Stockholm: AspNet Core / C# utvecklare till IT-bolag

Hitta ansökningsinfo om jobbet AspNet Core / C# utvecklare till IT-bolag i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

För en kunds räkning söker vi en Asp.Net core utvecklare som gillar att jobba i ett snabbväxande IT bolag. Du kommer få ta ansvar för dina egna uppgifter och möjligheten att utveckla dina professionella egenskaper i deras splitter nya kontor.

Om rollen
Du kommer vara ansvarig för uppdatera, reparera, modifiera och utveckla nuvarande programvara i en molnbaserad Azure miljö. Men huvuduppgiften kommer vara att modernisera deras flaggskepp. Där kommer du få använda bland de senaste teknikerna,

- .Net Core
- C#
- Python
- Azure DevOps
- Git


Är du den vi söker?
För att trivas i denna roll älskar du problemlösning, är analytisk och kan strukturera dina uppgifter och gillar att arbeta i team. Det kan vara en fördel om du kan skriva och tala på svenska men det är inget krav.

- 3 års arbetslivserfarenhet av Asp.Net Core
- Varit i ett projekt från ax till limpa.
- En förståelse för affärsprocessen
- Du ska ha en förmåga att kunna berätta och delge information till icke så teknisk kollegor.


Om företaget
Bolaget är ett snabbväxande IT-företag med lång erfarenhet av elektronisk faktureringen och avtalshantering. De är specialiserade på att utveckla och marknadsföra applikationer som ökar företagens lönsamhet.

Deras lösningar tar hand om mer än 20 miljoner faktureringar och 300 000 kontrakt årligen spridda i företag runt om i världen.

Huvudkontoret finns i Sverige men de har även kontor i Danmark, Nederländerna, USA och Australien med cirka 90 anställda över hela världen.

Skicka in din ansökan redan idag!
Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ort: Stockholm

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Lön: Grundlön

Omfattning: Heltid

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Mjukvaruutvecklare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Mjukvaruutvecklare.

Affärssystem-teamet på Bonnier News söker fler utvecklare

Läs mer Jun 28
Vill du jobba i ett tvärfunktionellt självstyrande team där vi utvecklar produkter med moderna tekniker och användaren i fokus, och samtidigt gör skillnad för demokratin, samhället och det fria ordet?

Då kommer du att trivas på Bonnier News – Sveriges största mediehus där vi nu tar nästa steg i att skapa morgondagens journalistik.

Vad kan vi erbjuda dig:
Som utvecklare hos oss kommer du att ingå i vårt affärssystem-team, med uppdraget att bygga den CRM-plattform som stora delar av mediekoncernens intäkter strömmar genom: Allt från prenumerationer, annonsintäkter och samarbeten till event. Plattformen är baserad på Salesforce, med integrationslager och mikrotjänster skrivna i Node.js.

Vi jobbar autonomt och nära våra användare, gärna med par- och mobbprogrammering. Arbetet sker agilt och vi releasar flera gånger varje dag.

Några av de vanligaste teknikerna hos oss är:

- Node.js
- Vanilla javascript/HTML/CSS
- Salesforce (Apex, Lightning Web Components)

Vad vi tror att du kan erbjuda oss:
Några års erfarenhet av fullstack-utveckling. Du har ett intresse för affärslogik och är bra på att se vad som blir den bästa lösningen för ändamålet i olika situationer, alltid med fokus på användaren. Om du har jobbat med CRM-system i allmänhet och Salesforce i synnerhet blir vi extra glada, men det är inget krav. Det viktiga är att du är intresserad av hur produkten används i praktiken hos användarna och gillar att förstå och driva hur vi förbättrar sättet vi gör affärer på, för att bli mer effektivt och konsumentnära. Vi uppskattar ett lösningsorienterat förhållningssätt och förmåga att förenkla komplicerade behov och problem.

Mer om oss:
På Bonnier News har vi en gemensam utvecklingsavdelning - Bonnier News Tech. Här utvecklar vi de produkter och plattformar som används av några av Sveriges starkaste varumärken: DN, Di och Expressen för att nämna några.

Vår tech stack är föränderlig och vi väljer verktyg och programmeringsspråk efter vad som är bäst för produkterna och teamen. Vi tror att beslut ska fattas så nära de som ska utföra besluten som möjligt och därför värderar vi självorganiserande team, transparens och stöttande/coachande ledarskap.

Våra produkter riktar sig till alla människor i Sverige, och ju bättre representerade vi är på vår avdelning desto bättre produkter kan vi bygga. Vi tror att att vi tillsammans, med alla våra likheter och olikheter, kan forma en kultur och en avdelning som bygger framtidens medieprodukter. Välkommen till Bonnier News.

Ansökan sker genom "ansök nu"-knappen här på sidan. Vi tar inte emot CV via mail. Välkommen med din ansökan!


Som Nordens största medieföretag hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Local har vi även ett stort lokalt engagemang - från Sydsvenskan i söder till Örnsköldsviks Allehanda i norr. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat m.fl. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre - som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen.

På Bonnier News värdesätter vi att våra medarbetare har olika erfarenheter och perspektiv. Jämställdhet och inkludering är prioriterade frågor hos oss och ett av fyra bärande fokusområden i vår hållbarhetsstrategi. Vi vill skapa ett öppet klimat på våra arbetsplatser och strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Detta genom journalistik och tjänster som är ännu mer tillgängliga för fler. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu

Peratech is looking for a Full Stack Developer

Läs mer Jun 30
Nytt
The Full Stack Developer will be working in the Product and Solutions Development team and with our customer-facing engineering team, other internal engineering teams and partners to define requirements from team and customer inputs, and then to develop and maintain our cloud data systems. The engineer will use his/her technical background to devise innovative solutions for the Peratech team’s requirements based around Microsoft Azure or similar infrastructure.

The Peratech Product and Solutions team has established a software centre of excellence in Stockholm and the postholder will be closely associated with that. The engineer will also be part of a global solutions team, with colleagues and internal and external customers all over the world. Therefore, this job could include up to 20 travel days a year internationally, especially within Asia and occasionally to Europe.

DUTIES AND RESPONSIBILITIES

Database design and data storage optimization

Writes clean, functional code on front- and back-end APIs, function apps etc.

Active participation in design of client-side and server-side web application architecture.

Development of UI components as per wireframes requirements.

Performance tuning of applications. Implements standard security and data protection practices.

Staying abreast of developments in web applications and programming languages.

Test software to ensure responsiveness and efficiency.

Provides documentation of code in an easy-to-understand form, to allow extensive reuse of functions

REQUIREMENTS and EXPERIENCE

At least BSc level in Software Engineering, Computer Science, or similar discipline.

Experience in creating well structured, easy-to-understand code, with excellent documentation

Fluency in spoken and written English, with communication skills at a professional level.

5 years or more experience in web application development, database design and optimized data storage including at least 2 years with Azure platform.

Full Stack JavaScript experience including NodeJS and at least one modern JavaScript UI framework such as React, Angular. HTML5, CSS3, jQuery, Front-end (CSS) frameworks like Foundation or Bootstrap.

Strong programming skills in ASP.NET, C#, using frameworks such as WCF, Entity Framework.

Hands on experience on Azure platform components such as Azure App Service Model, Web Apps, API Apps, functions, Azure API Management Service, Azure blob, Container Service, Service Fabric etc.

Hands on experience on Database such as , CosmosDB, MongoDB etc.

Good understanding of Azure event services like Service Bus and Event Hubs

Good knowledge and understanding of Microsoft Azure PaaS features, Serverless architecture.

Solid foundation in data structures, algorithms, and system design, Web development using a multi-tier architecture and Service Oriented Architecture.

Continuous Integration/DevOps experience using Azure DevOps, Git.

Unit testing front end using frameworks such as Jest/ Selenium/Karma etc.

Ability to quickly learn new concepts/technologies.

Good collaboration and communication skills.

Take personal responsibility for components technical delivery collaborating with other senior developers and architects to design robust, scalable technical solutions.

WHAT WE OFFER

You will work with cutting edge technology

Great development opportunities, as you will be working with a very professional team, in a tech savvy company - a company that supports your development

A very dynamic environment, in a company with a strong development

Comprehensive terms

Full time employment based in our facilities in central Stockholm, with flexible remote work

CONTACT AND HOW TO APPLY

For this recruitment, we have partnered with XLNT Search. Should you have queries regarding these roles or the recruitment process, please contact Ulf Magnusson, +46 70 569 09 28 or mail ulf@xlnt.se

We apply continuous selection during this recruitment process, so do send us your application promptly

We are looking forward to your application!

ABOUT PERATECH

Peratech is a pressure-sensing technology solutions company that provides next-generation touch and haptics solutions to some of the most exciting and innovative companies in automotive, industrial, musical instrument, electronic appliance, and consumer electronics markets.

Our patented HF-QTC™ technology sits at the crossroads of Physics and Chemistry, requiring a balance of clever thinking and problem-solving in Materials Science, Mechanical, Software and Electronics engineering to take full advantage of its properties.

We are a small team of passionate technologists, engineers, scientists, and problem solvers looking for the best fellow teammates to help make our company a great success. We are an equal opportunity employer that believes the best people come from all walks of life all over the world.

Ansök nu

Peratech is looking for an Embedded Software Engineer

Läs mer Jun 30
Nytt
The Embedded Software Engineer will be working with our customer-facing engineering team, other internal engineering teams and partners to define requirements from customer inputs, architect, develop, and implement interfaces to our force/pressure sensors, produce data calibration and linearization algorithms and communicate data to other systems. The engineer will use his/her technical background to devise innovative solutions for these requirements and will have the opportunity to work with a variety of microcontroller architectures, though our primary targets are ARM Cortex core based. The Peratech Product and Solutions Group has established a centre of excellence for software and hardware engineering in Stockholm and the postholder will be an extended part of that. Additionally, the engineer will be part of a global solutions team, with colleagues and internal and external customers all over the world. Therefore, this job could include around 30 travel days a year internationally, especially to the UK and Asia.

DUTIES AND RESPONSIBILITIES

Under the direction of our Director of Software, works with technical sales team and other engineers to define product specifications from functional requirements and determine firmware integration needs

Develops firmware solutions and ideas for integrating Peratech sensors into a variety of system applications in diverse industry segments and embodiments.

Use innovative signal analysis techniques to characterize signal coming from our sensor systems.

Collaborates with our UX/UI software and mechanical engineering teams as well as with internal and external customers on a global basis to provide innovative pressure/force-sensing solutions

Devises and implements advanced sensor calibration, linearization, correction, and classification algorithms in the embedded firmware environment, both by own efforts and by effectively managing external software development resources

Mentors other members of the global firmware team to enhance their personal and professional development

Provides documentation of code in an easy-to-understand form, to allow extensive reuse of functions

REQUIREMENTS and EXPERIENCE

At least BSc level in Software Engineering, Computer Science, or similar discipline.

At least five years' experience in firmware engineering with a proven ability to deliver products on time and on budget

Experience in creating well structured, easy-to-understand code, with excellent documentation

Fluency in spoken and written English, with communication skills at a professional level.

ARM Cortex embedded firmware development in C, C++ with high levels of optimization

Familiarity with coding for an RTOS environment (e.g. ZephyrOS, VxWorks), signal analysis and characterization in low-power environments, creation of bootloaders, building and testing portable C-libraries

ADDITIONAL USEFUL EXPERIENCE

Writing code for other MCU types beyond ARM

Knowledge of implementation of embedded communications protocols, including USB, Bluetooth, I2C, SPI and UART. If you happen to be one of the few people in the world who know about ACPI on embedded devices that would be great!

Interest/experience in the practical implementation of AI/ML algorithms

Experience designing modules for human machine interfaces, such as control panels and membrane switches, touch screens, track pads, keypads, dials, controls and other physical interfaces into handheld or fixed electronics devices

WHAT WE OFFER

You will work with cutting edge technology

Great development opportunities, as you will be working with a very professional team, in a tech savvy company - a company that supports your development

A very dynamic environment, in a company with a strong development

Comprehensive terms

Full time employment based in our facilities in central Stockholm, with flexible remote work

CONTACT AND HOW TO APPLY

For this recruitment, we have partnered with XLNT Search. Should you have queries regarding these roles or the recruitment process, please contact Ulf Magnusson, +46 70 569 09 28 or mail ulf@xlnt.se

We apply continuous selection during this recruitment process, so do send us your application promptly

We are looking forward to your application!

ABOUT PERATECH

Peratech is a pressure-sensing technology solutions company that provides next-generation touch and haptics solutions to some of the most exciting and innovative companies in automotive, industrial, musical instrument, electronic appliance, and consumer electronics markets.

Our patented HF-QTC™ technology sits at the crossroads of Physics and Chemistry, requiring a balance of clever thinking and problem-solving in Materials Science, Mechanical, Software and Electronics engineering to take full advantage of its properties.

We are a small team of passionate technologists, engineers, scientists, and problem solvers looking for the best fellow teammates to help make our company a great success. We are an equal opportunity employer that believes the best people come from all walks of life all over the world.

Ansök nu

Fullstack-utvecklare till ett Great Place to Work - företag

Läs mer Jun 29
Vill du jobba med systemutveckling och tekniska lösningar i nära samarbete med ett engagerat team och med kunden i fokus? Vill du precis som oss ha roligt och utvecklas på jobbet samtidigt som du digitaliserar industrin med marknadens bästa lösningar till hjälp? Kom och bli en del av ”Team PlantVision”!

Vi söker dig som gillar problemlösning och har 3-7 års erfarenhet inom systemutveckling.

Triggas du av vår resa?
På PlantVision hjälper vi våra kunder med arbete över hela produktens livscykel och i hela företagets organisation. Med vår kompetens och våra värderingar har vi på PlantVision etablerat oss som en mycket uppskattad systemintegratör och vi jobbar projektbaserat i små och stora team med att implementera produktionsnära IT-lösningar hos tillverkande företag.

För oss är våra medarbetare vår största anledning och möjlighet till framgång. Vi är stolta över att vi tar stor hänsyn till medarbetaren, både i form av vad man vill arbeta med och hur man kan utvecklas professionellt och personligt.

En dag hos oss kan exempelvis handla om att:

Utveckla och anpassa systemstöd för att digitalisera materialflöden hos ett tillverkande företag. Du bidrar till spårbarhet i produktionen och möjliggör för vår kund att optimera och öka sin produktion.

Utveckla och implementera systemstöd för att stötta operatörer med elektroniska arbetsinstruktioner.

Vi har kontor i Göteborg, Malmö, Södertälje och Uppsala med huvudkontor i Stockholm/Kista. Din placeringsort kan diskuteras beroende på vad som passar dig bäst.

Vem är du?
För att trivas i den här rollen tror vi att du är en person som gillar teknik, att jobba självständigt och som inspireras av att hitta kreativa lösningar på problem. Har du följande erfarenhet eller kompetenser så kommer du trivas hos oss:

- Erfarenhet av att programmera i C# .Net, Javascript Typescript, HTML
- Erfarenhet av ramverk som React, Node.js, Angular
- Kunskaper om relationsdatabaser ( Server)
- Vana av att utveckla systemstöd baserat på beskrivna processer
- Erfarenhet av att koda mot olika slags system (t.ex. MES-system)


Formell utbildning inom data/teknik är meriterande men inte ett krav. Om du har förståelse för tillverknings- och produktionsprocesser inom t.ex. diskret tillverkning, process-, livsmedel- eller läkemedelsindustri är det ett plus.

Att vara en del av Team PV
PlantVision är ett av marknadens ledande konsultföretag och ett certifierat Great Place To Work för sjätte året i rad och en av Sveriges bästa arbetsplatser 2022.

Vi erbjuder dig som anställd ett spännande och inspirerande arbete men ger dig även möjligheten att aktivt påverka företagets utveckling tillsammans med dina kollegor. Du som medarbetare är PlantVisions viktigaste resurs och vi är därför mycket angelägna om varje individs utveckling och inflytande. Som en i teamet hos oss får du bland annat:

- En stark kultur som präglas av att dela kunskap och kompetensutveckling i både det dagliga arbetet och även i form av interna- och externa utbildningar samt individuella utvecklingsplaner.

- En trygg anställning med fast månadslön.

- En flexibel arbetsmiljö som erbjuder frihet under ansvar då vi förstår att allas liv ser olika ut och vikten av att ha en bra balans mellan jobb och fritid.

- Förmåner så som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, tjänstepension med personlig rådgivning och 30 dagars semester.

Stämmer detta in på dig?
Om du tror att vi är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Tillträde sker enligt överenskommelse.

Om du har frågor om denna tjänst, välkommen att kontakta Linn Fransson på 072- 566 99 83.

Vi har för denna rekrytering valt strategi och undanber oss därför samtal från rekryterings-, bemannings- och annonseringsföretag.

Ansök nu

Test Automation Engineer

Läs mer Jun 28
We are constantly growing and are now looking for experienced testers with an interest to work with Telecom. As a test engineer at DEK Technologies, you will be working in a team, where you will write both manual and automatic test cases, to be used by customers. The main programming language is Python. You will be designing, implementing and testing code with the aim of establishing optimal system performance and functionality.

DEK Technologies is a technical consultancy company with a flat organization aiming to develop proactive and creative solutions. Our teams are self-managed, and we strive to stay this way by using Agile working methods. At DEK Technologies you will find collaborative and empowered engineers with the ability to self-organize and create innovative solutions.

To be successful in this position we believe it is important that you are an open-minded person with a strong inner drive. You are a team player with great communication skills who enjoys working together with your colleagues.

Key qualifications for the position:

- BS or MS in computer science, software engineering or similar, alternatively equal knowledge acquired through working experience
- At least 2 years of experience in testing or QA
- Experience in writing automated test cases
- Extensive knowledge of Python
- Previous experience from using CI/CD pipelines
- Fluent in English, spoken and written


We can offer you an inspiring Agile environment with great possibilities where your personal development and growth are just as important as our business. At DEK Technologies we work in goal-oriented teams which are mostly placed in-house. You will work alongside your development team but there’s also a possibility for you to go work abroad. We offer all our employees creative time where you are given the opportunity for self-development in future industry areas to expand your knowledge and continue to develop through self-controlled projects.

Together we develop tomorrow’s technology

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från G.O.A.T Accelerate AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från G.O.A.T Accelerate AB .

Key Account Manager till framgångsrikt IT-bolag!

Account manager
Läs mer Jun 30
Nytt
Är du taggad på en ny utmaning i en säljande roll där du ska vårda befintliga kunder och vidareutveckla affären men samtidigt gillar att etablera nya affärskontakter? Vill du vara en del av ett högpresterande team och samtidigt arbeta för ett av Norra Europas ledande tech-konsultbolag?

Rollen som Key Account Manager hos vår kund HiQ kan vara nästa steg för dig som tänker JA på ovan frågor!

Din vardag i denna roll
I rollen som Key Account Manager kommer du att fokusera främst på befintliga kunder för att utveckla det existerande samarbetet tillsammans med företagets Delivery Managers. Du kommer tillsammans med ditt team bygga upp ett affärsområde inom ett brett segment. I rollen ansvarar du för hela processen gentemot dina kunder för att hjälpa dem med allt från tillfälliga konsultlösningar till större långsiktiga digitaliseringsprojekt. Du är således även involverad från första kontakt, behovsanalys, avtalsskrivning, implementation och uppföljning. Du arbetar även aktivt med att etablera fler kontaktytor inom olika större organisationer.

Är du den vi söker?
Till denna roll söker vi en person som är målmedveten, framåtsträvande och resultatorienterad. Du brinner för att nätverka, ha kontakt med kundkontakter, vårda befintliga relationer och innehar viljan att skapa nya kontakter för att skapa långsiktiga relationer. Du bör i denna roll trivas med att ta egna initiativ och bidra till affären.

Önskade kvalifikationer:
- Erfarenhet av nykundsbearbetning och försäljning inom B2B.
- Flytande svenska i tal och skrift.
- Erfarenhet av arbete inom SaaS-området, IT-konsultbranschen eller rekryteringsbranschen är meriterande.


Om HiQ
HiQ är ett av norra Europas ledande tech-konsultbolag. Deras kunder är marknadsledande globala aktörer inom allt från fordonsindustrin, finans, försäkring, retail, media och gaming samt en stor del inom offentlig sektor. Teamet i Stockholm ligger bland annat bakom Sveriges mest använda app Swish.

Här kommer du in i en större organisation med tydlig vision framåt och ambition att växa. Du har stor chans att påverka och bidra med förändring i ett team med stor utvecklingspotential. Teamet är i behov av fler Key Account Managers då de har en stark tillväxt vision kommande år och söker dig som vill vara del av denna resa!

Skicka in din ansökan redan idag!
Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ort: Stockholm

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Lön: Grundlön + provision

Omfattning: Heltid

Ansök nu

Asp.Net Core / C# utvecklare till IT-bolag

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Jun 23
För en kunds räkning söker vi en Asp.Net core utvecklare som gillar att jobba i ett snabbväxande IT bolag. Du kommer få ta ansvar för dina egna uppgifter och möjligheten att utveckla dina professionella egenskaper i deras splitter nya kontor.

Om rollen
Du kommer vara ansvarig för uppdatera, reparera, modifiera och utveckla nuvarande programvara i en molnbaserad Azure miljö. Men huvuduppgiften kommer vara att modernisera deras flaggskepp. Där kommer du få använda bland de senaste teknikerna,

- .Net Core
- C#
- Python
- Azure DevOps
- Git


Är du den vi söker?
För att trivas i denna roll älskar du problemlösning, är analytisk och kan strukturera dina uppgifter och gillar att arbeta i team. Det kan vara en fördel om du kan skriva och tala på svenska men det är inget krav.

- 3 års arbetslivserfarenhet av Asp.Net Core
- Varit i ett projekt från ax till limpa.
- En förståelse för affärsprocessen
- Du ska ha en förmåga att kunna berätta och delge information till icke så teknisk kollegor.


Om företaget
Bolaget är ett snabbväxande IT-företag med lång erfarenhet av elektronisk faktureringen och avtalshantering. De är specialiserade på att utveckla och marknadsföra applikationer som ökar företagens lönsamhet.

Deras lösningar tar hand om mer än 20 miljoner faktureringar och 300 000 kontrakt årligen spridda i företag runt om i världen.

Huvudkontoret finns i Sverige men de har även kontor i Danmark, Nederländerna, USA och Australien med cirka 90 anställda över hela världen.

Skicka in din ansökan redan idag!
Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ort: Stockholm

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Lön: Grundlön

Omfattning: Heltid

Ansök nu

Account Manager/ Innesäljare

Innesäljare
Läs mer Jun 23
Är flyttlasset på väg upp till Stockholm men du har inget jobb? Vi söker just nu efter flera Account Managers / Innesäljare till flertalet kunder till oss inom olika branscher runt om i Stockholm.

Är du driven och motiverad person som gillar hantverket "försäljning" och som vill bli den bästa versionen av dig själva inom just Försäljning? Då har du hittat rätt annons.

Rollen som Account Manager
Att vara Account Manager är lite som att driva ditt eget företag i företaget då du själv väljer hur du planerar dina arbetsdagar. Du jobbar efter tydliga mål för att hela tiden sträva efter att bli den bästa versionen av dig själv inom försäljning genom självutveckling och på så vis nå goda resultat. Du kommer även ha stöd från bland annat de närmsta kollegorna.

Att jobba med försäljning hos någon av våra kunder innebär i korthet att du identifierar eventuella behov av de tjänster som du erbjuder till företagskunder på marknaden. För varje affär du tar hem hjälper du företag att göra tillväxt - samtidigt som du gör goda resultat och visar framfötterna.

Vad är dina arbetsuppgifter?
Som Account Manager hos någon av våra kunder bygger och utvecklar du dina egna kundrelationer. Inledningsvis handlar det mycket om prospektering och mötesbokning, därefter fördjupade samarbeten och mer komplexa affärer.

En vanlig dag för dig som Account Manager innebär att söka upp och kontakta nya företag och personer samt utföra personliga möten med fokus på behovsanalys och kundnöjdhet.

Är du den som kommer göra jobbet?
Som person har du ett stark drivkraft och stort engagemang som driver dig framåt i arbetet. Du driv av att skapa långsiktiga relationer och brinner för att service. Du har en god affärsförståelse och har lätt för att skapa dig en helhetssyn över situationer som kan uppstå. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med B2B försäljning och nykundsbearbetning. Våra kunder lägger stor vikt vid din potential och dina personliga egenskaper som i sin tur kommer avgöra om du både trivs och lyckas i rollen som Account Manager.

Ansökan och kontaktuppgifter
De olika uppdrag hos våra kunder är en tillsvidareanställningar med placering i Stockholm. Vårt mål är att matcha din profil utifrån vart du är på väg och vad du vill i kombination med vad våra kunder söker i sin framtida säljare hos dem.

Vi utför urval och intervjuer löpande så tveka inte med att skicka in din ansökan så fort du kan.

Ansök nu

Mötesbokare till ett Adtech-bolag!

Innesäljare
Läs mer Jun 23
BrightBid expanderar och växer så det knakar vilket innebär att de söker flera ambitiösa och duktiga mötesbokare. Vi söker dig som tillsammans med BrightBid vill vara med och fortsätta bygga bolaget som just nu är i en stark tillväxt. De har på två år gått från 1 till 28 anställda. De har nyligen öppnat kontor i Norge och inom kort öppnar de även upp i England.

Om rollen
Som mötesbokare kommer du att ingå i ett team som dagligen arbetar med att tillföra struktur och driva processer hos kunder där du ringer upp kunder och boka in möten. Med telefonen som ett av dina främsta arbetsverktyg kommer du att ta kontakt med kunder vilket kräver att du inte är rädd för att "lyfta lur". Du kommer ta kontakt med både kalla och varma kunder för att boka in möten, samt driva säljprocessen framåt.



Är du den vi söker?
Denna roll om mötesbokare passar perfekt för dig om gillar utmaningar, är ambitiös, prestigelös, tävlingsinriktad och är bredd att ta i och arbeta hård och målfoksuerat. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta som mötesbokare och vill ta nästa steg i karriären. Det är meriterande om du har tidigare jobbat inom IT, Management branschen. För att lyckas i rollen som mötesbokare ser vi att du som person är lyhörd, framåt, orädd och duktig på att skapa förtroende hos människor du möter. Utöver det triggas du av nya utmaningar och är duktig på att skapa värde hos kunder. Sist men inte minst drivs du av att tjäna pengar och vill samarbeta med Europas ledande och spännande företag.

Om BrightBid
BrightBid är ett AdTech-bolag som drivs av att skapa tydliga resultat och mervärde för deras kunder. De älskar att göra det enkelt för deras kunder att synas online via digital marknadsföring.

BrightBid består av ett ambitiöst team som brinner för att skapa grymma resultat för våra kunder. Vi fokuserar på Google Ads och vi har erfarenhet av att jobba med alla möjliga kunder i olika branscher, stora som små. Vi jobbar enbart med den senaste tekniken inom varje segment och genom egenutvecklade innovationer hjälper vi till att driva branschen framåt. Vi har lång erfarenhet inom digital marknadsföring och verktygen för att göra verksamheter synliga på ett enkelt sätt online.

Skicka in din ansökan redan idag!
Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ort: Stockholm

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Lön: Grundlön + provision

Omfattning: Heltid och anställning är tillsvidare hos vår kund

Ansök nu

Affärsfokuserad Account Manager till AdTech-bolag!

Account manager
Läs mer Jun 23
Just nu är vi på jakt efter affärsorienterade och motiverade personer som vill fortsätta sin framgångsrika säljkarriär hos vår kund BrightBid.

BrightBid expanderar och växer så det knakar vilket innebär att de söker flera ambitiösa och duktiga säljare till rollen som Account Manager. Vi söker dig som tillsammans med BrightBid vill vara med och fortsätta bygga bolaget som just nu är i en stark tillväxt. De har på två år gått från 1 till 28 anställda. De har nyligen öppnat kontor i Norge och inom kort öppnar de även upp i England.

Därför söker vi dig som är sugen på en ny utmaning inom försäljning och lockas av att vara en del av BrightBids framfart och jobba med produkter/tjänster inom adtech för att skapa värde hos företagets kunder.

Om rollen
Tjänsten som Account Manager är en bred roll där du kommer att få arbeta med varierande arbetsuppgifter som att prospektera fram nya kunder, genomföra kundmöten och boka möten med nya samt befintliga kunder.

Arbetsuppgifter
Som Account Manager kommer du att arbeta med arbetsuppgifter så som:

- Prospektering av kontaktpersoner och företag
- Boka möten
- Utföra personliga möten med potentiella kunder
- Ta fram relevanta affärsförslag
- Följa upp befintliga avtalskunder
- Nätverka för att hitta nya affärsmöjligheter


Rollen innefattar nykundsbearbetning för att bidra till den fortsatta tillväxtresan och kräver därför att du är en nyfiken och orädd person som brinner för att skapa nya relationer. Tjänsten passar dig som vill få in en fot hos en intressant starkt växande startup som har en fortsatt spännande tillväxtresa framför sig och samtidigt få fortsätta din individuella utveckling som säljare för att bidra till företaget. För dig som visar framfötterna kommer det finnas mycket goda utvecklingsmöjligheter och även förtjänstmöjligheter utöver det vanliga inom branschen.

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen som Account Manager är du resultatfokuserad och har en stark förmåga att skapa nya affärsrelationer. Du är en självgående passionerad säljare som har drivet och tålamodet att arbeta med längre säljprocesser samtidigt som du är en teamplayer som vill vara med och lyfta gruppen.

Rollen kräver att du är affärsmässig och pedagogisk i presentation mot kund vilket innebär att du har ett strukturerat och proaktivt arbetssätt. Vi söker dig som är målmedveten, tar egna initiativ och ansvar för att skapa långsiktiga samarbeten med företag.

Krav för rollen:
- Arbetslivserfarenhet inom B2B-försäljning, minst 2-3 år.
- Flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.


Meriterande:
- Bransch eller närliggande branscherfarenhet
- Kunskap i Google Analytics
- Uppsökande försäljning / nykundsbearbetning
- Kunskap inom SEO, SEM och webbutveckling




Om BrightBid
BrightBid är ett AdTech-bolag som drivs av att skapa tydliga resultat och mervärde för deras kunder. De älskar att göra det enkelt för deras kunder att synas online via digital marknadsföring.

BrightBid består av ett ambitiöst team som brinner för att skapa grymma resultat för våra kunder. Vi fokuserar på Google Ads och vi har erfarenhet av att jobba med alla möjliga kunder i olika branscher, stora som små. Vi jobbar enbart med den senaste tekniken inom varje segment och genom egenutvecklade innovationer hjälper vi till att driva branschen framåt. Vi har lång erfarenhet inom digital marknadsföring och verktygen för att göra verksamheter synliga på ett enkelt sätt online.

Skicka in in ansökan redan idag!
Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ort: Stockholm

Start: Enligt överenskommelse

Lön: Grundlön plus provision

Omfattning: Heltid och anställning är tillsvidare hos vår kund BrightBid

Ansök nu

Junior Account Manager till prisbelönt Gasell-företag!

Account manager
Läs mer Jun 23
Dags för en ny utmaning? Vill du satsa på din karriär inom B2B- försäljning? Arbeta på ett företag som inte bara gör gott för miljön utan även har kul tillsammans där du dagligen blir omringad utav ett grymt team som dagligen motiverar, stöttar och hittar på saker tillsammans?


Om tjänsten
I din roll som Account Manager arbetar du dagligen med att skapa relationer med kunder. Du kommer att ansvara för att skapa, utveckla och bibehålla affärsrelationer med nya och befintliga kunder och löpande bevaka och följa upp de affärsmöjligheter som du skapat. Du kommer vara en del utav Office Recyclings säljavdelning som dagligen motiverar, pushar och hjälper varandra att överträffa sina individuella mål och företagets mål. Har du energin och engagemanget så är ”sky's the limit!”

Arbetsuppgifter
Som Account Manager kommer du att arbeta med följande arbetsuppgifter:

- Prospektera nya kunder
- Boka möten och besöka kunder
- Behovsanalyser och offerering
- Stänga affärer
- Möjlighet att bli ansvarig föra nya affärsben


Din främsta uppgift kommer vara att sälja in återvinningslösningar via telefonen vilket därför kräver att du är en orädd och social person som drivs av att skapa nya relationer och hjälpa sina kunder. Genom daglig kontakt med kunder kommer du att få en bättre förståelse för den marknaden du jobbar mot och skapar värde i det du gör.

Vem är du?
För att briljera i rollen som Account manager hos oss Office Recycling ser vi gärna att du som person är du driven, målmedveten och lyhörd. Du är inte rädd att kontakta kunder via telefon och motiveras utav att se resultat. Du har god social kompetens och tycker att det är roligt att skapa kontakt med nya människor. Utöver det har du en passion för försäljning, nätverksbyggande och tillväxt.

Vem söker vi efter:

- Tidigare erfarenhet inom B2B (Försäljning inom Facility Management är ett plus!)
- Målmedveten person som är strukturerad och jobbar effektivt
- Driven, energisk och positiv som person
- Social och kan hantera olika typer av människor
- Motiveras av utveckling och resultat


Om Office Recycling
Office Recycling är Sveriges grönaste återvinningsföretag. De har skapat ett framgångsrikt recept för att hjälpa företag att öka sin återvinning kombinerat med fossilfria transporter till samma pris som ett oljeberoende alternativ. De är Sveriges enda återvinningsföretag med Bra Miljöval från Naturskyddsföreningen. Det är ett innovativt och framgångsrikt företag i stark tillväxt!

Kärnverksamheten går ut på att hjälpa företag och kontor med deras återvinning, genom att hämta alla typer av material som normalt förbrukas på ett kontor. Deras vision är att hela Stockholm ska bryta sitt beroende av tunga dieseltransporter och att vartenda kontor ska använda sig av fossilfria transporter för att neutralisera sin miljöpåverkan. Företaget präglas av en positiv anda där du som är social kommer att trivas!

Skicka in din ansökan redan idag!
Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ort: Stockholm

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Lön: Grundlön + provision utan tak

Omfattning: Heltid och anställning är tillsvidare hos vår kund Office Recycling

Ansök nu