Stockholm: Ekonomichef

Hitta ansökningsinfo om jobbet Ekonomichef i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2023-03-14 // Varaktighet: Heltid

De fristående sparbankerna i Vadstena, Kinda-Ydre och Åtvidaberg samordnar administration och diverse specialistfunktioner genom bolaget Spar Tjänster i Linköping AB. Bolaget etablerades 2010 och finns sedan juni 2011 i centrala Linköping.
Spar Tjänster tillhandahåller Ekonomifunktionen till flera sparbanker.
Vi utvecklar nu vår verksamhet och söker:
Ekonomichef till två av våra sparbanker i samarbetet
Din Roll
I denna roll kommer du arbeta nära våra uppdragsgivare och vara delaktig i utveckling av såväl bankens ekonomifunktion som hela verksamheten.
Ekonomichef ansvar bl a för följande områden:
Bokslut, årsredovisning och budget
Prognoser, uppföljning och analys
Löpande finans- och likviditetsförvaltning
Myndighetsrapportering
Ränte- och produktadministration samt
Omvärldsbevakning inom ekonomiområdet

Du rapporterar till VD och ingår i bankernas ledningsgrupp samt är föredragande till styrelsen inom ansvarsområdet.
Tillsammans med övriga medarbetare inom vår Ekonomi-organisation kommer du även arbeta operativt med bl a bokslut och myndighetsrapportering för ett flertal sparbanker:
Vad erbjuder vi dig?
Du får möjlighet att arbeta inom ett område som har hög prioritet i banken, i nära samarbete med erfarna och trevliga kollegor. Arbetet blir varierande genom att du arbetar brett inom ekonomiområdet och med flera uppdragsgivare. Du får också möjlighet att utvecklas inom bank- och finansområdet, där ingen dag behöver vara den andra lik. Hos oss är vi måna om att medarbetare utvecklas och har kul på jobbet.
Vem är du?
Vi söker dig som har en relevant akademisk utbildning och flera års arbetslivserfarenhet från kvalificerat ekonomiarbete. Tidigare erfarenheter av ekonomistyrning inom finansiell verksamhet är starkt meriterande.
För oss är det viktigt att du har de personliga egenskaper som vi söker och för att lyckas i denna roll är du självgående, analytisk och lösningsorienterad. Du har en förmåga att tolka regelverkstext och att sedan omsätta den i praktiken. Då en stor del av vårt regelverk kommer från EU är goda kunskaper i engelska önskvärt.
Du tycker om att arbeta med såväl operativa som strategiska frågor. Du stimuleras av att arbeta proaktivt och drivs av att utveckla verksamheten på ett innovativt sätt tillsammans med sparbankernas ledning. Du har en god kommunikativ förmåga och förmedlar kunskap/information vidare till andra på ett lättillgängligt sätt. Du är prestigelös då detta är en förutsättning för att kunna arbeta i en förhållandevis liten organisation. Då arbetet innebär samverkan med flera olika funktioner är du en god relationsbyggare som ser samarbete som en förutsättning för att nå bästa möjliga resultat.
Arbetet sker till största del på vårt kontor i Linköping.
Din anställning kommer vara i Spar Tjänster i Linköping AB.
Vi kommer kalla till intervjuer löpande under ansökningstiden.
Frågor kring tjänsten besvaras av Spar Tjänsters VD Annelie Sigvall, telefon 076-144 86 84.
Ansökan senast den 19 mars.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Ekonomichef

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Ekonomichef.

Head of Treasury

Läs mer Apr 11
Northmill Bank is a pioneering financial institution at the intersection of technology and finance, committed to revolutionizing the way people manage and protect their financial well-being. We are creating a different kind of banking experience, digital yet personal.
Northmill Bank was founded in 2006 and have grown to over 170 employees in 4 countries, 2.500 merchants and 600.000 end users. We use the latest technology to develop safe, smart, and user-friendly products for our customers. They are the sole reason why we do what we do. We are a 100% cloud-based product company where technology is the driver to create smarter banking products.
Grab this opportunity to be a part of us and our journey!
About the role
Northmill is looking for a Head of Treasury with previous experience from banking or equivalent regulated business. You will be responsible for Northmill's Treasury team and ensure that the department effectively monitors, analyzes and reports on the capital- and liquidity situation and other financial risks.Lead the Treasury team while at the same time you are hands-on in the operational treasury activities
Responsibilities
Ensure ongoing management, analysis and planning of the bank's financial risk and the capital situation
Ensure effective management of the liquidity portfolio
Strategically responsible for managing the bank's financial risks when new business initiatives are introduced
Ensure good quality of internal and external (regulatory) reporting
Ensure the establishment of the ICLAAP and recovery plan and lead work within the ICLAAP committee's responsibilities
Present the bank's financial risks and capital situation to the Board and Management
Always be up-to-date on relevant regulations
Ensure that the Treasury team manage ongoing ad-hoc analyzes related to financial risks and assist the business with relevant analyzes when necessary
Act as the main contact with the Central Bank, including ensuring that the Northmill meets all requirements from the Central Bank
Act as the main point of contact to other banks that Northmill has a business relationship with
Included in the communication with the Swedish Financial Supervisory Authority

Qualifications
A university degree within business/economics, engineering, mathematics or equivalent
Minimum 5 years’ relevant work experience from Treasury within the financial sector or equivalent consulting background
Experience from working in a regulated company
Experience of working with regulatory reporting, primarily COREP
Experience working with ICLAAP and capital planning
Excellent knowledge of relevant regulations
Excellent communication and presentation skills
Excellent problem solving skills and attention to detail and actionable conclusions from data
A strong interest in the financial markets and how they work

Fun Facts:
Work-life balance - hit the gym two minutes away or go for a jog in the city.
Event - highly appreciated “Northchill” every month.
Health - 5000 kr health care allowance
Breakfast and fruits every day, as well as "holy fika” each Friday.
Regular after work and celebrated successes at the office.
Stockholm's most beautiful office space that the city has to offer, right in the city center with incredible views and our very own roof top terrace.

Apply today and be a part of Northmill!

Ansök nu

CFO/COO till Vägjobb Stockholm eller Örebro!

Läs mer Mar 29
Vägjobb söker nu en CFO/COO till Stockholm eller Örebro
På uppdrag av Vägjobb söker Amarelle & Partners nu en verksamhetsnära CFO/COO som vill delta i en spännande tillväxtresa. Vägjobb har idag en omsättning på 100 mkr med målet att nå 150 mkr år 2026. Vägjobb ingår i en koncernen Svevik Industri ABsom har en omsättning på 1 mdkr.
Som CFO/COO kommer du att vara en nyckelfigur för Vägjobbs framgång genom att ansvara för den finansiella förvaltningen och rapporteringen. Du förväntas vara proaktiv och prestigelös, med en stark analytisk förmåga, för att identifiera möjligheter och effektivisera verksamheten. Detta är en roll där du även jobbar som VD:s högra hand och är delaktig i framtagandet av strategiska beslut, så väl som i operativa beslut i vardagen. Eftersom rollen utöver CFO innebär ett uppdrag som COO behöver du utöver ett strategiskt tänkande ha en utvecklad förståelse för affären och dess påverkan på resultatet.
Huvudkontoret är beläget i Örebro, övriga kontor är i Stockholm och Göteborg. Regelbundna resor till övriga kontor förväntas.
Passar detta in på dig? Då är du välkommen att söka!
Om Oss: Vägjobb i Sverige AB är ett ledande företag inom väg- och infrastruktursektorn med stark tillväxt och spännande projektmöjligheter.
På Vägjobb i Sverige AB är vår personal och vårt team vår mest värdefulla tillgång. Vi strävar efter att skapa en arbetskultur där omsorg om våra medarbetare är i fokus. Genom att främja en atmosfär av ömsesidigt stöd, respekt och samarbete strävar vi efter att skapa en arbetsplats där varje individ kan växa och trivas.
Vi ser till att vår personal ges möjligheter till kontinuerlig utveckling och kompetensförbättring. Genom att erbjuda utbildningsmöjligheter och stöd i karriärutveckling bidrar vi till våra medarbetares framgång och välbefinnande.
Vi är stolta över att vara en del av ett team som värnar om varandra, arbetar tillsammans mot gemensamma mål och skapar en arbetsmiljö där varje individ känner sig uppskattad och sedd. På Vägjobb är vi inte bara kollegor.
Ansvarsområden:
Upprätta månadsbokslut, budget och prognoser samt ansvara för efterföljande rapportering till koncernledning, styrelse och myndigheter
Ansvara för bolagets ekonomiska förvaltning
Finansiell analys och rådgivning
Aktivt delta i kalkylberäkningar och anbudsprocesser
Nära bollplank till VD
Delta tillsammans med VD i finansiella och operationella rapporteringar med styrelse och koncernledning
Personalansvar för 4 medarbetare, i Örebro
Säkerställa att stabsfunktionen har en effektiv bemanning och arbetssätt

Kvalifikationer och egenskaper:
Du har relevant universitetsutbildning inom ekonomi med minst fyra års erfarenhet från en liknande roll. Du har revision och/eller redovisning i grunden och har därefter arbetat med ekonomistyrning och affärsanalys i en bredare och mer strategisk roll.
För att lyckas och trivas i rollen är du en mycket analytisk person som trivs med att arbeta både strategiskt och affärsnära. Du har en god kommunikativ förmåga, är rak och tydlig och har ett proaktivt förhållningssätt. Utöver detta vill vi att du är en prestigelös person och en trygg ledare med ett öppet och engagerat förhållningssätt.
Du är nyfiken med ett öga för utvecklingsmöjligheter och förmåga att omvandla strategiska planer till handling. Du kan snabbt sätta dig in i olika situationer, samarbeta för att komma på kreativa lösningar och har kraften att driva igenom dessa självständigt.
ANSÖKAN
I denna rekrytering samarbetar vi med rekryteringsföretaget Amarelle & Partners. För frågor om tjänsten kontakta gärna rekryteringspartnern Martin Amarelle på martin@amarelle.se
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Vi tillämpar löpande urval så ansök gärna idag.
Varmt välkommen med din ansökan!
Start: Enligt överenskommelse
Placering: Stockholm eller Örebro
Omfattning: Heltid

Ansök nu

Finance Manager

Läs mer Feb 13
Är du social och driven person med en stark entreprenörsanda och erfarenhet av att arbeta med brett ekonomiarbete på mindre eller mellanstora bolag? Lockas du av möjligheten att få arbeta på ett mindre dynamiskt bolag som befinner sig i en spännande expansiv fas där du får vara med och driva utveckling inom ekonomifunktionen? Då kan rollen som Finance Manager på Wellectronics vara nästa steg för dig.

Wellectronics bedriver verksamhet inom området hemelektronik med inriktning på hälsa, kroppsvård och välmående. Företagets försäljning kommer uteslutande från ett varumärke, Beurer, där man är exklusiv distributör för den svenska och norska marknaden. Sedan maj 2023 är Beurer delägare i bolaget med en plan för fortsatt nordisk expansion och har nu behov att rekrytera ett antal tjänster för att stärka organisationen för genomförande av planen med den nordiska expansionen.

OM ROLLEN
Som Finance Manager har du ett brett övergripande ansvar för företagets ekonomi och administration. Du arbetar löpande för att utveckla och effektivisera bolagets processer och rutiner och arbetar i nära dialog med den interna organisationen såväl som externa parter. För rätt person finns det goda möjligheter att fortsätta utvecklas tillsammans med bolaget och på sikt axla ett personalansvar för det team man byggt upp.

Arbetet innefattar bland annat:

- Framtagning av resultat- och balansräkning samt bokslut och årsredovisning

- Rapportering internt och externt

- Ansvar för löpande bokföring

- In-och utbetalningar, fakturering samt leverantörs- och kundreskontra

- Huvudansvar för kontakten med bank, försäkringsbolag, revisorer och andra konsulter inom ekonomi och administration

- Ansvar för framtagning och uppföljning av budget

- Ekonomistyrning/controlling

I samband med den nordiska expansionen öppnas nya möjligheter att få hantera momsfrågor, redovisning och valutafrågor på den nordiska marknaden, samt navigera genom de olika regelverken och systemen som gäller i respektive land.

OM DIG:
Vi söker dig som är social och driven med en stark entreprenörsanda. Du trivs i en miljö med kollegor som är raka och professionella med hjärtat på rätta stället och du lockas av möjligheten att vara en nyckelspelare på en spännande tillväxtresa.

Från tidigare roller är du van att arbeta under stort eget ansvar, du kan självständigt planera och strukturera upp ditt arbete samt har erfarenhet av att arbeta med brett ekonomiarbete på mindre eller mellanstora bolag. Kunskap i Visma är ett plus och erfarenhet från arbete med olika valutor och företag med verksamhet i flera länder är meriterande.

ANSÖKAN
Hoppas att vi har väckt ditt intresse och att du är nyfiken på att veta mer om rollen. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart du kan. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten får du gärna kontakta oss på jobb@switchgame.se

OM SWITCH GAME
Switch Game är rekrytering- och konsultbyrån som gör de krångliga enkelt, superenkelt. Genom att kombinera beprövade metoder med moderna arbetssätt och ny teknik kan vi hitta unika matchningar, snabbt och med hög träffsäkerhet. Vi arbetar alltid tvåvägs och söker kandidater till uppdrag såväl som uppdrag till kandidat vilket skapar en dynamisk organisation med många spännande möjligheter.

Ansök nu

Ekonomiansvarig till spännande tillväxtbolag

Läs mer Dec 27
Är du en självgående, noggrann och lösningsorienterad person med erfarenhet av brett ekonomiarbete på mindre eller mellanstora bolag? Lockas du av möjligheten att få arbeta på ett mindre dynamiskt bolag som befinner sig i en spännande expansiv fas där du får vara med och driva utveckling inom ekonomifunktionen? Då kan rollen som Finance Manager på Wellectronics vara nästa steg för dig.

Wellectronics bedriver verksamhet inom området hemelektronik med inriktning på hälsa, kroppsvård och välmående. Företagets försäljning kommer uteslutande från ett varumärke, Beurer, där man är exklusiv distributör för den svenska och norska marknaden. Sedan maj 2023 är Beurer delägare i bolaget med en plan för fortsatt nordisk expansion och har nu behov att rekrytera ett antal tjänster för att stärka organisationen för genomförande av planen med den nordiska expansionen.

OM ROLLEN
Som Finance Manager har du ett brett övergripande ansvar för företagets ekonomi och administration. Du arbetar löpande för att utveckla och effektivisera bolagets processer och rutiner och arbetar i nära dialog med den interna organisationen såväl som externa parter. För rätt person finns det goda möjligheter att fortsätta utvecklas tillsammans med bolaget och på sikt axla ett personalansvar för det team man byggt upp.

Arbetet innefattar bland annat:

- Framtagning av resultat- och balansräkning samt bokslut och årsredovisning

- Rapportering internt och externt

- Ansvar för löpande bokföring

- In-och utbetalningar, fakturering samt leverantörs- och kundreskontra

- Huvudansvar för kontakten med bank, försäkringsbolag, revisorer och andra konsulter inom ekonomi och administration

- Ansvar för framtagning och uppföljning av budget

- Ekonomistyrning/controlling

I samband med den nordiska expansionen öppnas nya möjligheter att få hantera momsfrågor, redovisning och valutafrågor på den nordiska marknaden, samt navigera genom de olika regelverken och systemen som gäller i respektive land.

OM DIG:
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta självständigt med brett ekonomiarbete på mindre eller mellanstora bolag. Kunskap i Visma är ett plus och erfarenhet från arbete med olika valutor och företag med verksamhet i flera länder är meriterande.

Som person är du effektiv, noggrann och strukturerad. Du trivs med att arbeta under stort eget ansvar, är van att självständigt planera och strukturera upp ditt arbete och är bekväm i att hantera det ansvar som kommer med frihet och flexibilitet. Du ser dig själv som en målmedveten och aktiv medlem i ett team och är inte rädd för att driva på både dig själv och dina kollegor för att nå gemensamt uppsatta mål.

Rollen kräver flytande kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift.

ANSÖKAN
Hoppas att vi har väckt ditt intresse och att du är nyfiken på att veta mer om rollen. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart du kan. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten får du gärna kontakta oss på jobb@switchgame.se

OM SWITCH GAME
Switch Game är rekrytering- och konsultbyrån som gör de krångliga enkelt, superenkelt. Genom att kombinera beprövade metoder med moderna arbetssätt och ny teknik kan vi hitta unika matchningar, snabbt och med hög träffsäkerhet. Vi arbetar alltid tvåvägs och söker kandidater till uppdrag såväl som uppdrag till kandidat vilket skapar en dynamisk organisation med många spännande möjligheter.

Ansök nu

Ekonomichef till WE Travel Group i Stockholm

Läs mer Apr 16
Vi söker en engagerad, operativ och effektiv ekonomichef till resekoncernen Tour Operators WE Travel Group.
Vår kunds varumärken är några av Sveriges ledande arrangörer av nischade specialresor (Grand Tours, Historiska Resor, ReseSkaparna, PRO Medlemsresor och Äventyrsresor). Företaget utgörs av ett sammansvetsat team som arbetar i fina ljusa lokaler i Gamla Stan i Stockholm.
Ditt uppdrag
Som ekonomichef har du ett helhetsansvar för företagets ekonomifunktion och alla ekonomiska frågor både på en strategisk och operativ nivå. Ansvaret innefattar att driva arbetet med hela det ekonomiska flödet, högt som lågt. I uppdraget ingår även att fortlöpande ta fram, analysera och rapportera budget, lönsamhet, statistik samt uppföljningar och avstämningar till ledningsgrupp och styrelse.
Som ekonomichef har du ansvar för budget, prognoser, bokslut, myndighetsrapportering, inkomstdeklarationer, momsavstämningar, löner, valutaterminer, resegarantier till Kammarkollegiet, koncernredovisning och årsredovisning.
I rollen ingår personalansvar för en medarbetare på ekonomiavdelningen. Du rapporterar till företagets VD och du sitter i företagets ledningsgrupp.
Vem är du?
För att axla rollen som ekonomichef har du ett par års erfarenhet av ett ekonomiskt helhetsansvar på ett mindre eller medelstort företag och relevant utbildning, med inriktning mot ekonomi eller controlling. Du ska ha erfarenhet av personalledning och det är meriterande med erfarenhet av resebranschen.
Vi söker efter en trygg och tydlig ledare som är noggrann och pålitlig. Du driver och följer upp verksamheten på ett konsekvent och strukturerat sätt. Som person är du prestigelös och flexibel och har förståelse för att det ibland finns behov av att snabbt skifta fokus. Du är en god lagspelare som gillar att samarbeta med alla kollegor. För att trivas i rollen är det viktigt att ha pondus och kunna ta egna initiativ. Du är en utpräglad doer och tycker om att vara delaktig i verksamheten. Att vara kundorienterad och kommunikativ är slutligen viktiga egenskaper för dig.

Mer om tjänsten
Tillsättning: gärna start 1 juli 2024
Omfattning: deltid 75-80% eller enligt överenskommelse
Placering: Gamla Stan, Stockholm

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Netjobs Group AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Netjobs Group AB .

Ambitiös Rekryteringsspecialist av talanger inom telesales

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Jan 10
Vi söker dig som är en mycket ambitiös person och gärna har framgångsrik erfarenhet av att rekrytera de bästa säljtalangerna inom telefonförsäljning och brinner för att vara en energisk ambassadör för att bygga ett starkt Employer Brand.

OM NETJOBS GROUP
NetJobs Group AB hjälper svenska arbetsgivare med nischad jobbannonsering och employer branding genom exponering på våra specialiserade jobbsajter och karriärmässor. I vårt dagliga arbete drivs vi av vår vision är att bli den ledande aktören i Sverige inom digital Jobbannonsering och Employer Branding. Mer information om NetJobs som arbetsplats finns på https://career.netjobs.com och www.netjobsgroup.com (http://www.netjobsgroup.com/)

OM TJÄNSTEN

Som Rekryteringsspecialist på NetJobs Group AB är din främsta huvuduppgift för att driva hela vår interna rekryteringsprocessen av målmedvetna Innesäljare B2B till vår expansiva säljorganisation och därmed aktivt bidra till att vi uppnår våra ambitiösa tillväxtmål.

Dina mest grundläggande arbetsuppgifter blir att:

- Skapa starka och kvalitativa talangflöden av innesäljare B2B genom att publicera jobbannonser på externa mediakalaner proaktivt attrahera kandidater

- Strukturerat och effektivt kvalificera, intervjua och utvärdera innesäljtalanger i ett högt tempo enligt fastställd process, mall och frågor.

- Säkerställa att vi uppnår våra fastställda mål av antalet nyrekryteringar av innesäljare varje månad.

- Förbättra och tydliggöra vår Employer Branding strategi, arbeta fram EVP och utforma relevant content till sociala medier och vår karriärsida

- Öka strukturkapitalet i vår rekrytering genom att systematiskt förbättra vår rekryteringsprocess, kravprofilsmallar, intervjuguider, screening verktyg och jobbannonsmallar mm.

DIN PROFIL

Du som söker har följande kvalifikationer:

- Minst ett års dokumenterat framgångsrik erfarenhet av att rekrytera hungriga innesäljare med stark vilja att lyckas.

- Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift.

- Goda kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel och PowerPoint). Erfarenhet av att använda IT-system och verktyg för rekryteringshantering är meriterande

- Du får gärna ha kompetens och framgångsrik erfarenhet av att använda sociala medier för att attrahera topptalanger inom försäljning

DINA PERSONLIGA EGENSKAPER
För att lyckas i rollen och på NetJobs Group tror vi att du är en mycket ambitiös person med hög arbetskapacitet, är en handlingskraftig Doer, är ansvarsfull samt sist men inte minst en väldigt positiv och professionell ambassadör både internt och externt för NetJobs.
För att vara framgångsrik i tjänsten är du en självgående och strukturerad person som gillar att ha många kontaktytor inom organisationen. Du tar egna initiativ, driver frågor framåt, trivs med att skapa struktur och tycker om ordning och reda. Du trivs att arbeta operativt och har en prestigelös inställning. Då rollen innebär ett flitigt kontaktskapande för att hitta rätt kandidat är det viktigt att du är ihärdig och gillar utmaningar.

Som person sprider du härlig energi omkring dig. Du har förmodligen nära till skratt, men har samtidigt en hög integritet och professionalism i din yrkesroll. Du kommer vara NetJobs största brand ambassadör till kandidater. Vidare är du kommunikativ och har lätt för att entusiasmera, har gott ordningssinne samt gillar att hålla ett högt tempo. Slutligen är du lyhörd och har ett genuint intresse för andra människor.

ANSTÄLLNINGSVILLKOR

Vi erbjuder tillsvidareanställning (med sex månaders provanställning) med start enligt överenskommelse. Omfattningen är heltid. Fast månadslön 25 000 kr.

Du är stationerad på vårt nya kontor på Artillerigatan 42, ett stenkast från Östermalmstorg i centrala Stockholm.

Vill du bli en viktig del av NetJobs tillväxtresa?

Varmt välkommen att skicka in din personliga ansökan snarast till henrik.kvick@netjobs.se

Ansökningar behandlas löpande.

Ansök nu

Junior Account Manager

Account manager
Läs mer Apr 16
Är du redo att ta steget in i arbetslivet och ge din karriär en raketstart som Junior Account Manager? NetJobs Group letar efter dig mellan 20-27 år som brinner för att göra affärer och vill vara med och forma framtiden för digital jobbannonsering och Employer Branding!
Vad vi erbjuder:
- Grymma förtjänstmöjligheter som belönar din hårda arbetsinsats- Spännande utvecklingsmöjligheter där dina idéer och din ambition är nyckeln till framgång- Kontinuerlig coachning och stöttning för att du ska växa både som säljare och som individ- Supercoola ledare med massor av erfarenhet inom försäljning och ledarskap som vägleder dig mot toppen- Ett team med full fart framåt och mål i sikte, där varje framsteg firas tillsammans- Fast grundlön och möjlighet till grymma provisioner som belöning för dina framgångarVad du behöver:
- Ett starkt fokus på resultat för att nå och överträffa dina mål- Förmågan att ta ansvar och visa integritet i alla affärer- Mod att ta dig an nya utmaningar och pusha dig utanför din komfortzon- En brinnande önskan att växa inom försäljning och som person, med viljan att ständigt utmana dig själv- Suveräna kommunikationsfärdigheter och övertygelsekraft för att övertyga och inspirera andra- Ett stort intresse för försäljning och en drivkraft att ständigt utvecklas och lära dig nya saker- Ansvarstagande och noggrannhet i ditt arbete för att säkerställa bästa möjliga resultat- Motivation att tjäna pengar och belöna dig själv för dina framgångar- Kärlek till tävlingar och att sätta upp höga mål för att pusha dig själv till nya höjder- Bonuspoäng om du redan har en grym track record inom försäljning och kan visa upp imponerande resultat från tidigare arbeten
Känner du igen dig? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans erövra försäljningsvärlden och göra storslagna affärer!Intervjuerna sker löpande.
Vid frågor kontakta Lilyana Alsamawi på lilyana.alsamawi@netjobs.se

Ansök nu

B2B-Säljare Jobbannonsering

Account manager
Läs mer Apr 9
B2B-Säljare (Grundlön + Provision). NetJobs är ett svenskt tillväxtbolag som hjälper arbetsgivare med digital jobbannonsering och Employer Branding. Genom vår tekniska plattform med nischade digitala karriärvarumärken sammankopplar vi kvalificerade kandidater med attraktiva arbetsgivare. Läs mer på www.netjobsgroup.com
Nu söker vi på Netjobs Group dig som vill göra karriär inom försäljning.
Vi sitter centralt på Östermalm, med närhet till det mesta. Detta är en stor möjlighet för personer med hög drivkraft och som gillar att tävla.
Vi söker nu innesäljare som vill vara med och växa i ett spännande bolag där det finns goda chanser att avancera snabbt både gällande karriär och lön. Vi söker en extremt resultatinriktad person som vill framåt.

Om rollen:
- Sälja våra annonslösningar med telefon som främsta arbetsverktyg
- Vi arbetar enbart mot företag B2B
- Vi erbjuder branschens bästa säljutbildning och kontinuerlig coachning


Vi erbjuder dig:
- Möjlighet till goda förtjänstmöjligheter
- Fina utvecklingsmöjligheter inom bolaget
- Kontinuerlig coachning och uppföljning med sälj- & ledarskapsutbildningar
- Kompetenta ledare med många års erfarenhet inom försäljning och ledarskap
- Team med stor målinriktning
- Fast Grundlön & provision


Tidigare erfarenhet är meriterande men personligheten är avgörande. Vi på Netjobs söker dig som:
- Har starkt resultatfokus
- Tar ansvar
- Har hög integritet
- Är modig
- Vill göra karriär inom försäljning och växa som person och i sin yrkesroll


Vi vill att du:
- Är bra på att kommunicera och övertyga
- Har ett stort intresse av försäljning
- Söker utveckling och har en stor drivkraft
- Ansvarsfull och noga med sitt arbete
- Motiveras av att tjäna pengar
- Gillar tävlingar och är målinriktad
- Meriterande med goda säljresultat från tidigare arbeten


Är du personen vi söker, tveka inte på att skicka in en ansökan redan idag!

Ansökan:Vid frågor om tjänsten kontakta:
Lilyana Alsamawi
lilyana.alsamawi@netjobs.se

Ansök nu

Junior Account Manager

Account manager
Läs mer Apr 5
NetJobs Group AB är ett svenskt tillväxtbolag som hjälper arbetsgivare med digitala jobb, annonserings- och employer branding lösningar i syfte att attrahera, engagera och rekrytera rätt kandidater. Läs mer på www.netjobsgroup.com
Vi söker nästa stjärna till oss. Är du en positiv och driven person som vill ta ett första steg i karriären som junior account manager? Då är det dig vi söker!
Som junior account manager hos oss kommer du att arbeta med telefon som främsta verktyg och kontakta arbetsgivare i syfte att sälja in våra lösningar inom jobbannonsering och Employer Branding. Till en början kommer du att arbeta med nya kunder för att bygga upp din egen kundstock och bygga långsiktiga relationer.
Du erbjuds:
- Karriärmöjligheter med kontinuerlig produkt- och säljutbildning
- En arbetsvecka full med arbetsglädje och energi
- Säljtävlingar
- Roliga företagsaktiviteter
- En arbetsplats i fräscha lokaler vid Östermalmstorg


Vi söker dig som:
- Är orädd, målmedveten, motiverad och positiv
- Är socialt bekväm och har lätt för att bygga relationer
- Vill tjäna pengar och samtidigt utvecklas inom försäljning.

Ta chansen och bli en del av vårt framgångsrika team och ansök till tjänsten idag! Intervjuer sker löpande.
Vid frågor kontakta:
Lilyana Alsamawi
lilyana.alsamawi@netjobs.se

Ansök nu

Junior Account Manager

Account manager
Läs mer Apr 4
NetJobs Group AB är ett svenskt tillväxtbolag som hjälper arbetsgivare med digitala jobb, annonserings- och employer branding lösningar i syfte att attrahera, engagera och rekrytera rätt kandidater. Läs mer på www.netjobsgroup.com
Vi söker nästa stjärna till oss. Är du en positiv och driven person som vill ta ett första steg i karriären som junior account manager? Då är det dig vi söker!
Som junior account manager hos oss kommer du att arbeta med telefon som främsta verktyg och kontakta arbetsgivare i syfte att sälja in våra lösningar inom jobbannonsering och Employer Branding. Till en början kommer du att arbeta med nya kunder för att bygga upp din egen kundstock och bygga långsiktiga relationer.
Du erbjuds:
- Karriärmöjligheter med kontinuerlig produkt- och säljutbildning
- En arbetsvecka full med arbetsglädje och energi
- Säljtävlingar
- Roliga företagsaktiviteter
- En arbetsplats i fräscha lokaler vid Östermalmstorg


Vi söker dig som:
- Är orädd, målmedveten, motiverad och positiv
- Är socialt bekväm och har lätt för att bygga relationer
- Vill tjäna pengar och samtidigt utvecklas inom försäljning.

Ta chansen och bli en del av vårt framgångsrika team och ansök till tjänsten idag! Intervjuer sker löpande.
Vid frågor kontakta:
Lilyana Alsamawi
lilyana.alsamawi@netjobs.se

Ansök nu

Business Development Manager

Account manager
Läs mer Apr 10
Vi söker nu en ambitiös person med exceptionellt driv och utpräglad vinnarinstinkt till oss på NetJobs Group. Du kommer från start vara en viktig del av vårt säljteam och driva försäljning mot främst nya kunder.
Du kommer strukturerat jobba med nykundsbearbetning på telefon och erbjuda digitala platsannons- och employer branding lösningar för någon av våra specialiserade jobbsajter. Målsättningen är att du ska bygga upp din egen kundportfölj. Vi vill att du som vi har höga ambitioner och triggas av vår målsättning att bli ledande aktör i Sverige.
Vi sitter i fina lokaler vid Östermalm ett stenkast från Östermalmstorg tunnelbanestation.
Vi erbjuder:-Säljutbildning och coachning inom B2B försäljning
- Grundlön samt fördelaktig provisionsbaserad lön utan tak.
- Möjlighet till personlig utveckling och en karriär inom försäljning
- Attraktiva priser i säljtävlingar, säljresor till exempelvis Ibiza, Barcelona och Milano.
- Marknadsledande produkter
- Sociala aktiviteter som träning, afterwork, middagar med mera.
- Kompetenta, positiva och engagerade kollegor
- För rätt person finns på sikt flera möjliga karriärvägar

- Dina ansvarsområden
Kontakta beslutsfattare inom privat och offentlig sektor med syfte att sälja in våra lösningar inom Jobbannonsering, Rekrytering och Employer Branding. Läs mer om våra digitala varumärken på www.netjobsgroup.comgroup.com
- Överträffa dina försäljningsmål-Arbeta strukturerat i högt tempo med prospektering och bearbetning av potentiella nya kunder.
-Ansvar för hela försäljningsprocessen från ax till limpa-Bygga upp, växa och utveckla din egen kundportfölj-Maximera kundnyttan för våra kunder-Följa upp kundens annonsering kampanjer med statistik och rådgivning

Vi tror att du:
- Sporras av höga mål
- Drivs av att prestera toppresultat och leverera över dina mål
- Har rätt mental inställning, mycket energi och gillar hög aktivitetsnivå
- Har en stark övertygelse om din egen förmåga, gillar att argumentera och stänga affärer
- Är ansvarsfull och har hög integritet
- Har god kommunikationsförmåga i tal och skrift
- Triggas av att arbeta i en prestationsinriktad miljö

Vi är i en tillväxtfas och letar efter personer som vill vara med oss på vår resa framåt. Hos oss blir du en viktig del i ett team där dina prestationer gör stor skillnad. Skicka in din ansökan redan idag, intervjuerna sker löpande. Vid frågor kontakta Lilyana Alsamawi på lilyana.alsamawi@netjobs.se

Ansök nu