Stockholm: Konferensvärdinna till advokatbyrå

Hitta ansökningsinfo om jobbet Konferensvärdinna till advokatbyrå i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Deltid

SNABBFAKTA:

Omfattning: Deltid på 50%
Arbetstider: måndag - fredag kl. 10.00 - 14.00
Ort: Stockholm
Startdatum: augusti

Nu söker vi en Konferensvärdinna till vår kund som är en advokatbyrå. Detta är en deltidstjänst och en direktrekrytering där du kommer bli direkt anställd av företaget.

DIN ROLL:

I dina arbetsuppgifter som Konferensvärdinna ingår exempelvis att förbereda och hantera beställningar inför möten, luncher och konferenser. Du ser till så att samtliga kontorsytor ser snygga och prydliga ut, inklusive köket med i- och urplock av diskmaskiner. Du fyller även på med kontorsmaterial.

För att trivas i rollen som Konferensvärdinna är det viktigt att du har en naturlig fallenhet för att se vad som behöver göras. Du brinner för att ge högklassig service och kommer att vara en viktig person i företaget för att säkerställa en hög servicenivå till kunder och kollegor.

VEM ÄR DU?

Du är serviceinriktad, positiv och utåtriktad som person. Viktiga egenskaper är att du kan arbeta självständigt och är en doer som tar egna initiativ. Vidare ser vi gärna att du är proaktiv, prestigelös och att du ser dig långsiktigt i rollen.

Vi ser gärna att du:

- Har arbetslivserfarenhet inom serviceyrket
- Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift



ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Konferensvärd/Konferensvärdinna

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Konferensvärd/Konferensvärdinna.

Servicemedarbetare till Baker McKenzie

Läs mer Jun 23
SNABBFAKTA:

Omfattning: Deltid på 50%
Arbetstider: måndag - fredag kl. 10.00 - 14.00
Ort: Stockholm
Startdatum: augusti

Vi söker nu en Servicemedarbetare till Baker McKenzie. Detta är en deltidstjänst och en direktrekrytering där du kommer bli direkt anställd av Baker McKenzie.

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Hos Baker McKenzie kommer du att ingå i ett sammansvetsat team på 130 personer i Stockholm med den internationella byråns alla fördelar. De sitter i trevliga lokaler centralt på Vasagatan 7 och erbjuder dig en stimulerande, inkluderande och trevlig arbetsmiljö. Tillsammans arbetar de över rättsområden och landsgränser för att bistå sina klienter på bästa sätt. Baker McKenzie grundades i Chicago 1949 och är idag fler än 12 500 medarbetare på 77 kontor i 46 länder. I Sverige finns Baker McKenzie sedan 1991. Företagets svenska kontor är miljöcertifierat i enlighet med ISO 14001.

DIN ROLL:

Du kommer ingå i ett internservice team om ytterligare 3 personer, där du tar hand om kontoret. I dina arbetsuppgifter ingår exempelvis att förbereda och hantera beställningar inför möten, luncher och konferenser. Du ser till så att samtliga kontorsytor ser snygga och prydliga ut, inklusive köket med i- och urplock av diskmaskiner. Du ansvarar även för pentryn, inventerar dem och ser till att det alltid är påfyllt med material. Vid behov finns du även tillgänglig att stötta övriga funktioner i ditt team.

Som Servicemedarbetare brinner du för att ge högklassig service och är en problemlösare. Du kommer att vara en viktig person i företaget för att säkerställa en hög servicenivå till Baker McKenzie´s kunder och interna medarbetare. Det är viktigt att du har en naturlig fallenhet för att se vad som behöver göras.

VEM ÄR DU?

Du är serviceinriktad, positiv och utåtriktad som person. Viktiga egenskaper är att du kan arbeta självständigt och är en doer som tar egna initiativ. Vidare ser vi gärna att du är proaktiv, prestigelös och att du ser dig långsiktigt i rollen.

Vi söker dig som:

- Har arbetslivserfarenhet inom serviceyrket - meriterande om du har erfarenhet från liknande roller, exempelvis från hotellbranschen
- Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift




ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Ansök nu

Medarbetare till internservice hos Baker McKenzie

Läs mer Jun 10
SNABBFAKTA:

Omfattning: Deltid på 50%
Arbetstider: måndag - fredag kl. 10.00 - 14.00
Ort: Stockholm
Startdatum: augusti

Vi söker nu en medarbetare till intern service till Baker McKenzie. Detta är en deltidstjänst och en direktrekrytering där du kommer bli direkt anställd av Baker McKenzie.

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Hos Baker McKenzie kommer du att ingå i ett sammansvetsat team på 130 personer i Stockholm med den internationella byråns alla fördelar. De sitter i trevliga lokaler centralt på Vasagatan 7 och erbjuder dig en stimulerande, inkluderande och trevlig arbetsmiljö. Tillsammans arbetar de över rättsområden och landsgränser för att bistå sina klienter på bästa sätt. Baker McKenzie grundades i Chicago 1949 och är idag fler än 12 500 medarbetare på 77 kontor i 46 länder. I Sverige finns Baker McKenzie sedan 1991. Företagets svenska kontor är miljöcertifierat i enlighet med ISO 14001.

DIN ROLL:

Du kommer ingå i ett internservice team om ytterligare 3 personer, där du tar hand om kontoret. I dina arbetsuppgifter ingår exempelvis att förbereda och hantera beställningar inför möten, luncher och konferenser. Du ser till så att samtliga kontorsytor ser snygga och prydliga ut, inklusive köket med i- och urplock av diskmaskiner. Du ansvarar även för pentryn, inventerar dem och ser till att det alltid är påfyllt med material. Vid behov finns du även tillgänglig att stötta övriga funktioner i ditt team.

Som medarbetare till intern service brinner du för att ge högklassig service och är en problemlösare. Du kommer att vara en viktig person i företaget för att säkerställa en hög servicenivå till Baker McKenzie´s kunder och interna medarbetare. Det är viktigt att du har en naturlig fallenhet för att se vad som behöver göras.

VEM ÄR DU?

Du är serviceinriktad, positiv och utåtriktad som person. Viktiga egenskaper är att du kan arbeta självständigt och är en doer som tar egna initiativ. Vidare ser vi gärna att du är proaktiv, prestigelös och att du ser dig långsiktigt i rollen.

Vi söker dig som:

- Har arbetslivserfarenhet inom serviceyrket - meriterande om du har erfarenhet från liknande roller, exempelvis från hotellbranschen
- Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift




ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Ansök nu

Stjärna till Coworking - extra vid behov

Läs mer Maj 18
Stjärnor till Coworking i Stockholm - Extra vid behov

Slash.ten, är inte bara ett företag som driver konceptbutiker, pop-uper, co-work och events åt några av världens främsta varumärken. Vi är framför allt ett community bestående av fantastiska människor med stora drömmar, ambitiösa mål och viljan att skapa minnesvärda upplevelser för alla vi möter. Vi lovar våra kunder att alltid sträva efter att leverera 10poäng.

Slash.ten har nu fått äran att jobba med Stockholms ledande Coworkingföretag. Därför letar vi nu dig som är genuint intresserad av att hjälpa andra.

Är du den som håller upp dörrar åt personen som kommer efter, plockar upp det som någon annan tappat och som alltid ställer upp för dina vänner? Förstår du också kraften i bemötande och dess effekt på kundupplevelsen. Då kan du vara den vi söker!

Om varumärket.

CONVENDUM etablerar moderna coworking spaces på AAA-platser i centrala affärsområden. CONVENDUM erbjuder premiumkontor i kombination med aktivitetsbaserade öppna coworkingytor, lounge, konferenscenter, restaurang, café och gym.

Arbetsuppgifter:

- Du ansvarar för att de öppna ytorna alltid är representativa
- Det är viktigt att du själv tar egna initiativ och ser vad som behöver göras
- Ge ett professionellt bemötande
- Ta hand om enhetens möten, konferenser och event
- Leverera premiumservice, vara proaktiv och alltid ge det lilla extra


Söker dig som har:

- Har erfarenhet från serviceyrken, exempelvis hotell, konferens eller retail
- Är glad, social och utåtriktad
- Alltid ligger steget före och ser möjligheter att stötta och hjälpa dina kollegor
- Är flexibel, prestigelös, serviceminded och stresstålig
- Har känsla för kvalitet, är lösningsorienterad och ansvarstagande'




Om oss.

Slash.ten är en kundupplevelsebyrå som har lång erfarenhet inom retail, event och kundupplevelser. Vi tror på mångfald, kraften i att jobba som team och är individer som byggt gasellföretag, utvecklat varumärken och fått utmärkelser för bästa kundservice många år i rad. Målsättningen är tydlig; vi vill bli ihågkomna för att vara fantastiska i allt vi gör. Vi arbetar redan med några av världens största varumärken. Läs mer på: www.slashten.net/ (http://www.slashten.net/)

Som stjärna på Slash.ten är du vår och de varumärken vi representerar främsta ambassadör och ansikte utåt.

Ansök nu

Morgonpigg konferensvärdinna för uppdrag mitt i city

Läs mer Maj 16
Ett spännande servicejobb inom konferens

Känns tanken av ett fortsatt dynamiskt jobb med flexibla arbetstider, där du kan vara med och påverka ditt schema lockande?

Brinner du för service lika mycket som oss?

Då är det dig vi söker!

Du kommer att jobba ute hos vår kund och arbeta i konferensen med att förbereda konferensrummen och servera lunch och fika. Vi ser gärna att du har erfarenhet från någon typ av restaurang eller caféverksamhet. Du har snabba fötter då det stundtals kan va låna avstånd och mycket att göra, du kan även behärska klassiska serveringstekniker och bära tre tallrikar.

Många pass är tidigt på morgonkvisten så komma upp tidigt ser du som en fördel i jobbet.

Du gillar service och vill arbeta i möten med människor.

Med Responsa bemanning finns stora möjligheter att klättra och göra karriär. Så om du är på jakt efter nya utmaningar och brinner för service, skicka då in en ansökan, så återkopplar vi till dig så snart vi kan.

Du får själv vara med och styra över ditt schema och du bestämmer själv hur mycket du vill och kan jobba.

Naturligtvis jobbar du alltid med marknadsmässig lön med ob-tillägg samt semesterersättning och du är försäkrad genom oss på arbetet.

Vem är du?

Det mest väsentliga för oss är en positiv inställning till arbetet och att du trivs i olika miljöer. Det viktigaste är inte ett långt CV utan personen bakom det.

Vi ser gärna fyllt 18 år och är klar med dina gymnasiestudier.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Rp Rekrytering Bemanning AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Rp Rekrytering Bemanning AB .

Kontorsmedarbetare till AMF Tjänstepension

Kontorsreceptionist
Läs mer Jun 30
Nytt
SNABBFAKTA:

Omfattning: 30-40% tom mitten av aug sen 100 % fram till årsskiftet
Arbetstider: 7-15.30 eller 16.00, 1-2 helgdagar 8-16.30.
Ort: Centrala Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

AMFs uppdrag a?r att ge sina kunder en sa? ho?g och trygg pension som mo?jligt. AMF a?gs av fack och arbetsgivare tillsammans. AMFs vision a?r att bli ba?st i Sverige pa? pensionen fra?n jobbet. Drivs av ett stort engagemang fo?r AMFs kunder och en stolthet fo?r uppdraget. AMF lever enligt deras va?rdeord; enkel, trygg och ma?nsklig. Da?rfo?r tycker AMF att det a?r viktigt att visa varandra respekt och o?ppenhet pa? jobbet. Jobbar ocksa? fo?r ett tydligt ledarskap, ja?mlikhet och ma?ngfald genom ra?tten att fa? vara sig sja?lv. Vi vill att alla ska ka?nna arbetsgla?dje och trivas hos oss.

AMF har fyra miljoner kunder och ett fo?rvaltat kapital pa? mer a?n 600 miljarder kronor, har ett stort samha?llsansvar, och a?r en av de sto?rsta akto?rerna pa? den svenska pensionsmarknaden.

DIN ROLL:

Du kommer att ingå i gruppen Kontor, besta?ende av tre medarbetare med ansvar fo?r Facility management i ett modernt kontor i centrala Stockholm. Tillsammans a?r ni ett nav och central servicefunktion. I uppdraget inga?r samverkan med den andra hyresga?sten och fastighetsva?rden i syfte att bedriva en kostnadseffektiv och sa?ker servicedrift inom sa?va?l egna som gemensamma lokalytor. Kontor ansvarar fo?r den fysiska arbetsmiljo?n sa? som lokalytor, drift, brand och sa?kerhet, underha?ll, sta?dning, inredning och kontorsutrustning. Gruppen har ocksa? hand om AMF koncernens posthantering. I rollen som kontorsservicemedarbetare har du ma?nga kontaktytor, uppgifterna varierar mellan rutinarbete och mer komplexa projekt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Service, exempelvis posthantering, catering, inko?p av kontorsmaterial, fix och trix

- Brand och sa?kerhet

- Vaktma?steri och enklare underha?ll

- Hantera interio?r, inredning och mo?bleringar

- Hantera mo?testeknik och kontorsutrustning

- Godsmottagning, hantering av fo?rra?d




Kvalifikationer:

- Minst 3a?rs vana fra?n servicebranschen, exempelvis kontorsservice, hotell och restaurang eller sjukva?rd.

- Kunskaper i Microsoft365



- Erfarenhet av sa?va?l praktiskt som administrativt arbete



- God svenska i tal och skrift

- Meriterande om du har erfarenhet av att stötta medarbetare med enklare teknisk support.



VEM ÄR DU?

Egenskaper fo?r att lyckas och trivas tillsammans med AMF a?r social kompetens och att du a?r en Teamspelare med en positiv insta?llning som kan va?xla upp na?r det beho?vs. Du har fo?rma?ga att se sa?va?l helheten som detaljer och kan arbeta flexibelt. Det a?r viktigt att du kan va?xla mellan att sto?tta da?r det beho?vs ha?r och nu, samtidigt som du kan strukturera och planera arbetsuppgifter. Vi ser a?ven att du a?r sja?lvga?ende och gillar ordning och reda. Det a?r en fo?rdel om du har ett intresse fo?r miljo? och ha?llbarhet da? vi jobbar aktivt med att minska va?r klimatpa?verkan.

VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.



ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Ansök nu

Produktionsansvarig till Taxi Stockholm

Kundtjänstchef
Läs mer Jun 30
Nytt
SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Skifttjänstgöring
Ort: Centrala Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Tillsvidareanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Taxi Stockholms Växel och Trafikledning syftar till att arbetsleda deras medarbetare och trafikleda alla taxibilar. Växel och Trafikledningen är ett viktigt nav i Taxi Stockholms verksamhet. Taxi Stockholm är ständigt tillgängliga och i utveckling av både arbetsuppgifter och förändringsprocesser. Deras kontor är beläget i centrala Stockholm.

DIN ROLL:

I din roll ingår allt ifrån att jobba operativt med övriga trafikledare, lösa schemaluckor till att coacha och stötta medarbetare. Du förväntas ha ett nära samarbete med de teamansvariga och övriga produktionsansvariga.

Arbetsuppgifter:

- Vara aktivt tillgänglig i produktion/trafikledningen

- Ansvara för den dagliga produktionen i trafikledningen

- Coaching av tjänstgörande trafikledare och driftledare samt ge konstruktiv feedback till trafikledarna och driftledare på plats

- Föregå med gott exempel och vara en positiv förebild

- Hantering av oplanerade schemaavvikelser och vakanser

- Säkra tillgängligheten av taxibilar - rätt antal bilar på rätt plats

- Ansvara för Nödprocessen i trafikledningen

- Övervaka trafikledningens tillgänglighet, närvaro och prestation

- Upprätthålla daglig rapportering

- Ta över samtal och reklamationer som trafikledningen ej kan hantera

- Ta emot alla förekommande samtal och beställningar

KVALIFIKATIONER:

- Gymnasieutbildning eller motsvarande erfarenhet

- Erfarenhet av servicearbete via telefon och mail

- Erfarenhet från arbetsledande roll

- Tidigare erfarenhet av coaching av personal samt personalansvar är meriterande

- God förmåga att uttrycka sig på svenska och engelska

VEM ÄR DU?

För att trivas i rollen är du en kommunikativ och relationsskapande person. Du bör tycka om att arbeta operativt och strukturerat med ett naturligt fokus på service, trivsel, effektivitet och utveckling. Vidare är du pedagogisk, prestigelös, flexibel, öppen och stresstålig. Du är van och bekväm med att ha många bollar i luften samt har en förmåga att prioritera och fatta beslut i högt tempo. För dig är det en självklarhet att skapa förståelse, sprida entusiasm och motivation.

VAD ERBJUDER DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS?

Som anställd på Taxi Stockholm får du ta del av förmåner i form av friskvårdsbidrag, försäkring, rikskortet, löneväxling och förskottssemester.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpand och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se



OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Ansök nu

Produktionsansvarig till Taxi Stockholm

Kundtjänstchef
Läs mer Jun 30
Nytt
SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Skifttjänstgöring
Ort: Centrala Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Tillsvidareanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Taxi Stockholms Växel och Trafikledning syftar till att arbetsleda deras medarbetare och trafikleda alla taxibilar. Växel och Trafikledningen är ett viktigt nav i Taxi Stockholms verksamhet. Taxi Stockholm är ständigt tillgängliga och i utveckling av både arbetsuppgifter och förändringsprocesser. Deras kontor är beläget i centrala Stockholm.

DIN ROLL:

I din roll ingår allt ifrån att jobba operativt med övriga trafikledare, lösa schemaluckor till att coacha och stötta medarbetare. Du förväntas ha ett nära samarbete med de teamansvariga och övriga produktionsansvariga.

Arbetsuppgifter:

- Vara aktivt tillgänglig i produktion/trafikledningen

- Ansvara för den dagliga produktionen i trafikledningen

- Coaching av tjänstgörande trafikledare och driftledare samt ge konstruktiv feedback till trafikledarna och driftledare på plats

- Föregå med gott exempel och vara en positiv förebild

- Hantering av oplanerade schemaavvikelser och vakanser

- Säkra tillgängligheten av taxibilar - rätt antal bilar på rätt plats

- Ansvara för Nödprocessen i trafikledningen

- Övervaka trafikledningens tillgänglighet, närvaro och prestation

- Upprätthålla daglig rapportering

- Ta över samtal och reklamationer som trafikledningen ej kan hantera

- Ta emot alla förekommande samtal och beställningar

KVALIFIKATIONER:

- Gymnasieutbildning eller motsvarande erfarenhet

- Erfarenhet av servicearbete via telefon och mail

- Erfarenhet från arbetsledande roll

- Tidigare erfarenhet av coaching av personal samt personalansvar är meriterande

- God förmåga att uttrycka sig på svenska och engelska

VEM ÄR DU?

För att trivas i rollen är du en kommunikativ och relationsskapande person. Du bör tycka om att arbeta operativt och strukturerat med ett naturligt fokus på service, trivsel, effektivitet och utveckling. Vidare är du pedagogisk, prestigelös, flexibel, öppen och stresstålig. Du är van och bekväm med att ha många bollar i luften samt har en förmåga att prioritera och fatta beslut i högt tempo. För dig är det en självklarhet att skapa förståelse, sprida entusiasm och motivation.

VAD ERBJUDER DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS?

Som anställd på Taxi Stockholm får du ta del av förmåner i form av friskvårdsbidrag, försäkring, rikskortet, löneväxling och förskottssemester.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpand och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se



OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Ansök nu

Produktionsansvarig till Taxi Stockholm

Kundtjänstchef
Läs mer Jun 29
SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Skifttjänstgöring
Ort: Centrala Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Tillsvidareanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Taxi Stockholms Växel och Trafikledning syftar till att arbetsleda deras medarbetare och trafikleda alla taxibilar. Växel och Trafikledningen är ett viktigt nav i Taxi Stockholms verksamhet. Taxi Stockholm är ständigt tillgängliga och i utveckling av både arbetsuppgifter och förändringsprocesser. Deras kontor är beläget i centrala Stockholm.

DIN ROLL:

I din roll ingår allt ifrån att jobba operativt med övriga trafikledare, lösa schemaluckor till att coacha och stötta medarbetare. Du förväntas ha ett nära samarbete med de teamansvariga och övriga produktionsansvariga.

Arbetsuppgifter:

- Vara aktivt tillgänglig i produktion/trafikledningen

- Ansvara för den dagliga produktionen i trafikledningen

- Coaching av tjänstgörande trafikledare och driftledare samt ge konstruktiv feedback till trafikledarna och driftledare på plats

- Föregå med gott exempel och vara en positiv förebild

- Hantering av oplanerade schemaavvikelser och vakanser

- Säkra tillgängligheten av taxibilar - rätt antal bilar på rätt plats

- Ansvara för Nödprocessen i trafikledningen

- Övervaka trafikledningens tillgänglighet, närvaro och prestation

- Upprätthålla daglig rapportering

- Ta över samtal och reklamationer som trafikledningen ej kan hantera

- Ta emot alla förekommande samtal och beställningar

KVALIFIKATIONER:

- Gymnasieutbildning eller motsvarande erfarenhet

- Erfarenhet av servicearbete via telefon och mail

- Erfarenhet från arbetsledande roll

- Tidigare erfarenhet av coaching av personal samt personalansvar är meriterande

- God förmåga att uttrycka sig på svenska och engelska

VEM ÄR DU?

För att trivas i rollen är du en kommunikativ och relationsskapande person. Du bör tycka om att arbeta operativt och strukturerat med ett naturligt fokus på service, trivsel, effektivitet och utveckling. Vidare är du pedagogisk, prestigelös, flexibel, öppen och stresstålig. Du är van och bekväm med att ha många bollar i luften samt har en förmåga att prioritera och fatta beslut i högt tempo. För dig är det en självklarhet att skapa förståelse, sprida entusiasm och motivation.

VAD ERBJUDER DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS?

Som anställd på Taxi Stockholm får du ta del av förmåner i form av friskvårdsbidrag, försäkring, rikskortet, löneväxling och förskottssemester.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpand och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se



OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Ansök nu

Produktionsansvarig till Taxi Stockholm

Kundtjänstchef
Läs mer Jun 28
SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Skifttjänstgöring
Ort: Centrala Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Tillsvidareanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Taxi Stockholms Växel och Trafikledning syftar till att arbetsleda deras medarbetare och trafikleda alla taxibilar. Växel och Trafikledningen är ett viktigt nav i Taxi Stockholms verksamhet. Taxi Stockholm är ständigt tillgängliga och i utveckling av både arbetsuppgifter och förändringsprocesser. Deras kontor är beläget i centrala Stockholm.

DIN ROLL:

I din roll ingår allt ifrån att jobba operativt med övriga trafikledare, lösa schemaluckor till att coacha och stötta medarbetare. Du förväntas ha ett nära samarbete med de teamansvariga och övriga produktionsansvariga.

Arbetsuppgifter:

- Vara aktivt tillgänglig i produktion/trafikledningen

- Ansvara för den dagliga produktionen i trafikledningen

- Coaching av tjänstgörande trafikledare och driftledare samt ge konstruktiv feedback till trafikledarna och driftledare på plats

- Föregå med gott exempel och vara en positiv förebild

- Hantering av oplanerade schemaavvikelser och vakanser

- Säkra tillgängligheten av taxibilar - rätt antal bilar på rätt plats

- Ansvara för Nödprocessen i trafikledningen

- Övervaka trafikledningens tillgänglighet, närvaro och prestation

- Upprätthålla daglig rapportering

- Ta över samtal och reklamationer som trafikledningen ej kan hantera

- Ta emot alla förekommande samtal och beställningar

KVALIFIKATIONER:

- Gymnasieutbildning eller motsvarande erfarenhet

- Erfarenhet av servicearbete via telefon och mail

- Erfarenhet från arbetsledande roll

- Tidigare erfarenhet av coaching av personal samt personalansvar är meriterande

- God förmåga att uttrycka sig på svenska och engelska

VEM ÄR DU?

För att trivas i rollen är du en kommunikativ och relationsskapande person. Du bör tycka om att arbeta operativt och strukturerat med ett naturligt fokus på service, trivsel, effektivitet och utveckling. Vidare är du pedagogisk, prestigelös, flexibel, öppen och stresstålig. Du är van och bekväm med att ha många bollar i luften samt har en förmåga att prioritera och fatta beslut i högt tempo. För dig är det en självklarhet att skapa förståelse, sprida entusiasm och motivation.

VAD ERBJUDER DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS?

Som anställd på Taxi Stockholm får du ta del av förmåner i form av friskvårdsbidrag, försäkring, rikskortet, löneväxling och förskottssemester.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpand och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se



OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Ansök nu

Kontorsmedarbetare till AMF Tjänstepension

Kontorsreceptionist
Läs mer Jun 28
SNABBFAKTA:

Omfattning: 30-40% tom mitten av aug sen 100 % fram till årsskiftet
Arbetstider: 7-15.30 eller 16.00, 1-2 helgdagar 8-16.30.
Ort: Centrala Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

AMFs uppdrag a?r att ge sina kunder en sa? ho?g och trygg pension som mo?jligt. AMF a?gs av fack och arbetsgivare tillsammans. AMFs vision a?r att bli ba?st i Sverige pa? pensionen fra?n jobbet. Drivs av ett stort engagemang fo?r AMFs kunder och en stolthet fo?r uppdraget. AMF lever enligt deras va?rdeord; enkel, trygg och ma?nsklig. Da?rfo?r tycker AMF att det a?r viktigt att visa varandra respekt och o?ppenhet pa? jobbet. Jobbar ocksa? fo?r ett tydligt ledarskap, ja?mlikhet och ma?ngfald genom ra?tten att fa? vara sig sja?lv. Vi vill att alla ska ka?nna arbetsgla?dje och trivas hos oss.

AMF har fyra miljoner kunder och ett fo?rvaltat kapital pa? mer a?n 600 miljarder kronor, har ett stort samha?llsansvar, och a?r en av de sto?rsta akto?rerna pa? den svenska pensionsmarknaden.

DIN ROLL:

Du kommer att ingå i gruppen Kontor, besta?ende av tre medarbetare med ansvar fo?r Facility management i ett modernt kontor i centrala Stockholm. Tillsammans a?r ni ett nav och central servicefunktion. I uppdraget inga?r samverkan med den andra hyresga?sten och fastighetsva?rden i syfte att bedriva en kostnadseffektiv och sa?ker servicedrift inom sa?va?l egna som gemensamma lokalytor. Kontor ansvarar fo?r den fysiska arbetsmiljo?n sa? som lokalytor, drift, brand och sa?kerhet, underha?ll, sta?dning, inredning och kontorsutrustning. Gruppen har ocksa? hand om AMF koncernens posthantering. I rollen som kontorsservicemedarbetare har du ma?nga kontaktytor, uppgifterna varierar mellan rutinarbete och mer komplexa projekt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Service, exempelvis posthantering, catering, inko?p av kontorsmaterial, fix och trix

- Brand och sa?kerhet

- Vaktma?steri och enklare underha?ll

- Hantera interio?r, inredning och mo?bleringar

- Hantera mo?testeknik och kontorsutrustning

- Godsmottagning, hantering av fo?rra?d




Kvalifikationer:

- Minst 3a?rs vana fra?n servicebranschen, exempelvis kontorsservice, hotell och restaurang eller sjukva?rd.

- Kunskaper i Microsoft365



- Erfarenhet av sa?va?l praktiskt som administrativt arbete



- God svenska i tal och skrift

- Meriterande om du har erfarenhet av att stötta medarbetare med enklare teknisk support.



VEM ÄR DU?

Egenskaper fo?r att lyckas och trivas tillsammans med AMF a?r social kompetens och att du a?r en Teamspelare med en positiv insta?llning som kan va?xla upp na?r det beho?vs. Du har fo?rma?ga att se sa?va?l helheten som detaljer och kan arbeta flexibelt. Det a?r viktigt att du kan va?xla mellan att sto?tta da?r det beho?vs ha?r och nu, samtidigt som du kan strukturera och planera arbetsuppgifter. Vi ser a?ven att du a?r sja?lvga?ende och gillar ordning och reda. Det a?r en fo?rdel om du har ett intresse fo?r miljo? och ha?llbarhet da? vi jobbar aktivt med att minska va?r klimatpa?verkan.

VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.



ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Ansök nu