Stockholm: Gillar du hemelektronik och kundservice

Hitta ansökningsinfo om jobbet Gillar du hemelektronik och kundservice i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

Nu söker vi på uppdrag av POWER söker vi ännu en driven serviceälskande person till deras kundservice på Kungsholmen i Stockholm. Att du har ett stort intresse för hemelektronik tror vi är en bra början för att vara med en spännande tillväxtresa! Vi önskar att du kan börja tjänsten i början på september. Intervjuer hålls löpande så ansök redan idag!

I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med att ta hand om första kontakten med våra kunder. Då vi är ett litet team där alla hjälps åt kommer du även hantera kundsamtal via telefon, chatt och mail från våra kunder vars frågor rör sig om alltifrån leveransbesked, ärendehantering, produkt- och servicefrågor till försäljningsaktiviteter.

I och med att det är ett mindre bolag i tillväxt tror vi på att ge våra medarbetare en bred roll med flera olika ansvarsområden, vi tror att det både är stimulerande och kul för dig som anställd att växa och arbeta mer flera olika områden och kunna supporta med det som behövs för både företaget och våra kunder.

Du är junior, ung, driven och brinner för chansen att vara med på en resa i ett tillväxtbolag. Vi söker dig som älskar att ge allt för kunder och har en stark vilja att ge service av världsklass. Du behöver också ha stor datavana och vara flink i fingrarna. Har du ett intresse och fallenhet för teknik, då speciellt hemelektronik, är det helt klart en fördel.

I och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker, sätta dig in i rutiner och system och förstå både kunder och finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt. Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Då arbetet stundtals kan präglas av många parallella uppgifter så är det en fördel om du är stabil, lugn och trygg och har en bra struktur och förmåga att prioritera.


Vi vill ge dig

En bra chans att delta i en bolagsresa där bolaget ska gå från en litet snabbväxande bolag till en stor aktör på svenska marknaden.

Stor möjlighet att lära dig om e-handel och försäljning i ett stort internationellt bolag

Varierande arbetsuppgifter och stor möjlighet att påverka lösningar och utveckla system och metodik så att vi höjer kundupplevelsen ytterligare.

Nya fina kontorslokaler centralt i Stockholm på Kungsholmen.

Stora möjligheter att växa och göra framtida karriär internt inom Norden eller Sverige

Konkurrenskraftig ersättning

Om bolaget

Nordiskt bolag inom hemelektronikbranschen. Bolaget har för närvarande över 300 varuhus och 3000 medarbetare i Norden. Med hjälp av innovativa e-handelslösningar, framträdande omnikanalshandel och ett starkt kunderbjudande med riktigt låga priser har bolaget lyckats växa kraftigt i Norden.

Rekryteringen sköts av Cronwik som funnits sedan 2014 och är specialiserade på kundservice och där alla anställda har lång erfarenhet av rekrytering och ledning av kundservice. För mer info om cronwik läs mer på cronwik.se . Denna tjänst är en direktrekrytering där du blir anställd av power.

kundtjänst kundservice customer sucsess customer service kunder elektronik

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Sveriges grönaste matkedja söker kundtjänstmedarbetare

Läs mer Jun 30
Nytt
Ser du dig själv som en positiv och ambitiös person som lockas av att leverera service i världsklass? Då kanske du är vår nya stjärna!

Som kundserviceagent för denna matkedja blir du en del av en föränderlig arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter. Du blir en del av ett drivet team som ansvarar för att hjälpa kunder som handlar mat genom företagets onlinebutik. Tjänsten är med omgående start och det finns möjlighet att arbeta hemifrån.

Dina arbetsuppgifter:

- Vara bryggan mellan Produktion, Kund och alla berörda kanaler
- Hantera reklamationer, ordrar och leveranser
- Hanterar ärenden över telefon, chatt och mail
- Vara delaktig i arbetet mot företagets uppsatta mål



Vi söker dig som:

- Är utåtriktad och ambitiös
- Är lösningsorienterad och serviceinriktad
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
- Har en fullständig gymnasieexamen



Tjänsten är en provanställning på heltid där du kommer arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider:

- Vardagar 08:00-17:00 eller 09:00-18:00


Arbetsplatsen är för tillfället belägen i Kungens Kurva, men i September kommer kontoret att flyttas till Solna. Under sommaren kommer det finnas möjlighet till distansarbete.

Är det dig vi beskriver? Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Vi söker kundtjänstagenter till Telias kundtjänst

Läs mer Jun 30
Nytt
Sprio söker sociala och snabbtänkta agenter till Telias kundtjänst. Här får du en bred roll med stora utvecklingsmöjligheter inom service, merförsäljning och support tillsammans med ett glatt team i Stockholm, Solna.

I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa och vägleda Telias kunder kring enklare teknisk support, fakturafrågor, avtal och beställningar av det stora produktutbudet som innefattar bl.a. mobiltelefoner och abonnemang. Det förekommer även merförsäljning i samtalen, vilket passar dig perfekt som är målinriktad och vill ge kunderna det lilla extra.

Du börjar din anställning med en fullt betald utbildning där du får medlyssna på samtal och lära dig Telias olika system, därav ser vi gärna att du är motiverad att lära dig nya saker.

Vi söker dig som:

- Vill ta ditt första steg i karriären
- Vill utvecklas inom service
- Är social och har bra samarbetsförmåga
- Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska
- Har en fullständig gymnasieexamen



Vi erbjuder:

- En ung och modern arbetsmiljö med tillgång till gym
- Tillgång till pingis och playstation på rasten
- En varierande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
- En fullt betald utbildning i början av din anställning
- Lön och förmåner enligt kollektivavtal
- Möjlighet till bonus utefter prestation



Arbetstider:

Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider:

- Måndag-fredag 08-22
- Lördagar 10-19


Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag!



Kundsupport, kundtjänst, Stockholm, kundservice, kundservicemedarbetare, support, teknisk support, service, serviceyrke, kundhantering, kundbemötande, lediga tjänster, kundtjänstmedarbetare

Ansök nu

Marketing Support till Samsung Electronics Nordic

Läs mer Jun 30
Nytt
Nu söker vi dig som har erfarenhet av administration och kundservice till denna spännande möjlighet hos Samsung Nordics.

Om tjänsten

Vi söker en Marketing Support som kommer att arbeta med administrationen kring inköp. Rollen har funnits i ett par år och uppkom i samband med att belastningen av administrativa uppgifter ökade hos marknadsavdelningen. Du kommer att vara och bidra till Marketing Support teamet som består 4 personer som i sin tur tillhör företagets Corporate marketing team.

För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom bolaget och behovet av denna roll hos vår kund är långsiktigt.

Arbetsuppgifter

Som Marketing Support kommer du att stötta det administrativa arbetet i de tidiga delarna av inköpsprocessen för olika produkter. Du kommer att ha ett fyrtiotal kontaktytor inom organisationen på både marknad- och säljavdelningen, dessutom kommer du att ha kontakt med medarbetare i de övriga nordiska länderna. Det är därför viktigt att du trivs med uppsökande kontakt och proaktivt söker information som driver ditt arbete framåt.

Du kommer exempelvis att:

- Handlägga interna inköpsförfrågningar
- Ge administrativ support av finansiell karaktär till marknads- och säljavdelningen inför och under olika projekt
- Ta emot och registrera interna förfrågningar i interna system för material som ska beställas. Du kommer även att ges möjlighet att lära upp nya kollegor, varför vi tror att du tycker om att arbeta fram förbättringsförslag och gärna bidrar till att dina kollegor utvecklas.


Vi söker dig som

- Vi tror att du som söker trivs i en administrativ roll där du får möjligheten att ge intern support till dina kollegor. Vidare tror vi att du är orädd, proaktiv och har ett öga för detaljer då arbetet kräver noggrannhet.
- Har en relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi, helst från universitet
- Har goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då du kommer att använda båda språken dagligen
- Har god systemvana
- Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Har god kommunikativ förmåga.
- Det är meriterande om du har kunskap i något annat nordiskt språk.


Som person är du serviceminded, har god analytisk förmåga och tycker om utmaningen att arbeta i ett dynamiskt och snabbrörligt företag. Vidare bör du vara initiativtagande, uppskatta ett högt arbetstempo och framförallt ha drivet att utvecklas med företaget och i din roll.

Tillträde, omfattning och anställning

Arbetstiderna är måndag till fredag med kontorstider. Detta är ett konsultuppdrag på 2 år. Bolaget sitter i fina lokaler i Kista. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till AddSecure Smart Alarms

Läs mer Jun 30
Nytt
Nu söker AddSecure sin nästa medarbetare! Är det du? Kanske har du arbetat i en kundtjänst med faktura- och avtalsfrågor tidigare? Eller har du erfarenhet av att arbeta administrativt i en kundorienterad roll? Är du en driven, ordningsam och serviceminded lagspelare? Då är det dig vi söker!

Om kunden

AddSecure är en ledande europeisk leverantör av premiumlösningar inom säkrad data och kritisk kommunikation. Företaget förser över 50 000 kunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikationslösningar som hjälper kunderna att skydda sina livs- och affärskritiska applikationer. Detta bidrar till att rädda liv, skydda egendom och viktiga samhällsfunktioner och att skapa affärsnytta.

Företaget har en stark framåtsträvan och präglas av sina värderingar, att skapa kundfokus, enkelhet, laganda och samarbete i allt dem gör.

Smart Alarms erbjuder säkra och pålitliga lösningar för övervakad larmöverföring mellan larmsystem och larmcentraler som skyddar liv, hem, företag och tillgångar.

Om tjänsten

Dina primära arbetsuppgifter innefattar

- Hantera och administrera faktura- och avtalsfrågor
- Agera support till bolagets kunder, tekniker och partners via telefon och mail
- Administration av kunder i bolagets CRM system


Vi söker dig

För att trivas i rollen så tror vi att du är en person som tycker det är roligt med mycket kundkontakt över telefon och mail. Du har tidigare erfarenhet av arbete inom service och administration. Kanske har du arbetat i en kundtjänst där du guidat kunder i avtals- och fakturafrågor. Du ser möjligheter, är lösningsorienterad och positiv.

Vi ser gärna att du även

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system
- Har ett tekniskt intresse
- Har erfarenhet av arbete via telefon


Som person är du

- Ordningsam och kvalitetsmedveten
- Serviceminded och kommunikativ
- Samarbetsvillig lagspelare
- Ambitiös


Stor vikt läggs vid personliga egenskaper som att du är initiativ- och ansvarstagande.

Meriterande

- Erfarenhet av att ha arbetat med kundtjänst eller fakturafrågor
- Erfarenhet av Salesforce eller Navision


Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17. Start är så snart som möjligt. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. AddSecures trevliga kontor är beläget i Telefonplan.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Dansktalande kundservicemedarbetare till Arctic

Läs mer Jun 30
Nytt
Om bolaget

Arctic grundades 1986 och är ett familjeägt bolag. De är en registrerad försäkringsförmedlare som lyder under Finansinspektionen och de har sedan start möjliggjort för sina kunder att följa den tekniska och samhälleliga utvecklingen tack vare deras framåtblickande försäkringslösningar.

Arctic erbjuder en stor bredd av produktförsäkringar för att du ska känna dig trygg vid en eventuell skada. Deras försäkringar är tilläggsförsäkringar som täcker upp för kostnader där din hemförsäkring inte räcker till. De erbjuder snabb hjälp när en skada uppstår och har över 30 års erfarenhet som försäkringsförmedlare.

Arctic brinner för sina kunder och de är stolta över hur nöjda kunder de har. De jobbar ständigt för att bli ännu bättre och hjälpa sina kunder att känna sig trygga med sina försäkringar. Företaget har en god kultur vilket innebär att de är engagerade, lyssnar och hör på varandra. Här fyller alla medarbetare en funktion och det finns en bra arbetsmiljö.

Om tjänsten

Nu söker Arctic stöttning i form av en dansktalande kundservicemedarbetare till sitt team på cirka 10 personer. I den här rollen kommer du att ha breda arbetsuppgifter men fokus kommer att ligga på kundservice till den svenska och danska marknaden.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta

- Kundservice via telefon och mejl
- Hantera ärenden kring skador och försäkringar
- Registrera kunddata och order
- Posthantering
- Övrig administration


Om dig

För att trivas i den här rollen tror vi att du som person är driven och prestigelös men samtidigt noggrann och strukturerad då du kommer att hantera administrativa uppgifter. Det är viktigt att du har ett kundfokus och brinner för god service i och med att Arctic värderar sina nöjda kunder högt och alltid vill ge ett gott intryck. Du kommer att ingå i ett familjärt och sammansvetsat team vilket innebär att vi gärna ser att du är en lagspelare som är hjälpsam samt stöttar andra.

Kvalifikationer

- Avslutad gymnasial utbildning
- Flytande i danska och goda kunskaper på svenska


Det är meriterande om du sedan tidigare har erfarenhet av kundtjänst eller en serviceinriktad roll. Vidare är det ett plus med ett tekniskt intresse.

Tillträde, omfattning och anställning

Arbetstiderna är måndag till fredag med kontorstider. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd direkt av Arctic, anställningen inleds med en provanställning. Bolaget sitter i fina lokaler i Segeltorp, Huddinge. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Cronwik Consulting AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Cronwik Consulting AB .

Hemelektronikföretaget POWER söker kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 8
Nu söker vi på uppdrag av POWER söker vi ännu en driven serviceälskande person till deras kundservice på Kungsholmen i Stockholm. Att du har ett stort intresse för hemelektronik tror vi är en bra början för att vara med en spännande tillväxtresa!

I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med att ta hand om första kontakten med våra kunder. Då vi är ett litet team där alla hjälps åt kommer du även hantera kundsamtal via telefon, chatt och mail från våra kunder vars frågor rör sig om alltifrån leveransbesked, ärendehantering, produkt- och servicefrågor till försäljningsaktiviteter.

I och med att det är ett mindre bolag i tillväxt tror vi på att ge våra medarbetare en bred roll med flera olika ansvarsområden, vi tror att det både är stimulerande och kul för dig som anställd att växa och arbeta mer flera olika områden och kunna supporta med det som behövs för både företaget och våra kunder.

Du är junior, ung, driven och brinner för chansen att vara med på en resa i ett tillväxtbolag. Vi söker dig som älskar att ge allt för kunder och har en stark vilja att ge service av världsklass. Du behöver också ha stor datavana och vara flink i fingrarna. Har du ett intresse och fallenhet för teknik, då speciellt hemelektronik, är det helt klart en fördel.

I och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker, sätta dig in i rutiner och system och förstå både kunder och finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt. Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Då arbetet stundtals kan präglas av många parallella uppgifter så är det en fördel om du är stabil, lugn och trygg och har en bra struktur och förmåga att prioritera.


Vi vill ge dig

En bra chans att delta i en bolagsresa där bolaget ska gå från en litet snabbväxande bolag till en stor aktör på svenska marknaden.

Stor möjlighet att lära dig om e-handel och försäljning i ett stort internationellt bolag

Varierande arbetsuppgifter och stor möjlighet att påverka lösningar och utveckla system och metodik så att vi höjer kundupplevelsen ytterligare.

Nya fina kontorslokaler centralt i Stockholm på Kungsholmen.

Stora möjligheter att växa och göra framtida karriär internt inom Norden eller Sverige

Konkurrenskraftig ersättning

Om bolaget

Nordiskt bolag inom hemelektronikbranschen. Bolaget har för närvarande över 300 varuhus och 3000 medarbetare i Norden. Med hjälp av innovativa e-handelslösningar, framträdande omnikanalshandel och ett starkt kunderbjudande med riktigt låga priser har bolaget lyckats växa kraftigt i Norden.

Rekryteringen sköts av Cronwik som funnits sedan 2014 och är specialiserade på kundservice och där alla anställda har lång erfarenhet av rekrytering och ledning av kundservice. För mer info om cronwik läs mer på cronwik.se . Denna tjänst är en direktrekrytering där du blir anställd av power.

kundtjänst kundservice customer sucsess customer service kunder elektronik

Ansök nu

Hemelektronikföretaget POWER söker kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 6
Nu söker vi på uppdrag av POWER söker vi ännu en driven serviceälskande person till deras kundservice på Kungsholmen i Stockholm. Att du har ett stort intresse för hemelektronik tror vi är en bra början för att vara med en spännande tillväxtresa!

I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med att ta hand om första kontakten med våra kunder. Då vi är ett litet team där alla hjälps åt kommer du även hantera kundsamtal via telefon, chatt och mail från våra kunder vars frågor rör sig om alltifrån leveransbesked, ärendehantering, produkt- och servicefrågor till försäljningsaktiviteter.

I och med att det är ett mindre bolag i tillväxt tror vi på att ge våra medarbetare en bred roll med flera olika ansvarsområden, vi tror att det både är stimulerande och kul för dig som anställd att växa och arbeta mer flera olika områden och kunna supporta med det som behövs för både företaget och våra kunder.

Du är junior, ung, driven och brinner för chansen att vara med på en resa i ett tillväxtbolag. Vi söker dig som älskar att ge allt för kunder och har en stark vilja att ge service av världsklass. Du behöver också ha stor datavana och vara flink i fingrarna. Har du ett intresse och fallenhet för teknik, då speciellt hemelektronik, är det helt klart en fördel.

I och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker, sätta dig in i rutiner och system och förstå både kunder och finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt. Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Då arbetet stundtals kan präglas av många parallella uppgifter så är det en fördel om du är stabil, lugn och trygg och har en bra struktur och förmåga att prioritera.


Vi vill ge dig

En bra chans att delta i en bolagsresa där bolaget ska gå från en litet snabbväxande bolag till en stor aktör på svenska marknaden.

Stor möjlighet att lära dig om e-handel och försäljning i ett stort internationellt bolag

Varierande arbetsuppgifter och stor möjlighet att påverka lösningar och utveckla system och metodik så att vi höjer kundupplevelsen ytterligare.

Nya fina kontorslokaler centralt i Stockholm på Kungsholmen.

Stora möjligheter att växa och göra framtida karriär internt inom Norden eller Sverige

Konkurrenskraftig ersättning

Om bolaget

Nordiskt bolag inom hemelektronikbranschen. Bolaget har för närvarande över 300 varuhus och 3000 medarbetare i Norden. Med hjälp av innovativa e-handelslösningar, framträdande omnikanalshandel och ett starkt kunderbjudande med riktigt låga priser har bolaget lyckats växa kraftigt i Norden.

Rekryteringen sköts av Cronwik som funnits sedan 2014 och är specialiserade på kundservice och där alla anställda har lång erfarenhet av rekrytering och ledning av kundservice. För mer info om cronwik läs mer på cronwik.se . Denna tjänst är en direktrekrytering där du blir anställd av power.

kundtjänst kundservice customer sucsess customer service kunder elektronik

Ansök nu

Hemelektronikföretaget POWER söker kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 5
Nu söker vi på uppdrag av POWER söker vi ännu en driven serviceälskande person till deras kundservice på Kungsholmen i Stockholm. Att du har ett stort intresse för hemelektronik tror vi är en bra början för att vara med en spännande tillväxtresa!

I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med att ta hand om första kontakten med våra kunder. Då vi är ett litet team där alla hjälps åt kommer du även hantera kundsamtal via telefon, chatt och mail från våra kunder vars frågor rör sig om alltifrån leveransbesked, ärendehantering, produkt- och servicefrågor till försäljningsaktiviteter.

I och med att det är ett mindre bolag i tillväxt tror vi på att ge våra medarbetare en bred roll med flera olika ansvarsområden, vi tror att det både är stimulerande och kul för dig som anställd att växa och arbeta mer flera olika områden och kunna supporta med det som behövs för både företaget och våra kunder.

Du är junior, ung, driven och brinner för chansen att vara med på en resa i ett tillväxtbolag. Vi söker dig som älskar att ge allt för kunder och har en stark vilja att ge service av världsklass. Du behöver också ha stor datavana och vara flink i fingrarna. Har du ett intresse och fallenhet för teknik, då speciellt hemelektronik, är det helt klart en fördel.

I och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker, sätta dig in i rutiner och system och förstå både kunder och finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt. Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Då arbetet stundtals kan präglas av många parallella uppgifter så är det en fördel om du är stabil, lugn och trygg och har en bra struktur och förmåga att prioritera.


Vi vill ge dig

En bra chans att delta i en bolagsresa där bolaget ska gå från en litet snabbväxande bolag till en stor aktör på svenska marknaden.

Stor möjlighet att lära dig om e-handel och försäljning i ett stort internationellt bolag

Varierande arbetsuppgifter och stor möjlighet att påverka lösningar och utveckla system och metodik så att vi höjer kundupplevelsen ytterligare.

Nya fina kontorslokaler centralt i Stockholm på Kungsholmen.

Stora möjligheter att växa och göra framtida karriär internt inom Norden eller Sverige

Konkurrenskraftig ersättning

Om bolaget

Nordiskt bolag inom hemelektronikbranschen. Bolaget har för närvarande över 300 varuhus och 3000 medarbetare i Norden. Med hjälp av innovativa e-handelslösningar, framträdande omnikanalshandel och ett starkt kunderbjudande med riktigt låga priser har bolaget lyckats växa kraftigt i Norden.

Rekryteringen sköts av Cronwik som funnits sedan 2014 och är specialiserade på kundservice och där alla anställda har lång erfarenhet av rekrytering och ledning av kundservice. För mer info om cronwik läs mer på cronwik.se . Denna tjänst är en direktrekrytering där du blir anställd av power.

kundtjänst kundservice customer sucsess customer service kunder elektronik

Ansök nu

Hemelektronikföretaget POWER söker kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 28
Nu söker vi på uppdrag av POWER söker vi ännu en driven serviceälskande person till deras kundservice på Kungsholmen i Stockholm. Att du har ett stort intresse för hemelektronik tror vi är en bra början för att vara med en spännande tillväxtresa!

I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med att ta hand om första kontakten med våra kunder. Då vi är ett litet team där alla hjälps åt kommer du även hantera kundsamtal via telefon, chatt och mail från våra kunder vars frågor rör sig om alltifrån leveransbesked, ärendehantering, produkt- och servicefrågor till försäljningsaktiviteter.

I och med att det är ett mindre bolag i tillväxt tror vi på att ge våra medarbetare en bred roll med flera olika ansvarsområden, vi tror att det både är stimulerande och kul för dig som anställd att växa och arbeta mer flera olika områden och kunna supporta med det som behövs för både företaget och våra kunder.

Du är junior, ung, driven och brinner för chansen att vara med på en resa i ett tillväxtbolag. Vi söker dig som älskar att ge allt för kunder och har en stark vilja att ge service av världsklass. Du behöver också ha stor datavana och vara flink i fingrarna. Har du ett intresse och fallenhet för teknik, då speciellt hemelektronik, är det helt klart en fördel.

I och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker, sätta dig in i rutiner och system och förstå både kunder och finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt. Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Då arbetet stundtals kan präglas av många parallella uppgifter så är det en fördel om du är stabil, lugn och trygg och har en bra struktur och förmåga att prioritera.


Vi vill ge dig

En bra chans att delta i en bolagsresa där bolaget ska gå från en litet snabbväxande bolag till en stor aktör på svenska marknaden.

Stor möjlighet att lära dig om e-handel och försäljning i ett stort internationellt bolag

Varierande arbetsuppgifter och stor möjlighet att påverka lösningar och utveckla system och metodik så att vi höjer kundupplevelsen ytterligare.

Nya fina kontorslokaler centralt i Stockholm på Kungsholmen.

Stora möjligheter att växa och göra framtida karriär internt inom Norden eller Sverige

Konkurrenskraftig ersättning

Om bolaget

Nordiskt bolag inom hemelektronikbranschen. Bolaget har för närvarande över 300 varuhus och 3000 medarbetare i Norden. Med hjälp av innovativa e-handelslösningar, framträdande omnikanalshandel och ett starkt kunderbjudande med riktigt låga priser har bolaget lyckats växa kraftigt i Norden.

Rekryteringen sköts av Cronwik som funnits sedan 2014 och är specialiserade på kundservice och där alla anställda har lång erfarenhet av rekrytering och ledning av kundservice. För mer info om cronwik läs mer på cronwik.se . Denna tjänst är en direktrekrytering där du blir anställd av power.

kundtjänst kundservice customer sucsess customer service kunder elektronik

Ansök nu

Hemelektronikföretaget POWER söker kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 5
Nu söker vi på uppdrag av POWER söker vi ännu en driven serviceälskande person till deras kundservice på Kungsholmen i Stockholm. Att du har ett stort intresse för hemelektronik tror vi är en bra början för att vara med en spännande tillväxtresa!

I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med att ta hand om första kontakten med våra kunder. Då vi är ett litet team där alla hjälps åt kommer du även hantera kundsamtal via telefon, chatt och mail från våra kunder vars frågor rör sig om alltifrån leveransbesked, ärendehantering, produkt- och servicefrågor till försäljningsaktiviteter.

I och med att det är ett mindre bolag i tillväxt tror vi på att ge våra medarbetare en bred roll med flera olika ansvarsområden, vi tror att det både är stimulerande och kul för dig som anställd att växa och arbeta mer flera olika områden och kunna supporta med det som behövs för både företaget och våra kunder.

Du är junior, ung, driven och brinner för chansen att vara med på en resa i ett tillväxtbolag. Vi söker dig som älskar att ge allt för kunder och har en stark vilja att ge service av världsklass. Du behöver också ha stor datavana och vara flink i fingrarna. Har du ett intresse och fallenhet för teknik, då speciellt hemelektronik, är det helt klart en fördel.

I och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker, sätta dig in i rutiner och system och förstå både kunder och finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt. Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Då arbetet stundtals kan präglas av många parallella uppgifter så är det en fördel om du är stabil, lugn och trygg och har en bra struktur och förmåga att prioritera.


Vi vill ge dig

En bra chans att delta i en bolagsresa där bolaget ska gå från en litet snabbväxande bolag till en stor aktör på svenska marknaden.

Stor möjlighet att lära dig om e-handel och försäljning i ett stort internationellt bolag

Varierande arbetsuppgifter och stor möjlighet att påverka lösningar och utveckla system och metodik så att vi höjer kundupplevelsen ytterligare.

Nya fina kontorslokaler centralt i Stockholm på Kungsholmen.

Stora möjligheter att växa och göra framtida karriär internt inom Norden eller Sverige

Konkurrenskraftig ersättning

Om bolaget

Nordiskt bolag inom hemelektronikbranschen. Bolaget har för närvarande över 300 varuhus och 3000 medarbetare i Norden. Med hjälp av innovativa e-handelslösningar, framträdande omnikanalshandel och ett starkt kunderbjudande med riktigt låga priser har bolaget lyckats växa kraftigt i Norden.

Rekryteringen sköts av Cronwik som funnits sedan 2014 och är specialiserade på kundservice och där alla anställda har lång erfarenhet av rekrytering och ledning av kundservice. För mer info om cronwik läs mer på cronwik.se . Denna tjänst är en direktrekrytering där du blir anställd av power.

kundtjänst kundservice customer sucsess customer service kunder elektronik

Ansök nu

Hemelektronikföretaget POWER söker kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 26
Nu söker vi på uppdrag av POWER söker vi ännu en driven serviceälskande person till deras kundservice på Kungsholmen i Stockholm. Att du har ett stort intresse för hemelektronik tror vi är en bra början för att vara med en spännande tillväxtresa!

I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med att ta hand om första kontakten med våra kunder. Då vi är ett litet team där alla hjälps åt kommer du även hantera kundsamtal via telefon, chatt och mail från våra kunder vars frågor rör sig om alltifrån leveransbesked, ärendehantering, produkt- och servicefrågor till försäljningsaktiviteter.

I och med att det är ett mindre bolag i tillväxt tror vi på att ge våra medarbetare en bred roll med flera olika ansvarsområden, vi tror att det både är stimulerande och kul för dig som anställd att växa och arbeta mer flera olika områden och kunna supporta med det som behövs för både företaget och våra kunder.

Du är junior, ung, driven och brinner för chansen att vara med på en resa i ett tillväxtbolag. Vi söker dig som älskar att ge allt för kunder och har en stark vilja att ge service av världsklass. Du behöver också ha stor datavana och vara flink i fingrarna. Har du ett intresse och fallenhet för teknik, då speciellt hemelektronik, är det helt klart en fördel.

I och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker, sätta dig in i rutiner och system och förstå både kunder och finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt. Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Då arbetet stundtals kan präglas av många parallella uppgifter så är det en fördel om du är stabil, lugn och trygg och har en bra struktur och förmåga att prioritera.


Vi vill ge dig

En bra chans att delta i en bolagsresa där bolaget ska gå från en litet snabbväxande bolag till en stor aktör på svenska marknaden.

Stor möjlighet att lära dig om e-handel och försäljning i ett stort internationellt bolag

Varierande arbetsuppgifter och stor möjlighet att påverka lösningar och utveckla system och metodik så att vi höjer kundupplevelsen ytterligare.

Nya fina kontorslokaler centralt i Stockholm på Kungsholmen.

Stora möjligheter att växa och göra framtida karriär internt inom Norden eller Sverige

Konkurrenskraftig ersättning

Om bolaget

Nordiskt bolag inom hemelektronikbranschen. Bolaget har för närvarande över 300 varuhus och 3000 medarbetare i Norden. Med hjälp av innovativa e-handelslösningar, framträdande omnikanalshandel och ett starkt kunderbjudande med riktigt låga priser har bolaget lyckats växa kraftigt i Norden.

Rekryteringen sköts av Cronwik som funnits sedan 2014 och är specialiserade på kundservice och där alla anställda har lång erfarenhet av rekrytering och ledning av kundservice. För mer info om cronwik läs mer på cronwik.se . Denna tjänst är en direktrekrytering där du blir anställd av power.

kundtjänst kundservice customer sucsess customer service kunder elektronik

Ansök nu