Stockholm: Säljare som vill ta nästa kliv inom tjänstesektorn, Stockholm

Hitta ansökningsinfo om jobbet Säljare som vill ta nästa kliv inom tjänstesektorn, Stockholm i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-04-10 // Varaktighet: Heltid

Vi söker nu en Säljare med fokus på försäljning av konsulttjänster. Är du driven, utåtriktad och är snabblärd, så är du en potentiell kandidat för tjänsten.

Vem är du och vad jobbet går ut på

Det börjar alltid med människan och personegenskaperna. Har du rätt driv och inställning till lärande av tex. arbetsuppgifter och kompetenser (på en generell och grundläggande nivå), är prestigelös och pragmatisk - så kan du komma väldigt långt.

Det finns ett antal saker som är självklara som du måste besitta för att överhuvudtaget vara aktuell och det är

- Språket - du måste kunna prata svenska på en professionell nivå. Dvs. besitta ett språkbruk som håller på en professionell yrkesmiljö. Engelska behöver du kunna flytande.

- Kompetensen - vi verkar inom IT, Management och Teknik. Det betyder att du kommer att beröra dessa områden på en ytlig nivå som Account Manager. Det är en fördel om du är utbildad inom något av områdena, men inget måste. Det blir då oerhört viktigt att du åtminstone har ett stort intresse i att lära dig och snabbt komma på banan på vad de olika rollerna gör och vilken nytta det kan göra för de kunder vi jobbar med.


Konkret kommer du att jobba med kalla samtalsförsäljning för att utveckla en relation till nya kunder. Du kommer att jobba med att fortsätta utveckla en relation till befintliga kunder och delta på kundmöten. Det blir viktigt att etablera relation till konsulter som bolaget i framtiden avser att anställa att tillsätta på uppdrag, samtidigt som tid kommer att ges för att utveckla en relation till befintliga konsulter.

Välkommen med din ansökan snarast, vi går igenom ansökningar löpande. Vi ber dig att bifoga såväl CV som personligt brev.

Tjänsten är öppen för ansökan så länge det är möjligt att ansöka.

Startdatum enligt överenskommelse.

Om företaget

Shaya Solutions är en konsult- och kompetenspartner med fokus på IT, Management och Teknik där människor och relationer står i centrum. Vi förenklar företagandet och stöttar nuvarande och framtida mikroföretagare i Sverige att utvecklas och nå kunder genom vår starka kundcentrering och säljfokus.

Vi verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Besök oss gärna på vår hemsida för mer information om bolaget: www.shayasolutions.com (http://www.shayasolutions.com/)

Vänliga hälsningar,
Teamet på Shaya Solutions

Annons- och telefonförsäljare undanbedes.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Account manager

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Account manager.

Account Manager till det snabbväxande gasellföretaget Xamera i Stockholm

Läs mer Aug 8
Nytt
Vad söker vi?

Xamera är ett snabbväxande gasellföretaget som nyligen blev utsedda till årets rekryteringsföretag! Vi växer så det knakar och nu är det dags att fortsätta framgångståget. Därför söker vi nu en driven och entreprenöriell Account manager som vill vara med på den spännande resa vi har framför oss i Stockholm!

Under det senaste året har det hänt mycket på Xamera. Vi har dubblerat medarbetarskaran, tecknat spännande ramavtal och fått förmånen att jobba med allt från små spännande start-ups till stora världsledande företag. Senast blev vi även utnämnda till Superföretag av Bisnode och Veckans affärer. På Xamera får du möjligheten att växa tillsammans med kontoret och har goda möjligheter att inom en snar framtid utöka dina ansvarsområden. Tillsammans arbetar vi på ett professionellt sätt att leda Xamera mot målet, att alltid tillgodose kund och kandidats behov. Förutom detta har vi även som målsättning att varje arbetsdag ska vara rolig och innehålla mycket skratt!

I rollen som Account manager får du träffa företrädare för spännande bolag på en växande marknad och tillsammans med dessa identifiera behov. Här får du möjlighet att hjälpa våra kunder med tillväxt och realisera våra gemensamma ambitioner om god hållbar kompetens. Med Xameras nya Talangprogram har du dessutom något spännande att prata om som ger mycket värde för både våra kunder och kandidater!

Vem söker vi?

Vi söker dig som värdesätter en riktigt spännande tillväxtresa och att ha möjlighet att skapa ett framgångsrikt kontor tillsammans med andra drivna kollegor. Vi tror att du brinner för att leverera hög service och älskar att nätverka med människor. Dina tidigare erfarenheter från service och försäljning alternativt starka vilja att jobba med försäljning, kombinerat med att du gillar omväxling gör dig till en bra säljare. Du trivs i en entreprenöriell vardag, med högt tempo och snabba puckar där det hela tiden händer saker.

Xamera är ett kulturdrivet bolag där vi i första hand gör affärer med människor och i andra hand företag vilket innebär att ödmjukhet är en central egenskap. Du gillar att vara kreativ och driva affärer och samarbeten framåt, vi tror också att förmågan att bygga långsiktiga relationer är viktig.

Vi tror att du drivs av resultat och inte tvekar på att ge ditt yttersta för att göra kandidater och kunder nöjda. Allra viktigast är dock att vi alla trivs och har kul tillsammans! Låter detta spännande? Vill du bli en del av Xamera? Ansök redan idag!

Vilka är vi?

På Xamera ser vi till att unga ingenjörer och studenter inom IT, teknik och ekonomi får rätt jobb från början. För att lyckas med det har vi behövt vända upp och ner på hur det här med karriärsamtal, jobbsökande och hur rekryteringar fungerar. För oss betyder det mycket att göra saker annorlunda och att överraska omgivningen.

Vi är ett rekryteringsföretag med engagerade kollegor som gemensamt drivs framåt och utvecklar bolaget såväl som oss själva. I dagsläget har vi kontor i Linköping, Göteborg och Stockholm och samarbetar med både stora, medelstora och små bolag i de olika regionerna. Hos oss får du möjlighet att bygga ett stort nätverk med både kandidater och kunder!

Vad erbjuder vi?

Trevliga kollegor, bra utvecklingsmöjligheter, ett stort nätverk, en tät koppling till Universitetet, ja ett riktigt dynamiskt arbete helt enkelt! Attraktivt läge då vi flyttar vi in i nya fräscha lokaler på Wenner-Gren Center i september. Vi är ett nära och familjärt team som tycker om att ha roligt på jobbet samtidigt som vi arbetar för att göra vårt yttersta för våra kunder och kandidater. Denna vision tror vi att du delar och tillsammans kommer vi arbeta för att nå högre!

Startdatum:

Intervjuer kommer att ske löpande och tilltänkt start är under hösten 2022.

Allmän information till Xamera:

Ansök genom länken nedan! Om du har några frågor gällande tjänsten kan du kontakta Alice Karlsson på alice@xamera.se. Detta uppdrag tillsätts löpande, så skicka iväg din ansökan idag.

Ansök nu

Account Manager

Läs mer Aug 8
Nytt
OM FÖRETAGET

Ett snabbt växande SaaS-bolag inom digital avtalshantering som hjälper kunder att effektivisera och digitalisera deras avtal och dokument. Detta möjliggörs med förstklassig E-signering och avtalsbevakning så att de sparar tid, blir mer moderna och samtidigt värnar om miljön.

Vår kund möjliggör snabbare affärer, enklare processer och säkrare avtalshantering för att hjälpa deras kunder att ta kvalificerade beslut och få kontroll över deras dokument.

I och med samarbeten med internationella koncerner har dem redan nu en fot ute i världen och vill ha med dig på resan mot fortsatt expansion. Visst hänger du med dit?

OM ROLLEN

Som Account Manager kontaktar du potentiella kunder och bokar in digitala eller fysiska möten där du får lyssna på kundens behov och matcha dessa mot produktutbudet.

Denna tjänst passar dig som gillar komplex försäljning och brinner för långvariga kundrelationer. Med en familjär stämning, teamet i ryggen och ett överlägset produktutbud får du det bästa utgångsläget för att kunna prestera på toppnivå. Du kommer till ett glatt och ambitiöst team med en företagskultur som alltid stöttar varandra men samtidigt utmanar än att hela tiden bli ännu bättre.

VEM SÖKER VI

Vi söker dig som är en "go-getter"!

Du räds inte för nya utmaningar och förstår att det krävs mycket för att nå toppen. Du ska vara redo att göra jobbet som krävs för att uppnå dina mål och ha ett inner liggande behov av att vilja lyckas.

Du bör ha jobbat med försäljning i minst 1 år. För att lyckas i denna roll bör du tycka att försäljning är kul samt att det är något som du vill fortsätta jobba med i framtiden!

Vi söker dig som vill lägga ner tiden på att bygga relationer och skapa nya kontakter för att uppnå dina sälj mål!

- Minst ett års erfarenhet av försäljning (Meriterande om detta har varit B2B- försäljning)

- En vilja och tävlingsinstinkt utöver det vanliga!
- Kunna arbeta mot tydligt uppsatta mål
- En ödmjuk approach och en vilja att lära sig av både kunder och kollegor
- Kunna förstå kundens behov och vara effektiv i dina samtal och möten
- Du är målmedveten och entusiasmerande i din försäljningsstil
- Laget före jaget! Du är positiv och ger bra energi till dina kollegor


VAD ERBJUDER VI

Ansökan & Lön
Jobbtyp: Heltid
Plats: Stockholm
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Ansök nu

Erfarna säljare sökes!

Läs mer Aug 8
Nytt
OM FÖRETAGET

Ett snabbt växande SaaS-bolag inom digital avtalshantering som hjälper kunder att effektivisera och digitalisera deras avtal och dokument. Detta möjliggörs med förstklassig E-signering och avtalsbevakning så att de sparar tid, blir mer moderna och samtidigt värnar om miljön.

Vår kund möjliggör snabbare affärer, enklare processer och säkrare avtalshantering för att hjälpa deras kunder att ta kvalificerade beslut och få kontroll över deras dokument.

I och med samarbeten med internationella koncerner har dem redan nu en fot ute i världen och vill ha med dig på resan mot fortsatt expansion. Visst hänger du med dit?

OM ROLLEN

Som Account Manager kontaktar du potentiella kunder och bokar in digitala eller fysiska möten där du får lyssna på kundens behov och matcha dessa mot produktutbudet.

Denna tjänst passar dig som gillar komplex försäljning och brinner för långvariga kundrelationer. Med en familjär stämning, teamet i ryggen och ett överlägset produktutbud får du det bästa utgångsläget för att kunna prestera på toppnivå. Du kommer till ett glatt och ambitiöst team med en företagskultur som alltid stöttar varandra men samtidigt utmanar än att hela tiden bli ännu bättre.

VEM SÖKER VI

Vi söker dig som är en "go-getter"!

Du räds inte för nya utmaningar och förstår att det krävs mycket för att nå toppen. Du ska vara redo att göra jobbet som krävs för att uppnå dina mål och ha ett inner liggande behov av att vilja lyckas.

Du bör ha jobbat med försäljning i minst 1 år. För att lyckas i denna roll bör du tycka att försäljning är kul samt att det är något som du vill fortsätta jobba med i framtiden!

Vi söker dig som vill lägga ner tiden på att bygga relationer och skapa nya kontakter för att uppnå dina sälj mål!

- Minst ett års erfarenhet av försäljning (Meriterande om detta har varit B2B- försäljning)

- En vilja och tävlingsinstinkt utöver det vanliga!
- Kunna arbeta mot tydligt uppsatta mål
- En ödmjuk approach och en vilja att lära sig av både kunder och kollegor
- Kunna förstå kundens behov och vara effektiv i dina samtal och möten
- Du är målmedveten och entusiasmerande i din försäljningsstil
- Laget före jaget! Du är positiv och ger bra energi till dina kollegor




VAD ERBJUDER VI

Ansökan & Lön
Jobbtyp: Heltid
Plats: Stockholm
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!



We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Ansök nu

Account Manager på toppmodernt tjänstebolag

Läs mer Aug 8
Nytt
OM FÖRETAGET

ITS Nordic är företaget med fokus på IT- och tech som har en bred tjänsteportfölj av molnbaserade helhetstjänster, konsulttjänster, telefoni och print. Bolaget grundades 2004 och började som ett renodlat printbolag men har i över två decennium byggt på med fler tjänster för att kunna möta kundernas skiftande behov och implementera ny teknologi. Idag kan man skräddarsyr kundernas behov utifrån en rad olika parametrar. Bolaget sitter på en bred kundportfölj med cirka 1200 kunder totalt och några av Sveriges marknadsledande företag anlitar ITS Nordic för att skapa ett effektivt och tryggt IT-landskap

OM ROLLEN

Nu söker ITS Nordic två nya Account Managers som kan stärka upp det befintliga säljteamet. I rollen som Account Manager är ditt uppdrag att erbjuda rätt lösning till kunder baserat på deras utmaningar och behov. Ditt ansvar sträcker sig över hela försäljningsprocessen. Du upprätthåller och utvecklar en långsiktig och god relation med nya samt befintliga kunder.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Ansvara för hela försäljningsprocessen, från prospektering, behovsanalys, förberedelser, tillvägagångssätt, presentation, besvara frågor, avslut och uppföljning.
- Arbeta dagligen med att attrahera nya kunder och nå uppsatta mål.
- Erbjuda relevanta erbjudanden och tjänster från ITS Nordics fyra affärsområden baserat på kundförståelse och lyhördhet.
- Du har ett nära samarbete med ITS Nordic teknikexperter och projektledare (presale organisationen) som kommer hjälpa dig att erövra all den tekniska kunskapen du behöver i yrkesrollen.




VEM SÖKER VI

Vi söker dig som har ett starkt driv och brinner för att hjälpa företag och människor att utvecklas med hjälp av IT. Du är en stjärna på att skapa goda och långvariga relationer. Du har troligtvis 1-2 säljjobb i bagaget och helst av allt någon slags branscherfarenhet inom något av ITS Nordics tjänsteområden (print, telefoni och/eller konsulttjänster). Har du erfarenhet från ett SaaS-bolag där du har sålt B2B-tjänster så är även det meriterande. Du trivs på ett företag med en välkomnande och rolig företagskultur där du har möjlighet att tjäna mycket pengar.

VAD ERBJUDER VI

Här erbjuds du en möjlighet att vara med på en spännande resa på ett både välskött och snabbrörligt bolag med förmodligen marknadens bästa provisionssystem. Vi kan med säkerhet även säga att de har ett av Stockholms absolut fräschaste kontor i Solna. Här trivs du från att du kommer in på kontoret och möts av ett leende i receptionen tills att du går hem för dagen. Som säljare så jobbar du hårt men samtidigt så finns det tid för aktiviteter mellan samtalen. Varför inte spela en pingismatch eller lite Playstation med säljkollegan? Aktiviteter utanför jobbet anordnas återkommande och det finns flertalet exempel på säljare som har gjort fantastiska karriärer inom bolaget och som har en lön som skulle få de flesta yrkesgrupper avundsjuka. Om detta låter som ett jobb för dig så är du varmt välkommen att skicka in din ansökan!



Ansökan & Lön


Jobbtyp: Heltid
Plats: Solna
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Sökord: Account Manager, Försäljning, IT, B2B, SaaS, Print, Tele, Konsultverksamhet

KOD: ITS

Ansök nu

SDR till starkt växande SaaS-bolag

Läs mer Aug 8
Nytt
OM FÖRETAGET

Efficy är ett starkt växande SaS-bolaget som erbjuder skräddarsydda verktyg för optimeringen av marknadsföring samt CRM-lösningar. På bara några år har man gått från 150 miljoner till 700 miljoner i omsättning samtidigt som många av bolagets konkurrenter blöder eller förlitar sig på investerares externa pengar. Efficy har huvudkontor i Bryssel och är etablerade runt om i hela Europa. Primärt växer man genom uppköp av bolag inom samma eller närliggande branscher och nyligen förvärvade man till exempel den välkända marknadsplattformen Apsis. Kulturmässigt erbjuder Efficy en väldigt platt bolagsstruktur. Man har stort fokus på att ha roligt samtidigt som man jobbar hårt. I Sverige är man ett 100-tal anställda.



OM ROLLEN

Vi söker två stycken seniora SDR-representatives som kan utöka Efficys säljkår. Du bokar möten med seniora beslutsfattare. Säljkontoren ligger i Stockholm och Malmö. I arbetet är det viktigt att du kan kvalificera beslutsfattare och förstå vad företaget du pratar med faktiskt har behov av för tjänster. Något som sedan underlättar för din kollega som tar mötet i nästa steg. Här ges du mycket frihet och har möjlighet att jobba antingen från distans eller på plats. En dag i veckan minimum ska du vara på plats på kontoret. Efficy vet att för att du ska kunna göra ditt bästa och trivas så krävs det att du känner dig fri och flexibel i ditt jobb och de ger därför de bästa förutsättningarna för att du ska kunna uppnå detta.



VEM SÖKER VI

Vi söker en raffinerad hunter som kan föra sig lika bra på LinkedIn som på mail eller telefon. Du brinner för försäljning och mötesbokning och har en gedigen erfarenhet inom affärsutveckling. Det är meriterande om du kommer från SaS-branschen och har jobbat inom en närliggande bransch eller på en branschkollega till Efficy. Då säljkontoren ligger i Stockholm och Malmö så ska du med fördel vara bosatt i någon av dessa städer. Du ska kunna föra dig i de dialogerna och kunna prata om värdet av Efficys lösningarna. Du säljer tjänster med tydliga kvalitetsstämplar samtidigt som du har mycket frihet under ansvar. Något som gör att ditt arbete blir både roligt och givande.



VAD ERBJUDER VI

På Efficy så ges du alla förutsättningar för att lyckas. Allt ifrån lön till förmåner är på en hög nivå och visar vilken hög vikt bolaget lägger på din roll och sin personal. Förutom en hög fast lön så erbjuds du generösa bonusar för alla möten du bokar. Friskvårdsbidraget ligger på 4000 kr och är även det över det marknadsmässiga snittet. Efficy är ett roligt bolag där man hittar man på mycket aktiviteter utanför arbetsplatsen och nyligen var hela personalstyrkan i Barcelona tillsammans. Här har du även fantastiska utvecklingsmöjligheter och det finns åtskilliga exempel på personer som har gjort häftiga karriärsresor på bolaget och klättrat upp till toppen. Det är helt upp till dig hur mycket du vill klättra och tjäna.



Ansökan & Lön


Jobbtyp: Heltid
Plats: Stockholm eller Malmö
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Sökord: Säljare, SDR, SaS-bolag, Tech, CRM, mötesbokning

KOD: Ecy

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Shaya Solutions AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Shaya Solutions AB .

iOS-utvecklare till ett uppskattat team, Stockholm

Applikationsutvecklare/Apputvecklare
Läs mer Aug 8
Nytt
Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunden söker en iOS-utvecklare med stora kunskaper inom iOS för att vidareutveckla sina appar. Du kommer vara en del av ett etablerat agilt team.

De mobila applikationerna är bara en del i de distribuerade system som tillsammans bygger upp Kundens lösningar. Då teamet består av både iOS- och Android-utvecklare är det starkt meriterande att kunna agera utvecklare för båda plattformarna.

Systemutveckling sker i Swift.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Ingenjörsexamen eller högre examen i datorrelaterat område.
- Minst 3 års arbetslivserfarenhet av utveckling för iOS.
- Minst 1 års arbetslivserfarenhet av att utveckla i Swift och dess ekosystem.
- Minst 1 års arbetslivserfarenhet av att jobba med automatiserade bygg- och deployment-miljöer


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Ansök nu