Stockholm: Front-end Software Engineer

Hitta ansökningsinfo om jobbet Front-end Software Engineer i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

Do you want to be part of our interesting digital journey as a Software Engineer working mainly with front end? Join the agile team who is working with Anti Money Laundry (AML), Know Your Customer (KYC) and Digital Onboarding in our digital channels. Do you feel it is time to do something new and be a part of this journey? Awesome - our team is looking for you!
In Swedbank you have the opportunity to:
- Contribute in all areas: analyze, design, develop, test and maintain services delivered by the team
- Continuously update existing documentation for the services
- Participate and follow maintenance processes (incident, problem, event as applicable)
- Ensure quality awareness and care when designing, building and maintaining software
- Act as team player in the cross functional team and constantly improve the way of working


What is needed in this role:
- Academic degree in engineering, computer science or any other relevant discipline is a criteria to take on this role
- Frontend/Web (HTML, TypeScript, JQuery) with framework such as Angular, Spring/Spring Boot
- Integration technologies such as REST, SOAP
- Knowledge in database, Java EE
- Development tools such as WebSphere/ Kubernetes, OpenShift, Git, Jenkins, Node, Bitbucket, WebStorm, Intellij / Eclipse
- Test framework like Junit, Karma and Postman, Swagger-ui


At Swedbank we believe that people are our core strength. Our culture is built on respect, inclusion and openness. We support continuous development and enable you to take the lead in your career and find inspiring challenges. We take care of your wellbeing by providing a sustainable and flexible working environment. As an employee you will be part of the Group performance program, offered a company pension plan, optional health insurance, as well as other benefits. We are guided by our values: Open, Simple and Caring. It’s all about delivering a positive and unique experience for our customers through collaboration and team-work - together we make a difference.

Join our team and...
be involved in the development process in one of our most important areas within Swedbank. We are a high preforming team that always strive to deliver as much as possible with the highest quality. Friendly, helpful and open atmosphere is important and every team members contribution is needed to succeed ”. Frida Tosterud, your future manager

We look forward to receiving your application by 30.08.2022.
This is a temporary position for one year.

Location: Stockholm

Contacts

Recruiting manager: Frida Tosterud, +46 730504987

SACO: Camilla Ivarsson +46 8 58 59 44 37

Finansförbundet: Åke Skoglund +46 8 58 59 02 88

We want to inform you that the selection process may begin after the summer holidays.

We have made our choice regarding recruitment media and therefore kindly decline contact with ad sellers or sellers of other recruitment services.

Swedbank does not discriminate anybody based on gender, age, sexual orientation or sexual identity, ethnicity, religion or disability - everybody is welcome.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Mjukvaruutvecklare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Mjukvaruutvecklare.

Affärssystem-teamet på Bonnier News söker fler utvecklare

Läs mer Jun 28
Vill du jobba i ett tvärfunktionellt självstyrande team där vi utvecklar produkter med moderna tekniker och användaren i fokus, och samtidigt gör skillnad för demokratin, samhället och det fria ordet?

Då kommer du att trivas på Bonnier News – Sveriges största mediehus där vi nu tar nästa steg i att skapa morgondagens journalistik.

Vad kan vi erbjuda dig:
Som utvecklare hos oss kommer du att ingå i vårt affärssystem-team, med uppdraget att bygga den CRM-plattform som stora delar av mediekoncernens intäkter strömmar genom: Allt från prenumerationer, annonsintäkter och samarbeten till event. Plattformen är baserad på Salesforce, med integrationslager och mikrotjänster skrivna i Node.js.

Vi jobbar autonomt och nära våra användare, gärna med par- och mobbprogrammering. Arbetet sker agilt och vi releasar flera gånger varje dag.

Några av de vanligaste teknikerna hos oss är:

- Node.js
- Vanilla javascript/HTML/CSS
- Salesforce (Apex, Lightning Web Components)

Vad vi tror att du kan erbjuda oss:
Några års erfarenhet av fullstack-utveckling. Du har ett intresse för affärslogik och är bra på att se vad som blir den bästa lösningen för ändamålet i olika situationer, alltid med fokus på användaren. Om du har jobbat med CRM-system i allmänhet och Salesforce i synnerhet blir vi extra glada, men det är inget krav. Det viktiga är att du är intresserad av hur produkten används i praktiken hos användarna och gillar att förstå och driva hur vi förbättrar sättet vi gör affärer på, för att bli mer effektivt och konsumentnära. Vi uppskattar ett lösningsorienterat förhållningssätt och förmåga att förenkla komplicerade behov och problem.

Mer om oss:
På Bonnier News har vi en gemensam utvecklingsavdelning - Bonnier News Tech. Här utvecklar vi de produkter och plattformar som används av några av Sveriges starkaste varumärken: DN, Di och Expressen för att nämna några.

Vår tech stack är föränderlig och vi väljer verktyg och programmeringsspråk efter vad som är bäst för produkterna och teamen. Vi tror att beslut ska fattas så nära de som ska utföra besluten som möjligt och därför värderar vi självorganiserande team, transparens och stöttande/coachande ledarskap.

Våra produkter riktar sig till alla människor i Sverige, och ju bättre representerade vi är på vår avdelning desto bättre produkter kan vi bygga. Vi tror att att vi tillsammans, med alla våra likheter och olikheter, kan forma en kultur och en avdelning som bygger framtidens medieprodukter. Välkommen till Bonnier News.

Ansökan sker genom "ansök nu"-knappen här på sidan. Vi tar inte emot CV via mail. Välkommen med din ansökan!


Som Nordens största medieföretag hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Local har vi även ett stort lokalt engagemang - från Sydsvenskan i söder till Örnsköldsviks Allehanda i norr. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat m.fl. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre - som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen.

På Bonnier News värdesätter vi att våra medarbetare har olika erfarenheter och perspektiv. Jämställdhet och inkludering är prioriterade frågor hos oss och ett av fyra bärande fokusområden i vår hållbarhetsstrategi. Vi vill skapa ett öppet klimat på våra arbetsplatser och strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Detta genom journalistik och tjänster som är ännu mer tillgängliga för fler. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu

Peratech is looking for a Full Stack Developer

Läs mer Jun 30
Nytt
The Full Stack Developer will be working in the Product and Solutions Development team and with our customer-facing engineering team, other internal engineering teams and partners to define requirements from team and customer inputs, and then to develop and maintain our cloud data systems. The engineer will use his/her technical background to devise innovative solutions for the Peratech team’s requirements based around Microsoft Azure or similar infrastructure.

The Peratech Product and Solutions team has established a software centre of excellence in Stockholm and the postholder will be closely associated with that. The engineer will also be part of a global solutions team, with colleagues and internal and external customers all over the world. Therefore, this job could include up to 20 travel days a year internationally, especially within Asia and occasionally to Europe.

DUTIES AND RESPONSIBILITIES

Database design and data storage optimization

Writes clean, functional code on front- and back-end APIs, function apps etc.

Active participation in design of client-side and server-side web application architecture.

Development of UI components as per wireframes requirements.

Performance tuning of applications. Implements standard security and data protection practices.

Staying abreast of developments in web applications and programming languages.

Test software to ensure responsiveness and efficiency.

Provides documentation of code in an easy-to-understand form, to allow extensive reuse of functions

REQUIREMENTS and EXPERIENCE

At least BSc level in Software Engineering, Computer Science, or similar discipline.

Experience in creating well structured, easy-to-understand code, with excellent documentation

Fluency in spoken and written English, with communication skills at a professional level.

5 years or more experience in web application development, database design and optimized data storage including at least 2 years with Azure platform.

Full Stack JavaScript experience including NodeJS and at least one modern JavaScript UI framework such as React, Angular. HTML5, CSS3, jQuery, Front-end (CSS) frameworks like Foundation or Bootstrap.

Strong programming skills in ASP.NET, C#, using frameworks such as WCF, Entity Framework.

Hands on experience on Azure platform components such as Azure App Service Model, Web Apps, API Apps, functions, Azure API Management Service, Azure blob, Container Service, Service Fabric etc.

Hands on experience on Database such as , CosmosDB, MongoDB etc.

Good understanding of Azure event services like Service Bus and Event Hubs

Good knowledge and understanding of Microsoft Azure PaaS features, Serverless architecture.

Solid foundation in data structures, algorithms, and system design, Web development using a multi-tier architecture and Service Oriented Architecture.

Continuous Integration/DevOps experience using Azure DevOps, Git.

Unit testing front end using frameworks such as Jest/ Selenium/Karma etc.

Ability to quickly learn new concepts/technologies.

Good collaboration and communication skills.

Take personal responsibility for components technical delivery collaborating with other senior developers and architects to design robust, scalable technical solutions.

WHAT WE OFFER

You will work with cutting edge technology

Great development opportunities, as you will be working with a very professional team, in a tech savvy company - a company that supports your development

A very dynamic environment, in a company with a strong development

Comprehensive terms

Full time employment based in our facilities in central Stockholm, with flexible remote work

CONTACT AND HOW TO APPLY

For this recruitment, we have partnered with XLNT Search. Should you have queries regarding these roles or the recruitment process, please contact Ulf Magnusson, +46 70 569 09 28 or mail ulf@xlnt.se

We apply continuous selection during this recruitment process, so do send us your application promptly

We are looking forward to your application!

ABOUT PERATECH

Peratech is a pressure-sensing technology solutions company that provides next-generation touch and haptics solutions to some of the most exciting and innovative companies in automotive, industrial, musical instrument, electronic appliance, and consumer electronics markets.

Our patented HF-QTC™ technology sits at the crossroads of Physics and Chemistry, requiring a balance of clever thinking and problem-solving in Materials Science, Mechanical, Software and Electronics engineering to take full advantage of its properties.

We are a small team of passionate technologists, engineers, scientists, and problem solvers looking for the best fellow teammates to help make our company a great success. We are an equal opportunity employer that believes the best people come from all walks of life all over the world.

Ansök nu

Peratech is looking for an Embedded Software Engineer

Läs mer Jun 30
Nytt
The Embedded Software Engineer will be working with our customer-facing engineering team, other internal engineering teams and partners to define requirements from customer inputs, architect, develop, and implement interfaces to our force/pressure sensors, produce data calibration and linearization algorithms and communicate data to other systems. The engineer will use his/her technical background to devise innovative solutions for these requirements and will have the opportunity to work with a variety of microcontroller architectures, though our primary targets are ARM Cortex core based. The Peratech Product and Solutions Group has established a centre of excellence for software and hardware engineering in Stockholm and the postholder will be an extended part of that. Additionally, the engineer will be part of a global solutions team, with colleagues and internal and external customers all over the world. Therefore, this job could include around 30 travel days a year internationally, especially to the UK and Asia.

DUTIES AND RESPONSIBILITIES

Under the direction of our Director of Software, works with technical sales team and other engineers to define product specifications from functional requirements and determine firmware integration needs

Develops firmware solutions and ideas for integrating Peratech sensors into a variety of system applications in diverse industry segments and embodiments.

Use innovative signal analysis techniques to characterize signal coming from our sensor systems.

Collaborates with our UX/UI software and mechanical engineering teams as well as with internal and external customers on a global basis to provide innovative pressure/force-sensing solutions

Devises and implements advanced sensor calibration, linearization, correction, and classification algorithms in the embedded firmware environment, both by own efforts and by effectively managing external software development resources

Mentors other members of the global firmware team to enhance their personal and professional development

Provides documentation of code in an easy-to-understand form, to allow extensive reuse of functions

REQUIREMENTS and EXPERIENCE

At least BSc level in Software Engineering, Computer Science, or similar discipline.

At least five years' experience in firmware engineering with a proven ability to deliver products on time and on budget

Experience in creating well structured, easy-to-understand code, with excellent documentation

Fluency in spoken and written English, with communication skills at a professional level.

ARM Cortex embedded firmware development in C, C++ with high levels of optimization

Familiarity with coding for an RTOS environment (e.g. ZephyrOS, VxWorks), signal analysis and characterization in low-power environments, creation of bootloaders, building and testing portable C-libraries

ADDITIONAL USEFUL EXPERIENCE

Writing code for other MCU types beyond ARM

Knowledge of implementation of embedded communications protocols, including USB, Bluetooth, I2C, SPI and UART. If you happen to be one of the few people in the world who know about ACPI on embedded devices that would be great!

Interest/experience in the practical implementation of AI/ML algorithms

Experience designing modules for human machine interfaces, such as control panels and membrane switches, touch screens, track pads, keypads, dials, controls and other physical interfaces into handheld or fixed electronics devices

WHAT WE OFFER

You will work with cutting edge technology

Great development opportunities, as you will be working with a very professional team, in a tech savvy company - a company that supports your development

A very dynamic environment, in a company with a strong development

Comprehensive terms

Full time employment based in our facilities in central Stockholm, with flexible remote work

CONTACT AND HOW TO APPLY

For this recruitment, we have partnered with XLNT Search. Should you have queries regarding these roles or the recruitment process, please contact Ulf Magnusson, +46 70 569 09 28 or mail ulf@xlnt.se

We apply continuous selection during this recruitment process, so do send us your application promptly

We are looking forward to your application!

ABOUT PERATECH

Peratech is a pressure-sensing technology solutions company that provides next-generation touch and haptics solutions to some of the most exciting and innovative companies in automotive, industrial, musical instrument, electronic appliance, and consumer electronics markets.

Our patented HF-QTC™ technology sits at the crossroads of Physics and Chemistry, requiring a balance of clever thinking and problem-solving in Materials Science, Mechanical, Software and Electronics engineering to take full advantage of its properties.

We are a small team of passionate technologists, engineers, scientists, and problem solvers looking for the best fellow teammates to help make our company a great success. We are an equal opportunity employer that believes the best people come from all walks of life all over the world.

Ansök nu

Fullstack-utvecklare till ett Great Place to Work - företag

Läs mer Jun 29
Vill du jobba med systemutveckling och tekniska lösningar i nära samarbete med ett engagerat team och med kunden i fokus? Vill du precis som oss ha roligt och utvecklas på jobbet samtidigt som du digitaliserar industrin med marknadens bästa lösningar till hjälp? Kom och bli en del av ”Team PlantVision”!

Vi söker dig som gillar problemlösning och har 3-7 års erfarenhet inom systemutveckling.

Triggas du av vår resa?
På PlantVision hjälper vi våra kunder med arbete över hela produktens livscykel och i hela företagets organisation. Med vår kompetens och våra värderingar har vi på PlantVision etablerat oss som en mycket uppskattad systemintegratör och vi jobbar projektbaserat i små och stora team med att implementera produktionsnära IT-lösningar hos tillverkande företag.

För oss är våra medarbetare vår största anledning och möjlighet till framgång. Vi är stolta över att vi tar stor hänsyn till medarbetaren, både i form av vad man vill arbeta med och hur man kan utvecklas professionellt och personligt.

En dag hos oss kan exempelvis handla om att:

Utveckla och anpassa systemstöd för att digitalisera materialflöden hos ett tillverkande företag. Du bidrar till spårbarhet i produktionen och möjliggör för vår kund att optimera och öka sin produktion.

Utveckla och implementera systemstöd för att stötta operatörer med elektroniska arbetsinstruktioner.

Vi har kontor i Göteborg, Malmö, Södertälje och Uppsala med huvudkontor i Stockholm/Kista. Din placeringsort kan diskuteras beroende på vad som passar dig bäst.

Vem är du?
För att trivas i den här rollen tror vi att du är en person som gillar teknik, att jobba självständigt och som inspireras av att hitta kreativa lösningar på problem. Har du följande erfarenhet eller kompetenser så kommer du trivas hos oss:

- Erfarenhet av att programmera i C# .Net, Javascript Typescript, HTML
- Erfarenhet av ramverk som React, Node.js, Angular
- Kunskaper om relationsdatabaser ( Server)
- Vana av att utveckla systemstöd baserat på beskrivna processer
- Erfarenhet av att koda mot olika slags system (t.ex. MES-system)


Formell utbildning inom data/teknik är meriterande men inte ett krav. Om du har förståelse för tillverknings- och produktionsprocesser inom t.ex. diskret tillverkning, process-, livsmedel- eller läkemedelsindustri är det ett plus.

Att vara en del av Team PV
PlantVision är ett av marknadens ledande konsultföretag och ett certifierat Great Place To Work för sjätte året i rad och en av Sveriges bästa arbetsplatser 2022.

Vi erbjuder dig som anställd ett spännande och inspirerande arbete men ger dig även möjligheten att aktivt påverka företagets utveckling tillsammans med dina kollegor. Du som medarbetare är PlantVisions viktigaste resurs och vi är därför mycket angelägna om varje individs utveckling och inflytande. Som en i teamet hos oss får du bland annat:

- En stark kultur som präglas av att dela kunskap och kompetensutveckling i både det dagliga arbetet och även i form av interna- och externa utbildningar samt individuella utvecklingsplaner.

- En trygg anställning med fast månadslön.

- En flexibel arbetsmiljö som erbjuder frihet under ansvar då vi förstår att allas liv ser olika ut och vikten av att ha en bra balans mellan jobb och fritid.

- Förmåner så som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, tjänstepension med personlig rådgivning och 30 dagars semester.

Stämmer detta in på dig?
Om du tror att vi är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Tillträde sker enligt överenskommelse.

Om du har frågor om denna tjänst, välkommen att kontakta Linn Fransson på 072- 566 99 83.

Vi har för denna rekrytering valt strategi och undanber oss därför samtal från rekryterings-, bemannings- och annonseringsföretag.

Ansök nu

Test Automation Engineer

Läs mer Jun 28
We are constantly growing and are now looking for experienced testers with an interest to work with Telecom. As a test engineer at DEK Technologies, you will be working in a team, where you will write both manual and automatic test cases, to be used by customers. The main programming language is Python. You will be designing, implementing and testing code with the aim of establishing optimal system performance and functionality.

DEK Technologies is a technical consultancy company with a flat organization aiming to develop proactive and creative solutions. Our teams are self-managed, and we strive to stay this way by using Agile working methods. At DEK Technologies you will find collaborative and empowered engineers with the ability to self-organize and create innovative solutions.

To be successful in this position we believe it is important that you are an open-minded person with a strong inner drive. You are a team player with great communication skills who enjoys working together with your colleagues.

Key qualifications for the position:

- BS or MS in computer science, software engineering or similar, alternatively equal knowledge acquired through working experience
- At least 2 years of experience in testing or QA
- Experience in writing automated test cases
- Extensive knowledge of Python
- Previous experience from using CI/CD pipelines
- Fluent in English, spoken and written


We can offer you an inspiring Agile environment with great possibilities where your personal development and growth are just as important as our business. At DEK Technologies we work in goal-oriented teams which are mostly placed in-house. You will work alongside your development team but there’s also a possibility for you to go work abroad. We offer all our employees creative time where you are given the opportunity for self-development in future industry areas to expand your knowledge and continue to develop through self-controlled projects.

Together we develop tomorrow’s technology

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Swedbank AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Swedbank AB .

Serviceinriktade Privatrådgivare till Swedbank i Stockholm

Privatekonomisk rådgivare
Läs mer Mar 24
Brinner du för att stötta kunder, utvecklas och ta till dig ny kunskap? Swedbank förstärker sina team i Stockholm och vi är nyfikna på dig som har potential att bli en stjärna som Privatrådgivare!

Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:

Skapa affärsrelationer och nöjda kunder samt bli del av ett framgångsrikt team. Kundernas förväntningar gör att vi ständigt utvecklas och lär oss nya saker om våra kunder, den marknad vi finns på och banken.

I denna roll behöver du:

Brinna för kunden och sätta denne i centrum samt ha ett uttalat intresse för att hantera privat- och företagsärenden samt rådgivning av finansiella produkter och tjänster. Med trygghet i digitala verktyg förflyttar och guidar du kunder till digital hantering. Genom kanaler som telefon, chat och personliga möten stöttar du våra kunder inom t. ex bolån, pensionssparande, försäkringar, och kreditärenden. Hur brett respektive specialiserat du jobbar inom dessa områden varierar inom olika tjänster och kommer definieras tydligt i händelse av att du går vidare i process för en specifik tjänst. Denna annons riktar sig till dig som är intresserad av att jobba på något av våra kontor eller på vårt Kundcenter för Rådgivning i Stockholm (du kommer få ange vilken ort du föredrar i din ansökan). Arbetstider är i huvudsak dagtid, men viss variation förekommer.

Vi söker dig som har:

- Minst en gymnasieexamen eller motsvarande
- Behärskar svenska mycket bra i tal och skrift
- Erfarenhet från rådgivning (gärna digital) och kundservice är särskilt meriterande


Förutsatt att du har rätt personliga egenskaper ser vi att du kan komma från flera olika yrkesbakgrunder. Kunskap inom företagsekonomi, lån, försäkringsförmedling eller kreditaffär är meriterande, men inte ett krav. Detsamma gäller om du har SwedSecs licenser (rådgivare och/eller bolån). Om du inte är licensierad, men har rätt egenskaper är du ändå intressant då vi tillhandahåller SwedSec-licensiering för de vi anställer där rollen så kräver.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper:

- Du brinner för att tillhandahålla service i en kundnära roll och har ett konsultativt förhållningssätt gentemot kund
- Du är strukturerad, noggrann samt avslutar det du påbörjat
- Du har förmågan att ta till dig ny information och kunskap, samt utveckla dina arbetssätt då uppgifter förändras


Bli en del av Swedbank och…

Inled din utvecklingsresa inom våra kundmötande tjänster. Du får jobba i direkt kundkontakt och hjälpa människor nå lösningar på sina ärenden. Du är Swedbanks ansikte utåt och en oerhört viktig del av vår verksamhet.

Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar arbetsmiljö. På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi lever bankens värderingar; Öppen, Enkel och Omtänksam. Som anställd ingår du i vårt ersättningsprogram Eken och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner.

Placeringsort: Stockholm. På något av våra kontor i Stockholm City, Nord eller Syd eller på vårt Kundcenter för Rådgivning i Sundbyberg.

Kontaktuppgifter till fackliga representanter:

Finansförbundet

Kontor: Anna Rundberg, anna.rundberg@swedbank.se

Center för Kundrådgivning: Louise Johansson, louise.johansson@swedbank.se

SACO

Kontor & Center för Kundrådgivning: Henrik Joelsson, henrik.joelsson@swedbank.se

Vi välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

Ansök nu

Serviceinriktade Privatrådgivare till Swedbank i Stockholm

Privatekonomisk rådgivare
Läs mer Apr 14
Brinner du för att stötta kunder, utvecklas och ta till dig ny kunskap? Swedbank förstärker sina team i Stockholm och vi är nyfikna på dig som har potential att bli en stjärna som Privatrådgivare!

Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:

Skapa affärsrelationer och nöjda kunder samt bli del av ett framgångsrikt team. Kundernas förväntningar gör att vi ständigt utvecklas och lär oss nya saker om våra kunder, den marknad vi finns på och banken.

I denna roll behöver du:

Brinna för kunden och sätta denne i centrum samt ha ett uttalat intresse för att hantera privat- och företagsärenden samt rådgivning av finansiella produkter och tjänster. Med trygghet i digitala verktyg förflyttar och guidar du kunder till digital hantering. Genom kanaler som telefon, chat och personliga möten stöttar du våra kunder inom t. ex bolån, pensionssparande, försäkringar, och kreditärenden. Hur brett respektive specialiserat du jobbar inom dessa områden varierar inom olika tjänster och kommer definieras tydligt i händelse av att du går vidare i process för en specifik tjänst. Denna annons riktar sig till dig som är intresserad av att jobba på något av våra kontor eller på vårt Kundcenter för Rådgivning i Stockholm (du kommer få ange vilken ort du föredrar i din ansökan). Arbetstider är i huvudsak dagtid, men viss variation förekommer.

Vi söker dig som har:

- Minst en gymnasieexamen eller motsvarande
- Behärskar svenska mycket bra i tal och skrift
- Erfarenhet från rådgivning (gärna digital) och kundservice är särskilt meriterande


Förutsatt att du har rätt personliga egenskaper ser vi att du kan komma från flera olika yrkesbakgrunder. Kunskap inom företagsekonomi, lån, försäkringsförmedling eller kreditaffär är meriterande, men inte ett krav. Detsamma gäller om du har SwedSecs licenser (rådgivare och/eller bolån). Om du inte är licensierad, men har rätt egenskaper är du ändå intressant då vi tillhandahåller SwedSec-licensiering för de vi anställer där rollen så kräver.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper:

- Du brinner för att tillhandahålla service i en kundnära roll och har ett konsultativt förhållningssätt gentemot kund
- Du är strukturerad, noggrann samt avslutar det du påbörjat
- Du har förmågan att ta till dig ny information och kunskap, samt utveckla dina arbetssätt då uppgifter förändras


Bli en del av Swedbank och…

Inled din utvecklingsresa inom våra kundmötande tjänster. Du får jobba i direkt kundkontakt och hjälpa människor nå lösningar på sina ärenden. Du är Swedbanks ansikte utåt och en oerhört viktig del av vår verksamhet.

Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar arbetsmiljö. På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi lever bankens värderingar; Öppen, Enkel och Omtänksam. Som anställd ingår du i vårt ersättningsprogram Eken och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner.

Placeringsort: Stockholm. På något av våra kontor i Stockholm City, Nord eller Syd eller på vårt Kundcenter för Rådgivning i Sundbyberg.

Kontaktuppgifter till fackliga representanter:

Finansförbundet

Kontor: Anna Rundberg, anna.rundberg@swedbank.se

Center för Kundrådgivning: Louise Johansson, louise.johansson@swedbank.se

SACO

Kontor & Center för Kundrådgivning: Henrik Joelsson, henrik.joelsson@swedbank.se

Vi välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

Ansök nu

Serviceinriktade Privatrådgivare till Swedbank i Stockholm

Privatekonomisk rådgivare
Läs mer Mar 16
Brinner du för att stötta kunder, utvecklas och ta till dig ny kunskap? Swedbank förstärker sina team i Stockholm och vi är nyfikna på dig som har potential att bli en stjärna som Privatrådgivare!

Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:

Skapa affärsrelationer och nöjda kunder samt bli del av ett framgångsrikt team. Kundernas förväntningar gör att vi ständigt utvecklas och lär oss nya saker om våra kunder, den marknad vi finns på och banken.

I denna roll behöver du:

Brinna för kunden och sätta denne i centrum samt ha ett uttalat intresse för att hantera privat- och företagsärenden samt rådgivning av finansiella produkter och tjänster. Med trygghet i digitala verktyg förflyttar och guidar du kunder till digital hantering. Genom kanaler som telefon, chat och personliga möten stöttar du våra kunder inom t. ex bolån, pensionssparande, försäkringar, och kreditärenden. Hur brett respektive specialiserat du jobbar inom dessa områden varierar inom olika tjänster och kommer definieras tydligt i händelse av att du går vidare i process för en specifik tjänst. Denna annons riktar sig till dig som är intresserad av att jobba på något av våra kontor eller på vårt Kundcenter för Rådgivning i Stockholm (du kommer få ange vilken ort du föredrar i din ansökan). Arbetstider är i huvudsak dagtid, men viss variation förekommer.

Vi söker dig som har:

- Minst en gymnasieexamen eller motsvarande
- Behärskar svenska mycket bra i tal och skrift
- Erfarenhet från rådgivning (gärna digital) och kundservice är särskilt meriterande


Förutsatt att du har rätt personliga egenskaper ser vi att du kan komma från flera olika yrkesbakgrunder. Kunskap inom företagsekonomi, lån, försäkringsförmedling eller kreditaffär är meriterande, men inte ett krav. Detsamma gäller om du har SwedSecs licenser (rådgivare och/eller bolån). Om du inte är licensierad, men har rätt egenskaper är du ändå intressant då vi tillhandahåller SwedSec-licensiering för de vi anställer där rollen så kräver.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper:

- Du brinner för att tillhandahålla service i en kundnära roll och har ett konsultativt förhållningssätt gentemot kund
- Du är strukturerad, noggrann samt avslutar det du påbörjat
- Du har förmågan att ta till dig ny information och kunskap, samt utveckla dina arbetssätt då uppgifter förändras


Bli en del av Swedbank och…

Inled din utvecklingsresa inom våra kundmötande tjänster. Du får jobba i direkt kundkontakt och hjälpa människor nå lösningar på sina ärenden. Du är Swedbanks ansikte utåt och en oerhört viktig del av vår verksamhet.

Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar arbetsmiljö. På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi lever bankens värderingar; Öppen, Enkel och Omtänksam. Som anställd ingår du i vårt ersättningsprogram Eken och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner.

Placeringsort: Något av våra kontor i Stockholm City, Nord eller Syd eller på vårt Kundcenter för Rådgivning i Sundbyberg.

Kontaktuppgifter till fackliga representanter:

Finansförbundet

Kontor: Anna Rundberg, anna.rundberg@swedbank.se

Center för Kundrådgivning: Louise Johansson, louise.johansson@swedbank.se

SACO

Kontor & Center för Kundrådgivning: Henrik Joelsson, henrik.joelsson@swedbank.se

Vi välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

Ansök nu

App developer to App value stream

Applikationsutvecklare/Apputvecklare
Läs mer Jun 30
Nytt
Are you looking for a software engineer role with true customer impact and responsibility of one of our most used digital channels?
In Swedbank you have the opportunity to:
- Create high quality code and develop our mobile app used by over 4 million customers.
- Work in a cross functional team with software engineers, product owner, business analyst and UX designer. Contribute to the team's agile ways of working and join the agile ceremonies.
- Collaborate with other team members to secure quality deliveries and customer value in Swedbank's mobile apps.
- Contribute to the stability of the most used strategic entry points in the app, such as the Login page and app start page.
- Be part of our Swedbank app community and contribute to governance of digital channels.


What is needed in this role:
- Bachelor’s or Master’s degree in a related field, or a great reason for not having one.
- Demonstrated software development experience, iOS/Android.
- Fluency in English, Swedish is nice but not necessary.
- Experience of working with:
- GIT
- Swift/Objective C or
- Kotlin/Java
- Agile methodologies.


- A solution oriented and learning mindset.


At Swedbank we believe that people are our core strength. Our culture is built on respect, inclusion and openness. We support continuous development and enable you to take the lead in your career and find inspiring challenges. We take care of your wellbeing by providing a sustainable and flexible working environment. As an employee you will be part of the Group performance program, offered a company pension plan, optional health insurance, as well as other benefits. We are guided by our values: Open, Simple and Caring. It’s all about delivering a positive and unique experience for our customers through collaboration and team-work - together we make a difference.

Join our team and...
be a part of a Stockholm/Umeå based teams of app professionals, who are jointly delivering new features and ensuring stability in our most used digital channel." Kristian Kurki, your future leader

We look forward to receiving your application by 31.08.2022.
Location: Stockholm or Umeå

Contacts

Recruiting manager: Kristian Kurki, +46 90 169 149

SACO: Camilla Ivarsson, +46 70 693 00 28

Finansförbundet: Åke Skoglund, +46 70 372 06 19

We want to inform you that the selection process may begin after the summer holidays.

We have made our choice regarding recruitment media and therefore kindly decline contact with ad sellers or sellers of other recruitment services.

Swedbank does not discriminate anybody based on gender, age, sexual orientation or sexual identity, ethnicity, religion or disability - everybody is welcome.

LI-Hybrid

Ansök nu

Infrastructure Engineer

Infrastrukturarkitekt
Läs mer Jun 16
Are you passionate about infrastructure operation and automation?
In Swedbank you have the opportunity to:
- Be part of the Business Process Management platform (PEGA) Center of Excellence at Swedbank. Delivering platform services and expertise guidance to the development teams.
- Securing a stable and resilient platform by proactive drive development, monitoring, configuring, and troubleshooting of the Infrastructure for the PEGA platform.
- Lead prioritized stability and resilience topics within PEGA infrastructure domain at Swedbank.
- Collaborate with wide PEGA community of architects and engineers at Swedbank (200+ passionate professionals working within PEGA domain).
- Participate in all Agile ceremonies for the PEGA Center of Excellence team.
- Build PaaS in collaboration with architects DevOps and Infra engineers.


What is needed in this role:
- Mileage from working as an Infrastructure Engineer.
- Strong knowledge of Infrastructure Technologies, Linux, Oracle, Websphere.
- Knowledge of the major cloud providers like Azure or AWS.
- Be strong in communication as you will be in contact with many different departments internally as well as external consultants and vendors.
- Fluent in English.
- Understanding of SW development life cycle.
- Understand application structure including hardware and integrations to systems.
- Knowledge of devops technology; RHEL, Java, Docker, K8n, Openshift, Ansible, Puppet, GIT is an advantage.
- Experience from working with a BPM tool is not mandatory but considered as an advantage.


At Swedbank we believe that people are our core strength. Our culture is built on respect, inclusion and openness. We support continuous development and enable you to take the lead in your career and find inspiring challenges. We take care of your wellbeing by providing a sustainable and flexible working environment. As an employee you will be part of the Group performance program, offered a company pension plan, optional health insurance, as well as other benefits. We are guided by our values: Open, Simple and Caring. It’s all about delivering a positive and unique experience for our customers through collaboration and team-work - together we make a difference.

Join our team and...


lead the infrastructure journey for the PEGA System! We work with Continuous Delivery, test automation and Software Defined Everything. The PEGA platform is a central platform in several business-critical areas at Swedbank: LC&I, Insurance, Digital Banking and KYC. You will be part of a prioritized and strategic visions for Swedbank. Learn and grow with seasoned professionals’ team and one of the biggest PEGA communities in the region." Ylva Ocklind, your future leader



We look forward to receiving your application by 30.08.2022.
Location: Sundbyberg

Contacts

Recruiting manager: Ylva Ocklind, +46 73 089 47 35

SACO: Camilla Ivarsson, +46 8 58 59 44 37

Finansförbundet: Åke Skoglund, +46 8 58 59 02 88

We want to inform you that the selection process may begin after the summer holidays.

We have made our choice regarding recruitment media and therefore kindly decline contact with ad sellers or sellers of other recruitment services.

Swedbank does not discriminate anybody based on gender, age, sexual orientation or sexual identity, ethnicity, religion or disability - everybody is welcome.

Ansök nu