Stockholm: Servicevärd till Martin & Serveras nya huvudkontor

Hitta ansökningsinfo om jobbet Servicevärd till Martin & Serveras nya huvudkontor i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2023-05-25 // Varaktighet: Heltid

Sabis (Slagteriaktiebolaget i Stockholm) är ett ägarlett familjeföretag grundat 1874. Vi skapar Sveriges bästa kundupplevelser inom mat och möten! Sabis har tre affärsområden: SABIS BUTIKER med sex matbutiker, SABIS RESTAURANGER & SERVICETJÄNSTER med 20 uppdrag inom restaurang och kontorsservice samt SABIS HOTELL & MÖTEN med tre hotell. Vi omsätter drygt 1 miljard SEK och företaget har idag runt 700 medarbetare. Vi är så glada och stolta att vi blivit utsedda av Universum Sweden till Sveriges andra bästa arbetsgivare år 2022. För mer information besök vår hemsida: https://www.sabis.se/

Servicevärd

Konferens, möten, catering och allservice på Martin & Serveras nya huvudkontor.

Om rollen

Som Servicevärd blir du en del av resan inför öppningen av Martin & Serveras nya huvudkontor på Kungsholmen. Du kommer aktivt att arbeta med utveckling av rutiner och förbättringar av vår mötes- och cateringservice. Du är kontaktperson och levererar till våra beställare inom fastigheten. Du ansvarar för konferens- och cateringavdelningen och husets pentryn samt är behjälplig i matsalen under lunch och stöttar i vår övriga FM-leverans som godsmottagningen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

• Ansvar för konferens- och cateringavdelningen.
• Tillsyn av pentryn och kontorsvåningarna.
• Värdskap i matsalen under lunch.

Din profil

För att lyckas i rollen som Servicevärd krävs att du är en ansvarstagande, noggrann, konsekvent, strukturerad och driven person. Ordning och reda är några av dina ledord, varvat med en god servicevana.

Du trivs i en ansvarsposition där du med glädje delar med dig av dina kunskaper. Du är van att sätta upp rutiner, utveckla och etablera dessa och har ett flexibelt arbetssätt.

Du arbetar inom serviceyrket och brinner för att förenkla andras arbetsdag. Du har ett omhändertagande sätt och gillar att arbeta med vardagsförbättring, alltid varje dag.

Krav

• Dokumenterad erfarenhet från servicebranschen.
• Serveringsvana.
• Vana att arbetsleda andra.
• Kan sätta upp rutiner, utveckla och etablera dessa

Meriterande om du varit med i uppstart vid en nyetablering.

Vi erbjuder dig

• En arbetsplats med tacksamma arbetstider och ett gott samarbete med kollegor
• Ett värderingsstyrt bolag där vi arbetar aktivt med vårt ledarskap på alla nivåer
• Du får möjlighet att utvecklas tillsammans med oss! Vi erbjuder flera utbildningar, möjlighet att byta tjänst under din karriär och vi värnar om din personliga utveckling
• En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda

Ansökan

Tillträde 21 augusti 2023. Tjänsten är heltid och en tillsvidareanställning med arbetstider förlagda till tidiga vardagar och kvällar vid beställningsverksamhet. Vid frågor om tjänsten kontakta Platschef Anders Åhsberg på anders.ahsberg@sabis.se . Vi behandlar alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Läs mer: Sabis.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Konferensvärd/Konferensvärdinna

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Konferensvärd/Konferensvärdinna.

Konferensvärd till global industrikoncern

Läs mer Maj 31
SNABBFAKTA:

Omfattning: Deltid, 12h/veckan
Arbetstider: Torsdagar och fredagar kl.11-17 (Under sommarmånaderna arbetar man heltid måndag till fredag. Därefter till hösten, deltid 2 dagar/veckan torsdagar och fredagar kl.11-17)
Ort: Centrala Stockholm (T-centralen)
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Särskild visstidsanställning (Du kommer att arbeta som konsult via oss på Bara Posten Bemanning och arbeta löpande ute hos vår kund)

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Nu söker vi en konferensvärd till vår kund som är ett familjärt och etablerat globalt bolag inom industrin med kontor beläget i centrala Stockholm vid T-centralen. Du blir en del av ett team av tre som består av en Receptionist och en Front Office Manager.

OM ROLLEN:

I rollen som konferensvärd kommer du att arbeta med med varierande arbetsuppgifter som:

- Sedvanliga konferensvärd uppgifter som att inventera pentryn, ansvara för alla pentryn, fylla på, inköp samt ställa fram fika/mat.

- Välkomna besökare
- Bemanna receptionen under eftermiddag och vidare behov
- Ta telefonsamtal/svara på mail
- Boka mötesrum


VEM ÄR DU?

Vi tror att du studerar idag eller har en annan typ av sysselsättning och söker ett extra jobb vid sidan av. Du har en naturlighet för service och skulle beskriva dig själv som en positiv, social och flexibel person. Vidare ser vi att du är stresstålig, proaktiv, prestigelös och kan hantera olika typer av människor och situationer. För att trivas i rollen gillar du när det händer mycket likaväl kan du hantera ett lugnare tempo.

Du som söker uppfyller nedan krav:

- Erfarenhet från tidigare serviceyrke

- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

- Meriterande om du har tidigare arbetat i en roll som konferensvärd eller receptionist

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Ansök nu

Konferensvärd till global industrikoncern

Läs mer Maj 30
SNABBFAKTA:

Omfattning: Deltid, 12h/veckan
Arbetstider: Torsdagar och fredagar kl.11-17 (Under sommarmånaderna arbetar man heltid måndag till fredag. Därefter till hösten, deltid 2 dagar/veckan torsdagar och fredagar kl.11-17)
Ort: Centrala Stockholm (T-centralen)
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Särskild visstidsanställning (Du kommer att arbeta som konsult via oss på Bara Posten Bemanning och arbeta löpande ute hos vår kund)

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Nu söker vi en konferensvärd till vår kund som är ett familjärt och etablerat globalt bolag inom industrin med kontor beläget i centrala Stockholm vid T-centralen. Du blir en del av ett team av tre som består av en Receptionist och en Front Office Manager.

OM ROLLEN:

I rollen som konferensvärd kommer du att arbeta med med varierande arbetsuppgifter som:

- Sedvanliga konferensvärd uppgifter som att inventera pentryn, ansvara för alla pentryn, fylla på, inköp samt ställa fram fika/mat.

- Välkomna besökare
- Bemanna receptionen under eftermiddag och vidare behov
- Ta telefonsamtal/svara på mail
- Boka mötesrum


VEM ÄR DU?

Vi tror att du studerar idag eller har en annan typ av sysselsättning och söker ett extra jobb vid sidan av. Du har en naturlighet för service och skulle beskriva dig själv som en positiv, social och flexibel person. Vidare ser vi att du är stresstålig, proaktiv, prestigelös och kan hantera olika typer av människor och situationer. För att trivas i rollen gillar du när det händer mycket likaväl kan du hantera ett lugnare tempo.

Du som söker uppfyller nedan krav:

- Erfarenhet från tidigare serviceyrke

- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

- Meriterande om du har tidigare arbetat i en roll som konferensvärd eller receptionist

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Ansök nu

Konferensvärd till global industrikoncern

Läs mer Maj 30
SNABBFAKTA:

Omfattning: Deltid, 12h/veckan
Arbetstider: Torsdagar och fredagar kl.11-17 (Under sommarmånaderna arbetar man heltid måndag till fredag. Därefter till hösten, deltid 2 dagar/veckan torsdagar och fredagar kl.11-17)
Ort: Centrala Stockholm (T-centralen)
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Särskild visstidsanställning (Du kommer att arbeta som konsult via oss på Bara Posten Bemanning och arbeta löpande ute hos vår kund)

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Nu söker vi en konferensvärd till vår kund som är ett familjärt och etablerat globalt bolag inom industrin med kontor beläget i centrala Stockholm vid T-centralen. Du blir en del av ett team av tre som består av en Receptionist och en Front Office Manager.

OM ROLLEN:

I rollen som konferensvärd kommer du att arbeta med med varierande arbetsuppgifter som:

- Sedvanliga konferensvärd uppgifter som att inventera pentryn, ansvara för alla pentryn, fylla på, inköp samt ställa fram fika/mat.

- Välkomna besökare
- Bemanna receptionen under eftermiddag och vidare behov
- Ta telefonsamtal/svara på mail
- Boka mötesrum


VEM ÄR DU?

Vi tror att du studerar idag eller har en annan typ av sysselsättning och söker ett extra jobb vid sidan av. Du har en naturlighet för service och skulle beskriva dig själv som en positiv, social och flexibel person. Vidare ser vi att du är stresstålig, proaktiv, prestigelös och kan hantera olika typer av människor och situationer. För att trivas i rollen gillar du när det händer mycket likaväl kan du hantera ett lugnare tempo.

Du som söker uppfyller nedan krav:

- Erfarenhet från tidigare serviceyrke

- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

- Meriterande om du har tidigare arbetat i en roll som konferensvärd eller receptionist

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Ansök nu

Konferensvärd till global industrikoncern

Läs mer Maj 30
SNABBFAKTA:

Omfattning: Deltid, 12h/veckan
Arbetstider: Torsdagar och fredagar kl.11-17 (Under sommarmånaderna arbetar man heltid måndag till fredag. Därefter till hösten, deltid 2 dagar/veckan torsdagar och fredagar kl.11-17)
Ort: Centrala Stockholm (T-centralen)
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Särskild visstidsanställning (Du kommer att arbeta som konsult via oss på Bara Posten Bemanning och arbeta löpande ute hos vår kund)

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Nu söker vi en konferensvärd till vår kund som är ett familjärt och etablerat globalt bolag inom industrin med kontor beläget i centrala Stockholm vid T-centralen. Du blir en del av ett team av tre som består av en Receptionist och en Front Office Manager.

OM ROLLEN:

I rollen som konferensvärd kommer du att arbeta med med varierande arbetsuppgifter som:

- Sedvanliga konferensvärd uppgifter som att inventera pentryn, ansvara för alla pentryn, fylla på, inköp samt ställa fram fika/mat.

- Välkomna besökare
- Bemanna receptionen under eftermiddag och vidare behov
- Ta telefonsamtal/svara på mail
- Boka mötesrum


VEM ÄR DU?

Vi tror att du studerar idag eller har en annan typ av sysselsättning och söker ett extra jobb vid sidan av. Du har en naturlighet för service och skulle beskriva dig själv som en positiv, social och flexibel person. Vidare ser vi att du är stresstålig, proaktiv, prestigelös och kan hantera olika typer av människor och situationer. För att trivas i rollen gillar du när det händer mycket likaväl kan du hantera ett lugnare tempo.

Du som söker uppfyller nedan krav:

- Erfarenhet från tidigare serviceyrke

- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

- Meriterande om du har tidigare arbetat i en roll som konferensvärd eller receptionist

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Ansök nu

Konferensvärd till global industrikoncern

Läs mer Maj 29
SNABBFAKTA:

Omfattning: Deltid, 12h/veckan
Arbetstider: Torsdagar och fredagar kl.11-17 (Under sommarmånaderna arbetar man heltid måndag till fredag. Därefter till hösten, deltid 2 dagar/veckan torsdagar och fredagar kl.11-17)
Ort: Centrala Stockholm (T-centralen)
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Särskild visstidsanställning (Du kommer att arbeta som konsult via oss på Bara Posten Bemanning och arbeta löpande ute hos vår kund)

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Nu söker vi en konferensvärd till vår kund som är ett familjärt och etablerat globalt bolag inom industrin med kontor beläget i centrala Stockholm vid T-centralen. Du blir en del av ett team av tre som består av en Receptionist och en Front Office Manager.

OM ROLLEN:

I rollen som konferensvärd kommer du att arbeta med med varierande arbetsuppgifter som:

- Sedvanliga konferensvärd uppgifter som att inventera pentryn, ansvara för alla pentryn, fylla på, inköp samt ställa fram fika/mat.

- Välkomna besökare
- Bemanna receptionen under eftermiddag och vidare behov
- Ta telefonsamtal/svara på mail
- Boka mötesrum


VEM ÄR DU?

Vi tror att du studerar idag eller har en annan typ av sysselsättning och söker ett extra jobb vid sidan av. Du har en naturlighet för service och skulle beskriva dig själv som en positiv, social och flexibel person. Vidare ser vi att du är stresstålig, proaktiv, prestigelös och kan hantera olika typer av människor och situationer. För att trivas i rollen gillar du när det händer mycket likaväl kan du hantera ett lugnare tempo.

Du som söker uppfyller nedan krav:

- Erfarenhet från tidigare serviceyrke

- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

- Meriterande om du har tidigare arbetat i en roll som konferensvärd eller receptionist

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Sabis AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Sabis AB .

Caféansvarig till Wenner-Grens Center

Barista/Kaffebartender
Läs mer Jun 1
Sabis (Slagteriaktiebolaget i Stockholm) är ett ägarlett familjeföretag grundat 1874. Vi skapar Sveriges bästa kundupplevelser inom mat och möten! Sabis har tre affärsområden: SABIS BUTIKER med sex matbutiker, SABIS RESTAURANGER & SERVICETJÄNSTER med 20 uppdrag inom restaurang och kontorsservice samt SABIS HOTELL & MÖTEN med tre hotell. Vi omsätter drygt 1 miljard SEK och företaget har idag runt 700 medarbetare. Vi är så glada och stolta att vi blivit utsedda av Universum Sweden till Sveriges andra bästa arbetsgivare år 2022. För mer information besök vår hemsida: https://www.sabis.se/

Wenner-Gren Center vid Norrtull är ett klassiskt landmärke i Stockholm och är en spektakulär mötesplats! Vi på Sabis arrangerar alltifrån stora företagsevents och konferenser till bröllop och privata fester. Restaurang Retro är en lunchrestaurang som är öppen för allmänheten och har ca 200 gäster dagligen. Vi har 8 st konferenslokaler, varav en hörsal för 180 personer. Festvåningen är belägen på plan 23 och 24 med en magnifik utsikt över Stockholm och sedan mars 2022 driver vi även cafét Petit Sabis som du finner direkt intill huvudéntren. Sabis huvudkontor finns också beläget i Wenner-Gren Center på plan 10.

Om rollen

Som Caféansvarig är din huvuduppgift att sälja frukost, lunch, snack, fika och catering till medarbetarna i huset på ett relationsskapande sätt! Du kommer även förbereda cateringvagnar, göra enklare förberedelse av sallader och mackor samt ha koll på varulagret. Du ansvarar för att cafét är rent och fint och är med och utvecklar den dagliga driften. Du deltar också under våra event med förberedelser inför och under eventets gång.

Arbetsuppgifter

• Dagligen arbeta i cafét
• Enklare kallskänksarbete såsom förbereda frukost, sallader och wraps
• Ansvara för att cafét är rent och fint
• Vara med och utveckla den dagliga driften
• För och efterarbete under events

Vem är du?

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av café och gärna utbildad barista. Du har ett stort säljfokus och tycker det är kul att varje dag få möta och hjälpa kunder! Du har ett förtroendeingivande sätt och lätt för att skapa goda relationer. Du är glad, öppen och självständig som person. Är du dessutom en kreativ idéspruta som gärna tar egna initiativ så är du vår nya stjärna!

Meriterande

• Kallskänksvana, servis och bar

Vi erbjuder dig

• Vi är ett värderingsstyrt bolag där vi arbetar aktivt med vårt ledarskap på alla nivåer
• Du får möjlighet att utvecklas tillsammans med oss! Vi erbjuder regelbundet utbildningar och uppmanar till intern rörlighet för att du ska kunna utvecklas hos oss
• Vi är en trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda

Ansökan

Tjänstens tillträde är 14 augusti 2023. Tjänsten är en tillsvidareanställning med varierande arbetstider på vardagar, kvällar och helger! Vid frågor om tjänsten kontakta Platschef Anna Vallmark på Anna.vallmark@sabis.se

Vi behandlar alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Läs mer: www.sabis.se

Ansök nu

Kock till Octapharma

Kock, à la carte
Läs mer Maj 31
Sabis (Slagteriaktiebolaget i Stockholm) är ett ägarlett familjeföretag grundat 1874. Vi skapar Sveriges bästa kundupplevelser inom mat och möten! Sabis har tre affärsområden: SABIS BUTIKER med sex matbutiker, SABIS RESTAURANGER & SERVICETJÄNSTER med 20 uppdrag inom restaurang och kontorsservice samt SABIS HOTELL & MÖTEN med tre hotell. Vi omsätter drygt 1 miljard SEK och företaget har idag runt 700 medarbetare. Vi är så glada och stolta att vi blivit utsedda av Universum Sweden till Sveriges andra bästa arbetsgivare år 2022. För mer information besök vår hemsida: https://www.sabis.se/

I en totalrenoverad K-märkt fastighet beläget på Kungsholmen ansvarar Sabis för Octapharmas lunchrestaurang, café och representation. Med restaurangkonceptet “Saluhall anno 1900” serverar vi ca 380 luncher och ca 180 frukost dagligen. Vi lagar all mat från grunden, arbetar mycket med närproducerad mat, samt är en KRAV-märkt restaurang. Totalt arbetar ca 10 personer på Bistro Bryggeriet. Vi arbetar efter Sabis grundvärderingar: alltid nöjd kund, ansvar och respekt.

Om rollen
Nu söker vi en till kock till vårt team! Tjänsten innebär självständigt arbete i varmköket inför dagens lunch samt produktion till café och catering. Vi följer Sabis kundlöfte där kunden ska känna sig sedd och välkommen, kunna lita på oss och vi bidrar med glädje!

Vi ser gärna att du är kreativ och kommer med idéer för att tillsammans med dina kollegor utveckla utbud och menyer. Som team jobbar vi över gränserna och tänker lösningsfokuserat. Vi lagar mat från grunden och efter vad som är i säsong och arbetar aktivt med vårt hållbarhetsarbete genom tex svinnmätningar. Vi är en KRAV-certifierad restaurang och använder i stor utsträckning som möjligt ekologiska och närproducerade råvaror. Vår produkt och service är alltid under utveckling för att bli lite bättre för kunden!

Din profil
Vi söker dig som har utbildning inom matlagning och gärna något års erfarenhet inom kök, men vi lägger ännu större vikt vid rätt attityd! Du är nyfiken och villig att både lära och bjuda på dina egna kunskaper. Hos oss är vi alla lagspelare som ställer upp när det behövs. Du arbetar tillsammans med dina kollegor för att uppnå bästa resultat för kunden och tar både ansvar och initiativ för att vi tillsammans ska lyckas och ha roligt på jobbet!

Vi kan erbjuda dig

• En arbetsplats med tacksamma arbetstider och ett gott samarbete med kollegor
• Ett värderingsstyrt bolag där vi arbetar aktivt med vårt ledarskap på alla nivåer
• Du får möjlighet att utvecklas tillsammans med oss! Vi erbjuder flera utbildningar, möjlighet att byta tjänst och restaurang under din karriär och vi värnar om din personliga utveckling
• En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för våra anställda

Ansökan
Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse. Arbetstiden är förlagd framför allt på dagtid under vardagar. Frågor om tjänsten besvaras av Köksmästare Karl-Erik Leander Karl-erik.leander@sabis.se
Välkommen med din ansökan snarast! Ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Kockar sökes till Sabis

Kock, à la carte
Läs mer Jun 7
Sabis (Slagteriaktiebolaget i Stockholm) är ett ägarlett familjeföretag grundat 1874. Vi skapar Sveriges bästa kundupplevelser inom mat och möten! Sabis har tre affärsområden: SABIS BUTIKER med sex matbutiker, SABIS RESTAURANGER & SERVICETJÄNSTER med 20 uppdrag inom restaurang och kontorsservice samt SABIS HOTELL & MÖTEN med tre hotell. Vi omsätter drygt 1 miljard SEK och företaget har idag runt 700 medarbetare. Vi är så glada och stolta att vi blivit utsedda av Universum Sweden till Sveriges andra bästa arbetsgivare år 2022. För mer information besök vår hemsida: https://www.sabis.se/

Nu söker vi kockar inför sommaren till Sabis tre fantastiska hotell, Krusenberg herrgård i Uppsala, Fågelbrohus på Värmdö och vackra Smådalarö Gård Hotell & Spa på Dalarö.
Sabis som står för ”Slagteriaktiebolaget i Stockholm” grundades år 1874 med missionen om att erbjuda stockholmare bättre chark och kött till att vi idag driver 22 restauranger, 10 caféer, 3 hotell och 6 matbutiker utifrån vår vision; Att skapa Sveriges bästa kundupplevelser inom mat och möten!

Om rollen

I rollen som kock är din uppgift att skapa en smakupplevelse utöver det vanliga till våra gäster. Kökets uppgift är att leverera lunch och middag, där all mat serveras genom tallriksservering. Vi fokuserar på högkvalitativ mat med bra råvaror som lagas från grunden. Förutom all fantastisk mat du får vara med och laga så kommer du också att ingå i ett nära team där ni tillsammans samarbetar för att skapa en oförglömlig vistelse för våra gäster.

Vi söker dig som:

• Har tidigare dokumenterad erfarenhet som kock
• Innehar relevant utbildning
• Har körkort och tillgång till bil

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du är en social person som brinner för service. Du är också lösnings orienterad, kvalitetsmedveten och har en förmåga att se helheten såväl som detaljer. För att trivas i rollen tror vi också att du är en flexibel person som inte tvekar på att rycka in där det behövs och trivs i en lättsam stämning med högt i tak.

Vi erbjuder dig

• En fantastisk arbetsplats i naturskön miljö och anrika lokaler
• Ett glatt team som stöttar och hjälper varandra.
• En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och bra villkor och förmåner för alla våra anställda.
• Ett värderings styrt bolag där vi arbetar aktivt med vårt ledarskap på alla nivåer

Ansökan

Tjänstgöringsgrad på heltid, deltid och extra med varierande arbetstider, inklusive helger.
Tillträde sker enligt överenskommelse. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryterare – Viveca.gyllenfalk@sabis.se. Vi behandlar alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma och tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

Du kan läsa mer om våra tre hotell på https://www.krusenbergherrgard.se/
https://www.smadalarogard.se/ & https://www.fagelbrohus.se/

Ansök nu

Restaurangbiträde till Bistro bryggeriet på Octapharma

Restaurangbiträde
Läs mer Maj 31
Sabis (Slagteriaktiebolaget i Stockholm) är ett ägarlett familjeföretag grundat 1874. Vi skapar Sveriges bästa kundupplevelser inom mat och möten! Sabis har tre affärsområden: SABIS BUTIKER med sex matbutiker, SABIS RESTAURANGER & SERVICETJÄNSTER med 20 uppdrag inom restaurang och kontorsservice samt SABIS HOTELL & MÖTEN med tre hotell. Vi omsätter drygt 1 miljard SEK och företaget har idag runt 700 medarbetare. Vi är så glada och stolta att vi blivit utsedda av Universum Sweden till Sveriges andra bästa arbetsgivare år 2022. För mer information besök vår hemsida: https://www.sabis.se/

I en totalrenoverad K-märkt fastighet beläget på Kungsholmen ansvarar Sabis för Octapharmas lunchrestaurang, café och representation. Med restaurangkonceptet “Saluhall anno 1900” serverar vi ca 200 frukost och 400 luncher dagligen. Vi lagar all mat från grunden. Totalt arbetar 10 personer på Bistro Bryggeriet. Vi arbetar efter Sabis grundvärderingar: alltid nöjd kund, ansvar och respekt.

Om rollen
Vi söker nu en ny medarbetare till vårt team på Octapharma! I din tjänst som Cafébiträde/Restaurangbiträde arbetar du både i vårt café, bistro och tar hand om de kaffemaskiner som vi servar i huset. I arbetet ingår också förberedelser av produkter såsom smoothies, vitaminshots, bakning etc. Din viktigaste uppgift är att på bästa sätt ta hand om kunderna som besöker caféet och bistron. Alla i teamet jobbar över gränserna och hjälper till där det behövs.

Din profil
Vi ser gärna att du har arbetat i café eller restaurang ett par år och kan hantera en espressomaskin och att du har grundläggande kunskaper i kassa- & datorhantering. Framförallt söker vi dig som brinner för service och som tycker om att jobba med ett leende på läpparna! Som person ser vi gärna att du är ansvarstagande, ordningsam, glad, lösningsorienterad och flexibel.

Vad vi kan erbjuda dig

• En roll med mycket fokus på kunden, service och att jobba med glädje!
• Ett värderingsstyrt bolag där vi arbetar aktivt med vårt ledarskap på alla nivåer
• Du får möjlighet att utvecklas tillsammans med oss! Vi erbjuder flera utbildningar, möjlighet att byta tjänst och restaurang under din karriär och vi värnar om din personliga utveckling
• En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och arbete främst förlagt under dagtid

Ansökan

Tjänsten är heltid, tillträde snarast. Arbetet är till största delen förlagt dagtid, måndag till fredag, men kvällar och helger förekommer. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta restaurangchef Linda Johansson tel. 08-566 430 22.

Välkommen med din ansökan! Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Serviceinriktad kassamedarbetare till Hemköp Sickla, deltid 20 h/v

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Maj 26
Sabis (Slagteriaktiebolaget i Stockholm) är ett ägarlett familjeföretag grundat 1874. Vi skapar Sveriges bästa kundupplevelser inom mat och möten! Sabis har tre affärsområden: SABIS BUTIKER med sex matbutiker, SABIS RESTAURANGER & SERVICETJÄNSTER med 20 uppdrag inom restaurang och kontorsservice samt SABIS HOTELL & MÖTEN med tre hotell. Vi omsätter drygt 1 miljard SEK och företaget har idag runt 700 medarbetare. Vi är så glada och stolta att vi blivit utsedda av Universum Sweden till Sveriges andra bästa arbetsgivare år 2022. För mer information besök vår hemsida: https://www.sabis.se/

Vill du jobba i en helt ny butik med oss som älskar service? Då ska du bli en av oss!
Hemköp Sickla är en helt nybyggd butik i Sickla Galleria. Det är en butik med 1700 m² matglädje, inspiration och riktigt bra utbud av deli och take away. Här erbjuds snabb och enkel hjälp i vardagen med ett unikt utbud och hög servicegrad.

Om rollen
Nu söker vi en serviceinriktad kassamedarbetare under sommaren till vår butik Hemköp Sickla! Tjänsten är på 20 h/v främst under sommaren men med möjlighet till förlängning. Som butiksmedarbetare i kassateamet jobbar du främst i kassan men även ute i butiken med varuplock. Din främsta uppgift är att vara en ambassadör för butiken och Sabis och ge kunderna en förstklassig kundupplevelse!

Vem är du?
Som person är du glad och positiv med en stor passion för mat och brinner för att arbeta med människor och service. Då vi arbetar med ständig utveckling för att möta kundernas behov har vi ett nära samarbete mellan avdelningarna . Du behöver därför vara en person som gillar att samarbeta med andra, både inom gruppen och mellan avdelningarna.

Krav

• Intresse för att driva försäljning och leverera den bästa servicen!
• Är handlingskraftig positiv och löser problem när de uppstår
• Kreativ, noggrann, glad och serviceinriktad
• Du är 18 år fyllda, vilket krävs för kassaarbete

Meriterande

• Tidigare erfarenhet från butiksförsäljning inom dagligvaruhandeln eller livsmedel
• Erfarenhet av kassaarbete

Vi erbjuder dig:

• En arbetsplats med ett gott samarbete mellan kollegor
• Ett värderings styrt bolag där vi arbetar aktivt med vårt ledarskap på alla nivåer
• Du får möjlighet att utvecklas tillsammans med oss! Vi erbjuder flera utbildningar, möjlighet att byta tjänst under din karriär och vi värnar om din personliga utveckling
• En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda

Ansökan

Tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten är en säsongsanställning under sommaren med möjlighet till förlängning till hösten. Du arbetar ca 20 h/v med varierande arbetstider på vardagar, kvällar och helger! Vid frågor om tjänsten kontakta Gunilla Nilsson, kassachef på gunilla.nilsson@sabis.se. Vi behandlar alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan! Läs mer på sabis.se

Ansök nu

Butiksmedarbetare under sommaren till Hemköp Gullmarsplan, 30 h/v

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Maj 25
Sabis (Slagteriaktiebolaget i Stockholm) är ett ägarlett familjeföretag grundat 1874. Vi skapar Sveriges bästa kundupplevelser inom mat och möten! Sabis har tre affärsområden: SABIS BUTIKER med sex matbutiker, SABIS RESTAURANGER & SERVICETJÄNSTER med 20 uppdrag inom restaurang och kontorsservice samt SABIS HOTELL & MÖTEN med tre hotell. Vi omsätter drygt 1 miljard SEK och företaget har idag runt 700 medarbetare. Vi är så glada och stolta att vi blivit utsedda av Universum Sweden till Sveriges andra bästa arbetsgivare år 2022. För mer information besök vår hemsida: https://www.sabis.se/

Är du en glad och energifull person som vill jobba med oss på Hemköp Gullmarsplan? Då ska du bli en av oss! Vi har en hög färskvaruprofil med generösa öppettider, alla dagar 07:00-23:00. Vi är en framgångsrik butik med ett brett sortiment och med stort fokus på kundupplevelsen för att tillgodose våra kunders önskemål.

Om rollen
Nu söker vi en glädjespridare till vårt team som vill leverera allra bästa service till våra kunder i sommar!

Arbetsuppgifter:

• Kassaarbete
• Plocka upp varor och skylta i hyllorna

Framförallt ge en fantastisk kundupplevelse till alla våra kunder genom att följa vårt kundlöfte; du ska känna dig sedd och välkommen, du ska kunna lita på oss och vi ska bidra med glädje!

Vem är du?

Som person är du glad och positiv med en stor passion för mat och brinner för att arbeta med människor och service. Då vi arbetar med ständig utveckling för att möta kundernas behov har vi ett nära samarbete mellan avdelningarna . Du behöver därför vara en person som gillar att samarbeta med andra, både inom gruppen och mellan avdelningarna.

Krav

• Bra på att driva försäljning
• Är handlingskraftig, positiv och löser problem när de uppstår
• Kreativ, noggrann, glad och serviceinriktad

Meriterande

• Tidigare erfarenhet från butiksförsäljning inom dagligvaruhandeln eller livsmedel

Vi erbjuder dig:

• En arbetsplats med ett gott samarbete mellan kollegor
• Ett värderings styrt bolag där vi arbetar aktivt med vårt ledarskap på alla nivåer
• Du får möjlighet att utvecklas tillsammans med oss! Vi erbjuder flera utbildningar, möjlighet att byta tjänst under din karriär och vi värnar om din personliga utveckling
• En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för våra anställda

Ansökan
Tillträde 1 juni. Tjänsten är en säsongsanställning under perioden 1/6-30/8 på 30 h/v med varierande arbetstider på vardagar, kvällar och helger! Möjlighet till ledighet finns mellan 25/6-10/7. Vid frågor om tjänsten kontakta tf butikschef Joakim Strömberg på joakim.strömberg@sabis.se. Vi behandlar alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Läs mer på sabis.se

Ansök nu