Stockholm: Hovmästare till Fotografiskas meeting & event

Hitta ansökningsinfo om jobbet Hovmästare till Fotografiskas meeting & event i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-13 // Varaktighet: Heltid

Om vår kund

Fotografiska är det världsberömda museet precis vid vattnet vid Stadsgårdshamnen. Här visas 365 dagar om året flertalet utställningar av berömda fotografer och konstnärer. Utöver inspirerande och gripande konst hittar man på tredje våningen, med slående utsikt över såväl havet som Gröna Lund, en restaurang och bistro med något utöver det vanliga.

Fokus på hållbarhet och det växtbaserade köket genomsyrar hela verksamheten. I anslutningen till restaurangen samt på nedre plan i huset hittar man flertalet eventlokaler i varierande storlek. Här möts såväl företag som privatpersoner för diverse firanden, underbara middagar och konferenser. På Fotografiska jobbar kreativa och nyskapande människor som alla brinner för hållbarhet, att visa råvarors fulla och hela potential och framförallt att bjuda gäster på fantastiska smaksensationer och upplevelser utöver det vanliga.

Om rollen

Som hovmästare på Fotografiskas event och mötesavdelning skapar du tillsammans med ditt team fantastiska upplevelser för gästerna. Du arbetsleder personalen i deras arbete och säkerställer kvalitet, kundnöjdhet och trivsel bland medarbetarna. Främst kommer du ansvara för middagar och konferenser i varierande storlek. Du är delaktig genom hela projektet, från planering till leverans och uppföljning. Att vara med från start till mål och vara gästernas främsta kontaktperson är något du trivs med. Tjänsten är mestadels operativ men viss administration förekommer.

Dina främsta uppgifter är:

- arbetsledning av ditt team
- planering och koordinering
- schemaläggning
- kassarapporter
- upplärning av nyanställda


Tjänsten startar i mitten på augusti och tillsvidare.

Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbete. Att service och ditt värdskap sätter tonen för hela upplevelsen är något du drivs av. I rollen som ledare känner du dig trygg och du är mån om att skapa ett starkt team som samarbetar med varandra och köket. Du har en passion för mat, dryck och bra service. Vidare tar du egna initiativ, är prestigelös och är en lyhörd ledare.

Om oss

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

Välkommen med din ansökan

Denna rekrytering sker i samarbete med Carotte Staff. Om du har frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult. Ansökningarna hanteras löpande så skicka in din ansökan redan idag. Vi tar inte emot ansökningar via mail!

Sökord: Hovmästare, Event, Restaurang, konferens

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Hovmästare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Hovmästare.

Restaurangchef ????

Läs mer Feb 22
Vägen till att hitta drömjobbet, få återkoppling och lägga ned minimalt med tid och faktiskt komma ihåg vilket jobb du sökt finns här. Genom att connecta med oss sätter vi dig i förarsätet för nästa drömjobb.

Visste du att om du bytt arbete under 2023 hade din löneförhöjning blivit högre än ditt nuvarande jobb med +4%. Det är fortfarande 8% procentenheter mindre enligt en undersökning av Randstad precis släppt, jämfört med om du bytt till ett liknande arbete. Vi är övertygade om att lön är en faktor i det hela. Däremot är förmånspaketet som ligger med vid sidan oftast viktigare ör nuet och framtiden. Att trivas, ha kul och utvecklas på sin arbetsplats är andra faktorer som spelar in.

ROLLEN
Som Restaurangchef leder du den dagliga driften, är närvarande och tar dina beslut kopplade till företagets värderingar och framtidsvisioner. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetare. Som lagkapten är du strukturerad, kvalitetssäkrar processer och ser till att högsta kvalitet hålls.

Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver företagets utvecklingen och på så sikt lönsamheten.

DET HÄR ÄR DU BRA PÅ
Grunder inom restaurang
Driva utveckling
Har god råvarukännedom
??? Inspirationskälla
Kreativ ådra
Konceptuella färdigheter
Ekonomiskt lagd. Med det menas inte att billigast är bäst
? Duktig på kommunikation
Datorkunskap i form av kostnadskalkyler, beställningslistor, schemaläggning

DET HÄR FÅR DU ????
- Rätt förutsättningar för att göra ett grymt jobb
- Trygghet i din anställning
- Friskvårdsbidrag
- Ett hållbart schema
- Härliga relationer med samarbetspartners, leverantörer och gäster
- Pension osv.

DET HÄR FÅR VI ?
- Är duktig på att inspirera och coacha andra människor
- Noggrann i ditt arbete
- Coachande och inspirerande i ditt ledarskap
- Agil i ditt tänkande

OM PROGRESSIO ??
Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra partners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom besöksnäringen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden.

Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess former. People, Planet and Profit.

Vi är ett personligt och engagerat rekryteringsföretag som värdesätter dig som person. Transparent dialog och öppenhet. Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa ????????

Ansök nu

Hovmästare till spännande uppdrag

Läs mer Jan 31
Om tjänsten

Vi söker en driven och utåtriktad hovmästare som vill arbeta extra på spännande uppdrag. Arbetsplatserna varierar från storslagna event, företagsfester, stora banketter och gemytliga middagar.

Eftersom att arbetet är väldigt varierat, allt ifrån små cateringar till stora bankettmiddagar, är det viktigt att man har stor förståelse för sina kollegor och är lyhörd för nya ideér. Du ska vara trygg i din roll som hovmästare och känna dig bekväm i att fatta snabba beslut.

Exempel på olika uppdrag

- Festlokal
- Bankett
- Catering
- Konserthuset


Vi söker dig som

- Har ett intresse för service och att leverera kvalitet
- Är social, utåtriktad och har lätt för att ta kontakt med människor
- Är flexibel, ödmjuk och prestigelös
- Gillar att jobba i team och leda
- Har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier, annat arbete etc.)
- Har erfarenhet som hovmästare


I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet. För att trivas i den här rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, gillar att ha mycket att göra och förstår vikten av att alltid leverera den bästa servicen till våra kunder.

Om Carotte Academy

I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. I introduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff. Med rätt inställning får du möjligheten att avancera inom bolaget och kan bli en Carotte Leader.

Om oss

Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående, alternativt efter överenskommelse

Omfattning: Extra vid behov

Lön: Timlön

Placering: Stockholm

Sök tjänsten genom att klicka på "Ansök här!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på bemanning@carotte.se

Ansök nu

MEDARBETARE TILL URBAN DELI’S NYA MÖTESPLATS I HAGASTADEN

Läs mer Jan 17
Om några få månader öppnar vi på Urban Deli vår
femte enhet i fantastiska Hagastaden. Vårt butikskoncept kommer att finnas på
plats liksom vår tolkning av en riktigt bra Deli. Vi öppnar också en av
Stockholms största restauranger med vedeldad grill och 16 meter bardisk! Har du
tidigare jobbat i butik/saluhall, som kock, servis, bartender, eller är du bara
sjukt sugen på ett kul jobb; läs mer här nedanför. Kanske vill du vara med på
resan?

Om Urban Deli

Vår vision är att inspirera i omställningen till framtidens mat. Oavsett om du väljer att äta hos oss, hemma eller någon annanstans. Det gör vi bland annat genom att arbeta branschöverskridande. Vi samlar helt enkelt restaurang, bar, butik och deli under ett och samma tak, för att skapa en kul och stimulerande mötesplats.

Idag finns vi på Nytorget, i Sickla, på Sveavägen (där vi också har hotell och Takpark) och på Centralstationen. 2024 flyttar vi in i den nybyggda fastigheten Forskaren i Hagastaden. På Urban Deli jobbar drygt 250 medarbetare med samma önskan och drivkraft: Att ge våra gäster bra service och dela med sig av kunskap och inspiration om mat och dryck. Vi vill bidra till en framtidssäkrad måltid, utan att det sker på bekostnad av upplevelse, smak eller näringsinnehåll. Ett lyckligare matliv, helt enkelt.

Om Koncepten
I Forskaren kommer vi etablera två schyssta koncept i nybyggda lokaler. I den ena delen kommer det vara en uppdaterad Butik & Deli och i den andra kommer vi presentera vårt nya restaurangkoncept ”Urban Diner”.

Koncept Butik & Deli

I den nya Delin väljer du själv vad du vill fylla den nybakade bageln med. Delin erbjuder genomarbetade matkomponenter som du utgår ifrån när du tillsammans med våra delikockar plockar ihop din macka, sallad eller maträtt. I butiken finner du vägledning till kvällens middag, helgens lyx eller såsen som gifter sig med råvarorna i din egen kyl.

Utbudet är inspirerat av den amerikanska delin, nordiska råvaror och dagens alla timmar. Du äter här eller där, nu eller sen. Du uppfylls av glädje, lättnad och lycka över att äta mat du aldrig kan äta för ofta men alltid uppskattar och värdesätter. Du är trygg med det som finns men utforskar nyfiket bland råvaror och kombinationer tillsammans med oss.

Koncept Restaurangen
Urban Diner” är ett möte mellan ett franskt brasserie och amerikansk diner, med nordiska råvaror. Den höga takhöjden, miljön och atmosfären för tankarna till en mer exklusiv restaurant, men så fort du välkomnas av personalen så landar du i känslan av en kvarterskrog där du blir överraskande, omsorgsfullt omhändertagen. Alla känner sig som stammisar.

Maten är tydlig och bekant, men smakerna förvånar. Kockarna planerar och väljer bland utstuderade tillbehör och genomtänkta såser. Till stor del lagas maten över öppen eld i det lika öppna köket. Vi har inga hemligheter och bjuder in gästerna att beskåda men också lära. Vi delar kunskap och inspirerar till helgens matlagning. Vill man köpa med sig en del av upplevelsen så finns butiken runt hörnet.

Maten är straight forward, med massa smak och djup. I kombination med service som är omtänksam och ovanligt vänlig - utan att vara hövlig - skapar vi något nytt i Hagastaden och Stockholm. En restaurangupplevelse som kombinerar den pulserande brasseriestämningen med den personliga och familjära känslan på en diner. Urban Diner.

Om Dig

Det viktigaste med dig är att du verkligen är intresserad av att ge överraskande bra service, gillar att jobba i team och att du älskar mat och dryck i olika upplevelseformat. Du tycker också att det är spännande att utforska gränslandet mellan butik, deli, bar och restaurang. Urban Deli genomgår just nu en förändringsresa där vi kommer lägga stort fokus på att inspirera i omställningen till framtidens mat. Därför blir det viktigt att även du är engagerad i frågor kring mat så som hållbarhet, food tech, klimatpåverkan och smakrikedom!

Du har troligtvis en bakgrund inom butik, saluhall, café eller restaurang, men det är inget måste. Är du nyfiken och har gott värdskap så är du minst lika välkommen att söka. Du trivs i en snabbfotad miljö med schyssta villkor och att få vara en del av en utvecklande arbetskultur. På Urban Deli ska vi inspireras av vår omvärld men också av varandra. Därför uppskattar vi om du också har något kul att bidra med, så som makalöst bra värdskap, någon subkultur, matnörderi eller kanske ovanligt vassa säljkunskaper?

Om vårt erbjudande

Vi är på en resa och vill bygga ett team som ska leda utvecklingen av framtidens mat och vara en frontlöpare för andra i branschen. För att kunna ligga i framkant ska UD präglas av innovation, kunskap och passion och de insikterna delar vi gärna med dig. Vår huvudägare är Axfood och genom att få vara en del av en större koncern så ser vi en massa fördelar med vad våra upptäckter också kan bidra med till våra systerbolag men också till andra. Att vi dessutom får ta del av resurser hos en av Sveriges största Dagligvaruhandlare är ju inte så pjåkigt heller och vill du utvecklas inom Axfood-koncernen så finns det fina karriärmöjligheter till det.

Vi erbjuder dig en utvecklande arbetsplats i Hagastaden i en spektakulär fastighet med fokus på life-science och forskning. Vi tycker att det är viktigt att du får samma möjlighet till inspiration och kunskap som våra gäster. Därför har du som medarbetare också förmånliga rabatter i restaurangen och butiken, samt får ta del av forskning och tendenser gällande framtidens mat. Självklart får du också en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och andra förmåner. Vårt viktigaste bidrag är nog ändå att tillsammans med oss vara med och inspirera i omställningen till framtidens mat!

Klicka på länken och besvara några frågor som gör det lättare för oss att förstå vad du önskar jobba med hos oss, så hör vi av oss inom kort.

Välkommen med din ansökan!

Länkar:

Urban Deli www.urbandeli.se (http://www.urbandeli.se)

Forskaren www.forskaren.se (http://www.forskaren.se)

Ansök nu

MEDARBETARE TILL URBAN DELI’S NYA MÖTESPLATS I HAGASTADEN

Läs mer Dec 27
Om några få månader öppnar vi på Urban Deli vår
femte enhet i fantastiska Hagastaden. Vårt butikskoncept kommer att finnas på
plats liksom vår tolkning av en riktigt bra Deli. Vi öppnar också en av
Stockholms största restauranger med vedeldad grill och 16 meter bardisk! Har du
tidigare jobbat i butik/saluhall, som kock, servis, bartender, eller är du bara
sjukt sugen på ett kul jobb; läs mer här nedanför. Kanske vill du vara med på
resan?

Om Urban Deli

Vår vision är att inspirera i omställningen till framtidens mat. Oavsett om du väljer att äta hos oss, hemma eller någon annanstans. Det gör vi bland annat genom att arbeta branschöverskridande. Vi samlar helt enkelt restaurang, bar, butik och deli under ett och samma tak, för att skapa en kul och stimulerande mötesplats.

Idag finns vi på Nytorget, i Sickla, på Sveavägen (där vi också har hotell och Takpark) och på Centralstationen. 2024 flyttar vi in i den nybyggda fastigheten Forskaren i Hagastaden. På Urban Deli jobbar drygt 250 medarbetare med samma önskan och drivkraft: Att ge våra gäster bra service och dela med sig av kunskap och inspiration om mat och dryck. Vi vill bidra till en framtidssäkrad måltid, utan att det sker på bekostnad av upplevelse, smak eller näringsinnehåll. Ett lyckligare matliv, helt enkelt.

Om Koncepten
I Forskaren kommer vi etablera två schyssta koncept i nybyggda lokaler. I den ena delen kommer det vara en uppdaterad Butik & Deli och i den andra kommer vi presentera vårt nya restaurangkoncept ”Urban Diner”.

Koncept Butik & Deli

I den nya Delin väljer du själv vad du vill fylla den nybakade bageln med. Delin erbjuder genomarbetade matkomponenter som du utgår ifrån när du tillsammans med våra delikockar plockar ihop din macka, sallad eller maträtt. I butiken finner du vägledning till kvällens middag, helgens lyx eller såsen som gifter sig med råvarorna i din egen kyl.

Utbudet är inspirerat av den amerikanska delin, nordiska råvaror och dagens alla timmar. Du äter här eller där, nu eller sen. Du uppfylls av glädje, lättnad och lycka över att äta mat du aldrig kan äta för ofta men alltid uppskattar och värdesätter. Du är trygg med det som finns men utforskar nyfiket bland råvaror och kombinationer tillsammans med oss.

Koncept Restaurangen
Urban Diner” är ett möte mellan ett franskt brasserie och amerikansk diner, med nordiska råvaror. Den höga takhöjden, miljön och atmosfären för tankarna till en mer exklusiv restaurant, men så fort du välkomnas av personalen så landar du i känslan av en kvarterskrog där du blir överraskande, omsorgsfullt omhändertagen. Alla känner sig som stammisar.

Maten är tydlig och bekant, men smakerna förvånar. Kockarna planerar och väljer bland utstuderade tillbehör och genomtänkta såser. Till stor del lagas maten över öppen eld i det lika öppna köket. Vi har inga hemligheter och bjuder in gästerna att beskåda men också lära. Vi delar kunskap och inspirerar till helgens matlagning. Vill man köpa med sig en del av upplevelsen så finns butiken runt hörnet.

Maten är straight forward, med massa smak och djup. I kombination med service som är omtänksam och ovanligt vänlig - utan att vara hövlig - skapar vi något nytt i Hagastaden och Stockholm. En restaurangupplevelse som kombinerar den pulserande brasseriestämningen med den personliga och familjära känslan på en diner. Urban Diner.

Om Dig

Det viktigaste med dig är att du verkligen är intresserad av att ge överraskande bra service, gillar att jobba i team och att du älskar mat och dryck i olika upplevelseformat. Du tycker också att det är spännande att utforska gränslandet mellan butik, deli, bar och restaurang. Urban Deli genomgår just nu en förändringsresa där vi kommer lägga stort fokus på att inspirera i omställningen till framtidens mat. Därför blir det viktigt att även du är engagerad i frågor kring mat så som hållbarhet, food tech, klimatpåverkan och smakrikedom!

Du har troligtvis en bakgrund inom butik, saluhall, café eller restaurang, men det är inget måste. Är du nyfiken och har gott värdskap så är du minst lika välkommen att söka. Du trivs i en snabbfotad miljö med schyssta villkor och att få vara en del av en utvecklande arbetskultur. På Urban Deli ska vi inspireras av vår omvärld men också av varandra. Därför uppskattar vi om du också har något kul att bidra med, så som makalöst bra värdskap, någon subkultur, matnörderi eller kanske ovanligt vassa säljkunskaper?

Om vårt erbjudande

Vi är på en resa och vill bygga ett team som ska leda utvecklingen av framtidens mat och vara en frontlöpare för andra i branschen. För att kunna ligga i framkant ska UD präglas av innovation, kunskap och passion och de insikterna delar vi gärna med dig. Vår huvudägare är Axfood och genom att få vara en del av en större koncern så ser vi en massa fördelar med vad våra upptäckter också kan bidra med till våra systerbolag men också till andra. Att vi dessutom får ta del av resurser hos en av Sveriges största Dagligvaruhandlare är ju inte så pjåkigt heller och vill du utvecklas inom Axfood-koncernen så finns det fina karriärmöjligheter till det.

Vi erbjuder dig en utvecklande arbetsplats i Hagastaden i en spektakulär fastighet med fokus på life-science och forskning. Vi tycker att det är viktigt att du får samma möjlighet till inspiration och kunskap som våra gäster. Därför har du som medarbetare också förmånliga rabatter i restaurangen och butiken, samt får ta del av forskning och tendenser gällande framtidens mat. Självklart får du också en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och andra förmåner. Vårt viktigaste bidrag är nog ändå att tillsammans med oss vara med och inspirera i omställningen till framtidens mat!

Klicka på länken och besvara några frågor som gör det lättare för oss att förstå vad du önskar jobba med hos oss, så hör vi av oss inom kort.

Välkommen med din ansökan!

Länkar:

Urban Deli www.urbandeli.se (http://www.urbandeli.se)

Forskaren www.forskaren.se (http://www.forskaren.se)

Ansök nu

Restaurangchef, Köksmästare och FnB se hit!????

Läs mer Mar 26
SÖK NYTT JOBB - PÅ DINA VILLKOR!????

Vi ska bli Sveriges roligaste restaurangföretag - tillsammans med dig. Låter det ambitiöst? Det är det också!

Vi siktar på att bli den mest effektiva rekryteringsplattformen och mötesplatsen för ledare inom besöksnäringen.

Är du hyfsat nöjd idag men är ute efter guldjobbet?

FRAM BEMANNING.

Det går bra för FRAM! Med en tillväxt på över 1200% de senaste fyra åren. Vi har framgångsrikt tagit över stora delar av marknaden i Göteborg, Malmö och nu har FRAM etablerat sig i Stockholm på riktigt med ruttade kollegor som kan branschen i alla avseenden. Vi sitter centralt i Stockholm med schysst kontor ett stenkast från Odenplan.

Vi genuint älskar branschen, satsar stenhårt, tar inga fångar och har för avsikt att bli den i särklass bästa arbetsgivaren för oss branschfolk inom hotell- och restaurangbranschen. Självklart gör vi allt enligt boken, är medlemmar i Visita och Kompetensföretagen även anslutna till kollektivavtal.

FRAM har avtal med de flesta av de större, etablerade och seriösa koncernerna, hotellkedjorna, konferensanläggningarna m.fl. etablerade varumärken över hela Sverige med stenkoll på vilka man ska tala med vart.

EN TJÄNST SOM BETYDER NÅT.

Våra beställare tillika vänner som branschkollegor med mandat och ansvar för att att rekrytera nyckelpositioner har sen i vintras börjat vända sig till oss på FRAM för jäkla effektiva rekryteringar. Det handlar främst om slipade köksmästare och kompetenta restaurangchefer men även förekommit förfrågningar av personalchef tjänster, hotellchefer och FnB på feta företag och mindre schyssta koncerner.

Vi på FRAM helt och hållet skippar säljtugget mot både kund, konsult och kandidat, jobbar transparent så här på FRAM brukar det gå undan och smärtfritt. Vi är inga vänta-och-seare.

Andra trötta traditionella bemanning- och rekryteringsföretag plockar inte upp telefonen eller tar en kravprofil om de inte får skamlöst förskottsbetalt, skeva garantier som inte funkar i verkligheten ibland med halvtaskig leverans. Det här tycker vi på FRAM är jäkla fräckt, oschysst mot både beställaren och arbetstagaren som inte alls främjar någon eller branschen.

Är vi med på ett hörn, hittar guldjobb till bra folk, gör våra kunder en solid är det en win-win-win. Bra va! Det är vårt sätt att nätverka, träffa bra folk som minns oss och sprider ordet.

HUR FUNKAR DET?

Superenkelt. Slå oss en signal eller skicka in en spontanansökan så hör vi av oss a.s.a.p. På telefon kommer vi att beta av vad som motiverar och inspirerar dig, dina mål, dina krav och lite annat formalia. Är du som oss och är på hugget så bokar vi in nåt.

Vi gillar möten! Kom på en kopp kaffe, en lunch eller en mellis. Vårt kontor ligger vid Odenplan i stan. Du får känna oss på pulsen, vi får se att du är presentabel och börjar beta av din profil.

För eller senare kommer vi att ringa. Vi talar vi alla samma språk i den här branschen så när vi har något öronmärkt till dig som du skulle vara intresserad av så ser vi till att spika ett möte mellan dig och din potentiella framtida arbetsgivare. No strings attached, inga kostnader, inget skitsnack.

Vi är proffs, sköter det snyggt så du behöver inte vara nojjig och du vill hålla det mellan oss.

ANSÖKAN!

Ring mig, Douglas, på 073 5326155 om du har frågor eller skicka in en blänkare så återkommer vi.

Sökord: personalchef, restaurang, hotell, fnb, horeca, hovmästare, barchef, souschef, köksmästare, restaurangchef

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Carotte Staff AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Carotte Staff AB .

Finsktalande receptionist till Henkel

Kontorsreceptionist
Läs mer Mar 22
Haemme suomenkielisiä vastaanottovirkailijoita!

OM FÖRETAGET Henkel är en global koncern som erbjuder varumärken och teknologi inom tre olika affärsområden: skönhet, tvätt- och hushållsrengöring samt lim, tätning och ytbehandling. Företaget fokuserar på att tillgodose både konsumenters och industriella behov.

OM ROLLEN: Som receptionist kommer du att ansvara för att vara den första kontakten för besökare och kunder. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara att hantera inkommande samtal i växeln och e-post på ett effektivt och professionellt sätt. Du kommer också att ha varierande administrativa uppgifter, inklusive posthantering, dokumenthantering och fakturahantering. Då du tillsammans med dina kollegor kommer ha hand om den nordiska växeln och en del av de inkommande samtalen sker på finska så ser vi att du är finsktalande.

För att trivas i rollen hos Henkel behöver du ha ett öga för detaljer. Det är viktigt att du är noggrann för att säkerställa att all information är korrekt så inga viktiga detaljer går förlorade. Dessutom kommer du att spela en viktig roll i att hålla receptionen organiserad och välkomnande, vilket inkluderar att säkerställa att allmänna utrymmen är i ordning och inbjudande. Du kommer att vara ansvarig för att ge information, svara på frågor och lösa eventuella problem eller bekymmer som kan uppstå.

Du är en person levererar service i världsklass till besökare och kunder. Att ha en positiv, vänlig och professionell attityd är något du identifierar dig väl med.

Kvalifikationer:

- Flytande finska och svenska, både i tal och skrift

- Goda kunskaper i engelska

- Erfarenhet av liknande administrativa eller serviceorienterade roller är meriterande

- God kommunikationsförmåga och en positiv attityd

- Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och arbeta under press

- Flexibel

Plats: Centralt belägna kontorslokaler i Sundbyberg

Om du är en engagerad och serviceinriktad person som brinner för att ge en förstklassig upplevelse, så är du precis den vi letar efter!

OM OSS

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

ÖVRIG INFORMATION

I denna process samarbetar Henkel med Carotte Staff. Eventuella frågor hanteras direkt av konsultchef Linda Österberg, på linda@carotte.se Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Ansök nu

Serveringspersonal till vårens tillställningar!

Servitör/Servitris
Läs mer Feb 16
Om Jobbet

Vi söker nu engagerad personal till alla spännande uppdrag på cateringar, populära restauranger och storslagna arrangemang. Arbetet är variationsrikt och du får möjligheten att arbeta på platser som passar dina behov och önskemål.

Exempel på olika uppdrag

- Restaurang; Runner, A la carte & bar
- Lanseringar & festivaler
- Bankettmiddagar; Galor, företagsmiddagar & bröllop
- Catering; Mingelevent, privata middagar & studentfirande


Vi söker dig som

- Har ett intresse för att leverera högkvalitativ service
- Är social, utåtriktad och har lätt för att ta kontakt med människor
- Har en positiv attityd, är ödmjuk, flexibel och prestigelös
- Gillar att jobba i team och att ständigt utvecklas
- Har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier, annat arbete etc.)


I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet. För att trivas i den här rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, gillar att vara där det händer och förstår vikten av att alltid leverera service i världsklass.

Om Carotte Academy

I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning. I introduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff.

Om oss

Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående

Omfattning: Extra vid behov

Lön: Timlön

Placering: Stockholm

Sök tjänsten genom att klicka på "Ansök här!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på bemanning@carotte.se

Ansök nu

Service Manager - Elements

Kontorsreceptionist
Läs mer Feb 2
Carotte Staff is currently recruiting Service Managers on behalf of Epicenter for their latest venture, brand new Elements, in the MOOD district in Stockholm.

About Elements

Elements is a new and dynamic hub for businesses in the heart of Stockholm, a collaboration between AMF and founders of Epicenter. Opening in March, Elements aims to provide a modern and sustainable office environment, placing innovation and collaboration at the forefront of its mission. It is not just a physical space but an inclusive community fostering positive social change. The vision is to break silos by promoting close cooperation among various disciplines and industries, thereby accelerating progress in critical areas such as digitization and sustainable social development. This collaborative ethos extends to businesses, entrepreneurs, and other stakeholders who share a commitment to making a difference in addressing contemporary challenges.

Members and guests have exclusive access to flexible workspaces, meeting rooms, event spaces, gyms, and restaurants.

Moreover, the building itself, is undergoing a transformation with a focus on sustainability, with a reduced climate footprint in both the construction phase and future management. This commitment aligns with high ambitions for environmental responsibility, ensuring that the interior of the building will serve as a modern workplace for many generations to come. Elements Stockholm is poised to be a professional environment, bridging the gap between businesses, industry experts, and entrepreneurs while actively contributing to a more sustainable and connected future.

The role of a Service Manager

As a Service Manager at Elements, you will have a key role in delivering outstanding service and creating magical moments for members and guests, as well as spreading the vision and mission of Elements and Epicenter. The Service desk provides services for the entire office building and is the heart of the community at Elements. Your main responsibility will be to ensure the smooth operation of both the service and range of services to facilitate great workdays.

Along with your team you will work closely to provide that extra magic for members and guests. By interacting with members and ensuring that their wishes and needs are provided for, no matter how big or small the request, you make sure their stay is always a positive one. A warm and heartful welcome is always to be expected.

As a Service Manager your day will be diverse and fulfilling. Every day will look different, but some of your main tasks will include:

- Ensuring a world-class service desk and concierge service for both members and guests, for the entire property on behalf of AMF Fastigheter.

- Support members with any issues that may arise during their stay and develop strong relationships with them.

- Handle daily operational tasks and maintain regular contact with vendors and partners.

- Assisting with conference services, events, and technical inquiries.

- Conduct tours of the premises to potential customers and introducing new members.

- Actively participate in the planning and execution of various events and activities organized at Elements.

- Fluent in swedish and/or english

About you
Being the best Service Manager you can be, means loving people and building strong relationships with members, guests, partners, vendors, and colleagues. You see a problem as an opportunity to make a difference, and no challenge is too difficult to handle. You strive to make each day special, and you know it all begins with a big smile and a warm welcome.

Having worked in the service industry is a must, but whether that is in a restaurant, a hotel, or a reception desk we would love to meet you.

To fit into the Elements culture, you need to be humble, driven, open-minded, and have a positive attitude with that little extra sparkle. Having an interest in digitalization, sustainability and how people can come together to make change is a must for being a part of the innovative environment of Elements.

Does this sound like you? Welcome to apply for the position as Service Manager at Elements!

Start date: February or as agreed upon.

The work is primarily scheduled on weekdays during office hours.

About us
Carotte Staff is the recruiting and staffing company within Carotte Group. We assists
our clients with everything from key roles and other full-time positions, to short part-time assignments. We tailor the assignments according to our clients' wishes and are motivated by understanding each client's specific needs. Carotte Staff specializes in roles within the service- and hospitality industry.

Other information
In this process, Elements is collaborating with Carotte Staff. Any questions will be handled directly by the consultant manager Linda Österberg, at linda@carotte.se. We process our applications continuously and recommend that you submit your application as soon as possible.

Keywords: Service Manager, reception, Epicenter, Elements, Carotte

Ansök nu

Hovmästare till spännande uppdrag

Hovmästare
Läs mer Jan 31
Om tjänsten

Vi söker en driven och utåtriktad hovmästare som vill arbeta extra på spännande uppdrag. Arbetsplatserna varierar från storslagna event, företagsfester, stora banketter och gemytliga middagar.

Eftersom att arbetet är väldigt varierat, allt ifrån små cateringar till stora bankettmiddagar, är det viktigt att man har stor förståelse för sina kollegor och är lyhörd för nya ideér. Du ska vara trygg i din roll som hovmästare och känna dig bekväm i att fatta snabba beslut.

Exempel på olika uppdrag

- Festlokal
- Bankett
- Catering
- Konserthuset


Vi söker dig som

- Har ett intresse för service och att leverera kvalitet
- Är social, utåtriktad och har lätt för att ta kontakt med människor
- Är flexibel, ödmjuk och prestigelös
- Gillar att jobba i team och leda
- Har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier, annat arbete etc.)
- Har erfarenhet som hovmästare


I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet. För att trivas i den här rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, gillar att ha mycket att göra och förstår vikten av att alltid leverera den bästa servicen till våra kunder.

Om Carotte Academy

I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. I introduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff. Med rätt inställning får du möjligheten att avancera inom bolaget och kan bli en Carotte Leader.

Om oss

Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående, alternativt efter överenskommelse

Omfattning: Extra vid behov

Lön: Timlön

Placering: Stockholm

Sök tjänsten genom att klicka på "Ansök här!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på bemanning@carotte.se

Ansök nu

Serveringspersonal till vårens tillställningar!

Servitör/Servitris
Läs mer Jan 2
Om Jobbet

Vi söker nu engagerad personal till alla spännande uppdrag på cateringar, populära restauranger och storslagna arrangemang. Arbetet är variationsrikt och du får möjligheten att arbeta på platser som passar dina behov och önskemål.

Exempel på olika uppdrag

- Restaurang; Runner, A la carte & bar
- Lanseringar & festivaler
- Bankettmiddagar; Galor, företagsmiddagar & bröllop
- Catering; Mingelevent, privata middagar & studentfirande


Vi söker dig som

- Har ett intresse för att leverera högkvalitativ service
- Är social, utåtriktad och har lätt för att ta kontakt med människor
- Har en positiv attityd, är ödmjuk, flexibel och prestigelös
- Gillar att jobba i team och att ständigt utvecklas
- Har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier, annat arbete etc.)


I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet. För att trivas i den här rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, gillar att vara där det händer och förstår vikten av att alltid leverera service i världsklass.

Om Carotte Academy

I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning. I introduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff.

Om oss

Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående

Omfattning: Extra vid behov

Lön: Timlön

Placering: Stockholm

Sök tjänsten genom att klicka på "Ansök här!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på bemanning@carotte.se

Ansök nu

Serveringspersonal till vårens tillställningar!

Servitör/Servitris
Läs mer Feb 16
Om Jobbet

Vi söker nu engagerad personal till alla spännande uppdrag på cateringar, populära restauranger och storslagna arrangemang. Arbetet är variationsrikt och du får möjligheten att arbeta på platser som passar dina behov och önskemål.

Exempel på olika uppdrag

- Restaurang; Runner, A la carte & bar
- Lanseringar & festivaler
- Bankettmiddagar; Galor, företagsmiddagar & bröllop
- Catering; Mingelevent, privata middagar & studentfirande


Vi söker dig som

- Har ett intresse för att leverera högkvalitativ service
- Är social, utåtriktad och har lätt för att ta kontakt med människor
- Har en positiv attityd, är ödmjuk, flexibel och prestigelös
- Gillar att jobba i team och att ständigt utvecklas
- Har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier, annat arbete etc.)


I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet. För att trivas i den här rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, gillar att vara där det händer och förstår vikten av att alltid leverera service i världsklass.

Om Carotte Academy

I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning. I introduktionsutbildningen får du som ny i branschen de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff.

Om oss

Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående

Omfattning: Extra vid behov

Lön: Timlön

Placering: Stockholm

Sök tjänsten genom att klicka på "Ansök här!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på bemanning@carotte.se

Ansök nu