Stockholm: Specialistläkare till rollen som Verksamhetschef inom digitalvård

Hitta ansökningsinfo om jobbet Specialistläkare till rollen som Verksamhetschef inom digitalvård i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-17 // Varaktighet: Heltid

Doktor.se är en av Sveriges snabbast växande vårdgivare med ambitionen att skapa bättre tillgänglighet, patientupplevelse och effektivitet inom den svenska hälso- och sjukvården.

Patientresan är central för Doktor.se och vi har som ambition att effektivisera och skapa bättre tillgänglighet till svensk sjukvård. Genom att låta den första vårdkontakten bli digital, sparar det resurser åt både individ och samhälle i stort. Fler patienter får vård snabbare, samtidigt som den traditionella vården avlastas. Det är viktigt för oss att i samband med att vi växer fortsätta bygga en hållbar organisation som kan möta marknadens behov. Därför söker vi nu efter en Verksamhetschef för vår digitala verksamhet.



Om tjänsten

Uppdraget som Verksamhetschef är brett och du kommer att vara en nyckelperson i bolagets fortsatta utveckling och i att stärka kvalitet och patientupplevelse för våra digitala tjänster. Du kommer att ingå i svenska ledningsgruppen och rapportera till Sverigechef.

Utöver sedvanliga arbetsuppgifter som Verksamhetschef kommer ett stort fokus läggas på olika utvecklingsinsatser, där du driver projekt för medicinsk utveckling och nya patientflöden.

Du kommer att leda våra medicinskt ansvariga läkare (MAL) och vara stöttande i att bedöma och utveckla rutiner när vi utvecklar nya patientflöden.

Din arbetsgrupp består av erfarna chefer inom respektive professionsområde och i ditt dagliga arbete kommer du att stödjas av Biträdande Verksamhetschef.

Dina ansvarsområden kommer att inkludera att:

- Vidareutveckla den digitala verksamheten för att fortlöpande stärka kvalitet och patientupplevelse
- Leda och ha personalansvar över rapporterande mellanchefer
- Säkra drift och måluppfyllnad inom den digitala verksamheten
- Ansvara för budget och fortlöpande resultatuppföljning


- Representera den digitala verksamheten i dialog med beställare, myndigheter och andra relevanta intressenter


Kvalifikationer och personliga egenskaper

- Läkarexamen samt specialistutbildning, gärna inom allmänmedicin
- Tidigare ledarskapserfarenhet
- En stark drivkraft av att förbättra patientresan i svensk hälso- och sjukvård och tro på digitala lösningar som ett fundament för att nå detta
- Ett entreprenöriellt driv med förmåga att självständigt identifiera och äga verksamhetsförbättrande initiativ
- Starkt analytisk och kommunikativ förmåga
- Erfarenhet av utvecklingsarbete är meriterande (vård- eller produktutveckling)
- Erfarenhet från primärvård och/eller digital vård är meriterande


Vi erbjuder dig

Alla våra medarbetare spelar en viktig roll i Doktor.se:s resa och framgång. Vi vill därför skapa möjligheter för alla att växa och utvecklas genom att se till att alla får jobba med det man tycker mest om. Vi är väldigt stolta över att vi tillsammans skapat en välkomnande teamkänsla, kultur och gemenskap. Doktor.se värdesätter att ge alla människor en friskare tillvaro, både genom vår verksamhet och för våra medarbetare. Vi strävar efter att vara en flexibel arbetsgivare, det en självklarhet för oss att värna om allas rätt till ett balanserat arbets- och privatliv, bland annat med hjälp av kollektivavtal, förmånliga villkor och friskvårdsbidrag.


Övrig information

Start: Så snart som möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Placering: Huvudkontoret, Sveavägen 63, Stockholm

Vi har gått ifrån personligt brev i rekryteringsprocesser till förmån för urvalsfrågor. Vi arbetar löpande med urval av kandidater, så se till att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vänligen notera att vi inte tar emot några ansökningar via email med hänsyn till GDPR.

Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Välkommen med din ansökan!

Om Doktor.se

Doktor.se strävar efter att bli det självklara valet vid första vårdkontakt och arbetar ambitiöst för att göra primärvården tillgänglig för alla. Doktor.se är en personlig och snabbväxande aktör inom digital sjukvårdsrådgivning sedan 2016 som för närvarande är det tredje största bolaget i Europa inom sin nisch och bland de topp två ledande aktörerna i Sverige. Dessutom äger Doktor.se flera egna vårdcentraler i Sverige och har ambitionen att fortsätta växa i Sverige och internationellt. Doktor.se:s plattform används runtom i världen och tillsammans arbetar vi för att utforma morgondagens digifysiska vård.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Verksamhetschef, hälso- och sjukvård

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Verksamhetschef, hälso- och sjukvård.

Projektledare Inom Life Science

Läs mer Jan 23
Är du en engagerande ledare som drivs av utmanade och spännande projekt, som gillar problemlösning och utveckling? Söker du ett bolag som värdesätter dina kunskaper och erfarenheter, som ser det som en självklarhet att man ska ha roligt på jobbet och en bra balans mellan jobb och fritid?

Det här blir din roll
En projektledare behöver ofta snabbt kunna sätta sig in i nya frågeställningar, hitta kommunikationsvägar i nya organisationer och samarbeta med olika delar av verksamheten. Detta kräver att du som person är självgående, målfokuserad och kommunikativ. I din roll förväntas du ha en förståelse för regelverken och agera utifrån de riktlinjer och krav som styr branschen. Du behöver behärska konsten att planera och driva ditt eget, och andras, arbete framåt för att leverera enligt tidsplan och budget, det är A och O för den här projektledarrollen.

Vill du få möjligheten till detta kan vi erbjuda dig:

- Projektledning av olika typer och ansvarsnivåer, olika storlekar på projekt, och med varierande komplexitet i en bred kundportfölj

- Du ingår i Enheten Management

- Tillhörighet i ett kunskapsdrivet bolag

- Du utgår från vårt huvudkontor i Stockholm/Kista, men uppdragen kan sträcka sig över hela Mälardalsregionen/Sverige

- En individuell utvecklingsplan

Så här kommer du att briljera
Livet som konsult erbjuder en unik möjligt att få se och jobba för olika bolag - en möjlighet till nya spännande projekt utan att behöva byta arbetsgivare och kollegor. Vi arbetar i flera olika branscher och med kunder inom både de större bolagen, de medelstora och de mindre tillväxtbolagen i branschen jobbar vi gemensamt mot att hitta dina drömuppdrag och projekt.

Med en egen drivkraft, ansvarskänsla och förmåga att upprätthålla en bra kundrelation har man stora möjligheter att själv påverka sina uppdrag. Ditt första uppdrag hos oss kommer att styras av din erfarenhet och senioritet, därefter bygger vi tillsammans din framtid och kommande utveckling.

Med en egen drivkraft, ansvarskänsla och förmåga att upprätthålla en bra kundrelation har man stora möjligheter att själv påverka sina uppdrag. Ditt första uppdrag hos oss kommer att styras av din erfarenhet och senioritet, därefter bygger vi tillsammans din framtid och kommande utveckling.

Som projektledare är det självklart att ta fram det bästa ur ditt projektteam och ditt ledarskap byggs genom att skapa förtroende både mot kund och mot ditt team, visa riktning och få teamet att leverera resultat enligt tidsplan och budget. En prestigelös attityd, vilja att samarbete och dela kunskap både med kund och internt ser vi som en självklarhet.

Har du även följande egenskaper så tror vi att du kommer trivas hos oss:

- Du har en förmåga att kunna ta ett steg tillbaka och få ett helhetsgrepp om utmaningar. Du ser sammanhanget och trivs med komplexa strukturer

- Du är lösningsorienterad

- Team-medveten och entusiasmerande ledare utan att tappa fokus på målet

- Du har tidigare haft rollen som projektledare inom regelstyrd verksamhet (Life Science eller likvärdig bransch)

- Du är professionell i din kommunikation och har förmågan att hantera olika intressenter för att nå en gemensam väg framåt

- Att bygga relationer är naturligt för dig och faller sig naturligt internt så väl som hos kund

- Du kommunicerar på en hög nivå, både muntligt och skriftligt på både svenska och engelska

Att vara en del av Team PV
Vi är väldigt stolta över att vara ett certifierat Great Place To Work-företag, vilket innebär att vi kan räkna oss till de bästa arbetsgivarna i hela landet. Att vi även är med på topplistan över Sveriges Bästa Arbetsplatser kan vi bara se som ett kvitto på att vi tillsammans har lyckats, och fortsätter lyckas med, att skapa en fantastiskt fin kultur.

För vi tycker faktiskt att vi skiljer oss från traditionella konsultbolag. Och nyckeln är vi som jobbar här. Vi har med åren blivit en arbetsplats som lockar de skarpaste hjärnorna och de finaste hjärtan. Man brukar prata om att en kultur liksom sitter i väggarna. Hos oss är det en värme.

Delaktighet, gemenskap, arbetsglädje ger en välkomnande och inbjudande företagskultur som skapar engagemang. Vi lovar en spännande resa med många utmaningar och mycket roligt under vägen.

Som vår kollega får du bland annat:

- en trygg anställning med fast månadslön, flexbank och klämdagsbank

- en stark kultur som präglas av personlig utveckling och kompetensutveckling

- flexibel arbetsmiljö och stor frihet under ansvar

- förmåner, friskvårdsbidrag och hälsoundersökningar

- tjänstepension och 30 dagars semester (inkl. förskottssemester)

- ersättning vid föräldraledighet

Ansökan
Om du tror att vi är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Tillträde sker enligt överenskommelse.

Om du har frågor om denna tjänst, välkommen att kontakta Lisa Mejier på 072 159 20 45 eller lisa.mejier@plantvision.se.

Vi har för denna rekrytering valt strategi och undanber oss därför samtal från rekryterings-, bemannings- och annonseringsföretag.

Ansök nu

Verksamhetschef - Stockholm

Läs mer Dec 18
Vi är Klara och vi förser våra kunder med rätt kompetens i rätt tid och på rätt plats - sjuksköterskor, rehabpersonal, leg personal inom elevhälsa samt logopeder.

Klara mobila team rehab är en del av Klara som jobbar med Mobila team, dag och jourtid samt Rehab, vi har även affärsområde med bemanning och elevhälsa.

Klara är ett dotterbolag till Ambea som är Nordens största omsorgsbolag och börsnoterat.

Är du fysioterapeut eller arbetsterapeut som inte vill arbeta kliniskt längre?

Vill du sitta i fräscha lokaler mitt på Kungsholmen där du kan stötta med kompetenslösningar? Då kanske det är dig vi söker!

Vi söker dig som vill arbeta som verksamhetschef till ett team fysioterapeuter & arbetsterapeuter i Stockholm som arbetar dagtid.

I arbetet som verksamhetschef kommer du ha ansvar för medarbetare, arbetsmiljö, kvalitet, ekonomi, och kundkontakter. Tjänsten innebär stort eget ansvar och inkluderar även administrativa arbetsuppgifter såsom kvalitets- och utvecklingsarbete, schemaplanering och fakturering. I ditt arbete ingår att coacha dina medarbetare och vara ett stöd i det dagliga arbetet. Som ledare hjälper du medarbetarna att växa och utvecklas i sin yrkesroll.

Vem är Du?

- Du är utbildad fysioterapeut eller arbetsterapeut, erfarenhet från yrket krävs

- Du har erfarenhet från arbete inom LSS och/eller äldreomsorg

- Du är driftig, lösningsfokuserad & kreativ

- Du har tidigare dokumenterad ledarerfarenhet & arbetat med affärsutveckling

- Ett positivt förhållningssätt & sinne för kundsamarbete

- Du har kunskap om budget & ekonomisk uppföljning

- Förmåga att analysera verksamhetens resultat

Om du känner lika stark som vi i teamet gör för vår vision Vi gör världen lite bättre, en människa i taget - Då kommer du trivas bra på Klara!

Vi går igenom ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor är du varmt välkommen att höra av dig.

Tjänsten tillträds enligt överenskommelse. Vi ser fram emot din ansökan!

Om oss

Klara kompetens arbetar enligt ett kvalificerat ledningssystem, Socialstyrelsens riktlinjer och GDPR. Vi är ett auktoriserat kompetensföretag och är ISO-certifierat inom kvalité och miljö. Det innebär bland annat att vi tillämpar kollektivavtal, att vi har ansvarsförsäkring, att vi följer etiska regler och allmänna leveransvillkor och att vi har en fastställd jämställdhetsplan.

Klara ska vara kvalitetsledande i allt som görs och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Läs gärna mer på www.klarakompetens.se

Har du frågor om tjänsten kontakta gärna:

Anna Wångersjö
anna.wangersjo@klarakompetens.se

eller

Anna Kalberg
annamariakarin.kalberg@klarakompetens.se

Ansök nu

Projektledare Inom Life Science

Läs mer Jan 15
Är du en engagerande ledare som drivs av utmanade och spännande projekt, som gillar problemlösning och utveckling? Söker du ett bolag som värdesätter dina kunskaper och erfarenheter, som ser det som en självklarhet att man ska ha roligt på jobbet och en bra balans mellan jobb och fritid?

Det här blir din roll
En projektledare behöver ofta snabbt kunna sätta sig in i nya frågeställningar, hitta kommunikationsvägar i nya organisationer och samarbeta med olika delar av verksamheten. Detta kräver att du som person är självgående, målfokuserad och kommunikativ. I din roll förväntas du ha en förståelse för regelverken och agera utifrån de riktlinjer och krav som styr branschen. Du behöver behärska konsten att planera och driva ditt eget, och andras, arbete framåt för att leverera enligt tidsplan och budget, det är A och O för den här projektledarrollen.

Vill du få möjligheten till detta kan vi erbjuda dig:

- Projektledning av olika typer och ansvarsnivåer, olika storlekar på projekt, och med varierande komplexitet i en bred kundportfölj

- Du ingår i Enheten Management

- Tillhörighet i ett kunskapsdrivet bolag

- Du utgår från vårt huvudkontor i Stockholm/Kista, men uppdragen kan sträcka sig över hela Mälardalsregionen/Sverige

- En individuell utvecklingsplan

Så här kommer du att briljera
Livet som konsult erbjuder en unik möjligt att få se och jobba för olika bolag - en möjlighet till nya spännande projekt utan att behöva byta arbetsgivare och kollegor. Vi arbetar i flera olika branscher och med kunder inom både de större bolagen, de medelstora och de mindre tillväxtbolagen i branschen jobbar vi gemensamt mot att hitta dina drömuppdrag och projekt.

Med en egen drivkraft, ansvarskänsla och förmåga att upprätthålla en bra kundrelation har man stora möjligheter att själv påverka sina uppdrag. Ditt första uppdrag hos oss kommer att styras av din erfarenhet och senioritet, därefter bygger vi tillsammans din framtid och kommande utveckling.

Med en egen drivkraft, ansvarskänsla och förmåga att upprätthålla en bra kundrelation har man stora möjligheter att själv påverka sina uppdrag. Ditt första uppdrag hos oss kommer att styras av din erfarenhet och senioritet, därefter bygger vi tillsammans din framtid och kommande utveckling.

Som projektledare är det självklart att ta fram det bästa ur ditt projektteam och ditt ledarskap byggs genom att skapa förtroende både mot kund och mot ditt team, visa riktning och få teamet att leverera resultat enligt tidsplan och budget. En prestigelös attityd, vilja att samarbete och dela kunskap både med kund och internt ser vi som en självklarhet.

Har du även följande egenskaper så tror vi att du kommer trivas hos oss:

- Du har en förmåga att kunna ta ett steg tillbaka och få ett helhetsgrepp om utmaningar. Du ser sammanhanget och trivs med komplexa strukturer

- Du är lösningsorienterad

- Team-medveten och entusiasmerande ledare utan att tappa fokus på målet

- Du har tidigare haft rollen som projektledare inom regelstyrd verksamhet (Life Science eller likvärdig bransch)

- Du är professionell i din kommunikation och har förmågan att hantera olika intressenter för att nå en gemensam väg framåt

- Att bygga relationer är naturligt för dig och faller sig naturligt internt så väl som hos kund

- Du kommunicerar på en hög nivå, både muntligt och skriftligt på både svenska och engelska

Att vara en del av Team PV
Vi är väldigt stolta över att vara ett certifierat Great Place To Work-företag, vilket innebär att vi kan räkna oss till de bästa arbetsgivarna i hela landet. Att vi även är med på topplistan över Sveriges Bästa Arbetsplatser kan vi bara se som ett kvitto på att vi tillsammans har lyckats, och fortsätter lyckas med, att skapa en fantastiskt fin kultur.

För vi tycker faktiskt att vi skiljer oss från traditionella konsultbolag. Och nyckeln är vi som jobbar här. Vi har med åren blivit en arbetsplats som lockar de skarpaste hjärnorna och de finaste hjärtan. Man brukar prata om att en kultur liksom sitter i väggarna. Hos oss är det en värme.

Delaktighet, gemenskap, arbetsglädje ger en välkomnande och inbjudande företagskultur som skapar engagemang. Vi lovar en spännande resa med många utmaningar och mycket roligt under vägen.

Som vår kollega får du bland annat:

- en trygg anställning med fast månadslön, flexbank och klämdagsbank

- en stark kultur som präglas av personlig utveckling och kompetensutveckling

- flexibel arbetsmiljö och stor frihet under ansvar

- förmåner, friskvårdsbidrag och hälsoundersökningar

- tjänstepension och 30 dagars semester (inkl. förskottssemester)

- ersättning vid föräldraledighet

Ansökan
Om du tror att vi är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Tillträde sker enligt överenskommelse.

Om du har frågor om denna tjänst, välkommen att kontakta Lisa Mejier på 072 159 20 45 eller lisa.mejier@plantvision.se.

Vi har för denna rekrytering valt strategi och undanber oss därför samtal från rekryterings-, bemannings- och annonseringsföretag.

Ansök nu

Interimschef inom hälso- och sjukvård Stockholm

Läs mer Mar 12
Är du en erfaren ledare med legitimation inom vården? Har du lång erfarenhet av att leda olika verksamheter inom akutsjukvård? Ser du dig som en lyhörd och lösningsorienterad person? Acceptus söker just nu konsulter, både med egna företag och för tidsbegränsade anställningar inom Stockholmsområdet som vill ingå i vårt nätverk och ta uppdrag som interimschef.

Här får du arbeta med likasinnade specialister i ett välkänt företag med gott renommé bland såväl kunder som arbetsgivare - Acceptus har nämligen blivit utsedd till ”Great place to work”. Acceptus är ett framåtlutande företag som vill driva förändring i branschen, tillsammans med alla medarbetare och samarbetspartners.

OM ROLLEN

Som Interimschef bjuds du på stor variation, alltifrån kunder till innehåll i uppdrag. Vissa uppdrag karaktäriseras av förvaltning medan andra har fokus på förändringsledning och organisationsutveckling. Som chef ansvarar du för personal, ekonomi och arbetsmiljö. Uppdragen kan variera på olika chefsnivåer.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Kompetensförsörjning
- Organisationsförbättring och/eller förändring, t e x effektivisering av arbetssätt, införande av riktlinjer eller utveckling av personal
- Schemaläggning och planering
- Upprätthålla verksamheten, med personal, kvalitet och ekonomi.

Beroende på erfarenhet och i samråd med din närmaste kontakt från oss kommer du att matchas mot ett passande uppdrag.

VEM ÄR DU?

Du är legitimerad sjuksköterska och har en bred erfarenhet från olika verksamheter inom hälso- och sjukvård. Vidare är du en erfaren chef som är van vid att leda verksamheter inom akutsjukvård. Därmed har du ansvarat för arbetsmiljö, ekonomi och personal - du är van att leda en verksamhet i sin helhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av ledarskap på olika chefsnivåer.

För att lyckas och trivas i rollen som konsult ser vi att du är trygg i din roll som ledare. Du är lyhörd och lösningsorienterad inför kundens behov samtidigt som du kan vara tydlig med god förmåga att delegera och fatta beslut.

MER INFORMATION
Vi söker dig som har eget företag eller är intresserad av en tidsbegränsad anställning och vill ingå i vårt nätverk. För mer information kontakta ansvarig rekryterare Hanna Westerlind på 0733585616 eller hanna.westerlind@acceptus.se

OM ACCEPTUS
Acceptus grundades 2001, har huvudkontor i Stockholm och har idag 34 medarbetare utspridda över hela landet. Acceptus erbjuder behovsstyrt ledningsstöd (https://acceptus.se/interimschef) samt digitala vårdtjänster (https://acceptus.se/digitala-vardtjanster) och arbetar för att förenkla vardagen i vårdrelaterade verksamheter inom hälsa, vård och omsorg. Här får du vara en del av en stabil organisation med ett närvarande ledarskap och hjälpsamma kollegor. Kulturen är familjär med stor grad av transparens. Acceptus månar om sina medarbetare och värdesätter professionell utveckling, exempelvis genom kompetensutvecklingsplaner, interna utbildningar och mentorskap.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Vi söker nu en verksamhetschef!

Läs mer Okt 3
Om oss

Capio SkinDoc är en av Sveriges största hudläkarmottagningar utanför sjukhus. Vi är stolta över vårt varumärke och vår verksamhet som kännetecknas av stort fokus på högkvalitativ vård. Vi erbjuder utvecklingsmöjligheter där vi tillsammans bygger framtidens vård och drivs av ambitionen att tillsammans med andra hudverksamheter inom Capio vara branschens mest attraktiva arbetsplats.

Capio SkinDoc har >50 000 besök årligen på de två enheterna i Danderyd respektive Liljeholmen. Förutom mottagningsverksamhet för svårare hudsjukdomar och systembehandlingar av hudsjukdomar, bedrivs bl a avancerad hudkirurgi med fokus på ansiktet. På Capio SkinDoc arbetar ca 17 hudläkare och ST-läkare samt ett team av 27 kliniska assistenter (undersköterskor) och administrativa assistenter (kundtjänst, sekreterare mm). Capio SkinDoc är en del av Single Episode, ett patientområde inom Capio Specialistkliniker, som består av 25 verksamheter i Sverige som bedriver elektiv specialistvård inom bland annat kirurgi, gastroenterologi, öron-näsa-hals, gynekologi, urologi, kardiologi, medicin, specialisttandvård och obstetriskt ultraljud.

Din roll

Vi söker dig som vill leda och utveckla våra verksamheter med ett outtröttligt fokus på patientens bästa och med samhällsekonomi som rättesnöre. I befattningen som verksamhetschef har du ett helhetsansvar för verksamheterna i Danderyd och Liljeholmen. Du rapporterar till patientområdeschefen för Single Episode, Terese Sandberg.

Du ansvarar självständigt för att driva utvecklingen för att uppnå uppsatta mål. Du ansvarar för planering, uppföljning och analys av verksamheten så att kvalitets, - produktions, ekonomi-, och miljömål uppnås. Som verksamhetschef har du arbetsmiljöansvar och för att lyckas som chef och ledare hos oss krävs ett aktivt och inkluderande ledarskap som skapar motivation och engagemang hos våra medarbetare.

Du har intresse för och erfarenhet av digitala lösningar och digifysisk vård. Vi tror på en stark utveckling inom digifysisk vård och ser dig som naturlig ledare för det. Ett tydligt uppdrag är att identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter inom försäkringsvård och privatbetalande patienter, samt stärka partnerskapet med regionen och remittenter för långvarig effektiv och specialiserad hudsjukvårdvård. Utvecklingen omfattar också integrerad vård genom att stärka relationer och processer med Capio Närsjukvård, andra hudverksamheter inom Capio och andra remittenter så att smidiga vårdkedjor kan uppnås.


Om dig

Du är sannolikt läkare eller sjuksköterska, men du kan också ha en annan bakgrund med akademisk utbildning i botten. Kompetens och erfarenhet inom hudsjukvård är meriterande men inget krav. Du har gedigen erfarenhet av att leda sjukvårdsorganisationer innefattande både personal- och budgetarbete samt resultatansvar. Kompetens att leda mottagningsverksamhet i öppenvård är meriterande.

Du har ett stort intresse av att utveckla verksamheten genom bland annat digitalisering och etablering av nya kundsegment. Du har en god affärsförståelse och förmåga att jobba både strategiskt och operativt. Du entusiasmeras av att utveckla medarbetare och du räds inte att utmana och utveckla etablerade arbetssätt.

Som person kan du skapa entusiasm och delaktighet. Du är ansvarstagande och driven med hög integritet. Vi vill att du som chef/ledare har förmåga att tillsammans med medarbetarna formulera visioner, tydliggöra syften med verksamheten och genom det skapa engagemang och fokus. Du har stor erfarenhet av att arbeta i en miljö med erfarna och kunniga kollegor. Din förmåga att strategiskt och kulturellt kunna staka ut och hålla riktningen även i ett föränderligt landskap värderas högt.

Vi satsar nu för fortsatt utveckling av verksamheten och söker dig som vill vara med och erbjuda Sveriges bästa hudsjukvård. Välkommen att vara med på vår utvecklingsresa!



Vi erbjuder dig

Här är några av våra erbjudanden till dig:

- Ett nätverk av stöttande chefskollegor

- En välfungerande supportorganisation

- Ledarskapsutveckling i Capio Academy

- Tryggheten i att ha en stor organisation i bakgrunden som stöd

- Ansvar, mandat och frihet

- Kollektivavtal

- Friskvårdsbidrag

Publicerat: 2023-10-02

Sista ansökningsdag: 2023-10-13

Tillträde enligt överenskommelse.

Intervjuer kommer ske löpande.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Doktorse Nordic AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Doktorse Nordic AB .

Executive Assistant

VD-sekreterare
Läs mer Jan 15
Vi erbjuder nu en unik möjlighet att vara en del av ett företag som aktivt deltar och formar utvecklingen inom sjukvård och e-hälsa. Det här är ett vikariat på plats på vårt huvudkontor i centrala Stockholm.

Om oss

Doktor.se strävar efter att bli det självklara valet vid första vårdkontakt och arbetar hårt för att göra primärvården tillgänglig för alla. Doktor.se är sedan 2016 en personlig och snabbväxande aktör inom digital sjukvård. Vi är det näst största digitala vårdbolaget i Europa och bland de topp två ledande aktörerna i Sverige. Doktor.se bedriver även fysisk vård och ambitionen är att fortsätta växa.

Om rollen

Som Executive Assistent på Doktor.se har du en central, ansvarsfull och omväxlande roll i kärnan av vår verksamhet.

Du bidrar till att hitta förbättringar som leder till att arbeta smart, digitalt och är vår VD:s högra hand. Kort och gott: En generell uppdragsbeskrivning för Executive Assistent berättar om grunderna i ditt arbete och detta ligger i ditt uppdrag men du utför inte bara det. Vi vill att du som person skall brinna för det du gör och ha kapaciteten att förstå vår komplexa och snabbt föränderliga organisation och kunna lägga till affärsvärdet genom att ta din röst till bordet, ställa frågor och ge insikter där andra kan ha missat något. Detta innebär att du kan lyfta blicken och förutse behov, lösa utmaningar och därmed deltar du i att driva verksamheten framåt för att det du gör, gör skillnad.

Uppdraget innebär även att assistera och på olika sätt bistå vår VD och se till att underlätta i vår VD:s arbetsliv. Detta genom att ta fram och uppdatera material i formaten PowerPoints, Excel och Word, bistå i olika projekt och projektuppföljning. Du kommer att arbeta med allt från koordinering av kalender- och resebokningar, läsa igenom avtal samt prioritera och organisera andra aktiviteter kopplat till det generella arbetslivet och till vår VD:s tillvaro. Du kommer också att hjälpa till med annan administration och kommer att hålla reda på detaljer alltid med ett övergripande perspektiv i åtanke. Du hittar det som leder till förbättringar av arbetssätt samt åt vår VD följa upp att projekt går framåt och att andra medarbetare har levererat enligt plan.

Om dig

Som person är du snabbtänkt och prestigelös i att utföra både enklare och mer kvalificerade uppgifter. Du har ett professionellt och kvalitetsmedvetet förhållningssätt, är lojal och har integritet. Du har lätt för att växla och prioritera mellan olika arbetsuppgifter utifrån verksamhetens behov utan att göra avkall på kvaliteten. Du är har ett positivt lösningsfokus och kan fokusera i stressade situationer. Du är i början av din karriär.

Krav för tjänsten är:

- Avslutad utbildning från Handelshögskolan i Stockholm eller motsvarande

- Du kan formulera dig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift

- Tidigare arbetslivserfarenhet

Meriterande för tjänsten är:

- Erfarenhet av studier eller arbete utomlands

- Kunskaper i ett tredje språk utöver svenska och engelska

Vi erbjuder dig

Hos oss får du en arbetsplats att utvecklas på, fenomenala kollegor och att bli en del av en växande vårdkoncern med många kontaktytor.

Vi erbjuder dig också:

- Kollektivavtal

- Tjänstepension

- Friskvårdsbidrag

Mer praktiska detaljer

-
Det här är ett föräldravikariat från april 2024 fram till sommaren 2025

- Din hemvist kommer vara på vårt huvudkontor som ligger mitt i stan bland bra lunchutbud och trevliga uteserveringar, mer exakt på Sveavägen 63


Känns det här som något för dig?

Kul, då ser vi fram emot din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan utan skicka gärna in den redan idag - allt du behöver göra är att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor. Observera att vi inte önskar personligt brev.

Vi hoppas vi får möjlighet att jobba tillsammans med dig!

Ansök nu

HR Business Partner med specialistområde (vik)

HR-specialist/HR-adviser
Läs mer Nov 6
Doktor.se utveckling har gått fort och vi fortsätter att växa. Oavsett hur patienten kommer i kontakt med oss, så är medarbetarna grunden för allt vi gör. Det är ju alla vi som jobbar här som möter och hjälper patienterna, som skapar värdet och gör skillnaden. Vill du vara med och bidra till förändring då kan vi lova dig en fortsatt spännande resa tillsammans med oss. Vi söker nu en vikarierande HRBP med bred och gedigen erfarenhet då en av oss går på föräldraledighet.



Ansvar och arbetsuppgifter

Den här rollen är central i organisationens fortsatta satsning på primärvården. Tjänsten passar dig som har gedigen erfarenhet av brett HR-arbete där du med fördel arbetat mycket med facklig samverkan och förhandlingar, samt med förändrings- och utvecklingsarbete. Du kommer bli en viktig partner till verksamhetschefer på vårdcentraler och andra ledare i vår organisation. Du kommer att stötta, coacha och utmana för att utveckla både ledarskapet och verksamheten. Rollen omfattar också ett specialistområde, Talent Acquisition med tillhörande Employer Branding. Själva rekryteringsprocesserna sköts av varje rekryterande chef och ditt uppdrag handlar om att utbilda, utveckla och kvalitetssäkra tillhörande processer. Vi tror att du helhjärtat brinner för HR-frågor, du trivs i en operativ och konsultativ roll och du vill skapa förtroendeingivande relationer.

Idag består det fantastiska HR-teamet av 3 HR Business Partners som alla har specialistområden och du kommer att rapportera till CHRO. Du blir en del av ett starkt och engagerat team som samarbetar, skrattar och känner stor stolthet över sitt uppdrag och sin organisation.



Kvalifikationer och personliga egenskaper

- Akademisk examen inom HR eller motsvarande lämplig utbildning och bakgrund.

- Flerårig erfarenhet av att arbeta som HRBP, gärna i en snabbrörlig organisation med kollektivanställda.

- God kunskap och intresse av svensk arbetsrätt och facklig samverkan.

- Intresse för och erfarenhet av arbetsmiljöarbete.

- Erfarenhet av att självständigt driva processer och projekt samt hålla i utbildningar, workshops och presentationer.

- Både erfarenhet av och ett genuint intresse för att förbättra och utveckla.

- God förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i såväl tal som skrift.



Som person är du positiv med förmåga att se förbättringsmöjligheter vilka bidrar till nya perspektiv för att utveckla våra roller och arbetssätt inom HR. Du har ett högt engagemang, är trygg, initiativrik och lyhörd. Du tycker om att samarbeta, ger hög professionell service och du har förmåga att driva, förändra, utveckla och delar gärna med dig av din kunskap. Du tar stort eget ansvar samt visar en god affärsmässig förståelse och kan leverera ett arbete med hög kvalité.



Vi erbjuder dig

Alla våra medarbetare spelar en viktig roll i Doktor.se:s resa och framgång. Vi vill därför skapa möjligheter för alla att växa och utvecklas genom att se till att alla får jobba med det man tycker mest om. Vi är väldigt stolta över att vi tillsammans skapat en välkomnande teamkänsla, kultur och gemenskap. Doktor.se värdesätter att ge alla människor en friskare tillvaro, både genom vår verksamhet och för våra medarbetare. Vi strävar efter att vara en flexibel arbetsgivare, det är en självklarhet för oss att värna om allas rätt till ett balanserat arbets- och privatliv, bland annat med hjälp av kollektivavtal, förmånliga villkor och friskvårdsbidrag.



Övrig information

Start: Tillträde snarast med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid, en tidsbegränsad anställning (vikariat) under 12 månader med eventuell möjlighet till förlängning.

Placering: Huvudkontoret, Sveavägen 63, Stockholm med möjlighet till distansarbete.

Vi har gått ifrån personligt brev i rekryteringsprocesser till förmån för urvalsfrågor. Vi arbetar löpande med urval av kandidater, så se till att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vänligen notera att vi inte tar emot några ansökningar via email med hänsyn till GDPR.

Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Välkommen med din ansökan!



Om Doktor.se

På Doktor.se vill vi göra saker annorlunda. Vi vill utmana och förändra en hel bransch. Allt började med en idé om att det måste gå att skapa en vårdlösning som är bättre anpassad till vår tid och våra behov. Att det måste gå att få moderna digitala verktyg och traditionell fysisk vård att samverka med utgångspunkt i patientens behov. Och att göra det så att det inte bara blir tillgängligt för våra patienter utan också bidrar till att utveckla det sätt som vård erbjuds på idag. För oss alla. Det här är faktiskt vad vi gör idag. Men vi är långt ifrån klara och är ute på en spännande förändringsresa. Där kan du få vara med och bidra. Så, vill du vara med på vår resa?

Följ oss gärna på Linkedin (https://www.linkedin.com/company/doktor.se/)samt Instagram (https://www.instagram.com/livetpadoktor.se/). Du kan också följa oss på Instagram genom att scanna QR-koden. På livet på Doktor.se får du ta del av våra fantastiska medarbetare och vår företagskultur.

Ansök nu

Distriktssköterska

Distriktssköterska
Läs mer Feb 23
Doktor.se strävar efter att bli det självklara valet vid första vårdkontakt och arbetar för att göra primärvården tillgänglig för alla.
Till Doktor.se Fridhemsplans Vårdcentral söker vi nu en engagerad sjuksköterska med diabeteskompetens eller distriktssköterska, som vill bli en del av ett härligt team och vill vara delaktig i att utveckla framtidens primärvård tillsammans med oss.


Om rollen
Som sjuksköterska/distriktssköterska på Doktor.se Fridhemsplans Vårdcentral arbetar du patientbaserat och evidensbaserat samt är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först.
Exempel på arbetsuppgifter:
Sedvanligt mottagningsarbete/distriktssköterskearbete
Triagering och akuta patientflöden
Diabetesmottagning
Obs att vi INTE har hemsjukvård, utan den sköts av en underleverantör.



Om dig
Du är trygg i din yrkesroll och uppskattar att arbeta i en föränderlig miljö där du får chans att påverka och bidra med nytänkande. Vi söker dig med följande kvalifikationer:
Legitimerad sjuksköterska med diabeteskompetens eller distriktssköterska
Kompetens och erfarenhet inom diabetes är ett krav
Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift



Vi erbjuder dig
Hos oss får du en arbetsplats att utvecklas på, fenomenala kollegor och att bli en del av en växande vårdkoncern med många kontaktytor. Vi jobbar mycket teambaserat och samarbetar med varandra över yrkesgränserna. Tillsammans skapar vi härlig teamkänsla, fin gemenskap och stark kultur!
Vi erbjuder dig också:
Kollektivavtal
Tjänstepension
Friskvårdsbidrag



Mer praktiska detaljer
Önskad start är så snart som möjligt, men självklart tar vi hänsyn till din uppsägningstid och önskemål.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid enl överenskommelse, med inledande provanställning
Din placering kommer vara i fräscha och fina lokaler på Fridhemsplans Vårdcentral, Drottningholmsvägen 5, 112 42 Stockholm.



Kan det vara dig vi söker?
Kul, då ser vi fram emot din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan utan skicka gärna in den redan idag – allt du behöver göra är att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor. Observera att vi inte önskar något personligt brev.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Sjuksköterska med diabeteskompetens

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Feb 28
Doktor.se strävar efter att bli det självklara valet vid första vårdkontakt och arbetar för att göra primärvården tillgänglig för alla.
Till Doktor.se Fridhemsplans Vårdcentral söker vi nu en engagerad sjuksköterska med diabeteskompetens eller distriktssköterska, som vill bli en del av ett härligt team och vill vara delaktig i att utveckla framtidens primärvård tillsammans med oss.


Om rollen
Som sjuksköterska/distriktssköterska på Doktor.se Fridhemsplans Vårdcentral arbetar du patientbaserat och evidensbaserat samt är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först.
Exempel på arbetsuppgifter:
Sedvanligt mottagningsarbete/distriktssköterskearbete
Triagering och akuta patientflöden
Diabetesmottagning
Obs att vi INTE har hemsjukvård, utan den sköts av en underleverantör.



Om dig
Du är trygg i din yrkesroll och uppskattar att arbeta i en föränderlig miljö där du får chans att påverka och bidra med nytänkande. Vi söker dig med följande kvalifikationer:
Legitimerad sjuksköterska med diabeteskompetens eller distriktssköterska
Kompetens och erfarenhet inom diabetes är ett krav
Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift



Vi erbjuder dig
Hos oss får du en arbetsplats att utvecklas på, fenomenala kollegor och att bli en del av en växande vårdkoncern med många kontaktytor. Vi jobbar mycket teambaserat och samarbetar med varandra över yrkesgränserna. Tillsammans skapar vi härlig teamkänsla, fin gemenskap och stark kultur!
Vi erbjuder dig också:
Kollektivavtal
Tjänstepension
Friskvårdsbidrag



Mer praktiska detaljer
Önskad start är så snart som möjligt, men självklart tar vi hänsyn till din uppsägningstid och önskemål
Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid enl överenskommelse, med inledande provanställning
Din placering kommer vara i fräscha och fina lokaler på Fridhemsplans Vårdcentral, Drottningholmsvägen 5, 112 42 Stockholm



Kan det vara dig vi söker?
Kul, då ser vi fram emot din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan utan skicka gärna in den redan idag – allt du behöver göra är att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor. Observera att vi inte önskar något personligt brev.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

HR Business Partner med specialistområde (vik)

HR-specialist/HR-adviser
Läs mer Okt 27
Doktor.se utveckling har gått fort och vi fortsätter att växa. Oavsett hur patienten kommer i kontakt med oss, så är medarbetarna grunden för allt vi gör. Det är ju alla vi som jobbar här som möter och hjälper patienterna, som skapar värdet och gör skillnaden. Vill du vara med och bidra till förändring då kan vi lova dig en fortsatt spännande resa tillsammans med oss. Vi söker nu en vikarierande HRBP med bred och gedigen erfarenhet då en av oss går på föräldraledighet.



Ansvar och arbetsuppgifter

Den här rollen är central i organisationens fortsatta satsning på primärvården. Tjänsten passar dig som har gedigen erfarenhet av brett HR-arbete där du med fördel arbetat mycket med facklig samverkan och förhandlingar, samt med förändrings- och utvecklingsarbete. Du kommer bli en viktig partner till verksamhetschefer på vårdcentraler och andra ledare i vår organisation. Du kommer att stötta, coacha och utmana för att utveckla både ledarskapet och verksamheten. Rollen omfattar också ett specialistområde, Talent Acquisition med tillhörande Employer Branding. Själva rekryteringsprocesserna sköts av varje rekryterande chef och ditt uppdrag handlar om att utbilda, utveckla och kvalitetssäkra tillhörande processer. Vi tror att du helhjärtat brinner för HR-frågor, du trivs i en operativ och konsultativ roll och du vill skapa förtroendeingivande relationer.

Idag består det fantastiska HR-teamet av 3 HR Business Partners som alla har specialistområden och du kommer att rapportera till CHRO. Du blir en del av ett starkt och engagerat team som samarbetar, skrattar och känner stor stolthet över sitt uppdrag och sin organisation.



Kvalifikationer och personliga egenskaper

- Akademisk examen inom HR eller motsvarande lämplig utbildning och bakgrund.

- Flerårig erfarenhet av att arbeta som HRBP, gärna i en snabbrörlig organisation med kollektivanställda.

- God kunskap och intresse av svensk arbetsrätt och facklig samverkan.

- Intresse för och erfarenhet av arbetsmiljöarbete.

- Erfarenhet av att självständigt driva processer och projekt samt hålla i utbildningar, workshops och presentationer.

- Både erfarenhet av och ett genuint intresse för att förbättra och utveckla.

- God förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i såväl tal som skrift.



Som person är du positiv med förmåga att se förbättringsmöjligheter vilka bidrar till nya perspektiv för att utveckla våra roller och arbetssätt inom HR. Du har ett högt engagemang, är trygg, initiativrik och lyhörd. Du tycker om att samarbeta, ger hög professionell service och du har förmåga att driva, förändra, utveckla och delar gärna med dig av din kunskap. Du tar stort eget ansvar samt visar en god affärsmässig förståelse och kan leverera ett arbete med hög kvalité.



Vi erbjuder dig

Alla våra medarbetare spelar en viktig roll i Doktor.se:s resa och framgång. Vi vill därför skapa möjligheter för alla att växa och utvecklas genom att se till att alla får jobba med det man tycker mest om. Vi är väldigt stolta över att vi tillsammans skapat en välkomnande teamkänsla, kultur och gemenskap. Doktor.se värdesätter att ge alla människor en friskare tillvaro, både genom vår verksamhet och för våra medarbetare. Vi strävar efter att vara en flexibel arbetsgivare, det är en självklarhet för oss att värna om allas rätt till ett balanserat arbets- och privatliv, bland annat med hjälp av kollektivavtal, förmånliga villkor och friskvårdsbidrag.



Övrig information

Start: Tillträde snarast med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid, en tidsbegränsad anställning (vikariat) under 12 månader med eventuell möjlighet till förlängning.

Placering: Huvudkontoret, Sveavägen 63, Stockholm med möjlighet till distansarbete.

Vi har gått ifrån personligt brev i rekryteringsprocesser till förmån för urvalsfrågor. Vi arbetar löpande med urval av kandidater, så se till att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vänligen notera att vi inte tar emot några ansökningar via email med hänsyn till GDPR.

Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Välkommen med din ansökan!



Om Doktor.se

På Doktor.se vill vi göra saker annorlunda. Vi vill utmana och förändra en hel bransch. Allt började med en idé om att det måste gå att skapa en vårdlösning som är bättre anpassad till vår tid och våra behov. Att det måste gå att få moderna digitala verktyg och traditionell fysisk vård att samverka med utgångspunkt i patientens behov. Och att göra det så att det inte bara blir tillgängligt för våra patienter utan också bidrar till att utveckla det sätt som vård erbjuds på idag. För oss alla. Det här är faktiskt vad vi gör idag. Men vi är långt ifrån klara och är ute på en spännande förändringsresa. Där kan du få vara med och bidra. Så, vill du vara med på vår resa?

Följ oss gärna på Linkedin (https://www.linkedin.com/company/doktor.se/)samt Instagram (https://www.instagram.com/livetpadoktor.se/). Du kan också följa oss på Instagram genom att scanna QR-koden. På livet på Doktor.se får du ta del av våra fantastiska medarbetare och vår företagskultur.

Ansök nu

HR Business Partner med specialistområde (vik)

HR-specialist/HR-adviser
Läs mer Okt 26
Doktor.se utveckling har gått fort och vi fortsätter att växa. Oavsett hur patienten kommer i kontakt med oss, så är medarbetarna grunden för allt vi gör. Det är ju alla vi som jobbar här som möter och hjälper patienterna, som skapar värdet och gör skillnaden. Vill du vara med och bidra till förändring då kan vi lova dig en fortsatt spännande resa tillsammans med oss. Vi söker nu en vikarierande HRBP med bred och gedigen erfarenhet då en av oss går på föräldraledighet.



Ansvar och arbetsuppgifter

Den här rollen är central i organisationens fortsatta satsning på primärvården. Tjänsten passar dig som har gedigen erfarenhet av brett HR-arbete där du med fördel arbetat mycket med facklig samverkan och förhandlingar, samt med förändrings- och utvecklingsarbete. Du kommer bli en viktig partner till verksamhetschefer på vårdcentraler och andra ledare i vår organisation. Du kommer att stötta, coacha och utmana för att utveckla både ledarskapet och verksamheten. Rollen omfattar också ett specialistområde, Talent Acquisition med tillhörande Employer Branding. Själva rekryteringsprocesserna sköts av varje rekryterande chef och ditt uppdrag handlar om att utbilda, utveckla och kvalitetssäkra tillhörande processer. Vi tror att du helhjärtat brinner för HR-frågor, du trivs i en operativ och konsultativ roll och du vill skapa förtroendeingivande relationer.

Idag består det fantastiska HR-teamet av 3 HR Business Partners som alla har specialistområden och du kommer att rapportera till CHRO. Du blir en del av ett starkt och engagerat team som samarbetar, skrattar och känner stor stolthet över sitt uppdrag och sin organisation.



Kvalifikationer och personliga egenskaper

- Akademisk examen inom HR eller motsvarande lämplig utbildning och bakgrund.

- Flerårig erfarenhet av att arbeta som HRBP, gärna i en snabbrörlig organisation med kollektivanställda.

- God kunskap och intresse av svensk arbetsrätt och facklig samverkan.

- Intresse för och erfarenhet av arbetsmiljöarbete.

- Erfarenhet av att självständigt driva processer och projekt samt hålla i utbildningar, workshops och presentationer.

- Både erfarenhet av och ett genuint intresse för att förbättra och utveckla.

- God förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i såväl tal som skrift.



Som person är du positiv med förmåga att se förbättringsmöjligheter vilka bidrar till nya perspektiv för att utveckla våra roller och arbetssätt inom HR. Du har ett högt engagemang, är trygg, initiativrik och lyhörd. Du tycker om att samarbeta, ger hög professionell service och du har förmåga att driva, förändra, utveckla och delar gärna med dig av din kunskap. Du tar stort eget ansvar samt visar en god affärsmässig förståelse och kan leverera ett arbete med hög kvalité.



Vi erbjuder dig

Alla våra medarbetare spelar en viktig roll i Doktor.se:s resa och framgång. Vi vill därför skapa möjligheter för alla att växa och utvecklas genom att se till att alla får jobba med det man tycker mest om. Vi är väldigt stolta över att vi tillsammans skapat en välkomnande teamkänsla, kultur och gemenskap. Doktor.se värdesätter att ge alla människor en friskare tillvaro, både genom vår verksamhet och för våra medarbetare. Vi strävar efter att vara en flexibel arbetsgivare, det är en självklarhet för oss att värna om allas rätt till ett balanserat arbets- och privatliv, bland annat med hjälp av kollektivavtal, förmånliga villkor och friskvårdsbidrag.



Övrig information

Start: Tillträde snarast med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid, en tidsbegränsad anställning (vikariat) under 12 månader med eventuell möjlighet till förlängning.

Placering: Huvudkontoret, Sveavägen 63, Stockholm med möjlighet till distansarbete.

Vi har gått ifrån personligt brev i rekryteringsprocesser till förmån för urvalsfrågor. Vi arbetar löpande med urval av kandidater, så se till att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vänligen notera att vi inte tar emot några ansökningar via email med hänsyn till GDPR.

Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Välkommen med din ansökan!



Om Doktor.se

På Doktor.se vill vi göra saker annorlunda. Vi vill utmana och förändra en hel bransch. Allt började med en idé om att det måste gå att skapa en vårdlösning som är bättre anpassad till vår tid och våra behov. Att det måste gå att få moderna digitala verktyg och traditionell fysisk vård att samverka med utgångspunkt i patientens behov. Och att göra det så att det inte bara blir tillgängligt för våra patienter utan också bidrar till att utveckla det sätt som vård erbjuds på idag. För oss alla. Det här är faktiskt vad vi gör idag. Men vi är långt ifrån klara och är ute på en spännande förändringsresa. Där kan du få vara med och bidra. Så, vill du vara med på vår resa?

Följ oss gärna på Linkedin (https://www.linkedin.com/company/doktor.se/)samt Instagram (https://www.instagram.com/livetpadoktor.se/). Du kan också följa oss på Instagram genom att scanna QR-koden. På livet på Doktor.se får du ta del av våra fantastiska medarbetare och vår företagskultur.

Ansök nu