Stockholm: Hotellpersonalansvarig Stockholm

Hitta ansökningsinfo om jobbet Hotellpersonalansvarig Stockholm i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-05-13 // Varaktighet: Heltid

RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag helt nischade mot hotell och restaurang. Vi har funnits i 22 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi skräddarsyr personallösningar utifrån våra kunders behov och erbjuder allt från kortsiktig bemanning till rekrytering och entreprenader. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor.

Nu söker vi en ny hotellpersonalansvarig till vårt Stockholmskontor!

Hotellavdelningen i Stockholm består idag av ett team på tre personer som arbetar med bemanning av städpersonal samt bedriver städentreprenader på hotell runt om i hela Stockholm med omnejd. I takt med att vi växer vill vi nu utöka avdelningen med en ny kollega.

Som hotellpersonalansvarig hos oss är ingen dag den andra lik! Bland de varierande arbetsuppgifterna ingår rekrytering, bemanning, schemaläggning, coachning, kvalitetskontroller, kunduppföljningar, möten, försäljning, personal- och kundevents samt kontroll av våra ekonomiska mål. Du rapporterar till Områdesansvarig som blir din närmaste chef.

RestaurangAssistans målsättning är att våra kunder och medarbetare alltid ska vara nöjda med de tjänster vi utför och med oss som serviceföretag.
Arbetet ställer därför höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med kunder och medarbetare sker på daglig basis.

Vilka egenskaper besitter du?

- Gedigen bakgrund från hotellbranschen. Gärna med god insikt i såväl personalhantering som schemaläggning
- Erfarenhet av ledande befattning
- Du är positiv och bra på att motivera dina medarbetare
- Trygg, diplomatisk och noggrann
- Du är lösningsfokuserad och gillar ett högt tempo
- Organiserad och duktig på att sätta och implementera rutiner, väl strukturerad, ambitiös.
- Du har en grundläggande ekonomisk förståelse
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, övriga språk är meriterande


Meriterande - Tidigare erfarenhet av Housekeeping

Vad erbjuder vi?

- Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak
- Varierande och utmanande jobb med mycket eget ansvar
- Generösa personalförmåner
- Gedigen upplärning
- Kompetensutveckling
- Brett kontaktnät


Tjänsten är heltid med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år.

B körkort är ett krav.

Vi hoppas kunna tillsätta tjänsten så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person, är det du?

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Receptionschef

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Receptionschef.

Site Supervisor (deltid)

Läs mer Jan 23
SPACE är en möteplats för gaming, meeting & events. Vi har ett flertal eventytor, en högteknologisk arena för hybridevent, ett gaming center med ett stort urval av konsol och PC-spel. I vårt café AFK och i SPACE Bar serverar vi mat och dryck till våra besökare. Vi söker nu en Site Supervisor som har övergripande ansvar för receptionen och säkerhet i driften under kvällstider.

Site Supervisor har en viktig roll i att försäkra att vi alltid jobbar smart i driften för att bibehålla en trygg och välkomnande plats för våra gäster och vår personal. Du har ett öga för detaljer, är bra på att kommunicera och brinner för kundnöjdhet. Det ingår i ditt ansvar att se till att alla medarbetare på kvällstid i drift har relevant information, verktyg och övriga förutsättningar för att kunna leverera på sina respektive uppdrag. Rollen som Site Supervisor kräver att du är ansvarsfull, flexibel och kan täcka upp i driften vid behov. Det innefattar såväl säkerhetsansvar såväl som servicefrågor.

Det är viktigt att se till att processer och rutiner efterföljs så att avdelningarna kan arbeta tätt tillsammans och att vi med detta skapar en tydlig känsla av ETT SPACE. Erbjuda stöd och vägledning till personalen som arbetar på nattskiftet och visa en positiv inställning, vara service-minded och agera som en länk mellan kvällspersonalen och avdelningschefer.

Arbetsuppgifter

- Agera länk mellan kvällspersonalen och avdelningschefer / ledningsgruppen (kväller och helger)

- Samordnande länk mellan avdelningarna som underlättar kommunikation och samarbete mellan avdelningarna i drift under kvällstiden.

- God överblick av kvällsdriften med ett helhetstänk

- Tillgodose och överträffa gästers förväntningar i en föränderlig miljö

- Säkerställer en effektiv och proaktiv hantering av utmaningar, gästklagomål och feedback

- Vara en drivande kraft genom att uppmuntra och motivera personal att uppfylla och överträffa gästförväntningar

- Kontrollera att våra standards och policys efterföljs

- Ansvar för åtgärd av problem eller eskalering vid frånvaro av tekniska avdelningen (elbrott, vattenläckor etc.)

- Ansvar för säkerhetshantering vid krissituation (brand, terror, etc)

- Utföra regelbundna kontroller av lås och säkerhetsåtgärder.

- Vid behov, agera snabbt och effektivt vid larm eller säkerhetsincidenter.

- Främja samarbete med vaktbolag, polis och andra säkerhetsorganisationer

- Övervaka och granska CCTV-systemet. Identifiera och agera på eventuella säkerhetsrisker eller händelser.

- Genomföra regelbundna ronderingar för att säkerställa områdets integritet.

- Rapportera och åtgärda eventuella avvikelser eller oegentligheter.

- Arbetsuppgifter inom reception och service.

- Andra arbetsuppgifter utöver ovannämnda som faller naturligt i verksamheten och inom ramen av din kompetens kan förekomma.

Viktigt i rollen som Site Supervisor

Att du har en kundorienterad och affärsinriktad medvetenhet. Du är trygg, stabil och en problemlösare som har lätt för att kommunicera. Du kan bedöma situationer, fatta beslut och prioritera i pressade situationer och vid behov fatta snabba beslut för att minimera risker. Har lätt för att analysera och hantera informationsflöden. Du har också förmåga att planera och följa upp. Då du har många kontakter såväl internt som externt behövs mycket god samarbetsförmåga och vi ser gärna dig som en "team player". Vi ser gärna att du har erfarenhet som reception manager/night manager eller liknande inom besöksnäringen. Du har även utmärkta kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Tjänsten rapporterar till Facility & Safety Manager. Det är en deltidstjänst på 25-30 timmar i veckan, med inledande provanställning på 6 månader.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista svarsdag.

Sista ansökningsdag är den 15 februari 2024. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Area Supervisor till Forenom

Läs mer Jan 16
Om Forenom

Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi gör nu en spännande tillväxtresa och vi söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder. Stark organisk tillväxt och öppnande av nya kontor har gjort Forenom till den ledande leverantören av möblerade lägenheter i Norden. Vi hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. Vi växer kraftigt och kan idag erbjuda ca 6500 företagslägenheter i Norden till över 4000 företagskunder i Finland, Sverige, Danmark och Norge.

Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete.

Träffa oss här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ



Om tjänsten
I rollen som Supervisor leder du teamet i Stockholm och är själv behjälplig i driften när det behövs. Du kommer arbeta både administrativt och i driften vilket innebär att du inte är rädd för att kavla upp ärmarna och hjälpa teamet med det praktiska arbetet vid behov.

Du ansvarar också för uppdatering av ekonomiska rapporter och sköter kommande personalfrågor så som schemaläggning och medarbetarsamtal. Du ansvarar också för att uppdrag blir utförda i tid och med en hög servicenivå samt bidrar till att man når mål och håller budget.

I ditt ansvarsområde ingår

- Leda och planera den dagliga driften

- Uppdatering av ekonomiska rapporter och sätta budget

- Ansvar för teamet med schemaläggning och medarbetarsamtal

- Ansvar för att driften når uppsatta mål inom resultat och service

- Kontakt med leverantörer, fastighetsvärdar, fastighetsskötare och övriga samarbetspartners

- Inköp

Vi söker dig som

- Är van vid att ha många bollar i luften

- Ha erfarenhet av att leda andra

- Trivs med både praktiskt och administrativt arbete

- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift obehindrat

- Har B-körkort

- Tidigare erfarenhet av budgetarbete

Du rapporterar till Area Manager och får all hjälp och stöttning som krävs från start.

Som person är du glad, prestigelös, målmedveten, strukturerad och serviceinriktad. Att du har ett affärsmässigt tänk är en förutsättning för denna roll.

Vi erbjuder bland annat

- En varierande och flexibel vardag

- En chans att bli en del av en entreprenörsorganisation fylld med energi och glädje

- Förmånliga villkor

- Utvecklingsmöjligheter inom organisationen

Övrigt
I denna tjänst kommer du bli anställd av XLNT Talent och arbeta som uthyrd konsult under 6 månader för att sedan bli direktanställd av Forenom.

Tjänsten är på heltid och kommer tillsättas omgående.
Intervjuer sker löpande, tveka inte att höra av dig vid frågor om tjänsten till Fredrik via mail: fredrik.bergvik@xlnt.se

Ansök nu

Area Supervisor till Forenom

Läs mer Feb 15
Om Forenom

Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi gör nu en spännande tillväxtresa och vi söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder. Stark organisk tillväxt och öppnande av nya kontor har gjort Forenom till den ledande leverantören av möblerade lägenheter i Europa. Vi hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. Vi växer kraftigt och kan idag erbjuda ca 8500 företagslägenheter i Europa till över 4000 företagskunder i Finland, Sverige, Danmark, Norge och Tyskland.

Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete.

Träffa oss här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ



Om tjänsten
I rollen som Supervisor leder du teamet i Stockholm och är själv behjälplig i driften när det behövs. Du kommer arbeta både administrativt och i driften vilket innebär att du inte är rädd för att kavla upp ärmarna och hjälpa teamet med det praktiska arbetet vid behov.

Du ansvarar också för uppdatering av ekonomiska rapporter och sköter kommande personalfrågor så som schemaläggning och medarbetarsamtal. Du ansvarar också för att uppdrag blir utförda i tid och med en hög servicenivå samt bidrar till att man når mål och håller budget.

I ditt ansvarsområde ingår

- Leda och planera den dagliga driften

- Uppdatering av ekonomiska rapporter

- Ansvar för teamet med schemaläggning och medarbetarsamtal

- Ansvar för att driften når uppsatta mål inom resultat och service

- Kontakt med leverantörer, fastighetsvärdar, fastighetsskötare och övriga samarbetspartners

- Inköp

Vi söker dig som

- Är van vid att ha många bollar i luften

- Ha erfarenhet av att leda andra

- Trivs med både praktiskt och administrativt arbete

- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift obehindrat

- Har B-körkort

- Van att arbeta med ekonomiska rapporter

Du rapporterar till Area Manager och får all hjälp och stöttning som krävs från start.

Som person är du glad, prestigelös, målmedveten, strukturerad och serviceinriktad.

Vi erbjuder bland annat

- En varierande och flexibel vardag

- En chans att bli en del av en entreprenörsorganisation fylld med energi och glädje

- Förmånliga villkor

- Utvecklingsmöjligheter inom organisationen

Övrigt
I denna tjänst kommer du bli anställd av XLNT Talent och arbeta som uthyrd konsult under 6 månader för att sedan bli direktanställd av Forenom.

Tjänsten är på heltid och kommer tillsättas omgående.
Intervjuer sker löpande, tveka inte att höra av dig vid frågor om tjänsten till Fredrik via mail: fredrik.bergvik@xlnt.se

Ansök nu

NOFO Hotel & Wine bar söker Front Desk Manager

Läs mer Dec 13
NOFO Hotel & Wine Bar

NOFO Hotel & Wine bar är ett familjeägt hotell som ligger i den mest pulserande delen av Södermalm. Vi är brinner för design och service, det sistnämnda skulle vi inte klara av utan våra underbara medarbetare. Vår ambition är att skapa en avslappnad men ändå professionell miljö, där gäst alltid är respekterad och omhändertagen.

NOFO Hotel är en del av WordHotels Crafted - en sammanslutning av noggrant utvalda hotell där förstklassig service, stil och komfort står i fokus. Förutom NOFO ingår andra Stockholmshotell i WordHotels Crafted, så som The Winery, Kung Carl, Hotel Franz och Hotel Ruth.

Genom att kombinera två stora passioner, design och resor, skapades NOFO Hotel. Med fokus på olika rumskoncept inspirerade av resor runt om i världen är det mer än ett genomsnittligt elegant boutiquehotell. Med dekor, konst, möbler, musik och service, strävar vi efter att ge våra gäster en helhetsupplevelse. För oss är det viktigt att kunna erbjuda en god nattsömn och avkopplande miljö för återhämtning samtidigt som den mest levande delen av Stockholm gömmer sig runt hörnet, vilket för oss är det bästa av två världar.

Vad är din roll?

Som Front Desk Manager fungerar du som en daglig ledare för Receptionen. Du är lyhörd, inspirerande och kommunikativ med en naturlig känsla för detaljer. Du brinner för att involvera teamet och vara en självklar stöttepelare för dina medarbetare i Receptionen. Du kommer att se till att alla som jobbar i receptionen blir våra ambassadörer. Service faller dig naturligt och du deltar aktivt med att säkerställa att varje gäst får en exceptionell vistelse.

Du ansvarar för att Receptionen är tillräckligt bemannad i linje med budget och att alla medarbetare inom avdelningen har kunskap för att hantera alla typer av situationer som kan uppstå samtidigt som de levererar en extremt hög service varje dag.

Ledarskap och närvaron är A och O för att skapa trygghet och bibehålla en hög nivå av kunskap. Det kommer att förekomma kvälls- och helgarbete även om tjänsten är dagtid. Viktigt att du ser när behovet av att finnas på plats är störst och det gäller även att själv hoppa in när det är akut såsom vid sjukdom eller ledighet.

Du sitter med i hotellets Avdelningschefsgrupp. Tillsammans med ditt team säkerställer du att avdelningens mål uppnås och att merförsäljning är en självklar del av en bra service. Du ansvarar för och är hotellets kontaktperson vad gäller all teknik och IT.

Du har minst 2 års erfarenhet av Receptionschef eller liknande ledande roller.

Tjänsten

Tjänsten är 100 % med sex månaders provanställning och med tillträde efter överenskommelse. Tjänsten innebär arbete under dag-och kvällstid samt helger. Du rapporterar till vår Hotel Manager.

Vi tar endast emot ansökningar via vår portal.

https://career.nofohotel.se/

Ansök nu

Front Office Supervisor

Läs mer Mar 11
With easy access to the airport using our complimentary ALFA shuttle bus, the Radisson Blu Arlandia Hotel at Stockholm Arlanda Airport (ARN) is minutes from the terminals. After arriving at Arlanda, our guests can lay back and relax just minutes later in one of our 342 soundproof rooms and suites.

The hotel offers free high-speed wireless Internet and complimentary access to a fitness center with sauna and indoor swimming pool, or enjoy hearty meals or a Scandinavian favorite, along with a glass of wine from the extensive wine list at our on-site restaurant. At our modern bar, guests can unwind with a drink coupled with tempting nibbles and light snacks.

Our 24 meeting rooms provide state-of-the-art event facilities for business travelers wishing to host productive meetings close to Arlanda. Rooms can be adapted to any occasion; the largest room provides space for up to 250 delegates.



Är du intresserad av att arbeta på ett spännande hotell i en internationell miljö? Nu söker vi en ny Service Manager till hotellreceptionen som brinner för service och hög kvalitet. Vi vill att du ska vara hotellets ansikte utåt och bidra aktivt till en helhetsupplevelse på Radisson Hotel Group. 
Du rapporterar till vår Front Office Manager.

HUVDUDSAKLIGA UPPGIFTER

Delta och ansvara för att vi har en hög och jämn servicenivå i receptionen
Engagera sig och bidra till hotellets uppsatta mål
Använda yield management för att maximera och intäkter och beläggning
Personalplanering i form av schemaläggning, bemanning och rekrytering
Kontinuerligt se till att vidareutbilda dig inom ditt område för att förbättra avdelningen och din egen prestation
Coacha, utveckla och leda receptionspersonalen
Ansvara för introduktionen av nyanställda och de anställdas utbildningsbehov
Ansvara för att hotellet och kongressen när ingen från ledningen finns på plats

DIN PROFIL
Vi ser att du har flera års erfarenhet av hotellreception och att du har förmågan att leda andra. Som Service Manager är du tydlig, rak och kommunikativ. Du har datorvana och goda kunskaper i hotellbokningssystem. Kandidaten ska vara strukturerad och ha god planeringsförmåga. Vi förutsätter att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift i både svenska och engelska och kunskap i ytterligare språk är meriterande. Vi ser även att kandidaten har en positiv service- attityd gentemot kunder och medarbetare, en Yes I Can!-attityd.


Det vi erbjuder: 
Vårt mål är att vara en lika bra arbetsplats som vi är att bo på. Därför erbjuder vi bland annat: 
Du blir en del av en arbetsplats som rankades som den #3 bästa arbetsgivaren inom resebranschen globalt enligt Forbes 2023
Särskilda priser för våra anställda samt vänner och familj när de reser och bor på våra hotell 
Vi tar vårt motto "We grow talent, talent grows us" på allvar. Hos oss kommer du att dra nytta av ett brett utbud av utvecklingsmöjligheter som stöder din inlärning och utveckling ända från din introduktion. Detta inkluderar en individuell utvecklingsplan och obegränsad tillgång till över 20 000 inlärningsmoduler och program via Radisson Academy • Du har möjlighet att bidra till vårt "Responsible Business". Du kommer nämligen att vara med och driva en ansvarsfull verksamhet tillsammans med dina kollegor på hotellet och i samhället, där vi arbetar för att skapa gemensamt värde, en bättre framtid och en bättre planet för alla 
En arbetsplats som omfattas av kollektivavtal med ordnade förhållanden 
En internationell arbetsplats med kollegor och gäster från hela världen
Utvecklingsmöjligheter i en mycket attraktiv hotellkedja
Radisson Hotel Group-portföljen inkluderar Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Radisson Individuals, art'otel, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson och prizeotel samlade under ett kommersiellt paraplymärke, nämligen Radisson Hotels. 


Av dataskyddsskäl tar vi inte emot ansökningar via e-post, utan endast via vår karriärsida. 


Bli en del av en värld av "Moment Makers" - vi ser fram emot att lära känna dig!



With easy access to the airport using our complimentary ALFA shuttle bus, the Radisson Blu Arlandia Hotel at Stockholm Arlanda Airport (ARN) is minutes from the terminals. After arriving at Arlanda, our guests can lay back and relax just minutes later in one of our 342 soundproof rooms and suites.

The hotel offers free high-speed wireless Internet and complimentary access to a fitness center with sauna and indoor swimming pool, or enjoy hearty meals or a Scandinavian favorite, along with a glass of wine from the extensive wine list at our on-site restaurant. At our modern bar, guests can unwind with a drink coupled with tempting nibbles and light snacks.

Our 24 meeting rooms provide state-of-the-art event facilities for business travelers wishing to host productive meetings close to Arlanda. Rooms can be adapted to any occasion; the largest room provides space for up to 250 delegates.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Restaurang Assistans i Skandinavien AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Restaurang Assistans i Skandinavien AB .

Personalansvarig Matsal & Reception

Restaurangchef
Läs mer Mar 26
RestaurangAssistans förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Med över 20 år i branschen och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor.
Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet!

Brinner du för hotell- och restaurangbranschen och vill leverera service i världsklass till våra kunder? Älskar du att jobba med människor och utveckla medarbetare?
Vill du ha en fot kvar i branschen men slippa driften?
Då har vi tjänsten för dig!

Till vårt kontor i Stockholm söker vi nu en Personalansvarig som vill vara med och fortsätta att utveckla vår Matsal- och receptionsavdelning.

På Personalansvarig hos oss kommer du att arbeta med rekrytering och uthyrning av allt från restaurangbiträden och bartenders till servitörer och hovmästare. Vi bemannar och rekryterar personal till stora hotellkedjor, företagsrestauranger, banketter och à la carte krogar m.m.

En vanlig dag på kontoret innefattar t.ex. intervjuer och anställningar av nya medarbetare, schemaläggning, daglig bemanning och annan personaladministration. I tjänsten ingår även mycket kundkontakt, försäljning, möten, utbildningar och uppföljningar. Du kommer även få vara med ute och säkerställa driften på stora och spännande kundevents!

Du kommer att jobba i ett team på två personer och rapporterar till Driftchef.

RestaurangAssistans målsättning är att våra kunder och medarbetare alltid ska vara nöjda med de tjänster vi utför och med oss som serviceföretag. Arbetet ställer därför höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med kunder och medarbetare sker på daglig basis.

Vem är du?

- Positiv och bra på att motivera dina medarbetare

- Gillar att arbeta med människor från jordens alla hörn

- En problemlösare som har lätt att se möjligheter

- Prestigelös och en teamspelare som kan hugga in där det behövs

- Bekväm med att skapa nya relationer

- En person som gillar högt tempo med varierande arbetsdagar

- Trygg, diplomatisk och noggrann

Du har sedan tidigare:

- Arbetat som Restaurangchef alternativt F&B-manager

- Ett brett kontaktnät inom Stockholms restaurangvärld

- Gärna erfarenhet av stora banketter och event

- Gärna erfarenhet av att ansvara och leda stora personalgrupper

- God insikt i såväl schemaläggning som personalhantering

- God ekonomisk förståelse och erfarenhet av resultat- och budgetansvar

- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

- B-körkort

Vad får du hos oss

- Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak

- Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar

- Möjlighet att använda din branschkunskap för att hjälpa branschkollegor att lösa utmaningar och personalbehov

- Bli en del av ett sammansvetsat team på kontoret där alla hjälps åt och har en "ingenting är omöjligt" -inställning

- Möjlighet att bygga upp och sätta sin egen prägel på avdelningen

- Generösa personalförmåner

- Löpande kompetensutveckling

- Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen

- Utbildning inom bl.a. arbetsrätt och kollektivavtal

Detta är en tillsvidaretjänst med fast månadslön.

Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år.

Vi hoppas på att kunna välkomna en ny kollega hos oss under våren så vänta inte med att skicka in din ansökan!

Ansök nu

Hotellstädare i Stockholm till våren/sommaren

Hotellstädare
Läs mer Mar 26
Har du tidigare erfarenhet av städning på hotell och vill ha hela Stockholm som arbetsplats?

Vi på RestaurangAssistans söker nu duktig och erfaren extrapersonal inom hotellstäd inför högsäsongen i vår/sommar.

Om tjänsten

- städning av hotellrum

- du kommer att arbeta på flera olika sorters hotell runt om i Stockholm

- du får möjlighet att jobba på allt från stora hotellkedjor, boutiquehotell och konferenshotell till 5-stjärniga hotell

- vi erbjuder en anställning för enstaka dagar eller visstidsanställning på deltid under högsäsong med möjlighet till förlängning

- tjänsten beräknas tillträdas i april/maj

Vi söker dig som:

- har minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige
- är flexibel
- är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb
- kan kommunicera på svenska eller engelska
- är noggrann och har ett sinne för detaljer
- trivs att jobba i ett högt tempo

- tycker att det är spännande att få arbeta på flera olika hotell, viktigt då du kommer arbeta ute hos våra olika kunder i Stockholmsområde

Varför ska du jobba på RestaurangAssistans?
Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?

Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!

Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!

Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.

???? Friskvård och förmåner - Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!

Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.

Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semestersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider.

Mer om oss
RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.

Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

Varmt välkommen med din ansökan!
Vi tar EJ emot ansökningar via telefon eller e-mail!

Ansök nu

Hotellstädare i Stockholm till sommaren

Hotellstädare
Läs mer Mar 25
Har du tidigare erfarenhet av städning på hotell och vill ha hela Stockholm som arbetsplats?

Vi på RestaurangAssistans söker nu duktig och erfaren extrapersonal inom hotellstäd till sommaren.

Dina arbetsuppgifter

- städning av hotellrum ute hos våra kunder i Stockholm med omnejd.

Vi söker dig som:

- har minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige
- är flexibel
- tycker att det är spännande att inte bara arbeta på ett och samma hotell då du kommer arbeta ute hos våra olika kunder i Stockholmsområdet
- är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb
- kan kommunicera på svenska eller engelska
- är noggrann och har ett sinne för detaljer
- trivs att jobba i ett högt tempo


Varför ska du jobba på RestaurangAssistans?
Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?

Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!

Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!

Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.

???? Friskvård och förmåner - Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!

Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.

Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider.

Mer om oss
RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.

Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

Varmt välkommen med din ansökan! Vi tar EJ emot ansökningar via telefon eller e-mail!

Ansök nu

Bankettservis - Stockholms innerstad

Servitör/Servitris
Läs mer Mar 22
Om jobbet:
Vi bemannar Stockholms finaste och bästa banketter och festvåningar och börjar nu rekrytera upp inför vårens högsäsong. Arbetsplatserna är ofta belagda i Stockholms innerstad men vissa förfrågningar kan även dyka upp utanför city. Tjänsten passar dig som vill kombinera med studier eller annat arbete.

Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet från servering vid större banketter och festvåningar samt event. Du bär obehindrat 3 tallrikar och klarar ett större avduk i en handvändning. Erfarenhet från fatservering/Silver service är mycket meriterande då flertalet av våra större kunder använder denna serveringsform. Du har ett vårdat yttre, sätter stor vikt vid tidspassning och har en allt igenom professionell framtoning och attityd. Du behärskar svenska och/eller engelska obehindrat i tal och skrift.

Varför ska du jobba på RestaurangAssistans?
Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?

Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!

Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!

Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.

???? Friskvård och förmåner - Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!

Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.

Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider.

Mer om oss
RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.

Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

Ansök nu

Erfaren À la carte servis med körkort och bil

Servitör/Servitris
Läs mer Mar 22
Om jobbet:
Vi bemannar Stockholms banketter och À la carte restauranger och ser nu ett stort behov av fler duktiga À la carte servis som vill arbeta utanför city. För denna tjänst är våra kunder hotell med hög nivå på service - och utbud. Det är möjligt att arbeta flera pass på samma ställe samt att kombinera med arbete hos våra andra kunder beroende på hur mycket du vill arbeta.

Tjänsten passar dig som vill kombinera med studier eller annat arbete.

Vem är du?
Vi ser att du arbetat i stor del av ditt yrkesliv inom service och speciellt arbetat med A la carte. Du ska trivas med att ha en egen station, vara flexibel och tycka om att ge den bästa servicen till gästerna.

Du är en utåtriktad, prestigelös och positiv person som älskar nya utmaningar och är van att arbeta i högt tempo. Har god kassaerfarenhet samt dryckeskunskaper.

Just för denna roll är det viktigt att du har körkort, bil och kan tänka dig att arbeta utanför city.

Varför ska du jobba på RestaurangAssistans?
Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?

Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!

Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!

Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.

???? Friskvård och förmåner - Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!

Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.

Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider.

Mer om oss
RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.

Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

Ansök nu

Bankettservis - Stockholms innerstad

Servitör/Servitris
Läs mer Mar 22
Om jobbet:
Vi bemannar Stockholms finaste och bästa banketter och festvåningar och börjar nu rekrytera upp inför vårens högsäsong. Arbetsplatserna är ofta belagda i Stockholms innerstad men vissa förfrågningar kan även dyka upp utanför city. Tjänsten passar dig som vill kombinera med studier eller annat arbete.

Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet från servering vid större banketter och festvåningar samt event. Du bär obehindrat 3 tallrikar och klarar ett större avduk i en handvändning. Erfarenhet från fatservering/Silver service är mycket meriterande då flertalet av våra större kunder använder denna serveringsform. Du har ett vårdat yttre, sätter stor vikt vid tidspassning och har en allt igenom professionell framtoning och attityd. Du behärskar svenska och/eller engelska obehindrat i tal och skrift.

Varför ska du jobba på RestaurangAssistans?
Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?

Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!

Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!

Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.

???? Friskvård och förmåner - Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!

Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.

Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider.

Mer om oss
RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.

Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

Ansök nu