Stockholm: Skåpbilschaufför – del- och heltid

Hitta ansökningsinfo om jobbet Skåpbilschaufför – del- och heltid i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet:

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Har du B-körkort och letar efter ett hel- eller fulltidsjobb? Är du en studerande som vill komma in på arbetslivet vid sidan av studierna, eller letar du efter ett heltidsjobb inom lager- och transportbranschen? Vi på Mjuk letar efter skåpbilschaufförer och lagerarbetare till vårt lager i Rosersberg. Ditt arbete kommer att vara väldigt mångsidigt: Du kommer att delta i flera olika processer som sker dagligen; bland annat mottagning, packning och leverans av möbler, deras inspektion och rengöring, samt upphämtning och leverans av våra möbler från och till våra kunder i Stockholmsregionen.
Vadå, Mjuk?
Mjuk är en digital marknadsplats för begagnade möbler och design, för dig som vill leva mer cirkulärt. Vårt mål är att göra processen så enkel och effektiv som möjligt. Du slipper jobbiga förhandlingar, att bära till sjunde våningen utan hiss eller oroa dig för kvalitén på det du köper. Det nya sättet att köpa och sälja möbler helt enkelt. Intresserad? Läs mera på våra hemsidor!


Din arbetsuppgift
Din arbetsuppgift kommer att vara mångsidig och krävande, men du har möjligheten att få den skräddarsydd enligt dina kunskaper och kompetenser. Som chaufför kommer du att arbeta tätt i transportteamet, och köra runt i Stockholmsregionen med ditt arbetspar!
Dina uppgifter som skåpbilschaufför är följande:
Leverans och upphämtning av våra möbler i Stockholmsregionen
Vänlighet och artighet mot våra kunder och dina medarbetare
Se till att våra möbler behandlas med försiktighet och noggrannhet

Som tillägg kommer du även att stöda lagerarbetare i följande:
Expedition- och leverans: I denna uppgift ansvarar du för möblernas mottagning- paketering- och leveransprocesser. Du kommer även ha delansvar att förrådsområdet är städat och organiserat!
Inspektion och –rengörning: Det är på ditt ansvar att möblerna som kommer in verkligen är i den kvalitét som det har lovats! Du kommer också att se till att dom är rena och fräscha.

Som chaufför är du Mjuks ansikte åt våra kunder, det är viktigt både för oss och våra kunder att du beter dig professionellt och artigt!
Våra krav
B-körkort
En stark kunskap i Svenska är ett krav för arbetet, god Engelska ses som en fördel
Du behöver ingen tidigare erfarenhet för att komma och jobba hos oss, men vi ser erfarenhet med lager- och transport till godo!
Vi ser även tidigare erfarenhet av skåpbilskörning som ett stort plus!
Start: Så snart som möjligt

Vad vi önskar av dig:
En energisk och positiv can-do attityd
Kunskap och vilja att lära sig nya saker i vårt dynamiska start-up miljö!
Färdighet och vilja att jobba med fysiska arbetsuppgifter
En glad och vänlig attityd! Din trevnad är väldigt viktigt för oss!

Info
Ort: Sigtuna, Rosersberg
Du har möjlighet att skräddarsy din arbetsuppgift: Meddela i din ansökan ifall du är intresserad att jobba hel- eller deltid, samt ifall kundtjänst intresserar dig!
Arbetsturerna varierar mellan 9-21

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Budbilsförare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Budbilsförare.

Servicepersonal / Chaufför

Läs mer Jun 15
Är du intresserad av ett jobb där du får arbeta på en arbetsplats med möjligheten att vara med och påverka och utvecklas som person?

Om tjänsten Du kommer att ingå i ett dynamiskt och driftigt team som tycker om att ge fulländad service och överträffa kundens förväntningar. Tjänsten som servicepersonal innebär många olika arbetsuppgifter. Varje dag ställs du inför nya utmaningar och nya miljöer. Du kommer att besöka våra kunder för att hämta upp deras återvinning för att sedan leverera det till vår egna anläggning på Ekerö. Vi hämtar allting, stort som smått. Därför är det även viktigt att du känner dig bekväm med tyngre lyft. Till din hjälp så kommer du åka runt i en lätt lastbil. Tjänsten är på heltid mellan kl. 08-17 och du arbetar vardagar måndag - fredag. Start enligt överenskommelse.



Vad vi erbjuder dig

Kollektivavtalad heltidsanställning

Provisionsbaserad bonus

Tjänstepension

Personalaktiviteter och event

Diverse olika tävlingar varje månad

En varierande arbetsmiljö

Nya roller uppstår ofta i växande företag som vårt. Har du energin och engagemanget så är ”sky´s the limit!”

Vi kommer under 2022 även bygga helt nytt kontor på anläggningen.

Vi är inte bara ett företag som gör gott, vi har också sjukt kul tillsammans! Omkring dig har du ett grymt team där alla är motiverade och stöttande, och vi firar varje framgång och hittar på saker tillsammans.



Vi söker dig som har dessa kvalitéer

B körkort (meriterande med C kort)

Bra lokalkännedom över Stockholm

Talar svenska obehindrat

Anpassningsförmåga

Hög arbetsmoral

Tävlingsinriktad

Lösningsorienterad



DINA ARBETSUPPGIFTER

Köra lättlastbil

Hämta upp återvinning

Sälja in merförsäljnig på befintliga kunder

Hjälpa till på vår anläggning i Ekerö

Delegerade uppgifter ifrån närmsta chef

Du rapporterar till Servicechef



Lön

Vi erbjuder en fast lön samt en provision baserad del på allting som körs in utöver ens månadsbudget. Du har alltså möjlighet att påverka din egna lön om du vill.



Om oss

Office Recycling är Sveriges grönaste återvinningsföretag. Vi har skapat ett framgångsrikt recept för att hjälpa företag att öka sin återvinning kombinerat med fossilfria transporter till samma pris som ett oljeberoende alternativ. Vi är världens enda återvinningsföretag med Bra Miljöval från Naturskyddsföreningen. Vi är ett innovativt och framgångsrikt företag i stark tillväxt!

Kärnverksamheten går ut på att hjälpa företag och kontor med deras återvinning. Vi hämtar alla typer av material som normalt förbrukas på ett kontor. Vår vision är att hela Stockholm ska bryta sitt beroende av tunga dieseltransporter och att vartenda kontor ska använda sig av fossilfria transporter för att neutralisera sin miljöpåverkan.



OBS! Vi säkerhets prövar all vår personal via vår samarbetspartner samt via Polisen brotts - och belastningsregister.

Ansök nu

Servicepersonal / Chaufför

Läs mer Maj 11
Är du intresserad av ett jobb där du får arbeta på en arbetsplats med möjligheten att vara med och påverka och utvecklas som person?

Om tjänsten Du kommer att ingå i ett dynamiskt och driftigt team som tycker om att ge fulländad service och överträffa kundens förväntningar. Tjänsten som servicepersonal innebär många olika arbetsuppgifter. Varje dag ställs du inför nya utmaningar och nya miljöer. Du kommer att besöka våra kunder för att hämta upp deras återvinning för att sedan leverera det till vår egna anläggning på Ekerö. Vi hämtar allting, stort som smått. Därför är det även viktigt att du känner dig bekväm med tyngre lyft. Till din hjälp så kommer du åka runt i en lätt lastbil. Tjänsten är på heltid mellan kl. 08-17 och du arbetar vardagar måndag - fredag. Start enligt överenskommelse.



Vad vi erbjuder dig

Kollektivavtalad heltidsanställning

Provisionsbaserad bonus

Tjänstepension

Personalaktiviteter och event

Diverse olika tävlingar varje månad

En varierande arbetsmiljö

Nya roller uppstår ofta i växande företag som vårt. Har du energin och engagemanget så är ”sky´s the limit!”

Vi kommer under 2022 även bygga helt nytt kontor på anläggningen.

Vi är inte bara ett företag som gör gott, vi har också sjukt kul tillsammans! Omkring dig har du ett grymt team där alla är motiverade och stöttande, och vi firar varje framgång och hittar på saker tillsammans.



Vi söker dig som har dessa kvalitéer

B körkort (meriterande med C kort)

Bra lokalkännedom över Stockholm

Talar svenska obehindrat

Anpassningsförmåga

Hög arbetsmoral

Tävlingsinriktad

Lösningsorienterad



DINA ARBETSUPPGIFTER

Köra lättlastbil

Hämta upp återvinning

Sälja in merförsäljnig på befintliga kunder

Hjälpa till på vår anläggning i Ekerö

Delegerade uppgifter ifrån närmsta chef

Du rapporterar till Servicechef



Lön

Vi erbjuder en fast lön samt en provision baserad del på allting som körs in utöver ens månadsbudget. Du har alltså möjlighet att påverka din egna lön om du vill.



Om oss

Office Recycling är Sveriges grönaste återvinningsföretag. Vi har skapat ett framgångsrikt recept för att hjälpa företag att öka sin återvinning kombinerat med fossilfria transporter till samma pris som ett oljeberoende alternativ. Vi är världens enda återvinningsföretag med Bra Miljöval från Naturskyddsföreningen. Vi är ett innovativt och framgångsrikt företag i stark tillväxt!

Kärnverksamheten går ut på att hjälpa företag och kontor med deras återvinning. Vi hämtar alla typer av material som normalt förbrukas på ett kontor. Vår vision är att hela Stockholm ska bryta sitt beroende av tunga dieseltransporter och att vartenda kontor ska använda sig av fossilfria transporter för att neutralisera sin miljöpåverkan.



OBS! Vi säkerhets prövar all vår personal via vår samarbetspartner samt via Polisen brotts - och belastningsregister.

Ansök nu

B-chaufförer sökes till Segeltorp!

Läs mer Maj 27
Är du intresserad utav att köra bil? Då kan detta vara jobbet för dig!

Rollen som budbilsförare innebär att du bland annat har hand om utkörning av paket till företag och privatkunder. För att du ska trivas i rollen bör du vara social, ha kunden i fokus och stresstålig då tempot kan vara högt i perioder. I rollen som budbilsförare arbetar du ute hos kund som är en välkänd aktör inom logistikbranschen. I arbetsuppgifterna ingår leverans av paket till privat- och företagskunder där du ansvarar för att rätt försändelse kommer ut till rätt part. Även sortering och lastning av gods tillhör dina arbetsuppgifter, detta kan innebär tunga lyft och därmed bör du vara i god fysisk form. För att trivas i arbetet ser vi gärna att du är strukturerad, stresstålig och noggrann. Du kommer att arbeta självständigt med utgångspunkt i Segeltorp för att sedan leverera lasten med bil inom Stockholmsområdet.

Krav

- B-körkort
- Goda kunskaper svenska i tal och skrift


Meriterande

- Truck-kort
- Erfarenhet inom taxibilschaufför


Observera att ett utdrag från belastningsregistret kommer att tas ut i början av processen.

Personliga kvalifikationer

En förutsättning för att du ska trivas i rollen är att du är strukturerad och serviceinriktad i ditt arbete då du kommer ha daglig kontakt med kunder. För övrigt är du som person noggrann och stresstålig, du tummar aldrig på säkerhet i trafiken utan planerar dina rutter väl.

Ansök nu

B-chaufförer sökes till Segeltorp!

Läs mer Maj 5
Är du intresserad utav att köra bil? Då kan detta vara jobbet för dig!

Rollen som budbilsförare innebär att du bland annat har hand om utkörning av paket till företag och privatkunder. För att du ska trivas i rollen bör du vara social, ha kunden i fokus och stresstålig då tempot kan vara högt i perioder. I rollen som budbilsförare arbetar du ute hos kund som är en välkänd aktör inom logistikbranschen. I arbetsuppgifterna ingår leverans av paket till privat- och företagskunder där du ansvarar för att rätt försändelse kommer ut till rätt part. Även sortering och lastning av gods tillhör dina arbetsuppgifter, detta kan innebär tunga lyft och därmed bör du vara i god fysisk form. För att trivas i arbetet ser vi gärna att du är strukturerad, stresstålig och noggrann. Du kommer att arbeta självständigt med utgångspunkt i Segeltorp för att sedan leverera lasten med bil inom Stockholmsområdet.

Krav

- B-körkort
- Goda kunskaper svenska i tal och skrift


Meriterande

- Truck-kort
- Erfarenhet inom taxibilschaufför


Observera att ett utdrag från belastningsregistret kommer att tas ut i början av processen.

Personliga kvalifikationer

En förutsättning för att du ska trivas i rollen är att du är strukturerad och serviceinriktad i ditt arbete då du kommer ha daglig kontakt med kunder. För övrigt är du som person noggrann och stresstålig, du tummar aldrig på säkerhet i trafiken utan planerar dina rutter väl.

Ansök nu

Servicepersonal / Chaufför

Läs mer Apr 25
Är du intresserad av ett jobb där du får arbeta på en arbetsplats med möjligheten att vara med och påverka och utvecklas som person?

Om tjänsten Du kommer att ingå i ett dynamiskt och driftigt team som tycker om att ge fulländad service och överträffa kundens förväntningar. Tjänsten som servicepersonal innebär många olika arbetsuppgifter. Varje dag ställs du inför nya utmaningar och nya miljöer. Du kommer att besöka våra kunder för att hämta upp deras återvinning för att sedan leverera det till vår egna anläggning på Ekerö. Vi hämtar allting, stort som smått. Därför är det även viktigt att du känner dig bekväm med tyngre lyft. Till din hjälp så kommer du åka runt i en lätt lastbil. Tjänsten är på heltid mellan kl. 08-17 och du arbetar vardagar måndag - fredag. Start enligt överenskommelse.



Vad vi erbjuder dig

Kollektivavtalad heltidsanställning

Provisionsbaserad bonus

Tjänstepension

Personalaktiviteter och event

Diverse olika tävlingar varje månad

En varierande arbetsmiljö

Nya roller uppstår ofta i växande företag som vårt. Har du energin och engagemanget så är ”sky´s the limit!”

Vi kommer under 2022 även bygga helt nytt kontor på anläggningen.

Vi är inte bara ett företag som gör gott, vi har också sjukt kul tillsammans! Omkring dig har du ett grymt team där alla är motiverade och stöttande, och vi firar varje framgång och hittar på saker tillsammans.



Vi söker dig som har dessa kvalitéer

B körkort (meriterande med C kort)

Bra lokalkännedom över Stockholm

Talar svenska obehindrat

Anpassningsförmåga

Hög arbetsmoral

Tävlingsinriktad

Lösningsorienterad



DINA ARBETSUPPGIFTER

Köra lättlastbil

Hämta upp återvinning

Sälja in merförsäljnig på befintliga kunder

Hjälpa till på vår anläggning i Ekerö

Delegerade uppgifter ifrån närmsta chef

Du rapporterar till Servicechef



Lön

Vi erbjuder en fast lön samt en provision baserad del på allting som körs in utöver ens månadsbudget.



Om oss

Office Recycling är Sveriges grönaste återvinningsföretag. Vi har skapat ett framgångsrikt recept för att hjälpa företag att öka sin återvinning kombinerat med fossilfria transporter till samma pris som ett oljeberoende alternativ. Vi är världens enda återvinningsföretag med Bra Miljöval från Naturskyddsföreningen. Vi är ett innovativt och framgångsrikt företag i stark tillväxt!

Kärnverksamheten går ut på att hjälpa företag och kontor med deras återvinning. Vi hämtar alla typer av material som normalt förbrukas på ett kontor. Vår vision är att hela Stockholm ska bryta sitt beroende av tunga dieseltransporter och att vartenda kontor ska använda sig av fossilfria transporter för att neutralisera sin miljöpåverkan.



OBS! Vi säkerhets prövar all vår personal via vår samarbetspartner samt via Polisen brotts - och belastningsregister.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Meet a Group international AB .

Kundtjänstmedarbetare till teknikföretag

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 30
Nytt
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vi söker dig som brinner för service och nöjda kunder! Open Infra söker nu en kundtjänstmedarbetare till deras växande kundtjänst. Vi erbjuder en arbetsmiljö hos fiberlevernatören Open Infra i Solna där man kommer utvecklas inom service och affärsmannaskap. Du kommer tillhöra ett trevligt och proffsigt team om ca 15 personer som jobbar tätt ihop. Effektivitet och kundnöjdhet är nyckeln i det här jobbet och man ska kunna ha många bollar i luften men samtidigt alltid sätta kunden i fokus för att lösa deras problem. Open Infra är ett snabbväxande bolag där man har möjlighet att klättra och gå mot andra roller och avdelningar om man visar framfötterna på sikt. Låter det här som någonting för dig? Ansök redan idag, urval sker löpande
Dina arbetsuppgifter
• Besvara inkommande samtal.
• Svara på mail
• Administrera kundavtal
• Vägleda och besvara kunders frågor gällande fiberinstallation
• Boka ut tekniker vid behov
Din profil
Din erfarenhet
• Har en vilja av att hjälpa och professionell attityd.
• Serviceerfarenhet är ett krav
• Tidigare arbete med telefonen som verktyg är ett krav.
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska.
Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du:
• Är strukturerad.
• Är serviceinriktad.
• Är flexibel.
Om företaget
Vi erbjuder
• Individuell lön.
• Arbetstiderna 8-17. Stängt röda dagar och helg.
• Fina kontorslokaler och nära till kommunikationer i Solna.
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer – då är detta jobbet för dig.
Ansök idag! Urval sker löpande.

Ansök nu

Barnvakt - perfekt extrajobb!

Barnflicka/Barnvakt
Läs mer Jun 30
Nytt
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vi söker dig som har ett genuint intresse för barn och gillar ett flexibelt och socialt extrajobb. Vi har många familjer i Stockholm som väntar på att få träffa den perfekta barnvakten inför höstterminens start i augusti.
Jobbet som barnvakt passar dig som vill jobba som på ett flexibelt schema med där man känner att man har tid för minst 6-10 timmar per vecka. Stort plus om du är tillgänglig på eftermiddagar och kvällar. Vi ser att man helst har en parallell sysselsättning som studier eller annat deltidsjobb. Vill du även jobba som timvikarie på förskola finns den möjligheten.
Vi som arbetsgivare erbjuder dig:
Konkurrenskraftig lön, mellan 110-150 kronor per timme,
Barnvaktscertifiering utformad av specialpedagoger med tillhörande hjärt och lungräddningsutbildning.
Toppservice från kontoret som hjälper dig vid frågor eller funderingar
Och såklart ett väldigt roligt extrajobb med stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling.

Det är viktigt att du har erfarenhet av arbete som barnvakt eller Nanny och alltid tycker det är roligt att vara med barn. Som person ser vi att du är ansvarsfull, social och kreativ för att komma på nya lekar med barnen. Viktigt att du känner dig trygg som barnvakt och kan ta stort ansvar. Då barnen vanligtvis är i åldrarna 0-5 år är det viktigt att du har erfarenhet av dessa åldrar sen tidigare.
Om våra barnvaktstjänster: Du väljer själv vilken familj du vill jobba för utifrån var de bor, arbetstider och åldrar på barnen. Vi hjälper dig att hitta den perfekta familjen utifrån dina önskemål.
Ansökan: Känner du att du är rätt person att jobba som barnvakt hos oss? Tveka inte att söka!

Ansök nu

Medarbetare till Emissionsinstitutet sökes!

Backofficepersonal
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vill du lära dig mer om att arbeta med olika typer av transaktioner inom emissionsinstitut och vara med på Vator Securities spännande tillväxtresa? Välkommen med din ansökan!
Arbetsbeskrivning
Corporate Fincance-rådgivaren Vator Securities fortsätter växa snabbt med sina kunder och förstärker nu med en ny medarbetare inom Emissionsinstitutet. Vator Securities erbjuder ett flertal olika tjänster inom Emissionsinstitutet, bland annat anslutning av avstämningsbolag till Euroclear Sweden AB, företrädesemissioner, riktade emissioner samt sammanläggning/split av aktier. Som medarbetare inom Emissionsinstitutet kommer du att tillsammans med den befintliga organisationen bistå med hanteringen och utförandet av dessa tjänster. Du kommer att behöva arbeta självständigt, men med stöd och översyn från ansvarig medarbetare inom Emissionsinstitutet, som har mångårig erfarenhet och kompetens inom området.
Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har arbetat minst 2-3 år på back office inom bank och finans och är intresserad av att lära dig att arbeta med olika typer av transaktioner inom emissionsinstitut. Eventuella kunskapsluckor kan överbryggas och utgör inte ett hinder, där möjligheten till intern utbildning är god. Arbetet ställer höga krav på noggrannhet och samarbete. Du bör vara en högkvalitativ och mogen person med stark drivkraft, stort ansvarstagande och goda värderingar. Vator Securities är en professionell och familjär miljö som erbjuder rätt personer mycket goda långsiktiga utvecklingsmöjligheter.
Övriga kvalifikationer:
2-3 års relevant yrkeserfarenhet, gärna erfarenhet av att jobba i:
VPC, clearing och settlement
Abasec, Wizer eller annat BO-system
Goda kunskaper i Excel
God kommunikationsförmåga på svenska och engelska i tal och skrift

Som person tror vi att du har följande egenskaper:
Driven, engagerad och ansvarstagande och vill utvecklas inom administration
Arbetar strukturerat och noggrant och gillar att arbeta i högt tempo då Vator Securities stundtals har flertalet transaktioner som genomförs under samma tidsperiod

Ansök nu

Office Manager sökes!

Kontorsreceptionist
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Är du en serviceinriktad problemlösare som vill ta nästa steg i karriären på ett spännande investeringsbolag i centrala Stockholm? Sök rollen som Office Manager idag!
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Office Manager till Norvestors Stockholmskontor. Som Office Manager på Norvestor ansvarar du för den dagliga driften av kontoret, samt övriga koordinerande och administrativa uppgifter. Du rapporterar till Head of Administration i Oslo och dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
På Stockholmskontoret:
- Ta emot besökare, inkommande samtal och hantera e-post
- Förbereda mötesrum för interna/externa möten
- Koordinera och hjälpa till att driva sociala aktiviteter för kontoret
- Se till att hälso- och säkerhetsrutiner är uppdaterade
- Hålla kök och kontorsutrymmen representativa
- Hålla kontakten med hyresvärd och IT-supportfunktion för att säkerställa att allt i lokalerna fungerar smidigt
- Köpa kontorsmaterial och matvaror samt ordna lunch/catering vid behov
- On- och off-boarding av medarbetare
Övriga arbetsuppgifter:
- Organisera större möten och evenemang
- Stötta med schemaläggning och kalenderhantering
- Stötta de olika kontoren (främst Stockholmskontoret) med olika administrativa uppgifter
- Samarbeta tätt med administrationsteamen på de andra kontoren
Du blir del av ett trevligt gäng på cirka 10 personer som sitter i fräscha lokaler mitt i centrala Stockholm.
Vi söker dig som
- Har erfarenhet från en liknande roll som Office Manager, Executive Assistant, PA eller kontorsassistent
- Är serviceinriktad och gillar att utföra praktiska arbetsuppgifter
- Trivs i en snabbrörlig miljö där brådskande arbetsuppgifter kan uppstå
- Har ett strukturerat och proaktivt förhållningssätt
- Är en positiv, utåtriktad och social person
- Är en väldigt van användare av MS Office-paketet, inklusive MS Outlook och PowerPoint, och har lätt för att sätta dig in i nya IT-system
- Är professionell och bra på att kommunicera, både muntligt och skriftligt på svenska och engelska

Ansök nu

Junior Account Manager inom reklam och media

Account manager
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vi söker dig dig som vill göra karriär i mediebranschen och tycker uppsökande försäljning mot företag är intressant. Vi tror att du motiveras av personlig utveckling och möjligheten till hög lön.
Om jobbet
Mediakraft är ledande inom professionell försäljning av annonser i redaktionella, digitala och tryckta medier samt event. Våra uppdrag är alla starka varumärken och dominerande inom sina områden.
Som Account Manager kommer du jobba med försäljning av digitala och tryckta annonser samt natives och event. Jobbet går ut på att skapa långsiktigt lönsamma affärsrelationer med både befintliga och nya kunder. Affärerna görs främst på telefon men en del kundbesök förekommer. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter och på sikt eget projektansvar.
Mediakraft erbjuder dig:
spännande och utmanande arbete med bra utvecklingsmöjligheter
fast lön och provision utan övre gräns. Garanterad provision under de första månaderna
centralt kontor i Gamla Stan
37 timmars arbetsvecka med möjlighet till distansarbete upp till 2 dagar per vecka
introduktion i dina arbetsuppgifter och arbetsverktyg
möjlighet till kurser och utbildningar som utvecklar din kompetens
friskvårdsbidrag för tex gymkort och möjlighet till träning på arbetstid

Som Account Manager på Mediakraft är det viktigt att du:
är en tävlingsmänniska som motiveras av att göra affärer
är social, lyhörd och ansvarsfull
är kreativ och lösningsorienterad
behärskar svenska och engelska i både tal och skrift
har 3-årig gymnasieutbildning eller motsvarande

Erfarenhet från försäljning mot företag och arbete med digitala medier är meriterande men inte ett krav.
Vi på Mediakraft tycker att det är viktigt att ha kul på jobbet. Därför börjar vi veckan med gemensam frukost och avslutar ofta med AW för dom som vill. Vi har flera roliga och inspirerande aktiviteter under året då vi förenar nytta med nöje. Vi firar alltid våra framgångar. Tar vi årsbudget blir det resa utomlands vilket det blivit varje år hittills. Vi anser att glädje och hälsa är faktorer som ökar prestation, lönsamhet och välbefinnande för alla. Därför uppmuntrar vi till motion och träning med friskvårdsersättning och möjlighet att träna på arbetstid.

Ansök nu

Customer Success Manager

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Customer Success Manager
Startdeliver is a next generation platform for Customer Success. Startdeliver believe in impact. They want to help companies transform how they work and start delivering impact to their customers. This is going to be the future for any business. Startdeliver's founders have a long background in SaaS and growing successful companies. Startdeliver know what it takes to build a world class company and it starts with a world class team.


What we are looking for
Startdeliver are now looking for more Customer Success Managers to join their CS team based in their office in central Stockholm.
Customer Success at Startdeliver is literally the core of the business, and directly grows the company. By driving their customers adoption and best practises of the Startdeliver platform and success playbook, you will play a key part in growing the revenue as well as further developing their product. Together with a strong and fast growing team of customer success pros you will become an expert and change driver that helps their customers level up in their own customer success journey.


What you will be doing
”It’s all about Customer Success!”, and of course the role as Customer Success Manager is crucial to the future growth and success of Startdeliver. Your tasks and responsibilities on a daily basis will be:



Work closely with your customer portfolio and learn about the customers goals and challenges to understand how you best set them up for success throughout the customer journey.
Drive onboarding projects of new customers through integrations, configuration and best practices. Make the users excited about adopting Startdeliver and how it will support them in reaching their goals.
Drive expansion by continued success – understand how Startdeliver can give more value and grow with their customer by expanding their account.
Ensure customer retention by quickly taking action on declining customer health metrics to understand the problem and get the customer back on track.
Be the voice of customers feedback and needs to help Startdeliver understand how they can improve their product, processes and content resources to help users and customers be more successful with the platform.
Try new things, push yourself and have lots of fun.



Your success
To be successful in this role you need to have a deep understanding of SaaS in general and Customer Success in particular. Customer Success Managers are one of the most important roles in their business. A lot of time, attention, and training will be given to ensure your success.


About you:
Startdeliver are looking for exceptional people with 2+ years experience in Customer Success and/or Account Management. You have a strong drive, solve problems and achieve results. You have a strong technical acumen with an understanding of SaaS products and integrations. You are motivated by driving change, reaching goals and being part of a growth journey and a great team.
In addition to functional experience, Stardeliver see the following as positive on your application:

Excellent communication skills
Project management experience
Worked in another SaaS or Tech company
Competed at a very high level in any sport
Academic education
Startup experience


You will work directly with the Chief Customer Officer and in close cooperation with their Product and Sales teams. If you're looking to grow extremely fast in your career, come join Startdeliver!

Ansök nu