Stockholm: Digital Marketing Specialist till raket inom AI och marknadsföring

Hitta ansökningsinfo om jobbet Digital Marketing Specialist till raket inom AI och marknadsföring i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2023-05-26 // Varaktighet: Heltid

Brightbid är en innovativ AI-driven marknadsföringsföretag som brinner för att leverera exceptionella resultat till sina kunder. De strävar efter att vara ledande inom branschen och söker nu en ambitiös och erfaren Digital Specialist inom paid search för att förstärka deras nuvarande duktiga team. Om du är passionerad inom marknadsföring, älskar att arbeta med data och vill vara en del av en snabbt växande organisation, är detta din chans att göra verklig skillnad!

Därför söker vi en digital guru med fokus på att hjälpa BrightBids kunder att lyckas med sin digitala strategi och skapa tydliga resultat för att nå tillväxt. Kan det vara du som är deras nästa värvning?

Om rollen -> Din vardag i jobbet
Du kommer att vara ansvarig för onboarding av nya kunder och jobba tätt tillsammans med dom. Du är med och formar strategier och ger taktiska rekommendationer kring våra kunders digitala närvaro, samtidigt som du är den som operativt sköter, identifierar, analyserar och optimerar datadrivna möjligheter i våra kunders digitala kanaler

Tjänsten är en bred roll med fokus på paid search. I rollen kommer du att vara en go-to-person när det kommer till frågor om digital marknadsföring.

- Starta, optimera & analysera SEM & Paid Social kampanjer.

- Sätta upp, sköta och optimera våra kunders kampanjer i Facebook Business Manager, Google Ads, LinkedIn Ads, m.fl.

- Rådge kunder om deras digitala närvaro och hjälpa dem sätta KPI:er i förhållande till sina affärs- och kommunikationsmål.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst 4 års erfarenhet av Google Ads och vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta på byrå. För att lyckas i rollen bör du vara analytisk och lösningsorienterad samt gillar att hålla många bollar i luften samtidigt. I övrigt är det till en fördel för rollen att till personligheten vara effektiv, noggrann, och ha ett öga för detaljer.

Din bakgrund:

- +4 års erfarenhet & dokumenterade resultat inom en tidigare SEM roll

- Stor kunskap inom SEM (Google Ads, Google Analytics, Google Data Studio) & Paid Social (Instagram & Facebook).

- Har goda kunskaper om konverteringsspårning och Tag Manager

- Godkänd Google Ads Certifiering

Om BrightBid
Brightbid är en techdriven digitalbyrå om drivs av att skapa tydliga resultat och mervärde för deras kunder. De gör skillnad med datadriven marknadsföring där de hjälper sina kunder att framföra rätt budskap till rätt målgrupp vid rätt tid - med bättre avkastning och resultat. Deras självlärande AI robot optimerar deras kunder annonsering och jobbar för dem 24/7.

Transparens, kontinuitet och resultat är orden som genomsyrar BrightBids verksamhet. De jobbar enbart med den senaste tekniken inom varje segment och genom samarbeten samt egenutvecklade innovationer hjälper de till att driva branschen framåt. De har lång erfarenhet inom digital marknadsföring och verktygen för att göra verksamheter synliga på ett enkelt sätt online.

Rekryteringsprocessen hanteras av GOAT Accelerate och önskemål av Brightbid är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av GOAT Accelerate.

Skicka in in ansökan redan idag!
Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ort: Stockholm

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Marknadskonsult

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Marknadskonsult.

SEM-specialist till Trickle

Läs mer Jun 7
Om tjänsten som SEM-specialist
Som SEM-specialist på Trickle kommer du att arbeta nära både kunder och partners, och tillsammans med resten av ditt team, arbeta med en bred kundbas; från nystartade till stora företag. Tillsammans med andra specialister kommer du att arbeta inom ett av Trickles mest expansiva produktområden, vilket också kommer att ge möjligheten att delta och bidra till nya kundpitcher och merförsäljning mot kunder.

Placeringen är i Göteborg eller Stockholm.

Några av dina dagliga arbetsuppgifter
- Sätt upp, hantera och optimera kampanjer i Google Ads, Bing Ads och App Store-plattformarna dagligen.
- Utför tester, samla in och analysera data och identifiera trender och insikter för att uppnå maximal effekt i betalda sökkampanjer.
- Optimera annonstext- och målsidor.
- Strategiskt och taktiskt öka tillväxt, prestanda och värde för våra kunder.
- Skapa skräddarsydda rapporter, analysera och presentera resultat.
- Hjälp vår SEM Lead att strategiskt utveckla Trickles SEM-erbjudande, hjälpa till med nya pitcher och utveckling av befintliga kunder.
- Proaktivt dela strategier, resultat och viktiga insikter internt och externt.
- Projektledning av kunder.

För att vara framgångsrik i tjänsten tror vi att du har
- Minst 2 års erfarenhet av att hantera annonskonton i Google Ads och/eller Bing Ads.
- Mycket god förståelse av Google Analytics och att navigera dig i verktyget.
- Erfarenhet av SEMrush och/eller liknande verktyg, plattformar/mjukvara
- Erfarenhet av att hantera appkampanjer (Google UAC och/eller Apple Search Ads).
- Vana av att producera grammatiskt sunda, engagerande och konvertera annonser.
- Flytande i svenska och utmärkt affärsengelska. God kommunikationsförmåga i tal och skrift.

För att trivas i tjänsten
Vi tror att du är en modig, social och ansvarstagande person som vill vara delaktig och operativ. Du kommer att arbeta dagligen med ett team av specialister och ett brett spektrum av kunder och ges mycket frihet och ansvar vilket ställer stora krav på din kommunikation och samarbetsförmåga. Proaktivitet, leveranskvalitet och kunskapsdelande är en del av vem du är som person. Vi har många processer på plats, men vi är fortfarande ett ungt företag som växer, så man måste vara beredd på att problemlösa och hitta nya vägar fram. Du sträva efter att lära dig och utvecklas inom den senaste tekniken, taktiken och plattformarna.

Vad vi erbjuder dig
Vi tror inte på hierarkier - på Trickle gör vi saker tillsammans. Vi växer i snabb takt, så om du är intresserad av att vara med och verkligen bygga något från grunden är det här rätt för dig. Du kommer få mycket engagerade kollegor och kunder och en högt tempo lärmiljö där du kommer att finslipa dina kunskaper från dag ett. Du erbjuds konkurrenskraftig lön, pensionsplan, kollektivavtal, incitamentsprogram, förmåner och en utvecklad successionsplan. Kontoret erbjuder frukost, hemlagad pizza och annat gott med regelbundenhet, samt trevliga AW’s. Dedikerad tid till lärande och sidoprojekt som hjälper till att utveckla både Trickle och People People People.

Läs gärna mer i vår handbok: http://handbook.wearetrickle.com

Ansökan
Tycker du att det låter som en spännande möjlighet? Tveka inte med att skicka in din ansökan idag, urval och intervjuer sker löpande.

Vid frågor kring processen eller tjänsten kontakta; Adam Pettersson, Talent Acquisition
Manager: adam.pettersson@hiroy.se

Ansök nu

SEM-specialist till Trickle

Läs mer Jun 2
Om tjänsten som SEM-specialist
Som SEM-specialist på Trickle kommer du att arbeta nära både kunder och partners, och tillsammans med resten av ditt team, arbeta med en bred kundbas; från nystartade till stora företag. Tillsammans med andra specialister kommer du att arbeta inom ett av Trickles mest expansiva produktområden, vilket också kommer att ge möjligheten att delta och bidra till nya kundpitcher och merförsäljning mot kunder.

Placeringen är i Göteborg eller Stockholm.

Några av dina dagliga arbetsuppgifter
- Sätt upp, hantera och optimera kampanjer i Google Ads, Bing Ads och App Store-plattformarna dagligen.
- Utför tester, samla in och analysera data och identifiera trender och insikter för att uppnå maximal effekt i betalda sökkampanjer.
- Optimera annonstext- och målsidor.
- Strategiskt och taktiskt öka tillväxt, prestanda och värde för våra kunder.
- Skapa skräddarsydda rapporter, analysera och presentera resultat.
- Hjälp vår SEM Lead att strategiskt utveckla Trickles SEM-erbjudande, hjälpa till med nya pitcher och utveckling av befintliga kunder.
- Proaktivt dela strategier, resultat och viktiga insikter internt och externt.
- Projektledning av kunder.

För att vara framgångsrik i tjänsten tror vi att du har
- Minst 2 års erfarenhet av att hantera annonskonton i Google Ads och/eller Bing Ads.
- Mycket god förståelse av Google Analytics och att navigera dig i verktyget.
- Erfarenhet av SEMrush och/eller liknande verktyg, plattformar/mjukvara
- Erfarenhet av att hantera appkampanjer (Google UAC och/eller Apple Search Ads).
- Vana av att producera grammatiskt sunda, engagerande och konvertera annonser.
- Flytande i svenska och utmärkt affärsengelska. God kommunikationsförmåga i tal och skrift.

För att trivas i tjänsten
Vi tror att du är en modig, social och ansvarstagande person som vill vara delaktig och operativ. Du kommer att arbeta dagligen med ett team av specialister och ett brett spektrum av kunder och ges mycket frihet och ansvar vilket ställer stora krav på din kommunikation och samarbetsförmåga. Proaktivitet, leveranskvalitet och kunskapsdelande är en del av vem du är som person. Vi har många processer på plats, men vi är fortfarande ett ungt företag som växer, så man måste vara beredd på att problemlösa och hitta nya vägar fram. Du sträva efter att lära dig och utvecklas inom den senaste tekniken, taktiken och plattformarna.

Vad vi erbjuder dig
Vi tror inte på hierarkier - på Trickle gör vi saker tillsammans. Vi växer i snabb takt, så om du är intresserad av att vara med och verkligen bygga något från grunden är det här rätt för dig. Du kommer få mycket engagerade kollegor och kunder och en högt tempo lärmiljö där du kommer att finslipa dina kunskaper från dag ett. Du erbjuds konkurrenskraftig lön, pensionsplan, kollektivavtal, incitamentsprogram, förmåner och en utvecklad successionsplan. Kontoret erbjuder frukost, hemlagad pizza och annat gott med regelbundenhet, samt trevliga AW’s. Dedikerad tid till lärande och sidoprojekt som hjälper till att utveckla både Trickle och People People People.

Läs gärna mer i vår handbok: http://handbook.wearetrickle.com

Ansökan
Tycker du att det låter som en spännande möjlighet? Tveka inte med att skicka in din ansökan idag, urval och intervjuer sker löpande.

Vid frågor kring processen eller tjänsten kontakta; Adam Pettersson, Talent Acquisition
Manager: adam.pettersson@hiroy.se

Ansök nu

Digital Marketing Specialist till raket inom AI och marknadsföring!

Läs mer Maj 26
Brightbid är en innovativ AI-driven marknadsföringsföretag som brinner för att leverera exceptionella resultat till sina kunder. De strävar efter att vara ledande inom branschen och söker nu en ambitiös och erfaren Digital Specialist inom paid search för att förstärka deras nuvarande duktiga team. Om du är passionerad inom marknadsföring, älskar att arbeta med data och vill vara en del av en snabbt växande organisation, är detta din chans att göra verklig skillnad!

Därför söker vi en digital guru med fokus på att hjälpa BrightBids kunder att lyckas med sin digitala strategi och skapa tydliga resultat för att nå tillväxt. Kan det vara du som är deras nästa värvning?

Om rollen -> Din vardag i jobbet
Du kommer att vara ansvarig för onboarding av nya kunder och jobba tätt tillsammans med dom. Du är med och formar strategier och ger taktiska rekommendationer kring våra kunders digitala närvaro, samtidigt som du är den som operativt sköter, identifierar, analyserar och optimerar datadrivna möjligheter i våra kunders digitala kanaler

Tjänsten är en bred roll med fokus på paid search. I rollen kommer du att vara en go-to-person när det kommer till frågor om digital marknadsföring.

- Starta, optimera & analysera SEM & Paid Social kampanjer.

- Sätta upp, sköta och optimera våra kunders kampanjer i Facebook Business Manager, Google Ads, LinkedIn Ads, m.fl.

- Rådge kunder om deras digitala närvaro och hjälpa dem sätta KPI:er i förhållande till sina affärs- och kommunikationsmål.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst 4 års erfarenhet av Google Ads och vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta på byrå. För att lyckas i rollen bör du vara analytisk och lösningsorienterad samt gillar att hålla många bollar i luften samtidigt. I övrigt är det till en fördel för rollen att till personligheten vara effektiv, noggrann, och ha ett öga för detaljer.

Din bakgrund:

- +4 års erfarenhet & dokumenterade resultat inom en tidigare SEM roll

- Stor kunskap inom SEM (Google Ads, Google Analytics, Google Data Studio) & Paid Social (Instagram & Facebook).

- Har goda kunskaper om konverteringsspårning och Tag Manager

- Godkänd Google Ads Certifiering

Om BrightBid
Brightbid är en techdriven digitalbyrå om drivs av att skapa tydliga resultat och mervärde för deras kunder. De gör skillnad med datadriven marknadsföring där de hjälper sina kunder att framföra rätt budskap till rätt målgrupp vid rätt tid - med bättre avkastning och resultat. Deras självlärande AI robot optimerar deras kunder annonsering och jobbar för dem 24/7.

Transparens, kontinuitet och resultat är orden som genomsyrar BrightBids verksamhet. De jobbar enbart med den senaste tekniken inom varje segment och genom samarbeten samt egenutvecklade innovationer hjälper de till att driva branschen framåt. De har lång erfarenhet inom digital marknadsföring och verktygen för att göra verksamheter synliga på ett enkelt sätt online.

Rekryteringsprocessen hanteras av GOAT Accelerate och önskemål av Brightbid är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av GOAT Accelerate.

Skicka in in ansökan redan idag!
Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ort: Stockholm

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Ansök nu

Frilansare inom marknadsföring till IT-konsultbolag

Läs mer Maj 16
Frilansar du inom marknadsföring och vill bidra med din kunskap och erfarenhet inom events, datakvalitetssäkringsprojekt och andra dagliga marknadsföringsprojekt? Vårt svenska marknadsteam behöver förstärkning!

Du kommer sitta på vårt nyrenoverade kontor på Drottninggatan i Stockholm eller arbeta remote utifrån ett hybrid-flexi-working-upplägg.

Start omgående, heltid primärt (men kan fungera med 80%) under en 6 månaders period.

Arbetsuppgifter
Du kommer arbeta med marknadsföring inom B2B med en komplex affär mot Enterprise-kunder och med långa säljcykler. I rollen kommer du även stötta och leda events, säkerställa CRM-datakvalitet, arbeta med leads/mailinboxhantering samt löpande marknadssupport där det behövs. Du kommer bland annat att arbeta i Hubspot och i vårt CRM-system. Har du erfarenhet av att arbeta med marketing automation är det ett plus.

Du kommer att tillhöra det svenska marknadsteamet och även samarbeta med det globala teamet och vara en del av vår marknadscommunity.

I rollen är det av vikt att du är nyfiken, har ett öga för detaljer och bra på att strukturera dina arbetsuppgifter. Du är trygg med att ta kontakt, bygga förtroende och samarbeta med kollegor du inte träffat förut. Du kommer att ha kontakt med många interna kollegor - både lokalt och globalt samt olika partners. I slutändan handlar det om att leverera värde till våra kunder så att vi kan lyckas tillsammans.

Vem är du?
Vi ser att du har mellan 3-5 års erfarenhet digital och traditionell marknadsföring med stort fokus på Inbound Marketing. Vi ser att du har verkat inom IT-branschen för att kunna förstå säljprocesser och produkterbjudanden snabbare.

Vi arbetar i Hubspot och kan du det är det en bonus men annars lär vi dig det. Du har även dokumenterad erfarenhet av att genomföra lyckade events och är duktig på projektledning.

Vad vi kan erbjuda
Vi är ett internationellt bolag med entreprenöriell känsla och en kultur som andas samarbete, nyfikenhet och att leverera det bästa till våra kunder. Du kommer att få lära dig nya saker och ges möjlighet att experimentera. Hos Columbus kommer du att utvecklas både professionellt och på ett personligt plan. Och ha riktigt kul på vägen!

Ansökan och nästa steg
Hos oss kan du ansöka med din LinkedIn och/eller CV. Smidigt eller hur?

Under processen kommer du få göra ett personlighets- och logiktest. Detta för att försäkra oss om att du som kandidat får bästa möjliga värdering av din ansökan. Processen innehåller två intervjuer - först med ansvarig rekryterare Alexander och sedan får du träffa Caroline och en till kollega från marknadsteamet.

Om Columbus
Columbus är ett IT-konsultbolag med 1800 medarbetare runt om i världen. Det vi gör allra bäst är utveckling, implementering och underhåll av digitala affärslösningar. Vår uppgift är att guida kunder i deras digitala transformation så att deras företag kan fortsätta att vara framgångsrikt en lång tid framöver. De senaste dryga 30 åren har över 5000 kunder anlitat oss. Det går bra, helt enkelt ????. Om du frågar oss är hemligheten att vi sitter på ett stort utbud av tekniska lösningar, djup branschkunskap, omfattande teknisk expertis och en rejäl dos kundförståelse.

Våra medarbetare är engagerade i sitt arbete och företaget präglas av en stark entreprenörsanda. Detta tack vare de möjligheter som faktiskt finns att vara med och påverka både vår egen och våra kunders verksamhet. Nu behöver vi bli fler och vill ha dig med på färden!

Jobba på Columbus
Spana in vårt Insta-flöde för att få en bild av hur det är att jobba hos oss genom våra kollegor. Klicka på bilden för att komma till Instagram-kontot (https://www.instagram.com/columbussverige/).



Helt ofiltrerat har vi samlat in omdömen från nuvarande och tidigare kollegor. Klicka nedan för att läsa mer.

Ansök nu

SEM-specialist till Trickle

Läs mer Maj 8
Om tjänsten som SEM-specialist
Som SEM-specialist på Trickle kommer du att arbeta nära både kunder och partners, och tillsammans med resten av ditt team, arbeta med en bred kundbas; från nystartade till stora företag. Tillsammans med andra specialister kommer du att arbeta inom ett av Trickles mest expansiva produktområden, vilket också kommer att ge möjligheten att delta och bidra till nya kundpitcher och merförsäljning mot kunder.

Placeringen är i Göteborg eller Stockholm.

Några av dina dagliga arbetsuppgifter
- Sätt upp, hantera och optimera kampanjer i Google Ads, Bing Ads och App Store-plattformarna dagligen.
- Utför tester, samla in och analysera data och identifiera trender och insikter för att uppnå maximal effekt i betalda sökkampanjer.
- Optimera annonstext- och målsidor.
- Strategiskt och taktiskt öka tillväxt, prestanda och värde för våra kunder.
- Skapa skräddarsydda rapporter, analysera och presentera resultat.
- Hjälp vår SEM Lead att strategiskt utveckla Trickles SEM-erbjudande, hjälpa till med nya pitcher och utveckling av befintliga kunder.
- Proaktivt dela strategier, resultat och viktiga insikter internt och externt.
- Projektledning av kunder.

För att vara framgångsrik i tjänsten tror vi att du har
- Minst 2 års erfarenhet av att hantera annonskonton i Google Ads och/eller Bing Ads.
- Mycket god förståelse av Google Analytics och att navigera dig i verktyget.
- Erfarenhet av SEMrush och/eller liknande verktyg, plattformar/mjukvara
- Erfarenhet av att hantera appkampanjer (Google UAC och/eller Apple Search Ads).
- Vana av att producera grammatiskt sunda, engagerande och konvertera annonser.
- Flytande i svenska och utmärkt affärsengelska. God kommunikationsförmåga i tal och skrift.

För att trivas i tjänsten
Vi tror att du är en modig, social och ansvarstagande person som vill vara delaktig och operativ. Du kommer att arbeta dagligen med ett team av specialister och ett brett spektrum av kunder och ges mycket frihet och ansvar vilket ställer stora krav på din kommunikation och samarbetsförmåga. Proaktivitet, leveranskvalitet och kunskapsdelande är en del av vem du är som person. Vi har många processer på plats, men vi är fortfarande ett ungt företag som växer, så man måste vara beredd på att problemlösa och hitta nya vägar fram. Du sträva efter att lära dig och utvecklas inom den senaste tekniken, taktiken och plattformarna.

Vad vi erbjuder dig
Vi tror inte på hierarkier - på Trickle gör vi saker tillsammans. Vi växer i snabb takt, så om du är intresserad av att vara med och verkligen bygga något från grunden är det här rätt för dig. Du kommer få mycket engagerade kollegor och kunder och en högt tempo lärmiljö där du kommer att finslipa dina kunskaper från dag ett. Du erbjuds konkurrenskraftig lön, pensionsplan, kollektivavtal, incitamentsprogram, förmåner och en utvecklad successionsplan. Det finns möjlighet att arbeta från partnerkontor över hela Europa. Kontoret erbjuder frukost, hemlagad pizza och annat gott med regelbundenhet, samt trevliga AW’s. Dedikerad tid till lärande och sidoprojekt som hjälper till att utveckla både Trickle och People People People.

Läs gärna mer i vår handbok: http://handbook.wearetrickle.com

Ansökan
Tycker du att det låter som en spännande möjlighet? Tveka inte med att skicka in din ansökan idag, urval och intervjuer sker löpande.

Vid frågor kring processen eller tjänsten kontakta; Adam Pettersson, Talent Acquisition
Manager: adam.pettersson@hiroy.se

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från G.O.A.T Accelerate AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från G.O.A.T Accelerate AB .

Driven Account Manager till Blocket Jobb sökes!

Besöksbokare/Kundbokare
Läs mer Jun 7
Är du i början av din säljkarriär och bestämt dig för att bli Sveriges bästa mediasäljare?Hos Internet Broker får du jobba på uppdrag av ett av Sveriges starkaste varumärken, Blocket jobb. Du får sitta i fina lokaler med sjöutsikt och omges av drivna kollegor. Har du viljan att lyckas så kan Internet Broker ge dig alla förutsättningar!

Om rollen
Blocket Jobb är idag det självklara valet för företag som vill hitta rätt kandidat. I rollen som Account Manager söker vi därför dig som förstår vikten av att presentera den bästa lösningen för kunden. Här får du även möjlighet att bygga upp din egen kundportfölj samt att förvalta och utveckla den.

Arbetsuppgifter:

- Prospektering

- Boka och genomföra möten

- Ta fram offert och följa upp

- Ta fram material och statistik

- Bearbeta dina kunder

- Budgetansvar och följa upp dina individuella mål

Är du den vi söker?
För att lyckas hos Internet Broker ser vi att du är en person som är på väg framåt i karriären och vill utveckla vidare dina kunskaper inom försäljning. Du är också socialt begåvad, lyhörd, har ett personligt driv samt känner ett behov av att konstant utvecklas.

Om företaget
Hos Internet Broker får du jobba tillsammans med ca 50 st glada och starkt motiverade kollegor i fina lokaler i Hammarby Sjöstad. Inbjudande företagskultur där du kan ta för dig men det finns också mycket hjälp och coachning att få. Utöver det får du:

- Grundlön + attraktiv provisionsmodell

- Middagar och AW:s

- Tävlingar

- Jobba med några av Sveriges starkaste varumärken

- Friskvårdsbidrag

- Utbildningar från Schibsted och Blocket

- Personlig utvecklingsplan

Rekryteringsprocessen hanteras av GOAT Accelerate och önskemål av Internet Broker är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av GOAT Accelerate.

Skicka in din ansökan redan idag!
Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ort: Stockholm

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Lön: Grundlön + provision

Omfattning: Heltid

Ansök nu

Ledare till redovisningsbyrå på Malta!

Redovisningsekonom
Läs mer Jun 5
Har du alltid drömt om att få bo utomlands samtidigt som du arbetar med det du brinner för? Nu har du chansen. Vi söker just nu en ledare till redovisningsbyrån på soliga Malta! ????

Om rollen
I din roll kommer du att ha ansvar för personalen där du koordinerar det dagliga arbetet. Du kommer få möjligheten att forma och bygga ditt eget team. Du har hand om att planera löpande redovisning, bokslut och avstämningar med kund och ansvarar även för att målsättningar nås för övrig personal.

Arbetsuppgifter:

- Planläggning av bokslut och årsredovisning

- Kvalificerad rådgivning i ekonomiska frågeställningar, t ex budget och kalkylering

- Ansvara för utvecklingen av redovisningsavdelningen då vi är i en stark tillväxtfas och växer snabbt

- Vara delaktig i arbetet gällande affärsutveckling av våra tjänster

- Rapportering till ledning och uppföljning av KPI:er

- Vara delaktig i budgetarbete och utveckling av företaget

Är du den vi söker?
Vi ser gärna att du har en ekonomisk utbildning från Högskola eller Universitet på relevant nivå samt några års erfarenhet av arbete med redovisning på en redovisningsbyrå. För att lyckas i rollen behöver du ha tidigare erfarenhet av att arbeta med redovisning i en ledarroll.

Som person har du hög social kompetens, goda ledaregenskaper och har lätt för att samarbeta. Du har ett stort yrkesmässigt engagemang och du sporras av att påverka och driva din egen, kontorets och dina kunders utveckling. Utöver det är du strukturerad och uppskattar ordning och reda.

Om företaget
Bolaget är en redovisningsbyrå med huvudkontor på Malta. De använder sig av Fortnox och arbetar helt digitalt med bokföring och redovisning. De vänder sig till den svenska marknaden och de hämtar deras riktlinjer från FAR och SRF.

Malta har stärkt sin roll som internationell paradisö under de senaste åren och som ett fullvärdigt EU-land erbjuder Malta den bästa kombinationen av det traditionella med det samtida, och förkroppsligar det bästa av Medelhavets charm. Det är ett land med rik historia likt ett stort utomhusmuseum, passionerade människor och med mer än 300 soliga dagar om året, vilket gör det till ett paradis för alla vintertrötta.

Bolaget erbjuder en utvecklande och ansvarsfull nyckelroll som innebär många kontaktytor. De är en organisation med korta beslutsvägar där lönsamma och hållbara idéer uppmuntras.

Skicka in din ansökan redan idag!
Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. V i ser fram emot att höra från dig!

Ort: Ta’ Xbiex, Malta

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Lön: Grundlön

Omfattning: Heltid

Ansök nu

Account Manager till DokuMera!!

Account manager
Läs mer Jun 5
Vill du satsa på en karriär inom B2B-försäljning? Vill du ha alla Sveriges företag som potentiella kunder? Hos DokuMera får du tillsammans med ett erfaret och starkt motiverat team hjälpa andra företag till en lönsammare och bekvämare tillvaro.

Om rollen
Som Account Manager hos DokuMera är du den viktiga kontaktpersonen som ser till att anförskaffa och äga kontakten med nya kunder samt att ge exceptionell kundvård. Du jobbar dagligen med att skapa relationer med kunder och hjälper dem hitta rätt digitala affärs-och- dokumentmallar. Du ansvarar för att skapa, bibehålla och utveckla affärsrelationer med nya och befintliga kunder samt även löpande bevaka och följa upp de affärsmöjligheter som du skapar.

Arbetsuppgifter:

- Nykundsbearbetning via mail, telefon och Teams

- Behovsanalys och offerering

- Stänga affären

Är du den vi söker?
Denna tjänst kräver att du är strukturerad, målinriktad, lösningsorienterad och älskar att ta kontakt, bygga förtroende och värdeskapande relationer samt ständigt hålla aktiviteten på en hög nivå och drivs av att nå mål och resultat. Du ser säljare som ditt framtidsyrke och du har ambitionen att bli en uppskattad och förtroendeingivande person för våra nya kunder. Du kommer att ha kontakt med viktiga nyckelpersoner så god förståelse för kundens affär och en god pedagogisk förmåga samt vårdat språk i både tal och skrift är av vikt.

Vi ser gärna att du tidigare arbetat med B2B med goda resultat, har minst 5 års arbetslivserfarenhet, tycker om att ta ansvar och arbeta självständigt samt har en passion för försäljning.

Om företaget

DokuMera har utvecklat Sveriges största databas av nedladdningsbara mallar, riktade mot företag och organisationer. Mallarna är framtagna i samarbete med experter inom olika områden och syftar till att minimera tiden kunderna lägger på administrativt arbete och därmed frigör tid för som de kan fokusera på sin kärnverksamhet.

DokuMera ingår i mjukvarubolaget Crona Software som just nu är i en spännande tillväxtfas och satsar allt på den digitala framtiden. Du får vara med på en fantastisk resa där du får arbeta med ett brett produktutbud och ännu bredare kundsegment. Det finns även möjligheter jobba med annan produkt framöver och är naturligt att kunna testa på nya roller inom koncernen.

Dessutom får du också:

- Säljutbildningar

- Arbeta i toppmoderna lokaler i Solna

- AW:s och konferenser

- Friskvårdsbidrag

- Inkluderande miljö

- Möjlighet till hemmaarbete

Rekryteringsprocessen hanteras av GOAT Accelerate och önskemål av Crona Software är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av GOAT Accelerate.

Skicka in din ansökan redan idag!
Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ort: Stockholm

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Lön: Grundlön + provision)

Omfattning: Heltid

Ansök nu

Team Leader till Gasell-företag inom hållbarhet!

Account manager
Läs mer Jun 5
Har du arbetat med ledarskap, teambuilding och haft en coachande roll samt ansvarat för ett säljteam tidigare? Då kan denna möjlighet vara klockren för dig!

Vår kund Office Recycling är en ledande aktör inom miljö och hållbarhet där företaget de senaste åren mottagit de prestigefyllda priset som "Årets Gasellföretag" i Sverige.

Företaget är i en expansiv fas och behöver nu förstärka försäljningsavdelningen med ytterligare en Team Leader i Stockholm.

Rollbeskrivning
I rollen som Team Leader har du möjlighet att forma ditt team med ledarskap, nära coachning och rutiner från start. Du kommer vara en del av ett bolag på ca. 60 medarbetare där 12 st i dagsläget jobbar på säljavdelningen i form av Account Managers, KAM, Försäljningschef samt en Team Leader i dagsläget. Då bolaget är i en tillväxtfas kommer flera nya härliga kollegor att komma in i under året. Du rapporterar till företagets Försäljningschef och kommer vara placerad på företagets huvudkontor mitt i centrala Stockholm på Östermalm.

Som Team Leader på Office Recycling bär du närmaste personalansvar över ditt säljteam och är ansvarig för teamets försäljning gentemot uppsatt budget. Vilket innebär att du kommer att jobba med att coacha och motivera säljarna, följa upp det dagliga arbetet, sätta rutiner och struktur för att nå resultat och uppsatta KPI:er. I din roll förväntas det att du bidrar till en positiv företagskultur och vid behov driva rekrytering av nya säljare till teamet. Du har även en egen försäljningsbudget att arbeta mot att nå, vilket innebär att rollen som Team Leader hos Office Recycling är ca. 50% ledarskap och leda teamet och 50% egen försäljning.

Dina arbetsuppgifter innefattar försäljnings- och personaladministrativa arbetsuppgifter och kommer att konstant ligga under revidering och utveckling. Du förväntas nå och aktivt sträva efter att du och ditt team överträffar de KPI:er som satts upp. En ytterligare del av ditt ansvar ligger i rapportering till Försäljningschef i form av statusrapporter, nyckeltal och kultur.

Arbetsuppgifter inom ledarskap:
- Löpande uppföljning tillsammans med dina säljare.
- Att coacha, utbilda och följa upp resultat med ditt team.
- Att aktivt delta i att tillsammans med Försäljningschef/TL utveckla försäljningsorganisationen och komma med relevant feedback för hur vi kan utvecklas.
- Att hålla ett individuellt uppföljningsmöte en gång per månad individuellt med samtliga personer i ditt team.
- Att hantera rekrytering och onboarding, samt sammanställa löpande rapporter om detta till Försäljningschef.
- Att delta i varje års budgetarbete.
- Att hela tiden vara en god förebild och representera OR på bästa möjliga sätt såväl i externa som interna kanaler.
- Att vara en kulturbärare som inte drar sig för att vara sist på kontoret eller göra det lilla extra för teamet.


Ansvarsområden inom försäljning:
- Sätta din budget för din egen del och för ditt team.
- Olika typer av synergiförsäljningar.
- Nykundsförsäljning samt hantering av inkommande leads.
- Försäljningsadminstrativa uppgifter. (CRM, Mail, Arbetsbok, etc.)
- Försäljning mot din egna kundstock.
- Bokning och genomförande av egna möten.
- Förvaltning, kundvård och utveckling av egen kundportfölj.
- Max ca. 50 st Befintliga kunder samt 50 st nyintagna kunder som förvaltas i egen regi.
- Kontakta befintliga kunder i din kundstock åtminstone en gång per kvartal.
- Deltagande på säljträningar & utbildningar efter bästa förmåga.


Övriga förväntningar:
- Planera och utföra aktiviteter som representerar Office Recycling externt och internt, i sammanhang såsom; Mässor, Seminarium, Event, Säljträning, Intern utbildning / månadsmöten, produktpresentationer med mera.
- Hantera storkunder (Uppsökande, signering & förvaltning av storkunder).
- Tillsammans med KAM hantera/stötta i upphandlingar (Söka upp, delta i och representera Office Recycling i upphandling).
- Hantera din egen försäljningsbudget.
- Sköta ditt arbete självgående.




Din bakgrund och erfarenhet
För att lyckas i denna roll bör du vara affärsfokuserad, duktig på att coacha, motivera och utveckla både befintliga säljare samt nya och samtidigt kunna hantera din egna försäljning mot uppsatt budget. Vidare bör du gilla att ta stort eget ansvar och trivs med en tempofylld vardag med händelserika och varierande arbetsdagar.

För vår kund är det viktigt att ta in personer som är beredda att lägga ned extra mycket energi på att bygga bolaget tillsammans med övriga kollegor. Bolaget är i en expansiv tillväxtfas där nya möjligheter dyker upp hela tiden. Framgångsfaktorerna för denna roll är att ha en egen försäljningsbakgrund inom B2B med dokumenterat goda resultat och erfarenhet av att coacha och motivera andra säljare i en liknande roll som denna.

Utöver ovan är det viktigt att du är duktig på att uttrycka dig i både tal och skrift både på svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av närliggande bransch som t.ex. facility management och/eller fastighetsbranschen.

Om Office Recycling
Office Recycling (https://officerecycling.se/) är Sveriges grönaste återvinningsföretag. De har skapat ett framgångsrikt recept för att hjälpa företag att öka sin återvinning kombinerat med fossilfria transporter till samma pris som ett oljeberoende alternativ. De är Sveriges enda återvinningsföretag med Bra Miljöval från Naturskyddsföreningen. Det är ett innovativt och framgångsrikt företag i stark tillväxt!

Kärnverksamheten går ut på att hjälpa företag och kontor med deras återvinning, genom att hämta alla typer av material som normalt förbrukas på ett kontor. Deras vision är att hela Stockholm ska bryta sitt beroende av tunga dieseltransporter och att vartenda kontor ska använda sig av fossilfria transporter för att neutralisera sin miljöpåverkan.

Skicka in din ansökan redan idag!
Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ort: Stockholm

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Lön: Grundlön och provision

Omfattning: Heltid

Ansök nu

Account Executive till SaaS-bolag inom AI!

Account manager
Läs mer Jun 2
Vår kund Qualifier växer och vill nu lägga i ytterligare en växel ta ytterligare marknadsandelar på den svenska marknaden. Därför söker vi nu en målmedveten och driven person som tycker om att jobba mot högt uppsatta mål och trivs i ett högt tempo!

Är dina kollegors mål minst lika viktiga som dina egna och du är en nyfiken person som drivs av att konstant förbättras? Då kan rollen som Account Executive vara något för dig. Läs mer!

Om rollen
I rollen som Account Executive ligger fokus på att växa Qualifiers kundbas genom aktiv nykundsförsäljning på den svenska marknaden. Dina kunder kommer att använda deras AI lösning för att öka sin försäljning och marknadsnärvaro mot deras målgrupp. Du kommer vara delaktig i att växa Qualifiers affär genom att nätverka, bearbeta nya kunder och vara en god ambassadör för varumärket.

Arbetsuppgifter:

- Växa företagets abonnemangs bas på den finska marknaden genom proaktiv och konsultativ nykundsförsäljning

- Arbeta mot tydliga och högt uppsatta mål
- Hålla en hög aktivitetsnivå i din försäljning
- Kontraktsskrivning och förhandling
- Utveckla och underhålla ett nätverk av nya kunder och kundsegment


Är du den vi söker?
Vår kund söker dig som har ett starkt säljfokus och som triggas av möjligheten att alltid utvecklas och bli ännu bättre. Du är också en person som tror på laget framför jaget. Du är också en duktig säljare som tycker om att hålla hög aktivitet för att nå dina och ditt teams mål. Det är också viktigt att du är effektiv och proaktiv samt att du kan följa en viss typ av struktur i ditt arbete.

- Erfarenhet av B2B försäljning minst 2 år

- Erfarenhet av SaaS-bolag, komplex försäljning eller teknisk bakgrund är meriterande
- Akademisk utbildning eller tävlingsbakgrund på högnivå är meriterande
- Flytande på svenska och engelska, andra språk är ett plus


Om företaget
Qualifier.ai är ett svenskt AI Scaleup-bolag som är marknadsledande inom automatiserad prospektering och leadsgenerering. Sedan företaget grundades 2018 har vi vuxit från 2 till 20 anställda och tagit oss ifrån 2 MSEK till 20,5 MSEK i omsättning.

Kort info:

- Medarbetare 20
- Grundat 2018
- Omsättning 20 miljoner SEK


Skicka in din ansökan redan idag!
Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ort: Stockholm

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Lön: Grundlön + provision

Omfattning: Heltid

Ansök nu

Sales Partner Manager till konsultmäklarföretag!

Account manager
Läs mer Jun 1
Vår kund Nikita är ett passionerat team som älskar att göra affärer och ha kul tillsammans. De har en stark inriktning på att fortsätta utvecklas och bredda sin redan starka och mångsidiga kundportfölj. Just nu letar vi efter nya kollegor till Nikita som vill vara med och bidra till deras fortsatta framgångsrika arbete!

Om rollen
Som Sales Partner Manager kommer du att ha ansvar för att både driva och utveckla befintliga kundrelationer samtidigt som du fokuserar på att hitta nya relevanta bolag och affärsmöjligheter. Du kommer att samarbeta nära med dina kollegor även om du har huvudansvaret för din säljprocess. Vi söker en person som värderar teamet framför sig själv.

Är du den vi söker?
Vi söker dig som har erfarenhet av B2B-försäljning i minst 2 år, är en stark teamplayer och har en affärs- och resultatdriven inställning. Om du har erfarenhet av IT-relaterad försäljning eller försäljning inom bemanning, förmedling eller rekrytering ser vi det som meriterande. Viktigast av allt är att du har en positiv inställning och att du älskar att ha roligt på jobbet.

För att lyckas i denna roll krävs det att du har en teknisk grundförståelse, intresse för IT och gillar komplex försäljning.

Om företaget
De på Nikita drivs av att skapa värden genom att göra affärer. De trivs med att jobba i team och tar egna initiativ. Gemenskap och tydliga mål är viktigt för dem. På Nikita erbjuder de utvecklingsmöjligheter, ansvarstagande, frihet under ansvar och en arbetsplats där man skrattar tillsammans.

Sedan 2008 har Nikita haft kvalitet som vår framgångsfaktor. Under förra året lyckades de öka sin omsättning med över 40%. För Nikita innebär kvalitet att ha en vilja att förstå sina samarbetspartners och kunder, samt att leverera med precision till deras kunder.

Rekryteringsprocessen hanteras av GOAT Accelerate och önskemål av Nikita är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av GOAT Accelerate.

Skicka in din ansökan redan idag!
Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Kontor: Vasastan, Stockholm

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Lön: Fast lön plus provision

Omfattning: Heltid

Ansök nu