Stockholm: Agila söker arbetsterapeut till uppdrag juni-augusti, Stockholm

Hitta ansökningsinfo om jobbet Agila söker arbetsterapeut till uppdrag juni-augusti, Stockholm i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-13 // Varaktighet:

AGILA SÖKER ARBETSTERAPEUTER TILL STOCKHOLM
Agila söker en arbetsterapeut som är intresserad av arbete juni-augusti inom äldreomsorg med chans till förlängning. Omfattning 20-100%, omfattning flexibelt.
För dig som har funderat på att börja arbeta som konsult men inte riktigt vågat ta steget, hör av dig till oss för ett förutsättningslöst möte via telefon alternativt om du önskar ett möte på vårt kontor.
För vidare information om uppdragen kontakta oss på mejl: terapeut@agila.se, bifoga gärna ditt CV. Tjänsten tillsätts löpande.
Skicka in en intresseanmälan så håller vi dig uppdaterad kring uppdrag som passar just dig och dina önskemål.
VI ERBJUDER DIG
Som arbetsterapeut hos Agila har du goda lönevillkor. Utöver en hög lön är vår ambition att du som önskar flexibilitet och uppskattning ska se oss som ett alternativ till en traditionell anställning. Ett alternativ där du själv har stor möjlighet att styra över ditt arbete och tillsammans med oss hittar en arbetsplats med arbetsuppgifter som du finner utvecklande och meningsfulla.
Om du inte arbetat genom bemanningsföretag tidigare är detta inget hinder. Vår ambition är att du alltid ska få bästa service och det är vårt ansvar att förse dig med all den information du behöver i samband med ditt uppdrag. Vi hjälper också till med allt praktiskt som t.ex. resor och i vissa fall boende. Meningen är att det ska vara smidigt att ha Agila som arbetsgivare så att du kan koncentrera dig på att göra ett gott arbete på ditt uppdrag.


OM AGILA
Agila är ett av Nordens största företag inom bemanning och rekrytering till sjukvård, socialtjänst och skola. Agila bemannar landsting, kommuner och privata kunder över hela Sverige och Norge. Företaget har sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och har flera gånger blivit utsett till Gasellföretag av Dagens Industri.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Arbetsterapeut

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Arbetsterapeut.

Arbetsterapeut till Villa Basilika och Krusmyntan

Läs mer Apr 15
Nu söker vi på Villa Basilika och Krusmyntan i Tyresöen arbetsterapeut på heltid, måndag - fredag. Vi erbjuder utbildning och flera förmåner. Sök tjänsten senast 2024.04.30
Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap.
Från oss till dig• Utbildning via vår egen utbildningsorganisation Lära• Förmånsportal med rabatter och erbjudanden• Coachande och stöttande chefer nära dig• Tydliga arbetssätt för att ge den bästa omsorgen till våra boende• Karriär- och utvecklingsmöjligheter• Friskvårdsbidrag, skobidrag och arbetskläder
Vi har också kollektivavtal, tjänstepension och tillhörande försäkringar.
Om rollenDu arbetar i ett team tillsammans med fysioterapeut, sjuksköterskor och omvårdnadspersonal och er uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver.I rollen som arbetsterapeut, hittar du tillsammans med de boende, de bästa sätten att använda sina egna förmågor i vardagen. Du stöttar och motiverar personerna att själva utveckla och bibehålla sina fysiska, kognitiva och sociala förmågor. Ofta innebär det att du gör bedömningar och anpassar vardagsmiljön. Du provar också ut och förskriver fysiska och kognitiva hjälpmedel.Du får handleda dina kollegor i rehabiliterande insatser, förhållningssätt, förflyttningsteknik mm. Ofta har du även kontakt med de boendes närstående.
Om Villa Basilika och Krusmyntan
Villa Basilika är boende med 63 demensplatser. Krusmyntan har 56 platser fördelat på demens och somatisk. Vi finns på Basilikagränd 1 och 3 i Tyresö. Du kan läsa mera om oss på våra hemsidor.
Villa Basilika har hundprofil vilket innebär att till oss kan nya boende flytta hit med sin hund.
Vi finns ca 15 minuter ifrån Tyresö centrum. Bra kommunikationer, ca 20 minuter med buss till Gullmarsplan.• Silviacertifiering: Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Silvia hemmet.• Ung Omsorg: Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg. Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter tillsammans med oss som arbetar här, för att sätta guldkant på tillvaron för de boende.• Djur i omsorgen: Här arbetar vi med djur i vården och vi har regelbundna besök av terapidjur.
Din erfarenhet och kunskapVi tror att du som söker dig till oss:
lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg.
tycker mycket om att möta människor i olika situationer.
är självständig, kan göra egna bedömningar och fatta beslut och vågar tänka själv.
har ett pedagogiskt förhållningssätt och tycker om att jobba i team samt stötta kollegor

Du är legitimerad arbetsterapeut och vi ser gärna att du har några års erfarenhet av äldreomsorg. Du har god datorvana och erfarenhet av dokumentation. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav.
ÖvrigtLön: Vi tillämpar individuell lönesättningTillträdesdatum: OmgåendeSista ansökningsdag: 2024 04 30Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställningHar du frågor? Kontakta gärna: Kristiina AbbottObservera att det inte går att ansöka via E-post.Facklig kontakt: Akademikerförbunden (företräds av Akademikerförbundet SSR) Tfn:08-617 44 00.
Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här.
AnsökanVälkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande.
Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.
På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

Ansök nu

Arbetsterapeut sökes för konsultuppdrag

Läs mer Apr 10
För kunds räkning söker vi arbetsterapeuter för konsultuppdrag inom kommunal vård. Våra kunder befinner sig på olika platser i Sverige, och tillsammans skräddarsyr vi ett upplägg som passar dig och din situation.
I arbetet som konsult kommer du bland annat att göra bedömningar av patienters aktivitetsförmåga, intygsskrivning och förskrivning av hjälpmedel.
Arbetet innebär också att självständigt kunna ta ansvar för sina arbetsuppgifter, vara flexibel och kunna anpassa sig efter ändrade omständigheter och kunna prioritera.


Skallkrav:
-Du som söker ska ha en godkänd arbetsterapeutexamen samt legitimation från Socialstyrelsen.
-Du behärskar det svenska språket i tal och skrift, och innehar ett B-körkort.
-Du ska kunna se ur ett helhetsperspektiv och göra bedömningar utifrån det.
-Du kan strukturera och driva ditt arbete självständigt.


Om Doktorsjouren:
Vi är ett bemanningsföretag som fokuserar på konsultlösningar i hela Vårdsverige. Doktorsjouren blir således din arbetsgivare.
Vi har tillsammans över 40 års erfarenhet av branschen, och erbjuder uppdrag i hela landet, på heltid, deltid eller som extrajobb.
Vi är ISO-certifierade, vilket innebär att vi har en hög standard inom kvalitet och miljö.
För oss är det viktigt att ha en kultur som är präglad av omtanke.
Varmt välkommen att bli en del av vårt härliga team på Doktorsjouren!


Vi erbjuder dig:
Hög ersättning
Rekryteringsbonus
Uppdrag i hela landet
Trygghet och försäkring
Personalförmåner såsom friskvårdsbidrag
Pensionslösning med personlig rådgivning
Resa & boende när du tjänstgör på annan ort


Tillsättning:
Tjänsterna tillsätts löpande.
Vi tar förtroendet du ger oss på största allvar och ser fram emot att möta dig med glädje, ödmjukhet, noggrannhet och respekt.


Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Arbetsterapeut önskas för sommaruppdrag - Nynäshamn

Läs mer Apr 9
Arbetsterapeut önskas för uppdrag i Nynäshamn kommun v25-28. Sedvanliga arbetsuppgifter för Arbetsterapeut på äldreboende. Önskas mer information är det bara ansöka.

Ansök nu

Arbetsterapeut sommarvikariat

Läs mer Mar 25
Vi söker Arbetsterapeut till vårt Stockholmsteam

Vi söker nu en engagerad flexibel Arbetsterapeut till ett sommarvikariat med mycket goda möjligheter till förlängning.

Klara Rehab består idag utav ett team på ca 30 fysio och arbetsterapeuter som arbetar konsultativt mot äldreomsorg, LSS/SoL samt utbildar inom vård och omsorg i hela Stockholm. I arbetet som arbetsterapeut på Klara Rehab arbetar du både självständigt och tillsammans med kollegor ute hos våra olika enheter. Du arbetar främst mot särskilda boenden för äldre, men även insatser inom LSS kan förekomma. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är att bedöma ADL-förmåga, förskriva hjälpmedel m.m

Du återkommer ofta till samma enheter varje vecka och får kontinuitet i ditt arbete. Som stöd har du din närmaste chef som är arbetsterapeut eller fysioterapeut, ett stort team med härliga, kompetenta kollegor samt tydliga arbetssätt och rutiner att följa.

Vi anpassar din introduktion till dig, oavsett du är nyexaminerad eller har lång erfarenhet av yrket.

Klara rehab finns idag i Stockholm, Gävle, Västerås, Eskilstuna, Enköping, Uppsala, Småland, Göteborg och på Gotland.



Vad kan Klara rehab erbjuda Dig?

Restid till viss del på arbetstid till och från arbete

Ett stort stöd av härliga, glada och kompetenta kollegor och ledare

Utvecklande arbetsplats där vi uppmuntrar förbättringar och nya tankesätt

Möjlighet att hålla i utbildningar och handleda personal

Utbildningar för din kompetensutveckling genom bl a Lära samt Klara Utbildning

Kollektivavtal och tjänstepension

En arbetsgivare som är såväl kvalitets- som miljöcertifierad (ISO9001/14001)

Vem är Du?

Legitimerad arbetsterapeut

Prestigelös och respektfull mot kollegor och kunder

Ett positivt förhållningssätt

Lätt att anpassa dig till nya arbetsplatser

Trivs bra att arbeta självständigt och i team

Skriver och talar flytande svenska

Körkort är ett krav

Om du känner lika starkt som vi i teamet gör för vår vision Vi gör världen lite bättre, en människa i taget - Då kommer du trivas bra med oss på Klara rehab!

Om tjänsten

Tjänsten är ett vikariat under sommarperioden juni-augusti. Arbetstid dagtid vardagar 07:30-16:00, flexibel tjänstgöringsgrad.

Tjänsten tillträds enligt överenskommelse. Vi ser fram emot din ansökan!

Har du frågor om tjänsten, mejla klararehab@klarakompetens.se.

Vi är Klara och vi förser våra kunder med rätt kompetens i rätt tid och på rätt plats - sjuksköterskor, rehabpersonal, leg personal inom elevhälsa samt logopeder.

Klara ingår i företagsgruppen Ambea som är ett av Nordens ledande omsorgsföretag. Inom vår företagsgrupp erbjuder vi boende, stöd, utbildning och bemanning inom vård och omsorg. Ambea bedriver i Sverige sin verksamhet inom Ambea Sweden Group där Vardaga, Nytida och Lära samt Klara är verksamhetsområden.

Ansök nu

Sommaruppdrag - Arbetsterapeut Stockholm - Söderort

Läs mer Mar 20
Sommarbeställning inkommit då vår kund önskar Arbetsterapeut på 3 pass/vecka perioden v27-32. Arbetsuppgifter - sedvanliga arbetsuppgifter för Arbetsterapeut på äldreboende.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Agila Service AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Agila Service AB .

Agila söker Arbetsterapeuter - Stockholm

Arbetsterapeut
Läs mer Feb 20
AGILA SÖKER ARBETSTERAPEUTER
Agila söker nu efter fler arbetsterapeuter för uppdrag runt om i landet. Vi har ett brett utbud av arbetstillfällen vilket passar dig som vill och behöver vara flexibel. Hos Agila sätter vi alltid människan i fokus och tar alltid ett steg till för dig. Om detta låter intressant så skicka gärna in din intresseanmälan till oss.
VI ERBJUDER DIG
Vi på Agila erbjuder dig som är arbetsterapeut både variation och frihet till att kunna styra mer över din tid. Du väljer själv om du vill jobba heltid eller deltid eller bara som extrajobb. Vi hjälper till med all administration som krävs för att du snabbt ska kunna ta ditt första uppdrag. Processen är enkel och de allra flesta har uppdrag kort efter kontroll av utbildningar och referenser.
OM AGILA
Agila är ett av Nordens största företag inom bemanning och rekrytering till sjukvård, socialtjänst och skola. Agila bemannar regioner, kommuner och privata kunder över hela Sverige och Norge. Företaget har sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och har flera gånger blivit utsett till Gasellföretag av Dagens Industri.

Ansök nu

Avtal- och kvalitetscontroller till Agila

Upphandlare
Läs mer Okt 30
Har du erfarenhet inom avtal och kvalitetsarbete men söker nästa steg? Är du en person som gillar strukturerade processer och ett högt tempo? Du har nu möjligheten att bli en viktig spelare i vårt växande team!

Som Avtal- och kvalitetscontroller arbetar du tätt med Agilas Upphandlingschef/Verksamhetscontroller och nära bemanningsverksamheten. Tillsammans projektleder ni och tar fram vinnande anbud både i offentlig och privatsektor i Sverige och Norge. Du säkerställer att anbuden innehar hög kvalité och utvecklar processer kopplade till de avtal som genereras. För att nå framgång har du en tät dialog och ett gott samarbete med Agilas operativa bolag. Du arbetar med externa kunder genom anbudsprocessen och den löpande avtalshanteringen. Arbetsrättsligafrågor och att tolka kollektivavtal är även en central del i rollen. Utöver detta är du även med i utvecklingen av nya affärsområden detta inkluderar bland annat marknadsanalyser.

Du arbetar med

- Bevakning av aktuella upphandlingar på marknaden

- Skapa kvalitativa anbud

- Arbetsrättsligafrågor och kollektivavtal

- Avtalshantering

- Marknadsanalyser

- Analysunderlag till beslutsfattare



Vem är du?

- Relevant universitetsexamen

- 1-3 års erfarenhet inom liknande tjänst

- Intresse eller erfarenhet inom arbetsrättsområdet

- Mycket god skriftlig och muntlig förmåga i det svenska språket

- Meriterande med norska språkkunskaper

- Mycket goda IT kunskaper, framförallt Office 365

- Meriterande om du har tidigare erfarenhet inom bemanningsbranschen



Vi söker dig som är strukturerad och van att arbeta mot deadlines. Du har ett intresse för affärer och är handlingskraftig. Du tar initiativ, är nyfiken och öppen för att utforska nya möjligheter inom våra arbetsprocesser. Därtill är du självgående och van att driva ditt eget arbete. Du har en fallenhet för att skriva och lätt för att bearbeta textmassor både på svenska och engelska. Vi ser gärna att du har en kreativsida när det kommer till att skriva texter.

Vi erbjuder dig en arbetsplats som präglas av en social kultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Du får möjligheten att vara en del att ett viktigt team med en spännande resa framför sig inom Agila. Vi är övertygade om att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare.

Agila är ett av Nordens största företag för vårdbemanning och rekrytering inom hälsa, sjukvård, social omsorg och skola. Vi bemannar regioner, kommuner och privata kunder över hela Sverige och Norge. Med specialistkunskap, väl utarbetade rutiner och omfattande behörighetskontroller matchar vi våra kunder kravprofiler med rätt kompetens gällande vårdbemanning, socionombemanning och lärarbemanning.

ÖVRIGT

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Vi arbetar med ett löpande urval, sa? skicka in din anso?kan sa? snart som mo?jligt.



Vid frågor om tjänsten kontakta HR/Rekryteringsansvarig Isabella Sundelin på telefon 076-003 64 55. Vi ser mycket fram mot att ta del av din ansökan!

Ansök nu

Teamchef till Social Care

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Okt 23
Vi söker dig som vill att ta nästa steg i din karriär och du letar efter en spännande roll där du får leda andra mot gemensamma mål.

Du trivs i det operativa arbetet och har erfarenhet i att coacha och utveckla medarbetare. Nu vill du vara en del av ett team där du är en bidragande faktor till att ni når framgång.

Vi är övertygade om att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare och hos oss bidrar du till att göra skillnad. De bokning vi skapar hjälper samhället med kompetens där den behövs som bäst. Du kommer att representera ett bolag som sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och som flera gånger blivit utsedd till Gasellföretag av Dagens Industri.



Vi erbjuder dig en arbetsplats som präglas av en social kultur där alla jobbar för att skapa en stark gemenskap. Du får en gedigen introduktion som inleds med en Konsultcheftjänst där du bygger och utvecklar dina egna konsult-och kundrelationer, detta för att lära dig Agila och vårt sätt att arbeta. Din individuella utvecklingsplan har som mål att förbereda dig för en teamcheftjänst i ett av Agilas snabbast växande team. Du kommer att leda arbetet tillsammans med din chefskollega Ludvig som har mångårig erfarenhet av arbetet och kommer vara ett bra bollplank framåt i rollen.

Vi söker dig som är trygg i dig själv, arbetar målinriktat och har lätt att identifiera medarbetarnas styrkor. Din drivkraft och engagemang är synligt för verksamheten vilket skapar arbetsglädje och ett gott samarbetsklimat.

Du har erfarenhet av en ledande roll, samt ett intresse för människor och ledarskap. Du har arbetat i en affärsinriktad tjänst sen tidigare, gärna inom bemanning/rekryteringsbranschen. Din utbildningsbakgrund är inom HR, ekonomi, entreprenörskap, försäljning eller likartat.

För att skapa framgång och trivas i tjänsten känner du igen dig i nedan:

- Du har god självkännedom och vågar vara dig själv.

- Kommunikationsförmåga där tydlig målbild står i fokus.

- Leder ditt team med fokus på att skapa resultat på kort och lång sikt.

- Du attraherar, utvecklar talanger och uppskattar mångfald.

- Motiverar genom involvering, förtroende och utvecklande återkoppling.

Agila är ett av Nordens största företag för vårdbemanning och rekrytering inom hälsa, sjukvård, social omsorg och skola. Vi bemannar regioner, kommuner och privata kunder över hela Sverige och Norge. Med specialistkunskap, väl utarbetade rutiner och omfattande behörighetskontroller matchar vi våra kunder kravprofiler med rätt kompetens gällande vårdbemanning, socionombemanning och lärarbemanning.

Övrigt:

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning



Vid frågor om tjänsten kontakta Head of People & Culture Karin Juhlin på telefon 073-525 88 55.

Sökord: bemanning, rekrytering, rekryterare, sälj, säljare, försäljning, konsultchef, account manager,

Ansök nu

Relationsbyggande konsultchef till Agila

Researcher, rekrytering
Läs mer Aug 28
Är du en driven relationsbyggare? Vill du arbeta i en bred roll där du bidrar till att göra skillnad?

OM TJÄNSTEN

Som Konsultchef ingår du i ett team där du ständigt utmanas att bli bättre och där du är med och driver pågående utveckling. Hur du planerar dina arbetsdagar är mycket upp till dig, även om det självklart sker med stöd i form av riktlinjer, system och support. Du kan likna det vid att driva ditt eget företag i företaget.

Du arbetar med uppsökande rekrytering via telefon, där du bygger och utvecklar dina egna konsult-och kundrelationer. Inledningsvis handlar det mycket om att skapa nya kontakter och bygga upp relationer. Därefter att vårda långsiktiga relationer och fördjupa samarbeten.

Vi söker dig som vill arbeta som en samarbetspartner till både våra konsulter och kunder. Vi inkluderar dig i att utforma en tydlig målbild för att snabbt nå resultat och utveckling.



Vi erbjuder dig en arbetsplats som präglas av en social kultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Nu drar vi snart i gång ett genomarbetat onboardingprogram där du får verktyg och coaching av våra seniora mentorer för att lyckas i tjänsten som vår nästa Konsultchef. Vi är övertygade om att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare.

VEM ÄR DU?

Avslutad utbildning inom försäljning, ekonomi, entreprenörskap eller liknande.

Alternativt har du några års arbetslivserfarenhet inom försäljning, rekrytering eller research, gärna inom rekrytering eller bemanningsbranschen.

Du har goda kunskaper i svenska då det behövs för att du ska kunna utföra dina arbetsuppgifter.



Vi söker dig som är orädd och vågar utmana dig själv. Du är målfokuserad och beredd att kämpa för att komma dit du vill. Därtill har du ett intresse för att göra affärer och att etablera goda relationer med dina konsulter och kunder. Du är bra på att lyssna och att förstå andra människor. Avslutningsvis har du koll på dina styrkor samtidigt som du är ödmjuk inför dina utvecklingsområden.



Agila är ett av Nordens största företag för vårdbemanning och rekrytering inom hälsa, sjukvård, social omsorg och skola. Vi bemannar regioner, kommuner och privata kunder över hela Sverige och Norge. Med specialistkunskap, väl utarbetade rutiner och omfattande behörighetskontroller matchar vi våra kunder kravprofiler med rätt kompetens gällande vårdbemanning, socionombemanning och lärarbemanning.

Hos oss hjälper du samhället med kompetens där den behövs som bäst genom varje bokning du skapar. Dessutom blir du vårt ansikte utåt och får representera ett bolag som sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och som flera gånger blivit utsedd till Gasellföretag av Dagens Industri.



ÖVRIGT

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning



Vi går via ett löpande urval och kommer påbörja bearbetning av inkomna ansökningar vecka 32.

Vid frågor om tjänsten kontakta HR/Rekryteringsansvarig Isabella Sundelin på telefon 076-003 64 55. Vi ser mycket fram mot att ta del av din ansökan!

Ansök nu

Bemanningskoordinator med fokus på administration och support

Backofficepersonal
Läs mer Aug 2
Är du en person som drivs av att leverera service och support? Gillar du att arbeta i ett högt tempo med administrativa och koordinerande arbetsuppgifter? Här får du chansen att arbeta på ett växande företag som kännetecknas av en entreprenörsanda och teamkänsla. Välkommen med din ansökan!



Som Bemanningskoordinator hos Agila är du en del av våra bemanningsteam, vars huvuduppgift är att avlasta med löpande bemanningsadministration. Det innebär att du hanterar stora som små ärenden från såväl kollegor som konsulter på ett professionellt sätt. Här får du möjlighet att arbeta brett i en varierande roll med starkt supportfokus och med många samarbeten!



Det roligaste med tjänsten är variationen av arbetsuppgifter och att få finnas till som en hjälpande hand till alla kollegor på Agila!" - Emelie, Koordinator

En arbetsdag som Bemanningskoordinator arbetar du bland annat med att:

- Uppdatera vårt CRM-system med aktuella annonser kring uppdrag i Sverige och Norge.

- Hantera inkommande behov enligt bolagens rutiner.

- Boka resa och boende till våra konsulter.

- Hantera vår chattfunktion på agila.se.

- Administrera Agilas beställningar kring blommor, godislådor, startpaket osv.

- Hantera fakturor och interna dokument.



Vi söker dig som vill driva och upprätthålla förstklassig service. Du är självgående, nyfiken och har lätt för att ta till dig ny kunskap. Som person är du handlingskraftig, noggrann och kan arbeta självständigt. Du trivs i samarbete med andra och tvekar aldrig på att hjälpa till. Du är en energifylld och positiv person som har nära till skratt.



- Du har ett par års erfarenhet av arbete i kundtjänst, administration, service eller liknade.

- Du har goda kunskaper i svenska då det behövs för att du ska kunna utföra dina arbetsuppgifter.

- God systemvana.

Vi erbjuder dig en arbetsplats som är övertygad att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare. Du ingår i ett team där du ständigt utmanas att bli bättre och som präglas av en socialkultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Du får en gedigen introduktion som hjälper dig att lyckas i din roll.

Agila är ett av Nordens största företag för vårdbemanning och rekrytering inom hälsa, sjukvård, social omsorg och skola. Vi bemannar regioner, kommuner och privata kunder över hela Sverige och Norge. Med specialistkunskap, väl utarbetade rutiner och omfattande behörighetskontroller matchar vi våra kunder kravprofiler med rätt kompetens gällande vårdbemanning, socionombemanning och lärarbemanning.



ÖVRIGT

Start: September

Plats: Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning



Vi ser fram emot din ansöka! Vid frågor om tjänsten kontakta HR/Rekryteringsansvarig Isabella Sundelin på telefon 076-003 64 55.

Ansök nu

Relationsbyggande konsultchef till Agila

Researcher, rekrytering
Läs mer Aug 2
Är du en driven relationsbyggare? Vill du arbeta i en bred roll där du bidrar till att göra skillnad?

OM TJÄNSTEN

Som Konsultchef ingår du i ett team där du ständigt utmanas att bli bättre och där du är med och driver pågående utveckling. Hur du planerar dina arbetsdagar är mycket upp till dig, även om det självklart sker med stöd i form av riktlinjer, system och support. Du kan likna det vid att driva ditt eget företag i företaget.

Du arbetar med uppsökande rekrytering via telefon, där du bygger och utvecklar dina egna konsult-och kundrelationer. Inledningsvis handlar det mycket om att skapa nya kontakter och bygga upp relationer. Därefter att vårda långsiktiga relationer och fördjupa samarbeten.

Vi söker dig som vill arbeta som en samarbetspartner till både våra konsulter och kunder. Vi inkluderar dig i att utforma en tydlig målbild för att snabbt nå resultat och utveckling.



Vi erbjuder dig en arbetsplats som präglas av en social kultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Nu drar vi snart i gång ett genomarbetat onboardingprogram där du får verktyg och coaching av våra seniora mentorer för att lyckas i tjänsten som vår nästa Konsultchef. Vi är övertygade om att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare.

VEM ÄR DU?

Avslutad utbildning inom försäljning, ekonomi, entreprenörskap eller liknande.

Alternativt har du några års arbetslivserfarenhet inom försäljning, rekrytering eller research, gärna inom rekrytering eller bemanningsbranschen.

Du har goda kunskaper i svenska då det behövs för att du ska kunna utföra dina arbetsuppgifter.



Vi söker dig som är orädd och vågar utmana dig själv. Du är målfokuserad och beredd att kämpa för att komma dit du vill. Därtill har du ett intresse för att göra affärer och att etablera goda relationer med dina konsulter och kunder. Du är bra på att lyssna och att förstå andra människor. Avslutningsvis har du koll på dina styrkor samtidigt som du är ödmjuk inför dina utvecklingsområden.



Agila är ett av Nordens största företag för vårdbemanning och rekrytering inom hälsa, sjukvård, social omsorg och skola. Vi bemannar regioner, kommuner och privata kunder över hela Sverige och Norge. Med specialistkunskap, väl utarbetade rutiner och omfattande behörighetskontroller matchar vi våra kunder kravprofiler med rätt kompetens gällande vårdbemanning, socionombemanning och lärarbemanning.

Hos oss hjälper du samhället med kompetens där den behövs som bäst genom varje bokning du skapar. Dessutom blir du vårt ansikte utåt och får representera ett bolag som sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och som flera gånger blivit utsedd till Gasellföretag av Dagens Industri.



ÖVRIGT

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning



Vi går via ett löpande urval och kommer påbörja bearbetning av inkomna ansökningar vecka 32.

Vid frågor om tjänsten kontakta HR/Rekryteringsansvarig Isabella Sundelin på telefon 076-003 64 55. Vi ser mycket fram mot att ta del av din ansökan!

Ansök nu