Stockholm: Project & Packaging Manager

Hitta ansökningsinfo om jobbet Project & Packaging Manager i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-05-27 // Varaktighet: Heltid

SALAB - en av de ledande svenska tillverkarna av unika kosmetiska produkter

Vi har vår fina produktionsanläggning i Gamla Badkarsfabriken, strax ovanför Gustavsbergs Hamn, där vi erbjuder våra kunder komplett service in-house. Allt från Idé, koncept, och utveckling till färdig produkt. Vi är ett härligt team på runt 50 personer.

Vi behöver stärka vårt utvecklingsteam med följande position:

Project & Packaging Manager

Projektleda kundprojekt hela vägen från idé genom utvecklingsstadiet till färdig produkt.

Rollen

Vi växer och söker nu en Project & Packaging Manager till vårt R&D Team på ca 7 personer. Teamet jobbar med Private Label för hud-, hår och intimvårdsprodukter till kundspecifika projekt. Du kommer jobba i nära samarbete tillsammans med en produktutvecklings kemist för att utveckla de bästa produkterna på marknaden. I denna roll kommer du få bred insikt i flera delar av R&D processen då det kommer krävas att ha nära kontakt och att samarbeta med samtliga avdelningar inom Salab såsom; inköp, produktion, teknik, lager, ekonomi och QC.

R&D Teamet översätter kundens behov och levererar fullservice produkter med högt marknadsvärde som gynnar både Salab och våra kunder långsiktigt. Som en del av teamet förväntar vi oss att du trivs med att arbeta i en dynamisk miljö, där mycket vikt kommer ligga vid att dela erfarenheter och arbeta lösningsorienterat för att tillsammans säkerställa att Salab kan erbjuda den bästa servicen och produkterna till våra kunder.

Ansvarsområden

Du kommer rapportera till Head of Private Label med huvudansvarsområden så som:

- Att projektleda kundprojekt hela vägen från idé genom utvecklingsstadiet till färdig produkt och uppföljning. Det innefattar tvärfunktionell projektstyrning inom Salab samt mot kund och leverantörer. Detta för att säkerställa att tids- och kostnadsramar efterföljs samt att avvikelser fångas upp så snabbt som möjligt.

- Sourcing av leverantörer och emballage (primärt, sekundärt, transport) inkl. hantering av prover.

- Inköp av emballage och leveransbevakning för kundspecifika projekt i samstämning med inköp/produktionsplanering. Här ingår även att förhandla om priser, ledtider och kvalitet med leverantörer med stöd av Head of Private Label.

- Att agera koordinator mellan kund, leverantör och Salab med fokus på en lösningsorienterad kommunikation för bästa arbetsflöde samt att utveckla en god kundrelation.

- Driva tekniska frågor internt och med våra leverantörer för att säkerställa bästa möjliga funktion och kvalitet för kund och Salabs produktionsprocess.

Dina egenskaper

- Vi lägger stor vikt vid vem du är som person, i din personlighet är du driven, engagerad, kommunikativ och serviceinriktad med professionellt bemötande.

- Erfarenhet av projektledning inom krossfunktionella team är önskvärt.

- Tidigare erfarenhet av produktutveckling, meriterande inom kosmetik.

- Stort intresse av skönhetsbranschen.

- Noggrann och strukturerad samtidigt som du är flexibel och prestigelös. Du känner stort eget ansvar men gillar samtidigt att bolla idéer med kollegor för att tillsammans få fram den bästa lösningen.

- Lösningsorienterad som gillar utmaningar.

- Goda kunskaper i svenska och engelska (både tal och skrift).

- God datorvana, främst inom Officepaketet, meriterande om du har erfarenhet av projektledningsverktyg såsom Jira, Monday, Trello eller liknande system.

Salabs ledord är TILLSAMMANS, tillsammans med vårt fantastiska team och våra kunder är vårt mål att utveckla, producera och tillhandahålla de bästa produkterna på marknaden.

Salab erbjuder

Tillsvidareanställning. Heltid 40h/ v.

Utöver ett otrolig starkt team med kompetenta kollegor du kan lära dig av och utvecklas tillsammans med erbjuder vi även fast lön, friskvårdsbidrag, möjlighet till massage/naprapat på arbetstid, gemensam friskvårdsaktivitet som för närvarande är yoga, roliga aktiviteter som AW, kickoffer, konferenser.

Tjänsten är på plats hos Salab i Gustavsberg.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Affärsutvecklare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Affärsutvecklare.

Affärsutvecklare (Benefit Developer)

Läs mer Apr 17
Benify is a globally recognized HR tech company dedicated to delivering top-notch benefits through its rewards platform. With an internationally diverse team of 500+ Benifyers across 6 countries, we are successfully collaborating with around 1500 customers and meeting the needs of close to two million users worldwide . Our mission is all about empowering individuals, supporting them to realize their full potential while promoting an engaging and sustainable work atmosphere where everyone is included and valued - "Because People Matter" .
We are looking for a Benefit Developer/Affärsutvecklare to join our Core Benefits team.If you're passionate about product development, adept at finding creative solutions, and excel in communication, this role is tailor-made for you!This is a temporary employment until August 2025, with good chances of being extended.
You will contribute to defining and executing the product vision, strategy, and roadmap in alignment with Benify's overarching vision and goals. You will maximize the value of benefit products by driving important business outcomes. You will find innovative ways to increase transactions, enhance client stickiness, and elevate engagement with benefits.
Your team's main mission will be to oversee and develop services and benefits in areas such as wellness and mobility. You will gain knowledge and learn about all our various benefit areas where you will be responsible for specific projects. This is an opportunity to contribute to the development of existing benefit categories while also finding new ways to grow our business, all while communicating and collaborating with many parts of the organization.
As a Benefit Developer you will:
Expand and increase growth within existing benefit areas.
Expand our benefit offering.
Optimize usage within the benefit area and identify revenue opportunities.
Drive and project-lead process improvements to enhance supplier business outcomes.
Collaborate cross-functionally to increase transaction volume, improve stickiness, and elevate engagement with benefits.
Efficiently lead and execute benefit development initiatives, proactively identifying opportunities and addressing challenges in the field with innovative solutions.

Qualifications
Experience in and strong skills in project management and negotiation, with a strong business mindset.
Several years of professional experience in similar roles where you have worked within business development, partnership management, communication, or marketing.
You have a technical interest and enjoy IT solutions. It's advantageous if you have previous experience in specifying requirements for IT departments.
Previous experience in working systematically on projects and good at supporting this, as well as prioritizing.
University degree, likely in economics/business or marketing.
Professional language skills in Swedish and English, written and spoken.

It's an extra if you also have...
Previous experience in specifying requirements for IT and understanding of HTML or other coding.
The role also involves interpreting tax regulations, which is advantageous if you have experience in compliance.
Industry experience from areas we work in.

Who are you? We are looking for someone who is self-driven, results-oriented and possesses a strong sense of initiative in all projects undertaken. You are fundamentally a relationship builder with experience in managing many stakeholders, innovative, and see solutions that benefit everyone involved. You also have a combined interest in technology and business and we highly value your business acumen, ability to juggle multiple projects simultaneously, and excellent communication skills with diverse individuals. Perks of being a Benifyer
Generous wellness allowance or health budget
30 days vacation
Pension
Guaranteed work-life balance with a hybrid work model
Annual conference and a variety of social events and activities at our offices
Workation - possibility to work abroad within EU .

If you want to know more about what it's like to work at Benify, please check out our careers page here.

Practical InformationStart: The search for the perfect fit starts now! Extent: Full-time, 100% temporaryemployment until August 2025, with good chances of being extended.Location: Stockholm
We encourage you to apply by submitting your CV and/or LinkedIn profile using the application form below. Constant application screening implies our search may end before the last application date, so hurry!
We are an equal opportunity employer and are happy to accommodate any reasonable adjustments necessary to help you during the interview process.

Ansök nu

Production Director

Läs mer Mar 20
As a Production Director at Embark you will be a dedicated game maker, executing on the games roadmap and goals.

You’ll be part of a cross-functional game team where you will set and communicate goals, create and improve structure and processes and facilitate the day to day work to ensure team productivity.

You have a passion for removing obstacles, solving problems and making sure things get done!

You know that experimenting is a gamble. But you have a knack for choosing the smartest route, and you know when it’s time to declare success or failure. You make sure to balance meaningful innovation with executing best practices.

Example of responsibilities

- Establish and execute on the product roadmap and goals
- Process: Facilitation of day-to-day, establish and improve way of working
- Ensure team productivity and focus
- Providing transparency on project status and risks to stakeholders
- Publisher communications
- Resource plans and hiring
- Project budget


We would love if you have

- Extensive experience from Producer/Project Manager roles and some of that experience in the games industry
- Extensive experience from agile development methods in a cross-functional team environment, preferably from a variation of settings
- Project management skills including budget, schedule, resource planning and risk management
- Experience from successfully completing and shipping customer-facing products
- Excellent communication skills, verbal and written
- An organised, detail oriented and self-motivated personality
- A pragmatic mindset and ability to motivate individuals and teams
- F2P and/or AAA games knowledge

At Embark we offer competitive salaries, passionate colleagues to share knowledge with and much more, but most of all we invite you to take part of a journey into the unknown, to build creative, surprising and beautiful experiences together.

We welcome game makers of all sex, class, colour, age, gender identity, education, religion, opinion, culture, nation of origin, language, sexual orientation, shape, size, and ability.

Did we leave anyone out? Well, we welcome you, too! We think that the gaming industry is made better when everyone has a seat at the table. Be yourself at Embark and make games while doing so. Please apply with confidence. We can’t wait to hear from you (in English)!

If this role doesn't quite match what you're looking for, feel free to apply to us via our " Open Application. (https://www.embark-studios.com/jobs/278181-game-maker-open-application)"

Ansök nu

Affärsutvecklare

Läs mer Jan 29
Nu är det dags för Nordic Groups att ta ett större grepp om svenska marknaden och söker därför dig, som företagets nya affärsutvecklare, och vill fortsätta utvecklas med Nordic Group och deras kunder i Sverige, Danmark och Norge. Är du personen som trivs och drivs i kontakten med kunder, har lätt för att skapa nya affärer och ha hela Norden som din arbetsplats? Här erbjuds du en varierande roll med stora möjligheter att utvecklas samt att resa.

Företaget
Nordic Export Groups Oy (Nordic Groups) erbjuder internationaliseringstjänster samt experthjälp vid försäljning och marknadsföring åt små och medelstora företag inom olika affärsområden och branscher inom teknologisektorn i Norden, framförallt i Sverige, Danmark och Norge.
Nordic Groups hjälper finska företag främst med att etablera sig i Sverige, Danmark och Norge. Tyngdpunkten i deras uppdrag ligger på direkta försäljning- och marknadsföringsåtgärder genom att "öppna nya dörrar" för deras uppdragsgivare. Bland företagens större kunder kan nämnas Volvo, ABB, Alfa-Laval, Atlas Copco, Sandvik, SSAB, Boliden, SCA samt byggföretag som Skanska, PEAB och NCC i Sverige. Nordic Groups har också goda kontakter till den svenska massa- och pappersindustrin och till Metso Outotec och Valmets enheter i Sverige. De får många förfrågningar även i nya branscher inom digitalisering, elektrifiering, clean-tech, och inom marina sektorn.

Tjänsten
Syftet med tjänsten är att hjälpa företag att internationaliseras och starta export eller att utveckla redan existerande export.
Typiska arbetsuppgifter och resultat: Nordic Export Group har utfört uppdrag för ett flertal finska företag genom att göra marknads- och konkurrentanalyser, hitta olika typer av samarbetspartner ( t.ex. agenter, distributörer och övrig personal) och bygga upp distributionskanaler för deras produkter. Dessutom skapar Nordic Groups kundrelationer och fått till stånd affärer för många av de företag som de har som klienter.

Arbetsuppgifter
Som affärsutvecklare arbetar du både med att hjälpa befintliga uppdragsgivare att öka sin försäljning samt att hitta och starta upp nya affärer mot nya kunder i hela Norden. Detta gör du genom att göra marknads- och konkurrentanalyser, hitta olika typer av samarbetspartner (t.ex. agenter, distributörer och övrig personal) och bygga upp distributionskanaler för deras produkter. Du ska skapa kundrelationer och få till affärer för företag som Nordic Groups representerar. Du blir kundansvarig för företagen du blir tilldelad och eftersom du arbetar mot hela Norden, så kräver den hel del resande. Vidare i rollen närvarar du på mässor och följer med återförsäljarna på sambesök till kunderna du skapat. Du äger hela säljprocessen från lead/inkommande lead till avslut.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
. Minst 5 års erfarenhet av tekniska försäljning av produkter inom B2B
. Flytande i svenska och engelska i tal och skrift
. Stort tekniskt intresse
. Meriterande med kunskaper i tyska
. Meriterande med försäljning sedan tidigare inom: metallindustri, kemiindustri, processindustri, gruvindustrin, byggnadsindustri, automation, el- eller energiindustri.

Vi tror att du som söker har en förmåga att tänka och resonera strategiskt samt har en god förståelse för affärens långsiktiga betydelse och dess möjliga utfall. Vidare har du förmågan att se helheten ur olika affärsmässiga perspektiv och är mån om att arbeta på projekt tills resultat uppnås. Ditt intresse för andra människor gör att du bygger dina relationer på ett genomtänkt sätt, är en god lyssnare och anstränger dig för att leverera lösningar. Vidare är du van vid att strukturera ditt eget arbete och har förmågan att ta egna beslut, även utan allt underlag, för att komma vidare.
Vi söker även personer med lång erfarenhet i seniora befattningar där kunskap om marknaden och tekniken har spelat en betydande roll.

Vi arbetar med löpande urval så du är varmt välkommen med din ansökan snarast till joakim.gyllenbogel@nordicgroups.net
Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Joakim Gyllenbögel på mail som ovan eller på +358 40 560 3914.

Nyckelord Senior Affärsutvecklare, Export sales, Export, Export Development,
Export Experience, international sales person

Branschkategori Konsulter
Bransch Företagsutveckling / Strategi
Alternativ Industri / Tillverkning/Bygg / Process / Gruvindustrin
branschkategori
Alternativ bransch Gummi-, plast- och mineralprodukter

Ansök nu

Interim Head of Business Development

Läs mer Jan 16
We are looking for an interim Head of Business Development (12 month contract), leading our strategic development as well as pricing and commercial initiatives spanning the entire organisation. Reporting to the Chief Operating Officer, you will be part of the operational leadership team and heading up a team of four. You have a strong focus on driving large strategic programmes, ensuring we deliver on our growth agenda as well as driving our goal setting framework (OKR) and track outcomes.

What you will do

- Lead the commercial team that is responsible for driving the delivery of commercial projects across the organisation.

- Ensure we have sound business and commercial frameworks for initiatives and understand impact on our growth agenda.

- Personally lead change programmes involving the majority of organisation with impact on several customer groups as well as Hemnet’s PnL.

- Be an active part of the Extended Leadership Team as well as the Operational Leadership Team.

- Work with senior management on Board and Investor presentations.

Who we are looking for

In order to be successful in this role we believe that you have 8+ years of experience from management consulting and/or similar business development roles within organisations. You have experience from B2C products and understand digital native organisations and product offerings. You have achieved results by being a fast learner with an ability to zoom into details at the same time as you understand and can drive strategy. You have proven experience from driving change in organisations where you had to influence beyond your direct area of responsibility, and you have strong social skills.

- Background from management consulting with ca 8 years experience from driving projects/programmes.

- Track record of achieving change.

- Worked in B2C or B2B2C environments.

- Worked with Digital products/organisations.

- Proven leadership skills.

- You are positive and people orientated with an ability to fit into a social and informal organisation.

About Hemnet

Join us on our mission to make more people find a place to call home! At Hemnet, we believe that our most important task is to make everyone’s journey to find a new home as smooth, easy and efficient as possible.

Because we want the sellers to be able to reach every buyer, and the buyers to have access to all available homes for sale. In short, we believe in an open housing market that benefits everybody.

As the number one housing platform in Sweden, we have tens of millions visits every month. But we’re not only the biggest platform in the country. We’re also the most well known, as well as the first choice, for the majority of Swedes who want to sell their homes. Not only that, but we’re actually one of the most popular housing platforms in the entire world, by population.

At the current size of 155 people, we work in small agile teams, with lots of self-leadership. We’re constantly growing and evolving, creating products and trying out new exciting things and ideas, on our journey to create the best real estate platform in the world. Our brand new office is located in the central parts of Stockholm.

Wanna come along for the ride?

Ansök nu

Säljare/affärsutvecklare för sponsorskap inom event-utbildningsnäringen

Läs mer Apr 2
Är du effektiv, driven och har dokumenterad erfarenhet och framgång att sälja innehåll och eller sponsrings- eller utställningspaket företrädesvis inom konferens- och eventmarknaden?
I sådant fall har du nu möjligheten att jobba på ett av marknadens ledande utbildnings och event b2b företag! Våra mässor, konferenser och kurser vänder sig bland andra till beslutsfattare inom finansbranschen, energimarknaden, teknologi och fordonsindustrin.
I rollen kommer du utveckla och fördjupa affärer med nya och existerande kunder inom våra affärsområden, vilket innebär variation och dynamik! Är du genuint nyfiken och engagerad kommer du att trivas.
För att lyckas väl i rollen tror vi att du har:
-2-3 års erfarenhet av att sälja sponsorskap inom event /utbildningsnäringen
- Har dokumenterad framgång att sälja b2b, främst med telefonen som verktyg och/eller fysiskt
-Att du är en mycket god kommunikatör som talar samt skriver flytande svenska och engelska
-Att du har förmåga att motivera dig själv i såväl framgång som motgång vilket är viktigt när du bearbetar nya kunder. Men minst lika viktigt är att du vet hur man vårdar, värnar och utvecklar befintliga affärsrelationer
-Att du med lätthet förstår värdekedjor, innehåll och vad som är relevant för varje unikt segment eller affärsområde
-Att du är professionell, konsultativ i ditt tillvägagångssätt, nyfiken och lyhörd för att identifiera behov och affärsnytta
-Att du är bekväm och har erfarenhet av att finna lösningar och skapa professionella konkreta affärsunderlag
-Att du är noggrann och strukturerad och är van att jobba mot deadlines och tydliga prestationsmål
-Att även om du jobbar med egna mål och kunder att du är en lagspelare och är bekväm med att vara en del av ett större team.
I rollen kommer du rapportera till säljchefen och vara en del av säljteamet.
Om oss:
Insight Events Sweden har sitt kontor centralt i Stockholm vid Fridhemsplan.
Självklart har vi förutom 37,5 h arbetsvecka också tjänstepension, friskvårdsbidrag osv. Vi erbjuder också flexibilitet i form av att jobba hemifrån.
Hos oss arbetar bland annat projektledare, säljare, projektkoordinatorer, marknadsförare tillsammans mot samma mål. Att skapa, organisera och skapa de bästa mässorna, konferenserna och kurserna för våra kunder.
Insight Events Sweden AB (tidigare Informa IBC Sweden) startade sin verksamhet 1994 och genomför årligen ett femtiotal aktuella mässor, konferenser, kurser och utbildningar på den svenska marknaden. Våra tusentals deltagare är beslutsfattare från både privata näringslivet och offentlig sektor. Genom våra produkter och tjänster erbjuder vi våra kunder nya insikter och kunskap kombinerat med forum för ömsesidigt utbyte och nätverkande

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från WeStaff Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från WeStaff Sweden AB .

Plattsättare till kund i Södra Stockholm

Plattsättare
Läs mer Apr 16
WeStaff Sweden stärker upp vår kunds verksamhet! Vi söker nu nästa medarbetare för en direktrekrytering till Värmdö Villaservice.
Värmdö Villaservice har lång erfarenhet av renoveringar, byggnationer, service, underhåll, reparationer och erbjuder helhetslösningar till villaägare och företag i Stockholm. Med kvalitet och trygghet vill kunden skapa långsiktiga relationer med sina uppdragsgivare och medarbetare.
Är du en plattsättare som vill utvecklas i din yrkesroll? Ja, då är det här tjänsten för dig! I rollen som plattsättare är du en av de som arbetar närmast kunden. Du kommer att ingå i ett team med kompetenta och engagerade kollegor, där du erbjuds ett omväxlande och intressant arbete. Som plattsättare på Värmdö Villaservice kommer du, tillsammans med ditt team, utföra olika projekt såsom exempelvis badrumsrenoveringar, reparationer och underhåll hos privatpersoner, företag och BRF:er i hela Stockholm.
Din bakgrund:
Du bör inneha ett formellt yrkesbevis som bekräftar kompetens inom plattsättning. Erfarenhet av att arbeta med olika typer av plattor och material, samt förmågan att förstå och tolka ritningar, är avgörande för att säkerställa kvalitet och skapa ett framgångsrikt samarbete.
Det krävs att du har:
-Yrkesbevis, plattsättare.
-B-körkort.
-Goda kunskaper i svenska – tal och skrift.
Du är med fördel:
-Ansvarstagande, noggrann och har lätt för att ta instruktioner.
-Servicetänkande och kommunikativ.
-Pålitlig och seriös i din yrkesroll samt behärskar och förstår vikten av att arbeta i andras hemmiljöer.
Värmdö Villaservice erbjuder:
-Bra lön och villkor.
-6 månaders provanställning.
-Friskvård.
-Arbetstider: måndag-fredag, dagtid.
WeStaff Sweden är ett växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige. Vi är hjälper företag att växa & människor att utvecklas i sina yrkeskarriärer.
Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. Vi är ett kunskapsdrivet team som har över 30 års erfarenhet från branschen.
Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och med ett personligt engagemang så gör vi skillnad på arbetsmarknaden i Sverige.

Ansök nu

Junior snickare

Träarbetare/Snickare
Läs mer Apr 16
WeStaff Sweden söker nu en junior snickare för en direktrekrytering till vår kund i södra Stockholm.
Är du en junior snickare som är i början av din yrkeskarriär? Ja, då är det härtjänsten för dig!I rollen som junior snickare är du en av de som arbetar närmast kunden. Du kommer att ingå i ett team med kompetenta och engagerade kollegor, där du erbjuds ett omväxlande och intressant arbete. Som junior snickare kommer du,tillsammans med ditt team, utföra olika projekt såsom exempelvis renoveringar, reparationer, underhåll, service med mera. Flertalet av projekten är hemma hos privatpersoner men det förekommer även andra platser som hos företag, BRF:er med mera.
Det krävs att du har:
-Utbildning inom bygg och anläggning eller likvärdig erfarenhet.
-B-körkort.
-Goda kunskaper i svenska – tal och skrift.
-God datorvana.
Du är med fördel:
-Ansvarstagande, noggrann och har lätt för att ta instruktioner.
-Servicetänkande och kommunikativ.
-Pålitlig och seriös i din yrkesroll samt behärskar och förstår vikten av att arbeta i andras hemmiljöer.
Värmdö Villaservice erbjuder:
-Bra lön och villkor.
-6 månaders provanställning.
-Friskvård.
-Arbetstider: måndag-fredag dagtid.
WeStaff Sweden är ett växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige. Vi är hjälper företag att växa & människor att utvecklas i sina yrkeskarriärer.
Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. Vi är ett kunskapsdrivet team som har över 30 års erfarenhet från branschen.
Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och med ett personligt engagemang så gör vi skillnad på arbetsmarknaden i Sverige.

Ansök nu

Snickare till Stockholm

Träarbetare/Snickare
Läs mer Apr 12
WeStaff Sweden stärker upp vår kunds verksamhet! Vi söker nu nästa medarbetare för en direktrekrytering till Värmdö Villaservice.
Värmdö Villaservice har långerfarenhet av renoveringar, byggnationer, service, underhåll, reparationer ocherbjuder helhetslösningar till villaägare och företag i Stockholm. Med kvalitet och trygghet vill kunden skapa långsiktiga relationer med sina uppdragsgivare och medarbetare.
Är du en junior snickare som vill utvecklas i din yrkesroll? Ja, då är det härtjänsten för dig!I rollen som snickare är du en av de som arbetar närmast kunden. Du kommer att ingå i ett team med kompetenta och engagerade kollegor, där du erbjuds ett omväxlande och intressant arbete. Som snickare på Värmdö Villaservice kommer du, tillsammans med ditt team, utföra olika projekt såsom exempelvis renoveringar, reparationer, underhåll, service med mera.Flertalet av projekten är hemma hos privatpersoner men det förekommer även andra platser som hos företag, BRF:er med mera.
Det krävs att du har:
-Utbildning inom bygg och anläggning eller likvärdig erfarenhet.
-B-körkort.
-Goda kunskaper i svenska – tal och skrift.
-God datorvana.
Du är med fördel:
-Ansvarstagande, noggrann och har lätt för att ta instruktioner.
-Servicetänkande och kommunikativ.
-Pålitlig och seriös i din yrkesroll samt behärskar och förstår vikten av att arbeta i andras hemmiljöer.
Värmdö Villaservice erbjuder:
-Bra lön och villkor.
-6 månaders provanställning.
-Friskvård.
-Arbetstider: måndag-fredag dagtid.
WeStaff Sweden är ett växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige. Vi är hjälper företag att växa & människor att utvecklas i sina yrkeskarriärer.
Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. Vi är ett kunskapsdrivet team som har över 30 års erfarenhet från branschen.
Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och med ett personligt engagemang så gör vi skillnad på arbetsmarknaden i Sverige.

Ansök nu

Intresseanmälan - lagerarbetare till Rosersberg

Lagerarbetare
Läs mer Apr 10
Är du på jakt efter en ny tjänst inom lager och logistik? Då har du hittat rätt!
Just nu söker vi lagerarbetare för kommande uppdrag i Rosersberg. Arbetsuppgifterna består bland annat av att ta emot/registrera leveranser, plockning samt truckkörning (motviktstruck och ledstaplare). Eftersom du kommer att arbeta aktivt är det viktigt att du har en god fysik. Du är en person som håller ordning, arbetar strukturerat och är flexibel.
Krav
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du är vidare en driven person och ser möjligheten att arbeta på ett expansivt företag som kan erbjuda dig utvecklingsmöjligheter.
För att lyckas i rollen krävs vidare:
Truckkort A+B.
God datorvana.
Goda kunskaper i svenska - tal och skrift.

WeStaff Sweden är ett växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige. Vi är ett auktoriserat bemanning & rekryteringsföretag som hjälper företag att växa & människor att utvecklas i sina yrkeskarriärer.
Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. Vi är ett kunskapsdrivet team som har över 30 års erfarenhet från branschen.
Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och med ett personligt engagemang så gör vi skillnad på arbetsmarknaden i Sverige.

Ansök nu

Montörer till Stockholm

Elektronikmontör
Läs mer Mar 27
Är du på jakt efter en ny tjänst och är tekniskt intresserad? Då har du hittat rätt!
Just nu söker vi montörer till olika uppdrag i Stockholm.I arbetet ingår montering av tekniska produkter, mätning, kalibrering, testning med mera.Tidigare erfarenhetav tekniskt arbete, monteringsarbete samt erfarenhet avhandverktyg för montering av produkter är krav. Det är meriterande om du harutbildning inom teknik.
Uppdragen är på heltid med omgående start, dagtid mån-fre.

Vem är du?
Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och teknikintresserad.Att ta eget ansvar för att planera ditt arbete är inte några problem för dig. Du gillar att arbeta med förbättringar och kommer ofta med nya idéer.

WeStaff Sweden är ett växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige. Vi är ett auktoriserat bemanning & rekryteringsföretag som hjälper företag att växa & människor att utvecklas i sina yrkeskarriärer.
Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. Vi är ett kunskapsdrivet team som har över 30 års erfarenhet från branschen.
Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och med ett personligt engagemang så gör vi skillnad på arbetsmarknaden i Sverige.

Ansök nu

Intresseanmälan - montörer till Stockholm

Elektronikmontör
Läs mer Mar 22
Är du på jakt efter en ny tjänst och är tekniskt intresserad? Då har du hittat rätt!

Just nu söker vi montörer för kommande uppdrag i Stockholm. I arbetet ingår montering av tekniska produkter, mätning, kalibrering, testning med mera. Tidigare erfarenhet av tekniskt arbete, monteringsarbete samt erfarenhet av handverktyg för montering av produkter är krav. Det är meriterande om du har utbildning inom teknik.

Uppdragen är på heltid med omgående start, dagtid mån-fre.

Vem är du?

Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och teknikintresserad. Att ta eget ansvar för att planera ditt arbete är inte några problem för dig. Du gillar att arbeta med förbättringar och kommer ofta med nya idéer.

WeStaff Sweden är ett växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige. Vi är ett auktoriserat bemanning & rekryteringsföretag som hjälper företag att växa & människor att utvecklas i sina yrkeskarriärer.

Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. Vi är ett kunskapsdrivet team som har över 30 års erfarenhet från branschen.

Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och med ett personligt engagemang så gör vi skillnad på arbetsmarknaden i Sverige.

Ansök nu