Stockholm: Butikssäljare för nytt koncept till Media Markt

Hitta ansökningsinfo om jobbet Butikssäljare för nytt koncept till Media Markt i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-03-07 // Varaktighet: Heltid

Säljare

Är du lika peppad som vi på att börja det Nya Normala?
Vill du vara ett kugghjul i vår nya satsning tillsammans Media Markt?

Vilka är vi?
Impressive Relations är en fullservice byrå som erbjuder en rad tjänster inom affärsområdena Sales, Retail och Staffing. För oss på Impressive Relations är relationen med våra kunder, anställda och samarbetspartners prio ett. Utan en god relation och dialog blir det inte heller någon bra affär. Vår filosofi är att alltid bidra till att utveckla och förbättra verksamheten för våra kunder. Detta gör vi genom att vara engagerade och intresserade av våra kunders utmaningar och drivna av att ständigt utvecklas. Under 2022 startar vi ett nytt projekt där du kommer träffa hundratals konsumenter varje dag. Våra värderingar präglas av entreprenörskap, öppenhet och en vilja att alltid skapa ett Impressive intryck för våra kunder och uppdragsgivare.


Tjänstebeskrivning
Impressive relations söker nya medarbetare till vårt grymma sälj team på Media Markt med inriktning face to face försäljning. Arbetet kräver hög social kompetens och ett starkt engagemang för att kunna representera våra kunder och samarbetspartners på bästa möjliga sätt.
I denna roll kommer du att sälja sex stycken tilläggstjänster som är kopplade till hemmet och passar in under kampanjen "Jämför hemma". I butiken kommer du verka uppsökande så tjänsten passar bra för den som har höga ambitioner och vill leverera ett första klassigt resultat.

Vi letar efter dig med:

- En positiv inställning
- Eget driv och som brinner för att leverera förstklassig service.
- Stor känsla för eget ansvar
- Erfarenhet inom försäljning




Vad erbjuder vi?

Hos oss på Impressive Relations får du som anställd på en harmonisk arbetsplats där tempot varierar dag till dag. Du som älskar att utvecklas och vill ta ett nya steg i karriären kommer kunna få möjlighet att växa och få stöttning för att nå nya höjder.

Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör.

Fast lön 21 000 + Provision

Vi ser fram emot din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Butikssäljare, fackhandel.

Butiksmedarbetare till Hockeystore i Stockholm

Läs mer Apr 22
Nytt
Är du vår nya säljstjärna?
Spobik AB driver några av Sveriges ledande specialistbutiker inom cykel och hockey. Vi erbjuder ett brett sortiment inom våra expertisområden, från ledande varumärken på marknaden. Kontor och butiker är beläget i Jönköping, Stockholm och i Karlstad. Välkommen att läsa mer på hockeystore.se, hockeytown.se och hockeystore.com.
Om jobbetHockeystore växer i snabb takt och har under den senaste året expanderat och etablerat sig väl på den svenska marknaden så väl som i Europa. Nu står vi inför en spännande expansion och är i startgroparna för att öppna en ny Hockeystore butik på 1100 kvm i Kungens kurva, Stockholm. I takt med att vi förbereder oss för öppningen,söker vi nu erfarna och engageradesäljare till vår nya hockeydestination.
Som säljare i vår hockeybutik kommer du utgöra en del av vårt härliga team av kompetenta och engagerade säljare. Din huvudsakliga uppgift kommer vara att alltid se till att leverera högklassig service till butikens kunder.Vi på Hockeystore vill alltid leverera den bästa upplevelsen när det gäller att köpa hockeyutrustninghos oss. Därför är det viktigt att du har en stor kunskap och ett intresse för hockey.
Vem är du?Vi ser att du är en social person som brinner för att hjälpa människor, både kunder och dina kollegor. Du har en stor erfarenhet av hockey och älskar att leverera service i förstaklass - även i en stressig miljö.
Följande egenskaper och erfarenheter letar vi hos dig:
Stor kunskap inom hockey och hockeyutrustning
Minst 1 års erfarenhet av servicerelaterat yrke
Dator- och kassavana
Gillar att jobba i team
Trivs med ett arbete i högt tempo
Ansvarstagande och pålitlig

Vad kan vi erbjuda?Att vara en del av Spobik AB innebär att du får möjlighet att vara med på en unik tillväxtresa. Du blir en del av en snabbt föränderlig miljö där du har möjlighet att påverka och driva förändring. Vi strävar efter att erbjuda betydande utvecklingsmöjligheter och du kommer att spela en nyckelroll i vår fortsatta expansion.
Vi lägger stor vikt vid att alltid förbättra våra arbetsprocesser, dels med kompetent personal men också med system för att utveckla våra processer. Vi söker alltid efter engagerade medarbetare som brinner för både den personliga- som för den professionella utvecklingen och som drivs av att komma med nya idéer och har lätt att anpassa sig.
Anställningsform och lokalisering:Tjänsten är en heltidsanställning med placering i vår kommande butik i Kungens Kurva, Stockholm. Arbetstider varierar och kan fördelas under veckans alla dagar, kvällar och helger inkluderat.
Intresserad?Låter detta som något för dig? Bifoga CV och ett personligt brev där du berättar lite om dig själv och varför just du är perfekt för rollen.Antagning sker löpande och tillsätts efterhand.
Om företagetSpobik ABär en del av Wesports Scandinavia AB.WeSports är en grupp av enskilda företag, med både onlinebutiker, fysiska destinationer och produktmärken.Vi är ett team från hela världen, med experter inom vår sport, experter på produktutveckling, online -plattformar, logistik och service. Vi arbetar tillsammans som ett team, vilket gör varje företag starkare än ensam. Läs mer påwesports.se

Ansök nu

Engagerad gymvärd på heltid till Odenplan & Frescati

Läs mer Apr 15
Fitness24seven söker nu gymvärd till våra anläggningar vidOdenplan och Frescati
På Fitness24Seven är det ständigt något på gång. Nu letar vi efter en driven och träningsintresserad gymvärd till Odenplan och Frescati. Älskar du att ge förstklassig service och är bra på att sälja in träning och hälsa? Då kan du vara den vi letar efter.

Om tjänsten En dag på Fitness24Seven kan enklast beskriva som ett riktigt härligt och endorfinfyllt träningspass. Du startar dagen med att hälsa våra stammisar välkomna och samtidigt ordnar inför kvällens event. Det är medlemskväll på schemat och du ska ordna tävlingar, fronta kampanjer och ställa fram snacks. Innan dess ska du hålla i Gymintro för nya medlemmar och hinna planera veckans aktiviteter. Inga konstigheter för dig - du är en problemlösare av rang!
I rollen som gymvärd, Gym Fitness & Member Host som vi kallar det,kommer du att vara flexibel med att jobba på båda anläggningarna Odenplan och Frescati.Tjänsten är på heltid.
Arbetsuppgifter
Som gymvärd på Fitness24Seven är din främsta arbetsuppgift att hela tiden överträffa våra medlemmars förväntningar. Men lika viktigt är det att sälja in våra unika tjänster till nya medlemmar.
Dina uppgifter är att:
Ansvara för olika aktiviteter på våra gym, exempelvis medlemskvällar, Coffee-Monday, PT-kvällar.
Ha stenkoll på våra tjänster, pågående kampanjer och erbjudande och se till att potentiella medlemmar får rätt information om dessa.
Se till att våra nya medlemmar känner sig bekväma och trygga på våra gym, och att de känner till hela Fitness24Sevens utbud.
Vara en ambassadör för Fitness24Seven i alla lägen, oavsett vilket gym eller event du befinner dig på.
Ta hand om och delta i olika försäljningsaktiviteter, på och utanför våra anläggningar.
Se till att våra nya medlemmar får en bra onboarding genom att bl.a hålla i gymintro.


Arbetstider:
Tjänsten omfattar heltid på 40 timmar i veckan enligt ett rullande schema. Arbetstiderna kommer att variera måndag-lördag mellan ca kl 12-20.

Vi söker dig Vi ser det som en självklarhet att du är en social och ansvarfull person som aldrig skulle låta en medlem (eller kollega) gå hem med mungiporna nere. Med ditt driv och intresse för träning ser du till att dagens arbetsuppgifter blir gjorda. Att arbeta flexibelt är inget problem för dig och du har lätt att hantera oväntade situationer.

Vi önskar att du: Har en avslutad gymnasieexamen
Är driven, självgående och kan ta ansvar
Är engagerad och har enkelt för att anpassa dig efter olika situationer
Har en god förståelse för hela säljprocessen, eller är villig att lära dig den


Det är meriterande om:
Du har tidigare säljerfarenhet från butik eller gym
Du har ett träningsintresse eller en träningsbakgrund
Vad erbjuder vi? Fri tillgång till alla våra gym i 5 olika länder.
Pensionsförmåner, hälsoförsäkring och friskvårdsbidrag.
Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget, inklusive genom våra interna utbildningar.
Få arbeta i en träning- och hälsobransch tillsammans med människor som älskar sitt arbete.
Vara med och hjälpa andra till ett hälsosammare liv.


Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag.

Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatoriskt drogtest och bakgrundskontroll vid nyanställning av personal.
Om oss För oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym i medlemskapet utan extra kostnad.
Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag ha fler än 270 anläggningar i 5 länder – Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar både med egna välgörenhetsprojekt och mot organisationer så som SOS-barnbyar. Välkommen till Fitness24Seven.

Ansök nu

Assisterande butikschef till Pelican Self Storage Järfälla

Läs mer Apr 12
Self Storage till alla!
Vi söker dig som älskar service och vill bygga långsiktiga, professionella relationer med våra kunder på anläggningen i Järfälla. Vi specialiserar oss på att göra det lilla extra, hitta bästa lösningen och säkerställa att alla kunder går från butiken med ett leende. Vi har en bra blandning av både privat- samt företagskunder där alla dagar ser olika ut. Du är vårt ansikte utåt, det viktigaste vi har.
Vi söker nu en assisterande butikschef med start enligt ök.
Våra öppettider är vardagar 10:00-18:00 samt lördagar 10:00-14:00. Ordinarie arbetstid inkluderar arbete varannan lördag. Till din hjälp har du en butikschef som stöttar för att driva vår anläggning i Järfällaframåt!
Det kan även bli vissa pass på våra andra anläggningar i Stockholm beroende på frånvaro, semestrar och liknande. Vi är ett litet team där alla jobbar tillsammans och hjälper varandra. Våra anläggningar finns idag i Täby, Sollentuna, Sundbyberg, Botkyrka, Upplands Väsby, Bromma, Lidingö& Kungsholmen.
Med andra ord, hos oss får du en trygg och framtidsäker anställning i en bransch som växer så det knakar och är inte sårbar för händelser ute i världen. Behov för förråd och utrymmen ökar i dagsläget och kommer fortsätta i framtiden.
Vi erbjuder alla våra medarbetare en god möjlighet till personlig utveckling. Vi är ett växande företag i en framtidsbransch, följ med oss på denna spännande resa!
Arbetsuppgifter
Uthyrning av förråd till både företag och privatpersoner.
Bygga långsiktiga relationer med våra kunder.
Hjälpa våra kunder över telefon.
Visst administrativt arbete.
Underhåll av butik och anläggning.
Försäljning av våra produkter i butik.
Ger våra kunder ett bemötande med en exceptionellt hög servicegrad och kunskapsnivå.

Vi söker dig som
Tar initiativ, är självsäker med kunderna och tar kommandot samt är en glädjespridare som älskar service och försäljning.
Arbetat med försäljning i butik tidigare och har kassavana är meriterande.
Har lätt att lära sig nya IT-system.
Flytande svenska i både tal och skrift.
Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift.
Är trygg och bekväm med mycket eget ansvar då det förekommer pass där du jobbar själv i butiken.


AnsökanDu bli anställd direkt av Pelican Self Storage som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75% med möjlighet till mer tid och extra pass.
Bli en del av vårt team. Urvalet sker löpande, så sök redan idag. Välkommen med din ansökan!
Vår bakgrundPelican Self Storage grundades i Danmark 2009 av Nordic Real Estate Partners (NREP) med investering från M3 Capital Partners i London. Sedan den dagen har vi kommit en lång väg och vi fortsätter framåt. Idag arbetar vi med många nya projekt, och vårt mål är att skapa en kedja av kvalitets- och serviceinriktade anläggningar i Norden huvudsakligen kring huvudstadsregionerna och de större omgivande städerna.Vi fortsätter växaMed 34 anläggningar i Sverige, Danmark och Finland och ännu fler på väg, har Pelican Self Storage en snabb utveckling.

Ansök nu

Servis/assistent till showroom -servis med känsla och intresse för mode

Läs mer Apr 10
Brinner du för service lika mycket som oss och har ett stort intresse för mode och kläder?
Då är det dig vi söker!
Kort om jobbet som Servis till showroom:
Tjänsten är en serverings och showroomassistenstjänst till ett ledande klädmärke beläget centralt i Stockholm. Du arbetar i showroomet med att välkomna kunderna, servera kaffe, frukost och lunch. Du är personen som ansvarar för värdskapet och kvalitetssäkring kring showroomets miljö.Du ansvarar för hanteringen av plagg, såväl som uppackning och steamning i början av perioden tillatt allt är korrekt presenterat och kategoriserat i rätt kollektion under insäljsperioden.Arbetstider och arbetsformen – att jobba som bemanningspersonal.
Som bemanningspersonal hos oss arbetar du ute hos våra kunder under överenskommen tid.Oavsett uppdrag är Responsa alltid din arbetsgivare och vi har kontinuerlig kontakt inför, under, och efter arbetspassen.
Tjänsten är en tidsbegränsad anställning förlagd periodvis över året ca 2 månader åt gången. Arbetspassen är förlagda dagtid med vissa helger.Inom Responsa finns många möjligheter så vill man ta pass hos andra kunder är det välkommet.
Vem är du?
Det viktigaste för oss är en positiv inställning till arbetet, att du trivs i olika miljöer, samt att du uppskattar och förstår service och gott kundbemötande. Du har en förståelse och stort intresseför mode samt öga för detaljer.
Vi ser ofta att våra mest uppskattade konsulter, och de som också oftast trivs bäst som bemanningspersonal, är alerta, självgående och förstår att flexibilitet och lyhördhet är a och o för att leverera ett gott värdskap.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från restaurang, café, event eller annan serviceerfarenhet. Extra värdefullt är det om behärskar klassiska serveringstekniker och kan bära tre tallrikar.Du behöver för denna rollen kunna hantera en espressomaskin och kunna göra tex cappuccino.Annan erfarenhet från modebranchen är ett plus men inte ett direkt krav.
Kort om Responsa:
Responsa jobbar med kvalitativ bemanning inom besöksnäringen. Vi väljer både kandidater och uppdrag med omsorg och gör alltid vårt yttersta för att leverera en så bra matchning som möjligt för alla partner vid varje uppdrag.
Vi som driver Responsa har lång egen erfarenhet från servicebranschen, primärt inom event, administration, kundservice och restaurang. Vi tror att detta ger oss en god förståelse både för kunderna, uppdragen, dig som konsult, ditt arbete och situation, och att detta är en stark nyckelfaktor för våra många lyckade matchningar.
Responsa har kollektivavtal, vi är måna om våra konsulters välmående, och förstår att det finns många anledningar till att man vill ha ett flexibelt extrajobb inom event, restaurang, hotell eller liknande.
Naturligtvis jobbar du alltid med marknadsmässig lön med OB-tillägg samt semesterersättning, och du är försäkrad genom oss på arbetet och kollektivavtalet.
Ansökan:
Vi behöver inget personligt brev av dig, svara i stället på frågorna i ansökningsformuläret. Bifoga också gärna ditt CV som PDF. Ansökningarna bearbetas löpande och vi har ingen sista ansökningsdag.

Ansök nu

Pelican Self Storage söker en butiksmedarbetare till Lidingö

Läs mer Apr 3
Self Storage till alla!
Vi söker dig som älskar service och vill bygga långsiktiga, professionella relationer med våra kunder på anläggningen på Lidingö. Vi specialiserar oss på att göra det lilla extra, hitta bästa lösningen och säkerställa att alla kunder går från butiken med ett leende. Vi har en bra blandning av både privat- samt företagskunder där alla dagar ser olika ut. Du är vårt ansikte utåt, det viktigaste vi har.
Vi söker nu en assisterande butikschef med start enligt ök.
Våra öppettider är vardagar 10:00-18:00 samt lördagar 10:00-14:00. Ordinarie arbetstid inkluderar arbete varannan lördag. Till din hjälp har du en butikschef som stöttar för att driva vår anläggning på Lidingö framåt!
Det kan även bli vissa pass på våra andra anläggningar i Stockholm beroende på frånvaro, semestrar och liknande. Vi är ett litet team där alla jobbar tillsammans och hjälper varandra. Våra anläggningar finns idag i Täby, Sollentuna, Sundbyberg, Botkyrka, Upplands Väsby, Bromma& Kungsholmen.
Med andra ord, hos oss får du en trygg och framtidsäker anställning i en bransch som växer så det knakar och är inte sårbar för händelser ute i världen. Behov för förråd och utrymmen ökar i dagsläget och kommer fortsätta i framtiden.
Vi erbjuder alla våra medarbetare en god möjlighet till personlig utveckling. Vi är ett växande företag i en framtidsbransch, följ med oss på denna spännande resa!
Arbetsuppgifter
Uthyrning av förråd till både företag och privatpersoner.
Bygga långsiktiga relationer med våra kunder.
Hjälpa våra kunder över telefon.
Visst administrativt arbete.
Underhåll av butik och anläggning.
Försäljning av våra produkter i butik.
Ger våra kunder ett bemötande med en exceptionellt hög servicegrad och kunskapsnivå.

Vi söker dig som
Tar initiativ, är självsäker med kunderna och tar kommandot samt är en glädjespridare som älskar service och försäljning.
Arbetat med försäljning i butik tidigare och har kassavana är meriterande.
Har lätt att lära sig nya IT-system.
Flytande svenska i både tal och skrift.
Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift.
Är trygg och bekväm med mycket eget ansvar då det förekommer pass där du jobbar själv i butiken.


AnsökanDu bli anställd direkt av Pelican Self Storage som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75% med möjlighet till mer tid och extra pass.
Bli en del av vårt team. Urvalet sker löpande, så sök redan idag. Välkommen med din ansökan!
Vår bakgrundPelican Self Storage grundades i Danmark 2009 av Nordic Real Estate Partners (NREP) med investering från M3 Capital Partners i London. Sedan den dagen har vi kommit en lång väg och vi fortsätter framåt. Idag arbetar vi med många nya projekt, och vårt mål är att skapa en kedja av kvalitets- och serviceinriktade anläggningar i Norden huvudsakligen kring huvudstadsregionerna och de större omgivande städerna.Vi fortsätter växaMed 34 anläggningar i Sverige, Danmark och Finland och ännu fler på väg, har Pelican Self Storage en snabb utveckling.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB .

Upptäck Sverige som säljare för ett av Sveriges största varumärken!

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Apr 17
Nu startar vi upp ytterligare ett nytt team som ska fortsätta vårt framgångsrika samarbete med ett av Sveriges mest välkända varumärken.
Vi söker nu dig som vill ta klivet in i en stor säljorganisation men samtidigt vara med och utveckla och bygga upp ett helt nytt team tillsammans med dina kollegor. Ni kommer att få besöka många olika platser runtom i Sverige, träffa många olika härliga människor och utvecklas inom försäljning.
Vi har alltid ett enormt tryck på ansökningar till den här typen av roll och det finns endast ett fåtal platser i detta nystartade team - så se till att skicka in din ansökan direkt för att få höra mer!

VI SÖKER DIG SOM:
Älskar att skapa kontakter och trivs med utmaningen att möta nya människor.
Har en oövervinnerlig vilja och motiveras av ständig personlig och professionell utveckling.
Tar ansvar för din egen framgång och har en flexibel inställning till äventyr och variation.

VI GER DIG:
Spännande arbetsdag: Variera din vardag genom att vara ansiktet utåt för några av Sveriges största aktörer, resande från plats till plats genom Sverige.
Karriärsmöjligheter: I och med vår nuvarande expansionresaöppnar vi upp möjligheter till större och mer ansvarsfulla roller.
Motiverande arbetsmiljö: Omge dig med engagerade kollegor och njut av en gemenskap där varje individ strävar mot framgång.
Attraktiv lönesättning: Trygghet med en fast lön och möjligheten att boosta din inkomst genom en attraktiv provisionsstruktur.
Kontinuerlig utveckling: Ge dig själv verktygen till framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik.

IMPRESSIVE RELATIONS ERBJUDER:

Gemenskap & Målmedvetenhet: Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans.
Karriärsmöjligheter: Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen.
Unik Företagskultur: Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre.
Attraktiv Lönestruktur: Bortom en stabil grundlön erbjuder vi en attraktiv provisionsmodell som belönar din framgång. Ju mer du presterar, desto mer tjänar du – här finns ingen gräns för din ekonomiska potential.
Kontinuerlig utbildning och coachning: Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål.

Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan!
Felicia Rullander076-425 35 70
Felicia.rullander@impressiverelations.se

Ansök nu

Jobba med Event!

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Apr 10
Impressive Relations
Vi är företaget som värdesätter din utveckling. Med hjälp av vårt etablerade och starka team ser vi till att du alltid har de förutsättningar du behöver för att växa. Impressive Relations är en fullservicebyrå som erbjuder olika tjänster inom affärsområdena försäljning, detaljhandel och bemanning. Efter över 12 år i branschen ägnar vi oss nu åt försäljningsuppdrag över hela landet. Det ständiga drivet efter bättre prestationer ger oss en härlig sammanhållning, och tillsammans står vi starka inför framtidens utmaningar.
TjänstebeskrivningFörsäljning är kärnverksamheten hos Impressive och just nu erbjuder vi chansen att arbeta med oss i vårt äldsta och mest framgångsrika projekt. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i köpcentrum, matbutiker och varuhus.
Arbetsuppgifterna innebär främst att maximera försäljningen gentemot privatpersoner. Du blir en del av vårt befintliga säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner, Postkodlotteriet.
Våra säljare har alltid ett starkt engagemang och en positiv inställning. Arbetet kräver hög social kompetens och förmågan att hantera motgångar med flit.
Om du vill arbeta med oss och vara med på vår resa framåt behöver du ha ambitioner att växa och bli lite bättre varje dag! Självklart erbjuder vi dig en skräddarsydd utbildning så att du får de verktyg du behöver för att leverera bra resultat och utvecklas tillsammans med Impressive.
Kompetens- & erfarenhetskrav: Positiv
Samarbetsvillig
Ansvarstagande
Målmedveten & driven
Talar svenska obehindrat

Starkt meriterande med tidigare erfarenhet inom försäljning
Vi erbjuder dig: Heltidsanställning
Grundlön + Provision
Kontinuerliga AW’s, teamaktiviteter och priser
Mycket goda utvecklingsmöjligheter till ledarpositioner
Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation

På Impressive Relations får du som anställd en harmonisk arbetsplats även om tempot varierar varje dag. Som säljare i detta projekt kommer du kunna känna trygghet med en grundlön samt en attraktivprovision som du själv kommer kunna påverka. Säljutbildning sker löpande med hjälp av duktiga coacher på plats. Du som älskar att utvecklas och vill ta nya steg i karriären kommer kunna få möjlighet att växa och få stöttning för att nå nya höjder.
Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör.
Vi ser fram emot din ansökan!
Nadja Felin, Rekryterare076 722 59 70Nadja.felin@impressiverelations.se

Ansök nu

Jobba med Mötesbokning | IR.

Telefonförsäljare
Läs mer Apr 10
MÖTESBOKNING
Som Mötesbokare är du ansvarig för att boka möten mellan Företagets försäljningsrepresentanter och potentiella kunder. Du representerar några av Sveriges största aktörer på marknaden och kommer spela en viktig roll i att skapa nya affärsmöjligheter och utveckla vårt kundnätverk.

DIN ROLL INNEBÄR:
Försäljning över telefon.
Driva din försäljning mot budget.
Jobba tätt ihop med drivna & engagerade kollegor.

VI SÖKER DIG SOM:
Ansvarsfull och karriärsdriven.
Är utåtriktad, social och nyfiken.
Flytande Svenska både i tal och skrift.
Erfarenhet inom försäljning är meriterande, men inget krav.

VI ERBJUDER DIG:
Fastlön + Provision.
Heltidstjänst: Mån - Fre kl. 08-17
Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar.
Möjlighet till karriärsutveckling inom företaget.

IMPRESSIVE RELATIONS
Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m.
Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans.

Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget.
Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Söker du sommarjobb? | Mötesbokning B2B

Telefonförsäljare
Läs mer Apr 10
MÖTESBOKNING B2B
Drivs du av att bygga relationer och skapa affärschanser? Som Mötesbokarefår du möjligheten att påverka företagets tillväxt genom att öppna dörrar till värdefulla affärsmöten. Ta chansen att utveckla din försäljningskompetens, påverka din inkomst och vara en nyckelspelare i affärsutveckling – allt genom konsten att boka möten.

DIN ROLL INNEBÄR:
Prospektering & behandling av kundbas
Driva din försäljning mot din & teametsbudget.
Jobba tätt ihop med drivna & engagerade kollegor.

VI SÖKER DIG SOM:
Har 1-3 års erfarenhet inom Försäljning.
Vill påverka din egen framtid och ta ansvar för din lön.
Besitter god social kompetens och kan hantera invändningar.
Är ansvarstagande och karriärsdriven.


VI ERBJUDER DIG:
Generös Fastlön + Provision.
Heltid: Mån - Fre kl. 08-17
Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar.
Karriärsmöjligheter inom bolaget.

IMPRESSIVE RELATIONS
Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m.
Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans.

Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget.
Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Mötesbokare | Vasastan

Telefonförsäljare
Läs mer Mar 19
MÖTESBOKNING

Som Mötesbokare är du ansvarig för att boka möten mellan Företagets försäljningsrepresentanter och potentiella kunder. Du representerar några av Sveriges största aktörer på marknaden och kommer spela en viktig roll i att skapa nya affärsmöjligheter och utveckla vårt kundnätverk.



DIN ROLL INNEBÄR:

Försäljning över telefon.

Driva din försäljning mot budget.

Jobba tätt ihop med drivna & engagerade kollegor.



VI SÖKER DIG SOM:

Ansvarsfull och karriärsdriven.

Är utåtriktad, social och nyfiken.

Flytande Svenska både i tal och skrift.

Erfarenhet inom försäljning är meriterande, men inget krav.



VI ERBJUDER DIG:

Fastlön + Provision.

Heltidstjänst: Mån - Fre kl. 08-17

Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar.

Möjlighet till karriärsutveckling inom företaget.

IMPRESSIVE RELATIONS

Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m.

Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans.



Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget.

Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Mötesbokare B2B | Vasastan

Telefonförsäljare
Läs mer Mar 18
MÖTESBOKNING B2B

Drivs du av att bygga relationer och skapa affärschanser? Som Mötesbokare får du möjligheten att påverka företagets tillväxt genom att öppna dörrar till värdefulla affärsmöten. Ta chansen att utveckla din försäljningskompetens, påverka din inkomst och vara en nyckelspelare i affärsutveckling - allt genom konsten att boka möten.



DIN ROLL INNEBÄR:

Prospektering & behandling av kundbas

Driva din försäljning mot din & teamets budget.

Jobba tätt ihop med drivna & engagerade kollegor.



VI SÖKER DIG SOM:

Har 1-3 års erfarenhet inom Försäljning.

Vill påverka din egen framtid och ta ansvar för din lön.

Besitter god social kompetens och kan hantera invändningar.

Är ansvarstagande och karriärsdriven.



VI ERBJUDER DIG:

Generös Fastlön + Provision.

Heltid: Mån - Fre kl.08-17

Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar.

Karriärsmöjligheter inom bolaget.

IMPRESSIVE RELATIONS

Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m.

Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans.



Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget.

Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu