Stockholm: Kundtjänstmedarbetare till Svenska Dagbladet

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänstmedarbetare till Svenska Dagbladet i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

Om tjänsten
Tycker du om att kommunicera och hålla dig uppdaterad kring omvärlden? Då är det dig vi söker!

Vi söker nu nya medarbetare till Svenska Dagbladets kundtjänst på uppdrag av Teleperformance med placering i Solna. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning direkt hos kundföretaget efter 6-8 månader.

På denna kundtjänst kommer du svara på inkommande samtal och mail från kunder, hjälpa och vägleda kunden med olika frågor. Inga förkunskaper krävs, vi söker dig som vill utvecklas och jobba med service!

Urval sker löpande - Sök redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter består bland annat av att:

• Svara på inkommande samtal och mail från företagets kunder
• Ge professionell service och rådgivning kring prenumerationer, fakturor, m.m.

Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!

För att trivas i rollen tror vi att du känner igen dig i dessa egenskaper:

• Vill utvecklas på din arbetsplats
• Har en hög känsla för service
• Är orädd och kan kommunicera med kunder på ett professionellt och pedagogiskt sätt
• Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker
• Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål


För att du ska vara aktuell för tjänsten ser vi att du:

• Har fullgjorda gymnasiestudier
• Talar och skriver flytande svenska
• Talar och skriver god engelska

Låter det som dig? Tveka inte att ansöka redan idag!

Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag
• Lön enligt kollektivavtal
• Fina lokaler centralt i Solna, nära till kommunikationer
• Genomgående utbildning av företagets produkter och system

Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn.
Vi är auktoriserat Bemannings & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag och har företagshälsovård och pensionsavsättningar.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Sveriges grönaste matkedja söker kundtjänstmedarbetare

Läs mer Jun 30
Nytt
Ser du dig själv som en positiv och ambitiös person som lockas av att leverera service i världsklass? Då kanske du är vår nya stjärna!

Som kundserviceagent för denna matkedja blir du en del av en föränderlig arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter. Du blir en del av ett drivet team som ansvarar för att hjälpa kunder som handlar mat genom företagets onlinebutik. Tjänsten är med omgående start och det finns möjlighet att arbeta hemifrån.

Dina arbetsuppgifter:

- Vara bryggan mellan Produktion, Kund och alla berörda kanaler
- Hantera reklamationer, ordrar och leveranser
- Hanterar ärenden över telefon, chatt och mail
- Vara delaktig i arbetet mot företagets uppsatta mål



Vi söker dig som:

- Är utåtriktad och ambitiös
- Är lösningsorienterad och serviceinriktad
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
- Har en fullständig gymnasieexamen



Tjänsten är en provanställning på heltid där du kommer arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider:

- Vardagar 08:00-17:00 eller 09:00-18:00


Arbetsplatsen är för tillfället belägen i Kungens Kurva, men i September kommer kontoret att flyttas till Solna. Under sommaren kommer det finnas möjlighet till distansarbete.

Är det dig vi beskriver? Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Vi söker kundtjänstagenter till Telias kundtjänst

Läs mer Jun 30
Nytt
Sprio söker sociala och snabbtänkta agenter till Telias kundtjänst. Här får du en bred roll med stora utvecklingsmöjligheter inom service, merförsäljning och support tillsammans med ett glatt team i Stockholm, Solna.

I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa och vägleda Telias kunder kring enklare teknisk support, fakturafrågor, avtal och beställningar av det stora produktutbudet som innefattar bl.a. mobiltelefoner och abonnemang. Det förekommer även merförsäljning i samtalen, vilket passar dig perfekt som är målinriktad och vill ge kunderna det lilla extra.

Du börjar din anställning med en fullt betald utbildning där du får medlyssna på samtal och lära dig Telias olika system, därav ser vi gärna att du är motiverad att lära dig nya saker.

Vi söker dig som:

- Vill ta ditt första steg i karriären
- Vill utvecklas inom service
- Är social och har bra samarbetsförmåga
- Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska
- Har en fullständig gymnasieexamen



Vi erbjuder:

- En ung och modern arbetsmiljö med tillgång till gym
- Tillgång till pingis och playstation på rasten
- En varierande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
- En fullt betald utbildning i början av din anställning
- Lön och förmåner enligt kollektivavtal
- Möjlighet till bonus utefter prestation



Arbetstider:

Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider:

- Måndag-fredag 08-22
- Lördagar 10-19


Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag!



Kundsupport, kundtjänst, Stockholm, kundservice, kundservicemedarbetare, support, teknisk support, service, serviceyrke, kundhantering, kundbemötande, lediga tjänster, kundtjänstmedarbetare

Ansök nu

Marketing Support till Samsung Electronics Nordic

Läs mer Jun 30
Nytt
Nu söker vi dig som har erfarenhet av administration och kundservice till denna spännande möjlighet hos Samsung Nordics.

Om tjänsten

Vi söker en Marketing Support som kommer att arbeta med administrationen kring inköp. Rollen har funnits i ett par år och uppkom i samband med att belastningen av administrativa uppgifter ökade hos marknadsavdelningen. Du kommer att vara och bidra till Marketing Support teamet som består 4 personer som i sin tur tillhör företagets Corporate marketing team.

För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom bolaget och behovet av denna roll hos vår kund är långsiktigt.

Arbetsuppgifter

Som Marketing Support kommer du att stötta det administrativa arbetet i de tidiga delarna av inköpsprocessen för olika produkter. Du kommer att ha ett fyrtiotal kontaktytor inom organisationen på både marknad- och säljavdelningen, dessutom kommer du att ha kontakt med medarbetare i de övriga nordiska länderna. Det är därför viktigt att du trivs med uppsökande kontakt och proaktivt söker information som driver ditt arbete framåt.

Du kommer exempelvis att:

- Handlägga interna inköpsförfrågningar
- Ge administrativ support av finansiell karaktär till marknads- och säljavdelningen inför och under olika projekt
- Ta emot och registrera interna förfrågningar i interna system för material som ska beställas. Du kommer även att ges möjlighet att lära upp nya kollegor, varför vi tror att du tycker om att arbeta fram förbättringsförslag och gärna bidrar till att dina kollegor utvecklas.


Vi söker dig som

- Vi tror att du som söker trivs i en administrativ roll där du får möjligheten att ge intern support till dina kollegor. Vidare tror vi att du är orädd, proaktiv och har ett öga för detaljer då arbetet kräver noggrannhet.
- Har en relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi, helst från universitet
- Har goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då du kommer att använda båda språken dagligen
- Har god systemvana
- Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Har god kommunikativ förmåga.
- Det är meriterande om du har kunskap i något annat nordiskt språk.


Som person är du serviceminded, har god analytisk förmåga och tycker om utmaningen att arbeta i ett dynamiskt och snabbrörligt företag. Vidare bör du vara initiativtagande, uppskatta ett högt arbetstempo och framförallt ha drivet att utvecklas med företaget och i din roll.

Tillträde, omfattning och anställning

Arbetstiderna är måndag till fredag med kontorstider. Detta är ett konsultuppdrag på 2 år. Bolaget sitter i fina lokaler i Kista. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till AddSecure Smart Alarms

Läs mer Jun 30
Nytt
Nu söker AddSecure sin nästa medarbetare! Är det du? Kanske har du arbetat i en kundtjänst med faktura- och avtalsfrågor tidigare? Eller har du erfarenhet av att arbeta administrativt i en kundorienterad roll? Är du en driven, ordningsam och serviceminded lagspelare? Då är det dig vi söker!

Om kunden

AddSecure är en ledande europeisk leverantör av premiumlösningar inom säkrad data och kritisk kommunikation. Företaget förser över 50 000 kunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikationslösningar som hjälper kunderna att skydda sina livs- och affärskritiska applikationer. Detta bidrar till att rädda liv, skydda egendom och viktiga samhällsfunktioner och att skapa affärsnytta.

Företaget har en stark framåtsträvan och präglas av sina värderingar, att skapa kundfokus, enkelhet, laganda och samarbete i allt dem gör.

Smart Alarms erbjuder säkra och pålitliga lösningar för övervakad larmöverföring mellan larmsystem och larmcentraler som skyddar liv, hem, företag och tillgångar.

Om tjänsten

Dina primära arbetsuppgifter innefattar

- Hantera och administrera faktura- och avtalsfrågor
- Agera support till bolagets kunder, tekniker och partners via telefon och mail
- Administration av kunder i bolagets CRM system


Vi söker dig

För att trivas i rollen så tror vi att du är en person som tycker det är roligt med mycket kundkontakt över telefon och mail. Du har tidigare erfarenhet av arbete inom service och administration. Kanske har du arbetat i en kundtjänst där du guidat kunder i avtals- och fakturafrågor. Du ser möjligheter, är lösningsorienterad och positiv.

Vi ser gärna att du även

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system
- Har ett tekniskt intresse
- Har erfarenhet av arbete via telefon


Som person är du

- Ordningsam och kvalitetsmedveten
- Serviceminded och kommunikativ
- Samarbetsvillig lagspelare
- Ambitiös


Stor vikt läggs vid personliga egenskaper som att du är initiativ- och ansvarstagande.

Meriterande

- Erfarenhet av att ha arbetat med kundtjänst eller fakturafrågor
- Erfarenhet av Salesforce eller Navision


Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17. Start är så snart som möjligt. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. AddSecures trevliga kontor är beläget i Telefonplan.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Dansktalande kundservicemedarbetare till Arctic

Läs mer Jun 30
Nytt
Om bolaget

Arctic grundades 1986 och är ett familjeägt bolag. De är en registrerad försäkringsförmedlare som lyder under Finansinspektionen och de har sedan start möjliggjort för sina kunder att följa den tekniska och samhälleliga utvecklingen tack vare deras framåtblickande försäkringslösningar.

Arctic erbjuder en stor bredd av produktförsäkringar för att du ska känna dig trygg vid en eventuell skada. Deras försäkringar är tilläggsförsäkringar som täcker upp för kostnader där din hemförsäkring inte räcker till. De erbjuder snabb hjälp när en skada uppstår och har över 30 års erfarenhet som försäkringsförmedlare.

Arctic brinner för sina kunder och de är stolta över hur nöjda kunder de har. De jobbar ständigt för att bli ännu bättre och hjälpa sina kunder att känna sig trygga med sina försäkringar. Företaget har en god kultur vilket innebär att de är engagerade, lyssnar och hör på varandra. Här fyller alla medarbetare en funktion och det finns en bra arbetsmiljö.

Om tjänsten

Nu söker Arctic stöttning i form av en dansktalande kundservicemedarbetare till sitt team på cirka 10 personer. I den här rollen kommer du att ha breda arbetsuppgifter men fokus kommer att ligga på kundservice till den svenska och danska marknaden.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta

- Kundservice via telefon och mejl
- Hantera ärenden kring skador och försäkringar
- Registrera kunddata och order
- Posthantering
- Övrig administration


Om dig

För att trivas i den här rollen tror vi att du som person är driven och prestigelös men samtidigt noggrann och strukturerad då du kommer att hantera administrativa uppgifter. Det är viktigt att du har ett kundfokus och brinner för god service i och med att Arctic värderar sina nöjda kunder högt och alltid vill ge ett gott intryck. Du kommer att ingå i ett familjärt och sammansvetsat team vilket innebär att vi gärna ser att du är en lagspelare som är hjälpsam samt stöttar andra.

Kvalifikationer

- Avslutad gymnasial utbildning
- Flytande i danska och goda kunskaper på svenska


Det är meriterande om du sedan tidigare har erfarenhet av kundtjänst eller en serviceinriktad roll. Vidare är det ett plus med ett tekniskt intresse.

Tillträde, omfattning och anställning

Arbetstiderna är måndag till fredag med kontorstider. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd direkt av Arctic, anställningen inleds med en provanställning. Bolaget sitter i fina lokaler i Segeltorp, Huddinge. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Recruitive AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Recruitive AB .

Kundservicemedarbetare till Elite Hotels

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 30
Nytt
Om tjänsten
Älskar du att ge bra service? Är du en social och framåt person? Vi söker nu medarbetare till Elite Hotels kundservice!

I ditt arbete som kundservicemedarbetare kommer du kommunicera med kunder via mail och telefon. Du kommer ansvara för att boka logibokningar, svara på frågor och lösa kundernas utmaningar och behov. Du kommer att tillhöra ett litet och sammansvetsat team.



Dina arbetsuppgifter
- Sköta logibokningar
- Hantera inkommande samtal
- Kommunicera med kunder över mail
- Ge professionell och premium service

Din profil

Din erfarenhet
• Tycker om att hjälpa andra och har en positiv attityd
• Tidigare arbete inom service är meriterande
• Gymnasieexamen är ett krav
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska är ett krav


Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!

Vi tror att du:
• Vill utvecklas på din arbetsplats
• Har en hög känsla för service
• Är noggrann och har ett öga för detaljer



Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett stort företag
• Individuell lön
• Kundtjänstens öppettider: vardagar 8-20. Du kommer jobba på rullande schema
• Fina kontorslokaler i centrala Stockholm, nära till kommunikationer

Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer - då är detta jobbet för dig.

Ansök idag! Urval sker löpande,



Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning. Recruitive är det kreativa alternativet på marknaden och kulturen präglas av högt deltagande och eget beslutsfattande.Vi har kollektivavtal och erbjuder våra konsulter lön enligt avtal, friskvårdsbidrag och tjänstepension.

Ansök nu

Office Manager/Mood Manager

Kontorsreceptionist
Läs mer Jun 30
Nytt
Om tjänsten
Vi söker dig som gillar att ha många bollar i luften och som ansvarar för en trivsam atmosfär på företaget! Som Office Manager/Mood Manager utmanas du av en förändlig miljö med allt vad det innebär med aktivitet och event! Låter det här som någonting för dig? Rollen är en konsultroll där man du kommer vara anställd hos Recruitive och uthyrd till vår kund på heltid 100%
Ansök idag, urval sker löpande!

Dina arbetsuppgifter
• Välkommna gäster
• Svara på mail
• Se över konferansrummen
• Inköp av varor och planering av luncher/event

Din profil
Din erfarenhet
• Har en vilja av att hjälpa och profesionell attityd.
• Tidigare arbete inom reception/hotell/event/restaurang.
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska.
• B-körkort.

Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!

Vi tror att du:
• Är flexibel.
• Är serviceinriktad.
• Är social.


Om företaget
Vi erbjuder

• Individuell lön.
• Arbetstiderna kl 8-17 på 50%

Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att ta initiativ och ge bra service?

Ansök idag! Urval sker löpande,

Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning. Recruitive är det kreativa alternativet på marknaden och kulturen präglas av högt deltagande och eget beslutsfattande.Vi har kollektivavtal och erbjuder våra konsulter lön enligt avtal, friskvårdsbidrag och tjänstepension.

Ansök nu

Kundtjänst till hemlarmsföretag!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 30
Nytt
Om tjänsten
Vi söker dig som brinner för service och nöjda kunder! Hemlarmsföretaget Gardio söker nu en kundtjänstmedarbetare till deras växande kundtjänst. Vi erbjuder en arbetsmiljö i Solna där man kommer utvecklas inom service och affärsmannaskap. Du kommer tillhöra ett litet och tight team om 3 personer som jobbar tätt ihop. Effektivitet och kundnöjdhet är nyckeln i det här jobbet och man ska kunna ha många bollar i luften men samtidigt alltid sätta kunden i fokus för att lösa deras problem. Gardio är ett snabbväxande bolag där man har möjlighet att klättra och gå mot andra roller och avdelningar om man visar framfötterna på sikt. Låter det här som någonting för dig? Ansök redan idag, urval sker löpande

Dina arbetsuppgifter
• Besvara inkommande samtal.
• Svara på mail
• Administrera kundavtal
• Vägleda och besvara kunders frågor gällande hemlarm
• Boka ut tekniker vid behov


Din profil
Din erfarenhet
• Har en vilja av att hjälpa och professionell attityd.
• Service- och försäljningserfarenhet är ett krav
• Tidigare arbete med telefonen som verktyg är ett krav.
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska.

Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!

Vi tror att du:
• Är flexibel.
• Är serviceinriktad.
• Är flexibel.

Om företaget
Vi erbjuder
• Individuell lön.
• Arbetstiderna 8-17. Stängt röda dagar och helg.
• Fina kontorslokaler och nära till kommunikationer i Solna.

Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer - då är detta jobbet för dig.

Ansök idag! Urval sker löpande.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Borås, Eskilstuna, Örebro och Göteborg.
Vi är auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar till våra anställda. Som anställd på Recruitive får du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till växande verktygsbolag

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 30
Nytt
Om tjänsten
Just nu söker vi kundtjänstmedarbetare till ett växande bolag som säljer verktyg. Du kommer sitta i en kundtjänst och i rollen kommer du ta emot inkommande ärenden via mail och telefon från privatpersoner och företag. Du kommer att få hjälpa kunderna med att besvara frågor angående produktfrågor om verktyg av olika slag, orderstatus, leveransfrågor och betalningsfrågor. Du kommer få möjlighet att arbeta i ett litet och härligt team som stöttar varandra.

Dina arbetsuppgifter

• Hantera inkommande samtal angående verktyg
• Administrativa sysslor så som mail-hantering och orderhantering
• Ge kunderna snabb och rätt service kring deras frågor.

Tjänsten börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget!
Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.

Arbetstiden är vanligtvis dagtid måndag-fredag.Tillträde sker enligt överenskommelse, gärna omgående.


Din profil
Vi söker dig som:
• Arbetat inom bygg/VVS/el
• Är serviceinriktad och är duktig på att uttrycka dig i både tal och i skrift.
• Är ansvarsfull och flexibel
• Trivs med att arbeta i högt tempo.
• Har fullbordad gymnasieexamen.

Din erfarenhet:
• Tidigare erfarenhet från serviceyrken är ett krav. Vi lägger också stor vikt vid personliga egenskaper!

Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett expansivt företag
• Ett företag som tänker på din fysiska arbetsmiljö
• Lön enligt kollektivavtal.
• Arbetstider mellan 07.30-15.30 eller 08.30-17.00
• Fina kontorslokaler i Liljeholmen, nära till kommunikationer.

Om företaget
Kunden är ett bygghandelsföretag på nätet där du enkelt kan handla verktyg och byggmaterial. De sitter i fina och fräscha lokaler i Liljeholmen, du tar dig enkelt dit via t.ex. buss eller tunnelbana.

Vi ser fram emot att presentera oss närmare under rekryteringsprocessen. Skicka in CV och personligt brev redan idag. Urval sker löpande!


Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning.
Vi är medlemmar i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet.

Ansök nu

Norsktalande kundtjänstmedarbetare!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 30
Nytt
Om tjänsten
Just nu söker vi en norsktalande kundtjänstmedarbetare till ett roligt och växande e-handelsföretag. Du kommer sitta i en inhouse-kundtjänst och i rollen kommer du ta emot inkommande ärenden via mail och telefon från kunder och hjälpa dem med deras frågor på ett effektivt sätt. I rollen kommer man att besvara frågor angående orderstatus, leveransfrågor, produktfrågor om verktyg och betalningsfrågor. Du kommer få möjlighet att arbeta i ett litet och härligt team som stöttar varandra.

Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande samtal
• Administrativa sysslor så som mail-hantering och orderhantering
• Ge kunderna snabb och rätt service kring deras frågor.

Tjänsten börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget!
Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.

Arbetstiden är vanligtvis dagtid måndag-fredag. Tillträde sker enligt överenskommelse, gärna omgående.

Din profil
Vi söker dig som:
• Är serviceinriktad och är duktig på att uttrycka dig i både tal och i skrift.
• Är ansvarsfull och flexibel
• Trivs med att arbeta i högt tempo.
• Har fullbordad gymnasieexamen.

Din erfarenhet:
• Tidigare erfarenhet från serviceyrken är ett krav. Vi lägger också stor vikt vid personliga egenskaper!

Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett expansivt företag
• Ett företag som tänker på din fysiska arbetsmiljö
• Lön enligt kollektivavtal.
• Arbetstider mellan 07.30-15.30 eller 08.30-17.00
• Fina kontorslokaler i Liljeholmen, nära till kommunikationer.

Om företaget
Kunden är ett bygghandelsföretag på nätet där du enkelt kan handla verktyg och byggmaterial. De sitter i fina och fräscha lokaler i Liljeholmen, du tar dig enkelt dit via t.ex. buss eller tunnelbana.

Vi ser fram emot att presentera oss närmare under rekryteringsprocessen. Skicka in CV och personligt brev redan idag. Urval sker löpande!

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare mot bilföretag!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 30
Nytt
Om tjänsten
Vi på Recruitive söker alltid nya talanger med rätt kompetens till uppdrag hos våra kunder. Just nu letar vi efter en ansvarsfull person och tycker om bilar till rollen som kundtjänstmedarbetare hos LeasePlan. Är du initiativtagande och serviceinriktad? Sök tjänsten som kundtjänstmedarbetare redan idag!

LeasePlan Sverige fortsätter att växa inom affärsområdet privatleasing, och för att kunna hantera våra kunder på ett affärsmässigt sätt och med god servicenivå, så söker vi nu en till medlem till teamet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att tillsammans med dina kollegor stötta alla kunder, både privatkunder och företagskunder, med deras frågor och funderingar. I rollen kommer man även att få hantera offertfrågor och förslag. Du kommer vara LeasePlans ansikte utåt.

Dina arbetsuppgifter
I dina arbetsuppgifter ingår att vägleda och bemöta kunder på ett serviceinriktat och professionellt sätt via telefon.

I jobbet ingår till exempel att
* Hantera inkommande samtal från kunder som vill leasa
* Genomföra offerthantering, avtalshantering och orderhantering av kundärenden
* Finnas behjälplig för kunden vid frågor relaterade till leasingen
* Vara delaktig i samarbetet med våra partnersamarbeten
* Vid behov medverka i interna projekt
* Hålla sig uppdaterad kring tjänster inom privatleasing
* Hålla sig uppdaterad avseende våra avtalsparter & hur vi arbetar tillsammans
* Värna om och bidra till teamets välmående och leverans mot uppsatta mål
* Ansvara för att ta del av företagsinformation i företagets olika kanaler såsom mejl, intranät samt muntliga informationsmöten
* Säkerställa att du innehar god kunskap kring LeasePlans produkter och tjänster i syfte av att ge kunden korrekt information och en god service


Din profil
Är du den vi söker?
Det här jobbet passar dig som är öppen och alltid strävar framåt. I rollen krävs det att du kan ha många bollar i luften och tycker om när det händer saker. Du har goda kunskaper inom administration, kundsamtal och service, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. Om du har arbetat med kundservice tidigare klättrar du ytterligare på listan över intressanta kandidater.

I övrigt söker vi dig som
* är flytande i svenska i tal och skrift
* är lojal och vill utvecklas
* har erfarenhet av kundtjänst


Om företaget
Här erbjuder vi samtliga anställda goda möjligheter till kompetensutveckling – och därigenom en chans att växa såväl privat som professionellt.

Erbjudande
* Individuell lön
* Utbildning på plats
* Arbete hos ett globalt och framgångsrikt företag
* Kontorstider

Hur du ansöker
Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu