Stockholm: Account Manager till Bravura

Hitta ansökningsinfo om jobbet Account Manager till Bravura i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2023-05-25 // Varaktighet: Heltid

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger. 
För kunds räkning söker vi nu:
Tror du att ditt engagemang kommer göra dig framgångsrik? Vill du arbeta på en arbetsplats där vi ser din potential och firar när vi uppnår våra högt uppsatta mål? Perfekt, då tror vi att du kommer trivas som Account Manager hos oss!



Om rollen som Account Manager

Som säljare arbetar du med att skapa och bygga relationer inom svenskt näringsliv, och bistår med lösningar för hur vi kan hjälpa företag med deras kompetensförsörjning – för att de i sin tur ska kunna växa och uppnå sina mål. Du arbetar med att bygga upp din egen kundbas, och skapar ett stort kontaktnätverk inom näringslivet. I rollen kommer du i kontakt med företag inom olika branscher i hela tjänstemannasektorn, små som stora företag primärt inom privat sektor, där vi lovar dig en allmänbildande och utvecklande roll.

Du har ett helhetsansvar för affären, vilket initialt innebär att du prospekterar, bokar och genomför möten med potentiella kunder. I dina kundmöten gör du en behovsanalys och presenterar våra lösningar inom rekrytering och bemanning. Därtill prisförhandlar du och skapar offerter, och har ett nära samarbete med dina kollegor på leveransavdelningen. Rollen handlar till stor del om att vara lyhörd och förstå verksamheternas långsiktiga plan, och hur rätt kompetens är en viktig del av den planen. Det är så vi skapar långsiktiga och framgångsrika kundsamarbeten.


Sales Trainee Program

Din anställning inleds med ett Sales Trainee Program där du får verktygen för att lyckas i rollen. Parallellt med din utbildning under dina första sex månader som Account Manager arbetar du med dina ordinarie uppgifter och bygger din kundbas. Efter avslutat program blir du diplomerad och kan fortsätta din resa som Account Manager hos oss! Under utbildningen får du bland annat:


Lära dig grunderna för framgångsrik försäljning och accelerera din kompetens inom B2B generellt och rekryteringsbranschen specifikt.

Kunskapsutbyte via utbildningstillfällen tillsammans med säljare på alla Bravuras kontor.

Utbildning i bland annat mötesteknik, prissättning, förhandlingsteknik, affärsförståelse, kundfokus med mera.





Om oss

Bravura Sverige är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades 2008 med en vision om att stärka företag genom människor och människor genom jobb. Idag är vi en väletablerad aktör och en av de snabbast växande inom vår bransch.

Affärsidén är enkel – vi hjälper företag att rekrytera eller hyra rätt kompetens och vi erbjuder jobb till talanger i början av karriären. När vi är framgångsrika får människor jobb och företag stärks genom rätt kompetens.

Vi särskiljer oss genom ett högre engagemang. Det innebär att vi bryr oss lika mycket om kundens affär som de själva gör. Våra långsiktiga mål är att ha nöjdast kunder, kandidater och medarbetare i hela branschen.

Om dig vi söker

Bravura tror på människors potential att utvecklas. Därför är det viktigaste för oss att du har rätt inställning och engagemang! Det tillsammans med ett målfokus gör att vi tror att du kan lyckas, även om du inte hunnit skaffa dig lång arbetslivserfarenhet. En kombination av ett professionellt och affärsmässigt agerande, intresse för kunskap och utveckling samt ett föredömligt agerande gentemot andra i din omgivning så har du alla förutsättningar att lyckas!

Förutom ditt engagemang har du:

Relevant eftergymnasial utbildning, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet av B2B och/eller B2C-kontakt

B-körkort (eller planerar att ta det)

Goda kunskaper i svenska och bekväm med att uttrycka dig på engelska





Att jobba hos oss - what’s in it for me?


Värdegrunden på Bravura handlar om att vara målinriktad, pålitlig, generös och inspirerande. Vi gillar att göra saker tillsammans, delar med oss av kunskap och hjälper andra att lyckas. Därtill strävar vi alltid efter att vara bäst på det vi gör!

Hos oss blir du del av en stark gemenskap och en kultur som präglas lika mycket av glädje som resultat. ”Det handlar om att skapa minnen” är ett uttryck som vår koncern-VD Martin Sander ofta använder för att berätta om hur det är själva resan som är målet. Hos oss får du träna på arbetstid och vi gör årliga resor samt ordnar massa annat kul.

Vi erbjuder även flera utvecklingsmöjligheter baserat på ditt engagemang, där vi exempelvis har tydliga karriärsvägar och oftast tillsätter våra ledande positioner internt!

Övrig information

Start: 14 augusti
Plats: Stockholm
Lön: Fast lön + rörlig provision

Välkommen med din ansökan och lycka till!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Innesäljare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Innesäljare.

Mötesbokare till Eztablisher

Läs mer Jun 5
Om bolaget

Eztablisher är en etableringsbyrå som hjälper företag etablera sig på marknaden. Detta gör de via mötesbokning, utbildningar samt möjligheten att hyra in Eztablisher som en extern säljkår.

Eftersom Eztablisher redan har jobbat i de flesta branscher har de väldigt bra koll på de tjänster som erbjuds inom IT, Telecom, Reklam, Försäljning, affärssystem och mycket mer. Oavsett detta vill de alltid veta allt om sina kunder för att kunna identifiera rätt målgrupp och få till möten med dem som kunden verkligen vill träffa.

För att läsa mer om Eztablisher kan du klicka här. (https://www.eztablisher.com/)

Om rollen

I rollen som mötesbokare kommer du identifiera och kontakta beslutsfattare inom företag. Du kommer via telefon boka in möten med VD, Marknadschefer, Försäljningschefer och Ekonomichefer på uppdrag av deras kunder. Du blir en viktig del i att knyta kontakt mellan företag. Eztablisher kommer att erbjuda dig grundläggande utbildning inom sälj, vilket är ovärderligt oavsett vilka karriärsmål du har. Hos Eztablisher vill de se dig utvecklas både yrkes- och personlighetsmässigt. Utöver grundläggande utbildning erbjuder Eztablisher en fast lön + provision och bonusar samt en härlig arbetsmiljö med drivna kollegor.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:

- Söka upp beslutsfattare på företag

- Boka upp möten

- Administration i företagets CRM-verktyg

- Hålla kontakt och driva projekt med deras kunder

Om dig

För Eztablisher är inte det viktigaste vad du gjort sedan tidigare, det viktiga är att du som person är framåt, har ett starkt engagemang och ett driv att alltid vilja leverera det bästa. Vidare hoppas vi att du uppskattar en dynamisk och energifylld atmosfär där proffsigt och trevligt bemötande är av största vikt. Om du har tidigare erfarenhet från sälj eller kundbemötande av någon form är det ett extra plus.

Kvalifikationer

- Gymnasieexamen

- Flytande svenska och god engelska i tal och skrift

- Är resultatinriktad och drivs av att arbeta mot högt uppsatta mål

Tillträde, omfattning och anställning

Arbetstiderna är måndag till fredag med kontorstider. Eztablisher har sina fina lokaler på Söder Mälarstrand i Stockholm. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du är anställd av Hero med goda chanser till att bli övertagen av kunden därefter. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Erik Blom på erik.blom@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Mötesbokare till Eztablisher

Läs mer Jun 2
Om bolaget

Eztablisher är en etableringsbyrå som hjälper företag etablera sig på marknaden. Detta gör de via mötesbokning, utbildningar samt möjligheten att hyra in Eztablisher som en extern säljkår.

Eftersom Eztablisher redan har jobbat i de flesta branscher har de väldigt bra koll på de tjänster som erbjuds inom IT, Telecom, Reklam, Försäljning, affärssystem och mycket mer. Oavsett detta vill de alltid veta allt om sina kunder för att kunna identifiera rätt målgrupp och få till möten med dem som kunden verkligen vill träffa.

För att läsa mer om Eztablisher kan du klicka här. (https://www.eztablisher.com/)

Om rollen

I rollen som mötesbokare kommer du identifiera och kontakta beslutsfattare inom företag. Du kommer via telefon boka in möten med VD, Marknadschefer, Försäljningschefer och Ekonomichefer på uppdrag av deras kunder. Du blir en viktig del i att knyta kontakt mellan företag. Eztablisher kommer att erbjuda dig grundläggande utbildning inom sälj, vilket är ovärderligt oavsett vilka karriärsmål du har. Hos Eztablisher vill de se dig utvecklas både yrkes- och personlighetsmässigt. Utöver grundläggande utbildning erbjuder Eztablisher en fast lön + provision och bonusar samt en härlig arbetsmiljö med drivna kollegor.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:

- Söka upp beslutsfattare på företag

- Boka upp möten

- Administration i företagets CRM-verktyg

- Hålla kontakt och driva projekt med deras kunder

Om dig

För Eztablisher är inte det viktigaste vad du gjort sedan tidigare, det viktiga är att du som person är framåt, har ett starkt engagemang och ett driv att alltid vilja leverera det bästa. Vidare hoppas vi att du uppskattar en dynamisk och energifylld atmosfär där proffsigt och trevligt bemötande är av största vikt. Om du har tidigare erfarenhet från sälj eller kundbemötande av någon form är det ett extra plus.

Kvalifikationer

- Gymnasieexamen

- Flytande svenska och god engelska i tal och skrift

- Är resultatinriktad och drivs av att arbeta mot högt uppsatta mål

Tillträde, omfattning och anställning

Arbetstiderna är måndag till fredag med kontorstider. Eztablisher har sina fina lokaler på Söder Mälarstrand i Stockholm. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du är anställd av Hero med goda chanser till att bli övertagen av kunden därefter. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Erik Blom på erik.blom@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Innesäljare B2B till världsledande företag - grundlön 25.000 kr/månad

Läs mer Jun 1
Har du tidigare jobbat med försäljning? Är du van att ligga i topp prestationsmässigt och tycker om utmaningar? Sprio söker nu innesäljare till ett innovativt och expansivt och ledande bolag inom betallösningar.

Om tjänsten
I rollen som innesäljare kommer du vägleda och hjälpa kunder med deras ärenden kopplat till betallösningar. Du kommer att ha kontakt med företagskunder både via telefon och mejl. Tjänsten innefattar ett tydligt säljfokus vilket förutsätter ett gott affärssinne och en förmåga att överträffa kundernas förväntningar samt mycket eget ansvar, kreativitet och problemlösning.

Vem är du

Du har arbetat inom försäljning över telefon
Du har en klientorienterad och serviceinriktad approach
Du har ett välutvecklat affärssinne samt ett säljande sätt och en förmåga att vägleda kunden mot rätt alternativ
Du har ett välutvecklat språk i tal och skrift i både svenska och engelska
Du har en fullständig gymnasieexamen med innehavande slutbetyg

Vad erbjuds

En spännande och utvecklande tjänst som ger stort utrymme för eget ansvar i ett framgångsrikt företag
Lunchkort och friskvårdsbidrag
Aw, tävlingar och aktiviteter
Ett bonussystem utöver den fasta lönen. I takt med att företaget växer kommer möjligheten att avancera vara stor för den med ambition, kunskap och vilja

Inkom gärna med din ansökan redan idag! Vi intervjuar löpande och genomför bakgrundskontroll i form av belastningsregister och UC.

Ansök nu

Våra säljare tjänar 50.000-100.000 kr

Läs mer Jun 1
Vi expanderar och söker nu fler företags säljare till vårt fantastiska kontor i hammarby sjöstad.

Som säljare hos oss på Link solutions så kommer telefonen vara ditt främsta verktyg. Du kommer att representera välkända varumärken så som Tele2 och hela tiden jobba aktivt med både nyförsäljning såväl som merförsäljning.
På Link Solutions trycker vi verkligen på personlig utveckling och vi vill göra allt i vår makt för att du ska bli en så bra säljare som möjligt!
Din huvudsakliga uppgift kommer att vara att hjälpa kunderna till en bra lösning med hjälp av Tele2s utbud. Detta är ett jobb för dig som vill utvecklas, ha härliga kollegor och ha möjlighet att påverka dina egna resultat.

Vi söker dig som

- Har tidigare erfarenhet av B2B försäljning

- Har ett stort eget driv, och självdisciplin

- Brinner av att göra affärer

- Tävlingsinriktad

- Har ett stort intresse av sälj

Vi erbjuder dig

- Kontinuerliga - säljutbildningar med karriärmöjligheter

- Kvartals resa

- Bra arbetstider

- Marknadens högsta löner

- Sveriges bästa kollegor och arbetsplats

- Afterwork



Arbetsstider
Mån - tors 09.30 - 17.00
Fre 09.30 - 16.00

Lön
Provisionsbaserad lön UTAN TAK

Ansök nu

Innesäljare B2B till Verifone i Stockholm

Läs mer Maj 31
Just nu söker vi på Sprio dig som vill bli en del av ett sammansvetsat och inspirerande team till rollen som Innesäljare B2B på Verifone i Stockholm. Vi ser gärna att du som söker drivs av att arbeta mot uppsatta mål samt av att ge service i världsklass. Om du dessutom vill ha ett arbete med goda möjligheter att utvecklas såväl professionellt som på ett personligt plan kan det här vara din nästa utmaning. Välkommen med din ansökan till oss på Sprio!

I rollen som innesäljare hos Verifone kommer du med telefon och mail som främsta verktyg arbeta med sälja tjänsten och produkten till kunder inom olika branscher. Du kommer att sälja hela tjänsten och lösningsutbudet som finns i produktportföljen. I rollen ingår även arbetsuppgifter kopplat till nykundsförsäljning då du kommer att boka högkvalitativa möten utifrån lista.

Vi söker dig som:

- Har tidigare erfarenhet av försäljning eller kundtjänst

- Har goda kunskaper i office-paketet

- Du har ett driv och en hög social kompetens

- Du är flytande i tal och skrift på svenska och engelska

Du erbjuds:

- Tydliga utvecklingsmöjligheter

- Att få vara del av ett familjärt och sammansvetsat team

- Ett ljust och fräscht kontor i Hammarby sjöstad

- Goda företagsförmåner

Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som har drivet och ett genuint intresse för försäljning. För att du ska trivas är det viktigt att tycker om ed att arbeta med människor, att du är nyfiken och engagerad. Verifone tror på individen och därför krävs det ingen lång erfarenhet av försäljning.

Tjänsten beräknas att starta omgående. Arbetstiderna är förlagda på vardagar mellan kl. 8-17, men utgångspunkt från kontoret.

Passar beskrivningen bra in på dig? Tveka inte på att ansöka redan idag. Intervjuer sker löpande!

Verifone grundades 1981 och tillhandahåller säkra och effektiva lösningar för att kunna ta betalt med kort. De är idag världsledande inom tjänster och hårdvara för kortbetalning och finns i mer än 150 länder världen över. Verifone tillhandahåller lösningar för elektroniska betalningar till alla sorters miljöer - från den lilla kvartersbutiken och obemannade automater till stora internationella butikskoncerner och e-handel.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Meet a Group international AB .

Jobba som barnvakt – Det perfekta extrajobbet

Barnflicka/Barnvakt
Läs mer Jun 7
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vi söker dig som har ett genuint intresse för barn och gillar ett flexibelt och socialt extrajobb. Med start omgående!
Jobbet som barnvakt passar dig som vill jobba som på ett flexibelt schema med där man känner att man har tid för minst 15 timmar per vecka. Stort plus om du är tillgänglig på förmiddagar och eftermiddagar. Vi ser att man helst har en parallell sysselsättning som studier eller annat deltidsjobb. Vill du även jobba som timvikarie på förskola finns den möjligheten.
Vi som arbetsgivare erbjuder dig:
Konkurrenskraftig lön, mellan 110-150 kronor per timme,
Barnvaktscertifiering utformad av specialpedagoger med tillhörande hjärt och lungräddningsutbildning.
Toppservice från kontoret som hjälper dig vid frågor eller funderingar
Och såklart ett väldigt roligt extrajobb med stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling.

Det är viktigt att du har erfarenhet av arbete som barnvakt eller Nanny och alltid tycker det är roligt att vara med barn. Som person ser vi att du är ansvarsfull, social och kreativ för att komma på nya lekar med barnen. Viktigt att du känner dig trygg som barnvakt och kan ta stort ansvar. Då barnen vanligtvis är i åldrarna 0-5 år är det viktigt att du har erfarenhet av dessa åldrar sen tidigare.
Om våra barnvaktstjänster: Du väljer själv vilken familj du vill jobba för utifrån var de bor, arbetstider och åldrar på barnen. Vi hjälper dig att hitta den perfekta familjen utifrån dina önskemål.

Ansök nu

Bli studiecoach i Stockholm – Sveriges mest flexibla studentjobb!

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Jun 7
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:

Är du student och vill ha extrajobb vid sidan om dina studier? Vi söker dig som vill göra skillnad i andra människors liv och i samhället genom ett flexibelt extrajobb som går utmärkt att kombinera med studier. Som studiecoach hjälper du yngre elever med skolarbetet och läxorna. I hemmet eller online.

För att få ett extrajobb som studiecoach hos oss behöver du:

Studera vid högskola eller universitet

Vilja jobba minst 4h / vecka

Kunna kommunicera tydligt på svenska i tal och skrift


Vi erbjuder

 Tjäna 130 - 195 kr/h och få en tydlig lönetrappa

 Var med och gör skillnad i samhället

 Värdefull merit på ditt CV

 Flexibla arbetstider

Ansök nu

Bli studybuddy – Sveriges mest flexibla studentjobb!

Lärarassistent
Läs mer Jun 5
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:

Är du student och vill ha extrajobb vid sidan om dina studier? Vi söker dig som vill göra skillnad i andra människors liv och i samhället genom ett flexibelt extrajobb som går utmärkt att kombinera med studier. Som studybuddy hjälper du yngre elever med skolarbetet och läxorna. I hemmet eller online. Vi hjälper till med alla skolämnen men vi har störst behöv med ämnen som matematik, no och moderna språk och ser gärna att du kan hjälpa till med dessa :)

För att få ett extrajobb som studybuddy hos oss behöver du:

Studera vid gymnasium, högskola eller universitet

Vilja jobba minst 4h / vecka

Kunna kommunicera väl på svenska i tal och skrift


Vi erbjuder

 Tjäna 115 - 200 kr/h och få en tydlig lönetrappa

 Var med och gör skillnad i samhället

 Värdefull merit på ditt CV

 Flexibla arbetstider


Sök jobbet idag!

Ansök nu

Bli studiecoach i Stockholm – Sveriges mest flexibla studentjobb!

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Jun 5
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:

Är du student och vill ha extrajobb vid sidan om dina studier? Vi söker dig som vill göra skillnad i andra människors liv och i samhället genom ett flexibelt extrajobb som går utmärkt att kombinera med studier. Som studiecoach hjälper du yngre elever med skolarbetet och läxorna. I hemmet eller online.

För att få ett extrajobb som studiecoach hos oss behöver du:

Studera vid högskola eller universitet

Vilja jobba minst 4h / vecka

Kunna kommunicera tydligt på svenska i tal och skrift


Vi erbjuder

 Tjäna 130 - 195 kr/h och få en tydlig lönetrappa

 Var med och gör skillnad i samhället

 Värdefull merit på ditt CV

 Flexibla arbetstider

Ansök nu

Bli studybuddy – Sveriges mest flexibla studentjobb!

Lärarassistent
Läs mer Jun 7
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:

Är du student och vill ha extrajobb vid sidan om dina studier? Vi söker dig som vill göra skillnad i andra människors liv och i samhället genom ett flexibelt extrajobb som går utmärkt att kombinera med studier. Som studybuddy hjälper du yngre elever med skolarbetet och läxorna. I hemmet eller online. Vi hjälper till med alla skolämnen men vi har störst behöv med ämnen som matematik, no och moderna språk och ser gärna att du kan hjälpa till med dessa :)

För att få ett extrajobb som studybuddy hos oss behöver du:

Studera vid gymnasium, högskola eller universitet

Vilja jobba minst 4h / vecka

Kunna kommunicera väl på svenska i tal och skrift


Vi erbjuder

 Tjäna 115 - 200 kr/h och få en tydlig lönetrappa

 Var med och gör skillnad i samhället

 Värdefull merit på ditt CV

 Flexibla arbetstider


Sök jobbet idag!

Ansök nu

Starta igång din karriär inom bank, finans eller försäkring.

Backofficepersonal
Läs mer Jun 2
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger. 
För kunds räkning söker vi nu:

Arbetsbeskrivning
Den här annonsen är för Dig som vill ha en kontakt med oss på Amendo gällande möjligheten att få in en fot inom bank, finans och försäkring och är nyfiken på uppdrag som konsult i den här nischen.

Som konsult hos Amendo erbjuds du både möjligheter och trygghet. Hos oss får du chansen att bygga på och bredda ditt CV hos eftertraktade företag. Bland våra uppdragsgivare finns samtliga storbanker, nischbanker, finans- samt försäkringsbolag och allt från börsnoterade internationella storbolag till entreprenöriella start-ups.

Som konsult går du ut på uppdrag hos vår kund och hjälper dem under ett projekt, ett tidsbegränsat behov eller när de av annan anledning behöver extra kompetens. Du får möjlighet att bidra med dina erfarenheter och samtidigt utveckla och bredda din egen kompetens från olika arbetsplatser. Våra konsultuppdrag är i snitt cirka 10 månader men kan vara både längre och kortare och ibland finns även möjlighet att bli överrekryterad till kundföretaget. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och personalförmåner.

Kvalifikationer och egenskaper
Att arbeta som konsult är stimulerande, omväxlande och samtidigt utvecklande. För att trivas i rollen behöver du ha ett flexibelt mindset - du utmanas av att vara i en föränderlig miljö där du utvecklas på resan. Andra viktiga egenskaper som vi värdesätter som konsult är att du är trygg i dig själv och har förmåga att ta egna initiativ i kombination med en professionell framtoning och hög integritet.

Vi ser att du har en examen från universitet, högskola eller yrkeshögskola inom relevant område, exempelvis ekonomi och eller finans. Du är i början av din karriär, men har du erfarenhet från administrativa eller servicerelaterade tjänster inom branschen är det mycket meriterande. Som person är du pålitlig, gör ditt bästa i alla lägen och bidrar till ett öppet klimat på arbetsplatsen. Du har en god samarbetsförmåga och etablerar snabbt och smidigt nya kontakter. Du har god självkännedom, är ansvarsfull och tålmodig när du tar dig an nya arbetsuppgifter.

Detta får du som konsult på Amendo
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin!

Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister, och Amendo Tech som arbetar med konsultuthyrning och rekrytering inom tech, IT och digital excellence.

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amendos Talent Acquisition Manager Jenny Nenne Slättenhäll, jenny.slattenhall@amendo.se.

Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt.

Vi ser fram emot din ansökan!

# LI-JS1

#BOFF

Ansök nu