Stockholm: Kundtjänstmedarbetare till Telia

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänstmedarbetare till Telia i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Om tjänsten
Vi söker nu personal till Telias kundservice på uppdrag av Teleperformance med placering i Solna. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget. Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt företag med ett starkt varumärke.
Rollen innebär att ta emot inkommande samtal och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt.
Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.
Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon
• Enklare supportärenden
• Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov och identifiera behov hos kunden och erbjuda merservice
• Följa upp och administrera kundserviceärenden
Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du:
• Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker
• Är en lagspelare som arbetar bra i såväl grupp som ensam
• Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål
• Brinner för att jobba med service
Din erfarenhet:
• Fullgjorda gymnasiestudier
• Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
• God kompetens i skrift
• Tidigare erfarenhet inom kundmötande service
• Tidigare erfarenhet inom försäljning är meriterande
Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
• Lön enligt kollektivavtal
• Man jobbar på schema och förväntas jobba ca. var tredje helg
• Fina kontorslokaler i Solna, nära till kommunikationer
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Ansök idag, urval sker löpande!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Sveriges grönaste matkedja söker kundtjänstmedarbetare

Läs mer Jun 30
Nytt
Ser du dig själv som en positiv och ambitiös person som lockas av att leverera service i världsklass? Då kanske du är vår nya stjärna!

Som kundserviceagent för denna matkedja blir du en del av en föränderlig arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter. Du blir en del av ett drivet team som ansvarar för att hjälpa kunder som handlar mat genom företagets onlinebutik. Tjänsten är med omgående start och det finns möjlighet att arbeta hemifrån.

Dina arbetsuppgifter:

- Vara bryggan mellan Produktion, Kund och alla berörda kanaler
- Hantera reklamationer, ordrar och leveranser
- Hanterar ärenden över telefon, chatt och mail
- Vara delaktig i arbetet mot företagets uppsatta mål



Vi söker dig som:

- Är utåtriktad och ambitiös
- Är lösningsorienterad och serviceinriktad
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
- Har en fullständig gymnasieexamen



Tjänsten är en provanställning på heltid där du kommer arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider:

- Vardagar 08:00-17:00 eller 09:00-18:00


Arbetsplatsen är för tillfället belägen i Kungens Kurva, men i September kommer kontoret att flyttas till Solna. Under sommaren kommer det finnas möjlighet till distansarbete.

Är det dig vi beskriver? Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Vi söker kundtjänstagenter till Telias kundtjänst

Läs mer Jun 30
Nytt
Sprio söker sociala och snabbtänkta agenter till Telias kundtjänst. Här får du en bred roll med stora utvecklingsmöjligheter inom service, merförsäljning och support tillsammans med ett glatt team i Stockholm, Solna.

I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa och vägleda Telias kunder kring enklare teknisk support, fakturafrågor, avtal och beställningar av det stora produktutbudet som innefattar bl.a. mobiltelefoner och abonnemang. Det förekommer även merförsäljning i samtalen, vilket passar dig perfekt som är målinriktad och vill ge kunderna det lilla extra.

Du börjar din anställning med en fullt betald utbildning där du får medlyssna på samtal och lära dig Telias olika system, därav ser vi gärna att du är motiverad att lära dig nya saker.

Vi söker dig som:

- Vill ta ditt första steg i karriären
- Vill utvecklas inom service
- Är social och har bra samarbetsförmåga
- Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska
- Har en fullständig gymnasieexamen



Vi erbjuder:

- En ung och modern arbetsmiljö med tillgång till gym
- Tillgång till pingis och playstation på rasten
- En varierande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
- En fullt betald utbildning i början av din anställning
- Lön och förmåner enligt kollektivavtal
- Möjlighet till bonus utefter prestation



Arbetstider:

Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider:

- Måndag-fredag 08-22
- Lördagar 10-19


Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag!



Kundsupport, kundtjänst, Stockholm, kundservice, kundservicemedarbetare, support, teknisk support, service, serviceyrke, kundhantering, kundbemötande, lediga tjänster, kundtjänstmedarbetare

Ansök nu

Marketing Support till Samsung Electronics Nordic

Läs mer Jun 30
Nytt
Nu söker vi dig som har erfarenhet av administration och kundservice till denna spännande möjlighet hos Samsung Nordics.

Om tjänsten

Vi söker en Marketing Support som kommer att arbeta med administrationen kring inköp. Rollen har funnits i ett par år och uppkom i samband med att belastningen av administrativa uppgifter ökade hos marknadsavdelningen. Du kommer att vara och bidra till Marketing Support teamet som består 4 personer som i sin tur tillhör företagets Corporate marketing team.

För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom bolaget och behovet av denna roll hos vår kund är långsiktigt.

Arbetsuppgifter

Som Marketing Support kommer du att stötta det administrativa arbetet i de tidiga delarna av inköpsprocessen för olika produkter. Du kommer att ha ett fyrtiotal kontaktytor inom organisationen på både marknad- och säljavdelningen, dessutom kommer du att ha kontakt med medarbetare i de övriga nordiska länderna. Det är därför viktigt att du trivs med uppsökande kontakt och proaktivt söker information som driver ditt arbete framåt.

Du kommer exempelvis att:

- Handlägga interna inköpsförfrågningar
- Ge administrativ support av finansiell karaktär till marknads- och säljavdelningen inför och under olika projekt
- Ta emot och registrera interna förfrågningar i interna system för material som ska beställas. Du kommer även att ges möjlighet att lära upp nya kollegor, varför vi tror att du tycker om att arbeta fram förbättringsförslag och gärna bidrar till att dina kollegor utvecklas.


Vi söker dig som

- Vi tror att du som söker trivs i en administrativ roll där du får möjligheten att ge intern support till dina kollegor. Vidare tror vi att du är orädd, proaktiv och har ett öga för detaljer då arbetet kräver noggrannhet.
- Har en relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi, helst från universitet
- Har goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då du kommer att använda båda språken dagligen
- Har god systemvana
- Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Har god kommunikativ förmåga.
- Det är meriterande om du har kunskap i något annat nordiskt språk.


Som person är du serviceminded, har god analytisk förmåga och tycker om utmaningen att arbeta i ett dynamiskt och snabbrörligt företag. Vidare bör du vara initiativtagande, uppskatta ett högt arbetstempo och framförallt ha drivet att utvecklas med företaget och i din roll.

Tillträde, omfattning och anställning

Arbetstiderna är måndag till fredag med kontorstider. Detta är ett konsultuppdrag på 2 år. Bolaget sitter i fina lokaler i Kista. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till AddSecure Smart Alarms

Läs mer Jun 30
Nytt
Nu söker AddSecure sin nästa medarbetare! Är det du? Kanske har du arbetat i en kundtjänst med faktura- och avtalsfrågor tidigare? Eller har du erfarenhet av att arbeta administrativt i en kundorienterad roll? Är du en driven, ordningsam och serviceminded lagspelare? Då är det dig vi söker!

Om kunden

AddSecure är en ledande europeisk leverantör av premiumlösningar inom säkrad data och kritisk kommunikation. Företaget förser över 50 000 kunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikationslösningar som hjälper kunderna att skydda sina livs- och affärskritiska applikationer. Detta bidrar till att rädda liv, skydda egendom och viktiga samhällsfunktioner och att skapa affärsnytta.

Företaget har en stark framåtsträvan och präglas av sina värderingar, att skapa kundfokus, enkelhet, laganda och samarbete i allt dem gör.

Smart Alarms erbjuder säkra och pålitliga lösningar för övervakad larmöverföring mellan larmsystem och larmcentraler som skyddar liv, hem, företag och tillgångar.

Om tjänsten

Dina primära arbetsuppgifter innefattar

- Hantera och administrera faktura- och avtalsfrågor
- Agera support till bolagets kunder, tekniker och partners via telefon och mail
- Administration av kunder i bolagets CRM system


Vi söker dig

För att trivas i rollen så tror vi att du är en person som tycker det är roligt med mycket kundkontakt över telefon och mail. Du har tidigare erfarenhet av arbete inom service och administration. Kanske har du arbetat i en kundtjänst där du guidat kunder i avtals- och fakturafrågor. Du ser möjligheter, är lösningsorienterad och positiv.

Vi ser gärna att du även

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system
- Har ett tekniskt intresse
- Har erfarenhet av arbete via telefon


Som person är du

- Ordningsam och kvalitetsmedveten
- Serviceminded och kommunikativ
- Samarbetsvillig lagspelare
- Ambitiös


Stor vikt läggs vid personliga egenskaper som att du är initiativ- och ansvarstagande.

Meriterande

- Erfarenhet av att ha arbetat med kundtjänst eller fakturafrågor
- Erfarenhet av Salesforce eller Navision


Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17. Start är så snart som möjligt. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. AddSecures trevliga kontor är beläget i Telefonplan.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Dansktalande kundservicemedarbetare till Arctic

Läs mer Jun 30
Nytt
Om bolaget

Arctic grundades 1986 och är ett familjeägt bolag. De är en registrerad försäkringsförmedlare som lyder under Finansinspektionen och de har sedan start möjliggjort för sina kunder att följa den tekniska och samhälleliga utvecklingen tack vare deras framåtblickande försäkringslösningar.

Arctic erbjuder en stor bredd av produktförsäkringar för att du ska känna dig trygg vid en eventuell skada. Deras försäkringar är tilläggsförsäkringar som täcker upp för kostnader där din hemförsäkring inte räcker till. De erbjuder snabb hjälp när en skada uppstår och har över 30 års erfarenhet som försäkringsförmedlare.

Arctic brinner för sina kunder och de är stolta över hur nöjda kunder de har. De jobbar ständigt för att bli ännu bättre och hjälpa sina kunder att känna sig trygga med sina försäkringar. Företaget har en god kultur vilket innebär att de är engagerade, lyssnar och hör på varandra. Här fyller alla medarbetare en funktion och det finns en bra arbetsmiljö.

Om tjänsten

Nu söker Arctic stöttning i form av en dansktalande kundservicemedarbetare till sitt team på cirka 10 personer. I den här rollen kommer du att ha breda arbetsuppgifter men fokus kommer att ligga på kundservice till den svenska och danska marknaden.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta

- Kundservice via telefon och mejl
- Hantera ärenden kring skador och försäkringar
- Registrera kunddata och order
- Posthantering
- Övrig administration


Om dig

För att trivas i den här rollen tror vi att du som person är driven och prestigelös men samtidigt noggrann och strukturerad då du kommer att hantera administrativa uppgifter. Det är viktigt att du har ett kundfokus och brinner för god service i och med att Arctic värderar sina nöjda kunder högt och alltid vill ge ett gott intryck. Du kommer att ingå i ett familjärt och sammansvetsat team vilket innebär att vi gärna ser att du är en lagspelare som är hjälpsam samt stöttar andra.

Kvalifikationer

- Avslutad gymnasial utbildning
- Flytande i danska och goda kunskaper på svenska


Det är meriterande om du sedan tidigare har erfarenhet av kundtjänst eller en serviceinriktad roll. Vidare är det ett plus med ett tekniskt intresse.

Tillträde, omfattning och anställning

Arbetstiderna är måndag till fredag med kontorstider. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd direkt av Arctic, anställningen inleds med en provanställning. Bolaget sitter i fina lokaler i Segeltorp, Huddinge. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Meet a Group international AB .

Kundtjänstmedarbetare till teknikföretag

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 30
Nytt
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vi söker dig som brinner för service och nöjda kunder! Open Infra söker nu en kundtjänstmedarbetare till deras växande kundtjänst. Vi erbjuder en arbetsmiljö hos fiberlevernatören Open Infra i Solna där man kommer utvecklas inom service och affärsmannaskap. Du kommer tillhöra ett trevligt och proffsigt team om ca 15 personer som jobbar tätt ihop. Effektivitet och kundnöjdhet är nyckeln i det här jobbet och man ska kunna ha många bollar i luften men samtidigt alltid sätta kunden i fokus för att lösa deras problem. Open Infra är ett snabbväxande bolag där man har möjlighet att klättra och gå mot andra roller och avdelningar om man visar framfötterna på sikt. Låter det här som någonting för dig? Ansök redan idag, urval sker löpande
Dina arbetsuppgifter
• Besvara inkommande samtal.
• Svara på mail
• Administrera kundavtal
• Vägleda och besvara kunders frågor gällande fiberinstallation
• Boka ut tekniker vid behov
Din profil
Din erfarenhet
• Har en vilja av att hjälpa och professionell attityd.
• Serviceerfarenhet är ett krav
• Tidigare arbete med telefonen som verktyg är ett krav.
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska.
Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du:
• Är strukturerad.
• Är serviceinriktad.
• Är flexibel.
Om företaget
Vi erbjuder
• Individuell lön.
• Arbetstiderna 8-17. Stängt röda dagar och helg.
• Fina kontorslokaler och nära till kommunikationer i Solna.
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer – då är detta jobbet för dig.
Ansök idag! Urval sker löpande.

Ansök nu

Barnvakt - perfekt extrajobb!

Barnflicka/Barnvakt
Läs mer Jun 30
Nytt
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vi söker dig som har ett genuint intresse för barn och gillar ett flexibelt och socialt extrajobb. Vi har många familjer i Stockholm som väntar på att få träffa den perfekta barnvakten inför höstterminens start i augusti.
Jobbet som barnvakt passar dig som vill jobba som på ett flexibelt schema med där man känner att man har tid för minst 6-10 timmar per vecka. Stort plus om du är tillgänglig på eftermiddagar och kvällar. Vi ser att man helst har en parallell sysselsättning som studier eller annat deltidsjobb. Vill du även jobba som timvikarie på förskola finns den möjligheten.
Vi som arbetsgivare erbjuder dig:
Konkurrenskraftig lön, mellan 110-150 kronor per timme,
Barnvaktscertifiering utformad av specialpedagoger med tillhörande hjärt och lungräddningsutbildning.
Toppservice från kontoret som hjälper dig vid frågor eller funderingar
Och såklart ett väldigt roligt extrajobb med stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling.

Det är viktigt att du har erfarenhet av arbete som barnvakt eller Nanny och alltid tycker det är roligt att vara med barn. Som person ser vi att du är ansvarsfull, social och kreativ för att komma på nya lekar med barnen. Viktigt att du känner dig trygg som barnvakt och kan ta stort ansvar. Då barnen vanligtvis är i åldrarna 0-5 år är det viktigt att du har erfarenhet av dessa åldrar sen tidigare.
Om våra barnvaktstjänster: Du väljer själv vilken familj du vill jobba för utifrån var de bor, arbetstider och åldrar på barnen. Vi hjälper dig att hitta den perfekta familjen utifrån dina önskemål.
Ansökan: Känner du att du är rätt person att jobba som barnvakt hos oss? Tveka inte att söka!

Ansök nu

Medarbetare till Emissionsinstitutet sökes!

Backofficepersonal
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vill du lära dig mer om att arbeta med olika typer av transaktioner inom emissionsinstitut och vara med på Vator Securities spännande tillväxtresa? Välkommen med din ansökan!
Arbetsbeskrivning
Corporate Fincance-rådgivaren Vator Securities fortsätter växa snabbt med sina kunder och förstärker nu med en ny medarbetare inom Emissionsinstitutet. Vator Securities erbjuder ett flertal olika tjänster inom Emissionsinstitutet, bland annat anslutning av avstämningsbolag till Euroclear Sweden AB, företrädesemissioner, riktade emissioner samt sammanläggning/split av aktier. Som medarbetare inom Emissionsinstitutet kommer du att tillsammans med den befintliga organisationen bistå med hanteringen och utförandet av dessa tjänster. Du kommer att behöva arbeta självständigt, men med stöd och översyn från ansvarig medarbetare inom Emissionsinstitutet, som har mångårig erfarenhet och kompetens inom området.
Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har arbetat minst 2-3 år på back office inom bank och finans och är intresserad av att lära dig att arbeta med olika typer av transaktioner inom emissionsinstitut. Eventuella kunskapsluckor kan överbryggas och utgör inte ett hinder, där möjligheten till intern utbildning är god. Arbetet ställer höga krav på noggrannhet och samarbete. Du bör vara en högkvalitativ och mogen person med stark drivkraft, stort ansvarstagande och goda värderingar. Vator Securities är en professionell och familjär miljö som erbjuder rätt personer mycket goda långsiktiga utvecklingsmöjligheter.
Övriga kvalifikationer:
2-3 års relevant yrkeserfarenhet, gärna erfarenhet av att jobba i:
VPC, clearing och settlement
Abasec, Wizer eller annat BO-system
Goda kunskaper i Excel
God kommunikationsförmåga på svenska och engelska i tal och skrift

Som person tror vi att du har följande egenskaper:
Driven, engagerad och ansvarstagande och vill utvecklas inom administration
Arbetar strukturerat och noggrant och gillar att arbeta i högt tempo då Vator Securities stundtals har flertalet transaktioner som genomförs under samma tidsperiod

Ansök nu

Office Manager sökes!

Kontorsreceptionist
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Är du en serviceinriktad problemlösare som vill ta nästa steg i karriären på ett spännande investeringsbolag i centrala Stockholm? Sök rollen som Office Manager idag!
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Office Manager till Norvestors Stockholmskontor. Som Office Manager på Norvestor ansvarar du för den dagliga driften av kontoret, samt övriga koordinerande och administrativa uppgifter. Du rapporterar till Head of Administration i Oslo och dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
På Stockholmskontoret:
- Ta emot besökare, inkommande samtal och hantera e-post
- Förbereda mötesrum för interna/externa möten
- Koordinera och hjälpa till att driva sociala aktiviteter för kontoret
- Se till att hälso- och säkerhetsrutiner är uppdaterade
- Hålla kök och kontorsutrymmen representativa
- Hålla kontakten med hyresvärd och IT-supportfunktion för att säkerställa att allt i lokalerna fungerar smidigt
- Köpa kontorsmaterial och matvaror samt ordna lunch/catering vid behov
- On- och off-boarding av medarbetare
Övriga arbetsuppgifter:
- Organisera större möten och evenemang
- Stötta med schemaläggning och kalenderhantering
- Stötta de olika kontoren (främst Stockholmskontoret) med olika administrativa uppgifter
- Samarbeta tätt med administrationsteamen på de andra kontoren
Du blir del av ett trevligt gäng på cirka 10 personer som sitter i fräscha lokaler mitt i centrala Stockholm.
Vi söker dig som
- Har erfarenhet från en liknande roll som Office Manager, Executive Assistant, PA eller kontorsassistent
- Är serviceinriktad och gillar att utföra praktiska arbetsuppgifter
- Trivs i en snabbrörlig miljö där brådskande arbetsuppgifter kan uppstå
- Har ett strukturerat och proaktivt förhållningssätt
- Är en positiv, utåtriktad och social person
- Är en väldigt van användare av MS Office-paketet, inklusive MS Outlook och PowerPoint, och har lätt för att sätta dig in i nya IT-system
- Är professionell och bra på att kommunicera, både muntligt och skriftligt på svenska och engelska

Ansök nu

Junior Account Manager inom reklam och media

Account manager
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vi söker dig dig som vill göra karriär i mediebranschen och tycker uppsökande försäljning mot företag är intressant. Vi tror att du motiveras av personlig utveckling och möjligheten till hög lön.
Om jobbet
Mediakraft är ledande inom professionell försäljning av annonser i redaktionella, digitala och tryckta medier samt event. Våra uppdrag är alla starka varumärken och dominerande inom sina områden.
Som Account Manager kommer du jobba med försäljning av digitala och tryckta annonser samt natives och event. Jobbet går ut på att skapa långsiktigt lönsamma affärsrelationer med både befintliga och nya kunder. Affärerna görs främst på telefon men en del kundbesök förekommer. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter och på sikt eget projektansvar.
Mediakraft erbjuder dig:
spännande och utmanande arbete med bra utvecklingsmöjligheter
fast lön och provision utan övre gräns. Garanterad provision under de första månaderna
centralt kontor i Gamla Stan
37 timmars arbetsvecka med möjlighet till distansarbete upp till 2 dagar per vecka
introduktion i dina arbetsuppgifter och arbetsverktyg
möjlighet till kurser och utbildningar som utvecklar din kompetens
friskvårdsbidrag för tex gymkort och möjlighet till träning på arbetstid

Som Account Manager på Mediakraft är det viktigt att du:
är en tävlingsmänniska som motiveras av att göra affärer
är social, lyhörd och ansvarsfull
är kreativ och lösningsorienterad
behärskar svenska och engelska i både tal och skrift
har 3-årig gymnasieutbildning eller motsvarande

Erfarenhet från försäljning mot företag och arbete med digitala medier är meriterande men inte ett krav.
Vi på Mediakraft tycker att det är viktigt att ha kul på jobbet. Därför börjar vi veckan med gemensam frukost och avslutar ofta med AW för dom som vill. Vi har flera roliga och inspirerande aktiviteter under året då vi förenar nytta med nöje. Vi firar alltid våra framgångar. Tar vi årsbudget blir det resa utomlands vilket det blivit varje år hittills. Vi anser att glädje och hälsa är faktorer som ökar prestation, lönsamhet och välbefinnande för alla. Därför uppmuntrar vi till motion och träning med friskvårdsersättning och möjlighet att träna på arbetstid.

Ansök nu

Customer Success Manager

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Customer Success Manager
Startdeliver is a next generation platform for Customer Success. Startdeliver believe in impact. They want to help companies transform how they work and start delivering impact to their customers. This is going to be the future for any business. Startdeliver's founders have a long background in SaaS and growing successful companies. Startdeliver know what it takes to build a world class company and it starts with a world class team.


What we are looking for
Startdeliver are now looking for more Customer Success Managers to join their CS team based in their office in central Stockholm.
Customer Success at Startdeliver is literally the core of the business, and directly grows the company. By driving their customers adoption and best practises of the Startdeliver platform and success playbook, you will play a key part in growing the revenue as well as further developing their product. Together with a strong and fast growing team of customer success pros you will become an expert and change driver that helps their customers level up in their own customer success journey.


What you will be doing
”It’s all about Customer Success!”, and of course the role as Customer Success Manager is crucial to the future growth and success of Startdeliver. Your tasks and responsibilities on a daily basis will be:



Work closely with your customer portfolio and learn about the customers goals and challenges to understand how you best set them up for success throughout the customer journey.
Drive onboarding projects of new customers through integrations, configuration and best practices. Make the users excited about adopting Startdeliver and how it will support them in reaching their goals.
Drive expansion by continued success – understand how Startdeliver can give more value and grow with their customer by expanding their account.
Ensure customer retention by quickly taking action on declining customer health metrics to understand the problem and get the customer back on track.
Be the voice of customers feedback and needs to help Startdeliver understand how they can improve their product, processes and content resources to help users and customers be more successful with the platform.
Try new things, push yourself and have lots of fun.



Your success
To be successful in this role you need to have a deep understanding of SaaS in general and Customer Success in particular. Customer Success Managers are one of the most important roles in their business. A lot of time, attention, and training will be given to ensure your success.


About you:
Startdeliver are looking for exceptional people with 2+ years experience in Customer Success and/or Account Management. You have a strong drive, solve problems and achieve results. You have a strong technical acumen with an understanding of SaaS products and integrations. You are motivated by driving change, reaching goals and being part of a growth journey and a great team.
In addition to functional experience, Stardeliver see the following as positive on your application:

Excellent communication skills
Project management experience
Worked in another SaaS or Tech company
Competed at a very high level in any sport
Academic education
Startup experience


You will work directly with the Chief Customer Officer and in close cooperation with their Product and Sales teams. If you're looking to grow extremely fast in your career, come join Startdeliver!

Ansök nu