Stockholm: Servicevärd till Martin & Serveras nya huvudkontor

Hitta ansökningsinfo om jobbet Servicevärd till Martin & Serveras nya huvudkontor i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2023-05-25 // Varaktighet: Heltid

Sabis (Slagteriaktiebolaget i Stockholm) är ett ägarlett familjeföretag grundat 1874. Vi skapar Sveriges bästa kundupplevelser inom mat och möten! Sabis har tre affärsområden: SABIS BUTIKER med sex matbutiker, SABIS RESTAURANGER & SERVICETJÄNSTER med 20 uppdrag inom restaurang och kontorsservice samt SABIS HOTELL & MÖTEN med tre hotell. Vi omsätter drygt 1 miljard SEK och företaget har idag runt 700 medarbetare. Vi är så glada och stolta att vi blivit utsedda av Universum Sweden till Sveriges andra bästa arbetsgivare år 2022. För mer information besök vår hemsida: https://www.sabis.se/

Servicevärd

Konferens, möten, catering och allservice på Martin & Serveras nya huvudkontor.

Om rollen

Som Servicevärd blir du en del av resan inför öppningen av Martin & Serveras nya huvudkontor på Kungsholmen. Du kommer aktivt att arbeta med utveckling av rutiner och förbättringar av vår mötes- och cateringservice. Du är kontaktperson och levererar till våra beställare inom fastigheten. Du ansvarar för konferens- och cateringavdelningen och husets pentryn samt är behjälplig i matsalen under lunch och stöttar i vår övriga FM-leverans som godsmottagningen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

• Ansvar för konferens- och cateringavdelningen.
• Tillsyn av pentryn och kontorsvåningarna.
• Värdskap i matsalen under lunch.

Din profil

För att lyckas i rollen som Servicevärd krävs att du är en ansvarstagande, noggrann, konsekvent, strukturerad och driven person. Ordning och reda är några av dina ledord, varvat med en god servicevana.

Du trivs i en ansvarsposition där du med glädje delar med dig av dina kunskaper. Du är van att sätta upp rutiner, utveckla och etablera dessa och har ett flexibelt arbetssätt.

Du arbetar inom serviceyrket och brinner för att förenkla andras arbetsdag. Du har ett omhändertagande sätt och gillar att arbeta med vardagsförbättring, alltid varje dag.

Krav

• Dokumenterad erfarenhet från servicebranschen.
• Serveringsvana.
• Vana att arbetsleda andra.
• Kan sätta upp rutiner, utveckla och etablera dessa

Meriterande om du varit med i uppstart vid en nyetablering.

Vi erbjuder dig

• En arbetsplats med tacksamma arbetstider och ett gott samarbete med kollegor
• Ett värderingsstyrt bolag där vi arbetar aktivt med vårt ledarskap på alla nivåer
• Du får möjlighet att utvecklas tillsammans med oss! Vi erbjuder flera utbildningar, möjlighet att byta tjänst under din karriär och vi värnar om din personliga utveckling
• En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda

Ansökan

Tillträde 21 augusti 2023. Tjänsten är heltid och en tillsvidareanställning med arbetstider förlagda till tidiga vardagar och kvällar vid beställningsverksamhet. Vid frågor om tjänsten kontakta Platschef Anders Åhsberg på anders.ahsberg@sabis.se . Vi behandlar alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Läs mer: Sabis.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Konferensvärd/Konferensvärdinna

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Konferensvärd/Konferensvärdinna.

Konferensvärd till ledande advokatbyrå

Läs mer Maj 16
SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid, 40/h veckan.Arbetstider:Kontorstider, måndag-fredag 08.00-17.00Ort: Centrala StockholmStartdatum: Önskad start omgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning (inledningsvis 12 månaders konsultuppdrag via oss på Inte Bara Post Bemanning, därefteröverrekrytering till kund.
Annonsen är anonym på önskemål från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vår kundär en ledande advokatbyrå beläget i centrala Stockholm. Firmanär en affärsjuridisk fullservicebyrå och kan erbjuda dig en trevlig och modern arbetsplats med högt i tak och många kontaktytor.
Tjänsten är en heltidsanställning under kontorstid. Det kan tillkomma arbete utanför kontorstid vid evenemang.Hybridlösning erbjuds inte, utan du arbetar huvudsakligen från kontoret. Vi söker dig som ser dig långsiktigt i rollen!
DIN ROLL
I din roll som konferensvärd kommer du att ingå i ett team av två ytterligare kollegor. Du rör dig på kontorets interna utrymmen och ser till att det ser städat och rent ut under dagen. Du ansvarar för att beställa, peppa och fylla påkaffe/dryck, frukt,kontorsmaterialoch dylikt regelbundet.Du förbereder och dukar uppsamtliga konferensrum inför interna och externa möten. Vidare är duett stöd vid event medklienter/studenter/interna/externa och ansvararför den tekniska utrustningen i konferensavdelningen samt interna delen. Du kommer även att vara behjälplig med att boka resor, taxi ochhotell förklientrelaterade uppdrag liksom för konferenser och andra events. Vid behov kommer du att bemanna receptionen.VEM ÄR DU?
Vi letar efter dig med tidigare erfarenhet inom service,från hotell- eller restaurangbranschen som vill utvecklas vidare inom kontorsservice. Du trivs med att vara i en rörlig rolloch har en passion för att levereraexceptionell service och har ett öga för detaljer. Du är en lagspelare som har lätt för att kommunicera väl och kan hålla en väldigt hög professionell nivå och har enkänsla för sekretess. Vidare har du en förmågaatt se vad som behövs på många ställen samtidigt och kanligga proaktivt steget före vilket kommer att varaavgörande när du möter spännande utmaningar varje dag.

Du som söker uppfyller nedan krav:
Minst två års arbetslivserfarenhet från en serviceroll på heltidinom hotell- och restaurangbranschen.
Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.

Det är mycket meriterande om du har erfarenhet från à la carte servering.
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
För detta konsultuppdrag kommer vi att utföra en bakgrundskontroll om du går vidare efter första intervjusteget.

Ansök nu

Konferensvärd till ledande advokatbyrå

Läs mer Maj 8
SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid, 40/h veckan.Arbetstider:Kontorstider, måndag-fredag 08.00-17.00Ort: Centrala StockholmStartdatum: Önskad start omgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning (inledningsvis 12 månaders konsultuppdrag via oss på Inte Bara Post Bemanning, därefteröverrekrytering till kund.
Annonsen är anonym på önskemål från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vår kundär en ledande advokatbyrå beläget i centrala Stockholm. Firmanär en affärsjuridisk fullservicebyrå och kan erbjuda dig en trevlig och modern arbetsplats med högt i tak och många kontaktytor.
Tjänsten är en heltidsanställning under kontorstid. Det kan tillkomma arbete utanför kontorstid vid evenemang.Hybridlösning erbjuds inte, utan du arbetar huvudsakligen från kontoret. Vi söker dig som ser dig långsiktigt i rollen!
DIN ROLL
I din roll som konferensvärd kommer du att ingå i ett team av två ytterligare kollegor. Du rör dig på kontorets interna utrymmen och ser till att det ser städat och rent ut under dagen. Du ansvarar för att beställa, peppa och fylla påkaffe/dryck, frukt,kontorsmaterialoch dylikt regelbundet.Du förbereder och dukar uppsamtliga konferensrum inför interna och externa möten. Vidare är duett stöd vid event medklienter/studenter/interna/externa och ansvararför den tekniska utrustningen i konferensavdelningen samt interna delen. Du kommer även att vara behjälplig med att boka resor, taxi ochhotell förklientrelaterade uppdrag liksom för konferenser och andra events. Vid behov kommer du att bemanna receptionen.VEM ÄR DU?
Vi letar efter dig med tidigare erfarenhet inom service,från hotell- eller restaurangbranschen som vill utvecklas vidare inom kontorsservice. Du trivs med att vara i en rörlig rolloch har en passion för att levereraexceptionell service och har ett öga för detaljer. Du är en lagspelare som har lätt för att kommunicera väl och kan hålla en väldigt hög professionell nivå och har enkänsla för sekretess. Vidare har du en förmågaatt se vad som behövs på många ställen samtidigt och kanligga proaktivt steget före vilket kommer att varaavgörande när du möter spännande utmaningar varje dag.

Du som söker uppfyller nedan krav:
Minst två års arbetslivserfarenhet från en serviceroll på heltidinom hotell- och restaurangbranschen.
Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.

Det är mycket meriterande om du har erfarenhet från à la carte servering.
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
För detta konsultuppdrag kommer vi att utföra en bakgrundskontroll om du går vidare efter första intervjusteget.

Ansök nu

Konferensvärd till ledande advokatbyrå

Läs mer Maj 9
SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid, 40/h veckan.Arbetstider:Kontorstider, måndag-fredag 08.00-17.00Ort: Centrala StockholmStartdatum: Önskad start omgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning (inledningsvis 12 månaders konsultuppdrag via oss på Inte Bara Post Bemanning, därefteröverrekrytering till kund.
Annonsen är anonym på önskemål från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vår kundär en ledande advokatbyrå beläget i centrala Stockholm. Firmanär en affärsjuridisk fullservicebyrå och kan erbjuda dig en trevlig och modern arbetsplats med högt i tak och många kontaktytor.
Tjänsten är en heltidsanställning under kontorstid. Det kan tillkomma arbete utanför kontorstid vid evenemang.Hybridlösning erbjuds inte, utan du arbetar huvudsakligen från kontoret. Vi söker dig som ser dig långsiktigt i rollen!
DIN ROLL
I din roll som konferensvärd kommer du att ingå i ett team av två ytterligare kollegor. Du rör dig på kontorets interna utrymmen och ser till att det ser städat och rent ut under dagen. Du ansvarar för att beställa, peppa och fylla påkaffe/dryck, frukt,kontorsmaterialoch dylikt regelbundet.Du förbereder och dukar uppsamtliga konferensrum inför interna och externa möten. Vidare är duett stöd vid event medklienter/studenter/interna/externa och ansvararför den tekniska utrustningen i konferensavdelningen samt interna delen. Du kommer även att vara behjälplig med att boka resor, taxi ochhotell förklientrelaterade uppdrag liksom för konferenser och andra events. Vid behov kommer du att bemanna receptionen.VEM ÄR DU?
Vi letar efter dig med tidigare erfarenhet inom service,från hotell- eller restaurangbranschen som vill utvecklas vidare inom kontorsservice. Du trivs med att vara i en rörlig rolloch har en passion för att levereraexceptionell service och har ett öga för detaljer. Du är en lagspelare som har lätt för att kommunicera väl och kan hålla en väldigt hög professionell nivå och har enkänsla för sekretess. Vidare har du en förmågaatt se vad som behövs på många ställen samtidigt och kanligga proaktivt steget före vilket kommer att varaavgörande när du möter spännande utmaningar varje dag.

Du som söker uppfyller nedan krav:
Minst två års arbetslivserfarenhet från en serviceroll på heltidinom hotell- och restaurangbranschen.
Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.

Det är mycket meriterande om du har erfarenhet från à la carte servering.
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
För detta konsultuppdrag kommer vi att utföra en bakgrundskontroll om du går vidare efter första intervjusteget.

Ansök nu

Konferensvärd till ledande advokatbyrå

Läs mer Maj 5
SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid, 40/h veckan.Arbetstider:Kontorstider, måndag-fredag 08.00-17.00Ort: Centrala StockholmStartdatum: Önskad start omgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning (inledningsvis 12 månaders konsultuppdrag via oss på Inte Bara Post Bemanning, därefteröverrekrytering till kund.
Annonsen är anonym på önskemål från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vår kundär en ledande advokatbyrå beläget i centrala Stockholm. Firmanär en affärsjuridisk fullservicebyrå och kan erbjuda dig en trevlig och modern arbetsplats med högt i tak och många kontaktytor.
Tjänsten är en heltidsanställning under kontorstid. Det kan tillkomma arbete utanför kontorstid vid evenemang.Hybridlösning erbjuds inte, utan du arbetar huvudsakligen från kontoret. Vi söker dig som ser dig långsiktigt i rollen!
DIN ROLL
I din roll som konferensvärd kommer du att ingå i ett team av två ytterligare kollegor. Du rör dig på kontorets interna utrymmen och ser till att det ser städat och rent ut under dagen. Du ansvarar för att beställa, peppa och fylla påkaffe/dryck, frukt,kontorsmaterialoch dylikt regelbundet.Du förbereder och dukar uppsamtliga konferensrum inför interna och externa möten. Vidare är duett stöd vid event medklienter/studenter/interna/externa och ansvararför den tekniska utrustningen i konferensavdelningen samt interna delen. Du kommer även att vara behjälplig med att boka resor, taxi ochhotell förklientrelaterade uppdrag liksom för konferenser och andra events. Vid behov kommer du att bemanna receptionen vid behov.VEM ÄR DU?
Vi letar efter dig med tidigare erfarenhet inom service,från hotell- eller restaurangbranschen som vill utvecklas vidare inom kontorsservice. Du trivs med att vara i en rörlig rolloch har en passion för att levereraexceptionell service och har ett öga för detaljer. Du är en lagspelare som har lätt för att kommunicera väl och kan hålla en väldigt hög professionell nivå och har enkänsla för sekrets. Vidare har du en förmågaatt se vad som behövs på många ställen samtidigt och kanligga proaktivt steget före vilket kommer att varaavgörande när du möter spännande utmaningar varje dag.

Du som söker uppfyller nedan krav:
Minst två års arbetslivserfarenhet från en serviceroll på heltidinom hotell- och restaurangbranschen.
Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.

Det är mycket meriterande om du har erfarenhet från à la carte servering.
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
För detta konsultuppdrag kommer vi att utföra en bakgrundskontroll om du går vidare efter första intervjusteget.

Ansök nu

Konferensvärd till ledande advokatbyrå

Läs mer Maj 6
SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid, 40/h veckan.Arbetstider:Kontorstider, måndag-fredag 08.00-17.00Ort: Centrala StockholmStartdatum: Önskad start omgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning (inledningsvis 12 månaders konsultuppdrag via oss på Inte Bara Post Bemanning, därefteröverrekrytering till kund.
Annonsen är anonym på önskemål från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vår kundär en ledande advokatbyrå beläget i centrala Stockholm. Firmanär en affärsjuridisk fullservicebyrå och kan erbjuda dig en trevlig och modern arbetsplats med högt i tak och många kontaktytor.
Tjänsten är en heltidsanställning under kontorstid. Det kan tillkomma arbete utanför kontorstid vid evenemang.Hybridlösning erbjuds inte, utan du arbetar huvudsakligen från kontoret. Vi söker dig som ser dig långsiktigt i rollen!
DIN ROLL
I din roll som konferensvärd kommer du att ingå i ett team av två ytterligare kollegor. Du rör dig på kontorets interna utrymmen och ser till att det ser städat och rent ut under dagen. Du ansvarar för att beställa, peppa och fylla påkaffe/dryck, frukt,kontorsmaterialoch dylikt regelbundet.Du förbereder och dukar uppsamtliga konferensrum inför interna och externa möten. Vidare är duett stöd vid event medklienter/studenter/interna/externa och ansvararför den tekniska utrustningen i konferensavdelningen samt interna delen. Du kommer även att vara behjälplig med att boka resor, taxi ochhotell förklientrelaterade uppdrag liksom för konferenser och andra events. Vid behov kommer du att bemanna receptionen vid behov.VEM ÄR DU?
Vi letar efter dig med tidigare erfarenhet inom service,från hotell- eller restaurangbranschen som vill utvecklas vidare inom kontorsservice. Du trivs med att vara i en rörlig rolloch har en passion för att levereraexceptionell service och har ett öga för detaljer. Du är en lagspelare som har lätt för att kommunicera väl och kan hålla en väldigt hög professionell nivå och har enkänsla för sekrets. Vidare har du en förmågaatt se vad som behövs på många ställen samtidigt och kanligga proaktivt steget före vilket kommer att varaavgörande när du möter spännande utmaningar varje dag.

Du som söker uppfyller nedan krav:
Minst två års arbetslivserfarenhet från en serviceroll på heltidinom hotell- och restaurangbranschen.
Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.

Det är mycket meriterande om du har erfarenhet från à la carte servering.
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
För detta konsultuppdrag kommer vi att utföra en bakgrundskontroll om du går vidare efter första intervjusteget.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Sabis AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Sabis AB .

Dryckesansvarig till Sabis Fältöversten

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Apr 16
Vill du jobba i en av Sveriges i särklass snyggaste och mest inspirerande matbutik på Karlaplan?Sabis Fältöversten är prisbelönt och har vunnit priser så som: ”Årets Fiskavdelning” och ”Årets Matglädjebutik” flera gånger om. Vi arbetar med färskvaror av hög kvalitet, ostar och delikatesser, hängmörat kött, färsk fisk och skaldjur.
Om rollenVi söker en Dryckesansvarig till Sabis Fältöversten, där ditt huvudsakliga ansvar kommer att ligga inom dryckessektorn. Samtidigt kommer du att fungera som backup för kolonialavdelningen, där du träder in som ansvarig när den primära ansvariga för kolonial är frånvarande. Du blir en nyckelperson i att säkerställa en smidig och effektiv hantering av vårt sortiment av drycker samt att stödja kolonialavdelningen vid behov. Denna roll innebär en varierad arbetsdag där du kommer att vara involverad i allt från att plocka varor och ansvara för hyllvård till att driva avdelningen framåt. Du kommer även att ha ansvaret för att genomföra beställningar och boka möten med leverantörer för att säkerställa att vi alltid har rätt produkter på plats. Som ett ledarproffs på Sabis förväntas du agera som en mentor och stöd för dina kollegor, samtidigt som du driver och motiverar dem att leverera enastående service till våra kunder.
Din profilFör att lyckas i denna roll krävs det att du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom detaljhandeln, där du har visat förmågan att hantera ansvar och leda andra. Du är en person som trivs med att arbeta i en fartfylld miljö och kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus på kvalitet och noggrannhet. Din passion för drycker och kolonialvaror kommer att vara en tillgång när du hjälper till att forma och utveckla vårt sortiment för att möta våra kunders behov och förväntningar. Med din energi, driv och organisatoriska förmåga kommer du att vara en viktig del av vårt team och bidra till vår fortsatta framgång.
Vi erbjuder dig
· En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete
· Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer
· Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget
· En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda
· Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer.
Ansökan
Tjänsten är på (40 timmar/vecka) och är ett vikariat på 1 år med tillträde enligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Kolonialansvarig Reza Seilatani på Reza.seilatani@sabis.se
Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss!

Ansök nu

Caféansvarig till Sveriges Riksdag

Kafébiträde/Konditoribiträde
Läs mer Apr 19
Vill du arbeta som Caféansvarig i en helt unik miljö och leverera matupplevelser till landets viktigaste beslutsfattare? På Sabis Riksdagen serverar vi Sveriges riksdag, dess medarbetare och gäster. I huset arbetar ca 1500 personer. Verksamheten består av 2 restauranger, Bistro tre kronoroch Strömmen, representationsvåningar med gästmatsalar, catering till Riksdagens olika kvarter och Villa Bonnier, ett café samt leverans av fruktkorgar. Vi ansvarar också för all mat och dryck till olika representationsmiddagar och event.
Din profil
I rollen som Caféansvarig på Sveriges riksdag blir du en central person i att skapa en välkomnande atmosfär och bygga meningsfulla relationer på vårt café. Genom att ta emot gästerna med omtanke och engagera dig i den dagliga driften är du med och skapar minnesvärda caféupplevelser. Din roll sträcker sig bortom att bara ta emot beställningar och hantera kassan – du är också en ambassadör för vårt café, entusiastiskt rekommenderar våra produkter och bidrar till en känsla av gemenskap.
Din profil:
För att lyckas i rollen söker vi dig som har erfarenhet från caféarbete och som brinner för att leverera förstklassig service. Om du dessutom har kunskaper som barista ser vi det som en extra bonus. Du är en nyfiken själ som trivs med att skapa relationer och utforska nya möjligheter. Genom din positiva inställning och förmåga att hitta lösningar skapar du en arbetsmiljö där alla känner sig välkomna och sedda, både kunder och kollegor.
Vi erbjuder dig:
Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer.
Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget.
En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda.
Subventionerad massage varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer för våra tillsvidareanställda.

Ansökan:
Tjänsten är på Deltid (32 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde September 2024. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Restaurangchef Kristina Olsson på kristina.olsson@sabis.se

Ansök nu

Cafébiträde till Sabis hos Unionen

Kafébiträde/Konditoribiträde
Läs mer Mar 27
På Unionens huvudkontor centralt i city sköter vi på Sabis konferenslokaler, mat och service i deras renoverade lokaler mitt i city. Vi bemannar även reception och driver ett populärt café som ligger i entrén. Vi lagar all mat på plats och gör i ordning lunch varje dag för Unionen medarbetare. Vi lagar all mat från grunden och tar hand om såväl de som arbetar i huset som deras besökare på bästa sätt. Vi följer alltid Sabis grundvärderingar: alltid nöjd kund, ansvar och respekt.
Om rollenVi söker nu en entusiastisk cafémedarbetare som vill vara en del av vårt team. Rollen innefattar både produktion och försäljning i caféet samt en del receptionsuppgifter. På Café Passagen välkomnar vi både stamkunder och externa besökare till vår lugna och ljusa miljö. Flexibilitet är viktigt då vi ibland hjälper varandra över arbetsuppgifterna.
Din profilVi letar efter dig med erfarenhet från caféarbete och en passion för förstklassig service. Baristakunskaper, dator ochkassavana är viktiga kompetenser. Administrativa kunskaper är meriterande. Flytande svenska och engelska är ett måste. Som person är du ansvarsfull, flexibel och lösningsorienterad. Vi strävar efter att alla kunder ska känna sig välkomna och sedda, vilket kräver ett positivt och socialt sinne gentemot både kunder och kollegor.
Vi erbjuder dig
· En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete
· Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer
· Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget
· En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda
· Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer.
Ansökan
Tjänsten är på heltid (40 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vårPlatschef Anders Isetun på tel. 072-5759130 eller mejla Anders.Isetun@sabis.se.

Ansök nu

Butiksmedarbetare köttavdelningen till Sabis Fältöversten

Charkuteriarbetare, butik
Läs mer Mar 22
Vill du jobba i en av Sveriges i särklass snyggaste och mest inspirerande matbutik på Karlaplan?
Sabis Fältöversten är prisbelönt och har vunnit priser så som: ”Årets Fiskavdelning” och ”Årets Matglädjebutik” flera gånger om. Vi arbetar med färskvaror av hög kvalitet, ostar och delikatesser, hängmörat kött, färsk fisk och skaldjur

Om rollen:
Vi söker en engagerad och kunnig butiksmedarbetare att ansluta till vårt team på köttavdelningen. Som en viktig del av vårt arbetslag kommer du att vara ansvarig för beställningar och den dagliga driften på köttavdelningen. Vi utför även styckning direkt i butiken för att säkerställa kvaliteten på våra produkter.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Ansvar för beställningar och lagerhantering på köttavdelningen.

- Utföra styckning av kött i butiken.

- Säkerställa hög kvalitet och service gentemot våra kunder.

Din profil:
Vi söker dig som har erfarenhet eller kunskap inom kötthantering. Det är meriterande om du har ett genuint intresse för mat och råvaror. Vidare är vi intresserade av en person som är samarbetsvillig, utvecklingsorienterad, stresstålig och håller sig uppdaterad på trender inom mat och råvaror.

Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig en dynamisk och omväxlande arbetsmiljö med en stark teamkänsla där alla medarbetare bidrar till en positiv arbetsupplevelse. Här får du möjlighet till personlig utveckling och gemenskap i ett företag som tror på sina anställda.

Ansökan
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid (38,25 timmar/vecka). Tillträde eller enligt överenskommelse. Varierande arbetstider på vardagar, kvällar och helger! Vid frågor om tjänsten kontakta Teamchef Alice Hubinette på Alice.hubinette@sabis.se.

Vi behandlar alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Läs mer: www.sabis.se

Ansök nu

Butiksbiträde Vikariat 1år 10h/v & 20h/v till Sabis Fältöversten

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Mar 22
Vill du jobba i en av Sveriges i särklass snyggaste och mest inspirerande matbutik på Karlaplan?
Sabis Fältöversten är prisbelönt och har vunnit priser så som: ”Årets Fiskavdelning” och ”Årets Matglädjebutik” flera gånger om. Vi arbetar med färskvaror av hög kvalitet, ostar och delikatesser, hängmörat kött, färsk fisk och skaldjur

Om rollen

I denna roll blir du en viktig del av vår butiks verksamhet, där du ansvarar för försäljning av delikatesser, färdigmat, kött och fisk. Du blir vårt ansikte utåt och spelar en nyckelroll för att leverera högkvalitativ service till våra kunder.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Hantera och sälja öppna färskvaror över disk.

- Ge kunderna en upplevelse av förstklassig service.

- Samarbeta med dina kollegor för att säkerställa att avdelningen alltid är välfylld och attraktiv för våra kunder.

- Delta i den dagliga driften av avdelningen för att säkerställa dess effektivitet och framgång.

Din profil

Vi söker dig som har ett genuint intresse för mat och råvaror samt en passion för att ge kunder en positiv upplevelse. Tidigare erfarenhet inom butiksarbete är meriterande men inte ett krav. Det viktigaste är att du är engagerad, serviceminded och villig att lära dig.

Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig en dynamisk och omväxlande arbetsmiljö med en stark teamkänsla där alla medarbetare bidrar till en positiv arbetsupplevelse. Här får du möjlighet till personlig utveckling och gemenskap i ett företag som tror på sina anställda.

Ansökan
Vi söker flera personer för ett års vikariat med möjlighet till förlängning. Tjänsterna är på deltid, antingen 10 timmar i veckan eller 20 timmar i veckan. Arbetstiderna varierar och kan inkludera både vardagar, kvällar och helger. Tillträde är enligt överenskommelse.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Teamchef Alice Hubinette på Alice.hubinette@sabis.se. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! För mer information, besök gärna vår webbplats: www.sabis.se (http://www.sabis.se/).

Ansök nu

Teamchef Paketerade Färskvaror till Sabis Fältöversten - Vikariat 1 år

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Mar 18
Vill du jobba i en av Sveriges i särklass snyggaste och mest inspirerande matbutik på Karlaplan?
Sabis Fältöversten är prisbelönt och har vunnit priser så som: ”Årets Fiskavdelning” och ”Årets Matglädjebutik” flera gånger om. Vi arbetar med färskvaror av hög kvalitet, ostar och delikatesser, hängmörat kött, färsk fisk och skaldjur

Om rollen
Vi söker en passionerad och erfaren individ för rollen som Tillförordnad Teamchef för Paketerade Färskvaror på vår butik på Sabis Fältöversten, Karlaplan 13. Det är ett vikariat på ett år, där du kommer att spela en central roll i ledningsgruppen och rapportera direkt till butikschefen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar ledning av tre avdelningar - Mejeri, Paketerad ost och Chark samt Frukt och Grönt. Tillsammans med avdelningsansvariga ska du säkerställa driften, hantera personal, optimera varuplock och prisvård. Din roll omfattar också att aktivt arbeta med egenkontroll och hållbara initiativ för att minska svinnet. Du förväntas vara jouransvarig, utveckla de manuella färskvaruavdelningarna och motivera ditt team genom kompetensutveckling och introduktion.

Din profil:
Vi söker dig med erfarenhet av ledande positioner inom dagligvaruhandeln och god kunskap inom butiks-ekonomi och försäljning. Din passion för mat och erfarenhet inom matsäkerhet/egenkontrollprogram är avgörande. Personlighetsmässigt är du positiv, engagerad och skicklig på att ge konstruktiv feedback. Du är en inspirerande ledare som värdesätter service och har en känsla för trender och nyheter inom färskvaror.

Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig en dynamisk och omväxlande arbetsmiljö med en stark teamkänsla där alla medarbetare bidrar till en positiv arbetsupplevelse. Här får du möjlighet till personlig utveckling och gemenskap i ett företag som tror på sina anställda.

Ansökan
Tjänsten är ett vikariat på heltid (38,25 timmar/vecka) under 1 år med möjlighet till förlängning. Tillträde eller enligt överenskommelse. Varierande arbetstider på vardagar, kvällar och helger! Vid frågor om tjänsten kontakta Butikschef Cecilia Hedman på Cecilia.hedman@sabis.se.

Vi behandlar alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Läs mer: www.sabis.se

Ansök nu