Stockholm: Agila söker fysioterapeut till höstuppdrag aug-okt, Stockholm

Hitta ansökningsinfo om jobbet Agila söker fysioterapeut till höstuppdrag aug-okt, Stockholm i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet:

AGILA SÖKER FYSIOTERAPEUTER TILL STOCKHOLM
Agila söker en fysioterapeut som är intresserad av arbete under augusti-oktober med chans till förlängning. Uppdraget innefattar äldreomsorg. Omfattning initialt heltid måndag-fredag.
För vidare information om uppdragen kontakta oss på mejl: terapeut@agila.se, bifoga gärna ditt CV. Tjänsten tillsätts löpande.
Skicka in en intresseanmälan så håller vi dig uppdaterad kring uppdrag som passar just dig och dina önskemål.
VI ERBJUDER DIG
Som fysioterapeut hos Agila har du goda lönevillkor. Utöver en hög lön är vår ambition att du som önskar flexibilitet och uppskattning ska se oss som ett alternativ till en traditionell anställning. Ett alternativ där du själv har stor möjlighet att styra över ditt arbete och tillsammans med oss hittar en arbetsplats med arbetsuppgifter som du finner utvecklande och meningsfulla.
Om du inte arbetat genom bemanningsföretag tidigare är detta inget hinder. Vår ambition är att du alltid ska få bästa service och det är vårt ansvar att förse dig med all den information du behöver i samband med ditt uppdrag. Vi hjälper också till med allt praktiskt som t.ex. resor och i vissa fall boende. Meningen är att det ska vara smidigt att ha Agila som arbetsgivare så att du kan koncentrera dig på att göra ett gott arbete på ditt uppdrag.
OM AGILA
Agila är ett av Nordens största företag inom bemanning och rekrytering till sjukvård, socialtjänst och skola. Agila bemannar landsting, kommuner och privata kunder över hela Sverige och Norge. Företaget har sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och har flera gånger blivit utsett till Gasellföretag av Dagens Industri.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Fysioterapeut/Sjukgymnast

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Fysioterapeut/Sjukgymnast.

Fysioterapeut sökes till Krys vårdcentral Hornstull

Läs mer Jun 15
I takt med att Kry fortsätter växa söker vi en fysioterapeut till vår vårdcentral Hornstull i Stockholm! Här får du chansen att tillsammans med oss bidra till att utveckla primärvården. Att arbeta på en digifysisk vårdcentral är ett nytt sätt att jobba med primärvård och därför blir du en viktig del i utvecklingen av digifysisk fysioterpi. Vi söker nu dig som vill vara med från start och skapa en positiv och inspirerande arbetsplats med tydligt patientfokus!

Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter där du har möjlighet att möta och rådge många patienter på mottagningen. Hos oss erbjuds du möjlighet att arbeta på vår fysiska vårdcentral såväl som i vår digitala tjänst. Du kommer att tillhöra ett kompetensstarkt team som bland annat består av specialister i allmänmedicin, läkare, distriktssköterskor, psykologer, rehabkoordinatorer, sjuksköterskor samt undersköterskor.

Utöver ovanstående innebär tjänsten även följande:

- Delaktighet - återkommande träffar och evenemang där du får lära känna dina fysiterapeutkollegor runt om i landet och vara med och påverka fysioterapiarbetet på Kry. Verksamheten leds av erfarna fysioterapeuter som förser dig med stöd i form av riktlinjer, behandlingsmaterial och kontinuerlig handledning samt vidareutbildning.

- Möjlighet att vara med och bidra till en markant ökad tillgänglighet till fysioterapeutisk behandling.



Kvalifikationer och egenskaper
- Du är legitimerad fysioterapeut.

- Har 3 års arbetslivserfarenhet av arbete inom primärvården.

- Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.

- Vidareutbildning är meriterande.

- Erfarenhet av att arbeta med digital möten och e-hälsa



Som person är du trygg i din arbetsroll, du arbetar evidensbaserat samt värnar om att sätta patienten först. Du har en hög servicekänsla och är professionell i ditt bemötande. Utöver detta, har du god samarbetsförmåga och är lyhörd mot både kollegor och patienter. Vidare är du flexibel och trivs i en roll där du uppmuntras ta initiativ. Slutligen säkerställer och prioriterar du alltid att ge en hög medicinsk kvalitet i ditt arbete.

Vi erbjuder

- En vårdcentral som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet.

- Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen: verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer.

- En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala vård genom feedback och idéer till våra verksamhetsutvecklare och vårt tekniska team.

- Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall.

- Chans till egen kompetensutveckling.

- En möjlighet att arbeta på vår fysiska vårdcentral såväl som i vår digitala tjänst.



Övrig information

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Vårdcentralen, Hornstull, Hornsgatan 133, 117 28 Hornstull.
Omfattning: Heltid tillsvidareanställning
Arbetstider: Sedvanliga arbetstider för vårdcentral, kvälls- och helgarbete kan förekomma
Lön: Enligt överenskommelse

Om Kry
Kry är en av de snabbast växande aktörerna inom primärvård i Sverige. Men vi skiljer oss från mängden på fler sätt än så. Hos oss är innovation ett ledord, och genom att utmana status quo driver vi en utveckling som gör högkvalitativ, modern vård mer tillgänglig för alla. Allt vi gör är utformat efter hur människor faktiskt lever sina liv idag. Genom att bygga vårdmottagningar med fokus på patienternas behov, anställa enastående vårdpersonal och se till att de trivs, samt utveckla teknik som gör det enklare att få - och ge - vård, revolutionerar vi sjukvården och skapar verklig förändring i människors liv.

Kry lyder under Socialstyrelsens föreskrifter samt IVO:s tillsyn och omfattas bl.a. av hälso- och sjukvårdslagen, personuppgiftslagen, patientdatalagen och patientsäkerhetslagen. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida (https://www.kry.se/jobba-hos-oss/).

Kontakt

Låter detta intressant? Skicka in din ansökan här. Vid frågor vänligen kontakta edwin.andersson@kry.se eller klicka här (https://www.kry.se/for-kliniker/) för att läsa mer om hur det är att arbeta som vårdpersonal hos oss!

Ansök nu

Fysioterapeut - äldreboende Söderort sommaren 2022

Läs mer Maj 27
BigCare leg.fysioterapeut till ett äldreboende i Stockholms söderort veckorna 22-37.
Uppdragsbeskrivning: Sedvanligt arbete för fysioterapeut inom äldreomsorg. Boendet har 7 avdelningar med både korttidsboenden och permanenta platser, somatisk och demens. Du har ett nära samarbete med AT och SSK. Utbildning och stöd till arbetsgrupperna samt att finnas till stöd för anhöriga.
Arbetstider/schema: mån-fre
Omfattning: 75-100%

Kvalifikationskrav

- Svenskt legitimerad arbetsterapeut.
- Två års dokumenterad yrkeserfarenhet som arbetsterapeut.
- Adekvat svenska i tal såväl som skrift.


Meriterande

- Tidigare anställning som hyr-arbetsterapeut.
- Kunskaper i SafeDoc
- Specialisering.
Du som söker bör vara trygg i din yrkesroll samt ha lätt för att anpassa dig till nya arbetssituationer och rutiner.

Ansök nu

Fysioterapeut sökes till Krys vårdcentral Haga

Läs mer Maj 10
I takt med att Kry fortsätter växa söker vi en fysioterapeut till vår vårdcentral Haga i Stockholm! Här får du chansen att tillsammans med oss bidra till att utveckla primärvården. Att arbeta på en digifysisk vårdcentral är ett nytt sätt att jobba med primärvård och därför blir du en viktig del i utvecklingen av digifysisk fysioterpi. Vi söker nu dig som vill vara med från start och skapa en positiv och inspirerande arbetsplats med tydligt patientfokus!

Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter där du har möjlighet att möta och rådge många patienter på mottagningen. Hos oss erbjuds du möjlighet att arbeta på vår fysiska vårdcentral såväl som i vår digitala tjänst. Du kommer att tillhöra ett kompetensstarkt team som bland annat består av specialister i allmänmedicin, läkare, distriktssköterskor, psykolog, sjuksköterskor samt undersköterskor.

Utöver ovanstående innebär tjänsten även följande:

- Delaktighet - återkommande träffar och evenemang där du får lära känna dina fysiterapeutkollegor runt om i landet och vara med och påverka fysioterapiarbetet på Kry. Verksamheten leds av erfarna fysioterapeuter som förser dig med stöd i form av riktlinjer, behandlingsmaterial och kontinuerlig handledning samt vidareutbildning.

- Möjlighet att vara med och bidra till en markant ökad tillgänglighet till fysioterapeutisk behandling



Kvalifikationer och egenskaper
- Du är legitimerad fysioterapeut.

- Har minst 3 års arbetslivserfarenhet av arbete inom primärvården.

- Meriterande om du jobbat med barn.

- Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.

- Vidareutbildning är meriterande.

- Erfarenhet av att arbeta med digital möten och e-hälsa



Som person är du trygg i din arbetsroll, du arbetar evidensbaserat samt värnar om att sätta patienten först. Du har en hög servicekänsla och är professionell i ditt bemötande. Utöver detta, har du god samarbetsförmåga och är lyhörd mot både kollegor och patienter. Vidare är du flexibel och trivs i en roll där du uppmuntras ta initiativ. Slutligen säkerställer och prioriterar du alltid att ge en hög medicinsk kvalitet i ditt arbete.

Vi erbjuder

- En vårdcentral som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet.

- Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen: verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer.

- En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala vård genom feedback och idéer till våra verksamhetsutvecklare och vårt tekniska team.

- Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall.

- Chans till egen kompetensutveckling.

- En möjlighet att arbeta på vår fysiska vårdcentral såväl som i vår digitala tjänst.



Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Initialt på Kry vårdcentral Haga
Adress: Hälsingegatan 49, 113 31 Stockholm
Omfattning: Heltid/deltid tillsvidareanställning
Arbetstider: 8.00-17.00
Lön: Enligt överenskommelse

Om Kry
Kry är en av de snabbast växande aktörerna inom primärvård i Sverige. Men vi skiljer oss från mängden på fler sätt än så. Hos oss är innovation ett ledord, och genom att utmana status quo driver vi en utveckling som gör högkvalitativ, modern vård mer tillgänglig för alla. Allt vi gör är utformat efter hur människor faktiskt lever sina liv idag. Genom att bygga vårdmottagningar med fokus på patienternas behov, anställa enastående vårdpersonal och se till att de trivs, samt utveckla teknik som gör det enklare att få - och ge - vård, revolutionerar vi sjukvården och skapar verklig förändring i människors liv.

Kry lyder under Socialstyrelsens föreskrifter samt IVO:s tillsyn och omfattas bl.a. av hälso- och sjukvårdslagen, personuppgiftslagen, patientdatalagen och patientsäkerhetslagen. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida (https://www.kry.se/jobba-hos-oss/).

Kontakt
Låter detta intressant? Skicka in din ansökan här. Vid frågor vänligen kontakta edwin.andersson@kry.se eller klicka här (https://www.kry.se/for-kliniker/) för att läsa mer om hur det är att arbeta som vårdpersonal hos oss!

Ansök nu

Fysioterpaeut - Bli en av oss!

Läs mer Maj 5
Välkommen till en värderingsstyrd organisation

Attendo Långbroberg och Långbrogården söker på en legitimerad fysioterapeut med stort intresse för äldreomsorg och drivs av att vara en del av en ständigt utvecklande verksamhet!

Du kommer att arbeta i team i nära samarbete med sjuksköterska, arbetsterapeut och omvårdnadspersonal. Du har pedagogisk förmåga och ett gott bemötande till kund, närstående och medarbetare. Du har lätt för att samarbeta med olika yrkeskategorier. Att handleda och ge instruktioner till medarbetare på äldreboende är en naturlig del i ditt arbete.

I din roll som fysioterapeut arbetar du självständigt med att driva, leda och utveckla verksamheten. Du ingår i kompetent lokala ledningsgrupper där du är en viktigt pusselbit till att utveckla verksamheten. Men även hjälps åt för att hitta bästa lösningarna framåt.

Beskrivning av tjänsten

I ditt uppdrag som fysioterapeut ingår att både självständigt och tillsammans med kollegor och övriga yrkeskategorier ansvara för bedömningar, åtgärder, dokumentation samt handledning och utbildning av omsorgspersonalen. På verksamheterna pågår ständigt utvecklingsarbete och vi förutsätter att du tycker att det är stimulerande att leda och genomföra projekt. Du kommer tillsammans med vår arbetsterapeut och sjuksköterskor ansvara för att vården hela tiden utvecklas. Du ska trivas med att arbetet är flexibelt och utmanande samt arbeta teambaserat .

- Tillsvidaretjänst 100% fördelad på två verksamheter
- Arbetstider: enligt överenskommelse.
- Individuella lönevillkor
- Omgående


Vi erbjuder

Trivsam och god arbetsmiljö • Attendo Academy - med ett gediget kursutbud • Utvecklingsmöjlighet och karriär • Möjligheter att påverka verksamheten • Coachande och stöttande chefer • Friskvårdsbidrag och förmåner • Kollektivavtal

Du blir en nyckelperson

Vi söker dig som är legitimerad fysioterapeut, har yrkeserfarenhet eller är nyexaminerad med ett intresse för äldreomsorgen. Som person är du ansvarstagande, självständig och ödmjuk med förmågan att prioritera och leda andra. Du trivs med att handleda personal i hälso- och sjukvårdsfrågor och motiveras av, att tillsammans med dina kollegor, organisera omvårdnaden på bästa sätt.

Som fysioterapeut i Attendo är du betydelsefull, din kunskap och kompetens värdesätts högt. Du är en del av laget som arbetar för att stärka individen. Du har en arbetsledande roll med stora möjligheter att påverka verksamheten.

För att trivas hos oss är det viktigt att du delar våra värderingar Engagemang - Kompetens och Omtanke. För tjänsten gäller att du är intresserad, sätter laget före jaget och har en vilja att utvecklas och utveckla.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Attendo

Attendo är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 24 000 medarbetare. På Attendo arbetar vi tillsammans för vår vision att stärka individen. Detta gör vi genom våra värderingar kompetens, omtanke och engagemang som fungerar som ledord i vårt dagliga arbete. Med din värdefulla kunskap och kompetens är du en nyckelperson i företaget och du ses som en viktig lagspelare för att utveckla verksamheten i nära samarbete med din chef.

Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch!

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi går igenom ansökningar löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ansök nu

Fysioterapeut - äldreboende Axelsberg

Läs mer Maj 3
BigCare söker en leg. fysioterapeut till ett äldreboende i Axelsbergs perioden 20/6-31/8. Uppdraget är på 60% på tre fasta dagar i veckan som är måndag-onsdag och gäller endast dagtid.

Kvalifikationskrav

- Svenskt legitimerad fysioterapeut.
- Två års dokumenterad yrkeserfarenhet som fysioterapeut.
- Adekvat svenska i tal såväl som skrift.


Meriterande

- Tidigare anställning som hyr-fysioterapeut.
- Specialisering.
Du som söker bör vara trygg i din yrkesroll samt ha lätt för att anpassa dig till nya arbetssituationer och rutiner.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Agila Service AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Agila Service AB .

Administrativ Koordinator

Backofficepersonal
Läs mer Jun 8
Nu söker vi en administrativ Koordinator - Är du i början av din karriär, strukturerad och tycker om att ge grym service? Bemöter din omgivning med ett leende och den första att hjälpa till när en kollega ber om hjälp? Då är du rätt person att söka denna tjänst!

Som Koordinator på Agila ingår du i ett team om sju personer vars huvuduppgift är att avlasta de operativa bolagen med löpande bemanningsadministration. Arbetsuppgifterna omfattar allt ifrån att uppdatera vårt CRM-system med behov från våra uppdragsgivare till att paketera konsultens uppdrag genom att boka resan och boendet. Däremellan bistår du med all tänkbar service både till kollegor på Agila men också till våra kunder och konsulter.

Det roligaste med tjänsten är variationen av arbetsuppgifter och att få finnas till som en hjälpande hand till alla kollegor på Agila!" - Emelie



Vi erbjuder dig en arbetsplats som är övertygad att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare. Du ingår i ett team där du ständigt utmanas att bli bättre och som präglas av en socialkultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Du får en gedigen introduktion som hjälper dig att lyckas i din roll.



Vi söker dig som är i början av din karriär

- Du har exempelvis arbetat extra under studier med reception, administration, service eller liknade.
- Har vana av att arbeta med telefon och mail som främsta arbetsverktyg
- God systemvana och behärskar det svenska språket




Som person är du handlingskraftig, noggrann och kan arbeta självständigt. Du trivs i samarbete med andra och är trygg med att ge service i person.


Övrigt

Start: Augusti

Plats: Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning



Vi ser fram emot din ansöka! Vid frågor om tjänsten kontakta HR/Rekryteringsansvarig Isabella Sundelin på telefon 076-003 64 55.

Ansök nu

Operativ Teamchef till Agila / Konsultchef

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Jun 8
Agila är inne i en expansionsfas och vi letar nu efter dig som är redo att ta nästa steg i karriären i en coachande och ledande roll!

Du trivs i det operativa arbetet och har erfarenhet i att coacha och utveckla medarbetare. Nu vill du vara en del av ett team där du är en bidragande faktor till att ni når framgång.

Som medarbetare hos oss bidrar du till att göra skillnad. De bokning vi skapar hjälper samhället med kompetens där den behövs som bäst. Du kommer att representera ett bolag som sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och som flera gånger blivit utsedd till Gasellföretag av Dagens Industri.

Vi är övertygade om att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats som präglas av en social kultur där alla jobbar för att skapa en stark gemenskap. Du får en gedigen introduktion som inleds med en Konsultcheftjänst för att lära dig Agila och vårt sätt att arbeta. Din individuella utvecklingsplan har som mål att förbereda dig för en teamcheftjänst.

Du är trygg i dig själv, arbetar målinriktat och har lätt att identifiera medarbetarnas styrkor. Din drivkraft och engagemang är synligt för verksamheten vilket skapar arbetsglädje och ett gott samarbetsklimat.

Vi söker dig som har erfarenhet av bemanning/rekryteringsbranschen, samt ett intresse för människor och ledarskap. Du har arbetat som teamleader eller motsvarande, alternativt arbetat som konsultchef i 3-5 år och nu är redo att ta dig an ett eget team. Din utbildningsbakgrund är inom HR, ekonomi, entreprenörskap, försäljning eller likartat.

För att skapa framgång och trivas i tjänsten känner du igen dig i nedan:

- Du har god självkännedom och vågar vara dig själv.
- God kommunikationsförmåga där tydlig målbild står i fokus.


- Leder ditt team målinriktad med fokus på att skapa resultat på kort och lång sikt.
- Du attraherar, utvecklar talanger tar hänsyn till mångfald.
- Motiverar genom involvering, tydlighet, förtroende och utvecklande återkoppling.


Agila är ett av Nordens största företag för vårdbemanning och rekrytering inom hälsa, sjukvård, social omsorg och skola. Vi bemannar regioner, kommuner och privata kunder över hela Sverige och Norge. Med specialistkunskap, väl utarbetade rutiner och omfattande behörighetskontroller matchar vi våra kunder kravprofiler med rätt kompetens gällande vårdbemanning, socionombemanning och lärarbemanning.

Övrigt:

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning



Vid frågor om tjänsten kontakta HR-chef Karin Juhlin på telefon 073-525 88 55.

Sökord: bemanning, rekrytering, rekryterare, sälj, säljare, försäljning, konsultchef, account manager,

Ansök nu

Relationsbyggande Konsultchef / Consultant Manager

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Maj 23
Är du en driven relationsbyggare som vill arbeta i en bred roll där du bidrar till att göra skillnad? Agila erbjuder en arbetsplats med starkt engagemang, gemenskap och goda möjligheter att växa med oss som företag!

Hos oss hjälper du samhället med kompetens där den behövs som bäst genom varje bokning du skapar. Dessutom blir du vårt ansikte utåt och får representera ett bolag som sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och som flera gånger blivit utsedd till Gasellföretag av Dagens Industri.

Agila är ett av Nordens största företag för vårdbemanning och rekrytering inom hälsa, sjukvård, social omsorg och skola. Vi bemannar regioner, kommuner och privata kunder över hela Sverige och Norge. Med specialistkunskap, väl utarbetade rutiner och omfattande behörighetskontroller matchar vi våra kunder kravprofiler med rätt kompetens gällande vårdbemanning, socionombemanning och lärarbemanning.

OM TJÄNSTEN

Som Konsultchef ingår du i ett team där du ständigt utmanas att bli bättre och där du är med och driver pågående utveckling. Hur du planerar dina arbetsdagar är mycket upp till dig, även om det självklart sker med stöd i form av riktlinjer, system och support. Du kan likna det vid att driva ditt eget företag i företaget.

Du arbetar med uppsökande rekrytering, där du bygger och utvecklar dina egna konsult-och kundrelationer. Inledningsvis handlar det mycket om att skapa nya kontakter och bygga upp relationer. Därefter att vårda långsiktiga relationer och fördjupa samarbeten.

Vi söker dig som vill arbeta som en samarbetspartner till både våra konsulter och kunder. Vi inkluderar dig i att utforma en tydlig målbild för att snabbt nå resultat och utveckling.

Vi erbjuder dig en arbetsplats som präglas av en social kultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Nu drar vi snart i gång ett genomarbetat onboardingprogram där du får verktyg och coaching av våra seniora mentorer för att lyckas i tjänsten som vår nästa Konsultchef. Vi är övertygade om att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare.

VEM ÄR DU?

Avslutad utbildning inom försäljning, HR, ekonomi, entreprenörskap eller liknande.

Alternativt har du några års arbetslivserfarenhet inom försäljning och research

gärna inom rekrytering eller bemanningsbranschen.

Du har goda kunskaper i svenska då det behövs för att du ska kunna utföra dina arbetsuppgifter.



Vi söker dig som är orädd och vågar utmana dig själv. Du är målfokuserad och beredd att kämpa för att komma dit du vill. Därtill har du ett intresse för att göra affärer och att etablera goda relationer med dina konsulter och kunder. Du är bra på att lyssna och att förstå andra människor. Avslutningsvis har du koll på dina styrkor samtidigt som du är ödmjuk inför dina utvecklingsområden.

Övrigt:

Start: Augusti

Plats: Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Vid frågor om tjänsten kontakta HR/Rekryteringsansvarig Isabella Sundelin på telefon 076-003 64 55. Vi ser mycket fram mot att ta del av din ansökan!

Ansök nu

Operativ Teamchef till Agila / Konsultchef

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Maj 9
Agila är inne i en expansionsfas och vi letar nu efter dig som är redo att ta nästa steg i karriären i en coachande och ledande roll!

Du trivs i det operativa arbetet och har erfarenhet i att coacha och utveckla medarbetare. Nu vill du vara en del av ett team där du är en bidragande faktor till att ni når framgång.

Som medarbetare hos oss bidrar du till att göra skillnad. De bokning vi skapar hjälper samhället med kompetens där den behövs som bäst. Du kommer att representera ett bolag som sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och som flera gånger blivit utsedd till Gasellföretag av Dagens Industri.

Vi är övertygade om att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats som präglas av en social kultur där alla jobbar för att skapa en stark gemenskap. Du får en gedigen introduktion som inleds med en Konsultcheftjänst för att lära dig Agila och vårt sätt att arbeta. Din individuella utvecklingsplan har som mål att förbereda dig för en teamcheftjänst.

Du är trygg i dig själv, arbetar målinriktat och har lätt att identifiera medarbetarnas styrkor. Din drivkraft och engagemang är synligt för verksamheten vilket skapar arbetsglädje och ett gott samarbetsklimat.

Vi söker dig som har erfarenhet av bemanning/rekryteringsbranschen, samt ett intresse för människor och ledarskap. Du har arbetat som teamleader eller motsvarande, alternativt arbetat som konsultchef i 3-5 år och nu är redo att ta dig an ett eget team. Din utbildningsbakgrund är inom HR, ekonomi, entreprenörskap, försäljning eller likartat.

För att skapa framgång och trivas i tjänsten känner du igen dig i nedan:

- Du har god självkännedom och vågar vara dig själv.
- God kommunikationsförmåga där tydlig målbild står i fokus.


- Leder ditt team målinriktad med fokus på att skapa resultat på kort och lång sikt.
- Du attraherar, utvecklar talanger tar hänsyn till mångfald.
- Motiverar genom involvering, tydlighet, förtroende och utvecklande återkoppling.


Agila är ett av Nordens största företag för vårdbemanning och rekrytering inom hälsa, sjukvård, social omsorg och skola. Vi bemannar regioner, kommuner och privata kunder över hela Sverige och Norge. Med specialistkunskap, väl utarbetade rutiner och omfattande behörighetskontroller matchar vi våra kunder kravprofiler med rätt kompetens gällande vårdbemanning, socionombemanning och lärarbemanning.

Övrigt:

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning



Vid frågor om tjänsten kontakta HR-chef Karin Juhlin på telefon 073-525 88 55.

Sökord: bemanning, rekrytering, rekryterare, sälj, säljare, försäljning, konsultchef, account manager,

Ansök nu

“Full-stack”-utvecklare till nytt projekt med de senaste teknikerna

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Maj 4
REACTIVE JAVA, KAFKA, KUBERNETES, MICRO SERVICES, REACT & TYPESCRIPT - LÅTER DET SOM NÅGOT FÖR DIG?

Har du ett brinnande intresse för utveckling och vill vara med i ett helt nytt projekt som använder sig av de absolut senaste teknikerna? Har du dessutom erfarenhet av att ha arbetat som fullstack-utvecklare med Java och React? Då kan detta vara tjänsten för dig! Agila utökar nu sitt utvecklingsteam med en ny utvecklare som brinner för utveckling. I denna roll arbetar du i ett tätt samarbete med erfarna kollegor och grundare av Agila.

FÖRETAGET

Agila är ett företag med mycket energi, härlig stämning och teamet går alltid går före jaget. Stämningen på kontoret är starkt förknippad med gemenskap, positivitet samt stark framåtanda. Här får du möjlighet att komma in på ett växande företag som samtidigt gör skillnad för samhället. Agila har sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och flera gånger blivit utsedd till Gasellföretag av Dagens Industri. På Agila är vi övertygade om att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare.

Som utvecklare på Agila erbjuds du:

- Vara med i ett spännande nytt projekt!
- Använda dig av de absolut senaste teknikerna och bygga Microservices med Java 17, Spring WebFlux/Project Reactor, R2DBC, Postgre, Kafka, Debezium, Kubernetes mm.
- Bygga frontend med Typescript, Webpack, React, Micro Frontends.
- Vara en del av ett litet, starkt och erfaret team där du får stöd, möjlighet att påverka och stora möjligheter till personlig utveckling
- Bra förmåner såsom friskvårdsbidrag, pension etc
- En härlig arbetsplats med högt i tak där alla röster blir hörda
- Stora utvecklingsmöjligheter
- Frihet under ansvar


ARBETSUPPGIFTER

Som utvecklare på Agila kommer du tillhöra ett team som i dagsläget består av tre utvecklare och projektägaren. Du kommer arbeta tätt med ditt team och vara drivande av utveckling av funktionsområden och känna att du tillsammans med oss andra äger plattformen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att utveckla företagets helt nya affärssystem - Reloaded. Du kommer skriva mycket kod med stor vikt på automatiska tester och även produktionssätta och gemensamt med teamet sköta övervakning. Det finns en stor backlogg med nya tankar och idéer för systemet som alla är ivriga att förverkliga.

PROJEKTET

Agilas affärssystem är ytterst kritiskt och anva?nds för allt inom fo?retaget. Det har blivit dags dags att ta ett decennium av la?rdomar och go?ra om det fra?n grunden.

Hur jobbar vi?

Projektet som är relativt nystartat har pa?ga?tt under na?gra ma?nader och hittills har arkitekturen satts och grunden byggts.

Vi använder:

- Java 17 med Spring Boot, Webflux och Reactor.
- Postgre (med R2DBC).
- Terraform
- Amazon AWS
- Kubernetes
- Helm Charts
- Docker
- Kafka
- Debezium
- Typescript
- React
- NPM, Webpack.
- Bitbucket, Git, Confluence, JIRA.


VEM ÄR DU?

Vi ser gärna att du har minst 3 a?rs arbetslivserfarenhet och har arbetat professionellt med utveckling av mikrotjänster med REST-APIer i Java/Spring samt frontend i React. Vi fäster oerho?rt stor vikt vid dig som person. Vi letar efter dig som brinner fo?r utveckling och a?r ivrig att la?ra dig mer om nya tekniker, ba?de av kollegor och fra?n problemlösning. Hos Agila fa?r du chans att jobba med de senaste teknikerna med stor bredd, sa? ett stort intresse av all form av utveckling a?r ett krav. Hos oss har du chans att utvecklas som sa?väl "full stack"-utvecklare som devops.

En förändama?let relevant utbildning a?r starkt meriterande och erfarenhet av Java, Spring, och React är ett krav. Om du jobbat med Docker, Kubernetes, AWS är det meriterande. Vi ser helst att du kommit i kontakt med funktionella programmeringskoncept i t.ex. Java, Scala eller andra spra?k.

Som person ser vi att du har följande egenskaper:

- Problemlösande
- Flexibel
- Samarbetsförmåga
- Initiativtagande


Övrig information

- Start omgående eller efter överenskommelse
- Omfattning: Heltid
- Placering: Stockholm


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök nu

Konsultchef till ett av Sveriges största vårdbemanningsföretag!

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Apr 11
Vill du bidra till att göra skillnad? Vill du bli en del av ett företag som präglas av en social kultur? Du har nu möjlighet att vara med på vår tillväxtresa!

Hos oss hjälper du samhället med kompetens där den behövs som bäst genom varje bokning du skapar. Dessutom blir du vårt ansikte utåt och får representera ett bolag som sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och som flera gånger blivit utsedd till Gasellföretag av Dagens Industri.

Agila är ett av Sveriges största företag för vårdbemanning och rekrytering inom hälsa, sjukvård, social omsorg och skola. Vi bemannar regioner, kommuner och privata kunder över hela Sverige och även Norge. Med specialistkunskap, väl utarbetade rutiner och omfattande behörighetskontroller matchar vi våra kunder kravprofiler med rätt kompetens gällande vårdbemanning, socionombemanning och lärarbemanning.

OM TJÄNSTEN

Som Konsultchef ingår du i ett team där du ständigt utmanas att bli bättre och där du är med och driver pågående utveckling. Hur du planerar dina arbetsdagar är mycket upp till dig, även om det självklart sker med stöd i form av riktlinjer, system och support. Du kan likna det vid att driva ditt eget företag i företaget.

Du arbetar med uppsökande rekrytering, där du bygger och utvecklar dina egna konsult-och kundrelationer. Inledningsvis handlar det mycket om att skapa nya kontakter och bygga upp relationer. Därefter att vårda långsiktiga relationer och fördjupa samarbeten.

Vi söker dig som vill arbeta som en samarbetspartner till både våra konsulter och kunder. Vi inkluderar dig i att utforma en tydlig målbild för att snabbt nå resultat och utveckling.

Vi erbjuder dig en arbetsplats som präglas av en social kultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Nu drar vi snart i gång ett genomarbetat onboarding program där du får verktyg och coaching av våra seniora mentorer för att lyckas i tjänsten som vår nästa Konsultchef. Vi är övertygade om att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare.

VEM ÄR DU?

Avslutad utbildning inom HR, ekonomi, entreprenörskap eller liknande.

Alternativt har du några års arbetslivserfarenhet inom försäljning och research

gärna inom rekrytering eller bemanningsbranschen.

Du har goda kunskaper i svenska då det behövs för att du ska kunna utföra dina arbetsuppgifter.



Vi söker dig som är orädd och vågar utmana dig själv. Du är målfokuserad och beredd att kämpa för att komma dit du vill. Därtill har du ett intresse för att göra affärer och att etablera goda relationer med dina konsulter och kunder. Du är bra på att lyssna och att förstå andra människor. Avslutningsvis har du koll på dina styrkor samtidigt som du är ödmjuk inför dina utvecklingsområden.

Övrigt:

Start: Omgående

Plats: Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Vid frågor om tjänsten kontakta Rekryterare Isabella Sundelin på telefon 076-003 64 55. Vi ser mycket fram mot att ta del av din ansökan!

Ansök nu