Stockholm: Dedikerade kockar/kallskänkor till Fabrikören i Nacka strand

Hitta ansökningsinfo om jobbet Dedikerade kockar/kallskänkor till Fabrikören i Nacka strand i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

Om kunden

Fabrikören är vackert beläget vid kajen i Nacka strand. Det är en levande plats som under sommarhalvåret inkvarterar flera olika restaurangenheter utöver den stående á la carterestaurangen som är öppen året runt. Den digra menyn erbjuder svensk- och franskinspirerade klassiker men rymmer även rätter med influenser från det asiatiska köket. Här finns något som passar alla! Är du sugen på något enklare finns även det att tillgå; på sommarhalvåret öppnar en restaurang kallad JunkFoodKitchen, här kan du frestas av b.la. frasiga fish and chips eller en saftig hamburgare. Ytterligare en restaurang som slår upp dörrarna när sommaren stundar är Kajen sea grill, där det på den stora uteserveringen serveras en fräsch grillmeny.

Inför den kommande sommarsäsongen söker nu Fabrikören efter både kockar och kallskänkor.

Dina arbetsuppgifter

Som medarbetare får du en dynamisk vardag med möjlighet att jobba på alla de olika enheterna. Att vara trygg i din arbetsroll och bekväm på alla stationer i ett kök är viktigt då du kommer att vara delaktig vid både preppning, service och vid matlagning samt evenemang. För att trivas är du också självgående och initiativtagande då det är en bred roll med många olika delar att manövrera. Att vara en god förebild och ha ett pedagogiskt mindset är önskvärt då det arbetar många ungdomar på restaurangen som kan komma att behöva vägledning.

Säsongsanställning perioden maj - juli (ev förlängning till augusti) med varierande arbetstider både dagtid, kvällstid och helger.

Vi söker dig som

- Har arbetat som kock/kallskänka minst 2-3 år
- Är en teamplayer
- Är prestigelös och flexibel i ditt arbete
- Talar svenska obehindrat
- Gillar att arbeta i en ombytlig miljö
- Besitter tålamod


Om oss

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kock, à la carte

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kock, à la carte.

Service Host, Kock – Food Creation, Scandic Talk, extra vid behov

Läs mer Jun 27
Scandic Talk är beläget vägg i vägg med Stockholmsmässan, ett stenkast från pendeltågsstationen. Hos oss är ingen dag den andra lik – mässor, events och internationella kongresser skapar en dynamisk och spännande atmosfär. Trots att hotellet reser sig hela 19 våningar över marken är känslan på hotellet familjär. Vi är en liten organisation som präglas av trivsel, personlig utveckling och en stor gemenskap med alla som arbetar på hotellet. Vi lyssnar på våra gäster och älskar att leverera god service – allt för att kunna erbjuda den allra bästa hotellupplevelsen. Delar du vår passion för gemenskap och service? Då är du den vi söker!

Nu söker vi en Service Host till hotellet Scandic Talk.

Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Som Service Host agerar du värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass.

I rollen som Service Host arbetar du inom ett eller flera ansvarsområden som alla bidrar till gästens helhetsupplevelse. Under din tid hos oss kan dessa områden variera i takt med att du och affären utvecklas. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet!

Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic!

Vad innebär rollen som Service Host?

Här får du en mycket viktig uppgift på hotellet genom att säkerställa en gästupplevelse i världsklass när det kommer till våra mat- och dryckesmiljöer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att planera, förbereda och tillaga mat samt att presentera maten på ett tilltalande sätt. Du stöttar även vid behov upp och hjälper teamet i andra delar av hotellet.

Vem är du?

För att passa i rollen behöver du ha ett brinnande matintresse och vara uppmärksam på detaljer och gästers individuella behov. Du uppskattar ordning och reda, både i ditt eget och dina kollegors arbete. Allt för att ge våra gäster en fantastisk måltidsupplevelse. För den här tjänsten vill vi att du genomgått kockutbildning eller har tillgodogjort dig motsvarande kompetens på annat sätt. Personliga egenskaper och inställning är viktigast av allt för den här rekryteringen. För att passa i rollen behöver du vara en bra lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Viktigt är också att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster.

Information om tjänsten:

Tjänsten är en anställning för enstaka dagar på extra vid behov.

Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet.

Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic!


Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic.

Delar du våra värderingar?

BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

Ansök nu

Á la carte Kock

Läs mer Jun 30
Nytt
Språk: Engelska, Svenska

Utbildning: Meriterande eller med gedigen arbetserfarenhet.

Vår uppdragsgivare söker nu flera kockar som är lika engagerade i deras gästers mat upplevelser som de själva är.

Alpa Bemanning söker dig med känsla för värdskap och hög arbetsmoral.

Som anställd är du inte bara anställd, du är en av oss!

Önskade kvalifikationer:
- minst 5 års erfarenhet. Meriterande om du tidigare haft en ledande roll.
- arbetat på flera ställen tidigare inom À la carte, lunch och bankett.
- flexibel för varierande tider och pass.
- genuin känsla för service och förstår vikten av att prestera på topp.
- noggrann, ansvarsfull, med stort engagemang för människor och service.
- talar flytande på såväl svenska som engelska.
- ser service och hög kvalitet som förutsättningar för ett gott arbete.


Vi erbjuder en spännande och kreativ arbetsmiljö. I rollen som kock är det viktigt att du kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt under tidspress. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och samarbetsförmåga. Dina arbetsuppgifter som kock är sedvanliga arbetsuppgifter i ett kök. Du ska kunna ta egna initiativ och vara självgående och samarbeta bra tillsammans med kökschef och övriga kollegor.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde omgående.

Provanställning tillämpas under de första sex månaderna. Arbetstiden är 40 timmar. Lön enligt överenskommelse.

Ansök nu

Á la carte Kock deltid och extra

Läs mer Jun 28
Vi på ALPA har fått äran att få rekrytera fler nya talangfulla Á la carte kockar till flera av våra kunder!

I restaurangen bjuds det på kulinariska upplevelser med inspiration från olika delar av världen. Med utveckling som drivkraft och kvalitativ produktion i åtanke.

ALPA Bemanning och Rekrytering söker nu efter nya medarbetare till flera av våra kunder, vi söker dig som är lika engagerad i deras gästers upplevelser som de själva är. Känsla för värdskap och hög arbetsmoral är något vi värderar högt.

Tjänsten innebär:

- Tillagning och servering av goda och näringsrika måltider

- Ta egna initiativ och vara självgående
- Planering och förberedelser av drift och måltider


Tjänsten är en del/hel tillsvidareanställning med tillträde omgående. Provanställning tillämpas under de första sex månaderna. Arbetstiden är 40 timmar, inklusive kvällar och varannan helg. Lön enligt överenskommelse.

Kvalifikationer:

- Tidigare erfarenhet som Á la carte Kock.
- Flexibel i olika tider och pass
- Genuin känsla för service och förstår vikten av att prestera på topp!
- Noggrann, ansvarsfull, med stort engagemang för människor och service
- Talar flytande på såväl svenska som engelska.
- Ser service och kvalitet som förutsättningar för ett gott arbete


Vi erbjuder en spännande och varierande miljö. I rollen som Á la carte Kock är det viktigt att man kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och samarbetsförmåga.

Ansökan:

Intervjuer kommer att göras löpande.

Din ansökan i form av CV och personligtbrev skickar du via ansökningsknappen nedan.
För mer information och frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på jobb@alpabemanning.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Kockar och kallskänkor !

Läs mer Jun 30
Nytt
Vi på ALPA har fått äran att få rekrytera fler nya talangfulla kockar till några av de absolut mest populära ställena i stan!

Tjänsterna vi erbjuder är heltid/deltid eller extra vid behovstjänster. Det är upp till dig hur mycket du vill jobba hos oss. Du bestämmer över dina egna arbetstider!

Start är omgående eller efter överenskommelse.

Tjänsten innebär:

o Tillagning och servering av goda och näringsrika måltider.
o Ta egna initiativ och vara självgående samt vara en tillgång i köket för nya idéer.
o Planering och förberedelser av dagens drift och måltider.

Vi söker en glad, drivande, idérik och kommunikativ som person som tycker om variation!

Kvalifikationer

o Utbildning är meriterande
o Tidigare erfarenhet som Á la carte Kock
o Dina kunskaper i svenska och engelska är goda i tal & skrift
o Flexibel efter restaurangens arbetstider & öppettider
o Noggrann, ansvarsfull, med stort engagemang för människor och service
o Ser service och kvalitet som förutsättningar för ett gott arbete

Ansökan:

Intervjuer kommer att göras löpande och sista ansökningsdatum är 1/7-2022.

Din ansökan i form av CV och personligtbrev skickar du via ansökningsknappen nedan.
För mer information och frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår rekryterare William Espinosa via mail, william@alpabemanning.se.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Á la carte Kock deltid och extra

Läs mer Jun 30
Nytt
Vi på ALPA har fått äran att få rekrytera fler nya talangfulla Á la carte kockar till flera av våra kunder!

I restaurangen bjuds det på kulinariska upplevelser med inspiration från olika delar av världen. Med utveckling som drivkraft och kvalitativ produktion i åtanke.

ALPA Bemanning och Rekrytering söker nu efter nya medarbetare till flera av våra kunder, vi söker dig som är lika engagerad i deras gästers upplevelser som de själva är. Känsla för värdskap och hög arbetsmoral är något vi värderar högt.

Tjänsten innebär:

- Tillagning och servering av goda och näringsrika måltider

- Ta egna initiativ och vara självgående
- Planering och förberedelser av drift och måltider


Tjänsten är en del/hel tillsvidareanställning med tillträde omgående. Provanställning tillämpas under de första sex månaderna. Arbetstiden är 40 timmar, inklusive kvällar och varannan helg. Lön enligt överenskommelse.

Kvalifikationer:

- Tidigare erfarenhet som Á la carte Kock.
- Flexibel i olika tider och pass
- Genuin känsla för service och förstår vikten av att prestera på topp!
- Noggrann, ansvarsfull, med stort engagemang för människor och service
- Talar flytande på såväl svenska som engelska.
- Ser service och kvalitet som förutsättningar för ett gott arbete


Vi erbjuder en spännande och varierande miljö. I rollen som Á la carte Kock är det viktigt att man kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och samarbetsförmåga.

Ansökan:

Intervjuer kommer att göras löpande.

Din ansökan i form av CV och personligtbrev skickar du via ansökningsknappen nedan.
För mer information och frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på jobb@alpabemanning.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Carotte Staff AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Carotte Staff AB .

Kock till omväxlande bemanningsuppdrag

Kock, à la carte
Läs mer Jun 1
Om tjänsten

Till våra välrenommerade kunder och egna restauranger söker vi nu kockar med passion för yrket. Att vara bemanningskock kräver en stor flexibilitet och glädje i utmaningen att ständigt skifta arbetsplats. Du kommer ha en dynamisk och spännande vardag och få insyn i olika verksamheter och deras arbetssätt. Att vara en öppen individ som har lätt att knyta nya kontakter och våga ta för sig är viktigt då du snabbt behöver komma in i teamet och kunna leverera i ett högt tempo.

Vi söker dig som

- Har erfarenhet av arbete som kock
- Gillar en vardag där ingen dag är den andra lik
- Lösningsorienterad och flexibel i arbetet
- Kan jobba självständigt men är självklart också en bra lagspelare
- Talar svenska och engelska obehindrat
- Har annan huvudsaklig sysselsättning




Övrigt

Start: Omgående, alternativt efter överenskommelse

Omfattning: Extra vid behov under dagar, kvällar och helger.

Lön: Timlön

Om oss

Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.



Välkommen med din ansökan!

Vi tar inte emot ansökningar via mail men om du har frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Ansökningarna hanteras löpande så skicka in din ansökan redan idag.

Ansök nu

Rekrytering- och bemanningsassistent till Carotte Staff

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Maj 30
Om Carotte

Carotte består idag av fem bolag, Catering, Restauranger, Event, Housekeeping och Staff. Tillsammans tar vi ett helhetsgrepp om allt som har med mat, möten och service att göra hos våra kunder. Koncernen grundades 1982 och har kontor i Stockholm och Göteborg. De senaste fem åren har Carotte genom nya ägare förnyat organisationen och adderat fyra nya bolag till koncernen. År 2019 köpte starka investerare, som arbetat inom koncernen i olika roller, upp Carotte. Ägarnas perspektiv är långsiktiga och tillväxt- och utvecklingsmålen är högt uppsatta. Vi har snabbt tagit marknadsandelar och kommer under 2022 minst dubbla vår omsättning från 2021. Vår ambition är att växa till Sveriges främsta bolag inom Soft Facility Management och att fortsätta etablera kontor på nya regioner. Dock är det viktigt för oss att bibehålla kvalitén under resan och att alltid sträva mot marknadens nöjdaste kunder. Under hösten väljer vi att växla upp och fortsätta ta marknadsandelar. Som ett led i att utveckla bolaget till nya höjder söker vi nu efter en bemanningsassistent till vårt rekrytering- och bemanningsbolag Carotte Staff i Stockholm.

Carotte Staff matchar ihop självgående och ansvarstagande personal som brinner för att ge förstklassig service med våra kunders team, oavsett om det handlar om att bemanna eller rekrytera. Genom våra egna träffsäkra utbildningar utvecklar vi servicepersonal med det där lilla extra - engagemanget, glöden och känslan för detaljer som gör skillnad. Vi hyr ut, rekryterar och utbildar Stockholms, Göteborgs och Malmös främsta servicepersonal.

Om tjänsten

I rollen som assisterande rekrytering- och bemanningsassistent kommer du att arbeta parallellt med våra härliga energiknippen i rekryterings- och bemanningsteamet.

Din vardag är varierande och består till stor del av att assistera vår leveransavdelning med att stötta upp där det behövs. Du kommer bland annat att hjälpa till att sortera i annonser, boka in intervjuer till våra rekryterare och hålla i egna rekryteringsprocesser. Vidare kommer du att tillsammans med teamet leverera professionella konsult- och kandidatupplevelser och bygga starka relationer med såväl konsulter och kandidater som kunder.

Att vara flexibel och prestigelös är av stor vikt i denna roll och man ska trivas med en varierande vardag där man lätt kan anpassa sig till rådande situation.

Vad kan vi erbjuda dig:

- Förståelse för kompetensbranschen
- Förståelse för hur en organisation i stark tillväxt fungerar
- Inblick i organisationen, från sälj till projektledning, ekonomi och ledning
- Goda möjligheter att skapa ett nätverk inom besöksnäringen.


Arbetsuppgifter

- Assistera vår rekryterings- och bemanningsavdelning
- Rekrytera nya stjärnor till vår personalpool
- Koordinera och schemalägga våra konsulter
- Delta vid och koordinera våra utbildningar i Carotte Academy
- Arbeta hos våra kunder tillsammans med våra konsulter


Och mycket mer…

Tjänsten passar dig som har tidigare erfarenhet inom service, har viss administrativ erfarenhet och vill ta ett nästa kliv i karriären.

Vi söker dig som

- Brinner för service och kvalitet
- Har administrativ erfarenhet
- Har erfarenhet från servering/restaurangbranschen
- Är en social stjärna som har lätt för att ta kontakt med människor
- Har en positiv attityd, är ödmjuk och prestigelös, en förebild helt enkelt
- Är flexibel gällande arbetstider
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska


I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. För att trivas i rollen tror vi att du är en riktig teamplayer. Du gillar när det är full fart, ger inte upp när det känns motigt och du blir lite extra glad när du fått bidra till att ha satt ytterligare en person i jobb

Välkommen med din ansökan!

Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Har du några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare . Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt med CV och personligt brev.

Start: Enligt överenskommelse
Placering: Stockholm

Ansök nu

Driftchef till Carotte Housekeeping

Arbetsledare, städ/Städledare
Läs mer Maj 23
OM OSS

Carotte är en av Sveriges snabbast växande företagsgrupper inom Facility Services med fokus på möten & upplevelser. Med nyskapande catering, restaurang, event, bemanning, kontorsservice & lokalvård skapar vi attraktiva arbetsplatser och evenemang. Carotte har kunder över hela Sverige och lokala kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö & snart i Jönköping.

Carotte Housekeeping är idag ett av de snabbast växande bolagen inom koncernen. För oss handlar Housekeeping om kontorsstäd med det lilla extra. Vi levererar kvalitativ städ och med stort fokus på god kontorshygien. Vi arbetar idag med ett stort antal kunder som efterfrågar denna typen av tjänster samtidigt som vi ser ett stort behov på marknaden av ett högkvalitativt städbolag. Vår vision är att höja kvalitén inom branschen och leverera en förstklassig Housekeeping till företagskunder. Vi söker nu en driftchef till region Stockholm.

OM TJÄNSTEN

Huvudansvar

I rollen som driftchef får du en bred och varierande roll. Du ansvarar för att leda organisationen med fokus på tillväxt, kvalité, service och trivsel bland medarbetarna. Vår säljavdelning ansvarar för att boka in möten med såväl nya som befintliga kunder. I arbetsuppgifterna ingår rekrytering och bemanning av vår housekeeping-personal. Du arbetar nära bolagets VD, som har gedigen erfarenhet från branschen.

Arbetsuppgifter

- Rekrytering, upplärning och uppföljning av Housekeepers
- Bemanning och frånvarohantering
- Personaladministration (anställningsavtal, schemaläggning, tidsredovisning, löneunderlag, APT, årliga medarbetarsamtal)
- Starta upp nya kunduppdrag och hantera extrauppdrag
- Kvalitetskontroller och kundmöten
- Merförsäljning
- Inköp och underhåll av städutrustning och material
- Resultatanalys




VI SÖKER DIG SOM

- Är affärsorienterad, serviceminded och nytänkande
- Erfarenhet av att arbete som ledare inom städbranschen
- Goda ledaregenskaper
- Arbetat operativt inom Housekeeping
- Har erfarenhet av administrativt arbete



ÖVRIG INFORMATION

Välkommen med din ansökan genom att klicka på skicka ansökan. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla mig på rekrytering@carotte.se.

Ansök nu

Produktionsledare till Carotte Catering

Eventproducent
Läs mer Maj 23
OM VÅR KUND

Carotte är en av Sveriges snabbast växande företagsgrupper inom Facility Services med fokus på möten & upplevelser. Med nyskapande catering, restaurang, event, bemanning, kontorsservice & lokalvård skapar vi attraktiva arbetsplatser och evenemang. Carotte har kontor i Stockholm, Göteborg & Malmö och kunder över hela Sverige.

Carotte Catering grundades 1982 och har sedan dess levererat kvalitativ catering i Stockholm. Med en stor dos kärlek och passion lagas all mat från grunden i Frihamnen och levereras till kunder över hela Stockholm. Utöver cateringverksamheten har Carotte fem restauranger. Som Stockholms största kvalitetscateringbolag är tempot ofta högt och visionerna stora. Under året planerar vi att öppna ytterligare ett antal restaurangenheter och cateringkök.

OM TJÄNSTEN
I rollen som produktionsledare kommer du ha en bred och viktig roll. Du är projektledarnas högra hand och länken mellan köket och våra kunder. I ditt arbete har du daglig kundkontakt via telefon, mail och chatt. Dessutom har du ansvar för egna kunder, från beställning till genomförande. Hantering av diverse administrativa arbetsuppgifter är en stor del av arbetet. Här trivs du som vill arbeta i en snabbt växande koncern och är redo att kavla upp ärmarna när det behövs.

Tjänsten är heltid med start i augusti. Du kommer arbeta på vårt huvudkontor på Sandhamnsgatan. Arbetet är primärt förlagt vardagar under kontorstid, men arbete kan tillkomma vid enstaka lördagar.

ARBETSUPPGIFTER

Ta emot beställningar via telefon och mejl

Boka bud, skriva matskyltar och andra administrativa uppgifter

Vara projektledarnas högra hand

Bearbeta och ha daglig kunddialog med befintliga kunder

Dagliga avstämningar med köket om kommande beställningar

VI SÖKER DIG SOM

Arbetar strukturerat och trivs i en koordinerande roll

Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Är självgående, ansvarstagande och en riktigt teamspelare

Har tidigare erfarenhet från liknande roll (meriterande)

Arbetat inom restaurangbranschen tidigare (meriterande)

I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. För att trivas i rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, gillar att ha mycket att göra och förstår vikten av att alltid leverera den bästa servicen till våra kunder.

OM OSS

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

ÖVRIG INFORMATION
Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor angående tjänsten? Tveka inte att mejla oss på constanze@carotte.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl!

Ansök nu

Affärsorienterad VD till Carotte Catering

Verkställande direktör
Läs mer Maj 11
Om Carotte

Carotte Concierge erbjuder kvalitativ Soft Facility Management och förvandlar våra kunders kontor och fastigheter till mötesplatser som gör skillnad och där människor vill vistas. Oavsett om det handlar om ett smakfullt event, företagsrestaurang, servicepersonal eller att leverera förstklassig catering till både vardag och fest. Våra största drivkrafter är kvalitetshöjd, kreativitet och att hålla en servicenivå som vida överträffar våra kunders förväntningar.

Carotte består idag av fem bolag, Catering, Deli, Event, Housekeeping och Staff med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Tillsammans tar vi ett helhetsgrepp om allt som har med mat, möten och service att göra hos våra kunder. Carotte Catering grundades till 1982 och har sedan dess levererat högkvalitativ catering i Stockholm. Vi har bidragit till branschens utveckling och vill fortsätta vara en stark innovatör på marknaden. I september 2022 etablerar vi Carotte Catering på Läppstiftet i Göteborg och ytterligare en stad 2023. Som ett led i detta rekryterar vi en VD som får en nyckelroll i den nya organisationen. Bolagets nuvarande VD och partner kommer börja som CFO på moderbolaget efter att den nya VD'n tillträtt.

Om tjänsten

Som VD för Carotte Catering driver du utvecklingen för ett väletablerat bolag som befinner sig i stark tillväxt. Du får en nyckelroll i bolagets nyetableringar och säkerställer bolagets affär i Stockholm, Göteborg och en ny stad 2023. Du ansvarar för en ledningsgrupp som driver den dagliga verksamheten. Ditt fokus blir att driva nya affärer och intäkter med god lönsamhet tillsammans med säljavdelningen, marknad och eventuella partnerskap. Du ingår i koncernens strategiska ledningsgrupp samtidigt som du arbetar mot egna budgetmål och ansvarar för att bolagets tillväxt och resultat. Ambitionerna för bolaget är höga och tillväxt med bibehållen kvalité är i fokus.

Dina ansvarsområden:

- Utveckla och stärka varumärket Carotte Catering
- Bidra till en positiv företagskultur på koncernnivå
- Resultat- och budgetansvar
- Ansvarig för bolagets affär
- Driva verksamheten framåt med hjälp av en väletablerad koncern
- Leda, coacha och följa upp dina medarbetare mot uppsatta mål
- Driva projekt och strategifrågor


Din profil

Du har arbetat minst 5 år i en ledande roll inom catering, event- och/eller mötesbranschen i Stockholm. Du har under dessa år ansvarat för att utveckla bolagets affärer med starkt resultatfokus. Du har förmågan att hantera stora kunder på ett professionellt och affärsmässigt sätt. Vi ser inte att du behöver vara väl bevandrad inom bokföring eller övrig administration, utan fokus är på affären och personalen. Rollen är bred och innebär såväl operativt som strategiskt arbete, vilket ställer krav på att du är handlingskraftig likväl som du kan ta ett helikopterperspektiv.

Du har hunnit bygga upp ett stort nätverk under dina år som yrkesverksam. Ofta kontaktar kunderna dig direkt med förfrågningar om uppdrag, det är dig de köper och snarare än varumärket du jobbar för. Du är affärsmässig, professionell och levererar alltid 100%. Därtill har du starka ledaregenskaper och brinner för att bygga högpresterande team.

Välkommen med din ansökan!

Denna rekrytering sker med hjälp av Carotte Staff, koncernens egna rekrytering- och bemanningsföretag. Om du har frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på oscar@carotte.se. Ansökningarna hanteras löpande så skicka in din ansökan redan idag. Vi tar inte emot ansökningar via mail!

Ansök nu

Kontorsassistent till Börsnoterat företag i Alvik (deltid)

Receptionist, telefonist
Läs mer Maj 5
Om vår kund

Vi söker en kontorsassistent med körkort under 4-6 till börsnoterat företag i Alvik. Företaget är ett internationellt bolag som genom sin digitala plattform har innoverat bilbranschen. På bara några få år har de gått från att vara en start-up till ett börsnoterat mångmiljardbolag. Deras svenska huvudkontor ligger i Alvik, precis intill tunnelbanan. Bolaget har idag kontor i över 30 länder. Kontoret präglas av en internationell arbetsmiljö som är öppen, positiv och motiverande med platta hierarkier och korta beslutsvägar.

Om tjänsten

I rollen som kontorsassistent arbetar du några dagar i veckan med varierande uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Du kommer dels att vara ansiktet utåt för bolaget och dina arbetsuppgifter innefattar bland annat ansvar för kontorets samtliga ytor, mejl- och telefonhantering samt viss administration. Du kommer även ta emot bilar som levereras till kontoret som du sedan kör ut till olika enheter.

Arbetet är 2-3 dagar i veckan under 4-6 veckor med omgående start.

Vi söker dig som har

Erfarenhet av liknande arbete, gärna inom reception eller administration

B-körkort

Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Du besitter en god social kompetens och är en skicklig kommunikatör, har lätt att skapa nya relationer, är resultatorienterad och gillar utmaningar. För att trivas och vara framgångsrik i rollen bör du vara en flexibel och prestigelös person, som trivs med en vardag i högt tempo och många kontaktytor. Du har en administrativ ådra, gillar att utveckla nya kontakter och älskar förstklassig service. Med en positiv attityd, engagemang och så finns det egentligen inga begränsningar för vad du kan uppnå i denna roll.

Om oss

Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.

Sök tjänsten genom att klicka på "Ansök här!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på constanze@carotte.se.

Ansök nu