Stockholm: Löneadministratör Twilfit by Change Stockholm

Hitta ansökningsinfo om jobbet Löneadministratör Twilfit by Change Stockholm i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

Varje dag på Twilfit by Change Lingerie lyckas vi med vårt mål att ge varje kvinna möjligheten att få extraordinära underkläder - oavsett kroppsform och storlek. Detta har lett oss till att bli Skandinaviens ledande underklädeskedja och till idag har vi fler än 200 butiker i världen och vår expansion fortsätter. Framgången drivs av passion, omtanke till varje kund och en stark vilja att förverkliga försäljningspotentialen i våra butiker. Vill du delta på resan tillsammans med oss? Fortsätt läsa!

Är du en löneadministratör som brinner för service och retail?

Twilfit söker dig som vill vara en del av vårt team på huvudkontoret och ansvara för hela löneprocessen.

Vem är du
Som person är du positiv och ambitiös, trivs lika bra att arbeta enskilt som i grupp. Du är duktig på att analysera, strukturera och organisera. Du har systemkompetens och kan med lätthet sätta dig in i nya system. Utöver dina personliga egenskaper är följande meriterande:

- Erfarenhet av arbete i Agda PS (lön), Workforce Management (med fördel i TimePlan) och Excel.

- Tidigare arbete i följande kollektivavtal; Svensk Handels avtal med Handelsanställdas förbund (Detaljhandelsavtalet) och Unionen (Tjänstemän alternativt Tjänstemän inom detaljhandeln)

Vi söker
En lönespecialist som har flera års erfarenhet av bred lönehantering, gärna från detaljhandeln. Du har vana att tolka kollektivavtal och omsätta det i lönesystemet. Inom området lön är du trygg och har en god komunikativ förmåga. Ordning och reda är naturligt för dig, du är handlingskraftig och ser vad som behöver göras. Eftersom du kommer ha stora kontaktytor inom organisationen krävs god samarbetsförmåga, att du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.

Din roll
Som lönespecialist ansvarar du för hela lönekedjan, från tidssystem till lönespecifikation. Du ger daglig service åt chefer och medarbetare i lönerelaterade frågor som rör tidsystem, kollektivavtal och löneutbetalning. Twilfit har kollektivavtal för både tjänstemän och kollektivanställda. Hantering av andra personaladministrativa ärenden såsom, reseräkningar, lönerapporter, statistik är också en del av din roll.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Ansvara för att lönesystemets olika delar är rätt uppsatta för att generera rätt lön. Ex styrning av lönearter, schemahantering etc.

- Lägga in och uppdatera persondata i lönesystemet så att rätt lön utbetalas, samt säkerställa att data i lönesystemet har integrerats rätt från tidssystem (masterdata)

- Hantering av bankfiler, bokföringsunderlag, pensions- och försäkringsunderlag.

- Registervård, lönesystem

- Rapporterar sjukfrånvaro samt inkomst till Försäkringskassan

- Rapporterar pension till Collectum och FORA

- Skriva arbetsgivarintyg

- Vid behov informera och utbilda chefer & medarbetare om tidrapportering och lönerutiner

- Uppdatera tid- och lönesystem enligt gällande lagar och kollektivavtal

Kvalifikationer

- Utbildning och/eller erfarenhet inom lön

- God kunskap i Agda PS

- Behärska svenska och engelska flytande ( tal och skrift)

Om anställningen

Lön
Månadslön - fast månadslön enligt överenskommelse

Anställningsvillkor
Heltid
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Tillträde enligt överenskommelse

Ort
Kontoret är placerat i Sickla Front

Ansökningstid
Vi går igenom ansökningarna löpande, vänta därför inte med att skicka in din ansökan redan idag. Sista ansökningsdag 19 juni.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Löneadministratör

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Löneadministratör.

Lönekonsult till modern redovisningsbyrå ?????????

Läs mer Jun 30
Nytt
Om tjänsten
Wrknest söker nu efter en lönekonsult till en snabbväxande redovisningsbyrå som arbetar med att ta fram nyskapande lösningar för sina kunder. Då företaget växer finns stora möjligheter till utveckling för rätt person. Du kommer att bli anställd som lönekonsult där du styr över din egen tid. En stor fördel med denna tjänst är att tidrapportering inte krävs vilket innebär att du även har möjlighet till personlig utveckling när du inte arbetar mot dina kunder, exempelvis genom interna utbildningar.

Du kommer att arbeta i ett team med stark lagkänsla där alla stöttar varandra framåt i arbetet och till din hjälp kommer du även ha kollegor som stöttar dig med vissa enklare administrativa delar. Rollen innebär stor frihet under ansvar, och vår kund kommer även efter pandemin att erbjuda möjligheter till remotearbete.

Detta är en direktrekrytering med anställning hos kunden där Wrknest sköter rekryteringsprocessen.

Dina framtida arbetsuppgifter

I din roll som lönekonsult kommer du att arbeta med löneadministration till byråns kunder. Du kommer att ansvara för ca 10-15 parallella kunder. Du kommer att arbeta med lönehantering, skapa effektiva processer och rådgivning för företagets kunder. I din roll har du och ditt team fullt kundansvar och får support i ert arbete av ett positivt företag som gillar utmaningar.

Vi söker dig som har

- Minst tre års erfarenhet av arbete som lönekonsult.
- Goda kunskaper i svenska och engelska
- Erfarenhet av Hogia lön Plus


Vi ser det som meriterande

- Erfarenhet av Fortnox och/eller Flex applications


Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är driven, prestigelös och en riktig teamplayer. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Centrala Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Ansök nu

Lönekonsult till modern redovisningsbyrå ?????????

Läs mer Jun 29
Om tjänsten
Wrknest söker nu efter en lönekonsult till en snabbväxande redovisningsbyrå som arbetar med att ta fram nyskapande lösningar för sina kunder. Då företaget växer finns stora möjligheter till utveckling för rätt person. Du kommer att bli anställd som lönekonsult där du styr över din egen tid. En stor fördel med denna tjänst är att tidrapportering inte krävs vilket innebär att du även har möjlighet till personlig utveckling när du inte arbetar mot dina kunder, exempelvis genom interna utbildningar.

Du kommer att arbeta i ett team med stark lagkänsla där alla stöttar varandra framåt i arbetet och till din hjälp kommer du även ha kollegor som stöttar dig med vissa enklare administrativa delar. Rollen innebär stor frihet under ansvar, och vår kund kommer även efter pandemin att erbjuda möjligheter till remotearbete.

Detta är en direktrekrytering med anställning hos kunden där Wrknest sköter rekryteringsprocessen.

Dina framtida arbetsuppgifter

I din roll som lönekonsult kommer du att arbeta med löneadministration till byråns kunder. Du kommer att ansvara för ca 10-15 parallella kunder. Du kommer att arbeta med lönehantering, skapa effektiva processer och rådgivning för företagets kunder. I din roll har du och ditt team fullt kundansvar och får support i ert arbete av ett positivt företag som gillar utmaningar.

Vi söker dig som har

- Minst tre års erfarenhet av arbete som lönekonsult.
- Goda kunskaper i svenska och engelska
- Erfarenhet av Hogia lön Plus


Vi ser det som meriterande

- Erfarenhet av Fortnox och/eller Flex applications


Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är driven, prestigelös och en riktig teamplayer. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Centrala Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Ansök nu

Lönekonsult till modern redovisningsbyrå ?????????

Läs mer Jun 28
Om tjänsten
Wrknest söker nu efter en lönekonsult till en snabbväxande redovisningsbyrå som arbetar med att ta fram nyskapande lösningar för sina kunder. Då företaget växer finns stora möjligheter till utveckling för rätt person. Du kommer att bli anställd som lönekonsult där du styr över din egen tid. En stor fördel med denna tjänst är att tidrapportering inte krävs vilket innebär att du även har möjlighet till personlig utveckling när du inte arbetar mot dina kunder, exempelvis genom interna utbildningar.

Du kommer att arbeta i ett team med stark lagkänsla där alla stöttar varandra framåt i arbetet och till din hjälp kommer du även ha kollegor som stöttar dig med vissa enklare administrativa delar. Rollen innebär stor frihet under ansvar, och vår kund kommer även efter pandemin att erbjuda möjligheter till remotearbete.

Detta är en direktrekrytering med anställning hos kunden där Wrknest sköter rekryteringsprocessen.

Dina framtida arbetsuppgifter

I din roll som lönekonsult kommer du att arbeta med löneadministration till byråns kunder. Du kommer att ansvara för ca 10-15 parallella kunder. Du kommer att arbeta med lönehantering, skapa effektiva processer och rådgivning för företagets kunder. I din roll har du och ditt team fullt kundansvar och får support i ert arbete av ett positivt företag som gillar utmaningar.

Vi söker dig som har

- Minst tre års erfarenhet av arbete som lönekonsult.
- Goda kunskaper i svenska och engelska
- Erfarenhet av Hogia lön Plus


Vi ser det som meriterande

- Erfarenhet av Fortnox och/eller Flex applications


Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är driven, prestigelös och en riktig teamplayer. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Centrala Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Ansök nu

Lönekonsult till modern redovisningsbyrå ?????????

Läs mer Jun 27
Om tjänsten
Wrknest söker nu efter en lönekonsult till en snabbväxande redovisningsbyrå som arbetar med att ta fram nyskapande lösningar för sina kunder. Då företaget växer finns stora möjligheter till utveckling för rätt person. Du kommer att bli anställd som lönekonsult där du styr över din egen tid. En stor fördel med denna tjänst är att tidrapportering inte krävs vilket innebär att du även har möjlighet till personlig utveckling när du inte arbetar mot dina kunder, exempelvis genom interna utbildningar.

Du kommer att arbeta i ett team med stark lagkänsla där alla stöttar varandra framåt i arbetet och till din hjälp kommer du även ha kollegor som stöttar dig med vissa enklare administrativa delar. Rollen innebär stor frihet under ansvar, och vår kund kommer även efter pandemin att erbjuda möjligheter till remotearbete.

Detta är en direktrekrytering med anställning hos kunden där Wrknest sköter rekryteringsprocessen.

Dina framtida arbetsuppgifter

I din roll som lönekonsult kommer du att arbeta med löneadministration till byråns kunder. Du kommer att ansvara för ca 10-15 parallella kunder. Du kommer att arbeta med lönehantering, skapa effektiva processer och rådgivning för företagets kunder. I din roll har du och ditt team fullt kundansvar och får support i ert arbete av ett positivt företag som gillar utmaningar.

Vi söker dig som har

- Minst tre års erfarenhet av arbete som lönekonsult.
- Goda kunskaper i svenska och engelska
- Erfarenhet av Hogia lön Plus


Vi ser det som meriterande

- Erfarenhet av Fortnox och/eller Flex applications


Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är driven, prestigelös och en riktig teamplayer. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Centrala Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Ansök nu

Lön- och redovisningsekonom till I Ur och Skur Utveckling AB

Läs mer Jun 27
Har du känsla för siffror, service och ett verksamhetsperspektiv där du nyttjar din kompetens inom lön och redovisning till lärande och utveckling? Gillar du löneberedning och vill ha utrymme att växa i din roll?

Passa på att söka tjänsten som lön- och redovisningsekonom hos I Ur och Skur Utveckling, och arbeta för en mer rörlig och hållbar livsstil för nästa generation!

Din möjlighet

I rollen som lön- och redovisningsekonom hos I Ur och Skur Utveckling får du möjligheten att i en växande organisation arbeta som stöd till skolor, förskolor, ledning och anställda i lön och redovisningsfrågor. Du rapporterar till ekonomichefen och tillsammans med två kollegor ansvarar du för den löpande redovisningen och löneberedningen inom koncernen. Du kommer även agera bollplank för rektor i organisationens prognosscenarion.

Huvudsakliga ansvarsområden:

- Stöd till rektorer med löne- och ekonomikompetens
- Ansvara för löneberedning mot dina förskolor/skolor enligt gällande lagar och avtal
- Löpande redovisning i korrelation med budget och tidplan
- Redovisning av moms, sociala avgifter och skatt
- Budget- och prognosuppföljning
- Månadsvis avstämning av balansräkning och resultatanalys
- Leverantörsreskontra, kundreskontra samt hantering av fakturor




Vem är du?

För att lyckas i rollen tror vi att du är en noggrann och strukturerad person som har förmåga att se detaljerna. På ett serviceinriktat och pedagogiskt sätt stöttar du rektorer och medarbetare med ekonomiska frågor. Du trivs i en prestigelös miljö och med ett flexibelt förhållningssätt arbetar du för att skapa samarbeten samtidigt som du bidrar till effektivisering och utveckling av verksamheten. Till sist tror vi att du har en insikt kring strategiska frågor och vilja att utvecklas vidare i strategiskt arbete med ekonomifrågor.

Dessutom har du:

- Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- Minst 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Arbetat med hela löneprocesser
- Erfarenhet av löne-, ekonomi-, och budgetsystem
- Goda kunskaper i Excel och Office-paketet


Det är meriterande om du tidigare arbetat i lönesystemet Visma samt redovisningssystemet Hogia.



Om Friluftsfrämjandet I Ur och Skur Utveckling AB

Friluftsfrämjandet I Ur och Skur Utveckling AB är ett modernt, ansvarsfullt och effektivt förskole- och skolkoncept byggt på utomhuspedagogik, Friluftsfrämjandets ideella syfte och I Ur och Skurs starka varumärke.

I Ur och Skur skall aktivt bidra till att fler barn i Sverige, oavsett bakgrund, kommer ut i naturen, utvecklar kunskap om hållbar livsstil och uppnår bättre hälsa. Detta genom att driva, sprida och kvalitativt utveckla konceptet samt överta och starta egna verksamheter, erbjuda utbildningar, föreläsningar och teckna avtal med licenstagare av konceptet. Bolagets vinst ska återinvesteras i fortsatt utveckling av I Ur och Skur Utveckling AB. Bolaget är helägt dotterbolag till Friluftsfrämjandet Riksorganisation.

Företaget har arbetat långsiktigt för tillväxt i samarbete med olika partners, kommuner och fastighetsägare. Bolaget kommer framåt att fortsätta att utveckla organisationen, förskolor, skolor och I Ur och Skur pedagogiken.

START: Enligt överenskommelse

OMFATTNING: Heltid

PLACERING: Stockholm, Hägersten, flyttar i September 2022 till Alsnögatan (Danvikstull)



Ansökan

Välkommen med din ansökan snarast då vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan utsatt tid.

I denna rekrytering samarbetar I Ur och Skur Utveckling AB med PeopleProvide. Vi tar tyvärr inte emot personliga ansökningar via mejl, men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Therese Ankarström, therese.ankarstrom@peopleprovide.se.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Retail Knowledge Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Retail Knowledge Sweden AB .

Nymans ur 1851 söker säljare!

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Apr 29
Vi söker dig

- inspirerande säljare med passion för det personliga kundmötet
- med dokumenterad erfarenhet som säljare med varumärken i lyxsegmentet
- som kan inspirera och skapa goda relationer med återkommande kunder?
- lagspelare som vet vad teamkänsla betyder och gör med ett resultat
- som arbetat med internationella premium varumärken inom klockor och smycken
- med genuint intresse för klockor och smycken
- som kommunicera obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift


Vi erbjuder dig

- att vara ambassadör för världsledande varumärken i lyxsegmentet inom klockor och smycken
- bli del av ett team på totalt 9 personer där alla, oavsett roll aktivt arbetar för att skapa den bästa arbetsplatsen.
- att utvecklas som medarbetare, det vi kallar personligt ledarskap.
- Heltidstjänst tillsvidare 6 månaders provanställning


I den här rekryteringen samarbetar vi med Retail Knowledge och ansvarig rekryterare är Gunilla Wånglin gunilla.wanglin@retailknowledge.se Urval, intervjuer och tester sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan.



Sedan starten 1851 har AB Nymans Ur 1851 varit ett familjeföretag och alltid strävat efter att erbjuda den mest professionella servicen, den mest exklusiva varumärkesportföljen och att överträffa kundernas förväntningar.

Bolaget är en av de mest kända återförsäljarna av exklusiva klockvarumärken i Sverige, med tre butiker i Stockholm och Västerås, en serviceavdelning och personal med expertkunskap.

Ansök nu

We are searching for consultants to one of the world´s leading luxury br...

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Apr 19
We are searching for passionate consultants in the beauty industry at one of the world´s leading luxury brands in Stockholm!

As a hired consultant, you must represent the brand and have a passion for beauty, customer service and sales. Your main task is to represent the brand and its values. With a high level of service and solid knowledge of the brand´s products and history, you constantly strive to create exclusive experiences for the customer.

As the position is a needs employment, your are booked on assignment and must therefore be able to show up at short notice and be able to work at least 3 days a week. We are also looking for consultants who can work during the summer period on a full time schedule.

We expect you to be available and flexible when it comes to working hours, for example, you must be prepared for evening shifts and weekend shifts, as this is when our customers visit the stores



Qualifications:

- You are a skilled seller with a flair for selling exclusive beauty products.

- You are flexible, self-motivated and responsible

- You take responsibility for your tasks and complete them

- You are a team player who knows how to put the team in front of the self

- You are a trained makeup artist or beautician, or have learned everything
about products and technologies through your passion for beauty

- You speak Swedish and English.



Your responsibilities:

- To achieve set sales goals through our business drivers

- Focus on recruiting new customers.

- Give advice on products in fragrances, makeup and skin care.

- Offer makeup consultations for our customers.

- Create exclusive customer experiences by communicating the brand's history and values.

- Prepare, clean, open / close the store.

- Inventory management in consultation with the store manager.

- Inventory of the cash register and reporting to the store manager.





This is what we offer:

- Work on one of the world's leading luxury brands

- A unique workplace where you become part of a dynamic team

- Three days of intensive training in fragrances, makeup and skin care by the brand's internal product trainers

- Continuous training and follow-up of both news and campaigns

- Flexible working hours and a good working environment.





It is a requirement under our collective agreements that you have another main occupation such as studies or part-time work. You can also be self-employed. We apply logic and personality tests as well as background checks. In this recruitment, we collaborate with Retail Knowledge and the responsible recruiter is Gunilla Wånglin gunilla.wanglin@retailknowledge.se . Selection, interviews and tests take place on an ongoing basis.

Welcome with your application!



Retail Knowledge is one of Sweden's leading companies in recruitment / sourcing and staffing of operational and strategic services to retail chains and brand suppliers, both Swedish and international companies since 2002. We have a well-developed network with an understanding of the market and business acumen with a strong commitment to our customers. needs, -our main priority is to achieve our customers' goals through our passion, knowledge and experiences.

Ansök nu

Operativ Lagerchef NK Retail, Stockholm

Lagerchef
Läs mer Mar 11
NK Retail erbjuder en unik distributionsplattform för nationella och internationella varumärken. Det är den enskilt största aktören på NK Stockholm och NK Göteborg med ett stort antal avdelningar inom segmenten mode, skönhet, accessoarer, klockor och juveler. NK Retail utvecklar koncept inom NK med varumärken och service som erbjuder en shoppingupplevelse i världsklass till våra kunder.NK Retail har cirka 400 anställda och driver 40 avdelningar på NK i Stockholm och Göteborg.

Som operativ lagerchef är du stationerad på vårt centrallager i södra Stockholm men ansvarar även för våra externa lager på NK Stockholm och NK Göteborg.I tjänsten som operativ lagerchef arbetar du med planering och optimering av varuflöden.

Vidare förväntas du att utveckla företagets operativa processer samt identifiera och implementera smartare arbetssätt. Tjänsten innebär ett personalansvar på cirka tjugo medarbetare och vi lägger stor vikt på ledarskapet. Du leder både på plats på centrallagret samt på distans i våra övriga lager i varuhusen. .

För att lyckas i rollen som lagerchef besitter du en god analytisk förmåga, är driven samt strukturerad och noggrann i ditt arbete. Vi ser att du är lösningsfokuserad och initiativtagande. Du har en känsla för detaljer samtidigt som du kan anta ett helikopterperspektiv. Vi arbetar i en föränderlig miljö med snabba beslutsvägar.

Rollen innefattar även:

-Operativt ansvar för lager och logistik

-Övergripande ansvar för in/ut leveranser

-Planering och schemaläggning av medarbetarna

-Supporta avdelningarna på NK Stockholm och NK Göteborg

Dina kvalifikationer:

-Minst 3 års relevant ledarerfarenhet inom lager och logistik

-Arbetat med lagerhantering inom retail eller motsvarande

-Erfarenhet av att leda personal samt projektleda

-Systemkrav Office 365, SharePoint, Teams

-Meriterande om du har kunskap i AX

-Flytande svenska och engelska i tal och skrift

-Körkort/truckkort

Anställningsvillkor

Titel: Lagerchef

Anställningstyp:Tillsvidare

Anställningsgrad: Heltid

I den här rekryteringen samarbetar vi tillsammans med Retail Knowledge och ansvarig rekryterare är Gunilla Wånglin gunilla.wanglin@retailknowledge.se. Urval, intervjuer och tester sker löpande.Välkommen med din ansökan!

NK är ett av Sveriges mest anrika varuhus. I över 100 år har vi framgångsrikt och med finess uppfyllt våra kunders drömmar genom att leverera shoppingupplevelser i världsklass. I Stockholm erbjuder vi varje kund ett välutvecklat, exklusivt sortiment. Med avdelningar inom allt från skönhet och mode, kan våra kunder hitta varor för alla tillfällen. Kunder kommer till NK för att bli inspirerade av vår lyxiga miljö och världsledande varumärken.

Ansök nu

Butikssäljare till SOVA - Bromma

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Mar 7
Som företag vill vi skapa förutsättningar för god sömn. Vårt arbete är alltid att hitta rätt säng till kunden, oavsett behov och önskemål. Vi gör det på ett sätt som ingen annan gör. Vårt arbete och kunskap är verktyget och vi är hantverkarna. Tillsammans med dina kollegor kommer du att erbjuda kunderna personlig service med ett professionellt bemötande och gedigen produktkunskap. Vi erbjuder nämligen en noggrann on-boardning process, produktkunskap samt säljutbildningar. Vi är en säljorganisation vilket innebär att resultatet är centralt. Resultatet för oss och våra kunder är detsamma och gemensamt, det vill säga att hitta rätt säng och skapa trygghet att investera i den idag. Du står aldrig ensam i detta arbete. På SOVA tar vi hand om kunden eller hjälper den som tar hand om kunden.

Som person är du en lagspelare och tycker om att jobba som ett team. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer och du brinner för att skapa förutsättningar för butikens framgång. Självklart är du en positiv och härlig person som gör våra butiker ännu trevligare! Viktigast för oss är att du är en person som drivs av försäljning och motiveras av din personliga utveckling. Vi lägger stor vikt vid personligt driv och engagemang. På SOVA vill vi kunna utveckla människor och coaching är något vi jobbar med varje dag. Allt för att leverera den bästa kundupplevelsen men även för att du ska växa i din yrkesroll och som individ. Har du ambitionen att på sikt kunna axla en roll med ledaransvar som Vice BC eller BC så är det en stor fördel då vi strävar efter att du skall kunna växa internt och vara en del av SOVA på långsikt.

Vill du arbeta på SOVA, Sveriges ledande detaljhandelskedja i sängbranschen, i en organisation med en stark värdegrund och solida normer - då ska du söka denna tjänst! Välkommen in med din ansökan.

Anställningsvillkor:
Titel: Butikssäljare
Anställningstyp: Tillsvidareanställning 70 % (fördelat på helger samt vardagar).
Löneform: Enligt kollektivavtalet, samt provision
Start: Omgående enligt överenskommelse

I denna process kommer Logik och Personlighetstest att ingå!

I denna rekrytering samarbetar vi tillsammans med Retail Knowledge och ansvarig rekryterare är Stina Bjérnhof. Vi tar inte emot ansökningar via mail!

Ansök nu

Clean by Us växer och söker nu en Operativ Teamleader

Arbetsledare, städ/Städledare
Läs mer Feb 17
Clean by Us växer och söker nu en Operativ Teamleader

Hos oss utgör du en viktig nyckelfunktion och vi söker därför dig som trivs som spindeln i nätet, och har erfarenhet från en liknande roll.

Som Teamleader hos oss driver du ditt område, med kunder och personal vilket innebär att du är ute på fältet och städar tillsammans med ditt team och säkerställer kvalitet och kundnöjdhet. För att trivas i rollen tror vi att du är noggrann, positiv, van att ta eget ansvar och en duktig ledare som entusiasmerar ditt team. Våra kunder är både företag och privata hem.

Vi söker dig som har/är

- Erfarenhet av arbetsledning av mindre team.
- Kunskap om lokalvård hos både privata kunder och företag
- Van vid kundkontakt och har ansvarat för uppstart vid nya kunduppdrag
- Bra på att planera och fördela uppdragen
- Viss vana från administrativt arbete och förmåga att arbeta i Office
- Förmåga att uttrycka dig i tal och skrift i svenska språket.
- Har B-körkort


Vi erbjuder

- Heltidstjänst
- Trygg anställning
- Tjänstebil
- Utveckling
- Härligt team


Anställningsvillkor

- Titel: Arbetsledare
- Anställningstyp: Tillsvidareanställning
- Anställningsgrad: Heltid
- Löneform: Fast
- Placering: Utgår från Gustavsberg
- Start: Omgående

Ansök nu

Ett av Sveriges ledande företag inom ekologisk skönhet söker nu innesälj...

Innesäljare
Läs mer Jun 23
Ett av Sveriges ledande företag inom ekologisk skönhet söker nu en ny säljare till teamet i Stockholm.

c/o GERD är ett svenskt ekologiskt skönhetsmärke som grundades 2008 av syskonen Johan och Anna-Lena. Med kärnvärdena att värna om djur, natur och människa har de tillsammans förädlat råvaror från svenska Lappland.

Brinner du för ekologiska skönhetsprodukter och älskar att skapa och vidhålla goda relationer har du nu chansen att söka rollen som säljare hos c/o GERD. Din tjänst kommer innefatta fokus på försäljning B2B inom segmentet salong, hälsokost och inredningsbutiker.

Vem är du
Har ett stort intresse för holism och hållbarhet och det märks i ditt sätt att leva. Du har erfarenhet inom skönhet och försäljning B2B & B2C Meriterande är diplomerade terapeututbildningar inom hud, hår och kropp. Du vet att kunskap säljer samt har ett stort intresse av naturliga ingredienser och vilka positiva egenskaper dessa kan ha på vår kropp och själ.

- Du brinner för kundservice.
- Du har en förmåga att skapa och bibehålla goda relationer.
- Du slutför dina uppdrag och är en teamplayer.
- Du är tävlingsinriktad och drivs av att nå satta mål.
- Du är noggrann med detaljer och förstår vikten av dokumentation.
- Du är bekväm med att bearbeta nya kunder.
- Du har inga problem med att tala inför grupp.


Mer om tjänsten
Du kommer sitta på c/o Gerds sälj- & marknadskontor centralt i Stockholm City. Här tar du hand om redan befintliga kunder och ser till att de håller sig uppdaterade med våra kampanjer och nyheter. Ditt mål är att varje återförsäljare ska växa tillsammans med oss och ser till att dem har den kunskap, sortiment och stöd från oss som dem behöver. Du kommer jobba med att få in nya återförsäljare i form av varma och kalla leeds. Vi har en digital säljorganisation så det mesta sker via teams och telefon. Två trappor ner från kontoret har vi c/o Gerds show room - här kan du ta emot befintliga och potentiellt nya återförsäljare och lotsar dem till rätt sortiment.

Start: Hösten 2022
Lön: Fast lön + provision
Omfattning: Heltid
Arbetstid: mån-fre, 8-17
Plats: Stockholm

Ansökan sker via mail till sales@careofgerd.se. Märk mailet med "Stockholm".

Intervjuer sker löpande så sök redan i dag.

Ansök nu