Stockholm: Produktionsansvarig till Taxi Stockholm

Hitta ansökningsinfo om jobbet Produktionsansvarig till Taxi Stockholm i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-30 // Varaktighet: Heltid

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Skifttjänstgöring
Ort: Centrala Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Tillsvidareanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Taxi Stockholms Växel och Trafikledning syftar till att arbetsleda deras medarbetare och trafikleda alla taxibilar. Växel och Trafikledningen är ett viktigt nav i Taxi Stockholms verksamhet. Taxi Stockholm är ständigt tillgängliga och i utveckling av både arbetsuppgifter och förändringsprocesser. Deras kontor är beläget i centrala Stockholm.

DIN ROLL:

I din roll ingår allt ifrån att jobba operativt med övriga trafikledare, lösa schemaluckor till att coacha och stötta medarbetare. Du förväntas ha ett nära samarbete med de teamansvariga och övriga produktionsansvariga.

Arbetsuppgifter:

- Vara aktivt tillgänglig i produktion/trafikledningen

- Ansvara för den dagliga produktionen i trafikledningen

- Coaching av tjänstgörande trafikledare och driftledare samt ge konstruktiv feedback till trafikledarna och driftledare på plats

- Föregå med gott exempel och vara en positiv förebild

- Hantering av oplanerade schemaavvikelser och vakanser

- Säkra tillgängligheten av taxibilar - rätt antal bilar på rätt plats

- Ansvara för Nödprocessen i trafikledningen

- Övervaka trafikledningens tillgänglighet, närvaro och prestation

- Upprätthålla daglig rapportering

- Ta över samtal och reklamationer som trafikledningen ej kan hantera

- Ta emot alla förekommande samtal och beställningar

KVALIFIKATIONER:

- Gymnasieutbildning eller motsvarande erfarenhet

- Erfarenhet av servicearbete via telefon och mail

- Erfarenhet från arbetsledande roll

- Tidigare erfarenhet av coaching av personal samt personalansvar är meriterande

- God förmåga att uttrycka sig på svenska och engelska

VEM ÄR DU?

För att trivas i rollen är du en kommunikativ och relationsskapande person. Du bör tycka om att arbeta operativt och strukturerat med ett naturligt fokus på service, trivsel, effektivitet och utveckling. Vidare är du pedagogisk, prestigelös, flexibel, öppen och stresstålig. Du är van och bekväm med att ha många bollar i luften samt har en förmåga att prioritera och fatta beslut i högt tempo. För dig är det en självklarhet att skapa förståelse, sprida entusiasm och motivation.

VAD ERBJUDER DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS?

Som anställd på Taxi Stockholm får du ta del av förmåner i form av friskvårdsbidrag, försäkring, rikskortet, löneväxling och förskottssemester.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpand och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se



OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstchef

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstchef.

Kundservicechef till Invacare

Läs mer Mar 28
Nytt
Invacare är en global marknadsledare som är känd för sina innovativa, tekniska hjälpmedel av hög kvalité som underlättar användarens vardag och ger ett aktivt liv med livskvalitet. Vi söker nu en Kundservicechef som har en god portion empati och som har ett IT/systemintresse.

Dina arbetsuppgifter
Leda, fördela och utveckla arbetet i kundservice-teamet
Stötta ditt team och värna om dess välmående
Personalansvar för 8 personer i teamet på kundservice
Du ingår i ledningsgruppen
Fortsatt värna om kulturen på Invacare där delaktighet, öppenhet, samarbete, ärlighet och frihet under ansvar är nyckelord
Säkerställa hög kundnöjdhet genom tät och god kommunikation/relation med kunderna


Din profil
Vi söker en engagerad och prestigelös kollega med intresse av och förmåga att se vad som fungerar och vad som kan förbättras. Vi tror att du har jobbat som ledare/chef för kundservice tidigare alternativt att du har haft ett teamleader-ansvar och nu är redo för nästa steg. Erfarenhet av personalansvar är ett krav för denna roll men vi tror att man med fördel kan komma från alternativa branscher och bidra med nytänkande och idéer som är applicerbara på Invacares verksamhet.
Vi söker dig som har ett gott tålamod och som har förmåga att förändra och förädla rutiner och processer över tid och efter behov. Du är en närvarande och stöttande ledare som bidrar till en positiv arbetsmiljö och främjar samarbete inom hela organisationen.


Övrig information
Placeringsort: Trevliga lokaler i Lunda industriområde, Spånga
Start: Augusti eller enligt ök.
Varaktighet: Tillsvidare
Arbetstid: 8-17
Lön: Enligt ök.

Invacare har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess. Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Anders Gustavsson via mail: anders.gustavsson@maxkompetens.se
Urval och intervjuer kommer påbörjas v. 16 och sedan ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag!
Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.


Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Om kunden
Invacare AB är en del av det globala företaget Invacare som är dedikerat till att förbättra livskvaliteten för personer med funktionsnedsättningar. Detta kundcentrerade synsätt har gjort det möjligt för oss att växa från en blygsam början 1885 till en global ledare inom tillverkning och distribution av medicintekniska produkter för hem och långtidsvård som främjar återhämtning samt en bekväm, säker och aktiv livsstil. Med vårt motto "Yes, you can" vill vi säga att du kan mer än du tror, bara du har viljan och de rätta hjälpmedlen. Det avgörande för oss är att vi kan erbjuda hjälpmedel som ger möjligheter och stimulerar den fysiska förmågan som fortfarande finns kvar.

Vårt uppdrag förkroppsligas i vårt företagsmotto "Make Life's Experiences Possible" och att säkerställa att användare ges valfrihet och tillgång till precisionstillverkade produkter. Idag ligger Invacares huvudkontor i Ohio och Invacare har ca 2 400 anställda totalt och marknadsför sina produkter i mer än 100 länder runt om i världen. Vi är stolta över vår historia och vårt engagemang för att leverera högkvalitativa hjälpmedel och lösningar som gör en verklig skillnad i människors liv.

Ansök nu

Customer Service Teamlead för långsiktigt uppdrag

Läs mer Mar 14
Nu ges möjligheten att leda kundserviceteamet hos ett av världens mest innovativa företag inom maskin- och industriteknik. Har du erfarenhet av kundservice sedan tidigare och vill ta ett steg vidare i karriären för en ledande position där du blir nyckelperson i att stödja teamet i det operativa med ett personligt ledarskap och resultatinriktad sinne är du rätt person för rollen. Läs mer nedan och sök tjänsten redan idag, då det är start omgående!

OM TJÄNSTEN
Vi söker för kunds räkning en Customer Service Teamlead till deras huvudkontor. Uppdraget är på heltid med start omgående och sträcker sig inledningsvis 6 månader med mycket goda chanser till förlängning då ambitionen är långsiktig såvida alla parter är nöjda.

Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Du erbjuds


* En händelserik arbetsplats präglad av täta interna samarbeten, där utveckling och innovation alltid står i fokus
* Inspirerande kollegor och trivsam arbetsmiljö med mycket framåtanda och bra sammanhållning


I rollen som Customer Service Teamlead för företagets kundservice ansvarar du för anställda inom kundservice. Ditt ansvar är att leda, coacha och säkerställa högkvalitativ service till kunder samt hantering av inkommande kund- och larmcentral. Detta genom arbetsuppgifter som bland annat:

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Leda teamet genom tydliga mål och feedback
* Stödja teamet vid kundärenden och klagomål
* Samarbeta med andra avdelningar för att effektivisera processer
* Genomföra kvalitetskontroller för att säkerställa hög servicekvalitet
* Operativt arbete inom kundservice


VI SÖKER DIG SOM
- Har arbetslivserfarenhet inom kundservice
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, då det används i det dagliga arbetet
- Har mycket goda kommunikations- och ledarskapsfärdigheter
- Har god data- och telefonvana

Det är även meriterande om du:
- Har arbetslivserfarenhet av en liknande ledande roll inom kundservice

För rollen värderar vi dina personliga egenskaper högt och söker dig som är/har:
- Kommunikativ
- Problemlösande
- Samarbetsförmåga

Övrig information


* Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
* Omfattning: Heltid, 40 h/v
* Uppdrag: 6 månader initialt där ambitionen är långsiktigt såvida alla parter är nöjda
* Placering: Stockholm


Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Teamchef till Lendo

Läs mer Okt 17
Om bolaget

Lendo är Sveriges största jämförelsetjänst för lån. De är en jämförelsetjänst som möjliggör för konsumenter att hitta rätt lånealternativ och långivare att hitta rätt kunder. Lendo ägs av Schibsted och är en del av Lendo Group.

Lendo tror på en marknad för lån som genomsyras av tillit och transparens. Därför strävar de efter öppenhet mellan sina användare och långivare. Genom enkla och kostnadsfria jämförelsetjänster stärker Lendo konsumenter med den kunskapen de behöver för att göra finansiellt sunda val kring lån. Hos Lendo kan du jämföra räntor och villkor på privatlån, företagslån och bolån från de 60 långivare och banker som är anslutna till deras panel.

Lendo har kontor i flera länder med huvudkontor i Oslo. Tillsammans arbetar de mot samma gemensamma mål, att stärka konsumenter att göra smarta finansiella val som gör skillnad.

Lendos fyra värderingar; win as a team, customer centric, always improve och focus on execution präglar dem i sin vardag och guidar dem mot målet att alltid vara en av Sveriges bästa arbetsplatser.

Om rollen

I rollen som teamchef på Lendo kommer du att ha personalansvar för ett nystartat team på cirka 6 personer och rapportera direkt till företagets Sales Manager.

Teamets funktion går ut på att kontakta privatpersoner som tidigare varit i kontakt med Lendo i syfte att erbjuda dem det bästa lånet utifrån deras situation. Som teamchef för handläggarna kommer dina primära arbetsuppgifter innefatta att stötta i det dagliga arbetet. Du kommer att coacha, guida och följa upp med handläggarna för att se till att de har verktygen som krävs för att göra ett riktigt bra jobb.

Om dig

Vi söker dig som tidigare arbetat i en ledande position, gärna inom försäljning. Du ska vara en mycket coachande och kommunikativ person som vill vara en del av att ge företagets kunder den bästa tänkbara servicen. Du trivs att arbeta med ledarskapsfrågor men ser också värdet av att vara närvarande och uthållig gentemot handläggarna.

Du har en strukturerad och noggrann sida och trivs bra att arbeta i ett team. Som ledare är du handlingskraftig och ödmjuk med en fallenhet för att lyssna och se varje enskild individ i gruppen. Du är en driven och ansvarfull person som är flexibel i sitt arbetssätt och har en god vana att prioritera samt är bra på att knyta ihop säcken, från ax till limpa.

Din profil

- Tidigare erfarenhet av en ledande roll där du coachat och stöttat personer som inte är självgående

- Tidigare erfarenhet av försäljning

- God dator- och systemvana

- Flytande i svenska i tal och skrift

Möjligheter och erbjudande på Lendo

- Att få arbeta i ett expansivt företag med starkt varumärke i ryggen

- Regelbundna team-aktiviteter och resor

- Friskvårdsbidrag på 4000 kr, två utvecklingsdagar per år och möjlighet till träning på arbetstid

- Att ta del av de aktiviteter och förmåner som ingår i Schibsted-koncernen

- Utökad erfarenhet och kunskap inom bank och finans

- Hybridarbete

Omfattning, arbetstider och tillträde

Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos fina huvudkontor centralt i Stockholm. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag och du kan även arbeta hemifrån ca 2-3 gånger i veckan när du är trygg i rollen. Detta är en direktrekrytering där du anställs hos Lendo med deras fina förmåner och trygga villkor. För denna roll tillämpar Lendo provanställning och bakgrundskontroller innan kontraktsskrivning.

Hur söker du?

Är du intresserad och har läst så här långt? Då kanske vi är rätt för varandra! Tjänsten tillsätts när vi har hittat rätt person och rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Skicka därför in ditt CV så snart som möjligt så kommer vi att höra av oss om din profil matchar kravprofilen. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Erik Blom på erik.blom@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten!

Ansök nu

Vi söker en Kundservicechef med ett leende som slår allt!

Läs mer Mar 5
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Älskar du att skapa fantastiska kundupplevelser? Är du passionerad när det gäller att utveckla processer och förbättra kundvården? Då kan du vara precis den vi letar efter!

Vi på Tryggsam är en ledande aktör inom vår bransch och vi söker nu en engagerad och erfaren Kundservicechef som vill vara en del av vårt team och driva vår kundservice till nya höjder.

Krav:

Ett leende som slår allt och en positiv inställning till kundvård och försäljning.

Erfarenhet av att arbeta med kundservice (Krav)

Erfarenhet av att arbeta med försäkring är meriterande.

Förmåga att arbeta med utveckling och förbättring av kundservicetjänster och processer.

Stark kommunikationsförmåga och förmåga att leda och inspirera ett team om 5-6 personer.


Ansvarsområden:

Ledning och utveckling av kundserviceteamet för att säkerställa enastående kundupplevelser.

Implementering av effektiva processer för att förbättra kundvården och öka kundnöjdheten.

Utveckling och genomförande av träningsprogram för att stödja teamet i att leverera högklassig service.

Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa enhetlig och effektiv kommunikation med kunderna.


Vi erbjuder:

En stimulerande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling.

Konkurrenskraftig lön och förmånliga anställningsvillkor.

Olika typer av förmåner så som tillexempel Tjänstepension, friskvårdsbidrag, två friskvårdstimmar/ vecka och olika försäkringar.

Möjlighet att vara en del av ett dynamiskt och innovativt team inom försäkringsbranschen.


Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och tror att du har det som krävs för att bli vår nya Kundservicechef, skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot att höra från dig.

Tjänsten är ledig från och med den siste mars men senast den siste maj.

Du kan läsa mer om oss på vår karriärportal via https://karriar.tryggsam.se/

välkommen...

Ansök nu

Förändringsinriktad enhetschef till Stockholms stads kontaktcenter

Läs mer Mar 14
Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna.



Välkommen till oss

Vägen in till Stockholms stad går genom Kontaktcenter.

Kontaktcenter är Stockholms stads kundcenter. Vi är cirka 85 medarbetare som svarar på frågor som rör samhällsbyggnad, skola & förskola samt sociala frågor. Vi hjälper stadens medborgare genom att ge vägledning, information och kvalificerad service via telefon och mejl.

Nu söker Vi Dig, erfarna chef som trivs att leda i ständig förändring och utveckling. Du som vill vara med på resan och utveckla Stockholms bästa invånarupplevelse tillsammans med oss.

Vi erbjuder

Som chef på Serviceförvaltningen erbjuds du chefsintroduktion samt utbildningsinsatser och seminarium inom aktuella verksamhets- och personalfrågor. Det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra – vi tillämpar flextid, friskvårdsbidrag och varje vecka finns möjlighet till massage i våra egna lokaler. Du får dessutom tillgång till Stockholms stads nätverk.

Din roll

Det händer mycket hos oss, inte minst med bakgrund av ökade krav på förbättrad tillgänglighet och service samt effektivare ärendeprocesser och en bättre invånarupplevelse. Digitaliseringen är en del av utvecklingen, där vi ser över befintliga strukturer och rutiner för att uppdatera vår verksamhet och säkerställa att vi nyttjar skattemedel med högst värde för våra invånare. Vi har stort framtidsfokus och det finns stor potential för dig som vill vara med och bygga, utveckla och bidra till vår tillväxtresa.

Som chef hos oss har du budget- och personalansvar för en av våra enheter. Du har ett närvarande och inspirerande ledarskap och du brinner för service och kundnöjdhet men även för personalrelaterade frågor. Vi söker en erfaren och engagerad ledare som vill och kan coacha och utveckla framgångsrika team.

Du tycker om att jobba nära i styrning och uppföljning och du förstår hur kundservice bidrar till helheten. Du utvecklar verksamheten med fokus på dina medarbetare för att hela tiden kunna hjälpa våra invånare professionellt, effektivt och med god kvalitet. Tillsammans med verksamheten sätter du upp och anpassar mål samt säkerställer att teamen presterar i enlighet med dem.

Din kompetens och erfarenhet

Som chef hos oss är Du en förebild. Du är nyfiken, modig och engagerad och drivs av att coacha och få andra människor att växa. Då rollen innehåller många kontaktytor har du lätt att skapa goda relationer och trivs som bäst i samarbete med andra. Det är naturligt för dig att hålla dig uppdaterad om det senaste som berör din profession och du har erfarenhet och ett stort intresse för såväl kundtjänstfrågor som för digitalisering och utvecklingsfrågor.

Rent formellt söker vi dig med;

relevant högskoleutbildning eller annan utbildning i kombination med yrkeserfarenhet som arbetsgivaren anser likvärdig
flera års dokumenterad erfarenhet som chef/ledare
erfarenhet och kompetens av stora call center/kontaktcenter
erfarenhet av att driva förändring i kontaktcenterverksamhet
god branschkunskap och erfarenhet av telefoni och kontaktcenterlösningar
Övrigt

Vi är nyfikna på vem du är, vad du kan och vad du vill. Känner du igen dig i ovanstående beskrivning och är intresserad av en ny utmaning? Varmt välkommen med din ansökan!
Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.



Serviceförvaltningen är en av stadens fackförvaltningar och har i uppdrag att svara för de administrativa uppgifter som är samordnade i staden. Det handlar framförallt om löneadministration, ekonomiadministration, stadsövergripande upphandlingsfrågor, kontaktcenterverksamhet samt interna konsulter som tillhandahåller stöd inom digitalisering, it & telefoni, rekrytering, samt, fastighets- och lokalfrågor. Vi har cirka 370 medarbetare och sitter i Globenområdet. Vår värdegrund sammanfattas i ordet KÖRA som står för: Kompetens - Öppenhet - Respekt - Ansvar.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Rp Rekrytering Bemanning AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Rp Rekrytering Bemanning AB .

Receptionist / konferensvärdinna (två timmar per dag) till FAR

Konferensvärd/Konferensvärdinna
Läs mer Mar 28
Nytt
SNABBFAKTA
Omfattning: Deltid, två timmar per dagArbetstider:Måndag – fredag kl. kl.11.30-13.30Ort:StockholmStartdatum: omgåendeAnställningsform: Särskild visstidsanställning på 6 månader med stora chanser till förlängning (detta är en långsiktig tjänst)
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATSFAR är en branschorganisation inom redovisning, revision och rådgivning och ett av Sveriges största privata utbildningsföretag inom ekonomiområdet! De genomför kurser och utbildningar inom ekonomi på grund- och specialistnivå både online och fysiskt.
Hos FAR kommer du dagligen arbeta med härliga kollegor i nya, fräscha lokaler centralt i Stockholm på Fleminggatan. På kontoret arbetar ca. 50 medarbetare där du kommer att samarbeta tätt med din kollega i receptionen.
DIN ROLLI rollen som receptionist och konferensvärdinnakommer du att agera lunchavlösare och ansvara för att leverera service i världsklass till besökare och interna kollegor. Du har en viktig roll som ansiktet utåt för vår kund och externa besökare. Du kommer även svara på inkommande telefonsamtal, hantera administrativa uppgifter och hålla samtliga konferensytor rena och välkomnande.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
· Ta emot och välkomna besökare
· Växelhantering
· Beställningar av luncher och fikabröd
· Ta hand om disk efter serverade luncher
· Förbereda inför och efter möten/ konferenser
· Kontakt med leverantörer och bud
· Posthantering
VEM ÄR DU?
Som person är du positiv ochtrevlig! Dubrinner för att göra det lillaextra för att skapa trivsel på kontoret. För att lyckas i rollen har du ett öga för detaljer, är flexibel och älskar att leverera högklassig service. Vidare är du ansvarstagande, lösningsorienterad och proaktiv i ditt arbete.
Du som söker uppfyller nedan krav:
· Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist
· Har goda kunskaper i Office-paketet
· Talar och skriver obehindrat på svenska
· Du ser dig långsiktigt i en deltidstjänst
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ansök nu

Sommarjobb som ambulerande receptionist

Kontorsreceptionist
Läs mer Mar 28
Nytt
SNABBFAKTA:Arbetstider:Vardagar under kontorstiderOrt: StockholmPeriod: Sommaren 2024
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATSVi söker dig som vill arbeta under sommaren som ambulerande receptionist!Rollen som ambulerande receptionist via oss på Inte Bara Post Bemanning innebär att duhjälper våra kunder vid tillfälliga behov och arbetstoppar, vilket ger dig bred branscherfarenhet och chansen att testa på hur det är att arbeta på en rad olika arbetsplatser. Våra kunder är verksamma inom flertalet branscher och du kan därför bemanna hos allt från ett nystartat designföretag till en framgångsrik advokatbyrå.
DIN ROLLDina arbetsuppgifter varierar beroende på uppdrag men kommer vara inom kontorsservice vilket innefattar reception, konferens och administrativa uppgifter. Som ambulerande receptionist har du både schemalagda fasta tider, men är också redo att rycka ut och hjälpa våra kunder med kortare framförhållning när behovet uppstår. Du arbetar vardagar under kontorstid. Vi ser gärna att du som söker har möjlighet och vilja att jobba motsvarande en heltidstjänst när tillfälle ges.VAD ERBJUDER VI?Som ambulerande receptionist får du en fantastisk möjlighet att bygga upp ditt CV, bli inspirerad av olika branscher och skaffa ett värdefullt kontaktnät. Vem vet, kanske ett av dina uppdrag leder till en fast anställning hos företaget du varit utbokad till så småningom. Möjligheterna är enorma!
Som anställd hos Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter.
VEM ÄR DU?Vi söker dig som vill skaffa meriterande arbetslivserfarenhet inom kontorsservice. Du har tidigare erfarenhet inom service, exempelvis från butik eller restaurang. Som person är du prestigelös, flexibel och lösningsorienterad och lever efter mottot att ingenting är omöjligt! För att trivas i rollen ska du tycka om att arbeta i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter och sträva efter att alltid göra det lilla extra. Du bör ha ett nyfiket sinne och god social förmåga för att snabbt kunna sätta dig in i nya situationer och arbetsuppgifter.
"Jag tycker att du ska söka rollen som ambulerande receptionist hos Inte Bara Post Bemanning för att du får en enorm erfarenhet, många värdefulla kontakter på vägen och dessutom har du väldigt roligt!" - Joel Hansius, ambulerande receptionist på Inte Bara Post Bemanning

Se filmen nedan för en större inblick i rollen!
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök. Vi går igenom urvalet löpande och återkommer till dig så snart vi kan.
På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mail, men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Ansök nu

Account Manager till Saas-bolag

Account manager
Läs mer Mar 28
Nytt
SNABBFAKTA
Omfattning: HeltidArbetstider: måndag till fredag kl.08.00-17.00.Ort: Stockholm, SlussenStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning(direktrekrytering där du blir anställd direkt av vår kund).
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag!
Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler, e-recept och ekonomisystem. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter.
Läs mer om Muntra här.
DIN ROLL
Som Account Manager hos Muntra ansvarar du för hela säljprocessen.Du arbetar relationsbyggande och med expertisöverföring av Muntras produkt.Du kommer bearbeta främst varma leads både mot svenska och norska marknaden.Du kommer också vara involverad i att förbättra och definiera den övergripande försäljningsstrategin tillsammans med Muntras medgrundare.Du kommer delta på årliga mässor för att marknadsföra Muntra, dess produkt och möta potentiella kunder. Du arbetar självständigt i rollen och ingår i ett säljteam bestående av en ytterligare kollega.
Tjänsten utgår från kontoret och resor kan tillkomma i tjänsten.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som är målinriktad och drivs av att arbeta med försäljning. Du är social samt utåtriktad och trivs att interagera med olika typer av människor. Du har en ödmjuk och positiv attityd och är självcochande i ditt arbetssätt. För att trivas i rollen tror vi att du tilltalas av att arbeta i en familjär ochentreprenöriell miljö med högt i tak. Du ser dig själv lånsiktigt i rollen och vill utvecklas med bolaget.Du som söker uppfyller nedan krav:
Tidigare arbetslivserfarenhet av försäljning av hela säljprocessen.
Du har erfarenhet av B2B försäljning.
Det är meriterande om du har erfarenhet av att tidigare arbetat med försäljning av komplex produkt eller CRM-system.
Du behärskar svenska och engelska, obehindrat i tal och skrift. Det är mycket meriterande om du behärskar norska språket.


ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ansök nu

Facilities Services Assistant till globalt bolag (Deltid)

Backofficepersonal
Läs mer Mar 28
Nytt
SNABBFAKTA
Omfattning: Deltid 16,5 h/veckan. Tisdagar, onsdagar och torsdagar kl.10-16.00.(Du kommer att få chansen att arbeta extra vid sjukdom och semester)Ort:Centrala StockholmStartdatum: Enligt överenskommelseAnställningsform:Särskild visstidsanställning(behovet är långsiktigt och uppdraget har inget slutdatum. Du arbetar som konsult via Inte Bara Post Bemanning)
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Annonsen är anonym på önskan från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessens första steg.
Vår kund är ett stort globalt bolag med många olika nationaliteter.Kontoret är beläget i centrala Stockholm och du kommer att arbeta i ett stort, ljustochmoderntkontorslandskap.Arbetsplatsen värdesätter olika typer av roller inom bolaget och därför kommer du ha en stor betydande roll som Facilities services Assistant.
DIN ROLL
I rollen somFacilities services Assistant kommer du tillhöra Facilities teamet sombestår av3 ytterligare kollegor. Du arbetar i team men också självgående.I din roll ansvarar du för att hålla kontorslokalernastädade och presentabla för både interna medarbetare och externa personer. Rollen passar dig som trivs med ett rörligt och prestigelöstarbete såväl självgående och i team.
Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat att:
Se till att det är snyggt och rent på kontoret (som tillexempelta bort muggar och glas)Diskplock, fylla på och tömma diskmaskiner
Förbereda och fylla påkaffe, läskkyl, frukt ochfrukost
Förbereda lunch och fika
Förbereda inför möten, konferenser och event
Tvätta och sköta handduksservicen ochpåfyllning av badrumsfaciliteter
Sophantering och återvinning
Underhåll av kontorsutrustning som exempelvis köksmaskiner och fylla på papper i skrivare
Ta emot leveranser och påfyllning av både varor och kontorsmaterial
Kontakt med leverantörer vid behov
Möblering på kontoret, enklare reparationer av kontorsmöbler och felanmälningar samt inventering
Ad hoc uppgifter från Facilities Manager
Bemanna receptionen vid behov (upplärning ges)


VEM ÄR DU?
Du är ensocial och serviceinriktad person. Du är självgående lika väl som du kan arbeta i team och har lätt för att kommunicera med andra. Du vågar ta initiativ och äransvarsfull, har förmågan att se vad som behöver göras och ta action på det. Vidare är du prestigelös och trivs med ett rörligt arbete. Vi tror att du studerar på distans och vill arbeta deltid vid sidan av, långsiktigt med en flexibilitet att hoppa in och jobba extra vid behov.
Du som söker uppfyller nedan krav:
Du har tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll som tillexempel inomdagligvaruhandel, retail eller café/restaurang.
Behärskar engelska flytande i tal och skrift.

Det ärmeriterande om du har kunskaper i Microsoft Office som outlook och Teams.
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ansök nu

Account Manager till Saas-bolag

Account manager
Läs mer Mar 28
Nytt
SNABBFAKTA
Omfattning: HeltidArbetstider: måndag till fredag kl.08.00-17.00.Ort: Stockholm, SlussenStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning(direktrekrytering där du blir anställd direkt av vår kund).
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag!
Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler, e-recept och ekonomisystem. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter.
Läs mer om Muntra här.
DIN ROLL
Som Account Manager hos Muntra ansvarar du för hela säljprocessen.Du arbetar relationsbyggande och med expertisöverföring av Muntras produkt.Du kommer bearbeta främst varma leads både mot svenska och norska marknaden.Du kommer också vara involverad i att förbättra och definiera den övergripande försäljningsstrategin tillsammans med Muntras medgrundare.Du kommer delta på årliga mässor för att marknadsföra Muntra, dess produkt och möta potentiella kunder. Du arbetar självständigt i rollen och ingår i ett säljteam bestående av en ytterligare kollega.
Tjänsten utgår från kontoret och resor kan tillkomma i tjänsten.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som är målinriktad och drivs av att arbeta med försäljning. Du är social samt utåtriktad och trivs att interagera med olika typer av människor. Du har en ödmjuk och positiv attityd och är självcochande i ditt arbetssätt. För att trivas i rollen tror vi att du tilltalas av att arbeta i en familjär ochentreprenöriell miljö med högt i tak. Du ser dig själv lånsiktigt i rollen och vill utvecklas med bolaget.Du som söker uppfyller nedan krav:
Tidigare arbetslivserfarenhet av försäljning av hela säljprocessen.
Du har erfarenhet av B2B försäljning.
Det är meriterande om du har erfarenhet av att tidigare arbetat med försäljning av komplex produkt eller CRM-system.
Du behärskar svenska och engelska, obehindrat i tal och skrift. Det är mycket meriterande om du behärskar norska språket.


ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ansök nu

Facilities Services Assistant till globalt bolag (Deltid)

Backofficepersonal
Läs mer Mar 26
SNABBFAKTA

Omfattning: Deltid 16,5 h/veckan. Tisdagar, onsdagar och torsdagar kl.10-16.00. (Du kommer att få chansen att arbeta extra vid sjukdom och semester)
Ort: Centrala Stockholm
Startdatum: Enligt överenskommelse
Anställningsform: Särskild visstidsanställning (behovet är långsiktigt och uppdraget har inget slutdatum. Du arbetar som konsult via Inte Bara Post Bemanning)

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Annonsen är anonym på önskan från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessens första steg.

Vår kund är ett stort globalt bolag med många olika nationaliteter. Kontoret är beläget i centrala Stockholm och du kommer att arbeta i ett stort, ljust och modernt kontorslandskap. Arbetsplatsen värdesätter olika typer av roller inom bolaget och därför kommer du ha en stor betydande roll som Facilities services Assistant.

DIN ROLL

I rollen som Facilities services Assistant kommer du tillhöra Facilities teamet som består av 3 ytterligare kollegor. Du arbetar i team men också självgående.
I din roll ansvarar du för att hålla kontorslokalerna städade och presentabla för både interna medarbetare och externa personer. Rollen passar dig som trivs med ett rörligt och prestigelöst arbete såväl självgående och i team.

Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat att:

- Se till att det är snyggt och rent på kontoret (som tillexempel ta bort muggar och glas) Diskplock, fylla på och tömma diskmaskiner

- Förbereda och fylla på kaffe, läskkyl, frukt och frukost

- Förbereda lunch och fika

- Förbereda inför möten, konferenser och event

- Tvätta och sköta handduksservicen och påfyllning av badrumsfaciliteter

- Sophantering och återvinning

- Underhåll av kontorsutrustning som exempelvis köksmaskiner och fylla på papper i skrivare

- Ta emot leveranser och påfyllning av både varor och kontorsmaterial

- Kontakt med leverantörer vid behov

- Möblering på kontoret, enklare reparationer av kontorsmöbler och felanmälningar samt inventering

- Ad hoc uppgifter från Facilities Manager

- Bemanna receptionen vid behov (upplärning ges)

VEM ÄR DU?

Du är en social och serviceinriktad person. Du är självgående lika väl som du kan arbeta i team och har lätt för att kommunicera med andra. Du vågar ta initiativ och är ansvarsfull, har förmågan att se vad som behöver göras och ta action på det. Vidare är du prestigelös och trivs med ett rörligt arbete. Vi tror att du studerar på distans och vill arbeta deltid vid sidan av, långsiktigt med en flexibilitet att hoppa in och jobba extra vid behov.

Du som söker uppfyller nedan krav:

- Du har tidigare arbetslivserfarenhet från en serviceroll som tillexempel inom dagligvaruhandel, retail eller café/restaurang.

- Behärskar engelska flytande i tal och skrift.

Det är meriterande om du har kunskaper i Microsoft Office som outlook och Teams.

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Ansök nu