Stockholm: Delprojektledare med erfarenhet av produktionsutveckling/-tillverkning,

Hitta ansökningsinfo om jobbet Delprojektledare med erfarenhet av produktionsutveckling/-tillverkning, i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Deltid

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 4 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 40%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Delprojektledaren skall leda och driva delprojekt; avseende förstudie, förprojektering av anläggningsanpassning, kvalificering, genomförande och avslut.

Arbetsuppgifter:

- Leda, driva och leverera delprojektet till uppsatta mål, avseende tid, scope, kvalitet och budget enligt investeringsprocessen.
- Leda och styra projektmedlemmar och leverantörer/ entreprenörer inom ramen för delområdet
- Ansvara för att utreda och ta fram tekniska lösningar inom delprojektet utifrån behov, idéer och krav från kunder enligt direktiv från Projektledare.
- Säkerställa att den tekniska lösningen följer kundens övriga krav.
- Säkerställa/ta fram tekniska specifikationer och förfrågningsunderlag samt ansvara för utvärdering och upphandling i samråd med Projektledaren och Inköp.


- Att inom ramen delprojektet ansvara för att:
- ta fram budget, tids- och resursplan
- leda och driva sitt delprojekt enligt projektplan och hantera den dagliga styrningen
- identifiera samt hantera projekt- och EHS-risker
- rapportera till projektledaren
- säkra samordning och kommunikation internt och externt
- hantera safety och EHS-frågor

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Civilingenjör, högskoleingenjör
- Minst 5 års erfarenhet av liknande uppdrag

- God teknisk förståelse avseende elinstallation, markarbeten, VVS samt övergripande styr och regler/IT

- Goda erfarenheter av Projektledning/Delprojektledning i kombination med tekniska kunskaper inom (elkraft) energi, processindustri eller produktionsutveckling/-tillverkning.

- God kunskap i och erfarenhet av upphandlingar, investeringskalkylering och entreprenadsjuridik.

- Mycket god kunskap om krav och möjligheter för att utföra nödvändiga tester

- Goda erfarenheter av arbete med riskanalyser

- Goda erfarenheter av att leda och styra arbetet kring delmoment och styra Leverantör


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Civilingenjör, energi

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Civilingenjör, energi.

Fastighetsutvecklare teknik till Stockholm City

Läs mer Jun 29
Det här är rollen för dig som vill ta ansvar för den långsiktiga tekniska utvecklingen av våra fastigheter och som går igång på att jobba med teknik i framkant och energieffektivisering. Så ser du fram emot att genomföra spännande projekt i ett bolag som ligger långt fram vad gäller teknikutveckling, energieffektivisering och digitalisering vill vi hälsa dig varmt välkommen till Sveriges största fastighetsbolag!

Som Fastighetsutvecklare teknik på Vasakronan blir du del av en kultur som är öppen, vänlig och inkluderande. Våra värderingar är enkla och fast förankrade i vår kultur. Vi tror på öppenhet, glädje, att få saker gjorda på ett schysst och ärligt sätt och vi tar ansvar för helheten. Att Vasakronans avkastning går till det allmänna pensionssystemet, och att du på så sätt bidrar till dagens och morgondagens pensioner tror vi att du ser som ett stort plus.

För dig som brinner för fastighetsteknik, teknikutveckling och klimatsmarta lösningar

Här på Vasakronan har vi väldigt höga ambitioner att bedriva verksamheten på ett hållbart sätt. Vi är därför lite extra stolta över att vi lyckats halvera energianvändningen i våra fastigheter, sänka koldioxidutsläppen från verksamheten med 97 procent samt miljöcertifierat 90 procent av fastighetsbeståndet. Men att nöja oss ligger inte i vårt dna så nu jobbar vi för att halvera igen!

Mycket av arbetet som fastighetsutvecklare teknik handlar därför om att bidra till att göra våra fastigheter så energieffektiva som möjligt, men också om att införa ny teknik och digitalisering av våra fastigheter. Konkret innebär det att ta fram och utveckla den långsiktiga tekniska målbilden för en fastighet, initiera och driva tekniska utvecklingsprojekt samt implementera ny teknik och underhållsåtgärder.

Det finns stora möjligheter att själv påverka dina arbetsuppgifter och fokusområden utifrån våra övergripande mål samt fastighets- och kundbehov.

Självklart kommer vi göra allt för att du ska lyckas och här på Vasakronan finns alla möjligheter att driva din egen utveckling. Via olika utbildningar men framförallt genom att delta i eller driva spännande projekt tillsammans med otroligt kompetenta kollegor som gärna delar med sig av sina kunskaper. Här är det du som sätter gränser för din egen utveckling!

Utveckla och utvecklas med oss! Vi söker i första hand dig som har gedigen erfarenhet men öppning finns för rätt junior resurs

Vi söker dig som är högskole- eller civilingenjör. Vi söker i första hand dig som har jobbat ca 10 år med relevanta områden inom fastighetsteknik och energieffektivisering. Du kanske har en bakgrund som t ex energiingenjör, VVS-konsult, projektledare eller liknande.

För rätt person kan det finnas en ytterligare plats som Fastighetsutvecklare Teknik även om du har mindre erfarenhet än så. För att trivas i rollen tror vi att det är viktigt att du trivs med att jobba agilt samt att själv vara med och forma dina mål och arbetsuppgifter utifrån övergripande målbilder. Du tar gärna egna initiativ och föreslår idéer. Du tänker helhet och trivs bäst i en roll där du får möjlighet att analysera, driva komplexa frågor, få saker gjorda, har mandat och kan påverka.

Som fastighetsutvecklare teknik har du många kontaktytor internt och externt så det är viktigt att du inte bara gillar att samarbeta, utan har en vilja att göra det - på absolut bästa sätt.

Sök idag!

Sista ansökningsdag är den 21 augusti. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För frågor om tjänsten är ni välkomna att kontakta Sandra Jonsson, Oskar Häger eller Katja Leander på 08-566 206 00.

Ansök nu

Forsknings- och utvecklingsingenjör inom energiteknik (T6)

Läs mer Jun 2
Vill du bidra till omställningen till ett förnybart och cirkulärt samhälle? Är du en ingenjör som vill jobba med tillämpad forskning i projektform? Då är du nog den vi söker!

Om oss
RISE Research Institutes of Sweden och dotterbolaget RISE Processum är ledande aktörer i utvecklingen av framtidens bioekonomi och bioraffinaderi.

Med en unik uppsättning forskningsområden, testbäddar och demonstrationsmiljöer bildar vi en helhetslösning för omvandling av biomassa till gröna produkter, som tidigare varit fossilbaserade. Läs mer om bioraffinaderi.

På uppdrag av regeringen bygger vi upp ett nav för forskning inom bioraffinaderiutveckling och genomför en stor modernisering av våra testbäddar samt ett flertal nyinvesteringar för att förbättra förutsättningarna för kommersialisering av nya lösningar för en cirkulär bioekonomi i ett internationellt centrum. https://www.ri.se/sv/press/350-miljoner-till-rise-for-att-modernisera-och-komplettera-testbaddar-for-bioraffinaderier Och vi behöver din hjälp. Vill du bli en del av oss och hjälpa oss i utvecklingen av framtidens bioraffinaderi? 

Om rollen
Verksamheten har omfattande experimentell verksamhet såväl som aktivitet inom modellering av kemiska processer och systemanalys. Du kommer att ingå i olika projektgrupper för att i samverkan med andra hitta svar på aktuella forskningsfrågor.

Dina huvudsakliga uppgifter kan sammanfattas i följande punkter:

- Att bidra till och leda forskningsprojekt och industriella uppdrag.
- Simulering av kemiska processer med Aspen Plus.
- Resultatsammanställning, dokumentation och rapportering.

Placeringsort Stockholm eller Göteborg.

Vem är du?
Vi söker dig som är minst högskoleingenjör, t.ex. inom kemi-, maskin- eller energiteknik, alternativt kemist, med ett intresse för termokemiska och katalytiska processer.  Du är strukturerad, noggrann och kreativ och kan tillämpa tidigare och nyvunna kunskaper inom olika områden på ett positivt sätt för genomförandet av ditt projektarbete tillsammans med dina medarbetare. Det är meriterande med erfarenhet inom Aspen-modellering, simulering, katalys, förvätskning, förgasning och/eller förbränning.  Som person är du driven, praktiskt lagd och en god problemlösare. Du kan arbeta självständigt, är noggrann och har förmågan att se vad som behöver göras.

Är vi rätt för varandra?
Inom RISE gillar vi olika och vi är övertygade om att mångfald bidrar till en innovativ miljö där vi tillsammans utmanar gränser och utvecklar ny kunskap och kompetens för framtiden. Hos oss möts passionerade problemlösare för att lösa några av världens viktigaste, och kanske roligaste, problem. Vi kan inte lova dig ett enkelt jobb, men vad vi kan lova dig är ett gäng engagerade kollegor och några riktigt spännande samhällsutmaningar att ta itu med. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö som ger dig utvecklingsmöjligheter både professionellt och personligt. Hos oss får du möjlighet att göra skillnad på riktigt.

Välkommen till hela Sveriges forskningsinstitut och innovationspartner!

Välkommen med din ansökan!
Låter detta intressant och du vill veta mer är du välkommen att kontakta enhetschef Linda Sandström, 010-516 61 80. Sista ansökningsdagen är den 14 augusti 2022. Under veckorna 26 t.o.m 32 är vi på semester och får be om att återkomma v.33 när vi är tillbaka för eventuella frågor om tjänsten.

Villkor: 12 månader visstidsanställning. Tillträde efter överenskommelse.

Våra fackliga företrädare är Lazaros Tsantaridis, Sveriges Ingenjörer (SACO), 010-228 41 22 respektive Daniel Gäwerth, Unionen, 010-516 68 15.

Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligen då vi lyder under Lagen om offentlig upphandling.

energi, ingenjör


RISE Research Institutes of Sweden är Sveriges forskningsinstitut och innovationspartner. I internationell samverkan med företag, akademi och offentlig sektor bidrar vi till ett konkurrenskraftigt näringsliv och ett hållbart samhälle. Våra 2 800 medarbetare driver och stöder alla typer av innovationsprocesser. RISE är ett oberoende, statligt forskningsinstitut som erbjuder unik expertis och ett 100-tal test- och demonstrationsmiljöer för framtidssäkra teknologier, produkter och tjänster. www.ri.se.

Ansök nu

Projektledare för Energitjänsteprojekt, Caverion - Stockholm

Läs mer Jun 17
Caverion designar, installerar, förvaltar och utvecklar användarvänliga och energieffektiva lösningar för byggnader och industrier. Våra tjänster och lösningar används i bostadshus, kommersiella fastigheter, inom offentlig sektor och i industriprocesser. Styrkan ligger i vår tekniska kompetens och våra heltäckande tjänster inom samtliga teknikområden under fastigheters och industrianläggningars hela livscykel.

Vi söker nu en driven projektledare inom Energi till affärsenheten Energi & Miljö. Du kommer att bli en del av en trevlig arbetsgrupp som för närvarande består av 8 personer men som nu skall växa till 10 personer. Rollen är placerad på Caverions moderna kontor på Lindhagensgatan, Kungsholmen - Stockholm.

Arbetsuppgifter:

Som projektledare på Caverion sköter du den dagliga kontakten med kunder och medarbetare. Rollen ger stor frihet under ansvar men ställer också höga krav på ekonomiska resultat och nöjda kunder för långsiktiga relationer.

I rollen ingår att;

• Kommunicera, engagera och motivera personal och kund
• Planera och organisera projekt
• Driva energi- & miljöprojekt med varierade komplexitet och storlek
• Driva projekt från specifikation till införande och drifttagning
• Utföra ekonomisk uppföljning
• Rapportering, internt och externt
• Vidareutveckla kundrelationer och främja merförsäljning

Kompetens:

Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet att leda fastighetsentreprenader eller någon form av djupare kunskaper inom Fastighets & Energitjänster. Du har relevant högskoleutbildning inom energi, el, VVS eller styr och regler. Vidare har du erfarenhet av projektledning och kunskaper om att sammanställa kalkyler och offerter/anbud.

Som person är du driven, målinriktad med en god social kompetens. Du har ett brinnande intresse för projektledning och är road av att göra affärer med en förmåga att bygga relationer samt leda människor. Vidare trivs du med att arbeta strukturerat och noggrant med fokus på affären.

Rollen kräver att du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift samt B-körkort. Resor förekommer i tjänsten, i genomsnitt 1 dag per vecka.

Vi eftersträvar mångfald och jämlikhet och ser därför gärna såväl manliga som kvinnliga sökanden.

Om Caverion

Caverion Sverige AB ingår i Caverion-koncernen som är noterat på NASDAQ OMX Helsingfors. Koncernen omsatte 2018 cirka 2.2 miljarder euro och har omkring 15.000 anställda inom tio länder i norra och centrala Europa. Caverions verksamhet i Sverige har cirka 2900 medarbetare och finns etablerade på drygt 65 orter. Detta gör att du som anställd har stora utvecklingsmöjligheter beroende på intresse och kompetens. Det finns möjlighet att specialisera sig inom sitt kompetensområde samt att bredda sin kunskap till nya arbets- eller teknikområden. Caverion jobbar också med att utbilda och erbjuda anställda internt att ta på sig större roller i form av chefs- och arbetsledarroller.

Mångfald och jämlikhet är självklart för Caverion och fokus ligger på rätt kompetens på rätt plats.

Titta gärna på Caverions film: https://www.youtube.com/embed/7OVUuX0vs00

Kontakt & Ansökan

Om du tycker att detta låter intressant och har någon fråga, kontakta ansvarig rekryterare Paula Mann, tel. 070-146 98 92 mail paula.mann@caverion.com

Alla former för telefonsamtal som inte berör frågor om tjänsten, t ex från rekryterings-/bemanningsföretag/annonssäljare undanbedes.

Din ansökan vill vi ha senast den 30 Juli 2022.

Urvals processen påbörjas vecka 27.
OBS: Urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Ta chansen att bli en del av ett globalt teknikföretag!

Läs mer Jun 8
Är du ingenjör med inriktning rör, energi- och miljö eller maskinteknik och väntar på din nästa utmaning? Vill du vara med och utveckla och samtidigt vara en viktig länk i den globala koncernen? Ta chansen och boosta din karriär, sök tjänsten idag!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för vårt kundföretags räkning en ingenjör/konstruktör med inriktning av rör, energi- och miljö eller maskinteknik. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos vårt kundföretag.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och våra önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

Du erbjuds:
• En flexibel arbetsplats där du tillsammans med kollegor kan styra över ditt arbete och din utveckling
• Att få arbeta hos ett företag med personlig anda
• Att få arbeta med erfarna kollegor som besitter hög kompetens

Arbetsuppgifter
Hos vår kund arbetar du med konstruktionsunderlag och 3D-modeller till industriella projekt. Du kommer arbeta tätt med kollegor, kunder, leverantörer och entreprenörer både på kontoret i centrala Karlstad och ute i industrin. Arbetsuppgifterna sträcker sig över projektens alla delar, från förstudier till installation och du arbetar med helheten för processen. Du ges här en spännande roll där den ena dagen aldrig är den andra lik!
Då vårt kundföretag är en känd global aktör kommer en del resor i tjänsten att förekomma, både nationellt och internationellt. Språkmässigt ser vi att du behärskar både svenska såväl som engelska professionellt.

Hos vårt kundföretag är mentorskap en naturlig del av vardagen. Du väntas både bidra till och ta del av gruppens samlade kompetens, samtidigt som du deltar aktivt i gruppens utvecklingsarbete genom nya idéer och förbättringsförslag.

Dina kollegor består av andra ingenjörskollegor inom områdena automation, styrsystem och elkonstruktion och mentorskap är en naturlig del av introduktionen. Vårt kundföretag som finns i Stockholm och Karlstad befinner sig i stor tillväxtresa så ta chansen och kliv på en fantastisk resa för din framtida karriär!

Vi söker dig som:
För att trivas i den här rollen ser vi att du åtminstone har en ingenjörsutbildning med inriktning av rör, energi- och miljö alternativt maskinteknik eller motsvarande. Alternativt minst två år dokumenterad erfarenhet i rollen som konstruktör eller från processindustrin eller motsvarande. Framförallt tror vi att du är en person som är motiverad, resultatfokuserad och har en proaktiv attityd. Du klarar av att jobba självständigt såväl som i grupp.

Särskilt önskvärt är det om du:

• Har erfarenhet från energi, läkemedel samt papper- och massaindustri
• Behärskar Aveva E3D – PDMS, Autocad plant3D
• Besitter kompetens inom tryckkärls- eller maskindirektivet

START: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
OMFATTNING: Heltid, 40h/vecka
STAD: Stockholm
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Rebecca Bly, konsultchef Professionals Nord, 070-8110809

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Senior Energiingenjör Industri till Jernbro

Läs mer Jun 7
Med djup ingenjörs- och utförarkompetens inom underhåll och övriga teknikdiscipliner som mekanik, el, automation och energi bidrar vi till utveckling och effektivisering av kundernas verksamhet och därmed också till ökad konkurrenskraft. Vi finns lokalt och nära våra kunder, där våra 900 anställda har specifika kunskaper om deras olika processer och utmaningar. Bland våra många kunder finns små och medelstora lokala företag och stora internationella koncerner med verksamhet inom verkstad, fordon, gruvor, stål, livsmedel, energi, trä, papper och massa samt vatten och avlopp.

Jernbro lndustrial Services är Sveriges ledande aktör inom industriellt underhåll och omsätter 1,4 miljarder. Varje dag, året om, hjälper vi svensk industri och ägare av samhällsinfrastruktur att producera säkrare, effektivare och mer hållbart.

Vi har ambitiösa mål för de kommande åren där Energy Management är ett av Jernbros strategiska tillväxtområden. Vi behöver därför förstärka vårt team och söker nu flera Seniora Energiingenjörer Industri.

Dina arbetsuppgifter

Som Energiingenjör utför du förstudier/analyser av energianvändning och miljöpåverkan, tar fram förslag till förbättringar och upprättar lönsamhetskalkyler och prioriterade åtgärdsplaner som underlag för vårt affärsförslag till kunden. Du får sedan, tillsammans med kollegor från vår projektavdelning, nöjet att förverkliga dina idéer under senare detaljprojektering, genomförande och uppföljning av resultatet.

Våra Energiingenjörer organiseras under affärsenheten Energy Management och rapporterar direkt till vår Affärsutvecklingschef. Du jobbar i projektform tillsammans med våra övriga energiingenjörer och externa partners, våra projektenheter samt operativt ansvariga.

Du utgår med fördel från Stockholm i rollen men annan placeringsort kan vara aktuell. Resor förekommer i tjänsten.

Din bakgrund

* Du är Civil-eller Högskoleingenjör, inriktning energi med dokumenterad erfarenhet från att genomföra förstudier inom industrin, från och med identifiering av möjliga förbättringar, utformning av åtgärdsplaner, lönsamhetsberäkningar t o m aktiv medverkan vid implementering av åtgärderna och uppföljning av resultat
* Arbetar eller har arbetat några år som konsult inom området med vana att jobba i projektform tillsammans med andra
* Är strukturerad och drivande med ett starkt intresse av att medverka till att skapa affärer med god lönsamhet och tydliga kundvärden
* Har lätt för att uttrycka dig väl på svenska och engelska i tal och skrift och kan presentera komplexa lösningar på ett pedagogiskt sätt
* Det är meriterande om du innehar certifikat för utförande av energikartläggningar på stora företag (EKL)
* Du har körkort.

Kort om Energy Management

Vår affärsmodell för Energy Management innebär en helhetslösning där vi, utifrån en förstudie, tar fram en prioriterad och kostnadsberäknad åtgärdsplan, projekterar och genomför åtgärderna (även finansiering erbjuds) samt tar hand om drift & underhåll under en överenskommen period. Vår lönsamhet är starkt förknippad med den nytta vi skapar för kunden. Affärsmodellen har således tydliga kundvärden i form av signifikanta kostnadsbesparingar och minskad miljöpåverkan. Det finns en stor förbättringspotential inom industrin vad gäller energianvändning och miljöpåverkan. Områden som normalt omfattas av ett samarbete med en industrikund är drift & underhåll av teknisk infrastruktur och relaterade projekt såsom anläggningar och system för produktion och distribution av energi & olika media såsom tryckluft, industrigaser, vatten mm, klimattekniska installationer i byggnader och produktionslokaler, processkylsystem, processvattenrening, förädling av avfall.

Vad erbjuder vi

Vi erbjuder ett spännande och utvecklande arbete med goda villkor. Vi arbetar aktivt med arbetsmiljöfrågor så att våra medarbetare fortsätter att trivas och utvecklas hos oss. Du får möjlighet att vara med och påverka där du gör skillnad!

Lämplig stationeringsort är Stockholm men alternativ kan diskuteras då tjänsten ställer krav på en hel del resande.

ANSÖKAN OCH INFORMATION

I denna rekrytering samarbetar Jernbro med Jefferson Wells. Om du tycker att detta låter intressant och har någon fråga vänligen kontakta Rekryteringskonsult Lars Buvall, lars.buvall@jeffersonwells.se

Urvalet sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vill du vara med och utvecklas tillsammans med oss är du varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Som en del av vårt arbete med att skapa en trygg arbetsplats genomför vi bakgrundskontroller inför anställning. Vi använder bakgrundskontroller från 2secure. Läs mer på www.2secure.se

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Shaya Solutions AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Shaya Solutions AB .

Säljare som vill ta nästa kliv inom tjänstesektorn, Stockholm

Account manager
Läs mer Apr 21
Vi söker nu en Säljare med fokus på försäljning av konsulttjänster. Är du driven, utåtriktad och är snabblärd, så är du en potentiell kandidat för tjänsten.

Vem är du och vad jobbet går ut på

Det börjar alltid med människan och personegenskaperna. Har du rätt driv och inställning till lärande av tex. arbetsuppgifter och kompetenser (på en generell och grundläggande nivå), är prestigelös och pragmatisk - så kan du komma väldigt långt.

Det finns ett antal saker som är självklara som du måste besitta för att överhuvudtaget vara aktuell och det är

- Språket - du måste kunna prata svenska på en professionell nivå. Dvs. besitta ett språkbruk som håller på en professionell yrkesmiljö. Engelska behöver du kunna flytande.

- Kompetensen - vi verkar inom IT, Management och Teknik. Det betyder att du kommer att beröra dessa områden på en ytlig nivå som Account Manager. Det är en fördel om du är utbildad inom något av områdena, men inget måste. Det blir då oerhört viktigt att du åtminstone har ett stort intresse i att lära dig och snabbt komma på banan på vad de olika rollerna gör och vilken nytta det kan göra för de kunder vi jobbar med.


Konkret kommer du att jobba med kalla samtalsförsäljning för att utveckla en relation till nya kunder. Du kommer att jobba med att fortsätta utveckla en relation till befintliga kunder och delta på kundmöten. Det blir viktigt att etablera relation till konsulter som bolaget i framtiden avser att anställa att tillsätta på uppdrag, samtidigt som tid kommer att ges för att utveckla en relation till befintliga konsulter.

Välkommen med din ansökan snarast, vi går igenom ansökningar löpande. Vi ber dig att bifoga såväl CV som personligt brev.

Tjänsten är öppen för ansökan så länge det är möjligt att ansöka.

Startdatum enligt överenskommelse.

Om företaget

Shaya Solutions är en konsult- och kompetenspartner med fokus på IT, Management och Teknik där människor och relationer står i centrum. Vi förenklar företagandet och stöttar nuvarande och framtida mikroföretagare i Sverige att utvecklas och nå kunder genom vår starka kundcentrering och säljfokus.

Vi verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Besök oss gärna på vår hemsida för mer information om bolaget: www.shayasolutions.com (http://www.shayasolutions.com/)

Vänliga hälsningar,
Teamet på Shaya Solutions

Annons- och telefonförsäljare undanbedes.

Ansök nu

Säljare som vill ta nästa kliv inom tjänstesektorn, Stockholm

Account manager
Läs mer Apr 17
Vi söker nu en Säljare med fokus på försäljning av konsulttjänster. Är du driven, utåtriktad och är snabblärd, så är du en potentiell kandidat för tjänsten.

Vem är du och vad jobbet går ut på

Det börjar alltid med människan och personegenskaperna. Har du rätt driv och inställning till lärande av tex. arbetsuppgifter och kompetenser (på en generell och grundläggande nivå), är prestigelös och pragmatisk - så kan du komma väldigt långt.

Det finns ett antal saker som är självklara som du måste besitta för att överhuvudtaget vara aktuell och det är

- Språket - du måste kunna prata svenska på en professionell nivå. Dvs. besitta ett språkbruk som håller på en professionell yrkesmiljö. Engelska behöver du kunna flytande.

- Kompetensen - vi verkar inom IT, Management och Teknik. Det betyder att du kommer att beröra dessa områden på en ytlig nivå som Account Manager. Det är en fördel om du är utbildad inom något av områdena, men inget måste. Det blir då oerhört viktigt att du åtminstone har ett stort intresse i att lära dig och snabbt komma på banan på vad de olika rollerna gör och vilken nytta det kan göra för de kunder vi jobbar med.


Konkret kommer du att jobba med kalla samtalsförsäljning för att utveckla en relation till nya kunder. Du kommer att jobba med att fortsätta utveckla en relation till befintliga kunder och delta på kundmöten. Det blir viktigt att etablera relation till konsulter som bolaget i framtiden avser att anställa att tillsätta på uppdrag, samtidigt som tid kommer att ges för att utveckla en relation till befintliga konsulter.

Välkommen med din ansökan snarast, vi går igenom ansökningar löpande. Vi ber dig att bifoga såväl CV som personligt brev.

Tjänsten är öppen för ansökan så länge det är möjligt att ansöka.

Startdatum enligt överenskommelse.

Om företaget

Shaya Solutions är en konsult- och kompetenspartner med fokus på IT, Management och Teknik där människor och relationer står i centrum. Vi förenklar företagandet och stöttar nuvarande och framtida mikroföretagare i Sverige att utvecklas och nå kunder genom vår starka kundcentrering och säljfokus.

Vi verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Besök oss gärna på vår hemsida för mer information om bolaget: www.shayasolutions.com (http://www.shayasolutions.com/)

Vänliga hälsningar,
Teamet på Shaya Solutions

Annons- och telefonförsäljare undanbedes.

Ansök nu

Säljare som vill ta nästa kliv inom tjänstesektorn, Stockholm

Account manager
Läs mer Apr 19
Vi söker nu en Säljare med fokus på försäljning av konsulttjänster. Är du driven, utåtriktad och är snabblärd, så är du en potentiell kandidat för tjänsten.

Vem är du och vad jobbet går ut på

Det börjar alltid med människan och personegenskaperna. Har du rätt driv och inställning till lärande av tex. arbetsuppgifter och kompetenser (på en generell och grundläggande nivå), är prestigelös och pragmatisk - så kan du komma väldigt långt.

Det finns ett antal saker som är självklara som du måste besitta för att överhuvudtaget vara aktuell och det är

- Språket - du måste kunna prata svenska på en professionell nivå. Dvs. besitta ett språkbruk som håller på en professionell yrkesmiljö. Engelska behöver du kunna flytande.

- Kompetensen - vi verkar inom IT, Management och Teknik. Det betyder att du kommer att beröra dessa områden på en ytlig nivå som Account Manager. Det är en fördel om du är utbildad inom något av områdena, men inget måste. Det blir då oerhört viktigt att du åtminstone har ett stort intresse i att lära dig och snabbt komma på banan på vad de olika rollerna gör och vilken nytta det kan göra för de kunder vi jobbar med.


Konkret kommer du att jobba med kalla samtalsförsäljning för att utveckla en relation till nya kunder. Du kommer att jobba med att fortsätta utveckla en relation till befintliga kunder och delta på kundmöten. Det blir viktigt att etablera relation till konsulter som bolaget i framtiden avser att anställa att tillsätta på uppdrag, samtidigt som tid kommer att ges för att utveckla en relation till befintliga konsulter.

Välkommen med din ansökan snarast, vi går igenom ansökningar löpande. Vi ber dig att bifoga såväl CV som personligt brev.

Tjänsten är öppen för ansökan så länge det är möjligt att ansöka.

Startdatum enligt överenskommelse.

Om företaget

Shaya Solutions är en konsult- och kompetenspartner med fokus på IT, Management och Teknik där människor och relationer står i centrum. Vi förenklar företagandet och stöttar nuvarande och framtida mikroföretagare i Sverige att utvecklas och nå kunder genom vår starka kundcentrering och säljfokus.

Vi verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Besök oss gärna på vår hemsida för mer information om bolaget: www.shayasolutions.com (http://www.shayasolutions.com/)

Vänliga hälsningar,
Teamet på Shaya Solutions

Annons- och telefonförsäljare undanbedes.

Ansök nu

Säljare som vill ta nästa kliv inom tjänstesektorn, Stockholm

Account manager
Läs mer Apr 10
Vi söker nu en Säljare med fokus på försäljning av konsulttjänster. Är du driven, utåtriktad och är snabblärd, så är du en potentiell kandidat för tjänsten.

Vem är du och vad jobbet går ut på

Det börjar alltid med människan och personegenskaperna. Har du rätt driv och inställning till lärande av tex. arbetsuppgifter och kompetenser (på en generell och grundläggande nivå), är prestigelös och pragmatisk - så kan du komma väldigt långt.

Det finns ett antal saker som är självklara som du måste besitta för att överhuvudtaget vara aktuell och det är

- Språket - du måste kunna prata svenska på en professionell nivå. Dvs. besitta ett språkbruk som håller på en professionell yrkesmiljö. Engelska behöver du kunna flytande.

- Kompetensen - vi verkar inom IT, Management och Teknik. Det betyder att du kommer att beröra dessa områden på en ytlig nivå som Account Manager. Det är en fördel om du är utbildad inom något av områdena, men inget måste. Det blir då oerhört viktigt att du åtminstone har ett stort intresse i att lära dig och snabbt komma på banan på vad de olika rollerna gör och vilken nytta det kan göra för de kunder vi jobbar med.


Konkret kommer du att jobba med kalla samtalsförsäljning för att utveckla en relation till nya kunder. Du kommer att jobba med att fortsätta utveckla en relation till befintliga kunder och delta på kundmöten. Det blir viktigt att etablera relation till konsulter som bolaget i framtiden avser att anställa att tillsätta på uppdrag, samtidigt som tid kommer att ges för att utveckla en relation till befintliga konsulter.

Välkommen med din ansökan snarast, vi går igenom ansökningar löpande. Vi ber dig att bifoga såväl CV som personligt brev.

Tjänsten är öppen för ansökan så länge det är möjligt att ansöka.

Startdatum enligt överenskommelse.

Om företaget

Shaya Solutions är en konsult- och kompetenspartner med fokus på IT, Management och Teknik där människor och relationer står i centrum. Vi förenklar företagandet och stöttar nuvarande och framtida mikroföretagare i Sverige att utvecklas och nå kunder genom vår starka kundcentrering och säljfokus.

Vi verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Besök oss gärna på vår hemsida för mer information om bolaget: www.shayasolutions.com (http://www.shayasolutions.com/)

Vänliga hälsningar,
Teamet på Shaya Solutions

Annons- och telefonförsäljare undanbedes.

Ansök nu

Säljare som vill ta nästa kliv inom tjänstesektorn, Stockholm

Account manager
Läs mer Apr 10
Vi söker nu en Säljare med fokus på försäljning av konsulttjänster. Är du driven, utåtriktad och är snabblärd, så är du en potentiell kandidat för tjänsten.

Vem är du och vad jobbet går ut på

Det börjar alltid med människan och personegenskaperna. Har du rätt driv och inställning till lärande av tex. arbetsuppgifter och kompetenser (på en generell och grundläggande nivå), är prestigelös och pragmatisk - så kan du komma väldigt långt.

Det finns ett antal saker som är självklara som du måste besitta för att överhuvudtaget vara aktuell och det är

- Språket - du måste kunna prata svenska på en professionell nivå. Dvs. besitta ett språkbruk som håller på en professionell yrkesmiljö. Engelska behöver du kunna flytande.

- Kompetensen - vi verkar inom IT, Management och Teknik. Det betyder att du kommer att beröra dessa områden på en ytlig nivå som Account Manager. Det är en fördel om du är utbildad inom något av områdena, men inget måste. Det blir då oerhört viktigt att du åtminstone har ett stort intresse i att lära dig och snabbt komma på banan på vad de olika rollerna gör och vilken nytta det kan göra för de kunder vi jobbar med.


Konkret kommer du att jobba med kalla samtalsförsäljning för att utveckla en relation till nya kunder. Du kommer att jobba med att fortsätta utveckla en relation till befintliga kunder och delta på kundmöten. Det blir viktigt att etablera relation till konsulter som bolaget i framtiden avser att anställa att tillsätta på uppdrag, samtidigt som tid kommer att ges för att utveckla en relation till befintliga konsulter.

Välkommen med din ansökan snarast, vi går igenom ansökningar löpande. Vi ber dig att bifoga såväl CV som personligt brev.

Tjänsten är öppen för ansökan så länge det är möjligt att ansöka.

Startdatum enligt överenskommelse.

Om företaget

Shaya Solutions är en konsult- och kompetenspartner med fokus på IT, Management och Teknik där människor och relationer står i centrum. Vi förenklar företagandet och stöttar nuvarande och framtida mikroföretagare i Sverige att utvecklas och nå kunder genom vår starka kundcentrering och säljfokus.

Vi verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Besök oss gärna på vår hemsida för mer information om bolaget: www.shayasolutions.com (http://www.shayasolutions.com/)

Vänliga hälsningar,
Teamet på Shaya Solutions

Annons- och telefonförsäljare undanbedes.

Ansök nu

Kommunikatör med erfarenhet av intressentanalyser, Stockholm

Informatör/Kommunikatör
Läs mer Jun 16
Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 10 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 50%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Arbetsbeskrivning
Kommunikatören ska kvalitetssäkra och efter hand uppdatera projektets intressentanalys, kommunikationsplan och företagspresentation.

Delta i, driva, dokumentera, kvalitetssäkra samt bidra till att åtgärdsförslag till kommunikativa underlag ska kunna förankras för att höja kunder och resenärers medvetenhet om rätt beteende och åtgärder inför och vid terrorattentat eller alvarliga våldshandlingar med konsekvenser för samhället. Stödja projektet över tid med att ta fram förslag om nya, eller anpassa befintliga, utåtriktade kommuniceringar i syfte att förankra projektets mål och leveranser hos kollektivtrafikens beslutande nivåer.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Akademisk examen inom kommunikation, samhälle, medieproduktion med inriktning mot samhällskommunikation.
- Minst 4 års erfarenhet av samhällskommunikation eller motsvarande
- Erfarenhet från minst 1 liknande uppdrag för regional eller nationell myndighet.
- Erfarenhet från minst 1 tidigare uppdrag av att ta fram kommunikationsplaner och intressentanalyser.
- Erfarenhet från minst 1 tidigare uppdrag av att ta fram styrande- och stödjande dokumentation samt rapporter.
- Erfarenhet från minst 1 tidigare uppdrag av att förmedla organisationens budskap och varumärke samt spridit information till samhällets medborgare och till media.


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Erfarenhet från minst 1 tidigare uppdrag av förankringsarbeten hos beslutsfattare i offentlig eller privat organisation.
- Har genomfört minst en utbildningsinsats för privat eller offentlig aktör i att utveckla medarbetares kommunikativa förmåga.
- Erfarenhet av att agera projektledare i minst 1 tidigare uppdrag.
- Har tagit fram företagspresentationer i tryck eller digital form från minst 2 tidigare uppdrag
- Har erfarenhet av att arbeta för kollektivtrafikmyndighet från minst 1 tidigare uppdrag
- Erfarenhet från minst 1 tidigare uppdrag av att faciliterat eller deltagit i arbete med kommunikationssamordning mellan fler än 5 offentliga eller privata aktörer.


Önskemål om personliga egenskaper:

- Konsulten ska ha förmåga att jobba självständigt
- Konsulten ska ha mycket goda kommunikationsegenskaper
- Konsulten ska ha en förmåga att tänka proaktivt.
- Konsulten ska vara lösningsorienterad
- Konsulten ska vara lyhörd
- Konsulten ska vara initiativrik och kunna ta för sig



______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Ansök nu