Stockholm: Servicevärd till Martin & Serveras nya huvudkontor

Hitta ansökningsinfo om jobbet Servicevärd till Martin & Serveras nya huvudkontor i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2023-05-25 // Varaktighet: Heltid

Sabis (Slagteriaktiebolaget i Stockholm) är ett ägarlett familjeföretag grundat 1874. Vi skapar Sveriges bästa kundupplevelser inom mat och möten! Sabis har tre affärsområden: SABIS BUTIKER med sex matbutiker, SABIS RESTAURANGER & SERVICETJÄNSTER med 20 uppdrag inom restaurang och kontorsservice samt SABIS HOTELL & MÖTEN med tre hotell. Vi omsätter drygt 1 miljard SEK och företaget har idag runt 700 medarbetare. Vi är så glada och stolta att vi blivit utsedda av Universum Sweden till Sveriges andra bästa arbetsgivare år 2022. För mer information besök vår hemsida: https://www.sabis.se/

Servicevärd

Konferens, möten, catering och allservice på Martin & Serveras nya huvudkontor.

Om rollen

Som Servicevärd blir du en del av resan inför öppningen av Martin & Serveras nya huvudkontor på Kungsholmen. Du kommer aktivt att arbeta med utveckling av rutiner och förbättringar av vår mötes- och cateringservice. Du är kontaktperson och levererar till våra beställare inom fastigheten. Du ansvarar för konferens- och cateringavdelningen och husets pentryn samt är behjälplig i matsalen under lunch och stöttar i vår övriga FM-leverans som godsmottagningen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

• Ansvar för konferens- och cateringavdelningen.
• Tillsyn av pentryn och kontorsvåningarna.
• Värdskap i matsalen under lunch.

Din profil

För att lyckas i rollen som Servicevärd krävs att du är en ansvarstagande, noggrann, konsekvent, strukturerad och driven person. Ordning och reda är några av dina ledord, varvat med en god servicevana.

Du trivs i en ansvarsposition där du med glädje delar med dig av dina kunskaper. Du är van att sätta upp rutiner, utveckla och etablera dessa och har ett flexibelt arbetssätt.

Du arbetar inom serviceyrket och brinner för att förenkla andras arbetsdag. Du har ett omhändertagande sätt och gillar att arbeta med vardagsförbättring, alltid varje dag.

Krav

• Dokumenterad erfarenhet från servicebranschen.
• Serveringsvana.
• Vana att arbetsleda andra.
• Kan sätta upp rutiner, utveckla och etablera dessa

Meriterande om du varit med i uppstart vid en nyetablering.

Vi erbjuder dig

• En arbetsplats med tacksamma arbetstider och ett gott samarbete med kollegor
• Ett värderingsstyrt bolag där vi arbetar aktivt med vårt ledarskap på alla nivåer
• Du får möjlighet att utvecklas tillsammans med oss! Vi erbjuder flera utbildningar, möjlighet att byta tjänst under din karriär och vi värnar om din personliga utveckling
• En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda

Ansökan

Tillträde 21 augusti 2023. Tjänsten är heltid och en tillsvidareanställning med arbetstider förlagda till tidiga vardagar och kvällar vid beställningsverksamhet. Vid frågor om tjänsten kontakta Platschef Anders Åhsberg på anders.ahsberg@sabis.se . Vi behandlar alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Läs mer: Sabis.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Konferensvärd/Konferensvärdinna

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Konferensvärd/Konferensvärdinna.

Spontanansökan - Service Host deltid

Läs mer Apr 16
För att ligga steget före vid framtida konsultuppdrag söker vi på Inte Bara Post Bemanning kontinuerligt efter duktiga kandidater. Vi letar efter servicestjärnor som vill arbeta deltid vid sidan av studier eller har annan typ av sysselsättning.Uppdragen som vi kan erbjuda är på deltid med start omgående. Ta chansen och skicka en spontanansökan, så hjälper vi dig att hitta din nästa arbetsplats!
OM TJÄNSTEN
Detta är en spontanansökan till uppdrag inom kontorsservice men framförallt till Service Host rollerute hos någon av våra kunder i Stockholm. Vi har kunder verksamma i flertalet olika branscher. Vi söker efter kandidater som har erfarenhet av att tidigare arbetat i enserviceroll. Detabsolut viktigaste är att du brinner för att leverera service i världsklass!
VEM ÄR DU?
Du är en social och serviceinriktad person med en positiv inställning. Du är självgående lika väl som du kan arbeta i team och har lätt för att kommunicera med andra. Du vågar ta initiativ och är ansvarsfull, har förmågan att se vad som behöver göras och kan driva dina arbetsuppgifter framåt. Vidare är du prestigelös och trivs med ett rörligt arbete. Självklart delar du våra värderingar: vilja, hjärta och engagemang!
Du har tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll som tillexempel inom dagligvaruhandel, retail eller café/restaurang. Det är meriterande om du har arbetat i en serviceroll i kontorsmiljö.
Vi ser att du studerar på distans eller har annan typ av sysselsättning vid sidan av och vill arbeta deltid.
Brinner för att leverera service i världsklass!
Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Många av våra kunder är internationella och har därför ett koncernspråk på engelska.
Har god datorvana och kunskaper i samtliga delar av Officepaketet

VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ansök nu

Receptionist / konferensvärdinna (två timmar per dag) till FAR

Läs mer Mar 28
SNABBFAKTA
Omfattning: Deltid, två timmar per dagArbetstider:Måndag – fredag kl. kl.11.30-13.30Ort:StockholmStartdatum: omgåendeAnställningsform: Särskild visstidsanställning på 6 månader med stora chanser till förlängning (detta är en långsiktig tjänst)
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATSFAR är en branschorganisation inom redovisning, revision och rådgivning och ett av Sveriges största privata utbildningsföretag inom ekonomiområdet! De genomför kurser och utbildningar inom ekonomi på grund- och specialistnivå både online och fysiskt.
Hos FAR kommer du dagligen arbeta med härliga kollegor i nya, fräscha lokaler centralt i Stockholm på Fleminggatan. På kontoret arbetar ca. 50 medarbetare där du kommer att samarbeta tätt med din kollega i receptionen.
DIN ROLLI rollen som receptionist och konferensvärdinnakommer du att agera lunchavlösare och ansvara för att leverera service i världsklass till besökare och interna kollegor. Du har en viktig roll som ansiktet utåt för vår kund och externa besökare. Du kommer även svara på inkommande telefonsamtal, hantera administrativa uppgifter och hålla samtliga konferensytor rena och välkomnande.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
· Ta emot och välkomna besökare
· Växelhantering
· Beställningar av luncher och fikabröd
· Ta hand om disk efter serverade luncher
· Förbereda inför och efter möten/ konferenser
· Kontakt med leverantörer och bud
· Posthantering
VEM ÄR DU?
Som person är du positiv ochtrevlig! Dubrinner för att göra det lillaextra för att skapa trivsel på kontoret. För att lyckas i rollen har du ett öga för detaljer, är flexibel och älskar att leverera högklassig service. Vidare är du ansvarstagande, lösningsorienterad och proaktiv i ditt arbete.
Du som söker uppfyller nedan krav:
· Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist
· Har goda kunskaper i Office-paketet
· Talar och skriver obehindrat på svenska
· Du ser dig långsiktigt i en deltidstjänst
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ansök nu

Receptionist / konferensvärdinna (två timmar per dag) till FAR

Läs mer Mar 20
SNABBFAKTA

Omfattning: Deltid, två timmar per dag
Arbetstider: Måndag - fredag kl. kl.11.30-13.30
Ort: Stockholm
Startdatum: omgående
Anställningsform: Särskild visstidsanställning på 6 månader med stora chanser till förlängning (detta är en långsiktig tjänst)

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
FAR är en branschorganisation inom redovisning, revision och rådgivning och ett av Sveriges största privata utbildningsföretag inom ekonomiområdet! De genomför kurser och utbildningar inom ekonomi på grund- och specialistnivå både online och fysiskt.

Hos FAR kommer du dagligen arbeta med härliga kollegor i nya, fräscha lokaler centralt i Stockholm på Fleminggatan. På kontoret arbetar ca. 50 medarbetare där du kommer att samarbeta tätt med din kollega i receptionen.

DIN ROLL
I rollen som receptionist och konferensvärdinna kommer du att agera lunchavlösare och ansvara för att leverera service i världsklass till besökare och interna kollegor. Du har en viktig roll som ansiktet utåt för vår kund och externa besökare. Du kommer även svara på inkommande telefonsamtal, hantera administrativa uppgifter och hålla samtliga konferensytor rena och välkomnande.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:

Ta emot och välkomna besökare

Växelhantering

Beställningar av luncher och fikabröd

Ta hand om disk efter serverade luncher

Förbereda inför och efter möten/ konferenser

Kontakt med leverantörer och bud

Posthantering

VEM ÄR DU?

Som person är du positiv och trevlig! Du brinner för att göra det lilla extra för att skapa trivsel på kontoret. För att lyckas i rollen har du ett öga för detaljer, är flexibel och älskar att leverera högklassig service. Vidare är du ansvarstagande, lösningsorienterad och proaktiv i ditt arbete.

Du som söker uppfyller nedan krav:

Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist

Har goda kunskaper i Office-paketet

Talar och skriver obehindrat på svenska

Du ser dig långsiktigt i en deltidstjänst

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ansök nu

Receptionist / konferensvärdinna (två timmar per dag) till FAR

Läs mer Mar 22
SNABBFAKTA

Omfattning: Deltid, två timmar per dag
Arbetstider: Måndag - fredag kl. kl.11.30-13.30
Ort: Stockholm
Startdatum: omgående
Anställningsform: Särskild visstidsanställning på 6 månader med stora chanser till förlängning (detta är en långsiktig tjänst)

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
FAR är en branschorganisation inom redovisning, revision och rådgivning och ett av Sveriges största privata utbildningsföretag inom ekonomiområdet! De genomför kurser och utbildningar inom ekonomi på grund- och specialistnivå både online och fysiskt.

Hos FAR kommer du dagligen arbeta med härliga kollegor i nya, fräscha lokaler centralt i Stockholm på Fleminggatan. På kontoret arbetar ca. 50 medarbetare där du kommer att samarbeta tätt med din kollega i receptionen.

DIN ROLL
I rollen som receptionist och konferensvärdinna kommer du att agera lunchavlösare och ansvara för att leverera service i världsklass till besökare och interna kollegor. Du har en viktig roll som ansiktet utåt för vår kund och externa besökare. Du kommer även svara på inkommande telefonsamtal, hantera administrativa uppgifter och hålla samtliga konferensytor rena och välkomnande.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:

Ta emot och välkomna besökare

Växelhantering

Beställningar av luncher och fikabröd

Ta hand om disk efter serverade luncher

Förbereda inför och efter möten/ konferenser

Kontakt med leverantörer och bud

Posthantering

VEM ÄR DU?

Som person är du positiv och trevlig! Du brinner för att göra det lilla extra för att skapa trivsel på kontoret. För att lyckas i rollen har du ett öga för detaljer, är flexibel och älskar att leverera högklassig service. Vidare är du ansvarstagande, lösningsorienterad och proaktiv i ditt arbete.

Du som söker uppfyller nedan krav:

Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist

Har goda kunskaper i Office-paketet

Talar och skriver obehindrat på svenska

Du ser dig långsiktigt i en deltidstjänst

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ansök nu

Golfvärd till SWING by Golfbaren

Läs mer Feb 15
Golfbaren är en helhetsupplevelse med minigolf som central attraktion där konceptet bygger på minigolf i kombination med god mat och dryck i sköna miljöer runt om i Stockholm.

Vi söker nu efter en golfvärd som har en genuin fallenhet för service till vårt härliga team.

Som golfvärd ansvarar man för speluppstart av grupper, ser till att all utrustning är komplett och fräsch, har koll på banorna så att de ständigt motsvarar den höga standard vi avser hålla, samt för vår historia vidare i form av ”storytelling” som också är en stor del av vårt koncept. Du räds heller inte att axla rollen som runner till restaurangen och baren vid behov. Givetvis finns inga krav på att du som söker är ett fullfjädrat minigolfproffs, men du bör ha ett intresse för (mini)golf som social aktivitet. Internutbildning sker på plats av vår egen ägare, tillika flerfaldig världsmästare i minigolf. Förmåga att följa instruktioner och även självständigt kunna sätta upp- och följa egna arbetsrutiner är centralt i den dagliga driften. Vi jobbar i öppna miljöer där dialog är en central del av arbetet varför vi kräver mycket god förmåga till skriftlig- och muntlig kommunikation på svenska och engelska.

Vi erbjuder i första hand en heltidstjänst, men även deltid kan vara av intresse med tillträde omgående. Vi är medlemmar i Visita och jobbar efter branschens kollektivavtal och individuell lönesättning. Vi rekryterar löpande, så hör av dig snarast!

För mer info om Golfbaren och våra anläggningar titta in på www.golfbaren.se (http://www.golfbaren.se/)

OBS! Fullständigt ifyllda ansökningar prioriteras.

Hoppas vi ses!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Sabis AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Sabis AB .

Dryckesansvarig till Sabis Fältöversten

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Apr 16
Vill du jobba i en av Sveriges i särklass snyggaste och mest inspirerande matbutik på Karlaplan?Sabis Fältöversten är prisbelönt och har vunnit priser så som: ”Årets Fiskavdelning” och ”Årets Matglädjebutik” flera gånger om. Vi arbetar med färskvaror av hög kvalitet, ostar och delikatesser, hängmörat kött, färsk fisk och skaldjur.
Om rollenVi söker en Dryckesansvarig till Sabis Fältöversten, där ditt huvudsakliga ansvar kommer att ligga inom dryckessektorn. Samtidigt kommer du att fungera som backup för kolonialavdelningen, där du träder in som ansvarig när den primära ansvariga för kolonial är frånvarande. Du blir en nyckelperson i att säkerställa en smidig och effektiv hantering av vårt sortiment av drycker samt att stödja kolonialavdelningen vid behov. Denna roll innebär en varierad arbetsdag där du kommer att vara involverad i allt från att plocka varor och ansvara för hyllvård till att driva avdelningen framåt. Du kommer även att ha ansvaret för att genomföra beställningar och boka möten med leverantörer för att säkerställa att vi alltid har rätt produkter på plats. Som ett ledarproffs på Sabis förväntas du agera som en mentor och stöd för dina kollegor, samtidigt som du driver och motiverar dem att leverera enastående service till våra kunder.
Din profilFör att lyckas i denna roll krävs det att du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom detaljhandeln, där du har visat förmågan att hantera ansvar och leda andra. Du är en person som trivs med att arbeta i en fartfylld miljö och kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus på kvalitet och noggrannhet. Din passion för drycker och kolonialvaror kommer att vara en tillgång när du hjälper till att forma och utveckla vårt sortiment för att möta våra kunders behov och förväntningar. Med din energi, driv och organisatoriska förmåga kommer du att vara en viktig del av vårt team och bidra till vår fortsatta framgång.
Vi erbjuder dig
· En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete
· Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer
· Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget
· En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda
· Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer.
Ansökan
Tjänsten är på (40 timmar/vecka) och är ett vikariat på 1 år med tillträde enligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Kolonialansvarig Reza Seilatani på Reza.seilatani@sabis.se
Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss!

Ansök nu

Cafébiträde till Sabis hos Unionen

Kafébiträde/Konditoribiträde
Läs mer Mar 27
På Unionens huvudkontor centralt i city sköter vi på Sabis konferenslokaler, mat och service i deras renoverade lokaler mitt i city. Vi bemannar även reception och driver ett populärt café som ligger i entrén. Vi lagar all mat på plats och gör i ordning lunch varje dag för Unionen medarbetare. Vi lagar all mat från grunden och tar hand om såväl de som arbetar i huset som deras besökare på bästa sätt. Vi följer alltid Sabis grundvärderingar: alltid nöjd kund, ansvar och respekt.
Om rollenVi söker nu en entusiastisk cafémedarbetare som vill vara en del av vårt team. Rollen innefattar både produktion och försäljning i caféet samt en del receptionsuppgifter. På Café Passagen välkomnar vi både stamkunder och externa besökare till vår lugna och ljusa miljö. Flexibilitet är viktigt då vi ibland hjälper varandra över arbetsuppgifterna.
Din profilVi letar efter dig med erfarenhet från caféarbete och en passion för förstklassig service. Baristakunskaper, dator ochkassavana är viktiga kompetenser. Administrativa kunskaper är meriterande. Flytande svenska och engelska är ett måste. Som person är du ansvarsfull, flexibel och lösningsorienterad. Vi strävar efter att alla kunder ska känna sig välkomna och sedda, vilket kräver ett positivt och socialt sinne gentemot både kunder och kollegor.
Vi erbjuder dig
· En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete
· Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer
· Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget
· En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda
· Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer.
Ansökan
Tjänsten är på heltid (40 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vårPlatschef Anders Isetun på tel. 072-5759130 eller mejla Anders.Isetun@sabis.se.

Ansök nu

Butiksmedarbetare köttavdelningen till Sabis Fältöversten

Charkuteriarbetare, butik
Läs mer Mar 22
Vill du jobba i en av Sveriges i särklass snyggaste och mest inspirerande matbutik på Karlaplan?
Sabis Fältöversten är prisbelönt och har vunnit priser så som: ”Årets Fiskavdelning” och ”Årets Matglädjebutik” flera gånger om. Vi arbetar med färskvaror av hög kvalitet, ostar och delikatesser, hängmörat kött, färsk fisk och skaldjur

Om rollen:
Vi söker en engagerad och kunnig butiksmedarbetare att ansluta till vårt team på köttavdelningen. Som en viktig del av vårt arbetslag kommer du att vara ansvarig för beställningar och den dagliga driften på köttavdelningen. Vi utför även styckning direkt i butiken för att säkerställa kvaliteten på våra produkter.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Ansvar för beställningar och lagerhantering på köttavdelningen.

- Utföra styckning av kött i butiken.

- Säkerställa hög kvalitet och service gentemot våra kunder.

Din profil:
Vi söker dig som har erfarenhet eller kunskap inom kötthantering. Det är meriterande om du har ett genuint intresse för mat och råvaror. Vidare är vi intresserade av en person som är samarbetsvillig, utvecklingsorienterad, stresstålig och håller sig uppdaterad på trender inom mat och råvaror.

Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig en dynamisk och omväxlande arbetsmiljö med en stark teamkänsla där alla medarbetare bidrar till en positiv arbetsupplevelse. Här får du möjlighet till personlig utveckling och gemenskap i ett företag som tror på sina anställda.

Ansökan
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid (38,25 timmar/vecka). Tillträde eller enligt överenskommelse. Varierande arbetstider på vardagar, kvällar och helger! Vid frågor om tjänsten kontakta Teamchef Alice Hubinette på Alice.hubinette@sabis.se.

Vi behandlar alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Läs mer: www.sabis.se

Ansök nu

Butiksbiträde Vikariat 1år 10h/v & 20h/v till Sabis Fältöversten

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Mar 22
Vill du jobba i en av Sveriges i särklass snyggaste och mest inspirerande matbutik på Karlaplan?
Sabis Fältöversten är prisbelönt och har vunnit priser så som: ”Årets Fiskavdelning” och ”Årets Matglädjebutik” flera gånger om. Vi arbetar med färskvaror av hög kvalitet, ostar och delikatesser, hängmörat kött, färsk fisk och skaldjur

Om rollen

I denna roll blir du en viktig del av vår butiks verksamhet, där du ansvarar för försäljning av delikatesser, färdigmat, kött och fisk. Du blir vårt ansikte utåt och spelar en nyckelroll för att leverera högkvalitativ service till våra kunder.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Hantera och sälja öppna färskvaror över disk.

- Ge kunderna en upplevelse av förstklassig service.

- Samarbeta med dina kollegor för att säkerställa att avdelningen alltid är välfylld och attraktiv för våra kunder.

- Delta i den dagliga driften av avdelningen för att säkerställa dess effektivitet och framgång.

Din profil

Vi söker dig som har ett genuint intresse för mat och råvaror samt en passion för att ge kunder en positiv upplevelse. Tidigare erfarenhet inom butiksarbete är meriterande men inte ett krav. Det viktigaste är att du är engagerad, serviceminded och villig att lära dig.

Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig en dynamisk och omväxlande arbetsmiljö med en stark teamkänsla där alla medarbetare bidrar till en positiv arbetsupplevelse. Här får du möjlighet till personlig utveckling och gemenskap i ett företag som tror på sina anställda.

Ansökan
Vi söker flera personer för ett års vikariat med möjlighet till förlängning. Tjänsterna är på deltid, antingen 10 timmar i veckan eller 20 timmar i veckan. Arbetstiderna varierar och kan inkludera både vardagar, kvällar och helger. Tillträde är enligt överenskommelse.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Teamchef Alice Hubinette på Alice.hubinette@sabis.se. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! För mer information, besök gärna vår webbplats: www.sabis.se (http://www.sabis.se/).

Ansök nu

Teamchef Paketerade Färskvaror till Sabis Fältöversten - Vikariat 1 år

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Mar 18
Vill du jobba i en av Sveriges i särklass snyggaste och mest inspirerande matbutik på Karlaplan?
Sabis Fältöversten är prisbelönt och har vunnit priser så som: ”Årets Fiskavdelning” och ”Årets Matglädjebutik” flera gånger om. Vi arbetar med färskvaror av hög kvalitet, ostar och delikatesser, hängmörat kött, färsk fisk och skaldjur

Om rollen
Vi söker en passionerad och erfaren individ för rollen som Tillförordnad Teamchef för Paketerade Färskvaror på vår butik på Sabis Fältöversten, Karlaplan 13. Det är ett vikariat på ett år, där du kommer att spela en central roll i ledningsgruppen och rapportera direkt till butikschefen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar ledning av tre avdelningar - Mejeri, Paketerad ost och Chark samt Frukt och Grönt. Tillsammans med avdelningsansvariga ska du säkerställa driften, hantera personal, optimera varuplock och prisvård. Din roll omfattar också att aktivt arbeta med egenkontroll och hållbara initiativ för att minska svinnet. Du förväntas vara jouransvarig, utveckla de manuella färskvaruavdelningarna och motivera ditt team genom kompetensutveckling och introduktion.

Din profil:
Vi söker dig med erfarenhet av ledande positioner inom dagligvaruhandeln och god kunskap inom butiks-ekonomi och försäljning. Din passion för mat och erfarenhet inom matsäkerhet/egenkontrollprogram är avgörande. Personlighetsmässigt är du positiv, engagerad och skicklig på att ge konstruktiv feedback. Du är en inspirerande ledare som värdesätter service och har en känsla för trender och nyheter inom färskvaror.

Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig en dynamisk och omväxlande arbetsmiljö med en stark teamkänsla där alla medarbetare bidrar till en positiv arbetsupplevelse. Här får du möjlighet till personlig utveckling och gemenskap i ett företag som tror på sina anställda.

Ansökan
Tjänsten är ett vikariat på heltid (38,25 timmar/vecka) under 1 år med möjlighet till förlängning. Tillträde eller enligt överenskommelse. Varierande arbetstider på vardagar, kvällar och helger! Vid frågor om tjänsten kontakta Butikschef Cecilia Hedman på Cecilia.hedman@sabis.se.

Vi behandlar alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Läs mer: www.sabis.se

Ansök nu

Butiksmedarbetare 15h/v till Hemköp Gullmarsplan

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Apr 2
Är du en glad och energifull person som vill jobba med oss på Hemköp Gullmarsplan? Då ska du bli en av oss! Vi har en hög färskvaruprofil och generösa öppettider, alla dagar 07:00-23:00. Vi är en framgångsrik butik med ett brett sortiment och med stort fokus på kundupplevelsen för att tillgodose våra kunders önskemål.
Om rollen:
Som butiksmedarbetare på Hemköp Gullmarsplan är du en viktig del av vårt team och bidrar till att säkerställa en enastående kundupplevelse. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar kassaarbete, varuplockning och att aktivt delta i butikens dagliga drift.
Din profil:
Vi söker en engagerad individ med stark serviceinriktning och en passion för mat. Tidigare erfarenhet är önskvärd men inte ett krav; det viktigaste är din vilja att lära och ditt engagemang för att skapa fantastiska kundupplevelser. Du är noggrann, flexibel och trivs både med att arbeta självständigt och i team.
Vi erbjuder dig
· En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete
· Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer
· Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget
· En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda
· Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer.
Ansökan
Tjänsten är på heltid (15 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Möjlighet till mer timmar finns under Juni-Augusti.Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Teamchef Joakim Strömberg på joakim.stromberg@sabis.se
Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss!

Ansök nu