Stockholm: Säljare till Telenor

Hitta ansökningsinfo om jobbet Säljare till Telenor i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Home Call är för dig som vill ta nästa steg i din säljkarriär. Du blir erbjuden en fast lön tillsammans med höga provisioner. Vi arbetar under kontorstider och har kontoret centralt mitt i City. På Home Call har vi låg personalomsättning vilket talar för sig själv!
Vi har i skrivande stund cirka 30 säljare till Telenor där du välkomnas in i ett moget team med rutinerade säljare.
För att trivas i rollen som säljare krävs det att du har ett starkt driv, är resultatinriktad och en vilja för fortsatt utveckling. Du känner dig trygg i att fatta beslut och är bra på att lyssna och förstå andra människor.
Vi ser att du har erfarenhet av uppsökande försäljning, en av dina styrkor är att komma till avslut och din uthållighet gör att du orkar driva ditt arbete framåt i både med och motgång.
Arbetet går ut på att kontakta nya, såväl som befintliga kunder till Telenor med målsättning att få in nya kunder. Du kommer även att få bearbeta den befintliga kundstocken genom merförsäljning. Detta gäller både bredband samt mobil.
Vi söker dig som:
Har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning
Besitter hög socialkompetens
Är resultat- och tävlingsinriktad
Drivs av att tjäna pengar
Vill jobba i en senior atmosfär

Vi erbjuder:
Centralt beläget kontor mitt på Drottninggatan i Stockholm
Kontorstider: Mån-Tors 09-18, Fre 09-17
Kollektivavtal
Fastlön + höga provisioner
Familjärt företag med högt i tak
Kontinuerliga utbildningar

Tjänsten är med omgående start med hänsyn till uppsägningstid.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Telefonförsäljare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Telefonförsäljare.

Säljare inom bank & finans med generös utvecklingstrappa i Stockholm!

Läs mer Jun 28
Är du en lagspelare och drivs utav höga mål och är beredd att jobba hårt för att lyckas? Vill du ha möjligheten att utvecklas i ett snabbt växande bolag i finansbranschen?

Efter flera år av hög tillväxt så söker vi nu nya säljande lånehandläggare till vårt framgångsrika team. Hos oss börjar du som lånehandläggare och vid goda resultat och rätt inställning kan du snabbt klättra på vår karriärstege.

Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande men inte ett krav hos oss.
Viktigaste för oss är dina personliga egenskaper som kommer spegla och avgöra dina resultat.

Arbetsuppgiften

Som lånehandläggare arbetar du med att kontakta konsumenter och erbjuda en möjlighet att sänka räntan på befintliga lån genom att jämföra olika långivare. Ditt ansvar är att ta in rätt information om kunden och handlägga detta. Tjänsten är kostnadsfri för kunden och därmed väldigt uppskattad.

Vi erbjuder

Bekväma arbetstider, Måndag - Fredag 09.00-17.00
Generös lönemodell
Tävlingar, AW, aktiviteter och gemensamma företagsresor
Utvecklingsmöjligheter och tydlig karriärstege
Trevliga kollegor och bra sammanhållning
Meriterande sälj- och produktutbildningar inom bank & finans som du tar med dig hela livet

Om Likvidum

Likvidum är en låneförmedlare som hjälper konsumenter att spara kostnader på sina lån genom att jämföra långivare. Företaget är flerfaldigt prisbelönat från Dagens industri för sin höga tillväxt och under 2022 är målsättningarna högt satta. Vi är ett ungt företag som tror på en rolig arbetsmiljö, med aktiviteter och god sammanhållning. Vi satsar helhjärtat på våra medarbetare och erbjuder en tydlig karriärstege inom företaget från dag 1.

Ta chansen och ansök redan idag, du kommer inte ångra dig!

Ansök nu

Kombinera sälj och entreprenörskap! ????????

Läs mer Jun 27
Satsa på eget!

Ta nästa steg i din säljkarriär och satsa på eget! På Easy Sales Group har vi kombinerat det bästa av två världar, sälj och entreprenörskap. Tillsammans hjälps vi åt att starta din företagskarriär med stöttning längst din resa som konsult där du arbetar för Nordens största leverantörer.

Affärsmodellen bygger på klassisk försäljning där du driver din verksamhet i egen regi och där dina avtal är grunden till din intäktsmodell. Med vår modell tar du del av de lukrativa fördelar företagandet innebär och tillsammans växer vi globalt.

Om du däremot inte känner dig redo att starta eget har du möjlighet att arbeta som anställd där du går under den klassiska anställningsformen och får lön som vanligt.

Hos Easy Sales Group kan du känna dig trygg i hur och när du vill ta din säljkarriär till nästa nivå!

Vilka produkter vi jobbar med:
- TV & Bredband
- El både till B2C och B2B
- Mobil B2B
- Finans


Vad vi erbjuder:
- Företagsutveckling

Vi hjälper till med företagsutveckling och stöttar er i processen. Vi erbjuder även säljutbildningar och uppföljningar från Sveriges eliter inom försäljning

- Konkurrenskraftiga ersättningsmodeller

Vi erbjuder en generös ersättningsmodell som baseras på antal sälj och ersättningen är provisionsbaserad. Garanterat de bästa ersättningarna på marknaden!

- Gemenskap

Med oss på Easy Sales Group växer ni i er säljkarriär och vi hjälper er att nå er fulla potential inom försäljning och företagande. Möjlighet att resa och jobba i Marbella ???????? och så småningom Dubai ????????

Skicka in din ansökan idag och starta din resa till att bli egen företagare inom försäljning!

Ansök nu

Vi Söker Nästa B2B Stjärnsäljare - Marknadens Högsta Provisionsersättnin...

Läs mer Jun 27
Vi söker dig som vill utvecklas inom försäljning!

Välkommen till Easy Sales Group där vi brinner för försäljning och hjälper varandra att nå full potential inom yrket. Vi söker dig som har erfarenhet av B2B försäljning och pengar motiverar dig att sträva efter högt uppsatta mål.

Om du är vår nästa stjärnsäljare inom B2B el-försäljning samt mobil, så tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag.

Vad vi erbjuder:
- Företagsutveckling eller egen anställning

Vi hjälper till med företagsutveckling och stöttar er i processen som konsulter alternativt att jobba som anställd. Vi erbjuder även säljutbildningar och uppföljningar från Sveriges eliter inom försäljning

- Konkurrenskraftiga ersättningsmodeller

Vi erbjuder en generös ersättningsmodell som baseras på antal sälj och ersättningen är provisionsbaserad. Garanterat de bästa ersättningarna på marknaden!

- Gemenskap

Med oss på Easy Sales Group växer ni i er säljkarriär och vi hjälper er att nå er fulla potential inom försäljning och företagande. Möjlighet att resa och jobba i Marbella ???????? och så småningom Dubai ????????

Skicka in din ansökan idag, vi går igenom ansökningarna löpande!

Ansök nu

Säljare Sökes till Allente - Höga Provisionsersättningar ????

Läs mer Jun 27
Satsa på eget!

Ta nästa steg i din säljkarriär och satsa på eget! På Easy Sales Group har vi kombinerat det bästa av två världar, sälj och entreprenörskap. Tillsammans hjälps vi åt att starta din företagskarriär med stöttning längst din resa som konsult där du arbetar för Nordens största leverantörer.

Affärsmodellen bygger på klassisk försäljning där du driver din verksamhet i egen regi och där dina avtal är grunden till din intäktsmodell. Med vår modell tar du del av de lukrativa fördelar företagandet innebär och tillsammans växer vi globalt.

Om du däremot inte känner dig redo att starta eget har du möjlighet att arbeta som anställd där du går under den klassiska anställningsformen och får lön som vanligt.

Hos Easy Sales Group kan du känna dig trygg i hur och när du vill ta din säljkarriär till nästa nivå!

Vilka produkter vi jobbar med:
- TV & Bredband
- El både till B2C och B2B
- Mobil B2B
- Finans


Vad vi erbjuder:
- Företagsutveckling

Vi hjälper till med företagsutveckling och stöttar er i processen. Vi erbjuder även säljutbildningar och uppföljningar från Sveriges eliter inom försäljning

- Konkurrenskraftiga ersättningsmodeller

Vi erbjuder en generös ersättningsmodell som baseras på antal sälj och ersättningen är provisionsbaserad. Garanterat de bästa ersättningarna på marknaden!

- Gemenskap

Med oss på Easy Sales Group växer ni i er säljkarriär och vi hjälper er att nå er fulla potential inom försäljning och företagande. Möjlighet att resa och jobba i Marbella ???????? och så småningom Dubai ????????

Skicka in din ansökan idag och starta din resa till att bli egen företagare inom försäljning!

Ansök nu

Säljare till välkända Telia med start OMGÅENDE - Snittlön 35.000

Läs mer Jun 23
Vill du jobba med sälj för välkända Telia på Stockholms förmodligen mest moderna kontor? Är du sugen på att kickstarta din karriär som säljare och utvecklas både privat och professionellt? VIASALES söker sin nästa stjärna som vill joina våra innesäljare för Telia!

Arbetsbeskrivning

Som säljare för Telia kommer du jobba med försäljning över telefon. Din huvudsakliga uppgift kommer att vara att hjälpa kunderna till en bra lösning med hjälp av Telias utbud. Detta är ett jobb för dig som vill utvecklas, ha härliga kollegor och ha möjlighet att påverka dina egna resultat. Tjänsten är baserad på vårt nybyggda kontor i Stockholm, Hammarby Sjöstad.

Vi erbjuder

- En heltidstjänst
- Stora utvecklingsmöjligheter
- Höga provisioner utan lönetak
- Vidareutbildningar i försäljning och ledarskap
- Aktiviteter, tävlingar och events


Vi söker dig som

- Har fyllt 18 år
- Är flytande i tal och skrift på svenska
- Är målmedveten och drivs av att se resultat
- Är social och klickar enkelt med nya personer


Har vi beskrivit dig eller ditt nästa drömjobb?

Skicka in din ansökan direkt då vi rekryterar löpande. Vid frågor angående tjänsten kontakta en av våra rekryteringskonsulter ????

Emmy Zachrisson
emmy@viasales.com
076-872 31 42

Roksana Ahmad
roksana@viasales.com
072-145 00 40

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Meet a Group international AB .

Kundtjänstmedarbetare till teknikföretag

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 30
Nytt
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vi söker dig som brinner för service och nöjda kunder! Open Infra söker nu en kundtjänstmedarbetare till deras växande kundtjänst. Vi erbjuder en arbetsmiljö hos fiberlevernatören Open Infra i Solna där man kommer utvecklas inom service och affärsmannaskap. Du kommer tillhöra ett trevligt och proffsigt team om ca 15 personer som jobbar tätt ihop. Effektivitet och kundnöjdhet är nyckeln i det här jobbet och man ska kunna ha många bollar i luften men samtidigt alltid sätta kunden i fokus för att lösa deras problem. Open Infra är ett snabbväxande bolag där man har möjlighet att klättra och gå mot andra roller och avdelningar om man visar framfötterna på sikt. Låter det här som någonting för dig? Ansök redan idag, urval sker löpande
Dina arbetsuppgifter
• Besvara inkommande samtal.
• Svara på mail
• Administrera kundavtal
• Vägleda och besvara kunders frågor gällande fiberinstallation
• Boka ut tekniker vid behov
Din profil
Din erfarenhet
• Har en vilja av att hjälpa och professionell attityd.
• Serviceerfarenhet är ett krav
• Tidigare arbete med telefonen som verktyg är ett krav.
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska.
Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du:
• Är strukturerad.
• Är serviceinriktad.
• Är flexibel.
Om företaget
Vi erbjuder
• Individuell lön.
• Arbetstiderna 8-17. Stängt röda dagar och helg.
• Fina kontorslokaler och nära till kommunikationer i Solna.
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer – då är detta jobbet för dig.
Ansök idag! Urval sker löpande.

Ansök nu

Barnvakt - perfekt extrajobb!

Barnflicka/Barnvakt
Läs mer Jun 30
Nytt
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vi söker dig som har ett genuint intresse för barn och gillar ett flexibelt och socialt extrajobb. Vi har många familjer i Stockholm som väntar på att få träffa den perfekta barnvakten inför höstterminens start i augusti.
Jobbet som barnvakt passar dig som vill jobba som på ett flexibelt schema med där man känner att man har tid för minst 6-10 timmar per vecka. Stort plus om du är tillgänglig på eftermiddagar och kvällar. Vi ser att man helst har en parallell sysselsättning som studier eller annat deltidsjobb. Vill du även jobba som timvikarie på förskola finns den möjligheten.
Vi som arbetsgivare erbjuder dig:
Konkurrenskraftig lön, mellan 110-150 kronor per timme,
Barnvaktscertifiering utformad av specialpedagoger med tillhörande hjärt och lungräddningsutbildning.
Toppservice från kontoret som hjälper dig vid frågor eller funderingar
Och såklart ett väldigt roligt extrajobb med stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling.

Det är viktigt att du har erfarenhet av arbete som barnvakt eller Nanny och alltid tycker det är roligt att vara med barn. Som person ser vi att du är ansvarsfull, social och kreativ för att komma på nya lekar med barnen. Viktigt att du känner dig trygg som barnvakt och kan ta stort ansvar. Då barnen vanligtvis är i åldrarna 0-5 år är det viktigt att du har erfarenhet av dessa åldrar sen tidigare.
Om våra barnvaktstjänster: Du väljer själv vilken familj du vill jobba för utifrån var de bor, arbetstider och åldrar på barnen. Vi hjälper dig att hitta den perfekta familjen utifrån dina önskemål.
Ansökan: Känner du att du är rätt person att jobba som barnvakt hos oss? Tveka inte att söka!

Ansök nu

Medarbetare till Emissionsinstitutet sökes!

Backofficepersonal
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vill du lära dig mer om att arbeta med olika typer av transaktioner inom emissionsinstitut och vara med på Vator Securities spännande tillväxtresa? Välkommen med din ansökan!
Arbetsbeskrivning
Corporate Fincance-rådgivaren Vator Securities fortsätter växa snabbt med sina kunder och förstärker nu med en ny medarbetare inom Emissionsinstitutet. Vator Securities erbjuder ett flertal olika tjänster inom Emissionsinstitutet, bland annat anslutning av avstämningsbolag till Euroclear Sweden AB, företrädesemissioner, riktade emissioner samt sammanläggning/split av aktier. Som medarbetare inom Emissionsinstitutet kommer du att tillsammans med den befintliga organisationen bistå med hanteringen och utförandet av dessa tjänster. Du kommer att behöva arbeta självständigt, men med stöd och översyn från ansvarig medarbetare inom Emissionsinstitutet, som har mångårig erfarenhet och kompetens inom området.
Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har arbetat minst 2-3 år på back office inom bank och finans och är intresserad av att lära dig att arbeta med olika typer av transaktioner inom emissionsinstitut. Eventuella kunskapsluckor kan överbryggas och utgör inte ett hinder, där möjligheten till intern utbildning är god. Arbetet ställer höga krav på noggrannhet och samarbete. Du bör vara en högkvalitativ och mogen person med stark drivkraft, stort ansvarstagande och goda värderingar. Vator Securities är en professionell och familjär miljö som erbjuder rätt personer mycket goda långsiktiga utvecklingsmöjligheter.
Övriga kvalifikationer:
2-3 års relevant yrkeserfarenhet, gärna erfarenhet av att jobba i:
VPC, clearing och settlement
Abasec, Wizer eller annat BO-system
Goda kunskaper i Excel
God kommunikationsförmåga på svenska och engelska i tal och skrift

Som person tror vi att du har följande egenskaper:
Driven, engagerad och ansvarstagande och vill utvecklas inom administration
Arbetar strukturerat och noggrant och gillar att arbeta i högt tempo då Vator Securities stundtals har flertalet transaktioner som genomförs under samma tidsperiod

Ansök nu

Office Manager sökes!

Kontorsreceptionist
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Är du en serviceinriktad problemlösare som vill ta nästa steg i karriären på ett spännande investeringsbolag i centrala Stockholm? Sök rollen som Office Manager idag!
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Office Manager till Norvestors Stockholmskontor. Som Office Manager på Norvestor ansvarar du för den dagliga driften av kontoret, samt övriga koordinerande och administrativa uppgifter. Du rapporterar till Head of Administration i Oslo och dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
På Stockholmskontoret:
- Ta emot besökare, inkommande samtal och hantera e-post
- Förbereda mötesrum för interna/externa möten
- Koordinera och hjälpa till att driva sociala aktiviteter för kontoret
- Se till att hälso- och säkerhetsrutiner är uppdaterade
- Hålla kök och kontorsutrymmen representativa
- Hålla kontakten med hyresvärd och IT-supportfunktion för att säkerställa att allt i lokalerna fungerar smidigt
- Köpa kontorsmaterial och matvaror samt ordna lunch/catering vid behov
- On- och off-boarding av medarbetare
Övriga arbetsuppgifter:
- Organisera större möten och evenemang
- Stötta med schemaläggning och kalenderhantering
- Stötta de olika kontoren (främst Stockholmskontoret) med olika administrativa uppgifter
- Samarbeta tätt med administrationsteamen på de andra kontoren
Du blir del av ett trevligt gäng på cirka 10 personer som sitter i fräscha lokaler mitt i centrala Stockholm.
Vi söker dig som
- Har erfarenhet från en liknande roll som Office Manager, Executive Assistant, PA eller kontorsassistent
- Är serviceinriktad och gillar att utföra praktiska arbetsuppgifter
- Trivs i en snabbrörlig miljö där brådskande arbetsuppgifter kan uppstå
- Har ett strukturerat och proaktivt förhållningssätt
- Är en positiv, utåtriktad och social person
- Är en väldigt van användare av MS Office-paketet, inklusive MS Outlook och PowerPoint, och har lätt för att sätta dig in i nya IT-system
- Är professionell och bra på att kommunicera, både muntligt och skriftligt på svenska och engelska

Ansök nu

Junior Account Manager inom reklam och media

Account manager
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Vi söker dig dig som vill göra karriär i mediebranschen och tycker uppsökande försäljning mot företag är intressant. Vi tror att du motiveras av personlig utveckling och möjligheten till hög lön.
Om jobbet
Mediakraft är ledande inom professionell försäljning av annonser i redaktionella, digitala och tryckta medier samt event. Våra uppdrag är alla starka varumärken och dominerande inom sina områden.
Som Account Manager kommer du jobba med försäljning av digitala och tryckta annonser samt natives och event. Jobbet går ut på att skapa långsiktigt lönsamma affärsrelationer med både befintliga och nya kunder. Affärerna görs främst på telefon men en del kundbesök förekommer. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter och på sikt eget projektansvar.
Mediakraft erbjuder dig:
spännande och utmanande arbete med bra utvecklingsmöjligheter
fast lön och provision utan övre gräns. Garanterad provision under de första månaderna
centralt kontor i Gamla Stan
37 timmars arbetsvecka med möjlighet till distansarbete upp till 2 dagar per vecka
introduktion i dina arbetsuppgifter och arbetsverktyg
möjlighet till kurser och utbildningar som utvecklar din kompetens
friskvårdsbidrag för tex gymkort och möjlighet till träning på arbetstid

Som Account Manager på Mediakraft är det viktigt att du:
är en tävlingsmänniska som motiveras av att göra affärer
är social, lyhörd och ansvarsfull
är kreativ och lösningsorienterad
behärskar svenska och engelska i både tal och skrift
har 3-årig gymnasieutbildning eller motsvarande

Erfarenhet från försäljning mot företag och arbete med digitala medier är meriterande men inte ett krav.
Vi på Mediakraft tycker att det är viktigt att ha kul på jobbet. Därför börjar vi veckan med gemensam frukost och avslutar ofta med AW för dom som vill. Vi har flera roliga och inspirerande aktiviteter under året då vi förenar nytta med nöje. Vi firar alltid våra framgångar. Tar vi årsbudget blir det resa utomlands vilket det blivit varje år hittills. Vi anser att glädje och hälsa är faktorer som ökar prestation, lönsamhet och välbefinnande för alla. Därför uppmuntrar vi till motion och träning med friskvårdsersättning och möjlighet att träna på arbetstid.

Ansök nu

Customer Success Manager

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 29
Meet a Student är en jobbplattform för studenter och juniora talanger.
För kunds räkning söker vi nu:
Customer Success Manager
Startdeliver is a next generation platform for Customer Success. Startdeliver believe in impact. They want to help companies transform how they work and start delivering impact to their customers. This is going to be the future for any business. Startdeliver's founders have a long background in SaaS and growing successful companies. Startdeliver know what it takes to build a world class company and it starts with a world class team.


What we are looking for
Startdeliver are now looking for more Customer Success Managers to join their CS team based in their office in central Stockholm.
Customer Success at Startdeliver is literally the core of the business, and directly grows the company. By driving their customers adoption and best practises of the Startdeliver platform and success playbook, you will play a key part in growing the revenue as well as further developing their product. Together with a strong and fast growing team of customer success pros you will become an expert and change driver that helps their customers level up in their own customer success journey.


What you will be doing
”It’s all about Customer Success!”, and of course the role as Customer Success Manager is crucial to the future growth and success of Startdeliver. Your tasks and responsibilities on a daily basis will be:



Work closely with your customer portfolio and learn about the customers goals and challenges to understand how you best set them up for success throughout the customer journey.
Drive onboarding projects of new customers through integrations, configuration and best practices. Make the users excited about adopting Startdeliver and how it will support them in reaching their goals.
Drive expansion by continued success – understand how Startdeliver can give more value and grow with their customer by expanding their account.
Ensure customer retention by quickly taking action on declining customer health metrics to understand the problem and get the customer back on track.
Be the voice of customers feedback and needs to help Startdeliver understand how they can improve their product, processes and content resources to help users and customers be more successful with the platform.
Try new things, push yourself and have lots of fun.



Your success
To be successful in this role you need to have a deep understanding of SaaS in general and Customer Success in particular. Customer Success Managers are one of the most important roles in their business. A lot of time, attention, and training will be given to ensure your success.


About you:
Startdeliver are looking for exceptional people with 2+ years experience in Customer Success and/or Account Management. You have a strong drive, solve problems and achieve results. You have a strong technical acumen with an understanding of SaaS products and integrations. You are motivated by driving change, reaching goals and being part of a growth journey and a great team.
In addition to functional experience, Stardeliver see the following as positive on your application:

Excellent communication skills
Project management experience
Worked in another SaaS or Tech company
Competed at a very high level in any sport
Academic education
Startup experience


You will work directly with the Chief Customer Officer and in close cooperation with their Product and Sales teams. If you're looking to grow extremely fast in your career, come join Startdeliver!

Ansök nu