren B2B-säljare med stort driv för att sälja själv, leda ett ambitiöst säljteam och öka tillväxten genom digital marknadsföring?Då kan du vara den vi söker!
Vi söker någon som ser sig själv som en motor till nya spännande affärsmöjligheter.Som Sales & Growth Lead är du inte bara drivande inom försäljning och marknadsföring – du är en nyckelspelare när teamet skapar meningsfull förändring för företag i alla storlekar.
Vilka är vi?
Swedish for Professionals (SpeakCharlie AB)grundades 2014 och erbjuder språkutbildning och interkulturell affärsträning för såväl stora som små företag. I dagsläget hjälper vi ett hundratal företag med skräddarsydda kurser inom svenska, engelska, mandarin, franska och interkulturell kommunikation.
Men resan har bara börjat. Vi står inför en spännandeexpansion där varumärket SpeakCharlie tar större plats och vi breddar vårt produktutbud på fler marknader. Utöver detgår vi från att vara en språkleverantörtill englobaliseringspartnertill företag. Bolaget utvecklas snabbt och nu ärdet en riktigt bra tid att ansluta till teamet.
Vad erbjuder vi?
Vårt kontor ligger ett stenkast från Nytorget på Södermalm i Stockholm. Vitror på att ett starkt team är nyckeln till framgång. Våra gemensamma utbildningar och teamutvecklingsaktiviteter, inklusive utbildningskonferenser utomlands, skapar en sammanhållen och samarbetsvillig grupp.
Förutom de förmåner som nämndes tidigareerbjuder vi fast lön, teambonus och tjänstepension. Som Sales & Growth Lead har du även möjlighet till riktigt bra provisionsvillkor.
Slutligen, om du, precis som vi, anser att hunden är människans bästa vän, är du mer än välkommen att träffa våra två fyrbenta kompisar på kontoret!
Din roll som Sales & Growth Lead:
Som Sales & Growth Lead på SpeakCharlie kommer du vara en nyckelspelare i vår fortsatta tillväxt och utveckling. Huvudsaklig målsättning är försäljningstillväxt vilket innefattar att leverera resultat från både befintliga och nya affärer.Dina primära ansvarsområden kommer att inkludera:
Drivande av säljprocesser inom B2B-sektorn med fokus på att identifiera och prospektera nya affärsmöjligheter.
Skapa och upprätthålla starka relationer med befintliga och potentiella kunder.
Coacha säljteamet för att säkerställa effektiv försäljning och att nå uppsatta mål.
Aktivt delta i affärsutveckling och hantering av kundidéer.
Ansvar för marknadsföring (LinkedIn, Google Ads, mfl.)som en integrerad del av rollen.

Vi tror att du:
• är en erfaren B2B-säljare med bevisad framgång.
• har ett tydligt säljdriv och stort fokus på att nå uppsatta mål.
• är handlingskraftig ochtrivs med att coacha och ledaandra.

•har erfarenhet och en förståelse för marknadsföring.

• kan kommunicera utmärkt på svenska och engelska, både i tal och skrift.
• har relevant akademisk bakgrund.
• har ett intresse för globalisering, språk och interkulturell kommunikation.

Om du tror att rollen som Sales & GrowthLead skulle passa dig som handen i handsken ser vi fram emot att få in din ansökan så snart som möjligt.
Vid eventuella frågor eller funderingar, höra gärna av dig till vår Talent & Growth SpecialistRebecca via rebecca@swedishforprofessionals.com
Vi ser fram emot att få välkomna dig in i teamet!

Ansök nu

Customer Success Manager within e-Health

Läs mer Apr 17
Cambio is one of the Nordics' leading suppliers in e-health with a comprehensive offering for the entire health and care chain. Our e-health solutions support healthcare professionals in their daily work and offer patients safer and more easily accessible care. We are proud to be an important part of Swedish healthcare. We are growing continuously and now have about 900 employees in several countries.
The position
As a Customer Success Manager, you will be the primary contact within Cambio regarding the customer’s implementation, maintenance, and support. You will be a part of a team that works close with the customers and be an important part when it comes to helping the customer identify their business needs and leading them along the journey based on their business plan. Together with other key stakeholders within Cambio you will manage existing business to ensure deliveries, satisfied customers and keeping a strong relationship with them.
This means you will be in the front seat together with our customers when it comes to implementing our products and services, participate in fulfilling our customer agreements such as SLA’s and KPI thresholds. All while adding value to the customers daily work so that they are encouraged to continue using our services.
In this role you will have close contact with the customers and participating in monthly tactical delivery meetings.
At Cambio, we encourage taking initiatives that contribute to the development of the company and ourselves. For us, it is important that you should have the opportunity to grow, both as a person and as an employee.Our culture is described through the words “Trust”, “Care” and “Together” which permeateeverything we do.About you
To be able to feel comfortable in this position you should enjoy having a close contact with our customers. You like the idea of being their contact person and an important part of their journey when it comes to using and implementing Cambio products and services. For you customer value and satisfaction are what motivates you in your daily work. You find it easy to make new contacts and enjoy building and maintaining strong relationship with your customer(s).
Requirements
Relevant education and/or work experience
General knowledge in the healthcare industry and/or IT industry
Strong experience from working with customer support and service management
Fluent in Swedish and good English communication skills
Work well in high paced environments
Organized and well structured

It's a bonus if you
Knowledge of Cambio products and services
Have work experience from the healthcare industry
Have experience from working and having close relationship with our customers
Have worked in Cambio COSMIC and/or CIS
Good knowledge management skills
Ability to work and collaborate across teams/functions
Knowledge in ITIL process

Place of employment: Stockholm or Linköping
At Cambio we value a healthy work-life balance, and to encourage that we apply a hybrid working-model. Together with your team you decide which days you work at the office. On the remaining days you can work remotely from home, but you are always more than welcome to work at the office too.
Scope: Full time
Form of employment: Permanent employment, 6 months trial period
Other: We screen the applications and hold interviews continuously so please send your application as soon as possible via the link.
We encourage and eagerly welcome all applications, but we will only consider candidates who are located and have the legal right to work inSweden.We will ask for verification during the process.A background check will be done before hiring.
We look forward to receiving your application!
Read more about us here!
Are you interested in Cambio but you don’t feel that this position is the perfect match? Check out our other open positions at the career site here!

Ansök nu

Enterprise Account Executive

Läs mer Apr 17
Benify is a globally recognized HR tech company dedicated to delivering top-notch benefits through its rewards platform. With an internationally diverse team of 500+ Benifyers across 6 countries, we are successfully collaborating with around 1500 customers and meeting the needs of close to two million users worldwide . Our mission is all about empowering individuals, supporting them to realize their full potential while promoting an engaging and sustainable work atmosphere where everyone is included and valued - "Because People Matter" .Are you a dynamic professional with a proven track record in sales and an interest in understanding customers' needs? Then we have an exciting opportunity for a qualified individual to focus on our Nordic market as an Enterprise Account Executive. Your contribution will be critical to our continued success and you will have the opportunity to work with larger enterprise customers in the Nordics. You will be responsible for driving revenue growth by establishing and maintaining strong relationships with our valued prospects.
If you are ready for a challenging but rewarding role, you will become a key player in reshaping the employee benefits technology landscape. Here is your chance to become part of our innovative and dynamic team that continues to grow! In this role you will:
Prospect and target potential clients, leading to effective meetings and engaging software demonstrations.
Conduct pre-sales activities, implementing marketing strategies, showcasing software demos, and creating compelling business cases.
Identifying client needs and crafting strategic solutions that align with their business objectives.
Manage the full sales cycle, from contract negotiation to closure.
Actively participate in marketing and pre-sales events, webinars, and client-related activities.

Personal AttributesWe are seeking someone with a results-driven approach to sales, who genuinely enjoys understanding customer needs. You should excel at independently managing your time in a self-leading role and possess exceptional relationship-building skills crucial for closing deals with clients. You are curious and embrace creative thinking, employ multi-channel communication, and use data-driven strategies to think innovatively. Your strong problem-solving mindset, coupled with a results-oriented approach, is key.

We also see that you have:
At least 5 years of Enterprise Sales experience
Experience of complex SaaS-sales and/or sales experience in HR Tech
Familiarity with the SaaS industry and working with partners
Proven ability to learn, succeed, and remain curious
Experience winning new businesses
Fluency in English both spoken and written
Fluency in Swedish and/or Danish spoken and written

It's an extra if you also have...
Experience in benefits tech
Experience working with a defined Sales Methodology- MEDDIC, Challenger etc
A Bachelor’s degree in Business Economics, Human Resources or similar

Perks of being a Benifyer
Generous wellness allowance or health budget
30 days vacation
Pension
Guaranteed work-life balance with a hybrid work model
Annual conference and a variety of social events and activities at our offices
Workation - possibility to work abroad within EU .

If you want to know more about what it's like to work at Benify, please check out our careers page here.

Practical Information
Start: The search for the perfect fit starts now! Extent: Full-time, 100%Location: Stockholm
We encourage you to apply by submitting your CV and/or LinkedIn profile using the application form below. Constant application screening implies our search may end before the last application date, so hurry!
We are an equal opportunity employer and are happy to accommodate any reasonable adjustments necessary to help you during the interview process.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Talent & Partner AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Talent & Partner AB .

Internationellt bolag söker Sales Manager Nordics

Account manager
Läs mer Apr 15
Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det?


Internationellt bolag söker Sales Manager Nordics

Bolaget levererar prestationsbaserad marknadsföring globalt och har över 1500 anställda i 32 kontor i Nord- och Sydamerika, Europa och Asien-Stillahavsområdet, som hjälper över 7500 annonsörer från hela världen med direkta relationer med över 10.000 publicister.


Rollens huvudsakliga uppgifter:
Tillväxten i Norden är en återspegling av hur bolagets marknadsandelar ökar med stora nordiska varumärken.
Därför öppnar vi upp för en expansion av det nordiska säljteamet. Du kommer att rapportera till den nordiska försäljningschefen i Stockholm.
Vår styrka som produkt ligger i 3 viktiga vertikaler: resor, e-commerce och classifieds. Denna roll innebär en hel del proaktiv uppsökande försäljningsaktivitet.

Ansvar:
• Nå och överträffa säljmål och samtidigt bidra till övergripande teamets budget
• Skapa nya relationer med direktkunder och mediebyråer
• Utveckla relationer på alla nivåer från marknadschef till styrelseledamot
• Maximera kundlojalitet genom att utveckla relationer med nyckelkunder
• Identifiera och förstå trender inom branschen, vad som gör en kampanj framgångsrik och tillämpa lärdomar för att generera ytterligare nya affärer och löpande bättre resultat
• Nå kvartalsbudget och dina intäktsmål

Din erfarenhet:
• Minst 3 års digital medie erfarenhet av försäljning i branschen, helst mycket bekant med prestationsbaserad marknadsföring från till exempel affiliatenätverk eller sökbolag
• Erfarenhet från uppsökande försäljning inom branschen och gärna mot byrå- och direktkunder
• Gedigen erfarenhet av att med god framgång skapa nya affärer
• Erfarenhet från att presentera medieplaner och förhandla kring dessa samt en förmåga att övertyga på alla nivåer i en byrå eller hos direktkund
• Erbjuda exceptionell standard när det gäller kundservice
• Du är passionerad av att lära dig om nya medier och vill vara med i utvecklingen av hur bolaget kan definiera och sätta nya gränser i online reklambranschen
• Förstå hur huvudtekniken fungerar och har förmågan att förklara detta på ett bra sätt till en byrå eller annonsör
• Förstå lokala och internationella medielandskapet och bolagets ställning i det samma
• Påvisbar kunskap inom onlineannonsering
• Förmåga att arbeta och leverera goda resultat i en dynamisk miljö och ett mindre team
• Förmåga att arbeta i en snabbrörligt företag och bransch
• Kunskap om konkurrerande produkter och bolag är ett stort plus
• En obestridlig vilja att lyckas

Nyckelkompetenser:
• Resultat orienterad personlighet
• Hög nivå av kommunikation och presentationsteknik gällande branschen och medielandskapet
• Entusiasmerande personlighet och en god en förmåga att nå rätt person i en organisation och skapa affärsmöjligheter med den samma
• Förmåga att prioritera inför krävande deadlines
• Affärsmannaskap

Boaget erbjuder:
• Konkurrenskraftig grundlön
• Fast bonusstruktur
• Kontor centralt beläget i Stockholm
• En möjlighet att arbeta i ett företag där man hela tiden flyttar gränsen för vad som är möjligt, och framtiden är mycket ljus
• Även om du är en del av ett team som du har chansen att hantera din tid självständigt
• Därför är en stark drivkraft och disciplin är nödvändig


Vi hoppas du delar samma passion för e-handel, reklam och online-relaterad teknik. Vi värdesätter lagarbete, öppenhet, teknisk innovation och resultatinriktat tänkande.
Företagskulturen handlar om att attrahera och behålla de bästa talangerna och kunderna. Vi strävar efter att belöna kompetens så det finns fantastiska möjligheter för rätt kandidat.

Ansökan?
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via länken eller work@talentpartner.se
Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

Ansök nu

Säljare till sveriges största telecom bolag!

Innesäljare
Läs mer Apr 15
Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det?
?
Om företaget
För kunds räkning söker vi nu en innesäljare till vår kund som är verksam inom telesales. Det är både ett mycket framgångsrikt bolag och som ligger i framkant i deras bransch. Med en mycket god företagskultur och bra utvecklings möjligheter är de en attraktiv arbetsgivare, där det även ingår bra förmåner. Vill du vara med på en resa samtidigt som du får utveckling och kunskaper inom sälj? Ansök på direkten!


Om rollen
Dina dagar kommer att innehålla att genomföra säljsamtal till nya potentiella kunder. Du kan ha 100 % fokus på försäljningen och att maximera dina timmar för att nå toppresultat, detta då prospekteringen redan är gjord för dig och du arbetar i ett system som underlättar för dig. I denna roll har du självklart stöttning och coachning i form av kunniga teamchefer och även kollegor. Det är en roll för dig som vill lära dig försäljning och arbeta på ett företag som är mån om dig och din utveckling. Här blir du en del av, inte en i mängden. För denna roll behöver du trivas med och vilja arbeta med luren som verktyg


Om dig
Det är en mycket givande roll där du kommer att utvecklas som person och i karriären. Sedan är det viktigt att veta att det även är en roll som är resultatbaserad då du arbetar efter provision, så det är av vikt att du har en vinnarskalle och driv. Att du vid motvind ser det som en möjlighet att prestera ännu bättre.



Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via länken eller work@talentpartner.se
Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

Ansök nu

Account Manager /Säljare snabbväxande entreprenöriellt bolag!

Account manager
Läs mer Apr 15
Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi söker just nu säljkollega för vår kunds räkning. Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerlighet mediebranschen. Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar de bästa kandidaterna.
www.talentpartner.se


Account Manager /Säljare snabbväxande entreprenöriellt bolag!
Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill arbeta som säljare i en ny roll där chans för egna idéer och utveckling finns! Vår kund är på jakt efter drivna och målmedvetna säljare till en heltidstjänst. Som säljare kommer du sitta och arbeta med aktiv försäljning mot nya kunder och på sikt få befintliga. Du kommer ha ett eget ansvar att ringa nya kunder, boka in och göra affärer. Som säljare kan du sätta egen prägel, personlighet och kreativitet i jobbet. Vi letar efter dig som brinner för försäljning och tycker det är kul med utmaningar som säljare. Du tar gärna egna initiativ, är målinriktad och tycker om frihet under eget ansvar. Du tycker det är roligt att ha kontakt med kunder och är "service minded" vid såväl service som försäljning. Du kommer vara med att forma rollen och ha mycket inflytande i ditt arbete. Arbetet kan leda till nya spännande förändringar i företaget som öppnar upp för fler ut.
Om dig
Utbildning/Erfarenhet
Motiveras av personlig utveckling och resultat
- Målmedveten och tävlingsinriktad - Serviceinriktad
- Är stresstålig och tycker om att arbeta under högt tempo
- Tidigare erfarenhet är ingen krav men är ett plus.


Om lön
Grundlön & provision från första kronan - Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag - Heltidsanställning


Utbildning
Gymnasial utbildning


Arbetslivserfarenhet
Innesäljare, 1-2 års erfarenhet


Ansökan?
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via länken eller work@talentpartner.se
Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

Ansök nu

B2B Account Manager!

Account manager
Läs mer Apr 15
Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det?

Är du en person som tycker om att bygga långsiktiga kundrelationer och alltid är på hugget? Vi söker för vår kunds räkning en vass Account Manager!
Om tjänsten
För vår kunds räkning söker vi nu dig som vill jobba som Account Manager. I ditt dagliga arbete har du ansvar för att både hitta och driva affärer framåt med blivande kunder. Hela säljprocessen ligger i din hand och det innebär till stor del arbete på egenhand, men med ett sammansvetsat team i ryggen. Du ska ständigt vara målmedveten och behålla fokus. Med ett stort leende på läpparna träffar du bolag och människor inom olika branscher för att se till deras behov. En spännande och givande utmaning till rätt person, är det du?


Arbetsuppgifter
Som säljare hos vår kund kommer du att ta hand om hela säljcirkeln. Allt från prospektering och möten till att ansvara för avtalsförhandlingen och slutligen kundansvaret.


Vi söker dig
Både din personlighet och ditt arbetssätt ska präglas av ett starkt driv och vilja. Vi ser att du är social och trivs med att dagligen möta människor. Det krävs även kreativitet, nytänk och skinn på näsan för att passa i denna roll.


Ansökan
Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag via länken eller på work@talentpartner.se!
Se gärna också alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

Ansök nu

BDM Business Development Manager

Manager
Läs mer Apr 15
Join the Team as a Sales Professional - Experts in Social Campaigns!
Are you a dynamic and skilled salesperson ready to make a significant impact in the social media marketing and word-of-mouth industry? Look no further! The authority on Social Campaigns and content creation for major brands in Europe, is expanding its team and looking for two talented Medior or Senior Sales Professionals to join their growing family.
This company is trusted by great brands for getting social buzz. Their Clients receive flexible solutions that deliver thousands of mentions, beautiful images, reviews, genuine word-of-mouth, deep insights, and brand awareness across social channels.
They take pride in their innovative and dynamic approach, ensuring the clients stay ahead in the ever-evolving landscape of social media and consumer engagement.
Responsibilities
As a Sales Professional, you will play a pivotal role in driving business growth by identifying and securing opportunities for social campaigns. Your responsibilities will include:
Cultivating and maintaining strong relationships with clients and key stakeholders.
Collaborating with the team to develop tailored solutions for clients based on their unique needs.
Pitching their proposition to the leads.
Showcasing the success stories of the previous campaigns to potential clients.
Proactively identifying new business opportunities and approaching prospects through different communication channels (for example LinkedIn).
Convert the new business opportunities into client meetings.
Staying informed about industry trends.
Contributing to the ongoing refinement of our sales strategies.
Qualifications
Proven experience in sales, preferably in the online marketing industry.
Fluent in English and Swedish proficiency in another European language is highly preferable.
Experience in working with CRM systems, preferably Hubspot.
Exceptional communication and interpersonal skills.
A passion for innovation, demonstrated by understanding current trends in social media and consumer behavior.
Ability to work independently and as part of a collaborative team.
You are entitled to work in Sweden or the Netherlands.
Confidence in pitching and presenting proposals and reports.
What we offer
An exciting opportunity to be part of a leading company in a rapidly growing industry.
A dynamic and inclusive work environment.
Remote working policy, we have an office inStockholm.
Competitive salary.
They offer a payroll or freelance working construction, based on your preference.

Ansök nu

Junior mediasäljare AM utveckling till KAM

Account manager
Läs mer Apr 15
Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi söker just nu säljkollega för vår kunds räkning. Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerlighet mediebranschen. Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar de bästa kandidaterna.
www.talentpartner.se


Junior mediasäljare AM utveckling till KAM
Om dig
Har erfarenhet av telefon- B2B eller B2C -försäljning Älskar att vara ute hos kund och som vet att affärer görs på fältet Tillämpar ett strukturerat och proaktivt arbetssätt och som förstår vikten av time-management Är kreativ, lösningsorienterad och nytänkande Referenter som kan intyga dina resultat mot satt budget Driv Initiativkraft Säljerfarenhet från mediaförsäljning är ett krav Kan etablera kontakt med människor via såväl telefon som besök Dessutom är du pratglad, positiv och målinriktad. Intresse av hälsa, träning och friskvård. Relevant eftergymnasial utbildning premieras Teamkänsla, affärsmässighet och envishet
Arbetslivserfarenhet
Innesäljare, 1-2 års erfarenhet
Abonnemangsförsäljare, 1-2 års erfarenhet
Telefonförsäljare, 1-2 års erfarenhet
Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu juniora Account Managers med ett brinnande affärsintresse och känsla för att bygga och stärka relationer. I rollen som Account Manager bygger du din egen kundportfölj genom att kontraktera nya affärer – som du sedan ansvarar för att utveckla till långsiktiga affärsrelationer genom ett konsultativt försäljningsarbete. För att lyckas i rollen krävs förmågan att kunna hantera ditt egna business-case från start till mål. Det gör du tillsammans med ett team av bästa mediasäljare. Till din hjälp har du även ett starkt varumärke, gedigen kunskap och erfarenhet samt världsledande tekniska lösningar, både i print och digitalt. Du har ett individuellt budgetansvar och rapporterar till försäljningschef. Du spenderar en del tid ute hos kund, men mest på vårt kontor.


Övrigt
Vi erbjuder bra anställningsvillkor i en spännande, utvecklande och kreativ miljö. Vi jobbar ständigt med förbättring och utveckling där du blir en del i det arbetet. Kulturen är transparent och du får daglig coaching och feedback med fokus på din personliga utveckling som säljare.


Ansökan?
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via länken eller work@talentpartner.se
Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

Ansök nu