Stockholm: Deltidsanställning på ICA, Coop och Hemköp i Stockholmsområdet

Hitta ansökningsinfo om jobbet Deltidsanställning på ICA, Coop och Hemköp i Stockholmsområdet i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-08-05 // Varaktighet: Deltid

Har du ett genuint intresse för service, försäljning och människor? Då har du chansen att arbeta hos oss på Storesupport! Vi erbjuder medarbetare till butiker inom dagligvaruhandeln. Är du den vi söker?

Om tjänsten

I denna roll arbetar du ute hos alla våra kunder inom dagligvaruhandeln i Stockholms län. Vi erbjuder dig chansen att arbeta i flera olika butiker- och kedjor som ger dig en bred och värdefull kompetens inom dagligvaruhandeln. Arbetsuppgifterna är vid start främst kassaarbete och varuplock men andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i butik kan komma att inkluderas.

Personliga egenskaper

- Vi ser det som positivt om du tidigare har arbetat inom dagligvaruhandeln
- Har en mycket god känsla för service och kundbemötande
- Du tycker om att arbeta självständigt och i grupp
- Du är flexibel och kan arbeta med kort varsel
- Gillar att hålla ett högt tempo när du arbetar


Anställningsform

Som medarbetare hos oss på Storesupport kommer du arbeta fem dagar i veckan vilket inkluderar arbete varannan lördag. Arbetspassen kan både vara planerade men du kan även komma att bokas ut med kort varsel. Detta innebär att det kommer ställas krav på din flexibilitet och tillgänglighet.

Du kommer att ingå i vår pool i Stockholmsområdet och vi söker dig som tycker det är kul med arbete i butik.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.

Varmt välkommen!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror.

Extra butikspersonal till Pocket Shop Arlanda

Läs mer Apr 8
Nya stjärnor sökes till Pocket Shop Arlanda!

Är du morgonpigg och brinner för böcker och sälj? Tycker du det verkar spännande att arbeta i en internationell miljö? Då är du kanske person vi söker! Nu letar Pocket Shop efter extra butikspersonal till våra butiker på Arlanda!

Som extra butikspersonal bokas du in när ordinarie medarbetare är frånvarande tex vid semester eller sjukdom samt vid arbetstopp. Våra butiker på Arlanda har öppet sju dagar i veckan 05:00 - 22:00. Som extra butikspersonal måste du ha möjlighet att ta dig till Arlanda för öppningspass både vardagar och helger. Arlanda är ett säkerhetsklassat område och innan en anställning kommer du som extra butikspersonal behöva genomgå en säkerhetsprövning.

Arbetet som butikssäljare på Pocket Shop är självständigt och ansvarsfullt. I de löpande arbetsuppgifterna ingår, förutom försäljning av pocketböcker och tilläggssortiment, bland annat att vara kunder behjälplig i form av service och bokrekommendationer, sortimentsöversyn, beställning och uppackning av böcker, skyltning av titlar.
Som person söker vi någon som:

- Är morgonpigg, men även kan arbeta sena kvällar.
- Trivs att arbeta i högt tempo och i en miljö där mycket händer.
- Har avslutad gymnasieutbildning.
- Har ett stort intresse för böcker.
- Är van vid försäljning och butiksarbete.
- Har goda kunskaper i svenska och engelska.

Dessutom ska du ha möjlighet att:

- Kunna arbeta obekväma arbetstider då butikerna på Arlanda har öppet 05:00-22:00.
- Vara flexibel att kunna rycka in med kort varsel.
- Kunna jobba minst två gånger per vecka, både vardagar och helger.

Erfarenhet från tidigare jobb inom restaurang, service eller butik är meriterande.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag!

Pocket Shop grundades år 1989 och är Sveriges ledande bokhandelskedja på pocketböcker. I dagsläget har vi sammanlagt ett 20-tal butiker och finns i städer som Stockholm, Malmö, Göteborg, Berlin och Frankfurt. Pocket Shop ingår sedan ett par år tillbaka i Bonnierkoncernen. Vår vision är att ge alla grupper i samhället möjlighet att äga och uppleva bra böcker.

Alla vi som arbetar på Pocket Shop tycker att böcker och försäljning är bland det roligaste som finns! Vi är övertygade om att det finns läsning för alla, och vårt jobb är att hitta rätt böcker till varje kund.

Som medarbetare delar du ditt intresse för läsning med både kollegor och kunder. Är du dessutom serviceminded och gillar att arbeta i miljöer där det händer mycket, tror vi att du kommer trivas stort på Pocket Shop!

Ansök nu

Extra butikspersonal till Pocket Shop Arlanda

Läs mer Jan 8
Nya stjärnor sökes till Pocket Shop Arlanda!

Är du morgonpigg och brinner för böcker och sälj? Tycker du det verkar spännande att arbeta i en internationell miljö? Då är du kanske person vi söker! Nu letar Pocket Shop efter extra butikspersonal till våra butiker på Arlanda!

Som extra butikspersonal bokas du in när ordinarie medarbetare är frånvarande tex vid semester eller sjukdom samt vid arbetstopp. Våra butiker på Arlanda har öppet sju dagar i veckan 05:00 - 22:00. Som extra butikspersonal måste du ha möjlighet att ta dig till Arlanda för öppningspass både vardagar och helger. Arlanda är ett säkerhetsklassat område och innan en anställning kommer du som extra butikspersonal behöva genomgå en säkerhetsprövning.

Arbetet som butikssäljare på Pocket Shop är självständigt och ansvarsfullt. I de löpande arbetsuppgifterna ingår, förutom försäljning av pocketböcker och tilläggssortiment, bland annat att vara kunder behjälplig i form av service och bokrekommendationer, sortimentsöversyn, beställning och uppackning av böcker, skyltning av titlar.
Som person söker vi någon som:

- Är morgonpigg, men även kan arbeta sena kvällar.
- Trivs att arbeta i högt tempo och i en miljö där mycket händer.
- Har avslutad gymnasieutbildning.
- Har ett stort intresse för böcker.
- Är van vid försäljning och butiksarbete.
- Har goda kunskaper i svenska och engelska.

Dessutom ska du ha möjlighet att:

- Kunna arbeta obekväma arbetstider då butikerna på Arlanda har öppet 05:00-22:00.
- Vara flexibel att kunna rycka in med kort varsel.
- Kunna jobba minst två gånger per vecka, både vardagar och helger.

Erfarenhet från tidigare jobb inom restaurang, service eller butik är meriterande.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag!

Pocket Shop grundades år 1989 och är Sveriges ledande bokhandelskedja på pocketböcker. I dagsläget har vi sammanlagt ett 20-tal butiker och finns i städer som Stockholm, Malmö, Göteborg, Berlin och Frankfurt. Pocket Shop ingår sedan ett par år tillbaka i Bonnierkoncernen. Vår vision är att ge alla grupper i samhället möjlighet att äga och uppleva bra böcker.

Alla vi som arbetar på Pocket Shop tycker att böcker och försäljning är bland det roligaste som finns! Vi är övertygade om att det finns läsning för alla, och vårt jobb är att hitta rätt böcker till varje kund.

Som medarbetare delar du ditt intresse för läsning med både kollegor och kunder. Är du dessutom serviceminded och gillar att arbeta i miljöer där det händer mycket, tror vi att du kommer trivas stort på Pocket Shop!

Ansök nu

Ålderskontrollant 20-24 år / Mystery Shopper med manuellt B-körkort - St...

Läs mer Apr 18
Nytt
Är du positiv, engagerad och vill ta mycket ansvar i ett självständigt arbete?
Som ålderskontrollant och Mystery Shopper reser du runt i landet och besöker butiker, caféer, restauranger m.m för att göra s.k provköp på t.ex Spel, Tobak, Läkemedel och Alkohol för att se om försäljningsenheten begär legitimation på ålders begränsade varor. Vidare ingår det att som Mystery Shopper genomföra anonyma kvalitets mätningar. Du agerar helt vanlig kund och bedömer bl.a. miljö, försäljning och personal bemötande utifrån ett anpassat protokoll med olika mätpunkter, likt en kund- eller marknadsundersökning. Vi hjälper våra kunder att utveckla kvalité och försäljning i mötet med kunden samt säkerställa att uppsatta rutiner efterlevs löpande.
Form av ålderskontroller dvs. kontroller för att säkerställa att alkohol inte säljs till minderåriga. (Alkohollagen Kap 5 § 5).
Tycker du om att uttrycka dig i skrift, har manuellt B-körkort och är strukturerad i ditt arbete? Då har du goda förutsättningar att bli en bra Mystery Shopper hos oss. Har du även tidigare arbetat med service yrken och / eller har kassa erfarenhet så ser vi detta som meriterande.
I tjänsten ingår även att man arbetar på resande fot några dagar per månad. Detta kan variera mellan 3-5 dagar i streck. Beroende på månad och uppdrag så kan det variera hur mycket man arbetar och sover utanför Stockholm. Du kommer att arbeta både självständigt och i team med en kollega.
Arbetet går att kombinera med lättare studier eller annat extrajobb men det finns också utrymme för rätt person att komma upp i närmare heltid. Arbetsbelastningen varierar månad till månad beroende på våra kunders uppdrag. Arbetstiderna är främst under dagtid men kvälls och helg jobb kan förkomma. Du behöver kunna arbeta minst 2 veckor i månaden och då även kunna sova borta.
Tjänsten startar med intro i slutet av maj, du behöver kunna vara tillgänglig då för att kunna börja tjänsten.
Ansökningar tas endast emot via ansöknings portalen. Urval sker löpande och du blir kontaktad via telefon om du går vidare till intervju i rekryteringsprocessen.
Better Business är ett nischat säkerhets- och undersökningsföretag med mer än 25 års erfarenhet och med över 12.000 kund objekt täcker vi idag upp landets samtliga orter. Vi är stolta över att vara ett ledande bolag i branschen och ett av Sveriges snabbast växande företag. Vårt huvudsyfte är att förebygga och avslöja internt svinn samt att mäta och förbättra kund upplevelsen. Våra tjänster används inom detaljhandeln, dagligvaruhandeln, hotell, restaurang och nattklubbar, spelbolag, rederier, tåg och flygbolag för att ge våra kunder ökad kunskap, minskat svinn och en god kontroll över sin verksamhet.

Ansök nu

Varuplockare sökes till vår kund i Stockholmsområdet

Läs mer Apr 16
Om tjänsten
I rollen somvaruplockare kommer du att vara nyckeln tillatt skapa en inspirerande och lockande butiksmiljö.Du kommer att åka till olika butiker och fylla på, fronta, underhålla samt beställa varor för vår kund i Stockholmsområdet.
Ditt huvudsakliga ansvar som varuplockare är att säkerställa att varorna är korrekt placerade och presenterade på ett sätt som ökar försäljningen. Du kommer att använda din goda organisationsförmåga för att planera och genomföra dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är kreativlagd, kommer ofta med idéer och nya angreppssätt för att effektivera varuexponering samt optimera försäljning.Du är självgående och har förmågan att planera och organisera ditt arbete. Du trivs med att arbeta självständigt och är van vid att ta egna initiativ för att lösa problem och uppnå resultat. Det är viktigt att du är noggrann och ha ett öga för detaljer i ditt arbete. Tidigare erfarenhet av varuplock/merchandising eller liknande arbete inom detaljhandeln är meriterande, men inte ett krav.Arbetet är fysiskt krävande vilket kräver att du har en god fysik.
Krav
B-körkort och tillgång till bil

AnställningsformTjänsten är på ca 30/h i veckan. Arbetstiderna ärförlagd måndag-fredag dagtid.Vi erbjuder en tillsvidareanställning med sex månaders prövotid. Du kommer vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talentoch; arbeta för vår kund. Start omgående.
Om Storesupport by Job&Talent;
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl,vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vianvänder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.Varmt välkommen!

Ansök nu

Dryckesansvarig till Sabis Fältöversten

Läs mer Apr 16
Vill du jobba i en av Sveriges i särklass snyggaste och mest inspirerande matbutik på Karlaplan?Sabis Fältöversten är prisbelönt och har vunnit priser så som: ”Årets Fiskavdelning” och ”Årets Matglädjebutik” flera gånger om. Vi arbetar med färskvaror av hög kvalitet, ostar och delikatesser, hängmörat kött, färsk fisk och skaldjur.
Om rollenVi söker en Dryckesansvarig till Sabis Fältöversten, där ditt huvudsakliga ansvar kommer att ligga inom dryckessektorn. Samtidigt kommer du att fungera som backup för kolonialavdelningen, där du träder in som ansvarig när den primära ansvariga för kolonial är frånvarande. Du blir en nyckelperson i att säkerställa en smidig och effektiv hantering av vårt sortiment av drycker samt att stödja kolonialavdelningen vid behov. Denna roll innebär en varierad arbetsdag där du kommer att vara involverad i allt från att plocka varor och ansvara för hyllvård till att driva avdelningen framåt. Du kommer även att ha ansvaret för att genomföra beställningar och boka möten med leverantörer för att säkerställa att vi alltid har rätt produkter på plats. Som ett ledarproffs på Sabis förväntas du agera som en mentor och stöd för dina kollegor, samtidigt som du driver och motiverar dem att leverera enastående service till våra kunder.
Din profilFör att lyckas i denna roll krävs det att du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom detaljhandeln, där du har visat förmågan att hantera ansvar och leda andra. Du är en person som trivs med att arbeta i en fartfylld miljö och kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus på kvalitet och noggrannhet. Din passion för drycker och kolonialvaror kommer att vara en tillgång när du hjälper till att forma och utveckla vårt sortiment för att möta våra kunders behov och förväntningar. Med din energi, driv och organisatoriska förmåga kommer du att vara en viktig del av vårt team och bidra till vår fortsatta framgång.
Vi erbjuder dig
· En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete
· Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer
· Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget
· En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda
· Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer.
Ansökan
Tjänsten är på (40 timmar/vecka) och är ett vikariat på 1 år med tillträde enligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Kolonialansvarig Reza Seilatani på Reza.seilatani@sabis.se
Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Svenska Storesupport Bemanning AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Svenska Storesupport Bemanning AB .

Delikatessmedarbetare till ICA, Coop och Hemköp i Stockholmsområdet

Charkuteriarbetare, butik
Läs mer Apr 18
Nytt
Om tjänsten
Vi söker efter en matintresserad och serviceinriktad person som brinner för att arbeta med färskvaror och delikatesser. I din roll kommer du att ha en central roll i att upprätthålla hög kvalitet och standard i våra butikers färskvarudiskar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta att ta emot och hantera beställningar av charkuterier, ostar, fisk och andra delikatesser. Du kommer även att se till att sortimentet är välfyllt, prydligt presenterad samt ge råd och service till våra kunder över disken.
Personliga egenskaper
Som delikatessmedarbetare är du Storesupport by Job&Talents; ansikte utåt. I den rollen vill vi att du visar engagemang, arbetsvilja och initiativförmåga. När du arbetar ute i våra kunders butiker finner du dig snabbt i din roll och agerar enligt vår standard. Du har god känsla för service och gillar att arbeta snabbt i ett högt tempo.
Du som söker ska ha en passion för mat och delikatesser. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i fisk, charkuterier och ost. Du behöver vara framåt och våga ta för dig, då detta arbete handlar mycket om att sälja in en upplevelse till kunderna. Erfarenhet från liknande arbete inom dagligvaruhandeln är meriterande.
Krav
För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), eget företag, ålderspensionäreller elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst.

Anställningsform

Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Du ska ha möjlighet att arbeta två till tre dagar i veckan, främst måndag-fredag dagtid.Ditt schema kommer att bestå av såväl planerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet.
Om Storesupport by Job&Talent;
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Varuplockare sökes till vår kund i Stockholmsområdet

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Apr 16
Om tjänsten
I rollen somvaruplockare kommer du att vara nyckeln tillatt skapa en inspirerande och lockande butiksmiljö.Du kommer att åka till olika butiker och fylla på, fronta, underhålla samt beställa varor för vår kund i Stockholmsområdet.
Ditt huvudsakliga ansvar som varuplockare är att säkerställa att varorna är korrekt placerade och presenterade på ett sätt som ökar försäljningen. Du kommer att använda din goda organisationsförmåga för att planera och genomföra dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är kreativlagd, kommer ofta med idéer och nya angreppssätt för att effektivera varuexponering samt optimera försäljning.Du är självgående och har förmågan att planera och organisera ditt arbete. Du trivs med att arbeta självständigt och är van vid att ta egna initiativ för att lösa problem och uppnå resultat. Det är viktigt att du är noggrann och ha ett öga för detaljer i ditt arbete. Tidigare erfarenhet av varuplock/merchandising eller liknande arbete inom detaljhandeln är meriterande, men inte ett krav.Arbetet är fysiskt krävande vilket kräver att du har en god fysik.
Krav
B-körkort och tillgång till bil

AnställningsformTjänsten är på ca 30/h i veckan. Arbetstiderna ärförlagd måndag-fredag dagtid.Vi erbjuder en tillsvidareanställning med sex månaders prövotid. Du kommer vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talentoch; arbeta för vår kund. Start omgående.
Om Storesupport by Job&Talent;
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl,vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vianvänder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.Varmt välkommen!

Ansök nu

Medarbetare sökes till vårt ombyggnationsteam

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Apr 16
Om tjänsten
Vi erbjuder dig ett utmanande arbete där du tillsammans med oss och våra kunder får vara en del av att bygga och skapa välplanerade och säljande butiker. Vi bygger om allt från livsmedel- till grossistbutiker så det ena projektet är aldrig det andra likt.
Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen bestå av ombyggnation av befintlig butiksinredning ochinnebär även omdirigering och exponering av butikens sortiment efter planogram.
Du ingår vanligtvis i ett team om 2-6 personer och gemensamt på plats hjälper ni vår kund att uppfylla deras önskemål men även mindre enskilda uppdrag förekommer. Därför är det viktigt att kunna vara handlingskraftig och självgående, samtidigt som du är en lagspelare.
Våra kunder finns i hela landet men du utgårfrån vårt Stockholmskontor. Anställningsformen vi erbjuder är en projektanställning vilket innebär att vi periodvis inte kommer kunna erbjuda dig arbete, är du flexibel och är öppen för arbete på andra orter ökar möjligheterna till fler projekt.Denna tjänsten passar därförutmärkt att kombinera för dig som exempelvis driver eget företag eller har en annan typ av flexibel anställning.
Personliga egenskaper
Du trivs bra med varierande arbetsuppgifter, är självgående och tar gärna egna initiativ samtidigt som du trivs att arbeta iett team. Du arbetar som mest effektivt då arbetstempot är högt och har inga problem med att kavla upp ärmarna.
Du är flexibel vad gäller arbetsuppgifter då butiksombyggnationer även kan vara en byggarbetsplats och förändringar kan ske med kort varsel. Du bör ha god butikskännedom och därför ser vi gärna att du har en bakgrund från dagligvaruhandeln eller att du tidigare arbetat med andra typer av ombyggnationer, du är även van attarbeta efter planogram.
Arbetet är fysiskt krävande vilket kräver att du har en god fysik, samt kan arbeta såväl som i grupp som självständigt. Arbete på annan ort med övernattningar förekommer och bör inte vara ett hinder för dig.

Arbetstider

Arbetstiderna är framförallt förlagda under dagtid, måndag till fredag med reservation för kundspecifika önskemål. Sysselsättningsgrad varierar beroende på projekt men kommer vara mellan 75 %-100 % under visstid. Resor och övernattningar på annan ort kan förekomma vilket ställer höga krav på din flexibilitet.
Lön enligt kollektivavtal med rätt till reseersättning vid uppdrag på annan ort.
Om Storesupport by Job&Talent;
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.
Ansökan
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.
I denna annons tar vi emot spontanansökningar för kommande uppdrag som dessa. Vi kommer att återkoppla löpande till dig som är aktuell när vi fått in uppdrag som kan matcha dig och din situation.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Ica Kvantum Liljeholmen söker en ansvarig till Köttavdelningen

Avdelningschef, butik
Läs mer Apr 15
Här jobbar vi med produkter från både ICAs centrala sortiment och egen finstyckning. Vi vill att avdelningen ska andas – här kan vi kött!
Som ansvarig för köttavdelningen hos oss förväntar vi oss att du besitter en gedigen erfarenhet inom kött och att du brinner för mat i all dess form. Du kommer att ha budgetansvar för avdelningen där det ingår budget, svinn & aktiviteter.Vi strävar ständigt efter att utveckla vårt sortiment av kött och ser fram emot att inkludera ännu mer närproducerat kött av högsta kvalitet.
Som person är du matintresserad, kundorienterad, har förmåga att prioritera och har god samarbetsförmåga. Det faller dig naturligt att ha ett öga för detaljer och att dela med dig av dina bästa tips och råd för att lyckas i köket.
Arbetsuppgifter
Övergripande ansvar på köttavdelningen
Budget
Svinnhantering
Varupåfyllning
Daglig inventering
Egenkontroll
Styck schema
Beställning

Tidigare erfarenhet
Du har tidigare arbetat i dagligvaruhandeln inom ICA, meriterande om det ärinom färskvaror.
Du har haft ansvar över en avdelning inom dagligvaruhandeln.
Kunskap inom systemen StoreOffice, AOB samt MinButik

Är detta rätt utmaning för dig?
Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök.
Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmen och en rolig resa!
Om Ica Kvantum Liljeholmen
Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt.
Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här

Ansök nu

Köttansvarig till Ica Kvantum Liljeholmen

Charkuteriarbetare, butik
Läs mer Apr 15
Här jobbar vi med produkter från både ICAs centrala sortiment och egen finstyckning. Vi vill att avdelningen ska andas – här kan vi kött!
Som ansvarig för köttavdelningen hos oss förväntar vi oss att du besitter en gedigen erfarenhet inom kött och att du brinner för mat i all dess form. Du kommer att ha budgetansvar för avdelningen där det ingår budget, svinn & aktiviteter.Vi strävar ständigt efter att utveckla vårt sortiment av kött och ser fram emot att inkludera ännu mer närproducerat kött av högsta kvalitet.
Som person är du matintresserad, kundorienterad, har förmåga att prioritera och har god samarbetsförmåga. Det faller dig naturligt att ha ett öga för detaljer och att dela med dig av dina bästa tips och råd för att lyckas i köket.
Arbetsuppgifter
Övergripande ansvar på köttavdelningen
Budget
Svinnhantering
Varupåfyllning
Daglig inventering
Egenkontroll
Styck schema
Beställning

Tidigare erfarenhet
Du har tidigare arbetat i dagligvaruhandeln inom ICA, meriterande om det ärinom färskvaror.
Du har haft ansvar över en avdelning inom dagligvaruhandeln.
Kunskap inom systemen StoreOffice, AOB samt MinButik

Är detta rätt utmaning för dig?
Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök.
Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmen och en rolig resa!
Om Ica Kvantum Liljeholmen
Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt.
Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här

Ansök nu

Assisterande butikschef till Pelican Self Storage Järfälla

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Apr 12
Self Storage till alla!
Vi söker dig som älskar service och vill bygga långsiktiga, professionella relationer med våra kunder på anläggningen i Järfälla. Vi specialiserar oss på att göra det lilla extra, hitta bästa lösningen och säkerställa att alla kunder går från butiken med ett leende. Vi har en bra blandning av både privat- samt företagskunder där alla dagar ser olika ut. Du är vårt ansikte utåt, det viktigaste vi har.
Vi söker nu en assisterande butikschef med start enligt ök.
Våra öppettider är vardagar 10:00-18:00 samt lördagar 10:00-14:00. Ordinarie arbetstid inkluderar arbete varannan lördag. Till din hjälp har du en butikschef som stöttar för att driva vår anläggning i Järfällaframåt!
Det kan även bli vissa pass på våra andra anläggningar i Stockholm beroende på frånvaro, semestrar och liknande. Vi är ett litet team där alla jobbar tillsammans och hjälper varandra. Våra anläggningar finns idag i Täby, Sollentuna, Sundbyberg, Botkyrka, Upplands Väsby, Bromma, Lidingö& Kungsholmen.
Med andra ord, hos oss får du en trygg och framtidsäker anställning i en bransch som växer så det knakar och är inte sårbar för händelser ute i världen. Behov för förråd och utrymmen ökar i dagsläget och kommer fortsätta i framtiden.
Vi erbjuder alla våra medarbetare en god möjlighet till personlig utveckling. Vi är ett växande företag i en framtidsbransch, följ med oss på denna spännande resa!
Arbetsuppgifter
Uthyrning av förråd till både företag och privatpersoner.
Bygga långsiktiga relationer med våra kunder.
Hjälpa våra kunder över telefon.
Visst administrativt arbete.
Underhåll av butik och anläggning.
Försäljning av våra produkter i butik.
Ger våra kunder ett bemötande med en exceptionellt hög servicegrad och kunskapsnivå.

Vi söker dig som
Tar initiativ, är självsäker med kunderna och tar kommandot samt är en glädjespridare som älskar service och försäljning.
Arbetat med försäljning i butik tidigare och har kassavana är meriterande.
Har lätt att lära sig nya IT-system.
Flytande svenska i både tal och skrift.
Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift.
Är trygg och bekväm med mycket eget ansvar då det förekommer pass där du jobbar själv i butiken.


AnsökanDu bli anställd direkt av Pelican Self Storage som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75% med möjlighet till mer tid och extra pass.
Bli en del av vårt team. Urvalet sker löpande, så sök redan idag. Välkommen med din ansökan!
Vår bakgrundPelican Self Storage grundades i Danmark 2009 av Nordic Real Estate Partners (NREP) med investering från M3 Capital Partners i London. Sedan den dagen har vi kommit en lång väg och vi fortsätter framåt. Idag arbetar vi med många nya projekt, och vårt mål är att skapa en kedja av kvalitets- och serviceinriktade anläggningar i Norden huvudsakligen kring huvudstadsregionerna och de större omgivande städerna.Vi fortsätter växaMed 34 anläggningar i Sverige, Danmark och Finland och ännu fler på väg, har Pelican Self Storage en snabb utveckling.

Ansök nu