Stockholm: Resultatfokuserad Account Manager till NetJobscom

Hitta ansökningsinfo om jobbet Resultatfokuserad Account Manager till NetJobscom i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2023-04-01 // Varaktighet: Heltid

NetJobs Group AB är ett snabbväxande mediabolag med affärsidén att hjälpa arbetsgivare nå ut till rätt kandidater genom våra användarvänliga jobbsajter och inspirerande jobbmässor. I vårt dagliga arbete drivs vi av vår vision är att bli den ledande aktören i Sverige inom digital Jobbannonsering och Employer Branding. Mer information om NetJobs som arbetsplats finns på https://career.netjobs.com
Ambitiösa medarbetare – vår nyckel till framgång
Framåtanda är grunden i NetJobs kultur och våra fyra värderingar Resultatfokus, Engagemang, Ansvar och Laganda(REAL) genomsyrar hela vår arbetsmiljö. Våra team är uppbyggda av målmedvetna medarbetare som drivs av att varje dag bli bättre. NetJobs belönar ambition & toppresultat och vår målbild är att skapa den mest attraktiva arbetsplatsen till de mest ambitiösa talangerna. Varje år har vi NetJobs Awards där vi belönar och firar de mest högpresterande medarbetarna i säljorganisationen.
Om tjänsten som Account Manager
Som Account Manager hos NetJobs kommer du sälja Platsannonslösningar och Employer Branding till företag genom telefon på någon av våra nischade jobbsajter.
Arbetssättet präglas av strukturerad säljbearbetning i högt tempo och aktivitetsnivå tillsammans med ett starkt avslutsfokus.
Du jobbar i team med andra Account Managers och vår försäljningschef. Du blir coachad i ditt arbete, både när det kommer till prospektering, hur du genomför säljsamtal och gör uppföljningssamtal.
Dagligt fokus för Dig är att uppnå och överträffa dina dags-, vecko- och månadsmål.
Långsiktiga Målbilden är att du ska bygga upp din egen portfölj med årsavtalskunder som du vidareutvecklar och växer i försäljningsvolym årsvis.

Arbetstider
Måndag-fredag 08:00-17:00. Heltidstjänst på vårt huvudkontor invid Östermalmstorg.

Vi söker Dig som:
Är en Högpresterande person - dvs Du har presterat toppresultat tidigare i Ditt liv, oavsett om det varit inom försäljning, elitidrott, studier, värnplikt eller något annat i livet.
Har minst 1 års framgångsrik erfarenhet inom innesälj B2B med dokumenterade toppresultat, meriterande inom digitala mediaprodukter.
Är tävlings- och resultatinriktad, vill tjäna pengar och gillar att arbeta mot uppsatta mål.
Vill satsa långsiktigt på en karriär inom försäljning B2B
Är viljestark, disciplinerad och ansvarsfull i Din karaktär och personlighet
Har en stark drivkraft att bli toppsäljare och är beredd att jobba hårt för att nå dit.
Är lojal lagspelare som lyfter din omgivning med positiv energi och framåtanda

Varför bli en del av NetJobs:
Månadslön med fast grundlön.
Generös provisionstrappa utan tak med mycket goda förtjänstmöjligheter för rätt person.
Möjlighet att växa inom NetJobs och göra karriär om du presterar starka resultat, har positiv attityd, hög arbetsmoral och delar NetJobs värderingar.
Personlig utveckling: vi har flera gånger i månaden föreläsning inom försäljning, affärsutveckling och mental träning.
Säljtävlingar med attraktiva priser. Två gånger per år genomförs, NetJobs AllStar, Konferensresor till städer i Europa som tex Milano, Athen, Monaco, Barcelona med de mest högpresterande säljarna med tillhörande workshop och kompetensutbildning.
En energifylld arbetsplats! Vi tycker det är viktigt att man har kul på jobbet, därför gör vi ofta olika aktiviteter tillsammans, exempelvis after works, grillning, brännboll och spa-dagar mm.

Mer info om NetJobs kultur och arbetsplats finns på https://career.netjobs.com/
Vill du bli en del av NetJobs tillväxtresa?
Varmt välkommen att skicka in din personliga ansökan snarast till henrik.kvick@netjobs.se
Motivera kortfattat varför just du är rätt person som Account Manager på NetJobs.
Ansökningar behandlas löpande.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Account manager

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Account manager.

Account Manager till Saas-bolag

Läs mer Mar 28
Nytt
SNABBFAKTA
Omfattning: HeltidArbetstider: måndag till fredag kl.08.00-17.00.Ort: Stockholm, SlussenStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning(direktrekrytering där du blir anställd direkt av vår kund).
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag!
Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler, e-recept och ekonomisystem. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter.
Läs mer om Muntra här.
DIN ROLL
Som Account Manager hos Muntra ansvarar du för hela säljprocessen.Du arbetar relationsbyggande och med expertisöverföring av Muntras produkt.Du kommer bearbeta främst varma leads både mot svenska och norska marknaden.Du kommer också vara involverad i att förbättra och definiera den övergripande försäljningsstrategin tillsammans med Muntras medgrundare.Du kommer delta på årliga mässor för att marknadsföra Muntra, dess produkt och möta potentiella kunder. Du arbetar självständigt i rollen och ingår i ett säljteam bestående av en ytterligare kollega.
Tjänsten utgår från kontoret och resor kan tillkomma i tjänsten.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som är målinriktad och drivs av att arbeta med försäljning. Du är social samt utåtriktad och trivs att interagera med olika typer av människor. Du har en ödmjuk och positiv attityd och är självcochande i ditt arbetssätt. För att trivas i rollen tror vi att du tilltalas av att arbeta i en familjär ochentreprenöriell miljö med högt i tak. Du ser dig själv lånsiktigt i rollen och vill utvecklas med bolaget.Du som söker uppfyller nedan krav:
Tidigare arbetslivserfarenhet av försäljning av hela säljprocessen.
Du har erfarenhet av B2B försäljning.
Det är meriterande om du har erfarenhet av att tidigare arbetat med försäljning av komplex produkt eller CRM-system.
Du behärskar svenska och engelska, obehindrat i tal och skrift. Det är mycket meriterande om du behärskar norska språket.


ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ansök nu

Sales & Growth Lead

Läs mer Mar 28
Nytt
Är du en erfaren B2B-säljare med stort driv för att sälja själv, leda ett ambitiöst säljteam och öka tillväxten genom digital marknadsföring?Då kan du vara den vi söker!
Vi söker någon som ser sig själv som en motor till nya spännande affärsmöjligheter.Som Sales & Growth Lead är du inte bara drivande inom försäljning och marknadsföring – du är en nyckelspelare när teamet skapar meningsfull förändring för företag i alla storlekar.
Vilka är vi?
Swedish for Professionals (SpeakCharlie AB)grundades 2014 och erbjuder språkutbildning och interkulturell affärsträning för såväl stora som små företag. I dagsläget hjälper vi ett hundratal företag med skräddarsydda kurser inom svenska, engelska, mandarin, franska och interkulturell kommunikation.
Men resan har bara börjat. Vi står inför en spännandeexpansion där varumärket SpeakCharlie tar större plats och vi breddar vårt produktutbud på fler marknader. Utöver detgår vi från att vara en språkleverantörtill englobaliseringspartnertill företag. Bolaget utvecklas snabbt och nu ärdet en riktigt bra tid att ansluta till teamet.
Vad erbjuder vi?
Vårt kontor ligger ett stenkast från Nytorget på Södermalm i Stockholm. Vitror på att ett starkt team är nyckeln till framgång. Våra gemensamma utbildningar och teamutvecklingsaktiviteter, inklusive utbildningskonferenser utomlands, skapar en sammanhållen och samarbetsvillig grupp.
Förutom de förmåner som nämndes tidigareerbjuder vi fast lön, teambonus och tjänstepension. Som Sales & Growth Lead har du även möjlighet till riktigt bra provisionsvillkor.
Slutligen, om du, precis som vi, anser att hunden är människans bästa vän, är du mer än välkommen att träffa våra två fyrbenta kompisar på kontoret!
Din roll som Sales & Growth Lead:
Som Sales & Growth Lead på SpeakCharlie kommer du vara en nyckelspelare i vår fortsatta tillväxt och utveckling. Huvudsaklig målsättning är försäljningstillväxt vilket innefattar att leverera resultat från både befintliga och nya affärer.Dina primära ansvarsområden kommer att inkludera:
Drivande av säljprocesser inom B2B-sektorn med fokus på att identifiera och prospektera nya affärsmöjligheter.
Skapa och upprätthålla starka relationer med befintliga och potentiella kunder.
Coacha säljteamet för att säkerställa effektiv försäljning och att nå uppsatta mål.
Aktivt delta i affärsutveckling och hantering av kundidéer.
Ansvar för marknadsföring (LinkedIn, Google Ads, mfl.)som en integrerad del av rollen.

Vi tror att du:
• är en erfaren B2B-säljare med bevisad framgång.
• har ett tydligt säljdriv och stort fokus på att nå uppsatta mål.
• är handlingskraftig ochtrivs med att coacha och ledaandra.

•har erfarenhet och en förståelse för marknadsföring.

• kan kommunicera utmärkt på svenska och engelska, både i tal och skrift.
• har relevant akademisk bakgrund.
• har ett intresse för globalisering, språk och interkulturell kommunikation.

Om du tror att rollen som Sales & GrowthLead skulle passa dig som handen i handsken ser vi fram emot att få in din ansökan så snart som möjligt.
Vid eventuella frågor eller funderingar, höra gärna av dig till vår Talent & Growth SpecialistRebecca via rebecca@swedishforprofessionals.com
Vi ser fram emot att få välkomna dig in i teamet!

Ansök nu

Sales & Growth Lead

Läs mer Mar 27
Är du en erfaren B2B-säljare med stort driv för att sälja själv, leda ett ambitiöst säljteam och öka tillväxten genom digital marknadsföring?Då kan du vara den vi söker!
Vi söker någon som ser sig själv som en motor till nya spännande affärsmöjligheter.Som Sales & Growth Lead är du inte bara drivande inom försäljning och marknadsföring – du är en nyckelspelare när teamet skapar meningsfull förändring för företag i alla storlekar.
Vilka är vi?
Swedish for Professionals (SpeakCharlie AB)grundades 2014 och erbjuder språkutbildning och interkulturell affärsträning för såväl stora som små företag. I dagsläget hjälper vi ett hundratal företag med skräddarsydda kurser inom svenska, engelska, mandarin, franska och interkulturell kommunikation.
Men resan har bara börjat. Vi står inför en spännandeexpansion där varumärket SpeakCharlie tar större plats och vi breddar vårt produktutbud på fler marknader. Utöver detgår vi från att vara en språkleverantörtill englobaliseringspartnertill företag. Bolaget utvecklas snabbt och nu ärdet en riktigt bra tid att ansluta till teamet.
Vad erbjuder vi?
Vårt kontor ligger ett stenkast från Nytorget på Södermalm i Stockholm. Vitror på att ett starkt team är nyckeln till framgång. Våra gemensamma utbildningar och teamutvecklingsaktiviteter, inklusive utbildningskonferenser utomlands, skapar en sammanhållen och samarbetsvillig grupp.
Förutom de förmåner som nämndes tidigareerbjuder vi fast lön, teambonus och tjänstepension. Som Sales & Growth Lead har du även möjlighet till riktigt bra provisionsvillkor.
Slutligen, om du, precis som vi, anser att hunden är människans bästa vän, är du mer än välkommen att träffa våra två fyrbenta kompisar på kontoret!
Din roll som Sales & Growth Lead:
Som Sales & Growth Lead på SpeakCharlie kommer du vara en nyckelspelare i vår fortsatta tillväxt och utveckling. Huvudsaklig målsättning är försäljningstillväxt vilket innefattar att leverera resultat från både befintliga och nya affärer.Dina primära ansvarsområden kommer att inkludera:
Drivande av säljprocesser inom B2B-sektorn med fokus på att identifiera och prospektera nya affärsmöjligheter.
Skapa och upprätthålla starka relationer med befintliga och potentiella kunder.
Coacha säljteamet för att säkerställa effektiv försäljning och att nå uppsatta mål.
Aktivt delta i affärsutveckling och hantering av kundidéer.
Ansvar för marknadsföring (LinkedIn, Google Ads, mfl.)som en integrerad del av rollen.

Vi tror att du:
• är en erfaren B2B-säljare med bevisad framgång.
• har ett tydligt säljdriv och stort fokus på att nå uppsatta mål.
• är handlingskraftig ochtrivs med att coacha och ledaandra.

•har erfarenhet och en förståelse för marknadsföring.

• kan kommunicera utmärkt på svenska och engelska, både i tal och skrift.
• har relevant akademisk bakgrund.
• har ett intresse för globalisering, språk och interkulturell kommunikation.

Om du tror att rollen som Sales & GrowthLead skulle passa dig som handen i handsken ser vi fram emot att få in din ansökan så snart som möjligt.
Vid eventuella frågor eller funderingar, höra gärna av dig till vår Talent & Growth SpecialistRebecca via rebecca@swedishforprofessionals.com
Vi ser fram emot att få välkomna dig in i teamet!

Ansök nu

Account Manager till Saas-bolag

Läs mer Mar 28
Nytt
SNABBFAKTA
Omfattning: HeltidArbetstider: måndag till fredag kl.08.00-17.00.Ort: Stockholm, SlussenStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning(direktrekrytering där du blir anställd direkt av vår kund).
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag!
Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler, e-recept och ekonomisystem. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter.
Läs mer om Muntra här.
DIN ROLL
Som Account Manager hos Muntra ansvarar du för hela säljprocessen.Du arbetar relationsbyggande och med expertisöverföring av Muntras produkt.Du kommer bearbeta främst varma leads både mot svenska och norska marknaden.Du kommer också vara involverad i att förbättra och definiera den övergripande försäljningsstrategin tillsammans med Muntras medgrundare.Du kommer delta på årliga mässor för att marknadsföra Muntra, dess produkt och möta potentiella kunder. Du arbetar självständigt i rollen och ingår i ett säljteam bestående av en ytterligare kollega.
Tjänsten utgår från kontoret och resor kan tillkomma i tjänsten.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som är målinriktad och drivs av att arbeta med försäljning. Du är social samt utåtriktad och trivs att interagera med olika typer av människor. Du har en ödmjuk och positiv attityd och är självcochande i ditt arbetssätt. För att trivas i rollen tror vi att du tilltalas av att arbeta i en familjär ochentreprenöriell miljö med högt i tak. Du ser dig själv lånsiktigt i rollen och vill utvecklas med bolaget.Du som söker uppfyller nedan krav:
Tidigare arbetslivserfarenhet av försäljning av hela säljprocessen.
Du har erfarenhet av B2B försäljning.
Det är meriterande om du har erfarenhet av att tidigare arbetat med försäljning av komplex produkt eller CRM-system.
Du behärskar svenska och engelska, obehindrat i tal och skrift. Det är mycket meriterande om du behärskar norska språket.


ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ansök nu

Sales Executive till Infobric Workorder

Läs mer Mar 26
Infobric Group är en snabbväxande koncern som arbetar på en internationell marknad. Företagets mission är att bidra till en socialt hållbar och resurseffektiv byggbransch, genom Infobrics tjänster blir kundernas arbetsdagar säkrare och enklare.? Infobric grundades 2004 och har sedan dess varit betydande för digitaliseringen av anläggnings-, service- och byggbranschen. Idag är bolaget ett av Europas största SaaS-bolag inom Con-Tech med nio affärsområden och 14 kontor i fyra länder. Infobrics tjänster används på över 30 000 byggarbetsplatser och av över 10 000 kunder runt om i Norden och Storbritannien.

Nu söker affärsområdet Infobric Workorder en ny Sales Executive till vårt Stockholms-kontor

Infobric Workorder har varit specialister på digital projekthantering för bygg-, service- och anläggningsbranschen sedan 2004. Vårt mål är att förenkla, effektivisera och öka lönsamheten hos våra kunder. Infobric Workorders försäljningsorganisation är en central och viktig del i bolagets fortsatta utveckling och tillväxtresa



Hela landet kommer vara din arbetsplats och kunderna är allt från mindre installationsföretag till Sveriges största byggföretag ­- vilket ger dig en stor variation i vardagen. Du kommer främst att ha fokus på nyförsäljning, men det är också viktigt att du kan skapa förtroende hos befintliga kunder samt har förmågan att hantera långsiktiga samarbeten. I ditt ansvarsområde som account manager arbetar du med hela säljcykeln - från prospektering till att signa avtal med dina kunder.



Det här är en drömroll om du:

- Har stort engagemang, driv och affärssinne

- Vill ta stort eget ansvar och samtidigt vara bidragande i ett team

- Sätter höga mål och arbetar fokuserat för att nå dem

- Har erfarenhet av B2B



Högst sannolikt är du en person som

- Brinner för sälj-rollen och älskar att göra affärer

- Har lätt för att ta dig fram och är orädd för nya situationer

- Har erfarenhet av försäljning av SaaS eller mjukvara



Vi erbjuder dig

- Att bli en del i ett team och ett snabbfotat företag som vill växa

- Fast lön + provision och ett generöst förmånspaket (friskvård, pensioner etc)

- Utvecklingsmöjligheter tillsammans med att företaget växer

- Flexibilitet med stort eget ansvar

- En arbetsplats med fantastiska kollegor och härlig stämning

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Netjobs Group AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Netjobs Group AB .

Ambitiös Rekryteringsspecialist av talanger inom telesales

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Jan 10
Vi söker dig som är en mycket ambitiös person och gärna har framgångsrik erfarenhet av att rekrytera de bästa säljtalangerna inom telefonförsäljning och brinner för att vara en energisk ambassadör för att bygga ett starkt Employer Brand.

OM NETJOBS GROUP
NetJobs Group AB hjälper svenska arbetsgivare med nischad jobbannonsering och employer branding genom exponering på våra specialiserade jobbsajter och karriärmässor. I vårt dagliga arbete drivs vi av vår vision är att bli den ledande aktören i Sverige inom digital Jobbannonsering och Employer Branding. Mer information om NetJobs som arbetsplats finns på https://career.netjobs.com och www.netjobsgroup.com (http://www.netjobsgroup.com/)

OM TJÄNSTEN

Som Rekryteringsspecialist på NetJobs Group AB är din främsta huvuduppgift för att driva hela vår interna rekryteringsprocessen av målmedvetna Innesäljare B2B till vår expansiva säljorganisation och därmed aktivt bidra till att vi uppnår våra ambitiösa tillväxtmål.

Dina mest grundläggande arbetsuppgifter blir att:

- Skapa starka och kvalitativa talangflöden av innesäljare B2B genom att publicera jobbannonser på externa mediakalaner proaktivt attrahera kandidater

- Strukturerat och effektivt kvalificera, intervjua och utvärdera innesäljtalanger i ett högt tempo enligt fastställd process, mall och frågor.

- Säkerställa att vi uppnår våra fastställda mål av antalet nyrekryteringar av innesäljare varje månad.

- Förbättra och tydliggöra vår Employer Branding strategi, arbeta fram EVP och utforma relevant content till sociala medier och vår karriärsida

- Öka strukturkapitalet i vår rekrytering genom att systematiskt förbättra vår rekryteringsprocess, kravprofilsmallar, intervjuguider, screening verktyg och jobbannonsmallar mm.

DIN PROFIL

Du som söker har följande kvalifikationer:

- Minst ett års dokumenterat framgångsrik erfarenhet av att rekrytera hungriga innesäljare med stark vilja att lyckas.

- Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift.

- Goda kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel och PowerPoint). Erfarenhet av att använda IT-system och verktyg för rekryteringshantering är meriterande

- Du får gärna ha kompetens och framgångsrik erfarenhet av att använda sociala medier för att attrahera topptalanger inom försäljning

DINA PERSONLIGA EGENSKAPER
För att lyckas i rollen och på NetJobs Group tror vi att du är en mycket ambitiös person med hög arbetskapacitet, är en handlingskraftig Doer, är ansvarsfull samt sist men inte minst en väldigt positiv och professionell ambassadör både internt och externt för NetJobs.
För att vara framgångsrik i tjänsten är du en självgående och strukturerad person som gillar att ha många kontaktytor inom organisationen. Du tar egna initiativ, driver frågor framåt, trivs med att skapa struktur och tycker om ordning och reda. Du trivs att arbeta operativt och har en prestigelös inställning. Då rollen innebär ett flitigt kontaktskapande för att hitta rätt kandidat är det viktigt att du är ihärdig och gillar utmaningar.

Som person sprider du härlig energi omkring dig. Du har förmodligen nära till skratt, men har samtidigt en hög integritet och professionalism i din yrkesroll. Du kommer vara NetJobs största brand ambassadör till kandidater. Vidare är du kommunikativ och har lätt för att entusiasmera, har gott ordningssinne samt gillar att hålla ett högt tempo. Slutligen är du lyhörd och har ett genuint intresse för andra människor.

ANSTÄLLNINGSVILLKOR

Vi erbjuder tillsvidareanställning (med sex månaders provanställning) med start enligt överenskommelse. Omfattningen är heltid. Fast månadslön 25 000 kr.

Du är stationerad på vårt nya kontor på Artillerigatan 42, ett stenkast från Östermalmstorg i centrala Stockholm.

Vill du bli en viktig del av NetJobs tillväxtresa?

Varmt välkommen att skicka in din personliga ansökan snarast till henrik.kvick@netjobs.se

Ansökningar behandlas löpande.

Ansök nu

Sommer 2024 – Sykepleier/vernepleier i 80-100%

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Feb 23
PacuraMed (tidligere Reflekt Helse) søker etter dyktige og engasjerte sykepleiere/vernepleiere for oppdrag i vakre byer som Bergen,Haugesund,Stavanger, og flere sjarmerende kommuner på Vestlandet sommeren 2024.
Vi trenger sommervikarer i periode uke 24 til uke 34. Skriv gjerne i hvilken tidsperiode i sommer du kan jobbe.
Vi gir deg muligheten til å påvirke din egen turnus, slik at du kan finne den perfekte balansen mellom jobb og fritid. Vi forstår viktigheten av fleksibilitet, derfor tilbyr vi et bredt spekter av vaktmuligheter - dag, kveld, natt, helg og langvakter. Det er du som bestemmer når, hvor og hvor mye du vil jobbe. Hos PacuraMed legger vi stor vekt på å tilrettelegge etter dine ønsker og tilgjengelighet, slik at du kan trives både på og utenfor arbeidsplassen.
Bli med oss og opplev en sommer fylt med spennende muligheter!
Vi har oppdrag på:
Sykehjem
Hjemmesykepleien
Omsorgsbolig
Avlastning
Helsehus
Legevakt

Vi mottar også henvendelser fra andre typer helseinstitusjoner.
Vi tilbyr:
Lønn over tariff + 12% feriepenger
Mulighet til å delta i vårt Lojalitetsprogram - "Verdsatt Medarbeider" med mange gode fordeler ( Herunder bonuser, firmahytteordning, treningstøtte m.m)
Vervepremie
Sommerbonus * egne vilkår
Kurs/opplæring og kompetanseutvikling, eks HLR-kurs
Fleksibilitet og valgmuligheter
Dekket reise og bolig dersom du kommer utenbys fra
Tett personlig oppfølging og god informasjon fra egen rådgiver
Vakttelefon uten om kontorets åpningstider
Gode pensjon- og forsikringsordninger

Ønskende kvalifikasjoner:
Offentlig godkjent sykepleier
Politiattest uten anmerkninger
Positiv og fleksibel innstilling
Seriøs og pålitelig
Omsorgsfull og glad i å jobbe med mennesker

Vi oppfordrer både erfarne og nyutdannede sykepleiere til å søke. Hos oss vil du motta all nødvendig informasjon og oppfølging, slik at du kan føle deg trygg og forberedt før oppstart.
Høres dette ut som en spennende mulighet for deg? Eller vil du vite mer om de fantastiske mulighetene vi kan tilby? Ikke nøl med å registrere deg i dag og legg gjerne ved din CV.
Vi ser frem til å komme i kontakt med deg og dele mer om de spennende opplevelsene som venter!

Ansök nu

Vi søker helsepersonell til bemanningspool i Bodø og omegn

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Feb 23
Vi ønsker å utvide vår bemanningspool i Bodø kommune og flere kommuner rundt da vi nå leverer helsepersonell til området. Sommeroppdrag, korttidsoppdrag eller langtidsoppdrag? Vi har alt!
Vi har oppdrag i mange kommuner rundt i Nord-Norge og har alltid behov for dyktig helsepersonell.
Vi har oppdrag på blant annet sykehjem, hjemmesykepleien, bofelleskap, omsorgsbolig, helsehus og legevakt
Vi tilbyr:
Lønn over tariff + 12% feriepenger
Mulighet til å delta i vårt Lojalitetsprogram - "Verdsatt Medarbeider" med mange gode fordeler ( Herunder bonuser, firmahytteordning, treningstøtte m.m)
Vervebonus på inntil 5000 kr *egne vilkår
Kurs/opplæring og kompetanseutvikling, eks HLR-kurs
Fleksibilitet og valgmuligheter
Dekket reise og bolig dersom du kommer utenbys fra
Tett personlig oppfølging og god informasjon fra egen rådgiver
Vakttelefon uten om kontorets åpningstider
Gode pensjon- og forsikringsordninger

Ønskende kvalifikasjoner:
Autorisasjon som sykepleier/helsefagarbeider
Politiattest uten anmerkninger
Positiv og fleksibel innstilling
Seriøs og pålitelig
Omsorgsfull og glad i å jobbe med mennesker

Ansök nu

Er du nyutdannet sykepleier eller vernepleier og ikke vet hvor

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Feb 23
Er du nyutdannet sykepleier eller vernepleier i 2024, og er på jakt etter en spennende, fleksibel og varierende jobb? Da ønsker vi å komme i kontakt med deg!
I PacuraMed er du fast ansatt, men kan velge å arbeid ved mange ulike helseforetak i hele Norge. Det er en veldig fin måte å skaffe seg variert arbeidserfaring på, uten å måtte bytte arbeidsgiver. Arbeidsstedene vi samarbeider med er kjent for å ta veldig godt imot våre ansatte, gi opplæring og gjøre det de kan for at man skal trives så du trenger ikke bekymre deg for at du må ha mye erfaring med deg i bagasjen.
Vi er hele tiden arbeidsgiveren din og vil ta godt vare på deg. Våre rådgivere har god erfaring med bemanning og vet hva som skal til for å lykkes i jobb. Du vil få all informasjon og oppfølging du behøver, slik at du føler deg trygg og klar før oppstart. Etter oppstart, får du så klart samme gode oppfølging!
Vi tilbyr jobb på f.eks.:
Helsehus
Hjemmesykepleie
Vurderingsteam
Sykehjem
Omsorgsbolig
Bofellesskap
Legekontor

Vi søker nyutdannede sykepleiere eller vernepleiere som ønsker å jobbe periodevis, deltid eller heltid. Ønsker du å ta en ekstra vakt innimellom, jobbe periodevis eller sikre deg en sommerjobb? Som ansatt forteller du oss når du er tilgjengelig for å jobbe så tilrettelegger vi så godt vi kan etter dine ønsker, kompetanse og tilgjengelighet.
Ønsker du å jobbe et annet sted enn der du bor så dekker vi reise utgifter og bolig.
PacuraMed tilbyr deg:
Lønn over tariff
Fast stilling i PacuraMed AS
Fleksibilitet og valgmuligheter
Lojalitetsprogram - "Verdsatt Medarbeider" - med mulighet for firmahytteordning, bidrag til treningsavgift og lojalitetsbonus
Sommerbonus * egne vilkår
Vervepremie
Kurs/opplæring og kompetanseutvikling, eks HLR-kurs
Dekket reise og bolig, dersom du kommer utenbys fra
Pensjon- og forsikringsordninger
Tett personlig oppfølging og god informasjon fra egen rådgiver
Vakttelefon uten om kontorets åpningstider
Feriepenger 12 %

Ønskede kvalifikasjoner:
Norsk autorisasjon som sykepleier eller vernepleier
Gyldig politiattest uten anmerkninger
Godt norsk språk både muntlig og skriftlig, eller annet skandinavisk språk
Evne til å arbeide strukturert og selvstendig
Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
Fleksibel og positiv innstilling

Registrer deg i dag så tar vi kontakt med deg.
Vi håper på å høre fra deg!

Ansök nu

Finn din perfekte sommerjobb sammen med PacuraMed!

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Feb 23
VI HAR MANGE SOMMEROPPDRAG Å VELGE i ALLERED NÅ!
Avtaler du et sommeroppdrag med oss før 1. april, tilbyr vi en TIDLIG SIGNERINGSBONUS!
PacuraMed har avtaler med kommuner over hele Østlandet og kan tilby jobbet blant annet her:
Bærum
Asker
Drammen
Kongsberg
Notodden
Rjukan
Ski
Vestby
Jessheim
Gol
Ål
Geilo

Her finner du fine muligheter for sjøliv og bading eller en deilig fjelltur etter vakten din.
Vi kan også tilby sommeroppdrag andre steder enn nevnt ovenfor.
Arbeidssteder du kan velg i er f. eks:
Sykehjem
Hjemmesykepleien
Omsorgsbolig
Helsehus (korttid og rehabilitering)
Legevakt

SOMMERBONUS på inntil NOK 15. 000,-
PacuraMed har lang erfaring med å hjelpe til med bemanningen i disse områdene og har opparbeidet gode relasjoner til avdelingslederne. Vi vet hva de ønsker og forventer av våre ansatte. Du vil få all nødvendig informasjon og oppfølging slik at du føler deg trygg og klar før oppstart og så klart også videre i din ansettelse hos PacuraMed.
Vi ønsker at våre ansatte skal ha det fint på jobb og være fornøyde med oss som sin arbeidsgiver.
PacuraMed tilbyr deg:
Gode lønnsbetingelser
Vi dekker reise og bolig om du bor langt ifra ditt arbeidssted
Sommerbonus
Medlemskap i vårt lojalitetsprogram "Verdsatt Medarbeider" med mange godt fordeler som bonus, firmahytter, treningsstøtte og gode forsikringer
Vervepremie om du verver helsefagarbeider og/eller sykepleier til PacuraMed
Fleksibilitet og valgmuligheter
Tett personlig oppfølging og god informasjon
Vakttelefon du kan nå oss på utenfor kontorets åpningstider alle dager hele året
Gode pensjon- og forsikringsordninger

Krav til søker:
Godkjent norsk autorisasjon som sykepleier
Gyldig politiattest uten anmerkninger
Krav til norsk språk varierer fra nivå B2 til C1
Førerkort kreves i hjemmesykepleien
Jobb på legevakt krever ofte at du kan vise til tidligere arbeidserfaring fra legevakt
Positiv og fleksibel som person
Seriøs og pålitelig
Trygg i rollen som sykepleier
Omsorgsfull og glad i å jobbe med mennesker

Vi ser frem til å høre fra deg!

Ansök nu

Sykepleier som ønsker spennende sommeroppdrag på legevakt?

Smärtsjuksköterska
Läs mer Feb 23
Er du ny utdannet eller erfaren sykepleier som ønsker å jobbe på legevakt?
Vi søker dyktige sykepleiere som ønsker å ha en aktiv og spennende arbeidshverdag i sommer i år.
PacuraMed har avtaler med kommuner over hele Norge, og har mange oppdrag å velge i allerede nå.
Oppdragsperiode er fra uke 24 til og med uke 33.
*Avtaler du et sommeroppdrag med oss før 1. april, tilbyr vi en TIDLIG SIGNERINGSBONUS!
PacuraMed tilbyr deg:
Gode lønnsbetingelser
Vi dekker reise og bolig om du bor langt ifra ditt arbeidssted
Sommerbonus
Medlemskap i vårt lojalitetsprogram "Verdsatt Medarbeider" med mange godt fordeler som bonus, firmahytter, treningsstøtte og gode forsikringer
Vervepremie om du verver helsefagarbeider og/eller sykepleier til PacuraMed
Fleksibilitet og valgmuligheter
Tett personlig oppfølging og god informasjon
Vakttelefon du kan nå oss på utenfor kontorets åpningstider alle dager hele året
Gode pensjon- og forsikringsordninger

Krav til søker:
Godkjent norsk autorisasjon som sykepleier
Skandinavisk språk, både muntlig og skriftlig. Ikke-nordiske søkere må kunne dokumentere minimum B2 nivå i norsk.
Gyldig politiattest uten anmerkninger
Positiv og fleksibel som person
Seriøs og pålitelig
Trygg i rollen som sykepleier
Omsorgsfull og glad i å jobbe med mennesker

Vi ser frem til å høre fra deg!

Ansök nu