Stockholm: En kommunikatör till ett kommunalt bostadsbolag sökes

Hitta ansökningsinfo om jobbet En kommunikatör till ett kommunalt bostadsbolag sökes i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-20 // Varaktighet: Heltid

Är du en erfaren kommunikatör med en relevant utbildning? Sök till tjänsten redan idag.

Om uppdraget

Verksamheten är ett allmännyttigt bostadsbolag i Sundbyberg. Uppdraget beräknas starta omgående eller som senast efter sommaren och fram till mars 2023. Tjänstgöringsgrad: Heltid. Placeringsort: Sundbyberg

Dina arbetsuppgifter

Arbetet kommer till största del bestå av att skriva texter och publicera via våra kanaler. Texterna utgör innehåll till bland annat kundbrev, sajt, kundtidning samt kommunikationsplaner för våra nybyggnads- och underhållsprojekt. I arbetet ingår även redaktionell planering tillsammans med övriga kommunikatörer samt att stärka och coacha övriga i organisationen inom kommunikation. Rollen är både strategisk och operativ och det innehåll som skapas ska stärka verksamhetens varumärke och bidra till tydlighet både internt och externt. I jobbet ingår också uppföljning och analys av genomslag för olika kommunikationsinsatser mot olika målgrupper.

Dina kvalifikationer

- En utbildning inom marknad/ media/ kommunikation/journalistik eller motsvarande
- Minst 5 års erfarenhet av liknande tjänst
- Vara en god skribent med känsla för språk och tonalitet
- Förmåga att omsätta en organisations värden och budskap i text och tal kunna förstå verksamhetsmål och se hur kommunikation kan bidra till dessa
- Kunna arbeta med löpande produktion och långsiktig förändring/förbättring samtidigt se vad som är en nyhet och göra kommunikation av det
- Kunna ta till dig och jobba med både strategiska och operativa budskap och få ut dessa till rätt målgrupp
- Ha erfarenhet från arbete med social media och leverantörssamarbete i produktion av kommunikation


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare: nadine.ayari@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Informatör/Kommunikatör

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Informatör/Kommunikatör.

Kommunikationsansvarig sökes till kund i Stockholm

Läs mer Sep 23
Har du en relevant utbildning samt flera års erfarenhet? Då kan du vara den vi söker!

Om uppdraget

Vår kund söker en kommunikationsansvarig till sin kompetensavdelning. Uppdraget löper från oktober till januari och är på heltid. Möjlighet till viss distansarbete finns. Placeringsort: Stockholm.

Dina arbetsuppgifter

Som kommunikationsansvarig har du helhetsansvar för kommunikationen i ett av kundens affärsområden. Du har ett stort eget ansvar att tillsammans med affärsområdeschefen och kollegorna initiera, genomföra och följa upp kommunikationsinsatser med starkt fokus på marknad och pr. Du kommer tillhöra kommunikationsteamet med nio kollegor och rapportera till koncernens kommunikationschef. Teamet stöttar koncernens samtliga affärsområden och funktioner och arbetar flexibelt, vilket betyder att du även deltar i kommunikationsuppdrag och projekt som rör hela koncernen.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Planera, koordinera och leda kommunikationsarbetet
- Idégenerera, planera, utföra och följa upp kommunikationsuppdrag och aktiviteter i affärsområdet och hela koncernen
- Aktivt bidra till att utveckla verksamhetens marknads-, produkt- och projektkommunikation
- Samskapa med affärsområdeschefen och teamet i såväl strategiska som operativa kommunikationsfrågor


Dina kvalifikationer

För att lyckas i rollen ser vi att du är initiativtagande, självgående, flexibel, att du arbetar bra med andra och har god förståelse för hur människor tar till sig information och kunskap. Du anpassar dina arbetssätt och din kommunikation utifrån människors olika förutsättning och behov.

Du är tydlig, strukturerad och tar ett eget ansvar i att underhålla och utveckla dina specialistkunskaper. Du delar gärna med dig av dina erfarenheter och din kompetens till dina kollegor.

Krav för tjänsten:

- Utbildning från universitetsnivå i medie- och kommunikationsvetenskap eller motsvarande
- Minst fyra (4) års relevant arbetslivserfarenhet från kommunikationsyrket
- Kunskap och erfarenhet från användarcentrerade metoder, sociala medier och marknadskommunikation
- Kunskap och erfarenhet från arbete med CMS, gärna Episerver och bildhantering
- Vana av att arbeta i någon samverkansplattform, gärna Teams


Meriterande för tjänsten: - Erfarenhet av strategisk kommunikation i offentlig sektor
- Erfarenhet av grafisk produktion, grafisk design och filmproduktion


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Kommunikationsansvarig sökes till kund i Stockholm

Läs mer Sep 16
Har du en relevant utbildning samt flera års erfarenhet? Då kan du vara den vi söker!

Om uppdraget

Vår kund söker en kommunikationsansvarig till sin kompetensavdelning. Uppdraget löper från oktober till januari och är på heltid. Möjlighet till viss distansarbete finns. Placeringsort: Stockholm.

Dina arbetsuppgifter

Som kommunikationsansvarig har du helhetsansvar för kommunikationen i ett av kundens affärsområden. Du har ett stort eget ansvar att tillsammans med affärsområdeschefen och kollegorna initiera, genomföra och följa upp kommunikationsinsatser med starkt fokus på marknad och pr. Du kommer tillhöra kommunikationsteamet med nio kollegor och rapportera till koncernens kommunikationschef. Teamet stöttar koncernens samtliga affärsområden och funktioner och arbetar flexibelt, vilket betyder att du även deltar i kommunikationsuppdrag och projekt som rör hela koncernen.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Planera, koordinera och leda kommunikationsarbetet
- Idégenerera, planera, utföra och följa upp kommunikationsuppdrag och aktiviteter i affärsområdet och hela koncernen
- Aktivt bidra till att utveckla verksamhetens marknads-, produkt- och projektkommunikation
- Samskapa med affärsområdeschefen och teamet i såväl strategiska som operativa kommunikationsfrågor


Dina kvalifikationer

För att lyckas i rollen ser vi att du är initiativtagande, självgående, flexibel, att du arbetar bra med andra och har god förståelse för hur människor tar till sig information och kunskap. Du anpassar dina arbetssätt och din kommunikation utifrån människors olika förutsättning och behov.

Du är tydlig, strukturerad och tar ett eget ansvar i att underhålla och utveckla dina specialistkunskaper. Du delar gärna med dig av dina erfarenheter och din kompetens till dina kollegor.

Krav för tjänsten:

- Utbildning från universitetsnivå i medie- och kommunikationsvetenskap eller motsvarande
- Minst fyra (4) års relevant arbetslivserfarenhet från kommunikationsyrket
- Kunskap och erfarenhet från användarcentrerade metoder, sociala medier och marknadskommunikation
- Kunskap och erfarenhet från arbete med CMS, gärna Episerver och bildhantering
- Vana av att arbeta i någon samverkansplattform, gärna Teams


Meriterande för tjänsten: - Erfarenhet av strategisk kommunikation i offentlig sektor
- Erfarenhet av grafisk produktion, grafisk design och filmproduktion


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Kommunikationsansvarig sökes till kund i Stockholm

Läs mer Sep 15
Har du en relevant utbildning samt flera års erfarenhet? Då kan du vara den vi söker!

Om uppdraget

Vår kund söker en kommunikationsansvarig till sin kompetensavdelning. Uppdraget löper från oktober till januari och är på heltid. Möjlighet till viss distansarbete finns. Placeringsort: Stockholm.

Dina arbetsuppgifter

Som kommunikationsansvarig har du helhetsansvar för kommunikationen i ett av kundens affärsområden. Du har ett stort eget ansvar att tillsammans med affärsområdeschefen och kollegorna initiera, genomföra och följa upp kommunikationsinsatser med starkt fokus på marknad och pr. Du kommer tillhöra kommunikationsteamet med nio kollegor och rapportera till koncernens kommunikationschef. Teamet stöttar koncernens samtliga affärsområden och funktioner och arbetar flexibelt, vilket betyder att du även deltar i kommunikationsuppdrag och projekt som rör hela koncernen.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Planera, koordinera och leda kommunikationsarbetet
- Idégenerera, planera, utföra och följa upp kommunikationsuppdrag och aktiviteter i affärsområdet och hela koncernen
- Aktivt bidra till att utveckla verksamhetens marknads-, produkt- och projektkommunikation
- Samskapa med affärsområdeschefen och teamet i såväl strategiska som operativa kommunikationsfrågor


Dina kvalifikationer

För att lyckas i rollen ser vi att du är initiativtagande, självgående, flexibel, att du arbetar bra med andra och har god förståelse för hur människor tar till sig information och kunskap. Du anpassar dina arbetssätt och din kommunikation utifrån människors olika förutsättning och behov.

Du är tydlig, strukturerad och tar ett eget ansvar i att underhålla och utveckla dina specialistkunskaper. Du delar gärna med dig av dina erfarenheter och din kompetens till dina kollegor.

Krav för tjänsten:

- Utbildning från universitetsnivå i medie- och kommunikationsvetenskap eller motsvarande
- Minst fyra (4) års relevant arbetslivserfarenhet från kommunikationsyrket
- Kunskap och erfarenhet från användarcentrerade metoder, sociala medier och marknadskommunikation
- Kunskap och erfarenhet från arbete med CMS, gärna Episerver och bildhantering
- Vana av att arbeta i någon samverkansplattform, gärna Teams


Meriterande för tjänsten: - Erfarenhet av strategisk kommunikation i offentlig sektor
- Erfarenhet av grafisk produktion, grafisk design och filmproduktion


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Kommunikationsansvarig sökes till kund i Stockholm

Läs mer Sep 14
Har du en relevant utbildning samt flera års erfarenhet? Då kan du vara den vi söker!

Om uppdraget

Vår kund söker en kommunikationsansvarig till sin kompetensavdelning. Uppdraget löper från oktober till januari och är på heltid. Möjlighet till viss distansarbete finns. Placeringsort: Stockholm.

Dina arbetsuppgifter

Som kommunikationsansvarig har du helhetsansvar för kommunikationen i ett av kundens affärsområden. Du har ett stort eget ansvar att tillsammans med affärsområdeschefen och kollegorna initiera, genomföra och följa upp kommunikationsinsatser med starkt fokus på marknad och pr. Du kommer tillhöra kommunikationsteamet med nio kollegor och rapportera till koncernens kommunikationschef. Teamet stöttar koncernens samtliga affärsområden och funktioner och arbetar flexibelt, vilket betyder att du även deltar i kommunikationsuppdrag och projekt som rör hela koncernen.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Planera, koordinera och leda kommunikationsarbetet
- Idégenerera, planera, utföra och följa upp kommunikationsuppdrag och aktiviteter i affärsområdet och hela koncernen
- Aktivt bidra till att utveckla verksamhetens marknads-, produkt- och projektkommunikation
- Samskapa med affärsområdeschefen och teamet i såväl strategiska som operativa kommunikationsfrågor


Dina kvalifikationer

För att lyckas i rollen ser vi att du är initiativtagande, självgående, flexibel, att du arbetar bra med andra och har god förståelse för hur människor tar till sig information och kunskap. Du anpassar dina arbetssätt och din kommunikation utifrån människors olika förutsättning och behov.

Du är tydlig, strukturerad och tar ett eget ansvar i att underhålla och utveckla dina specialistkunskaper. Du delar gärna med dig av dina erfarenheter och din kompetens till dina kollegor.

Krav för tjänsten:

- Utbildning från universitetsnivå i medie- och kommunikationsvetenskap eller motsvarande
- Minst fyra (4) års relevant arbetslivserfarenhet från kommunikationsyrket
- Kunskap och erfarenhet från användarcentrerade metoder, sociala medier och marknadskommunikation
- Kunskap och erfarenhet från arbete med CMS, gärna Episerver och bildhantering
- Vana av att arbeta i någon samverkansplattform, gärna Teams


Meriterande för tjänsten: - Erfarenhet av strategisk kommunikation i offentlig sektor
- Erfarenhet av grafisk produktion, grafisk design och filmproduktion


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Kommunikationsansvarig sökes till kund i Stockholm

Läs mer Sep 13
Har du en relevant utbildning samt flera års erfarenhet? Då kan du vara den vi söker!

Om uppdraget

Vår kund söker en kommunikationsansvarig till sin kompetensavdelning. Uppdraget löper från oktober till januari och är på heltid. Placeringsort: Stockholm.

Dina arbetsuppgifter

Som kommunikationsansvarig har du helhetsansvar för kommunikationen i ett av kundens affärsområden. Du har ett stort eget ansvar att tillsammans med affärsområdeschefen och kollegorna initiera, genomföra och följa upp kommunikationsinsatser med starkt fokus på marknad och pr. Du kommer tillhöra kommunikationsteamet med nio kollegor och rapportera till koncernens kommunikationschef. Teamet stöttar koncernens samtliga affärsområden och funktioner och arbetar flexibelt, vilket betyder att du även deltar i kommunikationsuppdrag och projekt som rör hela koncernen.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Planera, koordinera och leda kommunikationsarbetet
- Idégenerera, planera, utföra och följa upp kommunikationsuppdrag och aktiviteter i affärsområdet och hela koncernen
- Aktivt bidra till att utveckla verksamhetens marknads-, produkt- och projektkommunikation
- Samskapa med affärsområdeschefen och teamet i såväl strategiska som operativa kommunikationsfrågor


Dina kvalifikationer

För att lyckas i rollen ser vi att du är initiativtagande, självgående, flexibel, att du arbetar bra med andra och har god förståelse för hur människor tar till sig information och kunskap. Du anpassar dina arbetssätt och din kommunikation utifrån människors olika förutsättning och behov.

Du är tydlig, strukturerad och tar ett eget ansvar i att underhålla och utveckla dina specialistkunskaper. Du delar gärna med dig av dina erfarenheter och din kompetens till dina kollegor.

Krav för tjänsten:

- Utbildning från universitetsnivå i medie- och kommunikationsvetenskap eller motsvarande
- Minst fyra (4) års relevant arbetslivserfarenhet från kommunikationsyrket
- Kunskap och erfarenhet från användarcentrerade metoder, sociala medier och marknadskommunikation
- Kunskap och erfarenhet från arbete med CMS, gärna Episerver och bildhantering
- Vana av att arbeta i någon samverkansplattform, gärna Teams


Meriterande för tjänsten: - Erfarenhet av strategisk kommunikation i offentlig sektor
- Erfarenhet av grafisk produktion, grafisk design och filmproduktion


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Bemannia Kontor AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Bemannia Kontor AB .

Materialplanerare sökes till kund i Stockholm

Inköpsassistent
Läs mer Sep 26
Har du en utbildning inom logistik eller motsvarande, och erfarenhet av arbete med materialflöden? Sök tjänsten redan idag!

Om uppdraget

Vår kund söker en materialplanerare till sin verksamhet i Stockholm. Uppdraget börjar omgående och löper i 6 månader framåt. Du kommer att arbeta i en viktig verksamhet och genomgå ett introduktionsprogram för att få en förståelse för hela bolaget.

Dina arbetsuppgifter

Som materialplanerare säkrar du tillgänglighet på upphandlade produkter i nära samarbete med upphandlingsavdelningen. Du blir en del av planeringsgruppen med 11 medarbetare.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Säkerställa rätt lagernivåer på lagerlagda artiklar utifrån direkt och prognosticerat kundbehov
- Arbeta med in- och utfasningar av upphandlat sortiment
- Uppdatera lagernivåer och beställningspunkter i inköpssystem
- Leveransbevaka inleveranser och vid behov arbeta med leveranspåminnelser
- Uppdatera och underhålla affärssystemet med avtalade artiklar och löpande registervård
- Stödja lagerverksamheten för optimal hantering av inkommande produkter och avvikelsehantering
- Tillsammans med medarbetare inom upphandlingsavdelningen ha leverantörskontakter för att säkerställa tillgång av material och rätt säkerhetsnivåer av artiklarna


Dina kvalifikationer

För att passa denna tjänst är du en engagerad och driven person, som har en förmåga att leda sig själv och andra. Du är van vid att samarbeta och kommunicera med leverantörer och kollegor. Du har även lätt att se samband och möjligheter till förbättringar när det kommer till processer och försörjningskedjor.

Krav för tjänsten:

- Eftergymnasial utbildning och examen inom logistik eller likvärdig utbildning
- Erfarenhet av arbete med materialflöden såsom avrop, inköp eller materialplanering
- Erfarenhet av externa kontaktytor (leverantörer och/eller kunder)
- Hög IT-mognad med erfarenhet av arbete i affärssystem
- Van användare av officepaketet
- God förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Junior administratör till samhällsviktig myndighet

Administrativ assistent
Läs mer Sep 26
Administratör på 100% med varierande arbetsuppgifter

Om uppdraget

Uppdraget startar omgående och sträcker sig i ett år till 15 augusti 2023. Tjänsten är på heltid under dagtid på plats hos kunden i Stockholm. I samband med rekrytering kommer en säkerhetsintervju att hållas samt registerutdrag begäras in. Därav fördröjd rekryteringsprocess

Dina arbetsuppgifter

Bevakning av funktionsbrevlåda.

Diarieföra och registrera inkomna ärende i våra system (exempelvis DÄB).

Arbeta med registervård

Arbeta i Excel

Sammanhållande i driftärenden och vara behjälplig utifrån verksamhetens behov.

Dina kvalifikationer

Godkänd gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
Tre (3) års arbetslivserfarenhet inom aktuellt yrkesområde
Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift
God datorvana

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons Sanna.Perjons@Bemannia.se

eller 070- 884 96 00

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Materialplanerare sökes till kund i Stockholm

Inköpsassistent
Läs mer Sep 26
Har du en utbildning inom logistik eller motsvarande, och erfarenhet av arbete med materialflöden? Sök tjänsten redan idag!

Om uppdraget

Vår kund söker en materialplanerare till sin verksamhet i Stockholm. Uppdraget börjar omgående och löper i 6 månader framåt. Du kommer att arbeta i en viktig verksamhet och genomgå ett introduktionsprogram för att få en förståelse för hela bolaget.

Dina arbetsuppgifter

Som materialplanerare säkrar du tillgänglighet på upphandlade produkter i nära samarbete med upphandlingsavdelningen. Du blir en del av planeringsgruppen med 11 medarbetare.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Säkerställa rätt lagernivåer på lagerlagda artiklar utifrån direkt och prognosticerat kundbehov
- Arbeta med in- och utfasningar av upphandlat sortiment
- Uppdatera lagernivåer och beställningspunkter i inköpssystem
- Leveransbevaka inleveranser och vid behov arbeta med leveranspåminnelser
- Uppdatera och underhålla affärssystemet med avtalade artiklar och löpande registervård
- Stödja lagerverksamheten för optimal hantering av inkommande produkter och avvikelsehantering
- Tillsammans med medarbetare inom upphandlingsavdelningen ha leverantörskontakter för att säkerställa tillgång av material och rätt säkerhetsnivåer av artiklarna


Dina kvalifikationer

För att passa denna tjänst är du en engagerad och driven person, som har en förmåga att leda sig själv och andra. Du är van vid att samarbeta och kommunicera med leverantörer och kollegor. Du har även lätt att se samband och möjligheter till förbättringar när det kommer till processer och försörjningskedjor.

Krav för tjänsten:

- Eftergymnasial utbildning och examen inom logistik eller likvärdig utbildning
- Erfarenhet av arbete med materialflöden såsom avrop, inköp eller materialplanering
- Erfarenhet av externa kontaktytor (leverantörer och/eller kunder)
- Hög IT-mognad med erfarenhet av arbete i affärssystem
- Van användare av officepaketet
- God förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Interim redovisningschef till FMV

Redovisningskonsult
Läs mer Sep 23
FMV behöver en interimschef på heltid som ska stödja ekonomidirektören med att ställa om medarbetarna och verksamhet inom redovisningsadvelningen till en mer positiv kultur och effektivt arbetssätt. Interimchefen ska ansvara för intern styrning och kontroll av FMVs redovisning. Vidare ska interimchefen arbetsleda 15 medarbetare. I uppdraget ingår även utveckling och effektivisering av processen ekonomiredovisning och rapportering. Externa kontakter såsom Riksrevisionen, RGK, Skattemyndigheten och ESV.

- Preliminär uppstart 2022-10-17 senast uppstart 2022-11-30,
med möjlighet för FMV att förlänga tre månader till
- Updraget längd: 6 månader






Krav på referensuppdrag

En skriftlig beskrivning av ett referensuppdrag för liknande uppdrag utförda av konsulten med att ställa om, medarbetare och verksamhet inom en avdelning motsvarande, till en mer positiv kultur och effektivt arbetssätt. Med arbetsmoment innehållande personalärenden, konflikthantering, arbetsledning, målsättningsarbete, uppföljning, framtagning och implementering av nya enklare arbetssätt. Beskrivningen ska innehålla beskrivning av uppdraget, konsultens roll och resultat. Kontaktuppgifter ska anges och uppdragsgivarens namn och organisationsnummer.

FMV kan komma att kontakta referenser i utvärderingsfasen. För att kravet ska anses uppfyllt ska referenten bekräfta att nedan påståendena stämmer med hänvisning till utfört uppdrag.

Referenten ska intyga att följande påståenden stämmer:

Konsulten utförde uppdraget med godkänd kvalitet med avseende på förväntat resultat.

Om referent inte kan verifiera informationen eller inte svarar efter två (2) påminnelser inom sju (7) arbetsdagar från att referenten först kontaktades anses kravet inte vara uppfyllt. Det åligger leverantören att säkerhetsställa att angiven referensperson för uppdraget är nåbar i utvärderingsfasen av inkomna anbud

Om konsulten har utfört uppdrag/arbete inom ramen för tecknat avtal med FMV tidigare, förbehåller sig FMV rätten att byta ut ett av referensuppdragen/en av referenserna mot en intern referens vid FMV.

Om FMV

Rätt materiel för ett starkare försvar

FMV har ett samhällsuppdrag där vi ser till att svenska soldater, piloter och sjömän har rätt utrustning för att kunna öva och för att i skarpt läge kunna försvara Sverige. FMV upphandlar och utvecklar materiel och tjänster till det svenska försvaret. Målet är att leverera rätt materiel, i tid och till en kostnad som gör att skattemedel används så effektivt som möjligt.

Ledarskapet på FMV

FMV har som målsättning att FMV:s chefer ska ha ett utvecklande ledarskap. Det innebär att chefer är föredömen, står upp för mål och värderingar, uppmuntrar delaktighet och visar omtanke genom att ge stöd men också konfronterar i ett gott syfte för individ och organisation. Syftet är att öka medarbetarnas inre motivation för högre effektivitet och resultat.

FMV ledarskapsprinciper bygger på det utvecklande ledarskapet:

- Föregå med gott exempel
- Öppenhet
- Förtroende
- Resultat


Du som är egenföretagare är också välkommen att söka.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Materialplanerare sökes till kund i Stockholm

Inköpsassistent
Läs mer Sep 23
Har du en utbildning inom logistik eller motsvarande, och erfarenhet av arbete med materialflöden? Sök tjänsten redan idag!

Om uppdraget

Vår kund söker en materialplanerare till sin verksamhet i Stockholm. Uppdraget börjar omgående och löper i 6 månader framåt. Du kommer att arbeta i en viktig verksamhet och genomgå ett introduktionsprogram för att få en förståelse för hela bolaget.

Dina arbetsuppgifter

Som materialplanerare säkrar du tillgänglighet på upphandlade produkter i nära samarbete med upphandlingsavdelningen. Du blir en del av planeringsgruppen med 11 medarbetare.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Säkerställa rätt lagernivåer på lagerlagda artiklar utifrån direkt och prognosticerat kundbehov
- Arbeta med in- och utfasningar av upphandlat sortiment
- Uppdatera lagernivåer och beställningspunkter i inköpssystem
- Leveransbevaka inleveranser och vid behov arbeta med leveranspåminnelser
- Uppdatera och underhålla affärssystemet med avtalade artiklar och löpande registervård
- Stödja lagerverksamheten för optimal hantering av inkommande produkter och avvikelsehantering
- Tillsammans med medarbetare inom upphandlingsavdelningen ha leverantörskontakter för att säkerställa tillgång av material och rätt säkerhetsnivåer av artiklarna


Dina kvalifikationer

För att passa denna tjänst är du en engagerad och driven person, som har en förmåga att leda sig själv och andra. Du är van vid att samarbeta och kommunicera med leverantörer och kollegor. Du har även lätt att se samband och möjligheter till förbättringar när det kommer till processer och försörjningskedjor.

Krav för tjänsten:

- Eftergymnasial utbildning och examen inom logistik eller likvärdig utbildning
- Erfarenhet av arbete med materialflöden såsom avrop, inköp eller materialplanering
- Erfarenhet av externa kontaktytor (leverantörer och/eller kunder)
- Hög IT-mognad med erfarenhet av arbete i affärssystem
- Van användare av officepaketet
- God förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Materialplanerare sökes till kund i Stockholm

Inköpsassistent
Läs mer Sep 23
Har du en utbildning inom logistik eller motsvarande, och erfarenhet av arbete med materialflöden? Sök tjänsten redan idag!

Om uppdraget

Vår kund söker en materialplanerare till sin verksamhet i Stockholm. Uppdraget börjar omgående och löper i 6 månader framåt. Du kommer att arbeta i en viktig verksamhet och genomgå ett introduktionsprogram för att få en förståelse för hela bolaget.

Dina arbetsuppgifter

Som materialplanerare säkrar du tillgänglighet på upphandlade produkter i nära samarbete med upphandlingsavdelningen. Du blir en del av planeringsgruppen med 11 medarbetare.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Säkerställa rätt lagernivåer på lagerlagda artiklar utifrån direkt och prognosticerat kundbehov
- Arbeta med in- och utfasningar av upphandlat sortiment
- Uppdatera lagernivåer och beställningspunkter i inköpssystem
- Leveransbevaka inleveranser och vid behov arbeta med leveranspåminnelser
- Uppdatera och underhålla affärssystemet med avtalade artiklar och löpande registervård
- Stödja lagerverksamheten för optimal hantering av inkommande produkter och avvikelsehantering
- Tillsammans med medarbetare inom upphandlingsavdelningen ha leverantörskontakter för att säkerställa tillgång av material och rätt säkerhetsnivåer av artiklarna


Dina kvalifikationer

För att passa denna tjänst är du en engagerad och driven person, som har en förmåga att leda sig själv och andra. Du är van vid att samarbeta och kommunicera med leverantörer och kollegor. Du har även lätt att se samband och möjligheter till förbättringar när det kommer till processer och försörjningskedjor.

Krav för tjänsten:

- Eftergymnasial utbildning och examen inom logistik eller likvärdig utbildning
- Erfarenhet av arbete med materialflöden såsom avrop, inköp eller materialplanering
- Erfarenhet av externa kontaktytor (leverantörer och/eller kunder)
- Hög IT-mognad med erfarenhet av arbete i affärssystem
- Van användare av officepaketet
- God förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu