Stockholm: Sälj- och marknadsansvarig Sverige

Hitta ansökningsinfo om jobbet Sälj- och marknadsansvarig Sverige i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-07 // Varaktighet: Heltid

RestaurangAssistans går en spännande vår till mötes, nu söker vi en ny sälj- och marknadsansvarig till vårt Stockholmskontor.

Du kommer att vara ansiktet utåt med uppgifter som B2B försäljning i hela Sverige, ansvar för våra digitala plattformar och genomförande av events och mässor. Detta är en mycket viktig roll i nära samarbete till företagets VD. Goda utvecklingsmöjligheter finns för rätt person.

Vilka egenskaper besitter du?

- Tidigare erfarenhet från HORECA är viktigt, gärna från sälj också
- Förmågan att kunna tänka nytt och vara kreativ
- Känner dig hemma på sociala medier
- Hittar glädje i att prestera goda resultat
- Bekväm och självklar i att skapa nya relationer
- Prestigelös och kan hugga in där det behövs
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska


Vad erbjuder vi?

- Ett varierande och utmanande jobb med mycket eget ansvar
- Allt från att skapa kontakt med nya kunder till att ordna kundevents för befintliga
- Möjlighet att själv planera och närvara vid events, mässor, möten m.m.
- Att vara en självklar del av ledningsgruppen och rapportera till VD
- Stor frihet och att strategiskt utmanas i hur du uppnår dina mål
- Vi är måna om att du känner dig trygg med våra tjänster och du kommer därför få en gedigen upplärning om hur vi arbetar med våra olika tjänster och hur vår affärsmodell ser ut




Tjänsten är på heltid med fast månadslön och goda förmåner. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år . B körkort är ett krav och tjänsten innefattar en del resande i Sverige.

Vi hoppas kunna tillsätta tjänsten så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person. Joinar du oss?



RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag helt nischade mot hotell och restaurang. Vi har funnits i 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Med våra ledord omtanke och effektivitet skräddarsyr vi personallösningar utifrån våra kunders behov och erbjuder allt från kortsiktig bemanning till rekrytering och entreprenader. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Försäljningschef

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Försäljningschef.

Försäljningschef till Åhléns City Stockholm

Läs mer Apr 11
Är du en driven och detaljhandelsorienterad person som är redo för att ta dig an Sveriges största Åhléns varuhus? Åhléns City i Stockholm söker nu två försäljningschefer som kan ta varuhuset till nästa nivå och erbjuda våra gäster Sveriges bästa shoppingupplevelse!

Åhléns City Stockholm är den näst mest besökta platsen i hela Stockholm och har över 13 miljoner besökare varje år. Varuhuset har över 1000 olika varumärken och varje dag säljs över 18 000 varor! Varuhusets 120 kassor skriver årligen ut 4,2 miljoner kvitton. Det är ett av Sveriges mest ikoniska varuhus och besitter en lång historia. Just nu händer det mycket på Åhléns och det finns många spännande utmaningar att ta sig an på Åhléns City Stockholm!

Vi erbjuder dig
Som Försäljningschef hos oss ansvarar du för att driva försäljning och skapa lönsamhet i varuhuset, samt säkerställa att kampanjer och aktiviteter genomförs med hög kvalitet. Det är ditt ansvar tillsammans med Avdelningscheferna att våra kunder ska mötas av engagerade och serviceorienterade Säljare med god produktkunskap. I rollen som Försäljningschef ingår även att:

- Ansvarig för att operativt och strategiskt leda och utveckla Åhléns Citys säljorganisation
- Genom ett coachande och närvarande ledarskap utveckla ett väl fungerande team som brinner för Åhléns och försäljning vilket inkluderar personalansvar för ca 10 personer
- Aktivt ta del av och förmedla relevant information och kommunicera den inom varuhuset gentemot medarbetarna
- Ansvara för säkerhet och arbetsmiljöarbete för varuhuset
- Genom att använda en datadriven strategi och kombinera den med djupgående marknadsinsikter, förse inköp med relevant information från driften

Du ingår i Åhléns City Stockholms ledningsgrupp som består av Varuhuschef, Visual Merchandiserchef, Logistikchef, Fastighetschef och Business Controller. Ledningsgruppen arbetar tvärfunktionellt vilket ställer krav på dig som ledare att vara lyhörd, prestigelös och ha en god förmåga att samarbeta.
Vi letar efter

Hos oss blir du en del av ett passionerat team som drivs av entreprenörskap. För att lyckas i rollen krävs att du har starkt intresse för försäljning, kundfokus och människor. Du förstår värdet av olikheter och skapar resultat genom att få andra att utvecklas. Du är affärsmässig, resultatinriktad och har ett driv som yttrar sig i engagemang och handlingskraft med ett coachande förhållningssätt. Du är van vid att arbeta i ett högt tempo och är kommunikativ i din ledarroll. Utmaningar och förändringsarbete är något som triggar och motiverar dig.

Till oss tar du med dig:

- Gedigen erfarenhet från detaljhandeln
- Erfarenhet från en liknande befattning med ledarskap
- Stor förståelse för och erfarenhet av att arbeta med driftsfrågor och säljdrivande butiks-/varuhusaktiviteter
- Erfarenhet av att med goda resultat driva arbete mot uppsatta mål
- Meriterande med erfarenhet av förändringsarbete

Tjänsten är en heltidstjänst och vi ser gärna att du kan börja så snart som möjligt.

Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!

Med det hälsar vi dig välkommen till Åhléns!

Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 47 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag.

www.ahlens.se

Ansök nu

Today Mobility söker Regional Manager till Region Stockholm

Läs mer Mar 28
En Global Utmaning - i Stockholm:Elbilarnas intåg har öppnat för en ny typ av konkurrensutsättning i världens största industri - bilindustrin - som just nu går in i sin största omställning någonsin.
Morgondagens distributionsmodeller för såväl biltillverkare, återförsäljare, försäkringsbolag och hyrbilsföretag ritas om - idag. Det skapar stora möjligheter för nya innovativa idéer och affärsmodeller. Alla med en gemensam nämnare - ett enormt och exponentiellt växande behov av digitaliserad precisionslogistik för att säkerställa styrning och genomströmning av bilar och inte minst en kundresa av högsta kvalitet.
Det är här Today Mobility kommer in och vi har redan bevisat vår affärsmodell i Sverige och Norge. Nu stärker vi upp vårat försäljningsteam i Stockholm, för att inom kort ta oss an de största marknaderna i Europa.
Till denna resa söker vi en Regional Manager till Region Stockholm.

Detta är Today Mobility: Idag levererar Today Mobility en konsumentcentrerad plattform för fordonlogistik med högsta precision. Enkelt uttryckt erbjuder vi lösningen som behövs för att stödja morgondagens bilägande - idag.
Våra logistiktjänster tillgodoser hela bilen och bilägandets behov. Vi levererar allt från mobila provkörningar hemma, hemleveranser av nya och begagnade bilar, till hämtning och lämning när bilen ska på service osv.
Vi arbetar nära och djupt integrerat med de största aktörerna inom fordonsindustrin. Hittills har vi levererat långt över 150 000 uppdrag för de största bilmärkena och återförsäljarna över hela Sverige och Norge. Idag samarbetar vi bland annat med Volvo Cars, Polestar, Lynk&Co;, Audi, Volkswagen, Porsche, Mercedes, Bilia, Hedin Bil, Bavaria, Din Bil , Hertz, Kvd Bil bland annat.

Today Mobility's tydliga DNA: Vi ställer höga krav på personlighet, serviceanda och att man tar stort helhetsansvar för sina projekt.
Today Mobility ett vänligt företag. Vi är snabbfotade och gör vad som krävs för att hjälpa våra kunder, våra kollegor och våra partners till en bättre vardag. Vi bygger team som agerar ”vi” hellre än ”jag”, vi eftersträvar prestigelöshet och gruppens resultat sätts alltid högst.
Vårt DNA genomsyrar allt vi gör och vår identitet visas genom handling hellre än ord. Därför väljer våra partners oss.

Rollen: Som Regional Manager på Today Mobility är du en nyckelperson i den dagliga verksamheten och är ytterst ansvarig för både drift och resultat i din region. Detta innefattar att proaktivt och strukturerat arbeta med att identifiera nya potentiella kunder, och att aktivt jobba med nyförsäljning som bidrar till din regions vidare expansion. Du ansvarar för regionens kundnöjdhet bland existerande kunder och slutkunder. Detta uppnås genom att säkerställa att ditt team av förare är motiverade och engagerade, har rätt utbildningsnivå, känner sig trygga med sina arbetsuppgifter och trivs på sin arbetsplats. Du ingår i teamet med Regional Managers, med uppbackning från centrala Operations teamet, och rapporterar till VD Sverige. Ansvarsområden:
Försäljning
Uppsökande försäljning av nya kunder
Delaktig i implementering av nya kunder
Budgetansvar för regionen
Strukturerad uppföljning av existerande kunder
Kontinuerlig behovsanalys och identifiering av potentiell merförsäljning
Med support från det centrala operations teamet, säkerställa slutfasen av rekrytering + onboarding och utbildning
Anställdas nöjdhet



Kvalifikationer:
Minst 3 års erfarenhet från liknande ledarroll
Bevisat goda säljaregenskaper
God kommunikationsförmåga både på svenska och engelska, i både tal och skrift.
Ett genuint intresse för kundservice i världsklass
Tekniskt kunnig gällande Mobilappar, Google-, och Office-paketet
Meriterande med universitetsexamen eller motsvarande
Meriterande med erfarenhet från fordons-, logistik- eller transportindustrin



Vad vi erbjuder:
Att vara en del av ett drivet team i ett spännande företag som förändrar bilindustrin.
Goda möjligheter till personlig utveckling där du växer tillsammans med oss.
En utmanande roll där du snabbt kan få betydande inflytande på vår business.
En trevlig arbetsplats invid vattnet i härlig herrgårdsmiljö ett stenkast från Stockholms puls, med närhet till kollektivtrafik och gratis parkering.



Övrig information:
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Heltid
Lön: Efter överenskommelse



Är du personen vi söker efter? Tveka inte, sök idag! Intervjuer kommer att hållas kontinuerligt, och uppstart sker så fort som möjligt.

Ansök nu

Sales Operations Representative

Läs mer Mar 28
Xensam: SAM DisruptersXensam is the leading provider of AI-powered, cloud-hosted Software Asset Management technology. We’re looking for key players to join us as we scale our impact and build the Xensam team together. We take our culture seriously and strive to maintain the excellence, energy & enthusiasm that flows through the organization today.
We look for candidates who are passionate about what they do and ready to work the Xensam way. We know that experience counts, but we also know that it’s you, the person behind the experience, that makes it count.
About the roleOur Sales Operations Manager is a key role within our sales organization,responsible for optimizing sales processes, maintaining sales dataintegrity, and managing sales tools and technology. This role is crucial forenabling our sales teams to operate efficiently and effectively, ultimatelydriving revenue growth and achieving sales targets.
Responsibilities
Sales Process Optimization: Continuously evaluate and refine salesprocesses to increase efficiency, reduce sales cycle times, and enhanceoverall sales productivity. Creating & Managing Dashboards, Reports,Data.
Data Management & Analytics: Oversee and manage our CRM system (HubSpot),ensuring accuracy and completeness. Analyze sales data and metrics to identify trends, forecast sales, and support strategic decision-making.
Sales Tools & Technology: Manage the selection, implementationandoptimization of sales tools and technologies. Ensure the sales team is fullytrained and can leverage these tools to improve performance.
Cross-functional Collaboration: Work closely with sales, marketing,finance, and product teams to align strategies and ensure cohesive effortsacross the organization.
Compensation & Incentive Planning: Assist in designing andadministering sales compensation and incentive programs that motivatethe sales team and align with company objectives.
Performance Reporting: Develop and maintain regular reports on salesmetrics, including pipeline analysis, win/loss rates, and quota attainment,providing insights and recommendations to sales leadership.

Qualifications
Bachelor's degree in Business, IT, or related field.
Minimum 1-2 years of Sales Operations experience, preferably in the tech industry.
Experience working inHubSpot, Clari, financial core systems, and ERP.
Managing dialogues with professionalism and resilience.
Good communication skills influent English.

Bonus points for
Knowledge of Software Asset Management/software licensing.

What we offer
A dynamic role that focuses on "freedom under responsibility"
3 days in-office schedule (remote Mondays & Fridays)
A generous work culture with free access to beverages & snacks, gym, bi-weekly massages at the office, shuffleboard, and other games etc.
If in the UK, private health care with up to 50% discount on Virgin Active, Nuffield Health Center, and Pure Gym.
If sales targets are met, an annual destination trip awaits all employees
Work with a diverse group driven by ambition as well as having fun together with different activities
Great opportunity to influence your career development as well as the company's
Work with the latest technology in the fastest-growing SAM software in the market

At Xensam, our core values define our workplace atmosphere:
REBELLIOUS We foster a rebellious spirit, promoting freedom within responsibilities and encouraging initiative.
HUMANE Our team promotes a caring, inclusive environment where diversity is valued, and individuals are respected and empowered to be themselves.
HARMONIOUS We prioritize harmony, valuing work-life balance, and creating a pleasant atmosphere.
Join Xensam for a balanced, collaborative, and caring workplace. If you're a team player eager to grow professionally, APPLY now!

Ansök nu

Försäljningschef Hainbuch, Sverige

Läs mer Feb 27
Försäljningschef till Hainbuchs Svenska Verksamhet

Om Oss:
Hainbuch är ett internationellt erkänt företag specialiserat på precisionsverktyg för industrin. Vår passion för innovation och kvalitet har gjort oss till en ledande leverantör för våra kunder. Nu söker vi en dynamisk och drivande Försäljningschef som kan leda och vidareutveckla den svenska verksamheten.

Arbetsbeskrivning:
Som Försäljningschef för Hainbuchs svenska verksamhet kommer du att spela en nyckelroll i att etablera och utveckla Hainbuchs position i Sverige. Ditt uppdrag blir att bygga verksamheten vidare, vilket inkluderar allt från strategisk planering till aktiv försäljning. Du kommer att ansvara för försäljningen av Hainbuchs högkvalitativa produktsortiment för den svenska marknaden, bygga starka kundrelationer och säkerställa att försäljningsmålen uppnås.

Dina Huvudsakliga Arbetsuppgifter Inkluderar:

- Utveckla och implementera försäljningsstrategier anpassade för den svenska marknaden.

- Aktiv försäljning och kundbesök för att presentera Hainbuchs produkter.

- Bygga och underhålla starka kundrelationer och nätverk.

- Analys och marknadsförståelse för att identifiera nya affärsmöjligheter.

- Ledning och coaching av säljteam.

- Rapportering och uppföljning av försäljningsresultat.

Kvalifikationer:

- Flerårig erfarenhet av försäljning inom industri- eller verktygsbranschen, med god kännedom om Hainbuchs produktsortiment.

- Starkt ledarskap med förmågan att motivera och inspirera ett team.

- Utmärkt kommunikations- och förhandlingsskicklighet.

- Förmågan att arbeta självständigt och ta initiativ.

- Flytande i svenska och engelska, både talat och skrivet.

Vi Erbjuder:

- En unik möjlighet att vara med och bygga Hainbuchs verksamhet vidare i Sverige.

- Ett omväxlande och utmanande arbete där du har stor möjlighet att påverka.

- Konkurrenskraftig lön med möjlighet till bonus baserat på prestation.

- Möjligheter till personlig och professionell utveckling.

Ansökan:

Är du personen vi söker? Skicka din ansökan bestående av CV och personligt brev där du beskriver hur du kan bidra till Hainbuchs framgång i Sverige. Ansökningar behandlas löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan till.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Strativ söker en Säljchef

Läs mer Feb 28
Vi so?ker en person med starka entrepreno?riella fa?rdigheter, passion och drivkraft fo?r rollen som Sa?ljchef hos oss pa? Strativ. Strativ a?r ett IT-konsultbolag som erbjuder mer fo?r mindre. Genom en unik hybridmodell med projektledning och kvalitetssa?kring i Stockholm medan bolagets 50-tal medarbetare i Dhaka, Bangladesh, sta?r fo?r utveckling kan Strativ erbjuda ho?g kvalitet till ett konkurrenskraftigt pris. Bolaget har va?xt kraftigt de senaste a?ren och blev av Deloitte utna?mnt som ett av Sveriges 50 snabbast va?xande teknikbolag.
Strativ ska nu ta na?sta steg i sin tillva?xt och so?ker da?rfo?r en nyckelspelare som vill vara med att hja?lpa bolaget na? na?sta niva?.
Fo?r att lyckas i rollen a?r du en duktig kommunikato?r, du a?r lyho?rd och har fo?rma?ga att binda la?ngsiktiga relationer. Som en nyckelperson i va?r ledningsgrupp kommer du att vara ansvarig fo?r att leda och utveckla va?rt sa?ljteam samtidigt som du sa?kersta?ller en eektiv och smidig drift inom organisationen. Ytterst a?r ditt ansvar att o?ka bolagets inta?kter, samtidigt som du konstant hja?lper oss skapa en effektivare process och ba?ttre paketering mot kund.


Ansvarsomra?den:
Säljledning: Utveckla och implementera strategier för att öka försäljningen och marknadsandelarna. Ansvara för att sätta och uppnå försäljningsmål samt coacha och motivera säljteamet för att maximera deras potential.
Operativt ansvar: Övervaka och optimera företagets operativa processer för att säkerställa effektivitet och kvalitet. Ansvara för att hantera resurser och budgetar för att uppnå företagets övergripande mål.
Ledarskap: Inspirera, motivera och leda teamet mot gemensamma mål. Skapa en positiv arbetsmiljö där medarbetarna kan växa och utvecklas.
Personalutveckling: Rekrytera, utbilda och utveckla säljteamet för att säkerställa att de har de nödvändiga färdigheterna och verktygen för att lyckas. Skapa en positiv arbetsmiljö som främjar engagemang och kontinuerlig prestation.
Relationsbyggande: Bygga och upprätthålla långsiktiga relationer med kunder, samarbetspartners och andra intressenter. Förstå kundernas behov och leverera god service för att säkerställa kundnöjdhet och lojalitet.


Kvalifikationer:
? Erfarenhet av framgångsrika försäljningssiffror och operativt ansvar inom IT-konsultbranschen.
? Starka ledaregenskaper med fo?rma?ga att motivera och inspirera andra.
? Utma?rkta kommunikations- och fo?rhandlingsfa?rdigheter.
? Förmåga att arbeta strategiskt samtidigt som man är praktisk och resultatorienterad.
? Relevant högskoleutbildning eller motsvarande erfarenhet inom försäljning och ledning.
? Arbetet kra?ver flytande svenska och engelska.


Om du a?r en passionerad ledare med en stark affa?rsfo?rsta?else och en vilja att driva tillva?xt och innovation, a?r detta en spa?nnande mo?jlighet fo?r dig att ta na?sta steg i din karria?r. Vi erbjuder konkurrenskraftig ersa?ttning och en stimulerande arbetsmiljo? da?r du kommer att fa? mo?jlighet att utvecklas och va?xa tillsammans med fo?retaget.
Anso?k idag med ditt CV och ett personligt brev da?r du beskriver hur dina erfarenheter och kompetenser matchar de ovan angivna kraven. Vi ser fram emot att ho?ra fra?n dig och diskutera hur du kan bidra till va?r framga?ngsrika organisation.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Restaurang Assistans i Skandinavien AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Restaurang Assistans i Skandinavien AB .

Morgonpigg frukostservis

Servitör/Servitris
Läs mer Apr 19
Om tjänsten
Nu går vi in i vårens högsäsong och vi behöver flermorgonpigga och glada personer som villbemanna Stockholms många hotellfrukostar och lunchrestauranger. Att jobba dagar hos våra kunderinnebär alltifrån att se efter en buffé till attta lättare bordsbeställningar och göra en cappuccino.
Som anställd hos oss bestämmer du själv över hur mycket du vill jobba, du får en marknadsmässig lön och får chans att bekanta dig med några av Stockholms ledande hotell och restauranger. Tjänsten passar de som vill arbeta extra vid sidan av studier eller annat arbete.
Din profil
För att trivas som frukostservis är det bra om du är morgonpigg, trivs med människor och är duktig på att skapa en mysig stämning. Du bör ha minst 1 års erfarenhet av servis-jobb och kunna kommunicera begripligt på svenska och engelska. Att kunna kassasystem såsomMICROS, TRIVEC, CASPECO är meriterande, likaså är baristakunskaper.
Körkort och bil är meriterande.Lön efter avtal och erfarenhet.
Varför ska du jobba på RestaurangAssistans?Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?
Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!
Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!
Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.
Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!
Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.
Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider.Mer om ossRestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.
Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

Ansök nu

Hotellstädare till 5-stjärnigt hotell

Hotellstädare
Läs mer Apr 16
Vill du jobba på Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang?Då kan det vara dig som vi söker!
Nu söker vi duktig och erfaren städpersonal som vill bli en del av vårt team och leverera högklassig service till våra kunder inom den 5-stjärniga kategorin.
Om tjänsten
rumsstädning på 5-stjärniga hotell
du kommer att arbeta på ett eller flera hotell i centrala Stockholm
vi erbjuder en anställning för enstaka dagar eller visstidsanställning på deltid under högsäsong med möjlighet till förlängning
tjänsten beräknas tillträdas i mars/april

Vi söker dig som:
har minst 2 års erfarenhet av hotellstäd i Sverige
är flexibel, lojal och inte rädd för att jobba hårt
är positiv, driftig och brinner för att leverera god service till gäster
är noggrann och har ett sinne för detaljer och kvalité
trivs att jobba i ett högt tempo
kan kommunicera obehindrat på svenska eller engelska

Varför ska du jobba på RestaurangAssistans?Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?
Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!
Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!
Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.
Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!
Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.
Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider.Mer om ossRestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.
Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

Ansök nu

Hotellstädare i Stockholm till våren/sommaren

Hotellstädare
Läs mer Apr 16
Har du tidigare erfarenhet av städning på hotell och vill ha hela Stockholmsom arbetsplats?
Vi på RestaurangAssistans söker nu duktig och erfaren extrapersonal inom hotellstäd inför högsäsongen i vår/sommar.
Om tjänsten
städning av hotellrum
du kommer att arbetapå flera olika sorters hotell runt om i Stockholm
du fårmöjlighet att jobba på allt från stora hotellkedjor, boutiquehotell och konferenshotell till 5-stjärniga hotell
vi erbjuder enanställning för enstaka dagar eller visstidsanställning på deltid under högsäsong med möjlighet till förlängning
tjänsten beräknas tillträdasi april/maj

Vi söker dig som:
har minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige
är flexibel
är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb
kan kommunicera på svenska eller engelska
är noggrann och har ett sinne för detaljer
trivs att jobba i ett högt tempo
tycker att det är spännande att få arbeta på flera olika hotell, viktigt då du kommer arbeta ute hos våra olika kunder i Stockholmsområde

Varför ska du jobba på RestaurangAssistans?Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?
Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!
Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!
Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.
Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!
Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.
Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semestersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider.Mer om ossRestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.
Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Varmt välkommen med din ansökan!Vi tar EJ emot ansökningar via telefon eller e-mail!

Ansök nu

Bankettservis - Stockholms innerstad

Servitör/Servitris
Läs mer Apr 12
Om jobbet:Vi bemannar Stockholms finaste och bästa banketter och festvåningar och är nu rekryterar vi för den högsäsong vi nu går in i.Arbetsplatserna är ofta belagda i Stockholms innerstad men vissa förfrågningar kan även dyka upp utanför city. Tjänsten passar dig som vill kombinera med studier eller annat arbete. Vem är du?Vi söker dig som har erfarenhet från servering vid större banketter och festvåningar samt event. Du bär obehindrat 3 tallrikar och klarar ett större avduk i en handvändning. Erfarenhet från fatservering/Silver service är mycket meriterande då flertalet av våra större kunder använder denna serveringsform. Du har ett vårdat yttre, sätter stor vikt vid tidspassning och har en allt igenom professionell framtoning och attityd. Du behärskar svenska och/eller engelska obehindrat i tal och skrift.
Varför ska du jobba på RestaurangAssistans?Att jobba hos oss är framföralltväldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?
Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olikaarbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter!Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!
Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!
Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.
Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!
Utbildning- Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.
Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.
Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

Ansök nu

Hotellstädare till 5-stjärnigt hotell

Hotellstädare
Läs mer Apr 8
Vill du jobba på Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang?Då kan det vara dig som vi söker!
Nu söker vi duktig och erfaren städpersonal som vill bli en del av vårt team och leverera högklassig service till våra kunder inom den 5-stjärniga kategorin.
Om tjänsten
rumsstädning på 5-stjärniga hotell
du kommer att arbeta på ett eller flera hotell i centrala Stockholm
vi erbjuder en anställning för enstaka dagar eller visstidsanställning på deltid under högsäsong med möjlighet till förlängning
tjänsten beräknas tillträdas i mars/april

Vi söker dig som:
har minst 2 års erfarenhet av hotellstäd i Sverige
är flexibel, lojal och inte rädd för att jobba hårt
är positiv, driftig och brinner för att leverera god service till gäster
är noggrann och har ett sinne för detaljer och kvalité
trivs att jobba i ett högt tempo
kan kommunicera obehindrat på svenska eller engelska

Varför ska du jobba på RestaurangAssistans?Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?
Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!
Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!
Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.
Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!
Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.
Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider.Mer om ossRestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.
Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

Ansök nu

Hotellstädare till 5-stjärnigt hotell

Hotellstädare
Läs mer Apr 3
Vill du jobba på Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang?Då kan det vara dig som vi söker!
Nu söker vi duktig och erfaren städpersonal som vill bli en del av vårt team och leverera högklassig service till våra kunder inom den 5-stjärniga kategorin.
Om tjänsten
rumsstädning på 5-stjärniga hotell
du kommer att arbeta på ett eller flera hotell i centrala Stockholm
vi erbjuder en anställning för enstaka dagar eller visstidsanställning på deltid under högsäsong med möjlighet till förlängning
tjänsten beräknas tillträdas i mars/april

Vi söker dig som:
har minst 2 års erfarenhet av hotellstäd i Sverige
är flexibel, lojal och inte rädd för att jobba hårt
är positiv, driftig och brinner för att leverera god service till gäster
är noggrann och har ett sinne för detaljer och kvalité
trivs att jobba i ett högt tempo
kan kommunicera obehindrat på svenska eller engelska

Varför ska du jobba på RestaurangAssistans?Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?
Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!
Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!
Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.
Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!
Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.
Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider.Mer om ossRestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.
Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

Ansök nu