Stockholm: Agila söker arbetsterapeut till uppdrag sept-okt, Stockholm

Hitta ansökningsinfo om jobbet Agila söker arbetsterapeut till uppdrag sept-okt, Stockholm i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet:

AGILA SÖKER ARBETSTERAPEUTER TILL STOCKHOLM
Agila söker en arbetsterapeut som är intresserad av arbete augusti-oktober inom äldreomsorg med chans till förlängning. Omfattning initialt heltid måndag-fredag men går att diskutera.
För dig som har funderat på att börja arbeta som konsult men inte riktigt vågat ta steget, hör av dig till oss för ett förutsättningslöst möte via telefon alternativt om du önskar ett möte på vårt kontor.
För vidare information om uppdragen kontakta oss på mejl: terapeut@agila.se, bifoga gärna ditt CV. Tjänsten tillsätts löpande.
Skicka in en intresseanmälan så håller vi dig uppdaterad kring uppdrag som passar just dig och dina önskemål.
VI ERBJUDER DIG
Som arbetsterapeut hos Agila har du goda lönevillkor. Utöver en hög lön är vår ambition att du som önskar flexibilitet och uppskattning ska se oss som ett alternativ till en traditionell anställning. Ett alternativ där du själv har stor möjlighet att styra över ditt arbete och tillsammans med oss hittar en arbetsplats med arbetsuppgifter som du finner utvecklande och meningsfulla.
Om du inte arbetat genom bemanningsföretag tidigare är detta inget hinder. Vår ambition är att du alltid ska få bästa service och det är vårt ansvar att förse dig med all den information du behöver i samband med ditt uppdrag. Vi hjälper också till med allt praktiskt som t.ex. resor och i vissa fall boende. Meningen är att det ska vara smidigt att ha Agila som arbetsgivare så att du kan koncentrera dig på att göra ett gott arbete på ditt uppdrag.


OM AGILA
Agila är ett av Nordens största företag inom bemanning och rekrytering till sjukvård, socialtjänst och skola. Agila bemannar landsting, kommuner och privata kunder över hela Sverige och Norge. Företaget har sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och har flera gånger blivit utsett till Gasellföretag av Dagens Industri.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Arbetsterapeut

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Arbetsterapeut.

Arbetsterapeut - SÄBO Värmdö sommaren 2022

Läs mer Jun 8
BigCare söker leg. arbetsterapeut till ett SÄBO på Värmdö med start omgående tom vecka 33. Uppdraget är på 2-4 dagar i veckan och gäller endast dagtid och vardagar.

Kvalifikationskrav

- Svenskt legitimerad arbetsterapeut.
- Två års dokumenterad yrkeserfarenhet som arbetsterapeut.
- Adekvat svenska i tal såväl som skrift.


Meriterande

- Tidigare anställning som hyr-arbetsterapeut.
- Specialisering.
Du som söker bör vara trygg i din yrkesroll samt ha lätt för att anpassa dig till nya arbetssituationer och rutiner.

Ansök nu

Arbetsterapeut 75-100% till Villa Tärnö i Farsta Strand

Läs mer Jun 1
Nu söker vi på Villa Tärnö i Farsta Strand en arbetsterapeut för tillsvidareanställning på 75-100%. Vi erbjuder utbildning och flera förmåner.

Sök tjänsten senast [22-08-31].

Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar - respekt, ansvar, enkelhet och kunskap.

Från oss till dig
Utbildning via vår egen utbildningsorganisation Lära
Förmånsportal med rabatter och erbjudanden
Coachande och stöttande chefer nära dig
Tydliga arbetssätt för att ge den bästa omsorgen till våra boende
Karriär- och utvecklingsmöjligheter
Friskvårdsbidrag, skobidrag och arbetskläder

Vi har också kollektivavtal, tjänstepension och tillhörande försäkringar.

Om rollen
Du arbetar i ett team tillsammans med fysioterapeut, sjuksköterskor och omvårdnadspersonal och er uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver.

I rollen som arbetsterapeut, hittar du tillsammans med de boende, de bästa sätten att använda sina egna förmågor i vardagen. Du stöttar och motiverar personerna att själva utveckla och bibehålla sina fysiska, kognitiva och sociala förmågor. Ofta innebär det att du gör bedömningar och anpassar vardagsmiljön. Du provar också ut och förskriver fysiska och kognitiva hjälpmedel. Du får handleda dina kollegor i rehabiliterande insatser, förhållningssätt, förflyttningsteknik mm. Ofta har du även kontakt med de boendes närstående.

Om Villa Tärnö
Villa Tärnö är ett modernt boende i Farsta Strand i södra Stockholm med närhet till både natur och service. Villa Tärnö består av 75 lägenheter uppdelade på 4 våningar med två enheter per våning, med 9 till 10 platser per enhet. Verksamheten har 9 platser för boende med somatiska sjukdomar och 66 platser med inriktning kognitiva sjukdomar. Vi erbjuder en individuellt anpassad omsorg med hjärta, integritet och valfrihet. Stort fokus läggs på aktiviteter för våra boende. Vi har ett uttalat hälsotema med egen rehab personal och personlig tränare som kommer på besök samt eget gym.

Demenscertifiering: Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Demensakademin (https://www.vardaga.se/var-aldreomsorg/demens/).
Fast schema
Ung Omsorg: Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg (https://www.vardaga.se/var-aldreomsorg/ung-omsorg-pa-vara-boenden/). Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14-18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter tillsammans med oss som arbetar här, för att sätta guldkant på tillvaron för de boende.
Gruppchefer: Du har en chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska.
Djur i omsorgen: Här arbetar vi med djur i vården och vi har regelbundna besök av terapidjur.

Din erfarenhet och kunskap
Vi tror att du som söker dig till oss:

lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg.

- tycker mycket om att möta människor i olika situationer.
- är självständig, kan göra egna bedömningar och fatta beslut och vågar tänka själv.
- har ett pedagogiskt förhållningssätt och tycker om att jobba i team samt stötta kollegor


Du är legitimerad arbetsterapeut och vi ser gärna att du har några års erfarenhet av äldreomsorg. Du har god datorvana och erfarenhet av dokumentation. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav.

Övrigt
Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning
Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse
Sista ansökningsdag: 22-08-31
Har du frågor? Kontakta gärna: daniel.mars@vardaga.se

Observera att det inte går att ansöka via E-post.
Facklig kontakt: Akademikerförbunden (företräds av Akademikerförbundet SSR) Tfn: 08-617 44 00.

Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här (https://vardaga.teamtailor.com/).

Ansökan
Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande.

Om du blir kallad till intervju kommer du att behöva uppvisa ett vaccinationsintyg för covid-19. Detta krav har vi för att minimera risken för våra äldre kunder/omsorgstagare eller medarbetare som tillhör en riskgrupp. Har du istället ett intyg som styrker att du ej kan vaccinera dig på grund av medicinska skäl behöver du kunna uppvisa ett sådant vid intervjun.

På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se (http://www.vardaga.se)

Ansök nu

Arbetsterapeut - äldreboende Söderort sommaren 2022

Läs mer Maj 27
BigCare söker leg. Arbetsterapeut till ett äldreboende i Söderort under veckorna 25-37.
Uppdragsbeskrivning: Sedvanligt arbete för arbetsterapeut inom äldreomsorg. Boendet har 7 avdelningar med både korttidsboenden och permanenta platser, somatisk och demens. Nära samarbete med FT och SSK. Utbildning och stöd till arbetsgrupperna samt att finnas till stöd för anhöriga.
Arbetstider/schema: mån-fre
Omfattning: 75-100%

Kvalifikationskrav

- Svenskt legitimerad arbetsterapeut.
- Två års dokumenterad yrkeserfarenhet som arbetsterapeut.
- Adekvat svenska i tal såväl som skrift.


Meriterande

- Tidigare anställning som hyr-arbetsterapeut.
- Kunskaper i SafeDoc
- Specialisering.
Du som söker bör vara trygg i din yrkesroll samt ha lätt för att anpassa dig till nya arbetssituationer och rutiner.

Ansök nu

Arbetsterapeut - Mobilt team södra Stockholm

Läs mer Maj 12
BigCare söker en leg. arbetsterapeut till ett mobilt team inom LSS i södra Stockholm med start omgående tom v.35. Uppdraget är på 3 dagar i veckan (8h pass) fördelat över mån-fre. Du arbetar tillsamman med 2 SSK i team med 8 enheter varav 4 av enheterna vänder sig till barn. Huvudkontor finns i Älvsjö men enheterna är fördelade i Nynäshamn och Södertälje. Bill finns att tillgå från kontoret. Arbetsuppgifterna innebär b.la bedömningar på plats, kontakt med habilitering och hjälpmedelscentraler, mycket samordning, instruera personal samt genomföra uppföljningar.

Kvalifikationskrav

- Svenskt legitimerad arbetsterapeut.
- Två års dokumenterad yrkeserfarenhet som arbetsterapeut.
- Körkort
- Adekvat svenska i tal såväl som skrift.


Meriterande

- Tidigare anställning som hyr-arbetsterapeut.
- Tidigare erfarenhet av SafeDoc
- Specialisering.
Du som söker bör vara trygg i din yrkesroll samt ha lätt för att anpassa dig till nya arbetssituationer och rutiner.

Ansök nu

Arbetsterapeut

Läs mer Maj 10
Välkommen till en värderingsstyrd organisation

Attendo Sabbatsbergsbyn är ett särskilt boende med 106 lägenheter fördelade på 11 avdelningar på tre hus. 9 avdelningar är gruppboende för de som har en utredd demenssjukdom och 2 avdelningar är för de som av fysiska skäl är i behov av vård och omsorg dygnet runt. Attendo Sabbatsbergsbyn är ett boende i Stockholms innerstad mellan S:t Eriksplan och Odenplan.
Vill du tillhöra ett kompetent team som tar hand om varandra och där gott samarbete är en självklarhet? Tycker du om en verksamhet där man får vara med och påverka och ta egna initiativ till förändring? Då kan detta vara arbetsplatsen för dig!

Vi söker dig som är legitimerad Arbetsterapeut och som brinner för att arbeta med äldre. Du har lätt för att samarbeta med olika yrkeskategorier, en god pedagogisk förmåga och ett gott bemötande gentemot kund, närstående och medarbetare. Att handleda och ge instruktioner till medarbetare är en naturlig del i ditt arbete. Datavana och goda kunskaper i svenska språket är ett krav (dokumentationskrav).

I tjänsten som Arbetsterapeut ingår att både självständigt och tillsammans med övriga professioner ansvara för bedömningar, hjälpmedelsförskrivning, fallprevention samt att handleda och utbilda omvårdnadspersonal. I arbetsuppgifterna ingår även uppföljning och utvärdering av insatta åtgärder, att delta i kvalitetsarbetet på enheterna, samtal med närstående samt att stötta och hjälpa medarbetarna att planera för aktiviteter med de boende.

Du kommer att ha ett självständigt och omväxlande arbete i nära samarbete med kollegor i teamet där du ges stor frihet att utforma din egen agenda och lägga upp arbetet för dagen.

75-100% dagtid mån-fre

Tillsvidare tjänst

Vi erbjuder:

Trivsam och god arbetsmiljö
Attendo Academy - med ett gediget kursutbud
Utvecklingsmöjlighet och karriär
Möjligheter att påverka verksamheten
Coachande och stöttande chefer
Friskvårdsbidrag och förmåner
Kollektivavtal

Du blir en nyckelperson

Vi söker dig som är legitimerad Arbetsterapeut och har ett intresse för äldreomsorgen. Erfarenhet av liknande arbete är meriterande men inget krav. Som person är du ansvarstagande, självständig och ödmjuk med förmågan att prioritera och leda andra.

Stor vikt läggs vid personliga egenskaper

Som Arbetsterapeut i Attendo är du betydelsefull, din kunskap och kompetens värdesätts högt. Du är en del av laget som arbetar för att stärka individen.

För att trivas hos oss är det viktigt att du delar våra värderingar Engagemang - Kompetens och Omtanke. För tjänsten gäller att du är intresserad, sätter laget före jaget och har en vilja att utvecklas och utveckla.

Varmt välkommen med din ansökan

Om Attendo

Attendo är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 24 000 medarbetare. Mångfald värderas högt, vårt arbete ska stärka individen och vi arbetar för att ge utmärkt service både till våra kunder och kollegor. Attendo verkar i en platt organisation och är en trygg arbetsgivare, med kollektivavtal, avtalsförsäkringar och det finns stora möjligheter att göra karriär.

Vi går igenom ansökningarna löpande.

Före erbjudande om anställning ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas tillsammans med giltig fotolegitimation.

Vi har även krav på vaccination mot covid-19 och kommer att kontrollera vaccinationsbevis innan anställning.

Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch!

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Agila Service AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Agila Service AB .

Administrativ Koordinator

Backofficepersonal
Läs mer Jun 8
Nu söker vi en administrativ Koordinator - Är du i början av din karriär, strukturerad och tycker om att ge grym service? Bemöter din omgivning med ett leende och den första att hjälpa till när en kollega ber om hjälp? Då är du rätt person att söka denna tjänst!

Som Koordinator på Agila ingår du i ett team om sju personer vars huvuduppgift är att avlasta de operativa bolagen med löpande bemanningsadministration. Arbetsuppgifterna omfattar allt ifrån att uppdatera vårt CRM-system med behov från våra uppdragsgivare till att paketera konsultens uppdrag genom att boka resan och boendet. Däremellan bistår du med all tänkbar service både till kollegor på Agila men också till våra kunder och konsulter.

Det roligaste med tjänsten är variationen av arbetsuppgifter och att få finnas till som en hjälpande hand till alla kollegor på Agila!" - Emelie



Vi erbjuder dig en arbetsplats som är övertygad att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare. Du ingår i ett team där du ständigt utmanas att bli bättre och som präglas av en socialkultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Du får en gedigen introduktion som hjälper dig att lyckas i din roll.



Vi söker dig som är i början av din karriär

- Du har exempelvis arbetat extra under studier med reception, administration, service eller liknade.
- Har vana av att arbeta med telefon och mail som främsta arbetsverktyg
- God systemvana och behärskar det svenska språket




Som person är du handlingskraftig, noggrann och kan arbeta självständigt. Du trivs i samarbete med andra och är trygg med att ge service i person.


Övrigt

Start: Augusti

Plats: Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning



Vi ser fram emot din ansöka! Vid frågor om tjänsten kontakta HR/Rekryteringsansvarig Isabella Sundelin på telefon 076-003 64 55.

Ansök nu

Operativ Teamchef till Agila / Konsultchef

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Jun 8
Agila är inne i en expansionsfas och vi letar nu efter dig som är redo att ta nästa steg i karriären i en coachande och ledande roll!

Du trivs i det operativa arbetet och har erfarenhet i att coacha och utveckla medarbetare. Nu vill du vara en del av ett team där du är en bidragande faktor till att ni når framgång.

Som medarbetare hos oss bidrar du till att göra skillnad. De bokning vi skapar hjälper samhället med kompetens där den behövs som bäst. Du kommer att representera ett bolag som sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och som flera gånger blivit utsedd till Gasellföretag av Dagens Industri.

Vi är övertygade om att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats som präglas av en social kultur där alla jobbar för att skapa en stark gemenskap. Du får en gedigen introduktion som inleds med en Konsultcheftjänst för att lära dig Agila och vårt sätt att arbeta. Din individuella utvecklingsplan har som mål att förbereda dig för en teamcheftjänst.

Du är trygg i dig själv, arbetar målinriktat och har lätt att identifiera medarbetarnas styrkor. Din drivkraft och engagemang är synligt för verksamheten vilket skapar arbetsglädje och ett gott samarbetsklimat.

Vi söker dig som har erfarenhet av bemanning/rekryteringsbranschen, samt ett intresse för människor och ledarskap. Du har arbetat som teamleader eller motsvarande, alternativt arbetat som konsultchef i 3-5 år och nu är redo att ta dig an ett eget team. Din utbildningsbakgrund är inom HR, ekonomi, entreprenörskap, försäljning eller likartat.

För att skapa framgång och trivas i tjänsten känner du igen dig i nedan:

- Du har god självkännedom och vågar vara dig själv.
- God kommunikationsförmåga där tydlig målbild står i fokus.


- Leder ditt team målinriktad med fokus på att skapa resultat på kort och lång sikt.
- Du attraherar, utvecklar talanger tar hänsyn till mångfald.
- Motiverar genom involvering, tydlighet, förtroende och utvecklande återkoppling.


Agila är ett av Nordens största företag för vårdbemanning och rekrytering inom hälsa, sjukvård, social omsorg och skola. Vi bemannar regioner, kommuner och privata kunder över hela Sverige och Norge. Med specialistkunskap, väl utarbetade rutiner och omfattande behörighetskontroller matchar vi våra kunder kravprofiler med rätt kompetens gällande vårdbemanning, socionombemanning och lärarbemanning.

Övrigt:

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning



Vid frågor om tjänsten kontakta HR-chef Karin Juhlin på telefon 073-525 88 55.

Sökord: bemanning, rekrytering, rekryterare, sälj, säljare, försäljning, konsultchef, account manager,

Ansök nu

Relationsbyggande Konsultchef / Consultant Manager

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Maj 23
Är du en driven relationsbyggare som vill arbeta i en bred roll där du bidrar till att göra skillnad? Agila erbjuder en arbetsplats med starkt engagemang, gemenskap och goda möjligheter att växa med oss som företag!

Hos oss hjälper du samhället med kompetens där den behövs som bäst genom varje bokning du skapar. Dessutom blir du vårt ansikte utåt och får representera ett bolag som sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och som flera gånger blivit utsedd till Gasellföretag av Dagens Industri.

Agila är ett av Nordens största företag för vårdbemanning och rekrytering inom hälsa, sjukvård, social omsorg och skola. Vi bemannar regioner, kommuner och privata kunder över hela Sverige och Norge. Med specialistkunskap, väl utarbetade rutiner och omfattande behörighetskontroller matchar vi våra kunder kravprofiler med rätt kompetens gällande vårdbemanning, socionombemanning och lärarbemanning.

OM TJÄNSTEN

Som Konsultchef ingår du i ett team där du ständigt utmanas att bli bättre och där du är med och driver pågående utveckling. Hur du planerar dina arbetsdagar är mycket upp till dig, även om det självklart sker med stöd i form av riktlinjer, system och support. Du kan likna det vid att driva ditt eget företag i företaget.

Du arbetar med uppsökande rekrytering, där du bygger och utvecklar dina egna konsult-och kundrelationer. Inledningsvis handlar det mycket om att skapa nya kontakter och bygga upp relationer. Därefter att vårda långsiktiga relationer och fördjupa samarbeten.

Vi söker dig som vill arbeta som en samarbetspartner till både våra konsulter och kunder. Vi inkluderar dig i att utforma en tydlig målbild för att snabbt nå resultat och utveckling.

Vi erbjuder dig en arbetsplats som präglas av en social kultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Nu drar vi snart i gång ett genomarbetat onboardingprogram där du får verktyg och coaching av våra seniora mentorer för att lyckas i tjänsten som vår nästa Konsultchef. Vi är övertygade om att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare.

VEM ÄR DU?

Avslutad utbildning inom försäljning, HR, ekonomi, entreprenörskap eller liknande.

Alternativt har du några års arbetslivserfarenhet inom försäljning och research

gärna inom rekrytering eller bemanningsbranschen.

Du har goda kunskaper i svenska då det behövs för att du ska kunna utföra dina arbetsuppgifter.



Vi söker dig som är orädd och vågar utmana dig själv. Du är målfokuserad och beredd att kämpa för att komma dit du vill. Därtill har du ett intresse för att göra affärer och att etablera goda relationer med dina konsulter och kunder. Du är bra på att lyssna och att förstå andra människor. Avslutningsvis har du koll på dina styrkor samtidigt som du är ödmjuk inför dina utvecklingsområden.

Övrigt:

Start: Augusti

Plats: Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Vid frågor om tjänsten kontakta HR/Rekryteringsansvarig Isabella Sundelin på telefon 076-003 64 55. Vi ser mycket fram mot att ta del av din ansökan!

Ansök nu

Operativ Teamchef till Agila / Konsultchef

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Maj 9
Agila är inne i en expansionsfas och vi letar nu efter dig som är redo att ta nästa steg i karriären i en coachande och ledande roll!

Du trivs i det operativa arbetet och har erfarenhet i att coacha och utveckla medarbetare. Nu vill du vara en del av ett team där du är en bidragande faktor till att ni når framgång.

Som medarbetare hos oss bidrar du till att göra skillnad. De bokning vi skapar hjälper samhället med kompetens där den behövs som bäst. Du kommer att representera ett bolag som sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och som flera gånger blivit utsedd till Gasellföretag av Dagens Industri.

Vi är övertygade om att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats som präglas av en social kultur där alla jobbar för att skapa en stark gemenskap. Du får en gedigen introduktion som inleds med en Konsultcheftjänst för att lära dig Agila och vårt sätt att arbeta. Din individuella utvecklingsplan har som mål att förbereda dig för en teamcheftjänst.

Du är trygg i dig själv, arbetar målinriktat och har lätt att identifiera medarbetarnas styrkor. Din drivkraft och engagemang är synligt för verksamheten vilket skapar arbetsglädje och ett gott samarbetsklimat.

Vi söker dig som har erfarenhet av bemanning/rekryteringsbranschen, samt ett intresse för människor och ledarskap. Du har arbetat som teamleader eller motsvarande, alternativt arbetat som konsultchef i 3-5 år och nu är redo att ta dig an ett eget team. Din utbildningsbakgrund är inom HR, ekonomi, entreprenörskap, försäljning eller likartat.

För att skapa framgång och trivas i tjänsten känner du igen dig i nedan:

- Du har god självkännedom och vågar vara dig själv.
- God kommunikationsförmåga där tydlig målbild står i fokus.


- Leder ditt team målinriktad med fokus på att skapa resultat på kort och lång sikt.
- Du attraherar, utvecklar talanger tar hänsyn till mångfald.
- Motiverar genom involvering, tydlighet, förtroende och utvecklande återkoppling.


Agila är ett av Nordens största företag för vårdbemanning och rekrytering inom hälsa, sjukvård, social omsorg och skola. Vi bemannar regioner, kommuner och privata kunder över hela Sverige och Norge. Med specialistkunskap, väl utarbetade rutiner och omfattande behörighetskontroller matchar vi våra kunder kravprofiler med rätt kompetens gällande vårdbemanning, socionombemanning och lärarbemanning.

Övrigt:

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning



Vid frågor om tjänsten kontakta HR-chef Karin Juhlin på telefon 073-525 88 55.

Sökord: bemanning, rekrytering, rekryterare, sälj, säljare, försäljning, konsultchef, account manager,

Ansök nu

“Full-stack”-utvecklare till nytt projekt med de senaste teknikerna

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Maj 4
REACTIVE JAVA, KAFKA, KUBERNETES, MICRO SERVICES, REACT & TYPESCRIPT - LÅTER DET SOM NÅGOT FÖR DIG?

Har du ett brinnande intresse för utveckling och vill vara med i ett helt nytt projekt som använder sig av de absolut senaste teknikerna? Har du dessutom erfarenhet av att ha arbetat som fullstack-utvecklare med Java och React? Då kan detta vara tjänsten för dig! Agila utökar nu sitt utvecklingsteam med en ny utvecklare som brinner för utveckling. I denna roll arbetar du i ett tätt samarbete med erfarna kollegor och grundare av Agila.

FÖRETAGET

Agila är ett företag med mycket energi, härlig stämning och teamet går alltid går före jaget. Stämningen på kontoret är starkt förknippad med gemenskap, positivitet samt stark framåtanda. Här får du möjlighet att komma in på ett växande företag som samtidigt gör skillnad för samhället. Agila har sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och flera gånger blivit utsedd till Gasellföretag av Dagens Industri. På Agila är vi övertygade om att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare.

Som utvecklare på Agila erbjuds du:

- Vara med i ett spännande nytt projekt!
- Använda dig av de absolut senaste teknikerna och bygga Microservices med Java 17, Spring WebFlux/Project Reactor, R2DBC, Postgre, Kafka, Debezium, Kubernetes mm.
- Bygga frontend med Typescript, Webpack, React, Micro Frontends.
- Vara en del av ett litet, starkt och erfaret team där du får stöd, möjlighet att påverka och stora möjligheter till personlig utveckling
- Bra förmåner såsom friskvårdsbidrag, pension etc
- En härlig arbetsplats med högt i tak där alla röster blir hörda
- Stora utvecklingsmöjligheter
- Frihet under ansvar


ARBETSUPPGIFTER

Som utvecklare på Agila kommer du tillhöra ett team som i dagsläget består av tre utvecklare och projektägaren. Du kommer arbeta tätt med ditt team och vara drivande av utveckling av funktionsområden och känna att du tillsammans med oss andra äger plattformen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att utveckla företagets helt nya affärssystem - Reloaded. Du kommer skriva mycket kod med stor vikt på automatiska tester och även produktionssätta och gemensamt med teamet sköta övervakning. Det finns en stor backlogg med nya tankar och idéer för systemet som alla är ivriga att förverkliga.

PROJEKTET

Agilas affärssystem är ytterst kritiskt och anva?nds för allt inom fo?retaget. Det har blivit dags dags att ta ett decennium av la?rdomar och go?ra om det fra?n grunden.

Hur jobbar vi?

Projektet som är relativt nystartat har pa?ga?tt under na?gra ma?nader och hittills har arkitekturen satts och grunden byggts.

Vi använder:

- Java 17 med Spring Boot, Webflux och Reactor.
- Postgre (med R2DBC).
- Terraform
- Amazon AWS
- Kubernetes
- Helm Charts
- Docker
- Kafka
- Debezium
- Typescript
- React
- NPM, Webpack.
- Bitbucket, Git, Confluence, JIRA.


VEM ÄR DU?

Vi ser gärna att du har minst 3 a?rs arbetslivserfarenhet och har arbetat professionellt med utveckling av mikrotjänster med REST-APIer i Java/Spring samt frontend i React. Vi fäster oerho?rt stor vikt vid dig som person. Vi letar efter dig som brinner fo?r utveckling och a?r ivrig att la?ra dig mer om nya tekniker, ba?de av kollegor och fra?n problemlösning. Hos Agila fa?r du chans att jobba med de senaste teknikerna med stor bredd, sa? ett stort intresse av all form av utveckling a?r ett krav. Hos oss har du chans att utvecklas som sa?väl "full stack"-utvecklare som devops.

En förändama?let relevant utbildning a?r starkt meriterande och erfarenhet av Java, Spring, och React är ett krav. Om du jobbat med Docker, Kubernetes, AWS är det meriterande. Vi ser helst att du kommit i kontakt med funktionella programmeringskoncept i t.ex. Java, Scala eller andra spra?k.

Som person ser vi att du har följande egenskaper:

- Problemlösande
- Flexibel
- Samarbetsförmåga
- Initiativtagande


Övrig information

- Start omgående eller efter överenskommelse
- Omfattning: Heltid
- Placering: Stockholm


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök nu

Konsultchef till ett av Sveriges största vårdbemanningsföretag!

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Apr 11
Vill du bidra till att göra skillnad? Vill du bli en del av ett företag som präglas av en social kultur? Du har nu möjlighet att vara med på vår tillväxtresa!

Hos oss hjälper du samhället med kompetens där den behövs som bäst genom varje bokning du skapar. Dessutom blir du vårt ansikte utåt och får representera ett bolag som sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och som flera gånger blivit utsedd till Gasellföretag av Dagens Industri.

Agila är ett av Sveriges största företag för vårdbemanning och rekrytering inom hälsa, sjukvård, social omsorg och skola. Vi bemannar regioner, kommuner och privata kunder över hela Sverige och även Norge. Med specialistkunskap, väl utarbetade rutiner och omfattande behörighetskontroller matchar vi våra kunder kravprofiler med rätt kompetens gällande vårdbemanning, socionombemanning och lärarbemanning.

OM TJÄNSTEN

Som Konsultchef ingår du i ett team där du ständigt utmanas att bli bättre och där du är med och driver pågående utveckling. Hur du planerar dina arbetsdagar är mycket upp till dig, även om det självklart sker med stöd i form av riktlinjer, system och support. Du kan likna det vid att driva ditt eget företag i företaget.

Du arbetar med uppsökande rekrytering, där du bygger och utvecklar dina egna konsult-och kundrelationer. Inledningsvis handlar det mycket om att skapa nya kontakter och bygga upp relationer. Därefter att vårda långsiktiga relationer och fördjupa samarbeten.

Vi söker dig som vill arbeta som en samarbetspartner till både våra konsulter och kunder. Vi inkluderar dig i att utforma en tydlig målbild för att snabbt nå resultat och utveckling.

Vi erbjuder dig en arbetsplats som präglas av en social kultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Nu drar vi snart i gång ett genomarbetat onboarding program där du får verktyg och coaching av våra seniora mentorer för att lyckas i tjänsten som vår nästa Konsultchef. Vi är övertygade om att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare.

VEM ÄR DU?

Avslutad utbildning inom HR, ekonomi, entreprenörskap eller liknande.

Alternativt har du några års arbetslivserfarenhet inom försäljning och research

gärna inom rekrytering eller bemanningsbranschen.

Du har goda kunskaper i svenska då det behövs för att du ska kunna utföra dina arbetsuppgifter.



Vi söker dig som är orädd och vågar utmana dig själv. Du är målfokuserad och beredd att kämpa för att komma dit du vill. Därtill har du ett intresse för att göra affärer och att etablera goda relationer med dina konsulter och kunder. Du är bra på att lyssna och att förstå andra människor. Avslutningsvis har du koll på dina styrkor samtidigt som du är ödmjuk inför dina utvecklingsområden.

Övrigt:

Start: Omgående

Plats: Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Vid frågor om tjänsten kontakta Rekryterare Isabella Sundelin på telefon 076-003 64 55. Vi ser mycket fram mot att ta del av din ansökan!

Ansök nu