Stockholm: Administratör under sommaren juli-augusti

Hitta ansökningsinfo om jobbet Administratör under sommaren juli-augusti i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Deltid

Vi söker administratör som kan ta emot beställningar och registrera dem i bokningsprogrammet. Ta emot kunder som lämnar eller hämtar nycklar på kontoret.
Flytande Svenska och engelska är ett krav !
Du måste vara självgående och kunna jobba i ekonomiprogrammet, bokningsprogrammet osv...
Mejla ditt CV till : jobb@cleanfresh.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Ekonomikontorist

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Ekonomikontorist.

Ekonomi / kundtjänst

Läs mer Jun 22
Nu söker vi en engagerad person till ekonomi / kundtjänst avdelningen för rekrytering och direktanställning till kund, som är ett etablerat fastighet och förvaltningsföretag i Norr-ort med Huvudkontor i Åkersberga.

Företaget som ligger i framkant vad gäller utvecklingen hos fastighetsbolag med en inställning om att skapa ett revolutionerande arbetssätt vad gäller service och energibesparing för våra kunder.

Ditt uppdrag
I rollen som flexibel ekonomi/kundtjänst medarbetare svarar du för företagets ekonomiarbete, kundtjänst(Vid behov) och orderhanteringsprocess tillsammans med ett glatt och trivsamt gäng böand förvaltare och kundtjänstmedarbetare. Kundtjänst- och ekonomiavdelningen är behjälpliga för både intern personal samt externa kunder.

Arbetsuppgifter bl.a
Orderhantering
Kund och leverantörsreskontra
Fakturering
Löpande redovisning
Bankkontoavstämning
In och utbetalningar
Delaktighet i månadsbokslut
Till viss del, Kundtjänst

Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare har erfarenhet av administration såsom orderhantering eller liknande men även med tidigare erfarenhet av ekonomiassistentuppgifter och därmed har erfarenhet av leverantörs och kundreskontra. Det är viktigt att du har förståelse för löpande bokföring och flödet inom ekonomi. Vidare ser vi att du har en god samarbetsförmåga är ansvarsfull och engagerad samt tycker om att stötta dina kollegor. Du tar dig an arbetsuppgifter på ett noggrant, effektivt och strukturerat sätt och ser lösningar och löser eventuella problem. Du har förmågan att prioritera och strukturera ditt arbete och trivs med tempo och är van att "hålla många bollar i luften". Då tjänsten till viss del innebär kundtjänstarbete ser vi gärna att du är flexibel, serviceminded samt har goda kunskaper i svenska och engelska. God datavana är ett krav, dokumenterad erfarenhet av arbete i detta system meriterande.

Vårt erbjudande
Vi tror på människor som har viljan, modet och förmågan att utveckla sig själva och vår verksamhet. Tillsammans bygger vi en utvecklingsinriktad arbetsmiljö där våra team står i fokus och är nyckeln till vår framgång. Vi är ett kraftigt växande bolag som inspirerar och stöttar våra medarbetare till att vilja utvecklas och växa både i sina arbetsroller men också som enskilda individer. Tjänsten gäller heltidsanställning med start omgående i Åkersberga.

Om Bemanning Sverige:
Bemanning Sverige Byrå AB är ett av landets mest erfarna bemanning & rekryteringsbyrå idag och arbetar rikstäckande från Hk Stockholm Globen business Tower. Vi erbjuder mindre till större företag en ökad kompetens och produktion genom kostnadseffektiva rekryteringslösningar och professionella processer.

Ledord för Bemanning Sverige Byrå AB är: "MÄNNISKAN FRAMFÖR ALLT"

Ansök nu

Erfaren ekonom till globalt reseföretag

Läs mer Jun 17
Erfaren ekonom till globalt reseföretag - Stockholm/Solna
För vår uppdragsgivares räkning söker vi dig som vill ta ett nästa steg i din roll som ekonom Tjänsten är för dig som vill växa och få möjlighet att jobba brett samt har ett naturligt driv till att hitta effektiva och innovativa arbetssätt. Uppdragsgivaren är en av de större affärsresebyråerna i Norden och globalt med representation i över 90 länder.
Affärsresebyrån
Affärsresebyrån är på stark frammarsch och drivs av kollegor med entreprenörskänsla som jobbar hårt men samtidigt har kul tillsammans. I och med en mycket platt organisation med närhet till chefer och ledning har du stora möjligheter att påverka och vara en del av besluten som tas, ekonomiavdelningen består idag av fyra personer men växer med företaget i övrigt.
Tack vare företagets internationella prägel finns även möjligheter till att på sikt söka sig till arbete utomlands i något av alla de projekt som drivs eller på en av bolagets siter runt om i världen. Företaget lägger stor vikt vid att medarbetare vidareutvecklas under parollen ”Brightness of future”.
Arbetsuppgifter
Kund- och leverantörsreskontra
Löpande bokföring, avstämningar, momsdeklarationer och administration runt fakturahantering
Delaktig i månads- och årsbokslut


Vem är du
För att lyckas i rollen ser vi att du behöver vara kvalitetsmedveten, strukturerad och noggrann. Vidare krävs det att du är flexibel, har en god kommunikativ förmåga och är en utpräglad teamplayer. En förutsättning för att vi ska trivas med varandra är att du har ett stort engagemang, du tycker om att ta ansvar och driva ditt eget arbete.
Givetvis är det en fördel om du liksom dina blivande medarbetare älskar att resa.
Kvalifikationer
I botten har du en ekonomiutbildning, gymnasieekonom eller motsvarande.
Du har ett par års erfarenhet av motsvarande arbete på en ekonomiavdelning
Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat
Du har mycket goda kunskaper i MS Officepaketet
Det är meriterande om du har erfarenhet från resebranschen samt om du tidigare har arbetat med redovisning för flera nordiska länder.

Ansök nu

Ekonomiansvarig

Läs mer Jun 14
Ekonomiansvarig – the wonders
Vi är en relativt nystartad men snabbväxande modellagentur med säte i centrala Stockholm. Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats, i en spännande bransch där allt kan hända.
Vi söker någon på halvtid / 50% som arbetar löpande med fakturering, betalningar, lönekörning och diverse ekonomisk rådgivning. Rollen innebär självständigt ansvar för samtliga processer då du kommer vara ensam på ekonomiavdelningen, utöver vår externa redovisningsbyrå. Vi letar efter en social, utåtriktad och varm person som vill vara en del av vårt fantastiska team och växa med oss.
Är du en driven, motiverad och resultatinriktad ekonom med passion för siffror?
Känner du igen dig i agenturens ledord: kvinnligt entreprenörskap, kvinnliga rättigheter och ärlighet?
Vänta inte med att skicka in din ansökan till isabelle@thewonders.se då urval och intervjuer sker löpande.
Kolla gärna på vår hemsida för att se vad vi gör och står för.
https://www.thewonders.se

Om denna position:
Tillträde: omgående
Anställningsform: timanställning
Anställningens längd: tillsvidare med 6 månaders provanställning
Lön: timlön enligt överenskommelse

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Ekonomi / kundtjänst

Läs mer Maj 31
Nu söker vi en engagerad person till ekonomi / kundtjänst avdelningen för rekrytering och direktanställning till kund, som är ett etablerat fastighet och förvaltningsföretag i Norr-ort med Huvudkontor i Åkersberga.

Företaget som ligger i framkant vad gäller utvecklingen hos fastighetsbolag med en inställning om att skapa ett revolutionerande arbetssätt vad gäller service och energibesparing för våra kunder.

Ditt uppdrag
I rollen som flexibel ekonomi/kundtjänst medarbetare svarar du för företagets ekonomiarbete, kundtjänst(Vid behov) och orderhanteringsprocess tillsammans med ett glatt och trivsamt gäng böand förvaltare och kundtjänstmedarbetare. Kundtjänst- och ekonomiavdelningen är behjälpliga för både intern personal samt externa kunder.

Arbetsuppgifter bl.a
Orderhantering
Kund och leverantörsreskontra
Fakturering
Löpande redovisning
Bankkontoavstämning
In och utbetalningar
Delaktighet i månadsbokslut
Till viss del, Kundtjänst

Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare har erfarenhet av administration såsom orderhantering eller liknande men även med tidigare erfarenhet av ekonomiassistentuppgifter och därmed har erfarenhet av leverantörs och kundreskontra. Det är viktigt att du har förståelse för löpande bokföring och flödet inom ekonomi. Vidare ser vi att du har en god samarbetsförmåga är ansvarsfull och engagerad samt tycker om att stötta dina kollegor. Du tar dig an arbetsuppgifter på ett noggrant, effektivt och strukturerat sätt och ser lösningar och löser eventuella problem. Du har förmågan att prioritera och strukturera ditt arbete och trivs med tempo och är van att "hålla många bollar i luften". Då tjänsten till viss del innebär kundtjänstarbete ser vi gärna att du är flexibel, serviceminded samt har goda kunskaper i svenska och engelska. God datavana är ett krav, dokumenterad erfarenhet av arbete i detta system meriterande.

Vårt erbjudande
Vi tror på människor som har viljan, modet och förmågan att utveckla sig själva och vår verksamhet. Tillsammans bygger vi en utvecklingsinriktad arbetsmiljö där våra team står i fokus och är nyckeln till vår framgång. Vi är ett kraftigt växande bolag som inspirerar och stöttar våra medarbetare till att vilja utvecklas och växa både i sina arbetsroller men också som enskilda individer. Tjänsten gäller heltidsanställning med start omgående i Åkersberga.

Om Bemanning Sverige:
Bemanning Sverige Byrå AB är ett av landets mest erfarna bemanning & rekryteringsbyrå idag och arbetar rikstäckande från Hk Stockholm Globen business Tower. Vi erbjuder mindre till större företag en ökad kompetens och produktion genom kostnadseffektiva rekryteringslösningar och professionella processer.

Ledord för Bemanning Sverige Byrå AB är: "MÄNNISKAN FRAMFÖR ALLT"

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Cleanfresh 2014 AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Cleanfresh 2014 AB .

Företagsekonomi /Lön/ Administration

Ekonomiassistent
Läs mer Jun 17
Vi söker Ekonomi/ löneadministratör som kan delvis arbeta med ekonomi och delvis med andra administrativa uppgifter. Bland annat : ta emot beställningar och registrera dem i bokningsprogrammet. Ta emot kunder som lämnar eller hämtar nycklar på kontoret. Kontakta skatteverket och andra myndigheter vid behov. Skicka statistiken osv...
Flytande Svenska och engelska är ett krav !
Du måste vara självgående och kunna jobba i ekonomiprogrammet, bokningsprogrammet osv...
Mejla ditt CV till : jobb@cleanfresh.se

Ansök nu

Städare-Fönsterputs-Trappstädning

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Apr 27
Vi söker två personer för fönsterputs, storstädning och trappstädning .
Arbetsplatser ligger i centrala Stockholm
Företaget bidrar en trivsam arbetsmiljö som motverkar risker för olycksfall och ohälsa. Du måste vara : självgående (kan genomföra uppdrag på egen hand),positiv, noggrann och ansvarsfull.
Vi tar endast emot ansökan via e-post: jobb@cleanfresh.se

Ansök nu

Städare / Man ska behärska svenska i tal och skrift.

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Feb 26
Arbetsplatsen finns i Stockholm . Man kan påbörja omgående.
Varierande arbetsschema.
Städning av SPA anläggning .
VIKTIGT ATT BEAKTA : I arbetsuppgifter ingår bland annat : Städning av herr och dam omklädningsrum samt duschutrymmen flera gånger under arbetsdagen. Vilket innebär att du ska bemöta gäster/ medlemmar båda herrar samt damer i omklädningsrummet.
Städning av våtutrymmen
Påfyllning av produkter
Dammsugning av golv osv...
Vi behöver dig som har erfarenhet av städning och kan prata svenska för att du ska bemöta kunder på arbetsplatsen.
Du måste vara : självgående (kan genomföra uppdrag på egen hand),positiv, noggrann och ansvarsfull.

Ansök nu

Städare / Man ska behärska svenska i tal och skrift.

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Feb 4
Arbetsplatsen fins i Stockholm . Man kan påbörja omgående.
Varierande arbetsschema.
Städning av SPA anläggning .
VIKTIGT ATT BEAKTA : I arbetsuppgifter ingår bland annat : Städning av herr och dam omklädningsrum samt duschutrymmen flera gånger under arbetsdagen. Vilket innebär att du ska bemöta gäster/ medlemmar båda herrar samt damer i omklädningsrummet.
Städning av våtutrymmen
påfyllning av produkter
dammsugning av golv osv...
Vi behöver dig som har erfarenhet av städning och kan prata svenska för att du ska bemöta kunder på arbetsplatsen.
Du måste vara : självgående (kan genomföra uppdrag på egen hand),positiv, noggrann och ansvarsfull.

Ansök nu

Ekonomiassistent / Ekonomikontorist

Ekonomiassistent
Läs mer Feb 4
Vi söker Ekonomiassistent som kan delvis arbeta med ekonomi och delvis med andra administrativa uppgifter. Bland annat : ta emot beställningar och registrera dem i bokningsprogrammet. Ta emot kunder som lämnar eller hämtar nycklar på kontoret. Kontakta skatteverket och andra myndigheter vid behov. Skicka statistiken osv...
Du måste vara självgående och kunna jobba i ekonomiprogrammet VISMA.
Mejla ditt CV till : jobb@cleanfresh.se
Märkning : Ekonomiassistent

Ansök nu