Stockholm: Säljare - Stockholm, Globen måndag-fredag 8-16

Hitta ansökningsinfo om jobbet Säljare - Stockholm, Globen måndag-fredag 8-16 i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-08-21 // Varaktighet: Heltid

Pauser Media söker nu innesäljare till sitt team i Stockholm, kontoret ligger i Globenområdet, ett stenkast från Globen Shopping med några minuters promenad till tunnelbana och tvärbana. Arbetstider måndag-fredag, inga helger, kvällar eller röda dagar!
Vi söker dig som
- Gillar att jobba självständigt
- Vill jobba som säljare
- Vill utvecklas
- Är social och bra på att uttrycka dig verbalt
- Är en god lyssnare
- Tar eget ansvar
- Vill arbeta på en utvecklande arbetsplats med stora karriärmöjligheter
- Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket


Du kommer att arbeta som säljare med telefon och email som främsta verktyg. Du har en fast arbetsplats på kontoret.
Du jobbar med egna kundregister och försäljningen sker uteslutande emot företag.
Vi söker främst dig som kan arbeta (8-16).


Vi erbjuder:
- Fast lön enligt kollektivavtal och provision
- En attraktiv lönemodell. Fast grundlön och provision. Vi har inget lönetak, du påverkar din egen lön
- Kollektivavtal med pension, försäkringar och friskvårdsbidrag
- Verktyg och personlig coaching för att du ska utvecklas och lyckas i rollen
- En familjär företagskultur och engagerade kollegor
- En central arbetsplats i ljusa lokaler, ett stenkast från Globens tunnelbanestation
- Aktiviteter såsom kickoffer, luncher och tävlingar


Om Pauser Media:
Företaget startade 1992 i Umeå och sysselsätter idag ett 30-tal personer. Vi har vårt huvudkontor i Stockholm men finns också i Lund och Umeå. Vi är ett väletablerat växande mediehus med fokus på att förse våra läsare med såväl snabbfotad omvärldsbevakning som fördjupning inom respektive ämnesområde.
Som mediasäljare på Pauser Media får du möjligheten att jobba med en omtyckt och väletablerad produkt med enorma utvecklingsmöjligheter. Hos oss har du chansen att utvecklas som säljare och uppleva en resa till toppen.
Mer om oss hittar du här www.pausermedia.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Innesäljare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Innesäljare.

Säljare Solceller till Stockholm

Läs mer Apr 17
Som Säljare kommer dina dagar bestå av att kontakta potentiella kunder genom samtal, e-post, personliga möten och nätverkande. Utifrån kundens förutsättningar projekterar du och skapar anpassade offerter och följer upp arbetet för att tillslut få till en affär.


Vem är du?
Du har dokumenterad erfarenhet av försäljning med goda resultat.
Du är en driven person som vill framåt och trivs att arbeta i högt tempo
Du är en resultatinriktad person med god social förmåga som har lätt för att skapa kontakta med andra personer
Teknisk kunskap inom solceller och solenergisystem är meriterande, men inget krav


I rollen som Säljare kommer du ha en viktig roll för att våra framtida kunder ska känna sig trygga genom hela processen, och vi lägger därför stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Detta kan vi erbjuda dig:
Attraktiv lön och provision
Utbildning och kompetensutveckling
Säljtävlingar och bonusar
Möjlighet att arbeta hemifrån


Takkraft är i en spännande expansiv fas och det händer just nu mycket inom solcellsbranshen! Vår förhoppning är att du kommer att trivas hos oss och för dig som vill utvecklas erbjuder vi möjligheter att ta nästa steg tillsammans.

Anställningsvillkor
Anställningsform: Tillsvidareanställning
Arbetsplats: Kontoret i Skogås och möjlighet att arbeta hemifrån
Lön: Fast grundlön samt provision
Startdatum: Enligt överenskommelse


Tveka inte att skicka in din ansökan till oss redan idag - vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Customer Manager till Europeiska Motor

Läs mer Apr 12
Europeiska Motor grundades 1960 och är en av Sveriges största enskilda auktoriserade återförsäljare av Toyotabilar. Företaget omsätter 1,3 miljarder kronor och har ca 165 medarbetare. Europeiska Motor är belägna i norra Stockholm där de har fullserviceanläggningar i Rissne, Vällingby, Täby, Arlandastad ochÖstermalm.
Europeiska Motor expanderar och söker nu fler juniora Customer Managers till anläggningarna i norra Stockholm.
Dina arbetsuppgifterSom Customer Manager har du en roll som junior bilsäljare därdu kommer att få lära dig bilaffären från grunden och få möjlighet att bli en riktigt framgångsrik bilsäljare. Ditt främsta verktyg i försäljningsarbetet är din telefon och genom den bygger du din egen kundstock och jobbar för en nära, stark och långvarig kundrelation. Du kommer att jobba med ett brett sortiment av både nya och begagnade bilar och du säljer även attraktiva tilläggstjänster- och produkter såsom tillbehör, serviceavtal och finansieringslösningar, vilket garanterar dina kunder ett enkelt och smidigt bil- ägande.
Här får du chansen att jobba med ett av världens största bilmärken och du får mycket stöttningfrån både chefer och dina kollegor.Du får en tydlig utvecklingsplan för din karriärmöjlighet, med relevanta utbildningar inom produkt och kringtjänster.
Du kommer att jobba på någon av deras fina anläggningar i norra Stockholm och rapporterar till Försäljningschef.
Din profilFör att lyckas i rollen ser vi att du:
Har en bakgrund inom försäljning och/eller kundservicearbete i någon form
Du talar och skriver obehindrat på svenska
B-körkort

Vi tror att du delar vår passion för bilar och är redo att ta nästa steg i karriären och ser långsiktigt på jobbet som bilsäljare. Du bör ha ett stort säljdriv samt vara tävlings- och målinriktad men du bör också vara ödmjuk, tålmodig, noggrann samt dela med dig av ditt engagemang. Detta är en tjänst på heltid, med start så snart som möjligt. Arbetstiderna är förlagda 9-18, helger kommer också förekomma i tjänsten. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson, 076-009 65 02. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Innesäljare till Cloudgruppen Stockholm

Läs mer Apr 11
Stockholm titta hit! Vi söker just nu ambitiösa stjärnor till vårt Direct Sales Team!
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Stockholmskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!
Cloudgruppen finns idag i följande städer:
Stockholm, Malmö, Halmstad, Göteborg, Västerås, Umeå, Gävle, Sundsvall, Skellefteå, samtidigt växer vi ständigt.
Som en innesäljare hos oss ansvarar du för att kontakta nya kunder för att bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik innesäljare och vidareutvecklas, i ett team som alltid lyfter, stöttar, har kul tillsammans och med en teamkänsla utöver det vanliga.
Att jobba som innesäljare hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov.
Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne samt stort engagemang och starkt driv som gäller.
Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden:
* Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov.
* Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden
* Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter.
* Via utgående samtal skapas affären tillsammans med kunden.
Tjänsten som innesäljare är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik.
Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig.
* Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar
* Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer
* Du är orädd, driven och tävlingsinriktad
* En karismatisk och säljande personlighet
* Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder
* Flytande svenska i såväl tal som skrift.

Krav:
* Vi söker dig som har kunskap inom säljteknik och metoder för både B2C- och B2B-försäljning. Dessutom har du en mycket god förståelse för människor, relationer och försäljning inom båda segmenten.
* Gymnasial utbildning
Meriterande:
* Erfarenhet av CRM-system.
* Telefonvana
* Arbetat med digitala och fysiska kundmöten
Vi erbjuder:
* Garantilön plus provisionslön
* Sälj och resetävlingar
* Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling
* En rolig arbetsplats med glädje och energi
* Heltidstjänst.
Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Jobbtyp: Heltid
Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.

Ansök nu

Sales Representative till Klara Consulting!

Läs mer Apr 10
Din rollÄr du i början av din karriär eller vill ta nästa kliv inom försäljning? Som Sales Representative hos oss på Klara Consulting befinner du dig i en miljö som är i ständig förändring där vi hela tiden har kunden i fokus. Vi hjälper företag och organisationer med tjänster inom redovisning, lön och andra företagsnära tjänster. I rollen kommer du att identifiera den mest effektiva och bästa lösningen för våra kunder och presentera den tillsammans med våra specialister inom de olika affärsområdena. Du ansvarar för att fylla din kalender med kvalitativa möten tillsammans med offert- och avtalsarbete där fokus för rollen är inledningsvis att arbeta mot nya kunder. Rollen är utmanande och spännande och vi vågar utlova en varierande tjänst med möjlighet att påverka ditt eget arbete inom givna ramar. Du kommer komma in tidigt i en snabbt växande sälj -och marknadsorganisation där du får möjlighet att växa tillsammans med oss och vara med att påverka.
Din profilVi tror att du som söker är proaktiv, känner ett starkt engagemang och en vilja att lyckas. Vi söker dig som är i början av karriären eller som jobbat något år med sälj och nu vill ta ditt nästa steg inom strategisk försäljning. För att trivas i rollen gillar du att jobba mot uppsatta mål och är en lagspelare som tillsammans med oss vill se till att vi lyckas. Branscherfarenhet och eller ekonomisk bakgrund från studier eller arbetsliv ser vi som en bonus, men dina personliga egenskaper är det viktigaste. Vi tror att du på ett naturligt sätt förmedlar värdet av våra tjänster. Det sociala i arbetet och att skapa relationer, både med kunder och dina kollegor internt, är vad som får dig att känna dig extra glad över att det är måndag!!
Vi söker dig som:
Inte räds nykundsbearbetning och att ansvara för hela säljprocessen
Har förmågan att kunna identifiera och bygga affärsrelationer
Är flytande svenska och goda kunskaper inom engelska


Det är ett extra plusom du har vana av att kommunicera med beslutsfattare och C-levels.

Vi erbjuder kvalitativa tjänster och du behöver vara experten på att förmedla värde och kunna göra behovsanalyser då våra kunder är olika, med olika behov. Våra affärer kan vara komplexa och det kräver därför att du trivs i dialogen med kund och törs utmana när det behövs. Din förmåga att hitta och bygga relation med beslutsfattare kommer att vara avgörande för goda resultat. Vidare ser vi gärna att du är nyfiken och lyhörd.Du erbjudsHos oss på Klara Consulting får du arbeta med frihet under ansvar och viss flexibel arbetstid med bra förmåner. Du kommer få rätt förutsättningar för att lyckas i rollen som Sales Representative. Vi tycker att det är viktigt att du känner dig stimulerad i din roll och arbetar därför strukturerat med medarbetarsamtal där du sätter mål och planer för din utveckling. Sist, men inte minst, får du ett härligt gäng kollegor med bred kompetens i ett socialt och öppet arbetsklimat!AnsökanAlla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt och för att din ansökan ska behandlas måste du skicka in den via denna annons.
Vi är måna om att du som kandidat skall få bästa möjliga kandidatupplevelse och har du några frågor eller funderingar hör gärna av dig till elvira.larsson@klaraconsulting.se

För mer information, besök gärna https://klaraconsulting.se/

Ansök nu

Sales Development Representative Nordics

Läs mer Mar 25
Joining the SDR team at Voyado is an incredible journey. It offers the opportunity to collaborate with brilliant minds and work with an amazing product. The team’s spirit and culture are truly inspiring, fostering an environment where innovation and success thrive.” - Sara Vada Palagi (https://www.linkedin.com/in/sara-vada-palagi/), Business Development Manager @ Voyado

Voyado is the ultimate solution for personalization and relevance across all channels - online and offline. Used by retailers and e-commerce companies worldwide, the Voyado customer experience cloud makes it possible for every brand to engage customers, elevate shopping experiences, and evolve their businesses.

About the role

At Voyado, our Sales Development Representatives are vital to our company's success. In this role, you will have one mission - to drive immediate new revenue growth by identifying new business opportunities and creating brand awareness. You will be part of the Nordic Sales Development team and a key player in our high-performing sales team working towards the Nordic market. You will be working together with amazing colleagues who exemplify our core value and mentality of "We're in it together". ????

What you'll be up to

- ?Prospect new customers in the Nordic market, identify key people and qualify leads.

- Responsible for reaching out to new prospects via cold-calling, emails and LinkedIn to create opportunities.

- Work towards clear goals together with our Sales, Partner and Marketing teams - and celebrate together!

- Leverage the latest sales development technologies to create structure in your day-to-day tasks.

- Work to understand the retail market: future trends and way of work vs. challenges facing the retailers.

Your training will start with learning about our platform from the inside and out, so that you'll be able to effectively communicate our value proposition to decision makers, primarily in the retail industry. You'll become a true Voyado ambassador, often the first point of contact for new prospects and the one selling a vision, not a product.

So, who are you?

We are looking for a determined and results-oriented team player who is passionate about sales. We believe that you are all about providing a world-class customer experience and thrive in a fast-paced environment.

In either way, you're a natural connector, a true team-player, eager to develop yourself and passionate about e-commerce, retail and tech. Ideally you'd also bring along the following skills and background:

- Fluency in at least one Nordic language (Swedish, Norwegian, Danish or Finnish) and English

- Past sales experience

- Great networking skills

- A team player with a collaborative mindset

- Superb writing, communication, and listening skills; you understand objections and defeat them by turning skeptics into ecstatic new customers

- You can create structure out of data from multiple sources - a true admin pro

If you have previous experience of B2B- sales and cold calling, it's extra meritorious.

What's in it for you?

Voyado wouldn’t be the powerful platform it is without the people behind it. We really care for our Voyadoers and some examples of what we can offer you are:

- An engaged team with a knowledge-sharing and friendly culture

- Summits on a regular basis where we hang out, workshop, discuss, and have a good time together

- Opportunities for personal growth and learning in a dynamic and supportive environment.

Some of our benefits:

- 30 days of vacation, so you can spend time on the things you love

- Beneficial bike lease, including e-bikes

- Breakfast buffet on Fridays

- Your choice of phone and gadget package

- 5000 SEK in wellness allowance

- A wellness hour a week

Ready to join the team?

Lovely! Applying is super easy. We'd love to get to know you and understand what makes you tick, so write a few lines about what you enjoy about your role and what would be an exciting challenge for you going forward. We are eager to get to know you and what you love to do, so be yourself and let that shine through in your?application!

Additional information

As part of our recruitment process, we conduct a background check on the final candidate. We use background checks from Scandinavian Recruitment Intelligence (https://sri.se/?gclid=CjwKCAjwgviIBhBkEiwA10D2j5jxTpURheC3-0kygy7K_DHTTjcVon3-3nrRXPYijXWnTZ8QwuGXyRoCaQQQAvD_BwE). Here (https://sri.se/faq-kandidat-bakgrundskontroll/) you can read more about how a background check is done.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Pauser Media AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Pauser Media AB .

Reporter till Telekom idag

Journalist/Reporter
Läs mer Mar 20
Telekom idag bevakar den svenska telekombranschen och är en digital nyhetstjänst som skriver om de aktuella frågorna i telekombranschen. Det innebär att vi till exempel bevakar utvecklingen av de telekomtjänster som företag och offentlig verksamhet köper in, hur arbetsplatser och mötesrum utvecklas, hur kundtjänsten effektiviseras samt framtidens mobilnät 5g.
Om rollen
Vi växlar nu upp och vill ta in en tredje person för att ytterligare utveckla vår digitala nyhetstjänst. Idag är vi två personer som skriver artiklar, spelar in tv-program och leder våra branschledande events. Fokus ligger på att skriva artiklar som skapar nytta för våra läsare, det vill säga berätta om spännande teknik, trender som påverkar dem, tips på hur de maximerar sina resurser, guider om vilka tjänster/produkter de bör köpa in, leta fram case på hur andra jobbar samt hur man personligen utvecklas i sitt arbete.
Mer om tjänsten
Telekom idag Premium är en daglig nyhetstjänst bakom betalvägg med en papperstidning som kommer ut sex gånger om året och vår målgrupp är hela den svenska telekombranschen och de som arbetar med it och kommunikationstjänster i svenska företag och organisationer.
På vår sajt når vi 8000 besökare per vecka och magasinet trycks i en upplaga på 5000 exemplar.
Redaktionen ligger i Stockholm och vi sitter tillsammans med redaktionerna för Kvalitetsmagasinet, Miljö & Utveckling, Vd-tidningen, Hållbart samhällsbyggande och Kvalitetsvård. Arbetet utförs dagligen på kontoret, med viss möjlighet till distansarbete.
Vi jobbar i eget redaktionellt system samt i Wordpress. Kunskap om webbpublicering, enklare bildbehandling och viss grundläggande sökmotoroptimering är meriterande.
Kunskaper om telekombranschen är bra, men intresse för att vilja lära sig nya saker är viktigare. Du behöver behärska svenska och engelska flytande. De tekniska termerna inom området kommer man att lära sig efter anställning.
Om dig
Du är självgående med ett stort eget driv och förmåga att sätta nyheter i ett sammanhang. Du växlar gärna mellan att jobba med planerad journalistik och snabba nyhetshändelser och har lätt att ta till dig ny teknik. En stor del av arbetet kommer att handla om att bygga relationer och hitta nyheter i en tämligen obevakad, men mycket spännande del av svensk privat och offentlig verksamhet. Du behöver också vara bekväm med att stå på scenen inför hundratals människor då du kan komma att vara moderator för vissa delar av våra event.
Nyfikenhet, lyhördhet, allmänbildad, förmåga att växla tempo samt att vara en lagspelare är egenskaper som är viktiga för en reporter på Telekom idag. Vi tror att du är i början av din journalistkarriär och att du vill fortsätta din utveckling hos oss.
Vi vill erbjuda dig
Att bli en del av Telekom idag innebär att få arbeta med olika projekt och satsningar kring redaktionell utveckling, du blir också en del av ett härligt gäng på en arbetsplats med familjär stämning. Vi ska bygga något tillsammans och vi söker någon som inte är rädd för att skapa kontakter, hitta egna vägar och lätt skapar sig en känsla för vad målgruppen snackar om.
– Heltidsanställning med fast lön
– Ett attraktivt jobb som bevakar en expansiv och snabbrörlig bransch
– En organisation på tillväxt med bra utvecklingsmöjligheter
– En familjär företagskultur med drivna engagerade kollegor
– En central arbetsplats ett stenkast från Globen
– Spela en vända biljard med kollegorna på lunchen i våra ljusa lokaler
– Kollektivavtal, friskvårdsbidrag, tjänstepension och andra personalförmåner
Låter det intressant?
Välkommen med din ansökan! Skicka din ansökan med cv till Gina Wallin som även besvarar frågor om tjänsten: gina.w@pausermedia.se eller 08-517 955 17.
Här kan du läsa Telekom idag: https://telekomidag.se
Om oss
Pauser Media AB är ett växande och framgångsrikt medieföretag som levererar strategisk kunskap till våra kunder! Vi ger ut tidningarna Telekom idag, Kvalitetsmagasinet, Miljö & Utveckling och Vd-tidningen samt arrangerar ett stort antal konferenser och har ett antal nyhetsbrev.
Pauser Media sysselsätter idag ett 40-tal personer och har kontor i Stockholm, Lund och Umeå.
Kontoret ligger i Globenområdet, ett stenkast från Globen Shopping med några minuters promenad till tunnelbana och tvärbana.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Reporter till Telekom idag

Journalist/Reporter
Läs mer Mar 6
Telekom idag bevakar den svenska telekombranschen och är en digital nyhetstjänst som skriver om de aktuella frågorna i telekombranschen. Det innebär att vi till exempel bevakar utvecklingen av de telekomtjänster som företag och offentlig verksamhet köper in, hur arbetsplatser och mötesrum utvecklas, hur kundtjänsten effektiviseras samt framtidens mobilnät 5g.
Om rollen
Vi växlar nu upp och vill ta in en tredje person för att ytterligare utveckla vår digitala nyhetstjänst. Idag är vi två personer som skriver artiklar, spelar in tv-program och leder våra branschledande events. Fokus ligger på att skriva artiklar som skapar nytta för våra läsare, det vill säga berätta om spännande teknik, trender som påverkar dem, tips på hur de maximerar sina resurser, guider om vilka tjänster/produkter de bör köpa in, leta fram case på hur andra jobbar samt hur man personligen utvecklas i sitt arbete.
Mer om tjänsten
Telekom idag Premium är en daglig nyhetstjänst bakom betalvägg med en papperstidning som kommer ut sex gånger om året och vår målgrupp är hela den svenska telekombranschen och de som arbetar med it och kommunikationstjänster i svenska företag och organisationer.
På vår sajt når vi 8000 besökare per vecka och magasinet trycks i en upplaga på 5000 exemplar.
Redaktionen ligger i Stockholm och vi sitter tillsammans med redaktionerna för Kvalitetsmagasinet, Miljö & Utveckling, Vd-tidningen, Hållbart samhällsbyggande och Kvalitetsvård. Arbetet utförs dagligen på kontoret, med viss möjlighet till distansarbete.
Vi jobbar i eget redaktionellt system samt i Wordpress. Kunskap om webbpublicering, enklare bildbehandling och viss grundläggande sökmotoroptimering är meriterande.
Kunskaper om telekombranschen är bra, men intresse för att vilja lära sig nya saker är viktigare. Du behöver behärska svenska och engelska flytande. De tekniska termerna inom området kommer man att lära sig efter anställning.
Om dig
Du är självgående med ett stort eget driv och förmåga att sätta nyheter i ett sammanhang. Du växlar gärna mellan att jobba med planerad journalistik och snabba nyhetshändelser och har lätt att ta till dig ny teknik. En stor del av arbetet kommer att handla om att bygga relationer och hitta nyheter i en tämligen obevakad, men mycket spännande del av svensk privat och offentlig verksamhet. Du behöver också vara bekväm med att stå på scenen inför hundratals människor då du kan komma att vara moderator för vissa delar av våra event.
Nyfikenhet, lyhördhet, allmänbildad, förmåga att växla tempo samt att vara en lagspelare är egenskaper som är viktiga för en reporter på Telekom idag. Vi tror att du är i början av din journalistkarriär och att du vill fortsätta din utveckling hos oss.
Vi vill erbjuda dig
Att bli en del av Telekom idag innebär att få arbeta med olika projekt och satsningar kring redaktionell utveckling, du blir också en del av ett härligt gäng på en arbetsplats med familjär stämning. Vi ska bygga något tillsammans och vi söker någon som inte är rädd för att skapa kontakter, hitta egna vägar och lätt skapar sig en känsla för vad målgruppen snackar om.
– Heltidsanställning med fast lön
– Ett attraktivt jobb som bevakar en expansiv och snabbrörlig bransch
– En organisation på tillväxt med bra utvecklingsmöjligheter
– En familjär företagskultur med drivna engagerade kollegor
– En central arbetsplats ett stenkast från Globen
– Spela en vända biljard med kollegorna på lunchen i våra ljusa lokaler
– Kollektivavtal, friskvårdsbidrag, tjänstepension och andra personalförmåner
Låter det intressant?
Välkommen med din ansökan! Skicka din ansökan med cv till Gina Wallin som även besvarar frågor om tjänsten: gina.w@pausermedia.se eller 08-517 955 17.
Här kan du läsa Telekom idag: https://telekomidag.se
Om oss
Pauser Media AB är ett växande och framgångsrikt medieföretag som levererar strategisk kunskap till våra kunder! Vi ger ut tidningarna Telekom idag, Kvalitetsmagasinet, Miljö & Utveckling och Vd-tidningen samt arrangerar ett stort antal konferenser och har ett antal nyhetsbrev.
Pauser Media sysselsätter idag ett 40-tal personer och har kontor i Stockholm, Lund och Umeå.
Kontoret ligger i Globenområdet, ett stenkast från Globen Shopping med några minuters promenad till tunnelbana och tvärbana.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Flexibelt studentjobb - databasadministratör

Systemadministratör
Läs mer Feb 29
Pauser Media söker dig som vill arbeta deltid med databasadministrering. Vår deltidstjänst på 20 timmar per vecka erbjuder flexibilitet samtidigt som du balanserar studier och arbete.
I din roll som databasadministratör med fokus på leadsgenerering och adresshantering kommer du att vara den som håller vårt CRM-system levande genom att identifiera och vårda potentiella partners. Ditt arbete kommer att hålla säljteamet engagerat och föra in en konstant ström av möjligheter.
Vi söker dig som:
Har en godkänd gymnasieutbildning
Är IT-intresserad med en stark känsla för administration
Kan uttrycka dig obehindrat på både svenska och engelska
Är meriterande med eftergymnasial utbildning inom IT
Tidigare erfarenhet av research och leadsgenerering premieras
Kan arbeta på plats mellan 8-17 vardagar
Har möjlighet att arbeta 20 timmar per vecka

Vem är du?
Du är en engagerad student på jakt efter en meningsfull deltidsroll under kontorstider 8-17. Din erfarenhet inom leadsskapande och CRM-system är en fördel, och om du har hanterat plattformar som LinkedIn eller liknande är det ännu bättre.
Låter det intressant?
Skicka din ansökan och CV till Gina Wallin som också svarar på eventuella frågor om tjänsten. Mejla till rekrytering@pausermedia.se eller ring 08-517 955 17. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsätts innan sista ansökningsdatum.
Om oss
Välkommen till Pauser Media – ett växande och lönsamt medieföretag som levererar strategisk kunskap till våra kunder. Vi ger ut tidningar, arrangerar konferenser och skapar nyhetsbrev. Pauser Media sysselsätter idag ett 40-tal personer och har kontor i Stockholm, Lund och Umeå.
Kontoret ligger i Globenområdet, ett stenkast från Globen Shopping med några minuters promenad till tunnelbana och tvärban, Rökerigatan 19 Johannesvov.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Flexibelt studentjobb - B2B leadsgenerering

Systemadministratör
Läs mer Feb 23
Nu växer vi och söker efter ytterligare en kollega som vill arbeta deltid med leads generering. Här kan utveckla dina färdigheter som databasadministratör och ledsskapare, samtidigt som du balanserar studier och arbete. Vår deltidstjänst på 20 timmar per vecka erbjuder flexibilitet och möjligheten att vara med och forma vårt framgångsrika team.
I din roll som databasadministratör med fokus på leadsgenerering och databas kommer du att vara den som håller vårt CRM-system levande genom att identifiera och vårda potentiella partners. Ditt arbete kommer att hålla säljteamet engagerat och föra in en konstant ström av möjligheter. Genom att vara en del av ett team på tre databasadministratörer kommer du inte bara få träning och stöd, utan även möjligheten att växa och utvecklas inom området.
Vi söker dig som:
Har en godkänd gymnasieutbildning
Är IT-intresserad med en stark känsla för administration
Kan uttrycka dig obehindrat på både svenska och engelska
Är meriterande med eftergymnasial utbildning inom IT
Tidigare erfarenhet av research och leadsgenerering premieras
Kan arbeta på plats mellan 8-17 vardagar
Har möjlighet att arbeta 20 timmar per vecka

Vem är du?
Du är en engagerad student på jakt efter en meningsfull deltidsroll under kontorstider 8-17. Din erfarenhet inom leadsskapande och CRM-system är en fördel, och om du har hanterat plattformar som LinkedIn eller liknande är det ännu bättre. Din passion för tillväxt och ditt engagemang för att forma företagets framtid gör dig till den perfekta kandidaten för oss.
Låter det intressant?
Skicka din ansökan och CV till Gina Wallin som också svarar på eventuella frågor om tjänsten. Mejla till rekrytering@pausermedia.se eller ring 08-517 955 17. Intervjuer sker löpande då tjänsten är tänk att tillsättas med start i januari.
Om oss
Välkommen till Pauser Media – ett växande och lönsamt medieföretag som levererar strategisk kunskap till våra kunder. Vi ger ut tidningar, arrangerar konferenser och skapar nyhetsbrev. Pauser Media sysselsätter idag ett 40-tal personer och har kontor i Stockholm, Lund och Umeå.
Kontoret ligger i Globenområdet, ett stenkast från Globen Shopping med några minuters promenad till tunnelbana och tvärban, Rökerigatan 19 Johannesvov.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Flexibelt studentjobb - B2B leadsgenerering

Systemadministratör
Läs mer Feb 18
Pauser Media söker dig som vill arbeta deltid med leads generering. Här kan utveckla dina färdigheter som databasadministratör och ledsskapare, samtidigt som du balanserar studier och arbete. Vår deltidstjänst på 20 timmar per vecka erbjuder flexibilitet och möjligheten att vara med och forma vårt framgångsrika team.
I din roll som databasadministratör med fokus på leadsgenerering och databas kommer du att vara den som håller vårt CRM-system levande genom att identifiera och vårda potentiella partners. Ditt arbete kommer att hålla säljteamet engagerat och föra in en konstant ström av möjligheter. Genom att vara en del av ett team på tre databasadministratörer kommer du inte bara få träning och stöd, utan även möjligheten att växa och utvecklas inom området.
Vi söker dig som:
Har en godkänd gymnasieutbildning
Är IT-intresserad med en stark känsla för administration
Kan uttrycka dig obehindrat på både svenska och engelska
Är meriterande med eftergymnasial utbildning inom IT
Tidigare erfarenhet av research och leadsgenerering premieras
Kan arbeta på plats mellan 8-17 vardagar
Har möjlighet att arbeta 20 timmar per vecka

Vem är du?
Du är en engagerad student på jakt efter en meningsfull deltidsroll under kontorstider 8-17. Din erfarenhet inom leadsskapande och CRM-system är en fördel, och om du har hanterat plattformar som LinkedIn eller liknande är det ännu bättre. Din passion för tillväxt och ditt engagemang för att forma företagets framtid gör dig till den perfekta kandidaten för oss.
Låter det intressant?
Skicka din ansökan och CV till Gina Wallin som också svarar på eventuella frågor om tjänsten. Mejla till rekrytering@pausermedia.se eller ring 08-517 955 17. Intervjuer sker löpande då tjänsten är tänk att tillsättas med start i januari.
Om oss
Välkommen till Pauser Media – ett växande och lönsamt medieföretag som levererar strategisk kunskap till våra kunder. Vi ger ut tidningar, arrangerar konferenser och skapar nyhetsbrev. Pauser Media sysselsätter idag ett 40-tal personer och har kontor i Stockholm, Lund och Umeå.
Kontoret ligger i Globenområdet, ett stenkast från Globen Shopping med några minuters promenad till tunnelbana och tvärban, Rökerigatan 19 Johannesvov.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Innesäljare Globen - Stockholm

Account manager
Läs mer Feb 7
Vill du utvecklas i rollen som säljare och bli en del av ett team som präglas av gemenskap och högt driv? Pauser Media söker nu efter Innesäljare som vill vara med och bidra till vår framgång.
Här blir du en del av en etablerad och rutinerad säljorganisation. Vi får ofta höra att vi är vänliga och tillmötesgående, det gör oss stolta. Vi levererar kunskap till viktiga yrkesroller och bygger kompetens för framtiden.
I din roll kommer du att vända dig via telefon till både befintliga- och nya kunder inom näringslivet och offentlig sektor. Du har trygga väletablerade produkter som du erbjuder kund.
Du kommer att arbeta som säljare med telefon och email som främsta verktyg och du har en fast arbetsplats på kontoret.
Du jobbar med egna kundregister och försäljningen sker uteslutande emot företag.
Tjänsten som är en tillsvidareanställning på heltid, vardagar, är placerad på Pauser Medias huvudkontor i Stockholm, Globen. Du kommer att få en fast kollektivavtalsenlig lön och provision.
Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom kundrelationer såsom försäljning/ telefonförsäljning/ butikssäljare eller liknande. Du är en glad och kreativ person som tycker om att lösa problem och överträffa dina mål. Att du trivs med att arbeta proaktivt och uppsökande och kan snabbt sätta dig in i kundens verksamhet och förstå dess behov är viktigt för att lyckas i rollen.
Vi är villiga att investera i dig och lär gärna upp dig inom vårt område. Det viktigaste för oss är att du har rätt inställning och är högt motiverad att utvecklas. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Vi erbjuder:
Hög fast grundlön varje månad enl. kollektivavtal.
Marknadens bästa provisionssystem utan tak.
Utbildning, verktyg och personlig coaching för att du ska utvecklas och lyckas i rollen.
En familjär företagskultur och engagerade kollegor.
En central arbetsplats i ljusa lokaler, ett stenkast från Globen.
Friskvårdsbidrag och kollektivavtal med pension och försäkringar.
Aktiviteter såsom kickoffer, luncher och tävlingar.

Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan redan idag till rekrytering@pausermedia.se. Märk din ansökan med Stockholm.
Tillsättandet skall ske i februari.Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Frågor om tjänsten besvaras av Gina Wallin, Chef Verksamhetsstöd, 08-517 955 17.
Om oss
Vi har över 30 års erfarenhet av att leverera strategisk kunskap till våra kunder. Vi ger ut tidningarna/nyhetstjänsterna Miljö & Utveckling, Telekom idag, Kvalitetsmagasinet, Vd-tidningen, Kvalitetsvård och Hållbart samhällsbyggande och arrangerar även ett stort antal konferenser årligen knutna till dessa varumärken.
Pauser Media sysselsätter idag ett 40-tal personer och har kontor i Stockholm, Lund och Umeå.
Kontoret finns på Rökerigatan 19 i Stockholm, ett stenkast från Globen Shopping med några minuters promenad till tunnelbana och tvärbana.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu