Stockholm: Hemelektronikföretaget POWER söker kundservicemedarbetare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Hemelektronikföretaget POWER söker kundservicemedarbetare i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-05-21 // Varaktighet: Heltid

Nu söker vi på uppdrag av POWER söker vi ännu en driven serviceälskande person till deras kundservice på Kungsholmen i Stockholm. Att du har ett stort intresse för hemelektronik tror vi är en bra början för att vara med en spännande tillväxtresa!

I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med att ta hand om första kontakten med våra kunder. Då vi är ett litet team där alla hjälps åt kommer du även hantera kundsamtal via telefon, chatt och mail från våra kunder vars frågor rör sig om alltifrån leveransbesked, ärendehantering, produkt- och servicefrågor till försäljningsaktiviteter.

I och med att det är ett mindre bolag i tillväxt tror vi på att ge våra medarbetare en bred roll med flera olika ansvarsområden, vi tror att det både är stimulerande och kul för dig som anställd att växa och arbeta mer flera olika områden och kunna supporta med det som behövs för både företaget och våra kunder.

Du är junior, ung, driven och brinner för chansen att vara med på en resa i ett tillväxtbolag. Vi söker dig som älskar att ge allt för kunder och har en stark vilja att ge service av världsklass. Du behöver också ha stor datavana och vara flink i fingrarna. Har du ett intresse och fallenhet för teknik, då speciellt hemelektronik, är det helt klart en fördel.

I och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker, sätta dig in i rutiner och system och förstå både kunder och finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt. Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Då arbetet stundtals kan präglas av många parallella uppgifter så är det en fördel om du är stabil, lugn och trygg och har en bra struktur och förmåga att prioritera.


Vi vill ge dig

En bra chans att delta i en bolagsresa där bolaget ska gå från en litet snabbväxande bolag till en stor aktör på svenska marknaden.

Stor möjlighet att lära dig om e-handel och försäljning i ett stort internationellt bolag

Varierande arbetsuppgifter och stor möjlighet att påverka lösningar och utveckla system och metodik så att vi höjer kundupplevelsen ytterligare.

Nya fina kontorslokaler centralt i Stockholm på Kungsholmen.

Stora möjligheter att växa och göra framtida karriär internt inom Norden eller Sverige

Konkurrenskraftig ersättning

Om bolaget

Nordiskt bolag inom hemelektronikbranschen. Bolaget har för närvarande över 300 varuhus och 3000 medarbetare i Norden. Med hjälp av innovativa e-handelslösningar, framträdande omnikanalshandel och ett starkt kunderbjudande med riktigt låga priser har bolaget lyckats växa kraftigt i Norden.

Rekryteringen sköts av Cronwik som funnits sedan 2014 och är specialiserade på kundservice och där alla anställda har lång erfarenhet av rekrytering och ledning av kundservice. För mer info om cronwik läs mer på cronwik.se . Denna tjänst är en direktrekrytering där du blir anställd av power.

kundtjänst kundservice customer sucsess customer service kunder elektronik

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Customer Care Agent

Läs mer Mar 19
Are you passionate about providing exceptional customer service? Join our vibrant team at Simployer as a Customer Care Agent (CCA), where you'll have the opportunity to work both remotely and from our office in Stockholm. As a CCA, you'll be at the forefront of our commitment to delivering outstanding customer experiences.

Key Responsibilities:

- Engage with customers via phone, email, and chat, delivering timely and professional assistance.
- Offer comprehensive support, including troubleshooting technical issues and providing product insights.
- Handle customer inquiries related to invoices and subscriptions with efficiency and accuracy.
- Maintain meticulous records of customer interactions using our CRM system.
- Collaborate closely with internal teams to address customer needs and resolve issues effectively.
- Proactively identify areas for process improvement and contribute ideas to enhance our service delivery.
- Strive to exceed customer satisfaction targets and uphold service level agreements.

Simployer consultants forge strong client relationships, aiding them in overcoming challenges big and small. We seek individuals who relish in finding solutions and aiding customers in harnessing the full potential of our products. Our consultants are both service-minded and goal-oriented, and we are committed to fostering their personal growth and empowerment within the company.

Our diverse company culture unites colleagues from various backgrounds and locations, creating a collaborative environment. Your teammates are based in both Norway and Sweden, and we operate in a hybrid manner – combining remote and office work.

Message from the hiring manager:

Hello! I'm Tobias Carneteg, your future manager. Working with our customers necessitates a pragmatic, solution-oriented approach centered around customer satisfaction. Individual responsibility is our foundation for maintaining high engagement levels at work. The Simployer culture is a source of pride, and joining us means becoming an integral part of it.

- Previous experience in a customer facing role
- Fluent in Swedish and English, with excellent written and verbal communication skills.
- Strong problem-solving abilities and a proactive mindset when tackling challenges.
- Display empathy and patience in addressing customer concerns and inquiries.
- Proficient in using CRM software and other relevant tools to manage customer interactions.
- Exceptional organizational skills, with the ability to multitask and prioritize effectively.

We're seeking an individual who is naturally curious and thirsty for knowledge, continuously seeking opportunities to learn and grow in your role. Your ability to build meaningful connections with customers, partners, and colleagues, will foster collaboration and drive collective success.

What we offer:

At Simployer, our employees are our greatest asset. Our inclusive culture is founded on trust, respect, autonomy, and a shared purpose. We value work-life balance and provide avenues for professional and personal growth. Your contributions will be acknowledged and valued. If this resonates with you, we'd love to learn about your strengths, aspirations, and what brings you joy at work.

Interested? Submit your application in English. Selection is ongoing.

For further details, contact Tobias Carneteg, Customer Care Manager, at +46 730 28 00 26.

Simployer is a “people first” company. We offer a unique combination of high-value and people-centric products, services and expertise. Our simplifying solutions are the preferred choice of more than 15,000 customers and 1,2 million users in Northern Europe. For almost four decades, we have helped our customers unleash the full potential in people, the core asset of any company. Managers who want to lead better – by inspiring, engaging and developing their employees – choose our solutions. We are on an exciting journey where we will continue to grow our company into new markets in Northern Europe. In Simployer we have a culture where it is possible to grow, and to have a direct impact on the business through empowerment and flat structure. You will work with colleagues who are passionate about their work and we can promise you that we have a lot of fun at work. To succeed in the market, reach our growth goals and continue to fulfil our vision, we need top talent who shares our conviction that people make businesses grow. Are you our next Simployee?

Ansök nu

Kundservice

Läs mer Mar 27
Hej och varmt välkommen till vår karriärsida!
Verbal är ett personligt och växande bolag vars vision är att vara den goda mobiloperatören. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät som funnits sedan 2007 och vuxit vår kundbas kraftigt senaste åren.
Vi erbjuder marknadens bästa service till oslagbara priser samtidigt som vi tar ansvar för människa och natur. Tillsammans med våra kunder formar vi framtidens mobiloperatör som inte bara är prisvärd, trygg och enkel, utan också inspirerande och hållbar.Nu letar vi efter enKundservicemedarbetaresom vill hänga med på vår fortsatta tillväxtresa!
Om rollen
Som Kundservicemedarbetare kommer du ge både privat- och företagskunderbästa möjligarådgivning och support via telefon, chatt och mail. Kundnöjdhet står alltidi fokus hos ossoch i rollen kommer du jobba självständigt men samtidigtvara en del av ett tight team där viständigt jobbar för att förbättra vårt arbetssätt.
I och med att vi är ien tillväxtfas kommer nya tankar och idéer kring hur vi kan förbättras alltid att uppmuntras. Du kommer ha stora möjligheter att påverka både ditt och teamets arbete framöver.
Vi söker dig som är...
Serviceinriktad - Du är lösningsorienterad och brinner för att leverera service i världsklass!
Kommunikativ - Förutom att du är duktig på att kommunicera med dina kollegor är du även vass i skriftlig kommunikation.
Orädd - Du vågar ta egna initiativ, testa dig fram och våga misslyckas på vägen, oroa dig inte vi kommer att hjälpa dig upp igen!
Flexibel - Du kan hantera många bollar i luften och trivs i en arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Du är ansvarsfull för det egna arbetet likväl för att hjälpa kollegor i deras arbete.
Empatisk - Har du lätt för att sätta dig in i olika personers situationer och känslor, så kommer du förmodligen passa som handen i handsken!
Motiveras - Av att arbeta mot högt satta mål.
Utåtriktad – Är positiv, glad, social och gillar att prata med olika typer av människor
Har du tidigare erfarenhet av Telekom-branschen och ett intresse av produkterna anser vi det vara en stor fördel.
Kvalifikationer som kommer hjälpa dig att lyckas i denna roll
Ett års erfarenhet av kundservice roll
Erfarenhet från försäljning i någon form
Skriver och talar flytande på svenska
Datorvana

Vårt erbjudande
Fast lön samt möjlighet till provision
Friskvårdsbidrag
Hybridarbete
Vi är ett certifierat Great Place To Work
Onboarding och utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas

Vi på Verbal är stolta över att kunna erbjuda en kultur som präglas av samarbete och gemenskap där vi värdesätter våra anställdas personliga utveckling. Vårt mål är att du ska lyckas i din roll och nå dina långsiktiga mål tillsammans med oss. På resan dit ska vi såklart också ha roligt tillsammans!
Låter Verbal som en arbetsplats för dig? I så fall är du varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Customer Care Agent till Securitas!

Läs mer Mar 28
Nytt
Nu har du möjlighet att söka rollen som Customer Care Agent hos Securitas och bli en del av Sveriges ledande säkerhetsföretag! Som en administrativ stöttepelare inom supporten spelar du en nyckelroll i att tillhandahålla enastående service. Brinner du för att överträffa kundens förväntningar och är medveten om vikten av säkerhet? Då kan det vara dig vi söker!
OM SECURITAS "I nästan 90 år har Securitas ökat tryggheten i en ständigt föränderlig värld. Med 10 000 medarbetare skyddar vi dagligen det som betyder mest för våra 100 000 kunder i hela Sverige. Tillsammans med våra kunder arbetar vi för att utveckla säkerhetslösningar. Med avancerad teknik och personell bevakning som grund strävar vi efter att uppfylla våra kunders behov av trygghet. Securitas finns nu i 46 länder och är en av Sveriges största arbetsgivare, med möjligheter till utveckling och variation. Hos oss tar du hand om människors säkerhet - och Securitas tar hand om dig."
OM TJÄNSTEN
I rollen som Customer Care Agent, kommer du ingå i ett team som är tredje linjens support. Du kommer att arbeta tätt medkunder och kollegorna runt om i landet.Tjänsten passar dig som drivs av att arbeta i team och som vill ge ditt allra yttersta varje arbetsdag.Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer främst vara kundsupport via mail. Telefonkontakt förkommer sekundärt. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med avtalsfrågor, innefattande prisjusteringar,registrering ochändringar av befintliga avtal. Du kommer atthandlägga fakturor (debet/kredit) samt övriga administrativa arbetsuppgifter med fokus på att alltid ge bästa tänkbara service till kunden. För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas.
VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person samt säkerhetsmedveten. Du brinner för att ge service på en hög nivå och har ett professionellt bemötande gentemot kund. Vi ser även att du är noggrann, pålitlig och ansvarstagande i det dagliga arbetet och i din egen kompetensutveckling.Kontakterna sker på svenska och engelska och därför är det viktigt att du uttrycker dig väl i tal och skrift på båda språken. Vi ser också att du är en företagsam person med en mycket god administrativ förmåga och systemförståelse. Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter och servicebemötande via telefon, vana av att arbeta i flera system samtidigt samt en utbildningsbakgrund inom ekonomi, administration eller liknande är meriterande. Störst vikt kommer vi att lägga vid din personliga lämplighet för tjänsten.VI SÖKER DIG SOM:
Har en gymnasial utbildning, övrig utbildning är meriterande
Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Har några års arbetslivserfarenhet
Har en hög säkerhetsmedvetenhet

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid. Inledande provanställning hos Workz som eventuellt övergår till tillsvidare anställning direkt hos SecuritasLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Stockholm, Kungsholmen Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
ANSÖKAN
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Även Securitas arbetar med urvalstester.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

SEB Kort söker kundservicemedarbetare - Vill du arbeta med norska kunder?

Läs mer Mar 26
Brinner du för att nå resultat, är duktig på att hantera press och samtidigt värderar stabilitet? Då kanske du är vår nästa servicestjärna eftersom vi nu letar efter fler härliga kollegor till kundserviceteamet på SEB Kort! Här jobbar medarbetare som brinner för att ge service i världsklass och som älskar att hjälpa SEB:s kunder runt om Skandinavien! Du välkomnas till SEB:s huvudkontor i Arenastaden Solna, där du möts av känd konst hängandes längst väggarna och en alldeles egen barista som står redo med morgonkaffet!

OM SEB

Since our start 160 years ago, SEB has been guided by a strong belief that entrepreneurial thinkers combined with innovative companies are needed to create a better world. We are here to enable them to achieve their ambitions and succeed in both good and difficult times. We are the business engine of the bank, providing the financial expertise our organizational and private customers rely on. We do so with focus on our customers' needs, commitment to quality and trust, and an entrepreneurial mindset to continually improve our services.

Read more: https://sebgroup.com/

OM TJÄNSTEN

SEB Kort finns representerade i alla nordiska länder. De arbetar med en mängd olika varumärken såsom deras egna; SEB, Eurocard och Diners club samt en mängd olika co-brand partners. Deras kortkunder finns i båda segmenten privat och företag. Via SEBs olika kanaler; telefon, mail, och Facebook, har de över en miljon kundinteraktioner varje år.

I vart och ett av dessa kundmöten är det möjligt att göra skillnad. Av den anledningen är SEBs allra viktigaste mål att leverera service i världsklass. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du bli en del av ett fantastiskt team som hanterar SEB Korts produkter och tjänster.

Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara kundsupport via mail och telefon som främst inkommer från vårt grannland Norge. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med frågor som rör bland annat fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter, räntor samt guida dem i SEBs olika digitala kanaler med målet att alltid ge bästa tänkbara service till kunden.

VEM ÄR DU?
För att lyckas i den här rollen krävs ett stort serviceengagemang med en drivkraft av att nå mål och resultat. Du brinner för att ge service på en hög nivå och har ett professionellt bemötande gentemot kund. Vi ser även att du tycker om att samarbeta med andra eftersom arbetet innebär mycket personlig kontakt med såväl kunder som kollegor.

SEB arbetar med en stor bredd av produkter inom en föränderlig bransch och vi ser därför gärna att du trivs med att ständigt lära dig nya saker och att driva din egen kompetensutveckling.

Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara kundsupport via mail och telefon som främst inkommer från vårt grannland Norge. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med frågor som rör bland annat fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter, räntor samt guida dem i SEBs olika digitala kanaler med målet att alltid ge bästa tänkbara service till kunden.

Vidare ser vi gärna att du har:

- En gymnasial utbildning

- Några års arbetslivserfarenhet

- Erfarenhet av kundservice eller annan service/säljroll

- Talar och skriva obehindrat på svenska och engelska.

- Har erfarenhet att jobba mot norska kunder och/eller är öppen för att jobba mot den norska marknaden

PRAKTISK INFORMATION

Arbetsgivare: Workz
Uppdragsgivare: SEB Kort
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Stjärntorget 4, Solna
Arbetstider: Kontorstider

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sida fullt ut i din utveckling.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!

ANSÖKAN

Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mejl direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Manager Customer Service Operations

Läs mer Mar 26
Benify är ett svenskt HR-techbolag som hjälper företag globalt att bli bättre arbetsgivare genom att attrahera, belöna och stärka relationen med sina anställda. Med över 500 Benifyers i 6 olika länder, driver vi framgång med vår marknadsledande förmånsplattform för över 1600 kunder och 2M användare runt om i världen????Vi främjar en hållbar företagskultur där medarbetarna känner sig engagerade och inkluderade "Because people matter" ????

Om rollen:
I rollen som Manager Customer Service Operations kommer du leda och coacha Benifys Customer Service Operations team bestående av 12-14 personer. Du kommer ha fullt personalansvar för dessa medarbetare och ansvara för personalplanering, utveckling av team och individer, rekrytering, prestation och samarbeta med andra team på Benify.

Teamet har hög närvaro på vårt kontor vid Hötorget i Stockholm och därför söker vi en person som vill och kan spendera sin arbetstid på kontoret heltid.

Rollen innebär även:

- Målsättning och måluppföljning av korta och långsiktiga mål.

- Med fokus på kvalitet, effektivitet och skalbarhet arbeta med datadriven analys och digitalisering.

- Utveckla och motivera medarbetarna i teamet.

- Samarbeta med andra team och stakeholders inom Benify.

- Säkerställa att resursplanering och prestation är i linje med mål och förväntningar.

- Vara en role model och leda med hjälp av Benifys core values och ledarskaps-DNA.

- Stötta teamet vid komplexa ärenden.

Du kommer att rapportera du till Head of Operations.


Vem är du?
Vi söker dig som är en ledare med hög empatisk förmåga samtidigt som du är tydlig i dina förväntningar och kravbild. Du är bra på att kommunicera, är resultatorienterad, är bra på att bygga förtroende och brinner för att utveckla dina medarbetare.

För att lyckas i den här rollen ser vi att du antingen har jobbat i en ledarroll för ett kundservice-team med högt inflöde av ärenden där du kan ta med dig den erfarenheten till oss på Benify eller så kanske du redan jobbar på Benify och med den kunskapen vill växa in i en roll med ledarskap.

Då majoriteten av kunderna teamet supporterar är i Sverige är flytande kunskap i svenska ett krav för den här rollen.



Vad Benify erbjuder dig



- Kollektivavtal ????

- Generöst friskvårdsbidrag ???????

- 30 semesterdagar ????

- ITP1 Pension och Lifeplan - en ledande finansiell rådgivningstjänst som erbjuder personlig rådgivning för att maximera dina pensionsbesparingar????

- Garanterad work-life balance med en hybrid arbetsmodell ???????????????????

- Årlig konferens ????

- En hel del sociala event och aktiviteter på våra kontor ??

Praktisk information

Start: Så snart vi hittar vår perfekta match!

Omfattning: Heltid 100%, tillsvidare.

Placering: Stockholm.



Vi ser fram emot din ansökan!

Vänligen meddela oss om du behöver några rimliga anpassningar för intervjuer genom att svara på mailet du får efter du har sökt jobbet.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Cronwik Consulting AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Cronwik Consulting AB .

CDON söker Quality & Communications manager

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 19
Om uppdragsgivaren

Vi söker nu dig som vill bli en del av CDON Group, ett svenskt börsnoterat bolag med lång historia och lång erfarenhet av e-handelsmarknaden. Bolagets uppdrag är att frigöra kraften i marknadsplatsen för att ge den bästa shoppingupplevelsen i Norden.

CDON är dedikerade till att erbjuda fantastiska shoppingupplevelser online och är på jakt efter en Customer Service Quality & Communications som vill följa med på denna resa för de två nordiska marknadsplatserna: CDON och Fyndiq.

Om rollen

Vår ideala kandidat har en stark passion för kundnöjdhet samt en djup förståelse och intresse för kundservice och att göra affärer. Du kommer att vara specialisten och den man vänder sig till i alla frågor som rör vårt kvalitetsarbete inom kundservice, inklusive kundnöjdhet och analys av problem och bakomliggande orsaker. Det är viktigt att du har en passion för kundservice i världsklass.

Du kommer att vara direkt involverad i den dagliga verksamheten inom Customer Experience/Service där du bland annat gör prognoser och deltar i projekt för att säkerställa att vi ger våra kunder en fantastisk upplevelse. Du kommer att vara en del av en mindre och snabbrörlig Brand & Customer Experience-avdelning, vilket kräver att du är självständig och har förmågan att prioritera och hantera en varierande arbetsbelastning. Med det snabbt föränderliga landskapet för e-handel kommer din förmåga att förutse marknadsförändringar och anpassa strategier därefter att vara ovärderlig för vår fortsatta framgång!

Övergripande ansvarsområden

- Utveckla, implementera och genomföra ett systematiskt arbetssätt för kundservicestatistik och analysprocesser

- Utveckla, implementera och genomföra kundservicekommunikation såsom winback-automatiseringar och annan kundnöjdhetskommunikation

- Bidra till att skapa och implementera vår kundservicestrategi, inklusive projektledning av initiativ och kontinuerligt föreslå förbättringar och förändringar som kommer att öka kundnöjdheten

- Identifiera behov och förändringar i våra kundserviceprocesser och kvalitetsarbete, övervaka implementering av förändringar och stödja i utförandet

- Identifiera behov för vår kundservicekanalstrategi, implementera och driva processer (t.ex. sociala medier, betygssajter etc.)

- Bidra till att driva nödvändiga förändringar inom företaget för att förbättra vår kundupplevelse

- Koordinera och leda projekt

- 2:a linjens kundsupport vid behov

Kvalifikationer och önskad bakgrund

- Minst 3-5 års erfarenhet inom relevanta områden som kvalitet, analys och projektledning

- Erfarenhet av kundservicerelaterade system (kontaktsystem, reclaimsystem, etc)

- God förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt på svenska och engelska

- Erfarenhet av projektledning, med förmåga att hantera flera projekt samtidigt och hålla deadlines

- Är en lagspelare och tycker om att samarbeta då våra projekt ofta involverar flera intressenter

- Bekväm med att växla mellan planering och detaljfokuserat utförande och validering i en snabbrörlig miljö

- Älskar struktur, prioritering och att förbättra processer för att maximera effektiviteten

- Känner sig bekväm med att fatta datadrivna beslut

Vad som erbjuds

- En möjlighet att vara en del av en unik tillväxtresa som aktivt bidrar till framgången för de ledande e-handelsmarknadsplatserna i Norden.

- En samarbetsinriktad och dynamisk arbetsmiljö med passionerade kollegor som tror på CDON Groups uppdrag

- Konkurrenskraftigt kompensationspaket, inklusive förmåner som pension och försäkring genom Max Matthiessen och MyBenefit-portalen.

- Karriärmöjligheter inom ett företag i snabb utveckling.

Ansökningsprocess

Bifoga ditt CV och ett kort personligt brev som beskriver ditt intresse och lämplighet för jobbet. Vi kommer att genomföra intervjuer med kandidater löpande.

För att säkerställa en professionell och opartisk bedömning kommer vi att be kandidaterna att utföra en kombination av logiska resonemang och personlighetstester som en del av processen.

Kundservice kundtjänst customer sucess care

Ansök nu

CDON söker Quality & Communications manager

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 16
Om uppdragsgivaren

Vi söker nu dig som vill bli en del av CDON Group, ett svenskt börsnoterat bolag med lång historia och lång erfarenhet av e-handelsmarknaden. Bolagets uppdrag är att frigöra kraften i marknadsplatsen för att ge den bästa shoppingupplevelsen i Norden.

CDON är dedikerade till att erbjuda fantastiska shoppingupplevelser online och är på jakt efter en Customer Service Quality & Communications som vill följa med på denna resa för de två nordiska marknadsplatserna: CDON och Fyndiq.

Om rollen

Vår ideala kandidat har en stark passion för kundnöjdhet samt en djup förståelse och intresse för kundservice och att göra affärer. Du kommer att vara specialisten och den man vänder sig till i alla frågor som rör vårt kvalitetsarbete inom kundservice, inklusive kundnöjdhet och analys av problem och bakomliggande orsaker. Det är viktigt att du har en passion för kundservice i världsklass.

Du kommer att vara direkt involverad i den dagliga verksamheten inom Customer Experience/Service där du bland annat gör prognoser och deltar i projekt för att säkerställa att vi ger våra kunder en fantastisk upplevelse. Du kommer att vara en del av en mindre och snabbrörlig Brand & Customer Experience-avdelning, vilket kräver att du är självständig och har förmågan att prioritera och hantera en varierande arbetsbelastning. Med det snabbt föränderliga landskapet för e-handel kommer din förmåga att förutse marknadsförändringar och anpassa strategier därefter att vara ovärderlig för vår fortsatta framgång!

Övergripande ansvarsområden

- Utveckla, implementera och genomföra ett systematiskt arbetssätt för kundservicestatistik och analysprocesser

- Utveckla, implementera och genomföra kundservicekommunikation såsom winback-automatiseringar och annan kundnöjdhetskommunikation

- Bidra till att skapa och implementera vår kundservicestrategi, inklusive projektledning av initiativ och kontinuerligt föreslå förbättringar och förändringar som kommer att öka kundnöjdheten

- Identifiera behov och förändringar i våra kundserviceprocesser och kvalitetsarbete, övervaka implementering av förändringar och stödja i utförandet

- Identifiera behov för vår kundservicekanalstrategi, implementera och driva processer (t.ex. sociala medier, betygssajter etc.)

- Bidra till att driva nödvändiga förändringar inom företaget för att förbättra vår kundupplevelse

- Koordinera och leda projekt

- 2:a linjens kundsupport vid behov

Kvalifikationer och önskad bakgrund

- Minst 3-5 års erfarenhet inom relevanta områden som kvalitet, analys och projektledning

- Erfarenhet av kundservicerelaterade system (kontaktsystem, reclaimsystem, etc)

- God förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt på svenska och engelska

- Erfarenhet av projektledning, med förmåga att hantera flera projekt samtidigt och hålla deadlines

- Är en lagspelare och tycker om att samarbeta då våra projekt ofta involverar flera intressenter

- Bekväm med att växla mellan planering och detaljfokuserat utförande och validering i en snabbrörlig miljö

- Älskar struktur, prioritering och att förbättra processer för att maximera effektiviteten

- Känner sig bekväm med att fatta datadrivna beslut

Vad som erbjuds

- En möjlighet att vara en del av en unik tillväxtresa som aktivt bidrar till framgången för de ledande e-handelsmarknadsplatserna i Norden.

- En samarbetsinriktad och dynamisk arbetsmiljö med passionerade kollegor som tror på CDON Groups uppdrag

- Konkurrenskraftigt kompensationspaket, inklusive förmåner som pension och försäkring genom Max Matthiessen och MyBenefit-portalen.

- Karriärmöjligheter inom ett företag i snabb utveckling.

Ansökningsprocess

Bifoga ditt CV och ett kort personligt brev som beskriver ditt intresse och lämplighet för jobbet. Vi kommer att genomföra intervjuer med kandidater löpande.

För att säkerställa en professionell och opartisk bedömning kommer vi att be kandidaterna att utföra en kombination av logiska resonemang och personlighetstester som en del av processen.

Kundservice kundtjänst customer sucess care

Ansök nu

CDON söker Quality & Communications manager

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 13
Om uppdragsgivaren

Vi söker nu dig som vill bli en del av CDON Group, ett svenskt börsnoterat bolag med lång historia och lång erfarenhet av e-handelsmarknaden. Bolagets uppdrag är att frigöra kraften i marknadsplatsen för att ge den bästa shoppingupplevelsen i Norden.

CDON är dedikerade till att erbjuda fantastiska shoppingupplevelser online och är på jakt efter en Customer Service Quality & Communications som vill följa med på denna resa för de två nordiska marknadsplatserna: CDON och Fyndiq.

Om rollen

Vår ideala kandidat har en stark passion för kundnöjdhet samt en djup förståelse och intresse för kundservice och att göra affärer. Du kommer att vara specialisten och den man vänder sig till i alla frågor som rör vårt kvalitetsarbete inom kundservice, inklusive kundnöjdhet och analys av problem och bakomliggande orsaker. Det är viktigt att du har en passion för kundservice i världsklass.

Du kommer att vara direkt involverad i den dagliga verksamheten inom Customer Experience/Service där du bland annat gör prognoser och deltar i projekt för att säkerställa att vi ger våra kunder en fantastisk upplevelse. Du kommer att vara en del av en mindre och snabbrörlig Brand & Customer Experience-avdelning, vilket kräver att du är självständig och har förmågan att prioritera och hantera en varierande arbetsbelastning. Med det snabbt föränderliga landskapet för e-handel kommer din förmåga att förutse marknadsförändringar och anpassa strategier därefter att vara ovärderlig för vår fortsatta framgång!

Övergripande ansvarsområden

- Utveckla, implementera och genomföra ett systematiskt arbetssätt för kundservicestatistik och analysprocesser

- Utveckla, implementera och genomföra kundservicekommunikation såsom winback-automatiseringar och annan kundnöjdhetskommunikation

- Bidra till att skapa och implementera vår kundservicestrategi, inklusive projektledning av initiativ och kontinuerligt föreslå förbättringar och förändringar som kommer att öka kundnöjdheten

- Identifiera behov och förändringar i våra kundserviceprocesser och kvalitetsarbete, övervaka implementering av förändringar och stödja i utförandet

- Identifiera behov för vår kundservicekanalstrategi, implementera och driva processer (t.ex. sociala medier, betygssajter etc.)

- Bidra till att driva nödvändiga förändringar inom företaget för att förbättra vår kundupplevelse

- Koordinera och leda projekt

- 2:a linjens kundsupport vid behov

Kvalifikationer och önskad bakgrund

- Minst 3-5 års erfarenhet inom relevanta områden som kvalitet, analys och projektledning

- Erfarenhet av kundservicerelaterade system (kontaktsystem, reclaimsystem, etc)

- God förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt på svenska och engelska

- Erfarenhet av projektledning, med förmåga att hantera flera projekt samtidigt och hålla deadlines

- Är en lagspelare och tycker om att samarbeta då våra projekt ofta involverar flera intressenter

- Bekväm med att växla mellan planering och detaljfokuserat utförande och validering i en snabbrörlig miljö

- Älskar struktur, prioritering och att förbättra processer för att maximera effektiviteten

- Känner sig bekväm med att fatta datadrivna beslut

Vad som erbjuds

- En möjlighet att vara en del av en unik tillväxtresa som aktivt bidrar till framgången för de ledande e-handelsmarknadsplatserna i Norden.

- En samarbetsinriktad och dynamisk arbetsmiljö med passionerade kollegor som tror på CDON Groups uppdrag

- Konkurrenskraftigt kompensationspaket, inklusive förmåner som pension och försäkring genom Max Matthiessen och MyBenefit-portalen.

- Karriärmöjligheter inom ett företag i snabb utveckling.

Ansökningsprocess

Bifoga ditt CV och ett kort personligt brev som beskriver ditt intresse och lämplighet för jobbet. Vi kommer att genomföra intervjuer med kandidater löpande.

För att säkerställa en professionell och opartisk bedömning kommer vi att be kandidaterna att utföra en kombination av logiska resonemang och personlighetstester som en del av processen.

Kundservice kundtjänst customer sucess care

Ansök nu

CDON söker Quality & Communications manager

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 5
Om uppdragsgivaren

Vi söker nu dig som vill bli en del av CDON Group, ett svenskt börsnoterat bolag med lång historia och lång erfarenhet av e-handelsmarknaden. Bolagets uppdrag är att frigöra kraften i marknadsplatsen för att ge den bästa shoppingupplevelsen i Norden.

CDON är dedikerade till att erbjuda fantastiska shoppingupplevelser online och är på jakt efter en Customer Service Quality & Communications som vill följa med på denna resa för de två nordiska marknadsplatserna: CDON och Fyndiq.

Om rollen

Vår ideala kandidat har en stark passion för kundnöjdhet samt en djup förståelse och intresse för kundservice och att göra affärer. Du kommer att vara specialisten och den man vänder sig till i alla frågor som rör vårt kvalitetsarbete inom kundservice, inklusive kundnöjdhet och analys av problem och bakomliggande orsaker. Det är viktigt att du har en passion för kundservice i världsklass.

Du kommer att vara direkt involverad i den dagliga verksamheten inom Customer Experience/Service där du bland annat gör prognoser och deltar i projekt för att säkerställa att vi ger våra kunder en fantastisk upplevelse. Du kommer att vara en del av en mindre och snabbrörlig Brand & Customer Experience-avdelning, vilket kräver att du är självständig och har förmågan att prioritera och hantera en varierande arbetsbelastning. Med det snabbt föränderliga landskapet för e-handel kommer din förmåga att förutse marknadsförändringar och anpassa strategier därefter att vara ovärderlig för vår fortsatta framgång!

Övergripande ansvarsområden

- Utveckla, implementera och genomföra ett systematiskt arbetssätt för kundservicestatistik och analysprocesser

- Utveckla, implementera och genomföra kundservicekommunikation såsom winback-automatiseringar och annan kundnöjdhetskommunikation

- Bidra till att skapa och implementera vår kundservicestrategi, inklusive projektledning av initiativ och kontinuerligt föreslå förbättringar och förändringar som kommer att öka kundnöjdheten

- Identifiera behov och förändringar i våra kundserviceprocesser och kvalitetsarbete, övervaka implementering av förändringar och stödja i utförandet

- Identifiera behov för vår kundservicekanalstrategi, implementera och driva processer (t.ex. sociala medier, betygssajter etc.)

- Bidra till att driva nödvändiga förändringar inom företaget för att förbättra vår kundupplevelse

- Koordinera och leda projekt

- 2:a linjens kundsupport vid behov

Kvalifikationer och önskad bakgrund

- Minst 3-5 års erfarenhet inom relevanta områden som kvalitet, analys och projektledning

- Erfarenhet av kundservicerelaterade system (kontaktsystem, reclaimsystem, etc)

- God förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt på svenska och engelska

- Erfarenhet av projektledning, med förmåga att hantera flera projekt samtidigt och hålla deadlines

- Är en lagspelare och tycker om att samarbeta då våra projekt ofta involverar flera intressenter

- Bekväm med att växla mellan planering och detaljfokuserat utförande och validering i en snabbrörlig miljö

- Älskar struktur, prioritering och att förbättra processer för att maximera effektiviteten

- Känner sig bekväm med att fatta datadrivna beslut

Vad som erbjuds

- En möjlighet att vara en del av en unik tillväxtresa som aktivt bidrar till framgången för de ledande e-handelsmarknadsplatserna i Norden.

- En samarbetsinriktad och dynamisk arbetsmiljö med passionerade kollegor som tror på CDON Groups uppdrag

- Konkurrenskraftigt kompensationspaket, inklusive förmåner som pension och försäkring genom Max Matthiessen och MyBenefit-portalen.

- Karriärmöjligheter inom ett företag i snabb utveckling.

Ansökningsprocess

Bifoga ditt CV och ett kort personligt brev som beskriver ditt intresse och lämplighet för jobbet. Vi kommer att genomföra intervjuer med kandidater löpande.

För att säkerställa en professionell och opartisk bedömning kommer vi att be kandidaterna att utföra en kombination av logiska resonemang och personlighetstester som en del av processen.

Kundservice kundtjänst customer sucess care

Ansök nu

CDON söker Quality & Communications manager

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 8
Om uppdragsgivaren

Vi söker nu dig som vill bli en del av CDON Group, ett svenskt börsnoterat bolag med lång historia och lång erfarenhet av e-handelsmarknaden. Bolagets uppdrag är att frigöra kraften i marknadsplatsen för att ge den bästa shoppingupplevelsen i Norden.

CDON är dedikerade till att erbjuda fantastiska shoppingupplevelser online och är på jakt efter en Customer Service Quality & Communications som vill följa med på denna resa för de två nordiska marknadsplatserna: CDON och Fyndiq.

Om rollen

Vår ideala kandidat har en stark passion för kundnöjdhet samt en djup förståelse och intresse för kundservice och att göra affärer. Du kommer att vara specialisten och den man vänder sig till i alla frågor som rör vårt kvalitetsarbete inom kundservice, inklusive kundnöjdhet och analys av problem och bakomliggande orsaker. Det är viktigt att du har en passion för kundservice i världsklass.

Du kommer att vara direkt involverad i den dagliga verksamheten inom Customer Experience/Service där du bland annat gör prognoser och deltar i projekt för att säkerställa att vi ger våra kunder en fantastisk upplevelse. Du kommer att vara en del av en mindre och snabbrörlig Brand & Customer Experience-avdelning, vilket kräver att du är självständig och har förmågan att prioritera och hantera en varierande arbetsbelastning. Med det snabbt föränderliga landskapet för e-handel kommer din förmåga att förutse marknadsförändringar och anpassa strategier därefter att vara ovärderlig för vår fortsatta framgång!

Övergripande ansvarsområden

- Utveckla, implementera och genomföra ett systematiskt arbetssätt för kundservicestatistik och analysprocesser

- Utveckla, implementera och genomföra kundservicekommunikation såsom winback-automatiseringar och annan kundnöjdhetskommunikation

- Bidra till att skapa och implementera vår kundservicestrategi, inklusive projektledning av initiativ och kontinuerligt föreslå förbättringar och förändringar som kommer att öka kundnöjdheten

- Identifiera behov och förändringar i våra kundserviceprocesser och kvalitetsarbete, övervaka implementering av förändringar och stödja i utförandet

- Identifiera behov för vår kundservicekanalstrategi, implementera och driva processer (t.ex. sociala medier, betygssajter etc.)

- Bidra till att driva nödvändiga förändringar inom företaget för att förbättra vår kundupplevelse

- Koordinera och leda projekt

- 2:a linjens kundsupport vid behov

Kvalifikationer och önskad bakgrund

- Minst 3-5 års erfarenhet inom relevanta områden som kvalitet, analys och projektledning

- Erfarenhet av kundservicerelaterade system (kontaktsystem, reclaimsystem, etc)

- God förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt på svenska och engelska

- Erfarenhet av projektledning, med förmåga att hantera flera projekt samtidigt och hålla deadlines

- Är en lagspelare och tycker om att samarbeta då våra projekt ofta involverar flera intressenter

- Bekväm med att växla mellan planering och detaljfokuserat utförande och validering i en snabbrörlig miljö

- Älskar struktur, prioritering och att förbättra processer för att maximera effektiviteten

- Känner sig bekväm med att fatta datadrivna beslut

Vad som erbjuds

- En möjlighet att vara en del av en unik tillväxtresa som aktivt bidrar till framgången för de ledande e-handelsmarknadsplatserna i Norden.

- En samarbetsinriktad och dynamisk arbetsmiljö med passionerade kollegor som tror på CDON Groups uppdrag

- Konkurrenskraftigt kompensationspaket, inklusive förmåner som pension och försäkring genom Max Matthiessen och MyBenefit-portalen.

- Karriärmöjligheter inom ett företag i snabb utveckling.

Ansökningsprocess

Bifoga ditt CV och ett kort personligt brev som beskriver ditt intresse och lämplighet för jobbet. Vi kommer att genomföra intervjuer med kandidater löpande.

För att säkerställa en professionell och opartisk bedömning kommer vi att be kandidaterna att utföra en kombination av logiska resonemang och personlighetstester som en del av processen.

Kundservice kundtjänst customer sucess care

Ansök nu

CDON söker Quality & Communications manager

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 1
Om uppdragsgivaren

Vi söker nu dig som vill bli en del av CDON Group, ett svenskt börsnoterat bolag med lång historia och lång erfarenhet av e-handelsmarknaden. Bolagets uppdrag är att frigöra kraften i marknadsplatsen för att ge den bästa shoppingupplevelsen i Norden.

CDON är dedikerade till att erbjuda fantastiska shoppingupplevelser online och är på jakt efter en Customer Service Quality & Communications som vill följa med på denna resa för de två nordiska marknadsplatserna: CDON och Fyndiq.

Om rollen

Vår ideala kandidat har en stark passion för kundnöjdhet samt en djup förståelse och intresse för kundservice och att göra affärer. Du kommer att vara specialisten och den man vänder sig till i alla frågor som rör vårt kvalitetsarbete inom kundservice, inklusive kundnöjdhet och analys av problem och bakomliggande orsaker. Det är viktigt att du har en passion för kundservice i världsklass.

Du kommer att vara direkt involverad i den dagliga verksamheten inom Customer Experience/Service där du bland annat gör prognoser och deltar i projekt för att säkerställa att vi ger våra kunder en fantastisk upplevelse. Du kommer att vara en del av en mindre och snabbrörlig Brand & Customer Experience-avdelning, vilket kräver att du är självständig och har förmågan att prioritera och hantera en varierande arbetsbelastning. Med det snabbt föränderliga landskapet för e-handel kommer din förmåga att förutse marknadsförändringar och anpassa strategier därefter att vara ovärderlig för vår fortsatta framgång!

Övergripande ansvarsområden

- Utveckla, implementera och genomföra ett systematiskt arbetssätt för kundservicestatistik och analysprocesser

- Utveckla, implementera och genomföra kundservicekommunikation såsom winback-automatiseringar och annan kundnöjdhetskommunikation

- Bidra till att skapa och implementera vår kundservicestrategi, inklusive projektledning av initiativ och kontinuerligt föreslå förbättringar och förändringar som kommer att öka kundnöjdheten

- Identifiera behov och förändringar i våra kundserviceprocesser och kvalitetsarbete, övervaka implementering av förändringar och stödja i utförandet

- Identifiera behov för vår kundservicekanalstrategi, implementera och driva processer (t.ex. sociala medier, betygssajter etc.)

- Bidra till att driva nödvändiga förändringar inom företaget för att förbättra vår kundupplevelse

- Koordinera och leda projekt

- 2:a linjens kundsupport vid behov

Kvalifikationer och önskad bakgrund

- Minst 3-5 års erfarenhet inom relevanta områden som kvalitet, analys och projektledning

- Erfarenhet av kundservicerelaterade system (kontaktsystem, reclaimsystem, etc)

- God förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt på svenska och engelska

- Erfarenhet av projektledning, med förmåga att hantera flera projekt samtidigt och hålla deadlines

- Är en lagspelare och tycker om att samarbeta då våra projekt ofta involverar flera intressenter

- Bekväm med att växla mellan planering och detaljfokuserat utförande och validering i en snabbrörlig miljö

- Älskar struktur, prioritering och att förbättra processer för att maximera effektiviteten

- Känner sig bekväm med att fatta datadrivna beslut

Vad som erbjuds

- En möjlighet att vara en del av en unik tillväxtresa som aktivt bidrar till framgången för de ledande e-handelsmarknadsplatserna i Norden.

- En samarbetsinriktad och dynamisk arbetsmiljö med passionerade kollegor som tror på CDON Groups uppdrag

- Konkurrenskraftigt kompensationspaket, inklusive förmåner som pension och försäkring genom Max Matthiessen och MyBenefit-portalen.

- Karriärmöjligheter inom ett företag i snabb utveckling.

Ansökningsprocess

Bifoga ditt CV och ett kort personligt brev som beskriver ditt intresse och lämplighet för jobbet. Vi kommer att genomföra intervjuer med kandidater löpande.

För att säkerställa en professionell och opartisk bedömning kommer vi att be kandidaterna att utföra en kombination av logiska resonemang och personlighetstester som en del av processen.

Kundservice kundtjänst customer sucess care

Ansök nu