Stockholm: Rekryteringsgruppen söker omgående finsktalande medarbetare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Rekryteringsgruppen söker omgående finsktalande medarbetare i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-05-05 // Varaktighet: Heltid

Rekryteringsgruppen söker omgående finsktalande medarbetare för kundtjänstjobb i Kista.

Vi söker dig som vill ha ett flexibelt och varierande arbete med stora möjligheter till personlig utveckling.

Arbetsuppgifter

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att på ett trevligt sätt hjälpa kunder via telefon, chatt och e-post. Frågorna är relaterade till hela kundens produktsortiment gällande teknisk support, service och produktspecifikationer. Andra BackOffice uppgifter kommer att ingå såsom registreringar och översättningar.

Egenskaper

Du brinner för service, är effektiv, utåtriktad och känner ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har inga problem med att arbeta både självständigt och i team. Du är lösningsorienterad och lägger stort engagemang i ditt arbete.

Kompetens och kvalifikationer

Vi ser att du som söker:

- Kan formulera dig både muntligt och skriftligt på finska och engelska.
- Har en god datavana och förståelse för hemelektronik såsom TV, mobiltelefoner och vitvaror


Om du som söker har ett brinnande intresse för teknik och elektronik är positivt men inget krav. Det viktigaste är att du är motiverad att ge service i världsklass.



Tillträde: Omgående

Anställning: Provanställning 6 månader

Arbetstid: Arbetstider 08-17, måndag - fredag

Lön:
Enligt överenskommelse

Vid frågor hör av dig till zanna@rekryteringsgruppen.com (mailto:robert@rekryteringsgruppen.com)

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Danish Speaking Customer Service Advisor

Läs mer Aug 8
Nytt
Om tjänsten

Wrknest söker nu en driven Kundtjänstmedarbetare till Qliro - ett växande tech bolag som levererar betalningslösningar. De har på nolltid gått från start-up till scale up och söker grymma stjärnor som kan hjälpa kunderna med diverse behov på norska.

Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Wrknest men jobbar på uppdrag ute hos vår kund. Starten är omgående och uppdraget sträcker sig 6 månader fram, med chans till förlängning eller överrekrytering.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som dansktalande kundservicemedarbetare kommer du sköta kommunikationen med olika kunder genom mail, telefon och sociala medier på danska. Du kommer tillhöra Customer Operations som är en av de största avdelningarna på Qliro och som hanterar förfrågningar från hela Norden. I rollen ingår därmed att ibland ta samtal från de andra nordiska länderna. Du erbjuds även möjligheten att få vara med och effektivisera och utveckla kundtjänstfunktionen. Den danska kundservicen är öppen mellan 8-18 och arbetstiderna kommer vara 8-16:45 eller 9:30-18:10.

Detta är en perfekt roll för dig som är på jakt efter en administrativ och kundnära tjänst med start omgående. Du kommer vara del av en energifylld miljö och ha kontakt med i huvudsak väldigt nöjda och trevliga kunder.

Vi söker dig som har

- Flytande språkkunskaper i danska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska
- Älskar att leverera god service och gillar att överträffa kundens förväntningar


Det är meriterande om du har

- Arbetat med kundtjänst eller någon typ av kundservice innan
- Kunskaper inom något annat nordiskt språk (t.ex. svenska eller danska)


Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är ansvarstagande, strukturerad och driven. Som person trivs du att jobba i högt tempo och är serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Tjänsten avser heltid, 40h/v. Det kan även finnas möjlighet till deltidsarbete.

Start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Företaget ligger i centrala Stockholm.

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Ansök nu

Jobba inom kundtjänst på Zettle by PayPal

Läs mer Aug 8
Nytt
Sprio söker nu dig som älskar service och har ett stort intresse för teknik till Zettle by PayPals kundtjänst. Här får du en utvecklande och spännande roll inom kundservice. Du erbjuds möjligheten att utvecklas inom kundtjänst och teknisk support genom inkommande samtal och mail ifrån företagskunder.

I rollen som kundservicemedarbetare får du vägleda företagskunder vid frågor kring faktura, felsökningar, hjälpa till att ta ut rapporter och teknisk support vad det gäller Zettles olika produkter. För att trivas i denna roll bör du ha ett tekniskt intresse och gilla att både jobba övergripande så som detaljerat med support. Det förekommer även merförsäljning i rollen, vilket passar dig perfekt som är målinriktad och är en kreativ problemlösare.

Vi söker dig som:

- Är ansvarsfull och duktig på att jobba självständigt
- Gillar att jobba mot uppsatta mål och ser det som en möjlighet till utveckling
- Älskar teknik och är en grym problemlösare
- Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska
- Har en fullständig gymnasieexamen


Vi erbjuder:

- Ett familjärt team i en ung och modern arbetsmiljö
- En spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
- Fullt betald utbildning i början av din anställning

- Lön och förmåner enligt kollektivavtal


Arbetstider:

Tjänsten är på 80-100% och påbörjas med en 6 månader lång provanställning för att sedan löpa vidare till en tillsvidareanställning.

Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan. Vi videointervjuar löpande och tillsätter tjänsten så snart rätt person hittats.

Ansök nu

Tysktalande kundservicemedarbetare till Arctic

Läs mer Aug 8
Nytt
Om bolaget

Arctic grundades 1986 och är ett familjeägt bolag. De är en registrerad försäkringsförmedlare som lyder under Finansinspektionen och har sedan start möjliggjort för sina kunder att följa den tekniska och samhälleliga utvecklingen tack vare deras framåtblickande försäkringslösningar.

Arctic erbjuder en stor bredd av produktförsäkringar för att du ska känna dig trygg vid en eventuell skada. Deras försäkringar är tilläggsförsäkringar som täcker upp för kostnader där din hemförsäkring inte räcker till. De erbjuder snabb hjälp när en skada uppstår och har över 30 års erfarenhet som försäkringsförmedlare.

Arctic brinner för sina kunder och de är stolta över hur nöjda kunder de har. De jobbar ständigt för att bli ännu bättre och hjälpa sina kunder att känna sig trygga med sina försäkringar. Företaget har en god kultur vilket innebär att de är engagerade, lyssnar och hör på varandra. Här fyller alla medarbetare en funktion och det finns en bra arbetsmiljö.

Om tjänsten

Nu söker Arctic stöttning i form av en tysktalande kundservicemedarbetare till sitt team på cirka 10 personer. I den här rollen kommer du att ha breda arbetsuppgifter men fokus kommer att ligga på kundservice till den svenska och tyska marknaden.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:

- Kundservice via telefon och mejl
- Hantera ärenden kring skador och försäkringar
- Registrera kunddata och order
- Posthantering
- Övrig administration


Om dig

För att trivas i den här rollen tror vi att du som person är driven och prestigelös men samtidigt noggrann och strukturerad då du kommer att hantera administrativa uppgifter. Det är viktigt att du har ett kundfokus och brinner för god service i och med att Arctic värderar sina nöjda kunder högt och alltid vill ge ett gott intryck. Du kommer att ingå i ett familjärt och sammansvetsat team vilket innebär att vi gärna ser att du är en lagspelare som är hjälpsam samt stöttar andra.

Kvalifikationer

- Avslutad gymnasial utbildning
- Flytande i tyska och goda kunskaper på svenska


Det är meriterande om du sedan tidigare har erfarenhet av kundtjänst eller en serviceinriktad roll. Vidare är det ett plus med ett tekniskt intresse.

Tillträde, omfattning och anställning

Arbetstiderna är måndag till fredag med kontorstider. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd direkt av Arctic, anställningen inleds med en provanställning. Bolaget sitter i fina lokaler i Segeltorp, Huddinge. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Erik Blom på erik.blom@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Junior Customer Service Manager till AddSecure Smart Rescue

Läs mer Aug 8
Nytt
Är du en driven, ansvarstagande och engagerad person som nu vill ta nästa steg i karriären? Brinner du för kundnöjdhet, struktur och att skapa hållbara team? Då är detta rollen för dig!

Om kunden

AddSecure är en ledande europeisk leverantör av premiumlösningar inom säkrad data och kritisk kommunikation. Företaget förser över 50 000 kunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikations- och larmlösningar som hjälper kunderna att skydda sina livs- och affärskritiska applikationer.

Smart Rescue erbjuder innovativa, livskritiska lösningar för krishantering som hjälper organisationer, kristeam och räddningstjänster att förebygga och snabbt agera på offentliga eller privata nödsituationer.

Om rollen

Nu söker vi en driven kundservicestjärna som vill axla rollen som teamleader samt arbeta operativt med fakturering och avtalsadministration. Du kommer både vara operativt verksam och ha ett ansvar över teamet och personalfrågor. Rollen är varierad och bjuder på utvecklingsmöjligheter för dig som vill ta nästa steg. Du förväntas hantera och utveckla order- och faktureringsprocessen samt hantering av nya kontrakt och uppsägningar. Du planerar och koordinerar även de dagliga operativa flöden inom teamet och stöttar fakturerings- och avtalsadministratörerna i deras arbete. Rollen innebär även att hantera svårare ärenden och ta ansvar för beslutsfattande. I din roll kommer du att arbeta nära chefen för avdelningen och planera verksamheten.

Din roll innefattar främst

- Upprätta avtal i affärssystem och CRM system
- Support inom fakturering och avtalsadministration
- Administration av kunder i bolagets CRM system
- Driva utvecklings- och förbättringsprojekt
- Personalansvar för 3 administratörer
- Utföra och kvalitetssäkra faktureringen på månadsbasis
- Säkerställa kvalitet och effektivitet i flöden


Om dig

För att lyckas i rollen tror vi att du är driven, ansvarstagande och engagerad som person. Du är orädd och tar gärna initiativ för att driva processer och projekt framåt. Det är viktigt att du är flexibel och trivs i en dynamisk och föränderlig arbetsmiljö. Vi ser även att du är lyhörd, proaktiv och lösningsorienterad för att vara framgångsrik i rollen. Du har tidigare erfarenhet från en roll som innefattat administration och kundkontakt. Vi ser gärna att du agerat teamlead eller haft ansvar för en mindre grupp tidigare men det är inget krav. För att lyckas i rollen ser vi även att du är en van användare av CRM- och affärssystem samt besitter goda kunskaper inom engelska och är flytande i det svenska språket.

Arbetstider, tillträde och omfattning

Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17. Start är så snart som möjligt. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund på sikt. AddSecure har sina lokaler i södra Stockholm på Telefonplan med mycket goda kommunikationsmöjligheter via tunnelbana och buss.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Säljkoordinator till De'Longhi

Läs mer Aug 8
Nytt
Vi söker för vår kund De'Longhi en Säljkoordinator som kommer att jobba mot den Nordiska och Baltiska marknaden. Du kommer att ha ansvar för egna kunder, samtidigt som du kommer att vara en del av ett team bestående av fem Säljkoordinatorer och två Prognoschefer.

Om bolaget

De'Longhi Group består av varumärkena De'Longhi, Kenwood och Braun. De är en av världens största aktörer inom SDA och är marknadsledare inom Espressomaskiner, Köksmaskiner och Food Preparation. De'Longhi grundades år 1902 och är fortfarande ett familjeägt bolag.

Om tjänsten

Som Säljkoordinator arbetar du för att säkerställa att orderflödet löper smidigt från orderläggning till leverans. I denna roll har du breda kontaktytor både internt och externt, du har kontinuerlig kontakt med våra kunder och stödjer dem i deras orderläggning och frågor. Du kommer även att kommunicera internationellt med personer från hela Norden och Baltikum samt med Italien, där vårt huvudkontor är beläget.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:

- Hantera order i SAP och säkerställa snabb leverans genom att bevaka leveransflödet.
- Tillhandahålla administrativt stöd till bolagets kunder.
- Samarbeta med vårt logistikteam beläget i Italien, tex vad gäller leveranser och tillgänglighet.
- Underhåll av prislistor och register.
- Administrativt stöd till företagets nordiska och Baltiska försäljningschefer.
- Hantera nordiska konsumentfrågor.
- Skapa underlag för fakturering.


Om dig

Vi söker dig med administrativ erfarenhet. Gärna med erfarenhet från orderhantering, koordinering och/eller kundservice. För att lyckas i rollen tror vi att du är en kommunikativ person med ordningssinne och struktur i ditt arbete. Vidare är det viktigt att vara stresstålig, noggrann och flexibel då du i perioder kommer behöva hantera "många bollar i luften". För att passa in i teamet tror vi att du är en positiv och driven person som gärna engagerar dig i bolaget och har stort kundfokus. Du känner dig orädd, nyfiken och självständig men uppskattar samtidigt att jobba tätt med ditt team.

Kvalifikationer

Avslutad gymnasial utbildning.

Minst 2 års erfarenhet från administrativt/kundservicerelaterat arbete.

Flytande svenska och engelska i tal samt skrift.

Vi ser det som mycket meriterande om du tidigare har erfarenhet av SAP eller annan systemvana.

Tillträde, omfattning och anställning

Denna tjänst är på heltid med kontorstider måndag till fredag. Bolaget sitter i trevliga lokaler i centrala Stockholm. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du är anställd av Hero med chans till förlängning. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi hanterar ansökningar löpande, intervjuer för tjänsten och ett urval kommer att ske under augusti månad. Vi kommer att återkoppla så snart ansökningstiden har gått ut.

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Elida Rhodin på elida.rhodin@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Rekryteringsgruppen i Stockholm AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Rekryteringsgruppen i Stockholm AB .

Rekryteringsgruppen söker Grovarbetare

Grovarbetare, bygg och anläggning
Läs mer Maj 17
Rekryteringsgruppen expanderar kraftigt och söker personal till affärsområdet lager & industri. Vi söker dig som vill ha ett flexibelt och varierande arbete där du anställs hos Rekryteringsgruppen och jobbar som uthyrd konsult hos våra kunder.

Arbetsuppgifter:

Arbetsuppgifterna är varierande och kan vara allt från enklare byggarbeten, rivningsarbeten, inbärning av byggmaterial till byggstädning, avfallshantering och städning av lokaler.

Arbetstiderna kan variera något men är oftast mellan 06-16.

Kvalifikationer:

Det är viktig att du är flexibel och har god samarbetsförmåga, eftersom du kommer att arbeta både självständigt och i grupp med varierande uppdrag. Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av liknande arbeten, är driven och har rätt inställning till att arbeta.

Krav:

- arbetsvilja

- händig

Relevanta utbildningar är meriterande, exempelvis B-körkort, Truckkort, Asbest, Säkralyft, Liftutbildning, Höga höjder, Heta arbeten, Fallskyddsutbildning, m.m

Personliga egenskaper:

Vi uppskattar egenskaper som social kompetens och god samarbetsförmåga. Du är inte rädd för att prova nya arbetsuppgifter och ditt arbete genomsyras av noggrannhet, gott bemötande och en positiv inställning. Som anställd på Rekryteringsgruppen krävs det att du med lätthet kan jobba både självständigt och i grupp. Du är vårt ansikte utåt och det är därför viktigt att du är serviceminded och lösningsorienterad.

Tillträde:

Omgående

Anställning:

Provanställning 6 månader

Lön:

Fast enligt avtal

Låter detta som något för dig? Ansök redan idag!

Skicka din ansöka via Teamtailor

Sökord: lager, renhållning, arbetare, truckkort, ambulerande, grovis, grovarbetare, bygg, byggstäd"

Om företaget

Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom fyra olika affärsområden, transport, lager/industri, kontor och bygg. Vårt kontor är beläget i Stockholm. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå, är engagerade och att vi alltid sätter kunden i fokus.
Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag.
Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com (http://www.rekryteringsgruppen.com/)

Ansök nu

Rekryteringsgruppen söker Grovarbetare

Grovarbetare, bygg och anläggning
Läs mer Apr 13
Rekryteringsgruppen expanderar kraftigt och söker personal till affärsområdet lager & industri. Vi söker dig som vill ha ett flexibelt och varierande arbete där du anställs hos Rekryteringsgruppen och jobbar som uthyrd konsult hos våra kunder.

Arbetsuppgifter:

Arbetsuppgifterna är varierande och kan vara allt från enklare byggarbeten, rivningsarbeten, inbärning av byggmaterial till byggstädning, avfallshantering och städning av lokaler.

Arbetstiderna kan variera något men är oftast mellan 06-16.

Kvalifikationer:

Det är viktig att du är flexibel och har god samarbetsförmåga, eftersom du kommer att arbeta både självständigt och i grupp med varierande uppdrag. Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av liknande arbeten, är driven och har rätt inställning till att arbeta.

Krav:

- arbetsvilja

- händig

Relevanta utbildningar är meriterande, exempelvis B-körkort, Truckkort, Asbest, Säkralyft, Liftutbildning, Höga höjder, Heta arbeten, Fallskyddsutbildning, m.m

Personliga egenskaper:

Vi uppskattar egenskaper som social kompetens och god samarbetsförmåga. Du är inte rädd för att prova nya arbetsuppgifter och ditt arbete genomsyras av noggrannhet, gott bemötande och en positiv inställning. Som anställd på Rekryteringsgruppen krävs det att du med lätthet kan jobba både självständigt och i grupp. Du är vårt ansikte utåt och det är därför viktigt att du är serviceminded och lösningsorienterad.

Tillträde:

Omgående

Anställning:

Provanställning 6 månader

Lön:

Fast enligt avtal

Låter detta som något för dig? Ansök redan idag!

Skicka din ansöka via Teamtailor

Sökord: lager, renhållning, arbetare, truckkort, ambulerande, grovis, grovarbetare, bygg, byggstäd"

Om företaget

Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom fyra olika affärsområden, transport, lager/industri, kontor och bygg. Vårt kontor är beläget i Stockholm. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå, är engagerade och att vi alltid sätter kunden i fokus.
Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag.
Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com (http://www.rekryteringsgruppen.com/)

Ansök nu

Rekryteringsgruppen söker Grovarbetare

Grovarbetare, bygg och anläggning
Läs mer Maj 16
Rekryteringsgruppen expanderar kraftigt och söker personal till affärsområdet lager & industri. Vi söker dig som vill ha ett flexibelt och varierande arbete där du anställs hos Rekryteringsgruppen och jobbar som uthyrd konsult hos våra kunder.

Arbetsuppgifter:

Arbetsuppgifterna är varierande och kan vara allt från enklare byggarbeten, rivningsarbeten, inbärning av byggmaterial till byggstädning, avfallshantering och städning av lokaler.

Arbetstiderna kan variera något men är oftast mellan 06-16.

Kvalifikationer:

Det är viktig att du är flexibel och har god samarbetsförmåga, eftersom du kommer att arbeta både självständigt och i grupp med varierande uppdrag. Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av liknande arbeten, är driven och har rätt inställning till att arbeta.

Krav:

- arbetsvilja

- händig

Relevanta utbildningar är meriterande, exempelvis B-körkort, Truckkort, Asbest, Säkralyft, Liftutbildning, Höga höjder, Heta arbeten, Fallskyddsutbildning, m.m

Personliga egenskaper:

Vi uppskattar egenskaper som social kompetens och god samarbetsförmåga. Du är inte rädd för att prova nya arbetsuppgifter och ditt arbete genomsyras av noggrannhet, gott bemötande och en positiv inställning. Som anställd på Rekryteringsgruppen krävs det att du med lätthet kan jobba både självständigt och i grupp. Du är vårt ansikte utåt och det är därför viktigt att du är serviceminded och lösningsorienterad.

Tillträde:

Omgående

Anställning:

Provanställning 6 månader

Lön:

Fast enligt avtal

Låter detta som något för dig? Ansök redan idag!

Skicka din ansöka via Teamtailor

Sökord: lager, renhållning, arbetare, truckkort, ambulerande, grovis, grovarbetare, bygg, byggstäd"

Om företaget

Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom fyra olika affärsområden, transport, lager/industri, kontor och bygg. Vårt kontor är beläget i Stockholm. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå, är engagerade och att vi alltid sätter kunden i fokus.
Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag.
Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com (http://www.rekryteringsgruppen.com/)

Ansök nu

Norsktalande kundtjänstmedarbetare i Kista

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Aug 8
Nytt
Rekryteringsgruppen i Stockholm söker dig som pratar och skriver norska flytande till en kundtjänst inom hemelektronik.

Arbetsuppgifter

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att på ett trevligt sätt hjälpa kunder via telefon, chatt och e-post. Frågorna är relaterade till hela kundens produktsortiment gällande teknisk support, service och produktspecifikationer. Det kommer även att ingå andra Backoffice uppgifter såsom registreringar och översättningar.

Egenskaper

Du brinner för service, är effektiv, utåtriktad och känner ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har inga problem med att arbeta både självständigt och i team. Du är lösningsorienterad och lägger stort engagemang i ditt arbete.

Kompetens och kvalifikationer

Vi ser att du som söker:

- Kan formulera dig både muntligt och skriftligt på norska och engelska.
- Har en god datavana och grundläggande förståelse för hemelektronik såsom TV, mobiltelefoner och vitvaror.


Om du som söker har ett brinnande intresse för teknik och elektronik är positivt, men inget krav. De första två veckorna kommer du att utbildas på plats för att få kännedom om produkter, system och samtalsteknik.

Det viktigaste är att du är motiverad att ge service i världsklass.

Tillträde: Omgående

Anställning: Provanställning 6 månader

Arbetstid: 08-17 måndag-fredag

Lön: Enligt överenskommelse

Vid frågor hör av dig till zanna@rekryteringsgruppen.com



Om företaget

Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom tre olika affärsområden, transport, lager/industri och kontor. Våra kontor är belägna i Stockholm och Malmö. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus.
Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag.
Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com (http://www.rekryteringsgruppen.com/)

Ansök nu

Personalkoordinator till Rekryteringsgruppen

Personaladministratör/Personalassistent
Läs mer Mar 23
Rekryteringsgruppen söker en driven och engagerad medarbetare till vårt affärsområde lager&industri;.

Vi söker dig som vill ha ett varierande arbete med stora möjligheter till personlig utveckling och en roll där du aktivt är med och påverkar företaget.


På kontoret är vi ett sammansvetsat gäng på 14 personer med ett gemensamt mål -Bäst på personligt engagemang! Vägen till att nå målet tror vi är genom att stötta och lyfta varandra, samarbeta över affärsområdena, hitta synergier och framförallt att ha roligt på vägen! Gå gärna in på vår hemsida https://www.rekryteringsgruppen.com/affrsomraden och läs intervjuerna med några av våra konsultchefer.

Arbetsuppgifter

- Du ska i nära samarbete med konsultcheferna planera och placera ut personal för uppdrag inom vårt affärsområdet lager och industri
- Du ska vara administrativt stöd till konsultchefen vid förnyande eller förändrande av anställningsbevis

- Du ska stötta konsultchefen i rekryteringsarbetet genom bl.a. CV-granskning, telefonintervjuer och referenstagning
- Du ansvarar för att säkra, koordinera, följa upp och vara delaktig i att utveckla det operativa arbetet i verksamheten
- Du kommer sköta sammanställningar till ekonomiavdelningen och redovisa den uthyrda personalens tidrapporter



Arbetsuppgifterna kan komma att förändras löpande efter företagets behov.

Egenskaper
Vi vill att du är engagerad, effektiv, administrativt noggrann och känner ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Rekryteringsgruppen ställer arbetet höga krav på att du kan arbeta både självständigt och i team, ta egna initiativ samt ha förmågan att hitta konstruktiva lösningar även i stressiga situationer. Du bör även ha ett brinnande intresse för att arbeta med människor.


Kompetens och kvalifikationer

Krav:

- B Körkort
- Lägst gymnasial utbildning
- Kan kommunicera flytande på svenska och engelska, i tal och skrift


Meriterande

- Erfarenhet av bemanningsbranschen
- Erfarenhet av rekrytering


Vi gör alltid en bakgrundskontroll innan anställning



Tillträde: Omgående


Anställning: Provanställning 6 månader, därefter tillsvidare.

Arbetstid: Måndag- Fredag 8-17 + jour.


Lön:
Fast lön enligt överenskommelse.

Har du frågor om tjänsten får du gärna ringa vår kontorschef Sofia Zetterblad Hen

073-4430112

Intervjuer sker löpande så skicka in ansökan så snart som möjligt.

Om företaget


Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom fyra olika affärsområden; Kontor, lager/industri och transport. Bolaget omsätter ~150 miljoner kronor och har ca 350 anställda. Vårt kontor är beläget i Stockholm. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus.

Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag. Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com



Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com (http://www.rekryteringsgruppen.com/)

Ansök nu

Nordic Payroll Accountant

Löneadministratör
Läs mer Aug 8
Nytt
Nordic Payroll Controller & Coordinator with experience in Accounting

Are you an experienced payroll officer looking to develop yourself within HR and Finance? Perfect! Then you might be the one we´re looking for!

You will be a part of a smaller HR function working on a Nordic level. As the Payroll Specialist, you will be responsible for payroll processing as well as some dedicated core HR processes.

Main Responsibilities

Payroll & Accounting Office (80%)

- Payroll Administration incl Time management (Swe, Fin, Den)
- Vendor management
- Budget and forecast of labor cost
- Analyzing of P/L
- B/S recon. - labor cost
- Legal reporting
- Invoice admin
- Staffing - Onboarding Process Owner


- FSE formalities (expatriates)
- ISE process & routine
- Comp & Ben Admin


- Pension incl vendor management
- Insurances incl vendor management
- HR Controlling & Reporting
- HC Management


- HC tracking; Regular, O/S
- Productivity reports, incl Labor Cost tracking


HR Specialist/HR Advisor (20%)

The ideal candidate holds

- 2 - 3 years of payroll processing, preferably on a Nordic level
- Good basic knowledge in accounting principles, preferably from hands-on own experience
- HR experience is meritorious
- Excellent Excel skills (pivot, vlookup etc)
- Communication skills since many levels of contact points in the company
- Previous experience from an international organization
- Merit if you have experience working in Hogia before and love to be seen as a super user, in any related core system
- Really good communication skills, and is fluent in spoken and written business English and Swedish
- It is a merit if you are spoken and written in Korean, but not required


On a personal note, you:

- …take pride in what you do, and you do it with passion
- …feel confident in your area of responsibility and yourself
- …are able to plan and structure your own work and to get things done in a timely and accurate manner
- ...are thorough with details, and you embrace them with a positive attitude
- ...see communication with internal and external stakeholders as a core task
- …enjoy working in an environment where not everything is the same everyday
- …are a team-player
- …have an interest and understanding of working with finance and accounting


You will be working as a consultant via Rekryteringsgruppen i Stockholm AB.

Are you interested in working in a great team with high integrity and good opportunity to develop yourself and the company? Starting date for this position is as soon as possible. We´ll be assesing applications continuosly so if you feel like you´re the one - Please apply today!

If you have some questions about this position please contact Consultant manager: zanna@rekryteringsgruppen.com

Om Rekryteringsgrppen

Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom tre olika affärsområden; Kontor, lager/industri och transport. Vårt kontor är beläget i Stockholm. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus.

Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag. Läs mer om oss på (http://www.rekryteringsgruppen.com/)

Ansök nu