Stockholm: Servicetekniker med intresse av hydraulik och maskinelektronik

Hitta ansökningsinfo om jobbet Servicetekniker med intresse av hydraulik och maskinelektronik i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-30 // Varaktighet: Heltid

Inledning:
Vill du arbeta med hydraulik och maskinelektronik? Har du tidigare erfarenhet som servicetekniker eller liknande roll och vill arbeta runt om i Stockholm med omnejd? Härligt, då kanske du är rätt person för Service Link!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med Service Links en Servicetekniker. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Service Link.

Du kommer självklart få en gedigen introduktion och verktyg för att lyckas i rollen. Du arbetar självständigt men kommer ha nio kollegor i samma roll i Stockholmsområdet samt full stöttning från medarbetare i övriga Sverige. De erbjuder även en fullutrustad servicebil och all annan utrustning man kan behöva i arbetet.

Du kommer att utgå från hemmet och ditt område sträcker sig över Stockholm med omnejd. Tjänsten kan innebära arbete på annan ort men med målsättningen att det enbart ska förekomma dagsresor. Arbetstiderna är vardagar mellan 07–16 men möjligheten att arbeta 08–17 finns. Service Link erbjuder rätt person ett varierande, stimulerande och fritt arbete där de värnar om sina medarbetare.

Tillsammans med moderbolaget ATS-Orwak är de marknadsledande i Sverige när det kommer till service och försäljning av komprimerande utrustning. Service Link och ATS-Orwak är även en del av koncernen San Sac Group tillsammans med 15 andra bolag utspridda över hela världen. I Service Link är det i dagsläget 30 tekniker utspridda över landet och nu siktar de på att utöka teamet i Stockholm ytterligare.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Service Link önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

Arbetsuppgifter
Service Link utför installationer, reparationer och underhållsservice på komprimatorer och balpressar. Arbetsmomenten innehåller till stor del hydraulik, elektronik och mekanik. Vidare kommer du ha tät dialog med deras kunder för att leva upp till förväntningarna och bibehålla den goda relationen.

Service Link tillgodoser deras kunder med service på hög nivå och hanterar över 15 000 maskiner och har cirka 10 000 befintliga kunder utspridda över hela landet.

Vi söker dig som:
Har B-körkort, vilket krävs i tjänsten då du kommer köra bil i arbetet. Har du arbetat som servicetekniker av något slag tidigare är detta starkt meriterande, annars ser vi positivt på om du har erfarenhet av att arbeta med hydraulik, maskinelektronik och heta arbeten (svetsning).

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Service Link. Du kommer vara ansiktet utåt gentemot kunder vilket gör det viktigt att du har ett gott kundbemötande. Du är trygg med att arbeta självständigt och är driven och strukturerad som person.

START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Stockholm
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Moa Lindgren

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Servicetekniker, maskin

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Servicetekniker, maskin.

Maskinparksmedarbetare till Norrort

Läs mer Feb 27
Vår kund är en av Sveriges ledande maskinuthyrare. Varje dag förser dem den svenska bygg- och anläggningsbranschen med maskiner, liftar, bodar och vagnar, alltid med möjlighet att få dem utkörda till den plats som kund behöver. Hos dem hyr du allt från den lilla maskinen över dagen till full etablering.

Här jobbar problemlösare med stort människointresse. Det betyder att de alltid gör sitt yttersta för att underlätta och förbättra kundens vardag. Hos kunden handlar mycket om maskiner, men alltid allra mest om människor och relationer.

Vill du vara mycket ute i den friska luften och samtidigt arbeta med maskinhantering och planering är detta en tjänst för dig. Nu växer företaget och de söker en medarbetare till till sin depå i Norra Stockholm.

Arbetsuppgifter


Arbetsuppgifterna består av att hantera maskinflödet som dagligen passerar på deras gård. Du ska se till att rätt maskin finns på rätt plats i rätt tid och det kräver ett stort fokus på planering, ordning och reda då ytorna inte alltid är stora.

Din profil


Kunden är alltid i fokus och ofta är du den person som möter kunden först vilket ställer krav på goda kommunikationsfärdigheter och ett trevligt bemötande.


Personlighet är något vi lägger stor vikt vid val av kandidat. För att passa in på företaget bör du vara ansvarsfull, prestigelös och ödmjuk. De krävs att du har ett stort engagemang, samarbetsvillig och vill jobba mot en bra teamkänsla. Självklar behärskar du svenska och engelska både i tal och skrift. Truckkort och B-körkort är krav.

Ansökan och tillträde


Detta är en tjänst på heltid, med start så snart som möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag-fredag, med arbetstid mellan 7-16. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär.


Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder, 076 777 67 62. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Detta är inte en chans du vill missa så ansök redan idag.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Maskinparksmedarbetare till Norrort

Läs mer Feb 22
Vår kund är en av Sveriges ledande maskinuthyrare. Varje dag förser dem den svenska bygg- och anläggningsbranschen med maskiner, liftar, bodar och vagnar, alltid med möjlighet att få dem utkörda till den plats som kund behöver. Hos dem hyr du allt från den lilla maskinen över dagen till full etablering.

Här jobbar problemlösare med stort människointresse. Det betyder att de alltid gör sitt yttersta för att underlätta och förbättra kundens vardag. Hos kunden handlar mycket om maskiner, men alltid allra mest om människor och relationer.

Vill du vara mycket ute i den friska luften och samtidigt arbeta med maskinhantering och planering är detta en tjänst för dig. Nu växer företaget och de söker en medarbetare till till sin depå i Norra Stockholm.

Arbetsuppgifter


Arbetsuppgifterna består av att hantera maskinflödet som dagligen passerar på deras gård. Du ska se till att rätt maskin finns på rätt plats i rätt tid och det kräver ett stort fokus på planering, ordning och reda då ytorna inte alltid är stora.

Din profil


Kunden är alltid i fokus och ofta är du den person som möter kunden först vilket ställer krav på goda kommunikationsfärdigheter och ett trevligt bemötande.


Personlighet är något vi lägger stor vikt vid val av kandidat. För att passa in på företaget bör du vara ansvarsfull, prestigelös och ödmjuk. De krävs att du har ett stort engagemang, samarbetsvillig och vill jobba mot en bra teamkänsla. Självklar behärskar du svenska och engelska både i tal och skrift. Truckkort och B-körkort är krav.

Ansökan och tillträde


Detta är en tjänst på heltid, med start så snart som möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag-fredag, med arbetstid mellan 7-16. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär.


Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder, 076 777 67 62. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Detta är inte en chans du vill missa så ansök redan idag.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Maskinparksmedarbetare till Norrort

Läs mer Feb 20
Vår kund är en av Sveriges ledande maskinuthyrare. Varje dag förser dem den svenska bygg- och anläggningsbranschen med maskiner, liftar, bodar och vagnar, alltid med möjlighet att få dem utkörda till den plats som kund behöver. Hos dem hyr du allt från den lilla maskinen över dagen till full etablering.

Här jobbar problemlösare med stort människointresse. Det betyder att de alltid gör sitt yttersta för att underlätta och förbättra kundens vardag. Hos kunden handlar mycket om maskiner, men alltid allra mest om människor och relationer.

Vill du vara mycket ute i den friska luften och samtidigt arbeta med maskinhantering och planering är detta en tjänst för dig. Nu växer företaget och de söker en medarbetare till till sin depå i Norra Stockholm.

Arbetsuppgifter


Arbetsuppgifterna består av att hantera maskinflödet som dagligen passerar på deras gård. Du ska se till att rätt maskin finns på rätt plats i rätt tid och det kräver ett stort fokus på planering, ordning och reda då ytorna inte alltid är stora.

Din profil


Kunden är alltid i fokus och ofta är du den person som möter kunden först vilket ställer krav på goda kommunikationsfärdigheter och ett trevligt bemötande.


Personlighet är något vi lägger stor vikt vid val av kandidat. För att passa in på företaget bör du vara ansvarsfull, prestigelös och ödmjuk. De krävs att du har ett stort engagemang, samarbetsvillig och vill jobba mot en bra teamkänsla. Självklar behärskar du svenska och engelska både i tal och skrift. Truckkort och B-körkort är krav.

Ansökan och tillträde


Detta är en tjänst på heltid, med start så snart som möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag-fredag, med arbetstid mellan 7-16. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär.


Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder, 076 777 67 62. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Detta är inte en chans du vill missa så ansök redan idag.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Servicetekniker till Condair

Läs mer Apr 8
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Condair.

Om företaget:

Condair är en av världens ledande tillverkare av kommersiella och industriella produkter samt system för befuktning, avfuktning och evaporativ kyla. Med en närvaro i över 50 länder erbjuder företaget sina högpresterande lösningar till ett brett spektrum av kunder, från små till stora företag över hela världen. Deras lösningar kontrollerar luftfuktigheten med stor precision och är energi- och miljövänliga när det gäller el- och vattenförbrukning. Condair AB ägs av Condair AG, vars huvudkontor är beläget i Schweiz. Koncernen har idag 25 egna kontor och fem produktionsanläggningar fördelade på fem världsdelar.

På Condair i Sverige jobbar idag 7 engagerade kollegor i en arbetsmiljö som präglas av frihet under ansvar. För Condair är det viktigt att varje medarbetare ges utrymme att självständigt planera sitt arbete samtidigt som de är ett starkt enhetligt team som alltid hjälper varandra. Som en del av Condair ingår du i ett prestigelöst och familjärt team där du erbjuds fina utvecklingsmöjligheter.

Arbetsuppgifter:

I rollen som servicetekniker hos Condair är du ansvarig för installation, reparation och underhåll av företagets system hos kunder, främst i Stockholmsområdet. Dina huvudsakliga uppgifter inkluderar att utföra service och reparationer direkt hos kunder, genomföra installationsarbete för nya system och lösa olika tekniska problem som uppstår. Inför varje månad får du en lista med olika serviceuppdrag som du självständigt planerar in i dina arbetsdagar i samråd med kunderna samt med dina kollegor för att effektivt fördela arbetsuppgifterna.

Utöver att utföra serviceuppdragen har du administrativa ansvar, såsom hantering av servicekalendrar, dokumentation av utfört arbete och bokning av nya serviceuppdrag. Vid behov hanterar du även kunder på andra orter i Sverige, vilket innebär några längre resor med i genomsnitt 3-4 övernattningar per månad för att utföra servicearbete på plats.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Teknisk bakgrund och erfarenhet av en eller flera områden inom el, vvs, ventilation, automation eller liknande
• Mycket goda kunskaper inom svenska och engelska i såväl tal som skrift
• B-körkort

För att lyckas i rollen som servicetekniker hos Condair ser vi att du är en tekniskt kunnig person med stort intresse och nyfikenhet att utvecklas i din tekniska kompetens. Då du har många kontaktytor ser vi att du har god förmåga att kommunicera och trivs med att ge kunder god service av högsta kvalité. Vidare är du en ordningsam och noggrann person som har förmågan att arbeta självständigt och som kan strukturera upp ditt arbete såväl långsiktigt som kortsiktigt. Samtidigt krävs det att du är flexibel och prestigelös och kan hantera förändringar av serviceuppdrag, olika arbetsmiljöer och arbetsuppgifter.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Resande Servicetekniker

Läs mer Apr 18
Nytt
Trivs du med att arbeta i ett mindre team med kollegor som har god sammanhållning och bra stämning. Då har vi möjligheten att erbjuda dig en tjänst med mycket variation samt att du blir en del av ett härligt arbetslag.

Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig en arbetsplats med god arbetsmiljö. Du får en möjlighet att besöka många roliga städer och länder samtidigt som du får servicebil. I rollen som servicetekniker får du möjlighet att utgå hemifrån samt bra lön, traktamente och betald restid.

Vem söker vi?
För att lyckas i rollen tror vi att du har någon form av teknisk utbildning på gymnasienivå eller motsvarande och du har tidigare erfarenhet av att arbeta som mekaniker eller av service- och underhållsarbete. Har du kunskap inom el och reglerteknik så är det meriterande. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. B-körkort är ett krav.

Som person är du självgående och social, du trivs med att vara ett ansikten utåt. Du är också affärsinriktad och tycker om att resa i jobbet. Självklart är du en lagspelare som tillsammans med kollegorna vill utveckla serviceverksamheten och aktivt bidra med idéer och lösningar på såväl tekniska som administrativa och affärsmässiga frågor.

Vad innebär rollen?
Företaget tillhandahåller pumpar från ett 20-tal ledande tillverkare runt om i världen på den svenska marknaden. De är verksamma inom många branscher som t.ex. processindustri och vatten och avlopp. Företaget tillverkar Elpannor för både låg- och högspänning som de levererar över hela världen.

Som servicetekniker utför du montage vid nyinstallation samt förebyggande och avhjälpande underhåll på företagets elpannor och olika pumpar hos företagets kunder runt om i världen. Du kommer också att utföra arbeten inne på företagets serviceverkstad i Arninge industriområde som också är placeringsort när du inte utgår hemifrån och åker till kund.

Är du intresserad? Välkommen med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins.

2Complete
Varför skall du bli konsult hos oss?

Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag.

Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

2Complete Group är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Professionals Nord Rekrytering AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Professionals Nord Rekrytering AB .

Projektör till Byggbeslags centrala specialistavdelning!

Låssmed/Låstekniker
Läs mer Apr 15
Är du en teknikexpert och erfaren projektör som söker efter nya utmaningar? Vill du vara med och bidra med innovativa lösningar för dörrmiljöer, lås och elektroniska säkerhetssystem? Då kan det vara dig vi söker! 

Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med Byggbeslag en central Projektör. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Byggbeslag.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

Du erbjuds

• Förmånsbil och andra fina personalförmåner
• Att få arbeta i en organisation som präglas av familjär känsla, där man jobbar tillsammans för att uppnå bästa resultat
• Tillhörighet till en marknadsledande aktör inom Lås & Säkerhet

Arbetsuppgifter
Som central projektör hos Byggbeslag arbetar du med projektering av dörrmiljöer, passersystem, inbrottslarm och CCTV. Du blir en av företagets främsta experter inom affärsområdet Lås & Säkerhet och finns som ett självklart bollplank för komplexa tekniska lösningar. Du bistår även med teknisk rådgivning och andra konsultativa tjänster såväl internt som externt. Utöver detta innebär arbetet även att:  

• Ingå i ett utvecklingsteam för att utveckla och upprätta projekteringsstandarder
• Vara deltagande i utvecklingsteamet för det egenutvecklade projekteringsverktyget BIO, samt för andra funktioner inom projektering och konsultation 
• Samverka med övriga centrala funktioner hos Byggbeslag för fortsatt utveckling

Vi söker dig som:

• Har en längre gedigen erfarenhet av säkerhetsbranschen och projektering. Utöver detta är du möjligtvis behörig ingenjör eller innehar motsvarande utbildning inom någon av de produktområden som Byggbeslag är verksamma inom
• Besitter god kännedom om tillämpliga lagar, regler och normer för branschen
• Tidigare har arbetat som konsult
• Har goda kunskaper i svenska samt innehar B-körkort 

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som projektör. Du har ett stort tekniskt intresse och drivs av att arbeta med de mer komplexa tekniska lösningarna. Vidare besitter du ett eget driv och är mycket engagerad till utveckling, samt har ett öga även för de minsta detaljerna.

START: Enligt ö.k.
OMFATTNING: Heltid
STAD: Stockholm (Kista), Linköping eller Göteborg 
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Rebecka Permestam och Jesper Wingqvist 

#Byggbeslag #Projektering #Projektör #Lås #Säkerhet

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Redovisningsekonom sökes!

Redovisningsekonom
Läs mer Apr 18
Nytt
Vill du bli en del av ett spännande företag i framkant som bidrar till en hållbar framtid inom fastighetsbranschen? Professionals Nord söker just nu för Service Works Global Nordic (SWG) räkning en Redovisningsekonom till deras ekonomiteam. Urval sker löpande så ta chansen och skicka in din ansökan redan idag!

Information om tjänsten:
SWG är en av Nordens ledande leverantörer av helhetslösningar för fastighetsförvaltning och arbetsplatsservice. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och du anställs direkt hos SWG. Arbetstiderna är måndag till fredag 08:00-17:00. Du kommer att utgå från deras kontor beläget i centrala Stockholm, men med möjlighet till hybridarbete.

Du erbjuds:

• En spännande och utvecklande roll i ett internationellt företag.
• Friskvårdsbidrag samt förmånsportalen Benify.
• Fri tillgång till kontorets gym.
• Gemensam frukost en gång i veckan.

Arbetsuppgifter:
I rollen som redovisningsekonom är du ansvarig för den löpande redovisningen för det svenska dotterbolaget. Detta inkluderar bland annat att sammanställa och analysera finansiell information för månatliga rapporter till ledningen samt vara ansvarig för månatliga avstämningar av alla balansräkningsposter. Du kommer att ha regelbunden uppföljning av kostnadskontroll och övervaka redovisnings- och systemrapporter. Vid behov löser du redovisningsavvikelser och förbereder interna resultaträkningar till olika affärsenheter. Du har även ansvar för momsrapportering, sociala avgifter och inkomstskatt för anställda samt förbereder finansiell data för rapportering till koncernen. Utöver detta deltar du i förberedelsen av den officiella årsredovisningen, ger stöd till lokal ledning med ad hoc-rapporter. Dessutom är du involverad i lönehantering, assisterar vid behov i finansiella prognoser och budgetar samt arbetsleder ett mindre redovisningsteam för att säkerställa effektivitet och kvalitet i arbetet.

Vi söker dig som:

• Besitter god kunskap om redovisningsprinciper där kunskap om K3 regelverket och rapportering inom IFRS är meriterande.
• Har erfarenhet av att arbeta med månadsbokslut, budgetering, prognostisering och kostnadskontrollprinciper samt moms och löneadministration.
• Har erfarenhet av att arbeta med processförbättringar, analys av finansiell data och förberedelser av finansiella rapporter. 
• Har erfarenhet av att arbeta med ERP-system, erfarenhet i Netsuite Netsuite samt AARO är meriterande.
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
• Det är meriterande om du tidigare har arbetat som redovisningsekonom på ett internationellt företag.

Vi tror även att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer att trivas i rollen. Du är analytisk och har förmågan att lösa komplexa problem, samtidigt som du har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta i team. Dessutom är du kommunikativ och kan tydligt förmedla information och idéer. Du tar ansvar för dina uppgifter och strävar alltid efter effektiva lösningar. 

START: Omgående 
OMFATTNING: Heltid
STAD: Stockholm
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Mira Pedernera, mira.pedernera@pn.se 

Sök tjänsten genom att klicka på "ansök" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

IT-säkerhetskonsult till Zacco Digital Trust!

Säkerhetsadministratör, IT
Läs mer Apr 17
Idag behöver alla företag, oavsett storlek, arbeta med IT-säkerhet. Har du erfarenhet av penetrationstester, ett stort intresse för IT-säkerhet och vill skapa värde för företag och deras anställda? I den här rollen får du möjligheten att fortsätta utvecklas tillsammans med de bästa i branschen! Sök tjänsten redan idag så pratar vi mer.

Information om företaget

Zacco Digital Trust fokuserar på att lösa morgondagens cybersäkerhetsutmaningar. Det drivs av ett team av mycket erfarna cybersäkerhetsspecialister och mjukvaruutvecklare. Digital Trust består av ungefär 120 experter inom cybersäkerhet och på kontoret i Stockholm sitter 8 medarbetare.

Zacco Digital Trusts ambition är att bli den bästa europeiska cybersäkerhetspartnern för kunder och medarbetare

Du erbjuds:

• En gedigen introduktion och seniora kollegor att följa och få stöttning av under din första tid på företaget.
• En heltidstjänst på ett företag som vill satsa på dig långsiktigt. De har kollektivavtal och erbjuder bra lön och förmåner.
• Samarbeten med innovativa kundföretag, allt från startups till internationella företag.
• En plats i ett fantastiskt roligt team där alla hjälper varandra och utvecklas tillsammans.
• En dynamisk arbetsplats där kollegorna delar passionen att hjälpa kunderna inom IT-säkerhet.

Arbetsuppgifter

Rollen som IT-säkerhetskonsult innebär att du påverkar direkt det som är mest betydelsefullt för kunderna, dvs. att bevara deras konkurrensfördel som ett företag som håller kunddata säker och trygg. Rollen innebär bland annat att:

• Utföra penetrationstester och ständigt avslöja möjliga säkerhetsintrång eller integritetsproblem - innan de blir riktiga problem.
• Hjälpa kunderna att identifiera och åtgärda sårbarheter i webbapplikationer och nätverk kopplat till IT-säkerhet.
• Hjälpa kunder att identifiera säkerhetsutmaningar, skriva policys och ta dig an olika arbetsuppgifter med målet att förbättra kundens IT-säkerhet.

Vi söker dig som

Trivs med att arbeta i dynamiska miljöer och brinner för att hjälpa kunder att ta nästa steg i att bygga digitalt förtroende och säkra sin verksamhet. Vidare har du

• Har en akademisk utbildning på minst 3 år, förslagsvis inom datateknik, systemvetenskap, informationssäkerhet eller liknande.
• Har minst 1 års arbetslivserfarenhet inom IT-säkerhet och penetrationstester.
• Kommunicerar flytande på svenska och engelska, både i tal och skrift.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. Du är nyfiken, tålmodig, tar stort ägandeskap i dina arbetsuppgifter och ger inte upp innan du har uppnått ditt mål. Vidare är du en lagspelare som gärna tar del av andras kunskap samt delar med dig av din egen.

START: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
OMFATTNING: Rekrytering
STAD: Stockholm City
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: kathinka.evers@pn.se

Professionals Nord söker för kunds räkning en IT-säkerhetskonsult. Tjänsten är en del av vår personaluthyrning och du kommer inledningsvis vara anställd som konsult via PN. Ambitionen är att du därefter kliver över i en anställning direkt hos Zacco Digital Trust.

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på kathinka.evers@professionalsnord.se

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se

#Zacco
#ZaccoDigitalTrust
#Pentest
#Penetrationtest
#Cybersecurity
#IT-säkerhet
#Cyber

Ansök nu

Arbetsledare inom skador till Sandströms Center Spånga

Arbetsledare, anläggning
Läs mer Apr 18
Nytt
Sandströms Center är en rikstäckande fullservicekedja för fordon inom yrkestrafiken i Sverige. Nu söker de en Arbetsledare till skadeavdelningen i Spånga. Vill du komma till en arbetsplats med hög kompetens, flexibilitet och där man värderar personlig utveckling högt så tveka inte att skicka in din ansökan!

Om företaget
Sandströms Center är ett familjeägt bolag med ca 100 personer anställda nationellt och med en omsättning på runt 200 miljoner. Bolaget är privatägt vilket borgar för långsiktighet och ett stort engagemang. De erbjuder tjänster som minimerar stillestånd och ger förutsättningar till ökad lönsamhet. Allt sker med fokus på kundens förutsättningar genom flexibilitet och hög kvalité. Teamet arbetar tillsammans mot gemensamma mål och hjälper varandra. Vardagen präglas av ett högt tempo och många skratt. Så här beskriver en av arbetsledarna hos dem arbetet:
"På Sandströms Center är ingen dag den andra lik och man lär sig hela tiden nya saker och utvecklas i sitt arbete. Det är trevlig och familjär stämning och man värnar om alla medarbetare."

Om rollen
Rollen är en direktrekrytering där du blir anställd av företaget. Arbetet kommer att inledas med en introduktion av tidigare innehavare av rollen som går vidare internt inom bolaget. Arbetsuppgifterna omfattar bland annat:

• Fördela och planera arbetet bland skadeteknikerna samt arbetsleda
• Dialog med kunder och försäkringsbolag
• Skapa kalkyler, beställa delar, skapa arbetsorders samt fakturera

På Sandströms Center erbjuds du en tjänst med frihet under ansvar där möjligheterna till att utvecklas personligen och påverka produktionen finns. De värnar om alla sina medarbetare, arbetsmiljön och kompetensnivån för att på så sätt säkra sin fortsatta expansion och kunna erbjuda personalen bästa möjliga villkor samt utvecklingsmöjligheter.

Vi söker dig som

• Har tidigare erfarenhet från operativt arbete inom skadereparationer från fordonsbranschen
• Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då kommunikationen kommer ske på båda språken för att kommunicera med teamet
• Har goda datorkunskaper och goda kunskaper i Outlook, Excel och Teams

Tidigare erfarenhet av att arbetsleda är meriterande. 

I denna process lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Förutom att vi ser att du är en positiv person med en can-do inställning tror vi även att du är:

• Ansvarstagande
• Strukturerad
• Effektiv
• Kommunikativ

Information om tjänsten
Start: Enligt överenskommelse, men så snart som möjligt
Omfattning: Heltid, arbetstider 7-16, arbetet sker på plats.
Ort: Spånga, Stockholm
Kontaktperson: Paula Rosén, paula.rosen@pn.se

Du söker tjänsten enkelt genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urval- och intervjufasen. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se

Ansök nu

Junior KYC-analytiker till välkänt företag!

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Apr 16
Söker du ett spännande, utmanande och samhällsnyttigt arbete? Vill du arbeta för ett innovativt företag? Då ska du läsa vidare! För att just nu söker vi juniora KYC-analytiker. Urval sker löpande så tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

Information om tjänsten
Som KYC-analytiker har du ett viktigt uppdrag att förebygga penningtvätt och finansiering av terrorism. I denna roll kommer du att vara en del av ett nordiskt AML-team (Anti Money Laundering) där du får möjlighet att arbeta i ett team där samarbete värdesätts och man arbetar tillsammans för att nå uppsatta mål. Här får du dessutom en arbetsplats som bidrar till personlig och yrkesmässig utveckling samt en god gemenskap!

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult under perioden 6:e maj till 30:e september med chans till förlängning. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och kundens önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till: info@pn.se

Arbetsuppgifter
I rollen som junior KYC-analytiker är du en viktig resurs. Du kommer att uppdatera, samla in och analysera KYC-information för att motverka penningtvätt eller finansiering av terrorism. Du kommer också att vara ansvarig för att utreda ägande och beneficial owners samt genomföra kontroller av kunder mot PEP (Politically Exposed Persons) och sanktionslistor.

Vi söker dig som
Har tidigare erfarenhet av ekonomirelaterat arbete. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av just KYC- eller AML-arbete. Vidare är det meriterande om du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller juridik.
I övrigt behöver du:

• Vara tillgänglig under perioden 6:e maj till 30:e september.
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift, då kommunikationen kan ske på båda språken
• Ha god datorvana och goda kunskaper i Office-paketet

För att du ska trivas som junior KYC-analytiker är det fördelaktigt om du är en person som kan kombinera effektivitet för att nå uppsatta mål med bibehållen kvalité samt hög grad av egen struktur i arbetet. Det är bra om du är flexibel som person och har lätt att anpassa dig efter förändringar och olika arbetsprocesser. Som person är du även noggrann och analytisk och förstår betydelsen av KYC-arbete och att arbeta med sekretessbelagd information. 

START: Omgående, enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid, till och med initialt 30 september 2024
STAD: Stockholm
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Filippa Furugren

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på fiippa.furugren@pn.se

Ansök nu

Elmätar-montör sökes till spännande projekt i Stockholm!

Serviceelektriker, installation
Läs mer Apr 16
Trivs du med praktiska uppgifter och har du erfarenhet av ett tekniskt gymnasieprogram eller allmän händighet? Vi söker fler engagerade medarbetare för en spännande roll som elmätar-tekniker hos Eltel!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med Eltel flera montörer till spännande projekt. I den här positionen kommer du att arbeta med att byta elmätare. Du kommer till största del att arbeta självständigt och disponera en arbetsbil från Eltel. Ditt arbete kommer att utgå från din bostad eller de boenden som vi tillhandahåller på arbetsorten om du bor mer än en timme ifrån arbetsplatsen. Arbetet kommer ske runt om i södra Stockholmstrakterna. Du kommer att arbeta i rotation, alltså 7 dagar i arbete sedan 7 dagar ledig i streck. Tjänsten inleds med en kombinerad teoretisk och praktisk utbildning på arbetstid.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Eltels önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se

Du erbjuds:

• Tjänsten erbjuder goda möjligheter att tjäna bra med pengar tack vare Eltels pålitliga och generösa bonussystem!
• Arbete inom en organisation som har en genomtänkt och framgångsrik arbetsmetod.
• Möjligheten att arbeta halva månaden med full lön. 

Vad behövs för denna tjänst?

Vi söker dig som är bekväm med användning av verktyg, har manuellt B-körkort och är praktiskt lagd. Erfarenhet eller utbildning inom el eller ett annat tekniskt område är meriterande, men inte ett krav. Du bör också vara i god fysisk form eftersom arbetet är fysiskt krävande på grund av det praktiska arbetet som utförs i högt tempo under långa arbetsdagar och veckor.

Eftersom tjänsten innebär kundkontakt och samarbete med medarbetare från andra nordiska länder är det viktigt att du behärskar både svenska och engelska på en god nivå.

För den här tjänsten kommer vi att kräva ett utdrag ur belastningsregistret innan anställning.

Vi ser det som meriterande om du har tidigare teknisk erfarenhet av elinstallationer.

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Södra Stockholm (resande)
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Jonathan Gerafi

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

#teknik #el #montör #eltel #elmontör #resande #elmontör #bonussystem #bonus

Ansök nu