Stockholm: Junior Account Manager inom reklam och media

Hitta ansökningsinfo om jobbet Junior Account Manager inom reklam och media i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-29 // Varaktighet: Heltid

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vi söker dig dig som vill göra karriär i mediebranschen och tycker uppsökande försäljning mot företag är intressant. Vi tror att du motiveras av personlig utveckling och möjligheten till hög lön.
Om jobbet
Mediakraft är ledande inom professionell försäljning av annonser i redaktionella, digitala och tryckta medier samt event. Våra uppdrag är alla starka varumärken och dominerande inom sina områden.
Som Account Manager kommer du jobba med försäljning av digitala och tryckta annonser samt natives och event. Jobbet går ut på att skapa långsiktigt lönsamma affärsrelationer med både befintliga och nya kunder. Affärerna görs främst på telefon men en del kundbesök förekommer. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter och på sikt eget projektansvar.
Mediakraft erbjuder dig:
spännande och utmanande arbete med bra utvecklingsmöjligheter
fast lön och provision utan övre gräns. Garanterad provision under de första månaderna
centralt kontor i Gamla Stan
37 timmars arbetsvecka med möjlighet till distansarbete upp till 2 dagar per vecka
introduktion i dina arbetsuppgifter och arbetsverktyg
möjlighet till kurser och utbildningar som utvecklar din kompetens
friskvårdsbidrag för tex gymkort och möjlighet till träning på arbetstid

Som Account Manager på Mediakraft är det viktigt att du:
är en tävlingsmänniska som motiveras av att göra affärer
är social, lyhörd och ansvarsfull
är kreativ och lösningsorienterad
behärskar svenska och engelska i både tal och skrift
har 3-årig gymnasieutbildning eller motsvarande

Erfarenhet från försäljning mot företag och arbete med digitala medier är meriterande men inte ett krav.
Vi på Mediakraft tycker att det är viktigt att ha kul på jobbet. Därför börjar vi veckan med gemensam frukost och avslutar ofta med AW för dom som vill. Vi har flera roliga och inspirerande aktiviteter under året då vi förenar nytta med nöje. Vi firar alltid våra framgångar. Tar vi årsbudget blir det resa utomlands vilket det blivit varje år hittills. Vi anser att glädje och hälsa är faktorer som ökar prestation, lönsamhet och välbefinnande för alla. Därför uppmuntrar vi till motion och träning med friskvårdsersättning och möjlighet att träna på arbetstid.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Account manager

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Account manager.

Account Manager till det snabbväxande gasellföretaget Xamera i Stockholm

Läs mer Aug 8
Nytt
Vad söker vi?

Xamera är ett snabbväxande gasellföretaget som nyligen blev utsedda till årets rekryteringsföretag! Vi växer så det knakar och nu är det dags att fortsätta framgångståget. Därför söker vi nu en driven och entreprenöriell Account manager som vill vara med på den spännande resa vi har framför oss i Stockholm!

Under det senaste året har det hänt mycket på Xamera. Vi har dubblerat medarbetarskaran, tecknat spännande ramavtal och fått förmånen att jobba med allt från små spännande start-ups till stora världsledande företag. Senast blev vi även utnämnda till Superföretag av Bisnode och Veckans affärer. På Xamera får du möjligheten att växa tillsammans med kontoret och har goda möjligheter att inom en snar framtid utöka dina ansvarsområden. Tillsammans arbetar vi på ett professionellt sätt att leda Xamera mot målet, att alltid tillgodose kund och kandidats behov. Förutom detta har vi även som målsättning att varje arbetsdag ska vara rolig och innehålla mycket skratt!

I rollen som Account manager får du träffa företrädare för spännande bolag på en växande marknad och tillsammans med dessa identifiera behov. Här får du möjlighet att hjälpa våra kunder med tillväxt och realisera våra gemensamma ambitioner om god hållbar kompetens. Med Xameras nya Talangprogram har du dessutom något spännande att prata om som ger mycket värde för både våra kunder och kandidater!

Vem söker vi?

Vi söker dig som värdesätter en riktigt spännande tillväxtresa och att ha möjlighet att skapa ett framgångsrikt kontor tillsammans med andra drivna kollegor. Vi tror att du brinner för att leverera hög service och älskar att nätverka med människor. Dina tidigare erfarenheter från service och försäljning alternativt starka vilja att jobba med försäljning, kombinerat med att du gillar omväxling gör dig till en bra säljare. Du trivs i en entreprenöriell vardag, med högt tempo och snabba puckar där det hela tiden händer saker.

Xamera är ett kulturdrivet bolag där vi i första hand gör affärer med människor och i andra hand företag vilket innebär att ödmjukhet är en central egenskap. Du gillar att vara kreativ och driva affärer och samarbeten framåt, vi tror också att förmågan att bygga långsiktiga relationer är viktig.

Vi tror att du drivs av resultat och inte tvekar på att ge ditt yttersta för att göra kandidater och kunder nöjda. Allra viktigast är dock att vi alla trivs och har kul tillsammans! Låter detta spännande? Vill du bli en del av Xamera? Ansök redan idag!

Vilka är vi?

På Xamera ser vi till att unga ingenjörer och studenter inom IT, teknik och ekonomi får rätt jobb från början. För att lyckas med det har vi behövt vända upp och ner på hur det här med karriärsamtal, jobbsökande och hur rekryteringar fungerar. För oss betyder det mycket att göra saker annorlunda och att överraska omgivningen.

Vi är ett rekryteringsföretag med engagerade kollegor som gemensamt drivs framåt och utvecklar bolaget såväl som oss själva. I dagsläget har vi kontor i Linköping, Göteborg och Stockholm och samarbetar med både stora, medelstora och små bolag i de olika regionerna. Hos oss får du möjlighet att bygga ett stort nätverk med både kandidater och kunder!

Vad erbjuder vi?

Trevliga kollegor, bra utvecklingsmöjligheter, ett stort nätverk, en tät koppling till Universitetet, ja ett riktigt dynamiskt arbete helt enkelt! Attraktivt läge då vi flyttar vi in i nya fräscha lokaler på Wenner-Gren Center i september. Vi är ett nära och familjärt team som tycker om att ha roligt på jobbet samtidigt som vi arbetar för att göra vårt yttersta för våra kunder och kandidater. Denna vision tror vi att du delar och tillsammans kommer vi arbeta för att nå högre!

Startdatum:

Intervjuer kommer att ske löpande och tilltänkt start är under hösten 2022.

Allmän information till Xamera:

Ansök genom länken nedan! Om du har några frågor gällande tjänsten kan du kontakta Alice Karlsson på alice@xamera.se. Detta uppdrag tillsätts löpande, så skicka iväg din ansökan idag.

Ansök nu

Account Manager

Läs mer Aug 8
Nytt
OM FÖRETAGET

Ett snabbt växande SaaS-bolag inom digital avtalshantering som hjälper kunder att effektivisera och digitalisera deras avtal och dokument. Detta möjliggörs med förstklassig E-signering och avtalsbevakning så att de sparar tid, blir mer moderna och samtidigt värnar om miljön.

Vår kund möjliggör snabbare affärer, enklare processer och säkrare avtalshantering för att hjälpa deras kunder att ta kvalificerade beslut och få kontroll över deras dokument.

I och med samarbeten med internationella koncerner har dem redan nu en fot ute i världen och vill ha med dig på resan mot fortsatt expansion. Visst hänger du med dit?

OM ROLLEN

Som Account Manager kontaktar du potentiella kunder och bokar in digitala eller fysiska möten där du får lyssna på kundens behov och matcha dessa mot produktutbudet.

Denna tjänst passar dig som gillar komplex försäljning och brinner för långvariga kundrelationer. Med en familjär stämning, teamet i ryggen och ett överlägset produktutbud får du det bästa utgångsläget för att kunna prestera på toppnivå. Du kommer till ett glatt och ambitiöst team med en företagskultur som alltid stöttar varandra men samtidigt utmanar än att hela tiden bli ännu bättre.

VEM SÖKER VI

Vi söker dig som är en "go-getter"!

Du räds inte för nya utmaningar och förstår att det krävs mycket för att nå toppen. Du ska vara redo att göra jobbet som krävs för att uppnå dina mål och ha ett inner liggande behov av att vilja lyckas.

Du bör ha jobbat med försäljning i minst 1 år. För att lyckas i denna roll bör du tycka att försäljning är kul samt att det är något som du vill fortsätta jobba med i framtiden!

Vi söker dig som vill lägga ner tiden på att bygga relationer och skapa nya kontakter för att uppnå dina sälj mål!

- Minst ett års erfarenhet av försäljning (Meriterande om detta har varit B2B- försäljning)

- En vilja och tävlingsinstinkt utöver det vanliga!
- Kunna arbeta mot tydligt uppsatta mål
- En ödmjuk approach och en vilja att lära sig av både kunder och kollegor
- Kunna förstå kundens behov och vara effektiv i dina samtal och möten
- Du är målmedveten och entusiasmerande i din försäljningsstil
- Laget före jaget! Du är positiv och ger bra energi till dina kollegor


VAD ERBJUDER VI

Ansökan & Lön
Jobbtyp: Heltid
Plats: Stockholm
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Ansök nu

Erfarna säljare sökes!

Läs mer Aug 8
Nytt
OM FÖRETAGET

Ett snabbt växande SaaS-bolag inom digital avtalshantering som hjälper kunder att effektivisera och digitalisera deras avtal och dokument. Detta möjliggörs med förstklassig E-signering och avtalsbevakning så att de sparar tid, blir mer moderna och samtidigt värnar om miljön.

Vår kund möjliggör snabbare affärer, enklare processer och säkrare avtalshantering för att hjälpa deras kunder att ta kvalificerade beslut och få kontroll över deras dokument.

I och med samarbeten med internationella koncerner har dem redan nu en fot ute i världen och vill ha med dig på resan mot fortsatt expansion. Visst hänger du med dit?

OM ROLLEN

Som Account Manager kontaktar du potentiella kunder och bokar in digitala eller fysiska möten där du får lyssna på kundens behov och matcha dessa mot produktutbudet.

Denna tjänst passar dig som gillar komplex försäljning och brinner för långvariga kundrelationer. Med en familjär stämning, teamet i ryggen och ett överlägset produktutbud får du det bästa utgångsläget för att kunna prestera på toppnivå. Du kommer till ett glatt och ambitiöst team med en företagskultur som alltid stöttar varandra men samtidigt utmanar än att hela tiden bli ännu bättre.

VEM SÖKER VI

Vi söker dig som är en "go-getter"!

Du räds inte för nya utmaningar och förstår att det krävs mycket för att nå toppen. Du ska vara redo att göra jobbet som krävs för att uppnå dina mål och ha ett inner liggande behov av att vilja lyckas.

Du bör ha jobbat med försäljning i minst 1 år. För att lyckas i denna roll bör du tycka att försäljning är kul samt att det är något som du vill fortsätta jobba med i framtiden!

Vi söker dig som vill lägga ner tiden på att bygga relationer och skapa nya kontakter för att uppnå dina sälj mål!

- Minst ett års erfarenhet av försäljning (Meriterande om detta har varit B2B- försäljning)

- En vilja och tävlingsinstinkt utöver det vanliga!
- Kunna arbeta mot tydligt uppsatta mål
- En ödmjuk approach och en vilja att lära sig av både kunder och kollegor
- Kunna förstå kundens behov och vara effektiv i dina samtal och möten
- Du är målmedveten och entusiasmerande i din försäljningsstil
- Laget före jaget! Du är positiv och ger bra energi till dina kollegor




VAD ERBJUDER VI

Ansökan & Lön
Jobbtyp: Heltid
Plats: Stockholm
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!



We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Ansök nu

Account Manager på toppmodernt tjänstebolag

Läs mer Aug 8
Nytt
OM FÖRETAGET

ITS Nordic är företaget med fokus på IT- och tech som har en bred tjänsteportfölj av molnbaserade helhetstjänster, konsulttjänster, telefoni och print. Bolaget grundades 2004 och började som ett renodlat printbolag men har i över två decennium byggt på med fler tjänster för att kunna möta kundernas skiftande behov och implementera ny teknologi. Idag kan man skräddarsyr kundernas behov utifrån en rad olika parametrar. Bolaget sitter på en bred kundportfölj med cirka 1200 kunder totalt och några av Sveriges marknadsledande företag anlitar ITS Nordic för att skapa ett effektivt och tryggt IT-landskap

OM ROLLEN

Nu söker ITS Nordic två nya Account Managers som kan stärka upp det befintliga säljteamet. I rollen som Account Manager är ditt uppdrag att erbjuda rätt lösning till kunder baserat på deras utmaningar och behov. Ditt ansvar sträcker sig över hela försäljningsprocessen. Du upprätthåller och utvecklar en långsiktig och god relation med nya samt befintliga kunder.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Ansvara för hela försäljningsprocessen, från prospektering, behovsanalys, förberedelser, tillvägagångssätt, presentation, besvara frågor, avslut och uppföljning.
- Arbeta dagligen med att attrahera nya kunder och nå uppsatta mål.
- Erbjuda relevanta erbjudanden och tjänster från ITS Nordics fyra affärsområden baserat på kundförståelse och lyhördhet.
- Du har ett nära samarbete med ITS Nordic teknikexperter och projektledare (presale organisationen) som kommer hjälpa dig att erövra all den tekniska kunskapen du behöver i yrkesrollen.




VEM SÖKER VI

Vi söker dig som har ett starkt driv och brinner för att hjälpa företag och människor att utvecklas med hjälp av IT. Du är en stjärna på att skapa goda och långvariga relationer. Du har troligtvis 1-2 säljjobb i bagaget och helst av allt någon slags branscherfarenhet inom något av ITS Nordics tjänsteområden (print, telefoni och/eller konsulttjänster). Har du erfarenhet från ett SaaS-bolag där du har sålt B2B-tjänster så är även det meriterande. Du trivs på ett företag med en välkomnande och rolig företagskultur där du har möjlighet att tjäna mycket pengar.

VAD ERBJUDER VI

Här erbjuds du en möjlighet att vara med på en spännande resa på ett både välskött och snabbrörligt bolag med förmodligen marknadens bästa provisionssystem. Vi kan med säkerhet även säga att de har ett av Stockholms absolut fräschaste kontor i Solna. Här trivs du från att du kommer in på kontoret och möts av ett leende i receptionen tills att du går hem för dagen. Som säljare så jobbar du hårt men samtidigt så finns det tid för aktiviteter mellan samtalen. Varför inte spela en pingismatch eller lite Playstation med säljkollegan? Aktiviteter utanför jobbet anordnas återkommande och det finns flertalet exempel på säljare som har gjort fantastiska karriärer inom bolaget och som har en lön som skulle få de flesta yrkesgrupper avundsjuka. Om detta låter som ett jobb för dig så är du varmt välkommen att skicka in din ansökan!



Ansökan & Lön


Jobbtyp: Heltid
Plats: Solna
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Sökord: Account Manager, Försäljning, IT, B2B, SaaS, Print, Tele, Konsultverksamhet

KOD: ITS

Ansök nu

SDR till starkt växande SaaS-bolag

Läs mer Aug 8
Nytt
OM FÖRETAGET

Efficy är ett starkt växande SaS-bolaget som erbjuder skräddarsydda verktyg för optimeringen av marknadsföring samt CRM-lösningar. På bara några år har man gått från 150 miljoner till 700 miljoner i omsättning samtidigt som många av bolagets konkurrenter blöder eller förlitar sig på investerares externa pengar. Efficy har huvudkontor i Bryssel och är etablerade runt om i hela Europa. Primärt växer man genom uppköp av bolag inom samma eller närliggande branscher och nyligen förvärvade man till exempel den välkända marknadsplattformen Apsis. Kulturmässigt erbjuder Efficy en väldigt platt bolagsstruktur. Man har stort fokus på att ha roligt samtidigt som man jobbar hårt. I Sverige är man ett 100-tal anställda.



OM ROLLEN

Vi söker två stycken seniora SDR-representatives som kan utöka Efficys säljkår. Du bokar möten med seniora beslutsfattare. Säljkontoren ligger i Stockholm och Malmö. I arbetet är det viktigt att du kan kvalificera beslutsfattare och förstå vad företaget du pratar med faktiskt har behov av för tjänster. Något som sedan underlättar för din kollega som tar mötet i nästa steg. Här ges du mycket frihet och har möjlighet att jobba antingen från distans eller på plats. En dag i veckan minimum ska du vara på plats på kontoret. Efficy vet att för att du ska kunna göra ditt bästa och trivas så krävs det att du känner dig fri och flexibel i ditt jobb och de ger därför de bästa förutsättningarna för att du ska kunna uppnå detta.



VEM SÖKER VI

Vi söker en raffinerad hunter som kan föra sig lika bra på LinkedIn som på mail eller telefon. Du brinner för försäljning och mötesbokning och har en gedigen erfarenhet inom affärsutveckling. Det är meriterande om du kommer från SaS-branschen och har jobbat inom en närliggande bransch eller på en branschkollega till Efficy. Då säljkontoren ligger i Stockholm och Malmö så ska du med fördel vara bosatt i någon av dessa städer. Du ska kunna föra dig i de dialogerna och kunna prata om värdet av Efficys lösningarna. Du säljer tjänster med tydliga kvalitetsstämplar samtidigt som du har mycket frihet under ansvar. Något som gör att ditt arbete blir både roligt och givande.



VAD ERBJUDER VI

På Efficy så ges du alla förutsättningar för att lyckas. Allt ifrån lön till förmåner är på en hög nivå och visar vilken hög vikt bolaget lägger på din roll och sin personal. Förutom en hög fast lön så erbjuds du generösa bonusar för alla möten du bokar. Friskvårdsbidraget ligger på 4000 kr och är även det över det marknadsmässiga snittet. Efficy är ett roligt bolag där man hittar man på mycket aktiviteter utanför arbetsplatsen och nyligen var hela personalstyrkan i Barcelona tillsammans. Här har du även fantastiska utvecklingsmöjligheter och det finns åtskilliga exempel på personer som har gjort häftiga karriärsresor på bolaget och klättrat upp till toppen. Det är helt upp till dig hur mycket du vill klättra och tjäna.



Ansökan & Lön


Jobbtyp: Heltid
Plats: Stockholm eller Malmö
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Sökord: Säljare, SDR, SaS-bolag, Tech, CRM, mötesbokning

KOD: Ecy

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Meet a Group international AB .

Finsktalande kundtjänstmedarbetare!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 2
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vi söker nu en FINSKTALANDE kundtjänstmedarbetare till oss på Parfym.se!
Trivs du i en fartfylld, dynamisk och snabbväxande miljö? Vill du vara med på resan att bygga marknadens bästa kundservice?

Om företaget
Parfym.se är ett av Sveriges största och snabbast växande skönhetsbutiker på nätet. Vårt produktsortiment omfattar parfymer, hårprodukter, smink och hudvård från världsledande varumärken. Vi har en stor kundbas men är en relativt liten och sammansvetsad organisation, som värdesätter våra medarbetare högt och brinner för gemenskap. Du kommer att sitta i bolagets öppna landskap med kollegor som arbetar med kundtjänst, marknadsföring, inköp och ekonomi. Vi är väldigt stolta över vår kundtjänst! I denna roll blir du en del av ett ambitiöst, dynamisk och serviceinriktad organisation.

Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att besvara frågor och assistera kunder med frågor gällande beställningar, produkter, leveranser, betalning, reklamationer och vårt returflöde. En betydlig del av detta är att synka kundtjänstrelaterat arbete med lagerpersonal, vår betalpartner Qliro och våra fraktbolag. Vi arbetar i högt tempo vilket även varierar beroende på säsong där vi under perioder har märkbart högre tryck på försäljningen därav också på kundtjänsten.Du kommer att vara vårt ansikte utåt i kommunikationen med kunderna, men även framföra kundernas feedback internt för att vi ska fortsätta utvecklas och förbättra kundupplevelsen.
Eftersom tempot varierar beroende på perioder under året bör du vara flexibel, van att ha många bollar i luften och kunna ta stort eget ansvar för ditt arbete.

Om dig:
Du är/har:
· Du är flytande i tal och skrift på finska & svenska och besitter mycket goda kunskaper i engelska
· God datorvana och lätt för att lära dig nya tekniska plattformar
· Servicefokuserad, hjälpsam och duktig på att kommunicera
· Initiativtagande, ansvarstagande och erbjuder alltid kunden det lilla extra
· Flexibel, noggrann och gillar när det är ett högt tempo
· Glad, social, trevlig och har fingertoppskänsla
· Prestigelös

Det är dessutom meriterade om du har:
· Arbetslivserfarenhet inom e-handel och har arbetat med olika orderhanteringsprogram så som Zendesk, Freshdesk, Salesforce och SAP. Samt betallösningar (Qliro/Klarna), fraktlösningar (PostNord/DHL), mejl, excel, mm.
· Ytterligare språkkunskaper, Danska är meriterande
· Erfarenhet av att växla mellan olika kanaler såsom mejl, chatt, telefon, och sociala medier.
· Erfarenhet inom skönhetsbranschen

Ansök med CV och personligt brev. Vi ser fram emot din ansökan!

Anställningsform
Tillsvidare med start så snart som möjligt.

Ersättning
Enligt ök.

Så ansöker du
Tjänsten tillsätts omgående så ansökningarna hanteras direkt.

Ansök nu

Mötesbokare sökes!

Besöksbokare/Kundbokare
Läs mer Aug 2
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Är du Entreprenör?
Vi erbjuder stora möjligheter för dig som vill driva eget och tjäna riktigt bra med pengar från start. Vi har ett färdigt affärskoncept och du är igång på 1-2 dagar.
Vi söker flera självständiga personer som låter seriösa och professionella på telefon och är hungrig på att tjäna stora pengar. Att du inte tar ett nej för ett nej och går den extra milen, det är essentiellt för att lyckas hos oss. Högt tempo och entusiasm är andra viktiga stickord för att uppnå succé!
Vi hjälper dig komma i gång med din egen verksamhet. Vi lär upp dig i vår beprövade metodik och coachar dig regelbundet så du får ut din potential. Det finns även möjligheter att klättra i bolaget och bli t. ex teamledare.
Konkret så bokar du möten till beslutsfattare i svenska bolag per telefon. Det kan vara allt från VDar, marknadschefer till produktspecialister, så viktigt att du låter professionell och seriös på telefon.
Du jobbar hos oss i centrala Stockholm, vi sitter i Hammarby Sjöstad. Är du självständig med självdisciplin så går det även kombinera med att jobba hemifrån.
Vi erbjuder mycket höga provisioner per genomförda möten. Du väljer själva om du vill fakturera ditt konsultarvode via egen firma/bolag eller via faktureringsbolag.
Startdatum är från augusti 2022 och arbetstiden är måndag till fredag 0800-1700.
Vi är ett bolag i Stockholm specialiserad på mötesbokning med mycket goda kundreferenser.


Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Ansök nu

Perfekt extrajobb som barnvakt!

Barnflicka/Barnvakt
Läs mer Aug 1
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vi söker dig som har ett genuint intresse för barn och gillar ett flexibelt och socialt extrajobb!
Jobbet som barnvakt passar dig som vill jobba som på ett flexibelt schema med där man känner att man har tid för minst 10 timmar per vecka. Stort plus om du är tillgänglig på förmiddagar och eftermiddagar. Vi ser att man helst har en parallell sysselsättning som studier eller annat deltidsjobb. Vill du även jobba som timvikarie på förskola finns den möjligheten.
Vi som arbetsgivare erbjuder dig:
Konkurrenskraftig lön, mellan 110-150 kronor per timme,
Barnvaktscertifiering utformad av specialpedagoger med tillhörande hjärt och lungräddningsutbildning.
Toppservice från kontoret som hjälper dig vid frågor eller funderingar
Och såklart ett väldigt roligt extrajobb med stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling.

Det är viktigt att du har erfarenhet av arbete som barnvakt eller Nanny och alltid tycker det är roligt att vara med barn. Som person ser vi att du är ansvarsfull, social och kreativ för att komma på nya lekar med barnen. Viktigt att du känner dig trygg som barnvakt och kan ta stort ansvar. Då barnen vanligtvis är i åldrarna 0-5 år är det viktigt att du har erfarenhet av dessa åldrar sen tidigare.
Om våra barnvaktstjänster: Du väljer själv vilken familj du vill jobba för utifrån var de bor, arbetstider och åldrar på barnen. Vi hjälper dig att hitta den perfekta familjen utifrån dina önskemål.

Ansök nu

Biltransportör/inköpare

Bilförsäljare
Läs mer Jul 28
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Rapidcars är en bilfirma i Vallentuna som arbetar med inköp & försäljning av huvudsakligen bilar inom både sportsegmentet samt vardagliga familjebilar.


Som en del av vår vidareutveckling söker vi på Rapidcars efter biltransportörer/inköpare med intresse och känsla för bilar.


Arbetsuppgiften som transportör/inköpare innebär huvudsakligen att resa inom olika städer i Sverige för att köpa in/transportera bilar till vårt showroom från säljande kunder. Då arbetet innebär mycket resande ställs krav på att du är självständig som person.


Generellt kommer du att påbörja tjänsten med utgångspunkt från Stockholm Central eller Arlanda flygplats för att därefter åka ut till säljande kund & transportera objektet åter till Rapidcars showroom i Vallentuna.


Vid inköpsmomentet hos säljande kund kommer du även att kontrollera bilen grundligt för att inga defekter skall föreligga enligt lista med kontrollpunkter. Har du tidigare erfarenhet av bilar som kan hjälpa till vid inköpsmomentet är detta väldigt meriterande.


Tjänsten är vid timbaserad vid behov vilket innebär att du har ett flexibelt schema och kan ställa upp med relativt kort varsel.


Grundkrav:


-Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
-B körkort (inkl manuell behörighet)
-Ostraffad


Extra meriterande är tidigare erfarenhet av bilbranschen, säljerfarenhet eller kundservice erfarenhet.

Ansök nu

Biltransportör/inköpare

Bilförsäljare
Läs mer Aug 1
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Rapidcars är en bilfirma i Vallentuna som arbetar med inköp & försäljning av huvudsakligen bilar inom både sportsegmentet samt vardagliga familjebilar.


Som en del av vår vidareutveckling söker vi på Rapidcars efter biltransportörer/inköpare med intresse och känsla för bilar.


Arbetsuppgiften som transportör/inköpare innebär huvudsakligen att resa inom olika städer i Sverige för att köpa in/transportera bilar till vårt showroom från säljande kunder. Då arbetet innebär mycket resande ställs krav på att du är självständig som person.


Generellt kommer du att påbörja tjänsten med utgångspunkt från Stockholm Central eller Arlanda flygplats för att därefter åka ut till säljande kund & transportera objektet åter till Rapidcars showroom i Vallentuna.


Vid inköpsmomentet hos säljande kund kommer du även att kontrollera bilen grundligt för att inga defekter skall föreligga enligt lista med kontrollpunkter. Har du tidigare erfarenhet av bilar som kan hjälpa till vid inköpsmomentet är detta väldigt meriterande.


Tjänsten är vid timbaserad vid behov vilket innebär att du har ett flexibelt schema och kan ställa upp med relativt kort varsel.


Grundkrav:


-Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
-B körkort (inkl manuell behörighet)
-Ostraffad


Extra meriterande är tidigare erfarenhet av bilbranschen, säljerfarenhet eller kundservice erfarenhet.

Ansök nu

Biltransportör/inköpare

Bilförsäljare
Läs mer Jul 29
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Rapidcars är en bilfirma i Vallentuna som arbetar med inköp & försäljning av huvudsakligen bilar inom både sportsegmentet samt vardagliga familjebilar.


Som en del av vår vidareutveckling söker vi på Rapidcars efter biltransportörer/inköpare med intresse och känsla för bilar.


Arbetsuppgiften som transportör/inköpare innebär huvudsakligen att resa inom olika städer i Sverige för att köpa in/transportera bilar till vårt showroom från säljande kunder. Då arbetet innebär mycket resande ställs krav på att du är självständig som person.


Generellt kommer du att påbörja tjänsten med utgångspunkt från Stockholm Central eller Arlanda flygplats för att därefter åka ut till säljande kund & transportera objektet åter till Rapidcars showroom i Vallentuna.


Vid inköpsmomentet hos säljande kund kommer du även att kontrollera bilen grundligt för att inga defekter skall föreligga enligt lista med kontrollpunkter. Har du tidigare erfarenhet av bilar som kan hjälpa till vid inköpsmomentet är detta väldigt meriterande.


Tjänsten är vid timbaserad vid behov vilket innebär att du har ett flexibelt schema och kan ställa upp med relativt kort varsel.


Grundkrav:


-Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
-B körkort (inkl manuell behörighet)
-Ostraffad


Extra meriterande är tidigare erfarenhet av bilbranschen, säljerfarenhet eller kundservice erfarenhet.

Ansök nu