Stockholm: Vi söker en dansktalande kundtjänstmedarbetare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vi söker en dansktalande kundtjänstmedarbetare i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

Rekryteringsgruppen söker omgående en dansktalande kundtjänstmedarbetare.

Vi söker dig som vill ha ett flexibelt och varierande arbete med stora möjligheter till personlig utveckling. Kunden är ett multinationellt företag som tillverkar och säljer hemelektronik. Företaget har sitt nordiska huvudkontor i Kista, norr om Stockholm.

Arbetsuppgifter

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att hantera inkommande frågor via telefon, chatt och e-post gällande kundens produktutbud. Du kommer även att hantera enklare administration.

Vid starttillfället så kommer du att få en två veckors introduktionsutbildning i produktsortimentet, diverse system som du ska arbeta med samt i samtalsteknik. Detta för att du skall få de allra bästa förutsättningarna för att kunna leverera högsta möjliga servicegrad.

Egenskaper

Vi söker dig som är engagerad, ambitiös och driven. Du är en social själ med hjärtat på rätt plats som alltid gör det lilla extra för att ge kunden ett trevligt bemötande och en god service. Du är noggrann, flexibel och lösningsorienterad.

Arbetet på kundtjänst kan periodvis vara hektiskt och arbetsbelastningen påtaglig. Det är därför viktigt att det faller dig naturligt att hantera hög arbetsbelastning, stressiga situationer och ibland otrevligt bemötande av frustrerade kunder.

Kompetens och kvalifikationer

Vi har några krav på dig som söker. Du kan/har/är:

- formulera dig både muntligt och skriftligt på danska
- tala och skriva på engelska på en hög nivå, närmst obehindrat.
- god datorvana
- grundläggande förståelse för hemelektronik såsom TV och mobiltelefoner
- flexibel och lösningsorienterad


Om du har ett gediget intresse för teknik så är det fördelaktigt men det allra viktigaste är att du gillar att hjälpa människor och hitta lösningar på deras bekymmer.

Arbetstider: Måndag-fredag, klockan 08:00-17:00.

Tillträde: Omgående

Arbetsplats: Kista, Stockholm

Ansök via Teamtailor eller maila din ansökan till zanna@rekryteringsgruppen.com

Sökord: kundtjänst, callcenter, callcentermedarbetare, kundtjänstagent, administratör, dansk, telefonist, telefonförsäljare, tekniksupport, telephonist, kundebehandler, kundeservice, norsk, teknisk støtte



Om företaget

Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom tre olika affärsområden, transport, lager/industri och kontor. Våra kontor är belägna i Stockholm och Malmö. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus.
Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag.
Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com (http://www.rekryteringsgruppen.com/)

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Sveriges grönaste matkedja söker kundtjänstmedarbetare

Läs mer Jun 30
Nytt
Ser du dig själv som en positiv och ambitiös person som lockas av att leverera service i världsklass? Då kanske du är vår nya stjärna!

Som kundserviceagent för denna matkedja blir du en del av en föränderlig arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter. Du blir en del av ett drivet team som ansvarar för att hjälpa kunder som handlar mat genom företagets onlinebutik. Tjänsten är med omgående start och det finns möjlighet att arbeta hemifrån.

Dina arbetsuppgifter:

- Vara bryggan mellan Produktion, Kund och alla berörda kanaler
- Hantera reklamationer, ordrar och leveranser
- Hanterar ärenden över telefon, chatt och mail
- Vara delaktig i arbetet mot företagets uppsatta mål



Vi söker dig som:

- Är utåtriktad och ambitiös
- Är lösningsorienterad och serviceinriktad
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
- Har en fullständig gymnasieexamen



Tjänsten är en provanställning på heltid där du kommer arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider:

- Vardagar 08:00-17:00 eller 09:00-18:00


Arbetsplatsen är för tillfället belägen i Kungens Kurva, men i September kommer kontoret att flyttas till Solna. Under sommaren kommer det finnas möjlighet till distansarbete.

Är det dig vi beskriver? Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Vi söker kundtjänstagenter till Telias kundtjänst

Läs mer Jun 30
Nytt
Sprio söker sociala och snabbtänkta agenter till Telias kundtjänst. Här får du en bred roll med stora utvecklingsmöjligheter inom service, merförsäljning och support tillsammans med ett glatt team i Stockholm, Solna.

I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa och vägleda Telias kunder kring enklare teknisk support, fakturafrågor, avtal och beställningar av det stora produktutbudet som innefattar bl.a. mobiltelefoner och abonnemang. Det förekommer även merförsäljning i samtalen, vilket passar dig perfekt som är målinriktad och vill ge kunderna det lilla extra.

Du börjar din anställning med en fullt betald utbildning där du får medlyssna på samtal och lära dig Telias olika system, därav ser vi gärna att du är motiverad att lära dig nya saker.

Vi söker dig som:

- Vill ta ditt första steg i karriären
- Vill utvecklas inom service
- Är social och har bra samarbetsförmåga
- Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska
- Har en fullständig gymnasieexamen



Vi erbjuder:

- En ung och modern arbetsmiljö med tillgång till gym
- Tillgång till pingis och playstation på rasten
- En varierande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
- En fullt betald utbildning i början av din anställning
- Lön och förmåner enligt kollektivavtal
- Möjlighet till bonus utefter prestation



Arbetstider:

Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider:

- Måndag-fredag 08-22
- Lördagar 10-19


Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag!



Kundsupport, kundtjänst, Stockholm, kundservice, kundservicemedarbetare, support, teknisk support, service, serviceyrke, kundhantering, kundbemötande, lediga tjänster, kundtjänstmedarbetare

Ansök nu

Marketing Support till Samsung Electronics Nordic

Läs mer Jun 30
Nytt
Nu söker vi dig som har erfarenhet av administration och kundservice till denna spännande möjlighet hos Samsung Nordics.

Om tjänsten

Vi söker en Marketing Support som kommer att arbeta med administrationen kring inköp. Rollen har funnits i ett par år och uppkom i samband med att belastningen av administrativa uppgifter ökade hos marknadsavdelningen. Du kommer att vara och bidra till Marketing Support teamet som består 4 personer som i sin tur tillhör företagets Corporate marketing team.

För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom bolaget och behovet av denna roll hos vår kund är långsiktigt.

Arbetsuppgifter

Som Marketing Support kommer du att stötta det administrativa arbetet i de tidiga delarna av inköpsprocessen för olika produkter. Du kommer att ha ett fyrtiotal kontaktytor inom organisationen på både marknad- och säljavdelningen, dessutom kommer du att ha kontakt med medarbetare i de övriga nordiska länderna. Det är därför viktigt att du trivs med uppsökande kontakt och proaktivt söker information som driver ditt arbete framåt.

Du kommer exempelvis att:

- Handlägga interna inköpsförfrågningar
- Ge administrativ support av finansiell karaktär till marknads- och säljavdelningen inför och under olika projekt
- Ta emot och registrera interna förfrågningar i interna system för material som ska beställas. Du kommer även att ges möjlighet att lära upp nya kollegor, varför vi tror att du tycker om att arbeta fram förbättringsförslag och gärna bidrar till att dina kollegor utvecklas.


Vi söker dig som

- Vi tror att du som söker trivs i en administrativ roll där du får möjligheten att ge intern support till dina kollegor. Vidare tror vi att du är orädd, proaktiv och har ett öga för detaljer då arbetet kräver noggrannhet.
- Har en relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi, helst från universitet
- Har goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då du kommer att använda båda språken dagligen
- Har god systemvana
- Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Har god kommunikativ förmåga.
- Det är meriterande om du har kunskap i något annat nordiskt språk.


Som person är du serviceminded, har god analytisk förmåga och tycker om utmaningen att arbeta i ett dynamiskt och snabbrörligt företag. Vidare bör du vara initiativtagande, uppskatta ett högt arbetstempo och framförallt ha drivet att utvecklas med företaget och i din roll.

Tillträde, omfattning och anställning

Arbetstiderna är måndag till fredag med kontorstider. Detta är ett konsultuppdrag på 2 år. Bolaget sitter i fina lokaler i Kista. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till AddSecure Smart Alarms

Läs mer Jun 30
Nytt
Nu söker AddSecure sin nästa medarbetare! Är det du? Kanske har du arbetat i en kundtjänst med faktura- och avtalsfrågor tidigare? Eller har du erfarenhet av att arbeta administrativt i en kundorienterad roll? Är du en driven, ordningsam och serviceminded lagspelare? Då är det dig vi söker!

Om kunden

AddSecure är en ledande europeisk leverantör av premiumlösningar inom säkrad data och kritisk kommunikation. Företaget förser över 50 000 kunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikationslösningar som hjälper kunderna att skydda sina livs- och affärskritiska applikationer. Detta bidrar till att rädda liv, skydda egendom och viktiga samhällsfunktioner och att skapa affärsnytta.

Företaget har en stark framåtsträvan och präglas av sina värderingar, att skapa kundfokus, enkelhet, laganda och samarbete i allt dem gör.

Smart Alarms erbjuder säkra och pålitliga lösningar för övervakad larmöverföring mellan larmsystem och larmcentraler som skyddar liv, hem, företag och tillgångar.

Om tjänsten

Dina primära arbetsuppgifter innefattar

- Hantera och administrera faktura- och avtalsfrågor
- Agera support till bolagets kunder, tekniker och partners via telefon och mail
- Administration av kunder i bolagets CRM system


Vi söker dig

För att trivas i rollen så tror vi att du är en person som tycker det är roligt med mycket kundkontakt över telefon och mail. Du har tidigare erfarenhet av arbete inom service och administration. Kanske har du arbetat i en kundtjänst där du guidat kunder i avtals- och fakturafrågor. Du ser möjligheter, är lösningsorienterad och positiv.

Vi ser gärna att du även

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system
- Har ett tekniskt intresse
- Har erfarenhet av arbete via telefon


Som person är du

- Ordningsam och kvalitetsmedveten
- Serviceminded och kommunikativ
- Samarbetsvillig lagspelare
- Ambitiös


Stor vikt läggs vid personliga egenskaper som att du är initiativ- och ansvarstagande.

Meriterande

- Erfarenhet av att ha arbetat med kundtjänst eller fakturafrågor
- Erfarenhet av Salesforce eller Navision


Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17. Start är så snart som möjligt. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. AddSecures trevliga kontor är beläget i Telefonplan.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Dansktalande kundservicemedarbetare till Arctic

Läs mer Jun 30
Nytt
Om bolaget

Arctic grundades 1986 och är ett familjeägt bolag. De är en registrerad försäkringsförmedlare som lyder under Finansinspektionen och de har sedan start möjliggjort för sina kunder att följa den tekniska och samhälleliga utvecklingen tack vare deras framåtblickande försäkringslösningar.

Arctic erbjuder en stor bredd av produktförsäkringar för att du ska känna dig trygg vid en eventuell skada. Deras försäkringar är tilläggsförsäkringar som täcker upp för kostnader där din hemförsäkring inte räcker till. De erbjuder snabb hjälp när en skada uppstår och har över 30 års erfarenhet som försäkringsförmedlare.

Arctic brinner för sina kunder och de är stolta över hur nöjda kunder de har. De jobbar ständigt för att bli ännu bättre och hjälpa sina kunder att känna sig trygga med sina försäkringar. Företaget har en god kultur vilket innebär att de är engagerade, lyssnar och hör på varandra. Här fyller alla medarbetare en funktion och det finns en bra arbetsmiljö.

Om tjänsten

Nu söker Arctic stöttning i form av en dansktalande kundservicemedarbetare till sitt team på cirka 10 personer. I den här rollen kommer du att ha breda arbetsuppgifter men fokus kommer att ligga på kundservice till den svenska och danska marknaden.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta

- Kundservice via telefon och mejl
- Hantera ärenden kring skador och försäkringar
- Registrera kunddata och order
- Posthantering
- Övrig administration


Om dig

För att trivas i den här rollen tror vi att du som person är driven och prestigelös men samtidigt noggrann och strukturerad då du kommer att hantera administrativa uppgifter. Det är viktigt att du har ett kundfokus och brinner för god service i och med att Arctic värderar sina nöjda kunder högt och alltid vill ge ett gott intryck. Du kommer att ingå i ett familjärt och sammansvetsat team vilket innebär att vi gärna ser att du är en lagspelare som är hjälpsam samt stöttar andra.

Kvalifikationer

- Avslutad gymnasial utbildning
- Flytande i danska och goda kunskaper på svenska


Det är meriterande om du sedan tidigare har erfarenhet av kundtjänst eller en serviceinriktad roll. Vidare är det ett plus med ett tekniskt intresse.

Tillträde, omfattning och anställning

Arbetstiderna är måndag till fredag med kontorstider. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd direkt av Arctic, anställningen inleds med en provanställning. Bolaget sitter i fina lokaler i Segeltorp, Huddinge. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Rekryteringsgruppen i Stockholm AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Rekryteringsgruppen i Stockholm AB .

Rekryteringsgruppen söker Grovarbetare

Grovarbetare, bygg och anläggning
Läs mer Maj 17
Rekryteringsgruppen expanderar kraftigt och söker personal till affärsområdet lager & industri. Vi söker dig som vill ha ett flexibelt och varierande arbete där du anställs hos Rekryteringsgruppen och jobbar som uthyrd konsult hos våra kunder.

Arbetsuppgifter:

Arbetsuppgifterna är varierande och kan vara allt från enklare byggarbeten, rivningsarbeten, inbärning av byggmaterial till byggstädning, avfallshantering och städning av lokaler.

Arbetstiderna kan variera något men är oftast mellan 06-16.

Kvalifikationer:

Det är viktig att du är flexibel och har god samarbetsförmåga, eftersom du kommer att arbeta både självständigt och i grupp med varierande uppdrag. Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av liknande arbeten, är driven och har rätt inställning till att arbeta.

Krav:

- arbetsvilja

- händig

Relevanta utbildningar är meriterande, exempelvis B-körkort, Truckkort, Asbest, Säkralyft, Liftutbildning, Höga höjder, Heta arbeten, Fallskyddsutbildning, m.m

Personliga egenskaper:

Vi uppskattar egenskaper som social kompetens och god samarbetsförmåga. Du är inte rädd för att prova nya arbetsuppgifter och ditt arbete genomsyras av noggrannhet, gott bemötande och en positiv inställning. Som anställd på Rekryteringsgruppen krävs det att du med lätthet kan jobba både självständigt och i grupp. Du är vårt ansikte utåt och det är därför viktigt att du är serviceminded och lösningsorienterad.

Tillträde:

Omgående

Anställning:

Provanställning 6 månader

Lön:

Fast enligt avtal

Låter detta som något för dig? Ansök redan idag!

Skicka din ansöka via Teamtailor

Sökord: lager, renhållning, arbetare, truckkort, ambulerande, grovis, grovarbetare, bygg, byggstäd"

Om företaget

Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom fyra olika affärsområden, transport, lager/industri, kontor och bygg. Vårt kontor är beläget i Stockholm. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå, är engagerade och att vi alltid sätter kunden i fokus.
Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag.
Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com (http://www.rekryteringsgruppen.com/)

Ansök nu

Rekryteringsgruppen söker Grovarbetare

Grovarbetare, bygg och anläggning
Läs mer Apr 13
Rekryteringsgruppen expanderar kraftigt och söker personal till affärsområdet lager & industri. Vi söker dig som vill ha ett flexibelt och varierande arbete där du anställs hos Rekryteringsgruppen och jobbar som uthyrd konsult hos våra kunder.

Arbetsuppgifter:

Arbetsuppgifterna är varierande och kan vara allt från enklare byggarbeten, rivningsarbeten, inbärning av byggmaterial till byggstädning, avfallshantering och städning av lokaler.

Arbetstiderna kan variera något men är oftast mellan 06-16.

Kvalifikationer:

Det är viktig att du är flexibel och har god samarbetsförmåga, eftersom du kommer att arbeta både självständigt och i grupp med varierande uppdrag. Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av liknande arbeten, är driven och har rätt inställning till att arbeta.

Krav:

- arbetsvilja

- händig

Relevanta utbildningar är meriterande, exempelvis B-körkort, Truckkort, Asbest, Säkralyft, Liftutbildning, Höga höjder, Heta arbeten, Fallskyddsutbildning, m.m

Personliga egenskaper:

Vi uppskattar egenskaper som social kompetens och god samarbetsförmåga. Du är inte rädd för att prova nya arbetsuppgifter och ditt arbete genomsyras av noggrannhet, gott bemötande och en positiv inställning. Som anställd på Rekryteringsgruppen krävs det att du med lätthet kan jobba både självständigt och i grupp. Du är vårt ansikte utåt och det är därför viktigt att du är serviceminded och lösningsorienterad.

Tillträde:

Omgående

Anställning:

Provanställning 6 månader

Lön:

Fast enligt avtal

Låter detta som något för dig? Ansök redan idag!

Skicka din ansöka via Teamtailor

Sökord: lager, renhållning, arbetare, truckkort, ambulerande, grovis, grovarbetare, bygg, byggstäd"

Om företaget

Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom fyra olika affärsområden, transport, lager/industri, kontor och bygg. Vårt kontor är beläget i Stockholm. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå, är engagerade och att vi alltid sätter kunden i fokus.
Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag.
Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com (http://www.rekryteringsgruppen.com/)

Ansök nu

Rekryteringsgruppen söker Grovarbetare

Grovarbetare, bygg och anläggning
Läs mer Maj 16
Rekryteringsgruppen expanderar kraftigt och söker personal till affärsområdet lager & industri. Vi söker dig som vill ha ett flexibelt och varierande arbete där du anställs hos Rekryteringsgruppen och jobbar som uthyrd konsult hos våra kunder.

Arbetsuppgifter:

Arbetsuppgifterna är varierande och kan vara allt från enklare byggarbeten, rivningsarbeten, inbärning av byggmaterial till byggstädning, avfallshantering och städning av lokaler.

Arbetstiderna kan variera något men är oftast mellan 06-16.

Kvalifikationer:

Det är viktig att du är flexibel och har god samarbetsförmåga, eftersom du kommer att arbeta både självständigt och i grupp med varierande uppdrag. Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av liknande arbeten, är driven och har rätt inställning till att arbeta.

Krav:

- arbetsvilja

- händig

Relevanta utbildningar är meriterande, exempelvis B-körkort, Truckkort, Asbest, Säkralyft, Liftutbildning, Höga höjder, Heta arbeten, Fallskyddsutbildning, m.m

Personliga egenskaper:

Vi uppskattar egenskaper som social kompetens och god samarbetsförmåga. Du är inte rädd för att prova nya arbetsuppgifter och ditt arbete genomsyras av noggrannhet, gott bemötande och en positiv inställning. Som anställd på Rekryteringsgruppen krävs det att du med lätthet kan jobba både självständigt och i grupp. Du är vårt ansikte utåt och det är därför viktigt att du är serviceminded och lösningsorienterad.

Tillträde:

Omgående

Anställning:

Provanställning 6 månader

Lön:

Fast enligt avtal

Låter detta som något för dig? Ansök redan idag!

Skicka din ansöka via Teamtailor

Sökord: lager, renhållning, arbetare, truckkort, ambulerande, grovis, grovarbetare, bygg, byggstäd"

Om företaget

Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom fyra olika affärsområden, transport, lager/industri, kontor och bygg. Vårt kontor är beläget i Stockholm. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå, är engagerade och att vi alltid sätter kunden i fokus.
Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag.
Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com (http://www.rekryteringsgruppen.com/)

Ansök nu

Personalkoordinator till Rekryteringsgruppen

Personaladministratör/Personalassistent
Läs mer Mar 23
Rekryteringsgruppen söker en driven och engagerad medarbetare till vårt affärsområde lager&industri;.

Vi söker dig som vill ha ett varierande arbete med stora möjligheter till personlig utveckling och en roll där du aktivt är med och påverkar företaget.


På kontoret är vi ett sammansvetsat gäng på 14 personer med ett gemensamt mål -Bäst på personligt engagemang! Vägen till att nå målet tror vi är genom att stötta och lyfta varandra, samarbeta över affärsområdena, hitta synergier och framförallt att ha roligt på vägen! Gå gärna in på vår hemsida https://www.rekryteringsgruppen.com/affrsomraden och läs intervjuerna med några av våra konsultchefer.

Arbetsuppgifter

- Du ska i nära samarbete med konsultcheferna planera och placera ut personal för uppdrag inom vårt affärsområdet lager och industri
- Du ska vara administrativt stöd till konsultchefen vid förnyande eller förändrande av anställningsbevis

- Du ska stötta konsultchefen i rekryteringsarbetet genom bl.a. CV-granskning, telefonintervjuer och referenstagning
- Du ansvarar för att säkra, koordinera, följa upp och vara delaktig i att utveckla det operativa arbetet i verksamheten
- Du kommer sköta sammanställningar till ekonomiavdelningen och redovisa den uthyrda personalens tidrapporter



Arbetsuppgifterna kan komma att förändras löpande efter företagets behov.

Egenskaper
Vi vill att du är engagerad, effektiv, administrativt noggrann och känner ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Rekryteringsgruppen ställer arbetet höga krav på att du kan arbeta både självständigt och i team, ta egna initiativ samt ha förmågan att hitta konstruktiva lösningar även i stressiga situationer. Du bör även ha ett brinnande intresse för att arbeta med människor.


Kompetens och kvalifikationer

Krav:

- B Körkort
- Lägst gymnasial utbildning
- Kan kommunicera flytande på svenska och engelska, i tal och skrift


Meriterande

- Erfarenhet av bemanningsbranschen
- Erfarenhet av rekrytering


Vi gör alltid en bakgrundskontroll innan anställning



Tillträde: Omgående


Anställning: Provanställning 6 månader, därefter tillsvidare.

Arbetstid: Måndag- Fredag 8-17 + jour.


Lön:
Fast lön enligt överenskommelse.

Har du frågor om tjänsten får du gärna ringa vår kontorschef Sofia Zetterblad Hen

073-4430112

Intervjuer sker löpande så skicka in ansökan så snart som möjligt.

Om företaget


Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom fyra olika affärsområden; Kontor, lager/industri och transport. Bolaget omsätter ~150 miljoner kronor och har ca 350 anställda. Vårt kontor är beläget i Stockholm. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus.

Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag. Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com



Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com (http://www.rekryteringsgruppen.com/)

Ansök nu

Administratör till återvinningsföretag

Backofficepersonal
Läs mer Maj 9
Rekryteringsgruppen söker en administratör till en av våra kunder.

Är du vass på service och söker ett nytt jobb inom administration där du kan göra skillnad? Då är det dig vi letar efter. Vår uppdragsgivare är ett återvinningsföretag som är specialiserat på återvinning från kontor med hög servicenivå. De arbetar dagligen med att hjälpa företag med deras miljöarbete. Intresset för återvinning växer och företaget befinner sig i en expansiv fas.

Du kommer att jobba i ett dedikerat mindre arbetslag där ni jobbar tillsammans i grupp och har en stark teamkänsla. Självständigt arbete förekommer också.

Arbetsuppgifter

I det dagliga arbetet jobbar du med att svara på frågor från kunder via telefon och mail. Du kommer att boka återvinningsfraktioner från anläggningen och hantera utförda samt framtida körningar i företagets affärssystem. I arbetet ingår även att du är behjälplig både med transportplanering och fakturering på sikt. För att vara framgångsrik i detta arbete är det viktigt att du har förmågan att hålla hög service, du är kommunikativ och professionell i dina kundrelationer, och du ser fram emot att utvecklas och lära dig mer om företaget du arbetar på. Du behöver vara flexibel och snabbt kunna anpassa dig efter företagets tjänster och kundernas behov.

Kompetens och kvalifikationer

Detta ser vi gärna hos dig som söker:

- Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Är noggrann, lösningsorienterad och ansvarsfull
- Har en god datavana
- Goda kunskaper i Office-paketet
- Kan kommunicera flytande på svenska, i tal och skrift


Arbetstider: Måndag-fredag, 07.30-16.30 på kontoret i Hägersten

Tillträde: Omgående

Lön: Enligt överenskommelse

Detta är en direktrekrytering, alltså blir man anställd hos återvinningsföretaget.

Ansök jobbet idag! Intervjuer sker löpande.

Vid frågor kontakta ansvarig konsultchef Zanna på zanna@rekryteringsgruppen.com

Om företaget

Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom tre olika affärsområden, transport, lager/industri och kontor. Våra kontor är belägna i Stockholm och Malmö. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus. Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag. Läs mer om oss på (http://www.rekryteringsgruppen.com/) www.rekryteringsgruppen.com (http://www.rekryteringsgruppen.com)

Ansök nu

Administratör till återvinningsföretag

Backofficepersonal
Läs mer Maj 23
Rekryteringsgruppen söker en administratör till en av våra kunder.

Är du vass på service och söker ett nytt jobb inom administration där du kan göra skillnad? Då är det dig vi letar efter. Vår uppdragsgivare är ett återvinningsföretag som är specialiserat på återvinning från kontor med hög servicenivå. De arbetar dagligen med att hjälpa företag med deras miljöarbete. Intresset för återvinning växer och företaget befinner sig i en expansiv fas.

Du kommer att jobba i ett dedikerat mindre arbetslag där ni jobbar tillsammans i grupp och har en stark teamkänsla. Självständigt arbete förekommer också.

Arbetsuppgifter

I det dagliga arbetet jobbar du med att svara på frågor från kunder via telefon och mail. Du kommer att boka återvinningsfraktioner från anläggningen och hantera utförda samt framtida körningar i företagets affärssystem. I arbetet ingår även att du är behjälplig både med transportplanering och fakturering på sikt. För att vara framgångsrik i detta arbete är det viktigt att du har förmågan att hålla hög service, du är kommunikativ och professionell i dina kundrelationer, och du ser fram emot att utvecklas och lära dig mer om företaget du arbetar på. Du behöver vara flexibel och snabbt kunna anpassa dig efter företagets tjänster och kundernas behov.

Kompetens och kvalifikationer

Detta ser vi gärna hos dig som söker:

- Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Är noggrann, lösningsorienterad och ansvarsfull
- Har en god datavana
- Goda kunskaper i Office-paketet
- Kan kommunicera flytande på svenska, i tal och skrift


Arbetstider: Måndag-fredag, 07.30-16.30 på kontoret i Hägersten

Tillträde: Omgående

Lön: Enligt överenskommelse

Detta är en direktrekrytering, alltså blir man anställd hos återvinningsföretaget.

Ansök jobbet idag! Intervjuer sker löpande.

Vid frågor kontakta ansvarig konsultchef Zanna på zanna@rekryteringsgruppen.com

Om företaget

Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom tre olika affärsområden, transport, lager/industri och kontor. Våra kontor är belägna i Stockholm och Malmö. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus. Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag. Läs mer om oss på (http://www.rekryteringsgruppen.com/) www.rekryteringsgruppen.com (http://www.rekryteringsgruppen.com)

Ansök nu