Stockholm: Butikssäljare med visuellt fokus, Drottninggatan Stockholm

Hitta ansökningsinfo om jobbet Butikssäljare med visuellt fokus, Drottninggatan Stockholm i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-15 // Varaktighet: Heltid

MORE THAN A JOB
At Gina Tricot we are lucky enough to do something we are incredibly passionate about. And it shows! It is clear in our culture, in our teamwork and our products. By putting our hearts into everything we do, we have created a unique set of values that we practically live by. These values create an atmosphere where success and individual development is made possible, and where our passion for this industry gets to shine. If you want to join a dream team with crazy amounts of passion, then Gina Tricot is the perfect place.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Gjutare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Gjutare.

Online Merchandiser Skönhet på Åhléns

Läs mer Feb 21
Har du ett stort intresse för digital försäljning och kundbeteende och vill vara en del av Åhlens digitala team på vår digitala tillväxtresa. Då kanske du är vår nya Online Merchandiser? I denna roll kommer du att ansvara för att maximera försäljningen för affärsområdet Skönhet, hantera den visuella presentationen av innehåll och sortiment, samt bidra till att driva kundengagemang på Åhlens.se.

Vi erbjuder dig

Som Online Merchandiser ansvarar du för att Skönhet når sina kommersiella mål, försäljning och marginalvinst i den digitala kanalen. Detta gör du genom att optimera kundresan på Åhléns hemsida och driva exekveringen av den övergripande visuella presentationen av innehåll och sortiment på Åhlens.se. Rollen har ett KPI-styrt, analytiskt och datadrivet förhållningssätt till produktsortimentet och kategorihantering för att säkerställa att produkterna visas på bästa sätt på vår sajt och enheter för att driva vår e-handelsförsäljning. Varje vecka ansvarar du för utveckling och utfall inom dina affärsområden.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Optimera försäljning och marginaler genom att lyfta rätt produkter baserat på data, trender, konkurrenssituation och kommersiella planer
- Fastställa och implementera strategier och processer för att uppnå överenskomna KPI:er och effektivisera arbetet
- Med ett datadrivet och KPI-styrt arbetssätt jobba med olika analysverktyg som Google Analytics & PowerBI
- Säkerställa en uppdaterad och kurerad sajt med topplistor baserat på säsong och data
- Ansvara för insålda annonser och se till att material från externa parter publiceras korrekt
- Analysera och följa upp försäljning samt aktiviteter och dela insikter med övrig organisation
-
Vara super user för vårt CMS (content management system) och vår sök och rekommendationsmotor Voyado

-
Skapa och sammanställa landningssidor baserat på kommersiell plan

-
Samarbeta med marknad, Inköp och Visual Merchandisers för att på bästa sätt initiera och exekvera kampanjer och kommersiella aktiviteter i våra digitala kanaler


Du är en del av vår e-handelsorganisation som består av 17 personer varav online merchandisers, content producers och UX designers.
Vem är du?

Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter samt lösningar för livets alla dagar. Vi vill att våra kunder alltid ska känna sig välkomna och att det är enkelt och inspirerande att handla hos oss. Till oss tar du med dig:

- Erfarenhet av att arbeta med digital försäljning och CMS system, gärna i inom retail
- Erfarenhet av att arbeta insiktsdrivet och sammanställa samt presentera försäljningsanalyser
- Erfarenhet av grafisk design och copy writing
- Goda kunskaper i digitala verktyg som Google Analytics, Power BI och Excel

För att du ska trivas i tjänsten ser vi att du är en kommunikativ och utåtriktad person som är van vid att arbeta med breda kontaktytor. Du kommer jobba datadrivet och därför är du analytisk och tar egna initiativ som driver försäljning.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på sex månader. Tjänsten är på heltid och vi ser gärna att du kan börja hos enligt överenskommelse. Du är placerad på Åhléns Huvudkontor på Dalagatan 100 i Stockholm.

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. Med det hälsar vi dig välkommen till Åhléns!

Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 47 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag.

www.ahlens.se

Ansök nu

Oxfam söker praktikant till kommunikationsavdelningen

Läs mer Apr 12
Oxfam Sveriges fokus är att fortsätta etablera sig som en viktig röst i debatten, informera och engagera allmänheten, påverka beslutsfattare och samla in pengar till Oxfams arbete världen över. Om du är en driven person som vill vara en del av en värderingsdriven organisation där du får vara en del av såväl strategiska diskussioner som operativa arbetsuppgifter, då hoppas vi du vill söka praktik hos oss!
 
Vad innebär praktiken:
Oxfam Sverige söker en praktikant med intresse för jämlikhet, klimatfrågor, mänskliga rättigheter, utvecklingsfrågor och social hållbarhet. Som praktikant får du praktisk erfarenhet av att arbeta med kommunikation, opinionsbildning och påverkansarbete, framför allt av att sammanfatta komplexa frågor på ett tydligt och engagerande sätt till olika målgrupper.
 
Hos oss blir du en del av ett litet men drivet kommunikationsteam, och du kommer jobba tätt ihop med roller på andra avdelningar. Här finns stora möjligheter att få prova på olika typer av arbetsuppgifter, och testa nya sätt att nå ut med Oxfams budskap.
 
Kommunikationsavdelningen ansvarar för all löpande kommunikation om Oxfams arbete i Sverige och i världen, och jobbar också med lanseringar av stora globala rapporter och kampanjer. Det handlar om kommunikation till alla Oxfams målgrupper i olika kanaler och former.
 
Exempel på arbetsuppgifter:
• ­Delta i arbetet med att löpande kommunicera om Oxfams arbete i världen. Det kan vara genom att sammanfatta och presentera rapporter och analyser i textform, eller grafiskt med bilder eller filmer.
• Delta i lanseringar av rapporter eller kampanjer, genom att producera kommunikationsmaterial, pressmaterial och internkommunikation.
• Delta i arbetet med innehåll till sociala medier och hemsida.
• Delta i arbetet med kommunikation till Oxfams givare.
• Ta fram presentationer och annat kommunikationsmaterial.
• Planera och genomföra event.
• Delta i arbetet på en liten organisation, vilket innebär att det kan vara stor bredd och omväxling i arbetsuppgifterna. 

 
Önskvärd kompetens/erfarenhet:
• Avslutad eller pågående utbildning antingen inom global utveckling, freds- och konfliktkunskap, mänskliga rättigheter eller liknande – eller inom medie- och kommunikationsvetenskap
• En god skribent med förmåga att skriva texter av olika typer till olika målgrupper
• God förmåga att analysera och sammanfatta textmaterial och underlag
• Talar och skriver god svenska och engelska
• Starkt samhällsengagemang och delar Oxfams värderingar

 
Det här är en praktikplats där stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper, som att du är initiativtagande, självgående och engagerad. 
 
Meriterande kompetens/erfarenhet:
• Kunskap om att jobba i publiceringsverktyg, exempelvis Wordpress
- Kunskap om att jobba i grafiska digitala verktyg. Oxfam använder exempelvis Canva och Adobe Creative Suite
• Erfarenhet av insamlings- eller opinions- och påverkansarbete
• Erfarenhet från ideella organisationer

 
Övrig information:
Placeringsorten är Oxfams kontor på Södermalm i Stockholm. Praktiken gäller med start i augusti/september 2024. Din praktikperiod bör vara minst 10 veckor och ska vara en del av en CSN-finansierad utbildning. Du kommer att handledas av kommunikationschefen.
På Oxfam eftersträvar vi mångfald och uppmuntrar alla ansökningar oavsett kön, könsidentitet, etnisk bakgrund, religion, sexuell läggning, ålder eller funktionsvariation. 
 
Mångfald skapar kreativitet, vilket i sin tur skapar ett innovativt tänkande – en förutsättning för framgång. Vi välkomnar särskilt sökanden som kan bidra till att öka mångfalden på det svenska kontoret. 
 
Vi på Oxfam är fast beslutna om att förhindra sexuella trakasserier, utnyttjande och övergrepp, oärlighet och ekonomiska oegentligheter; samt att främja barn, unga och vuxnas välfärd. Oxfam förväntar sig att alla anställda och praktikanter följer dessa principer genom vår uppförandekod. Vi lägger hög prioritet vid att säkerställa att endast de som delar och uppvisar våra värderingar rekryteras för att jobba för oss. 
Notera att alla erbjudanden om praktik kommer föregås av inhämtning av tillfredställande referenser och kan innefatta utökade kontroller. 

 


Oxfam är en global rörelse och expertorganisation som består av miljontals människor som varje dag kämpar tillsammans för en jämlik framtid.  Vi arbetar för att förbättra människors liv över hela världen: genom akuta insatser, genom att sprida kunskap, och genom att bekämpa den ojämlikhet som orsakar fattigdom och orättvisor. Vi vet att ökad jämlikhet leder till en bättre morgondag för både människor och för vår planet. Vår vision är en jämlik värld utan fattigdom och orättvisor, där allas rättigheter tillgodoses och respekteras och där människor kan påverka sina egna liv.

Ansök nu

UX Merchandising Specialist till Samsung!

Läs mer Mar 1
Är du redo att kombinera UX-expertis med försäljningsstrategier hos Samsung? Bli vår nästa UX & Merchandising Specialist för att driva försäljningen och locka användare på digitala plattformen! Vi jobbar med löpande urval, ta chansen och ansök redan idag!

OM TJÄNSTEN

Academic Work söker nu en UX & Merchandising Specialist till Samsung som är en av världens största tillverkare av konsumentelektronik. Genom att kombinera kunskap om användarupplevelse och effektiva försäljningsstrategier arbetar du som UX & Merchandising Specialists för att säkerställa att produkter och tjänster presenteras på ett sätt som lockar användare och ökar försäljningen på kunds hemsida.

I den här rollen kommer du att planera, genomföra och följa upp nyckelaktiviteter för produktlanseringar, kampanjer och löpande kommunikation för kunds digitala plattform för marknaderna Sverige, Danmark, Norge och Finland. Vidare kommer du att planera och utveckla försäljningsdriven merchandising för att paketera och presentera relevanta produkter, erbjuda uppgraderingar och korsförsäljningar på kunds plattform. Genom kontinuerlig analys av konsumentbeteende kommer du att arbeta nära analytiker, CRO, SEO och andra funktioner inom det digitala teamet för att utvärdera och identifiera insikter och möjligheter för att öka prestandan för din produktkategori.

I den här rollen kommer du att vara en del av utvecklingen av D2C för den nordiska marknaden. Du kommer att tillhöra ett team på 5-7 personer som arbetar med högt tempo, är ambitiösa samt alltid har humor nära till hands. Vår kund håller nu på att utöka teamet och önskar att du ska vara en del av denna resa. För att trivas i teamet bör du uppskatta förändringar, att utmana dig själv samt andra. Du kommer även att arbeta när det Polska teamet och vid lanseringar krävs det att du reser dit.

Du erbjuds
- Ett långsiktigt konsultuppdrag
- Arbeta i en internationell miljö på en av världens största tillverkare av konsumentelektronik
- Möjlighet till flexibelt arbete där office first tillämpas

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Planera och driva hur den nordiska marknaden visar kampanjer och erbjudanden för varje kategori på alla webbplatsens kanaler
* Ansvarig för kundresan för din kategori
* Följa marknadstrender och använda data för att identifiera förbättringar för att öka försäljningen och öka NPS (Net Promoter Score)
* Representera din kategori på nödvändiga möten för att hålla den digitala agendan i linje med intressenter


VI SÖKER DIG SOM
- Tidigare erfarenhet av digital marknadsföring som exempel UX och Merchandising samt erbjudanden och kampanjer
- Tidigare erfarenhet av att arbeta med datadrivna initiativ för att driva förändring och öka försäljningen
- God systemvana, speciellt MS office
- Kommunicerar väl på svenska och engelska, både i tal och skrift då det används dagligen
- Har ansvarat för stora lanseringar i tidigare yrkesroller
- Har tidigare erfarenhet av arbete med olika stakeholders

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av att arbeta i större globala organisationer
- Erfarenhet av Jira, Adobe Experience Manager (AEM), Adobe Photoshop/Illustrator/CS eller Content Square
- Färdigheter i andra nordiska språk

För att lyckas i rollen har du passion för detaljhandel och digital försäljning. Du är bekväm med att hantera många intressenter samt arbeta i en snabbrörlig miljö. Du har en förmåga att kommunicera tydligt och effektivt med olika team och intressenter för att samordna och genomföra strategier och kampanjer. De beteenden vi kommer fokusera extra på i denna process är:
- Strukturerad
- Problemlösande
- God samarbetsförmåga

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

UX Merchandise Specialist to Samsung!

Läs mer Mar 5
Are you ready to combine UX expertise with sales strategies at Samsung? Become our next UX & Merchandising Specialist to drive sales and attract users on the digital platform! We are continuously reviewing applications, so seize the opportunity and apply today!

OM TJÄNSTEN
Academic Work is currently seeking a UX Merchandising Specialist for Samsung, one of the world's largest manufacturers of consumer electronics. By combining expertise in user experience and effective sales strategies, you will work as a UX & Merchandising Specialist to ensure that products and services are presented in a way that attracts users and increases sales on the customer's website.

In this role, you will plan, execute, and follow up on key activities for product launches, campaigns, and ongoing communication on the customer's digital platform for the markets of Sweden, Denmark, Norway, and Finland. Furthermore, you will plan and develop sales-driven merchandising to package and present relevant products, offer upgrades, and cross-sell on the customer's platform. Through continuous analysis of consumer behavior, you will work closely with analysts, CRO, SEO, and other functions within the digital team to evaluate and identify insights and opportunities to enhance the performance of your product category.

In this role, you will be part of the development of D2C for the Nordic market. You will be part of a team of 5-7 people working at a high pace, being ambitious, and always having humor close at hand. Our client is currently expanding the team and wishes for you to be part of this journey. To thrive in the team, you should appreciate change, challenge yourself, and others. You will also collaborate with the Polish team, and travel to Poland may be required during launches.

You are offered
- Work in an international environment at one of the world's largest manufacturers of consumer electronics
- Opportunity for flexible work with an office-first approach

ARBETSUPPGIFTER

Work tasks


* Plan and drive how the Nordic market showcases campaigns and offers for each category across all website channels
* Monitor market trends and utilize data to identify improvements to increase sales and enhance NPS (Net Promoter Score)
* Responsible for the customer journey within your category
* Represent your category in necessary meetings to align the digital agenda with stakeholders


VI SÖKER DIG SOM
- Previous experience in digital marketing, including UX and Merchandising, as well as managing offers and campaigns
- Prior experience in working with data-driven initiatives to instigate change and boost sales
- Proficient in systems, especially MS Office
- Effective communication skills in both Swedish and English, both spoken and written, as it is used daily
- Managed significant launches in previous professional roles
- Previous experience in collaborating with various stakeholders

It is meritorious if you have
- Previous experience working in larger global organizations
- Experience with Jira, Adobe Experience Manager (AEM), Adobe Photoshop/Illustrator/CS, or Content Square
- Skills in other Nordic languages

To succeed in this role, you have a passion for retail and digital sales. You are comfortable managing numerous stakeholders and working in a fast-paced environment. You have the ability to communicate clearly and effectively with various teams and stakeholders to coordinate and implement strategies and campaigns. The key behaviors we will focus on in this process are:


* Structured
* Problem-solving
* Strong collaboration skills


Our recruitment process

This recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position is directed to Academic Work.

Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the next phase. The process includes two tests: one personality test and one cognitive test. The tests are tools to find the right talent for the right position, to enable equality, diversity, and a fair process.

Ansök nu

VISUAL MERCHANDISING & COMMERCIAL SPECIALIST - Southern Hemisphere Region

Läs mer Mar 22
Company Description
At H&M Group, we are here to inspire people around the world to express their personality through fashion and design by making a more sustainable lifestyle exciting and accessible for everyone – regardless of style or budget. To get there, we have set the 2030 Goals for People, Planet and Growth, ensuring that we can continue leading our industry towards a sustainable future and creating long-term profitable growth.
In the coming years we focus on elevating the full H&M experience in the eyes of the consumers through Product, Experience and Brand, guided by our Brand Plan. Do you want to be part of making us succeed?
Region Southern Hemisphere currently consists of Chile, Peru, Uruguay, South Africa, Australia & New Zealand. We are taking next steps to accelerate towards our direction by reshaping our operations. To achieve our ambitions, deliver on our goals and create value for our customers, our colleagues play a key role. With clarified roles and responsibilities, we continue to execute with speed and adapt to the changes in the world around us.

Job Description
You contribute towards regional goals and set priorities that influences an inspiring, commercial, and consistent customer experience connected to the Global visual & commercial strategy.
Execute Global presentation guidelines and follow-up visual & commercial excellence accordingly.
You support and coach Sales markets with clear visual & commercial focuses, guidelines including planning, best practices, learning & development tools.


Responsibilities
Visual & Commercial Goals:
Set visual and commercial goals and priorities for your concept linked to company CX vision aligned with Business Units and other regional stakeholders to provide the Sales Markets with clear direction.
Align new presentation strategies, product presentation & prioritization, commerciality, styling, and in-store communication strategies with Global VM, Business Units, Region, and drive implementation of these with the Sales Markets.
Provide Sales Markets with regular focuses and commercial information in order to drive salesmanship in collaboration with other stakeholders.
Identify visual & commercial opportunities for specific concepts to secure strong execution in store following the Global strategy.
Ensure Sales Markets are provided with methods/upskilling tools, best practice planning and prioritization to secure visual consistency and commercial excellence.


Create and Execute the Best Customer Offer:
Align global store activation plan with the regional commercial plan for windows, printed materials, rehangs and workload in collaboration with Omni Sales Team and the regional VM team.
Provide Sales Markets with store activation plans, seasonal focuses, activity packages and commercial priorities for the store channel aligned with Global, Business Units and Region, including Online.
Align goals and expectations for global commercial information with Region and Sales Markets.
Adjust Commercial info only when needed with focus on campaigns, A-areas, Price items, and Big Products to secure commerciality. Focus on similarities rather than differences.
Collaborate and follow-up execution level in store together with Sales team to maintain visual and commercial consistency and define opportunities.
Align and provide Sales Markets with visual best practices and routines to improve visual & commercial presentation and styling for your customer group.


Support, Coach & Develop:
Share, inspire and educate Region and Sales Markets on seasonal visual & commercial updates, customer group changes and fashion/trend information through kick-off meetings and store visits.
Collaborate with Sales Markets to support implementation of global guidelines and commercial priorities for your customer group.
Provide tools to coach and inspire store teams in visual and commercial knowledge, including CX strategies and fashion expertise to improve visual and commercial consistency in the region together with HR teams.
Support Global VM & Business Units teams with feedback on Region/Market knowledge, competitor landscape in visual & commercial reviews to elevate our customer experience in collaboration with Regional Merchandising team.


Qualifications
Leadership experience from various senior VM roles both from Area and Stores with developing both business and people through teamwork (minimum of 2 years)
Fashion School Degree or similar experience within the Fashion industry
Participated in internal mandatory core Visual & Commercial and other Business Expert trainings
Ability to engage and inspire others and taking responsibility for team development
Strong prioritization skills and background to manage multiple global strategies and regional initiatives
Solution orientated and flexibility to find the best solution in line with our values
Strong knowledge about physical store identity, global visual strategies and regional visual and commercial goals linked to our assortment offer and methods
Extensive fashion interest and expertise
Have excellent product presentation, styling, and commercial knowledge
Ability to set realistic store planning, seasonal focuses, and commercial priorities for the physical stores to support Sales Markets with implementation
Strong knowledge of all visual and commercial tools and best practices
Good knowledge of operational best practices
Know how to manage and act on selling equation, weekly sales reports, and the correlation between commercial KPIs, product presentation and prioritization.

Additional Information
This is a full-time position and will be based in Stockholm, Sweden and will reports to the Head of Store Visual Merchandising & Commercial ? for Southern Hemisphere Region.
If you feel that your experience, skills and ambitions are right for this role, please send your application as soon as possible but latest April 2nd.
H&M is committed to creating a Diverse & Inclusive environment and we are actively looking for qualified candidates irrespective of race, gender, gender identity, sexual orientation, ethnicity, religion, national origin, disability or age.?
We look forward to receiving your application.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Gina Tricot AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Gina Tricot AB .

Extrapersonal

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Mar 28
ARBETA PÅ GINA TRICOT
Nu söker vi energiska och flexibla säljare att arbeta extra i butik på Gina Tricot. Om du vill få in en fot i detaljhandelsbranschen och samtidigt dela din passion för mode och försäljning så är detta en bra möjlighet för dig!
OM ROLLEN
Som extrapersonal blir du en viktig del av vårt team. Dina uppgifter inkluderar att ge våra kunder en bra upplevelse och hålla butiken snyggt organiserad. En perfekt möjlighet för att lära och utvecklas i en spännande och inspirerande miljö.
VEM ÄR DU?
Vi letar efter personer som är sociala, pålitliga och redo att ta det första steget in i detaljhandelsbranschen. Du är positiv och drivs av att skapa en bra upplevelse för våra kunder. Förutom det är du en teamplayer som är flexibel med arbetstider och kan arbeta under kvällar, helger och intensiva perioder som jul.
Vi ser gärna att du har:
En positiv attityd och vilja att lära
Flexibilitet när det gäller arbetstider
Intresse för mode och sälj
Har fyllt 18 år.

VAD ERBJUDER VI?
När du börjar din karriär hos oss välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor. I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och försäljningsteknik – du blir också en del av ett stort community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats där gemenskapen är stark och där du verkligen får känna dig som en del av laget.

Är du rätt person för utmaningen?
Intervjuer och tillsättning sker löpande.

Ansök nu

Butikssäljare

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Mar 15
Som butikssäljare på Gina Tricot på Drottninggatan i Stockholm är du målfokuserad, snabb och entusiasmerande. Du är initiativrik och kan hålla många bollar i luften. Du har en kreativ höjd och har ett brinnande intresse för styling och är självklart modeintresserad med god känsla för färg och form.

Vi eftersträvar en prestigelös arbetskultur med kreativ idéhöjd, men lika viktigt är att du brinner och förstår vikten av kundbemötandet och service vilket leder till nöjda kunder och lönsamma affärer.

Som person tycker du om att arbeta i grupp och är bra på att inspirera, kommunicera samt att engagera andra och gillar att vara en del i ett team. Du är öppen för förändringar och kan ta egna initiativ inom givna ramar. Vidare är du positiv, målinriktad samt flexibel. Du trivs med att arbeta i högt tempo och kan prioritera under korta ledtider.

- Tidigare butiksarbete är meriterande

- Tidigare erfarenhet inom sälj och säljutbildning är meriterande

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 18h/v med start i april, vi tillämpar provanställning.

Är du rätt person för utmaningen? Skicka in din ansökan via länken i annonsen. Intervjuer och tillsättning sker löpande.

Ansök nu

Butikssäljare

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Mar 15
Som butikssäljare på Gina Tricot på Götgatan i Stockholm är du målfokuserad, snabb och entusiasmerande. Du är initiativrik och kan hålla många bollar i luften. Du har en kreativ höjd och har ett brinnande intresse för styling och är självklart modeintresserad med god känsla för färg och form.

Vi eftersträvar en prestigelös arbetskultur med kreativ idéhöjd, men lika viktigt är att du brinner och förstår vikten av kundbemötandet och service vilket leder till nöjda kunder och lönsamma affärer.

Som person tycker du om att arbeta i grupp och är bra på att inspirera, kommunicera samt att engagera andra och gillar att vara en del i ett team. Du är öppen för förändringar och kan ta egna initiativ inom givna ramar. Vidare är du positiv, målinriktad samt flexibel. Du trivs med att arbeta i högt tempo och kan prioritera under korta ledtider.

- Tidigare butiksarbete är meriterande

- Tidigare erfarenhet inom sälj och säljutbildning är meriterande

Tjänsten är ett vikariat på 15h/v med start 15 april.

Är du rätt person för utmaningen? Skicka in din ansökan via länken i annonsen. Intervjuer och tillsättning sker löpande.

Ansök nu

Säljare med visuellt fokus

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Mar 12
Vi söker nu en säljare med visuellt fokus till vår butik i Skärholmen, Sthlm.

Vi söker dig som brinner för kreativitet och som har en genuin känsla för färg, form och mode samt älskar försäljning och service och vill ta dig an en ny utmaning.

Som vår nya säljare med visuellt fokus blir du drivande för att Gina Tricots koncept visualiseras och optimeras i butik för bästa möjliga försäljning.

I nära samarbete med butikschef och övrig personal blir din uppgift att utveckla butiken utefter dess specifika förutsättningar och därigenom stärka Gina Tricot som varumärke.

Vi söker dig som har:

Erfarenhet av en liknande roll som Visual Merchandiser/säljare.

Intresse att arbeta med snabbrörliga modeprodukter, deadlines och problemlösning.

Erfarenhet av att mäta försäljning genom produktanalysering och nyckeltal.

För att lyckas i rollen brinner du för mode och trender och ser säljmöjligheter i ditt arbete. Du har en helhetssyn inom det visuella för att kunna prioritera.

Vidare är du är öppen för förändringar och kan ta egna initiativ inom givna ramar. Du är duktig på att kommunicera samt engagera andra och gillar att vara en del av ett team. Du är positiv, målinriktad samt har ett starkt öga för trender. Du trivs med att arbeta i högt tempo och kan prioritera under korta ledtider. Du brinner för företaget och är öppen för flexibla arbetstider så som helger samt kvällar.

Tjänsten är tillsvidare, 25 h/v med start enligt ö.k. Vi tillämpar provanställning.

Är du rätt person för utmaningen? Skicka in en ansökan idag!

Ansök nu

Butikssäljare

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Feb 21
Som butikssäljare på Gina Tricot i Mall of Scandinavia är du målfokuserad, snabb och entusiasmerande. Du är initiativrik och kan hålla många bollar i luften. Du har en kreativ höjd och har ett brinnande intresse för styling och är självklart modeintresserad med god känsla för färg och form.

Vi eftersträvar en prestigelös arbetskultur med kreativ idéhöjd, men lika viktigt är att du brinner och förstår vikten av kundbemötandet och service vilket leder till nöjda kunder och lönsamma affärer.

Som person tycker du om att arbeta i grupp och är bra på att inspirera, kommunicera samt att engagera andra och gillar att vara en del i ett team. Du är öppen för förändringar och kan ta egna initiativ inom givna ramar. Vidare är du positiv, målinriktad samt flexibel. Du trivs med att arbeta i högt tempo och kan prioritera under korta ledtider.

- Tidigare butiksarbete är meriterande

- Tidigare erfarenhet inom sälj och säljutbildning är meriterande

Tjänsten är ett vikariat på 10h/v med start i april som pågår under 1 år. Arbetstiden är varannan helg samt varannan fredag den andra veckan, det kommer även finnas möjlighet till att arbeta extra vid behov och under semesterperioder minst 20/v.

Är du rätt person för utmaningen? Skicka in din ansökan via länken i annonsen. Intervjuer och tillsättning sker löpande.

Ansök nu

Butikssäljare

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Feb 2
Älskar du mode och vill bli en del av vårt team?

Vi söker nu en tre butikssäljare på 17h/v, 16h/v respektive 10h/v till vår Gina Tricot-butik i Skärholmen i Sthlm.

Som säljare på Gina Tricot är du målfokuserad, snabb, flexibel och entusiasmerande. Du är initiativrik och kan hålla många bollar i luften. Att alltid ha kunden i fokus är en självklarhet för oss.

Vi ser naturligtvis att du har ett brinnande intresse för mode och trender, men lika viktigt är att du förstår processerna som skapar nöjda kunder och lönsamma affärer.

Som vår nya säljare i butiken i Ringen blir du en viktig pusselbit i att nå uppsatta mål.

För att lyckas i rollen är du duktig på att, kommunicera samt att engagera andra och gillar att vara en del i ett team. Du är öppen för förändringar och kan ta egna initiativ inom givna ramar. Du trivs med att arbeta i högt tempo och kan prioritera under korta ledtider med stöd från butikschef.

Ta chansen att arbeta i en spännande och utvecklande miljö där du får goda karriärmöjligheter och har stor chans att påverka. Samhörighet är viktigt för oss, därför eftersträvas en "vi-känsla" i alla led från huvudkontor till butik.

Arbetet är fördelat främst på helger men vardagar kan förekomma och vi tillämpar 6 månader provanställning.

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan idag.

Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan tillsättas innan slutdatum.

Ansök nu