Stockholm: Produktionschef med leveransansvar sökes till Framgångsakademin

Hitta ansökningsinfo om jobbet Produktionschef med leveransansvar sökes till Framgångsakademin i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2022-03-03 // Varaktighet: Heltid

Är du en kreativ och driven projektledare som brinner för content?
Kom till Sveriges mest snabbväxande, digitala, utbildningsplattform!

På Framgångsakademin andas vi lärande, förtroende och öppenhet.

Framgångsakademin samlar Sveriges främsta experter och välkända profiler inom personlig utveckling, entreprenörskap, kreativitet och hälsa för att lära ut sin kunskap online genom kurser, workshops och live events.

Vi är mitt uppe i en stark tillväxtfas och söker nu en produktionschef som har viljan och förmågan att bidra till vår fortsatta framgångssaga. Vi vill tillsammans med dig utveckla Framgångsakademin till att ligga i absolut framkant gällande kompetensutveckling - oavsett om det gäller utveckling av kundrelationer, effektiva arbetssätt eller att utvecklas som person!

Rollen

I rollen som produktionschef har du huvudansvar för produktion och leverans av våra kurser. Du är högst delaktig i beslutsfattandet kring kommande kurser, du arbetar aktivt med innehållet och överser hela processen under både inspelning samt efterproduktion. Du ansvarar för att leda, och arbeta tillsammans med, ett content-team som består av filmare, grafisk designer och copywriter. Du kommer arbeta mot tydligt uppsatta mål och driva projekten i sin helhet från ax till limpa.

I din roll förväntas du även driva ett strategiskt arbete i ledningsgruppen för att säkerhetsställa utveckling av Framgångsakademin mål och vision. Som produktionschef ingår du i Framgångsakademins ledningsgrupp och rapporterar till VD.

Vi söker dig som:

- Har relevant utbildning inom projektledning

- Har 5-10 års arbetslivserfarenhet av att projektleda team och är van att arbeta resultatinriktat


- Har gedigen erfarenhet av att skapa content, gärna i en producent- och/eller redaktörs-roll från mediabranschen

- Vill bidra i utvecklingen av skalbara processer och smarta arbetssätt kopplat till hur vi levererar och paketerar våra kurser


Meriterande:

- Erfarenhet av att arbeta med digitala utbildningar

Vi tror att du som person:

- Har ett starkt driv, är duktig kommunikativt samt arbetar strukturerat

- Har förmågan att arbeta såväl självständigt som i team

- Är prestigelös och hjälpsam

- Har en utpräglat kreativ ådra och brinner för att skapa content

- Kan se dig själv växa tillsammans med oss!

Har du dessutom möjlighet att börja omgående så är det mycket intressant!

Framgångsakademin är en modern organisation med korta beslutsvägar. Vi är idag 13 anställda och planerar att fortsätta att växa kraftigt under 2022. Vi är ett tight team som präglas av entreprenörsanda, gemenskap och hög motivation som tar hand om varandra. Vi sitter i moderna lokaler på Östermalm i Stockholm, men möjlighet finns även att arbeta hemifrån. Rollen innebär att du har flexibla arbetstider och i hög grad kan påverka hur du planerar ditt arbete.

Vi erbjuder dig:

- En starkt värdedriven arbetsplats som ständigt utvecklas

- Fast anställning som inleds med 6 månaders provanställning

- Fast månadslön enligt överenskommelse

- Flexibla arbetstider och möjlighet att jobba hemifrån

- Konkurrenskraftiga förmåner!

Välkommen med din ansökan till ett jobb som ger dig utvecklingsmöjligheter både på ett professionellt och personligt plan! Tillsammans med oss på Framgångsakademin får du möjlighet att göra skillnad på riktigt.

Låter detta intressant och du vill veta mer är du varmt välkommen att kontakta Bahar Cetin via mail bahar@framgangsakademin.se

Intervjuer kommer att ske löpande under ansökningsperioden.

Vi ser fram din ansökan bestående av CV och personligt brev. Skicka in din ansökan via länken nedan.

Intervjuer och urval kommer att ske löpande.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Projektledare: kultur, media, film

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Projektledare: kultur, media, film.

Executive Producer

Läs mer Apr 3
Who are we?

We are a rapidly growing Tech and Gaming company, creating the next generation technology that will be used by creators worldwide. Our company growth puts us in new places and challenges, but also opportunities and new paths for many professionals.
Right now, we’re searching for an Executive Producer to join the team.About the role
We are hiring an Executive Producer to take over the leadership and synchronization of internal and external projects through all milestones; from fresh concepts through to release.
As the Executive Producer, it will be among your responsibilities to ensure the delivery of high-quality games within the established budgets and timelines by managing and aligning external game projects and additional third parties. You will be reviewing and approving project milestones working with their leadership teams to ensure targets are met.
In this role you will build and lead a team of producers of varying seniority, constantly maintaining a high level view of the projects handled by the team by identifying and communicating of product goals, progress of the individual projects, their quality, and risks. While fostering a collaborative and productive work environment.
In addition, you will take charge of stakeholder communication, both internally and externally, and keep strong, open communication channels with your stakeholders. This will include marketing and communications teams, to coordinate the positioning of products towards players and marketplaces.

Job Responsibilities:
Production Process:
Manage a portfolio of the company’s game development projects within a defined product category.
Work directly with business development on Developer Agreements (including the creation of product Milestone Schedules) and communicate production related issues to the appropriate parties.
Serve as the executive contact with assigned external developers throughout the production process and oversee developer’s high-level production processes.
Oversee the review, comments and approval of milestone submissions.
Budget management against individual product P/L’s.
Develop strong relationships to establish and maintain a reliable and timely flow of information and materials to all parties as necessary.
Identify and establish required asset pipelines on the production side to ensure timely delivery of assets as required to promote and publish the finished product.
Maintain a risk register that is regularly updated and communicated out, while forging mitigation plans and strategies should they come to fruition.

Strategic Planning:
Work with the CPO with regard to:
Creation, implementation and management of more companywide production processes, policies and procedures.
Identifying and/or selecting quality development partnerships for the production of future projects.
Analyse competitive products and new business opportunities and make recommendations to C-level management.

Communication:
Coordinate and align with all necessary departments and divisions to facilitate execution of projects and materials in a professional and client-centric manner. This includes keeping top management apprised of the product's status.
Work closely with the appropriate staff to research and identify and/or obtain clearances for all materials needed for Sales, PR, Marketing and Distribution use.
Keep all key stakeholders informed of product status and vision through the preparation and presentation of appropriate project materials (including milestone updates, work-in-progress presentations, etc.).
Manage brand assurances of assigned products adhering to companywide standards and brand approval requirements.

Due Diligence:
Participate in the due diligence process for external development partners.
Represent Production during all Milestone Assessment stages, updating on activities and risks for assigned projects.
Personnel Management:
Recruit your own team to fulfill the requirements
Write and complete timely performance reviews.
Mentor and develop Senior Producers, Producers, and Associate Producers.

Who Are You?
You are a senior games industry professional who has a clear track record of delivering large scale game productions. You also have a drive to build things from the ground up and enjoy having many things going on at once. You are a strong leader with good mentorship skills and have a structured approach to stakeholder management.

Ansök nu

Samordnare/delprojektledare till e-Hälsomyndigheten i Stockholm

Läs mer Apr 12
E-hälsomyndigheten är expertmyndighet för frågor som rör e-hälsa och har en central roll i den framväxande nationella digitala infrastrukturen för hälsodata. Myndigheten erbjuder också ett antal e-hälsotjänster och digitala lösningar för privatpersoner och professioner inom hälso- och sjukvård och socialtjänst. E-recepttjänsten och Covidbevis är de mest kända. E-hälsomyndigheten erbjuder dig ett spännande arbete med många utvecklingsmöjligheter på en arbetsplats i centrum för den nationella utvecklingen av e- hälsa. På myndigheten arbetar ungefär 350 personer totalt på två orter, Stockholm och Kalmar. Arbetsgivare: Novare Bemanning.

Är du koordinator/projektledare med tidigare erfarenhet inom offentlig sektor? Trivs du i en roll av samordnande karaktär? Då har vi en möjlighet för dig! Nu söker vi en koordinator till en e-Hälsomyndigheten i Stockholm. 

För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu!

Om uppdraget

Vi på Novare Bemanning är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Just nu söker vi dig med erfarenhet inom samordning och koordinering till en myndighet i Stockholm!

Myndigheten har nu fått ett spännande regeringsuppdrag och är därmed i behov av en konsultlösning av koordinerande och samordnande karaktär. Hos myndigheten kommer du att arbeta med uppdraget fritidskort. Myndigheten har ansvar för att förbereda, införa och förvalta fritidskortet i samverkan med andra parter. Rollen innefattar därmed mycket kontakt med externa parter och aktörer.

Till denna roll söker vi dig som är organiserad, kommunikativ och med en god planeringsförmåga. Du arbetar relationsbyggande och flexibelt med fokus på teamarbete.

Vi vill gärna berätta mer om uppdraget under nästa steg i rekryteringsprocessen. Vi har även då möjlighet att gå ut med myndighetens namn och beskriva organisationens specifika uppdrag. Tillsammans skapar vi värde för samhället i stort.   

Krav för tjänsten

minst tre (3) års erfarenhet av att samordna och koordinera olika intressenter i ett projekt som regioner, kommuner, myndigheter och civilsamhällsaktörer
minst tre (3) års erfarenhet av samordning/koordinering i komplexa projekt
minst tre (3) års erfarenhet av att planera leda större möten och workshops
minst tre (3) års erfarenhet av att stötta i frågor som rör samverkan på taktisk och strategisk nivå
mycket god förmåga att kommunicera i tal och skrift på svenska.


Meriterande krav för tjänsten

erfarenhet av samordning och/eller projektledning i Regeringsuppdrag
erfarenhet av att arbeta på en myndighet
erfarenhet av att arbeta inom föreningsliv och/eller civilsamhället med fokus på barn och unga
genomfört relevant högskoleutbildning inom till exempel projektledning, ekonomi eller administration.


Uppdragsperiod och omfattning 

Uppdraget är på heltid med start senast den 1 maj 2024 och pågår tom 2025-04-30, med möjlighet till förlängning. Placeringsort är hos myndigheten i Stockholm, distansarbete efter överenskommelse.

Ansökan  

Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2024-04-21. Du är varmt välkommen!  

Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Miranda Nilsson på martin.hellberg@novare.se

Hoppas vi ses! 

Som konsult hos oss 

Novare Bemanning bygger karriärer och stöttar organisationer. Vi är ett personligt och samhällsengagerat bolag som erbjuder interims och bemanningstjänster till både den offentliga och privata sektorn. Tillsammans med oss bidrar du till ett hållbart arbetsliv. Vi tar personlig utveckling till en helt ny nivå och är en unik arbetsgivare i branschen.  

När du arbetar som konsult ute på uppdrag hos våra kunder kommer du att ha ett nära samarbete med din konsultchef. Du kommer att ha regelbundna avstämningar utifrån en aktiv feedback-kultur där du utvecklar ditt självledarskap och de verktyg som du behöver för att nå ditt önskade mål. Det finns även möjlighet för dig som interimskonsult som har eget bolag att vara underkonsult och fakturera oss för arbetad tid. 

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2014 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen.

Ansök nu

Production - Games

Läs mer Nov 1
As a Production Developer at Embark you will be a dedicated game maker, executing on games roadmaps and goals. You’ll be part of a cross-functional team where you will create and improve structure and processes and facilitate the day to day work and communications to ensure productivity.

You have a passion for removing obstacles, solving problems and making sure things get done! You know that experimenting is a gamble but you have a knack for choosing the smartest route - and you know when it’s time to declare success or failure. You make sure to balance meaningful innovation with executing best practices.

Example of responsibilities

- Execute on product roadmaps and goals for multiple teams
- Ensure communication and coordination of work internally and with external partners
- Process: Facilitation of day-to-day, establish and improve ways of working
- Ensure team productivity and focus
- Providing transparency on project status and risks to stakeholders


We would love if you have

- Experience as Producer / Project Manager roles in game development, managing projects throughout its life cycle from idea to release/live service
- Experience from fast-paced environment and working in a cross-functional team environment, preferably from a variation of settings
- Excellent communication skills, verbal and written
- An organized, detail oriented and self-motivated personality
- A pragmatic mindset and ability to motivate individuals and teams


At Embark we offer competitive salaries, passionate colleagues to share knowledge with and much more, but most of all we invite you to take part of a journey into the unknown, to build creative, surprising and beautiful experiences together.

We welcome game makers of all sex, class, colour, age, gender identity, education, religion, opinion, culture, nation of origin, language, sexual orientation, shape, size, and ability.

Did we leave anyone out? Well, we welcome you, too! We think that the gaming industry is made better when everyone has a seat at the table. Be yourself at Embark and make games while doing so. Please apply with confidence. We can’t wait to hear from you (in English)!

If this role doesn't quite match what you're looking for, feel free to apply to us via our " Open Application. (https://www.embark-studios.com/jobs/278181-game-maker-open-application)"

Ansök nu

Konceptutvecklare/Projektledare

Läs mer Apr 4
I år firar Kulturhuset Stadsteatern 50 år och 100 miljoner besökare. Under 2024 räknar vi med att välkomna minst 2 miljoner besökare till stockholmarnas eget Kulturhus vid Sergels torg. Nu söker vi dig som ser möjligheterna. Du som vill vara med och ytterligare utveckla Kulturhuset Stadsteaterns publika erbjudande. Det handlar om konceptutveckling, att leda nytänkande med fokus på att skapa mervärde för Kulturhuset Stadsteaterns besökare och kunder.


Ansvar & roll


Kulturhuset Stadsteatern söker en erfaren konceptutvecklare och projektledare med strategiskt ansvar för utveckling av besökarnas helhetsupplevelse.


Med utgångspunkt i publikens och besökarnas perspektiv lyfter du vår verksamhet och utvecklar koncept som ger mervärde vid besök hos Kulturhuset Stadsteatern, Sergels torg.


I arbetet ingår att ta fram koncept kring bemötande, erbjudande och försäljning. En viktig del är att utveckla interna samarbeten (konstnärlig verksamhet, restauranger mm) som skapar mervärde för våra gemensamma besökare. Det kan också handla om att ta fram service eller paketering vid föreställningar, konserter och utställningar som skapar positiv helhetskänsla för besökaren.


I uppdraget ingår även affärsutveckling av butiken i entréplan, samt försäljning i foajéerna i samband med föreställningar. Butiken speglar hela Kulturhuset Stadsteaterns kulturutbud, som ytterligare ska förstärkas. Ansvar för försäljning av varor, med intäkter och kostnader ligger på denna tjänst.


Tjänsten rapporterar till infrastrukturchef, som även har ansvar för publik service, fastighet, säkerhet och IT. I rollen ingår att ha ett nära samarbete med marknadsavdelningen vad gäller utveckling av kommunikation och koncept.  


Tjänsten får ett stort ansvar vad gäller samarbete och kontaktyta mellan de olika verksamheterna samt publik service och marknadsavdelningen. Ytterst syftar arbetet till att erbjuda upplevelser och service som får besökaren att stanna längre, återkomma oftare eller pröva något nytt hos Kulturhuset Stadsteatern.


Kompetens


Du är en entreprenör med idéer som också kan förverkligas. Du har stor förståelse för publikens och besökarnas behov samt ser hur vi kan förbättra såväl besökarnas helhetsupplevelse som Kulturhuset Stadsteaterns intäkter. Du har minst fem års erfarenhet av att arbeta med publik, besökare och försäljningserbjudanden i liknande verksamhet samt erfarenhet av förändringsarbete och budgetansvar. I denna roll är du inte chef över någon grupp, men kompetens att arbetsleda, förmåga att motivera och skapa resultat är mycket viktig. Du har lätt att kommunicera och upprätthålla god stämning med interna och externa kontakter.


Du har ekonomisk kompetens, förståelse för intäkter och kostnader samt kunskap i hur förutsättningar skapas för att driva försäljning av varor och tjänster. Du har erfarenhet av budgetansvar som inkluderar såväl intäkter som kostnader.


Som person är du tydlig, entusiasmerande och drivande. Du har en väl utvecklad samarbetsförmåga och förmåga att ansvara för parallella projekt.


Villkor


Tjänsten är en visstidsanställning på 12 månader med möjlighet till förlängning, med start så snart som möjligt.


Fackliga företrädare


Scen och Film avd 3 Urban Riismark; urban.riismark@kulturhusetstadsteatern.se


Akademikerna, Alice Kassius Eggers; alice.kassius.eggers@kulturhusetstadsteatern.se


Sista ansökningsdag


2024-04-15

Ansök nu

Projektledare

Läs mer Mar 13
Forum för levande historia söker två projektledare
Är du en erfaren och trygg projektledare med engagemang för att verka för en stark demokrati och allas lika värde? Vill du arbeta i en organisation med mycket kompetenta och högt motiverade medarbetare? Forum för levande historia söker två projektledare för tillsvidareanställning på avdelningen för uppdrag och forskningssamordning. 

Om myndigheten

Forum för levande historia är en myndighet under Kulturdepartementet. Vårt uppdrag är att främja arbete för demokrati, mänskliga rättigheter och alla människors lika värde. Genom kunskap om historien bidrar vi till reflektion och lärande om hur dåtid och nutid hänger ihop med utgångspunkt i lärdomar från Förintelsen, kommunistiska regimers brott mot mänskligheten och andra brott mot mänskligheten i historien. Vårt arbete är inriktat på kunskap, kultur och utbildning. Vi tar fram utställningar, fortbildningar, rapporter, skolmaterial och håller seminarier och samtal. Verksamheten finns i hela Sverige, digitalt eller på plats. Vi samarbetar ofta med lokala, nationella och internationella partners.

Vi är drygt 40 medarbetare och har vårt kontor och publika rum i Gamla stan i Stockholm. Vi erbjuder ett intressant arbete på en arbetsplats med stort engagemang för och djup kunskap om våra områden. Friskvårdsbidrag och friskvårdstimme är en självklarhet och när arbetet tillåter finns det även möjlighet att delvis arbeta på distans.  

Om tjänsterna

Forum för levande historia har i uppdrag att samordna och följa upp regeringens plan mot rasism, liknande former av fientlighet och hatbrott. Myndigheten har också i uppdrag att erbjuda fortbildning och kunskapshöjande insatser om olika former av rasism och intolerans i historien och idag till skolans personal och andra relevanta yrkesgrupper. Vi söker nu två projektledare som kan leda projekt och driva arbetet framåt inom dessa och angränsande områden, i nära kontakt med forskarsamhället och andra relevanta experter och aktörer.

De aktuella projekten innebär att:


• Utveckla samordnings- och uppföljningsarbetet i enlighet med regeringens uppdrag till myndigheten och med fokus på att bland annat utveckla metoderna för uppföljningen och stärka processtödet för de myndigheter som berörs.
• Utveckla myndighetens kunskaps- och metodstöd om olika former av rasism och intolerans för skolans personal och andra yrkesgrupper, med fokus på bland annat fortbildningsaktiviteter, webb-baserat stöd och kontinuerlig målgruppsanpassning.
• Utveckla och arbeta med kunskapshöjande insatser om de nationella minoriteterna.

 I arbetet ingår att:


• Planera, utveckla och följa upp verksamheten inom ansvarsområdena. Det kan till exempel handla om att genomföra fortbildningar och erfarenhetsutbyten om olika former av rasism och/eller hbtqi-fobi.
• Samordna både interna och externa resurser som behövs i verksamheten. Det kan till exempel handla om att arbetsleda externa konsulter och/eller leda ett team med olika kompetenser, såsom exempelvis administratör, kommunikatör och pedagog.
• Ta fram underlag till projektplaner och budget.
• Följa upp och analysera resultat med sikte på kontinuerlig vidareutveckling.
• Underhålla och utveckla intressentnätverk och andra nätverk inom ansvarsområdet.
• Samverka med myndigheter, kommuner, aktörer i civilsamhället, universitet och högskolor samt med internationella aktörer.
• Omvärldsbevaka inom tjänstens ansvarsområden.
• Bidra till myndighetens verksamhet i sin helhet, genom att till exempel ingå i arbetsgrupper, bistå med ämneskunskap till andra delar av verksamheten, svara på remisser och bidra till övergripande verksamhetsutveckling.

Den vi söker

För att vara aktuell för tjänsterna krävs:


• Akademisk examen inom relevanta ämnen (till exempel statsvetenskap, sociologi, mänskliga rättigheter, juridik, utbildningsvetenskap).
• Minst fem års relevant erfarenhet från liknande strategiska och projektledande roller/tjänster/arbetsuppgifter i offentlig sektor.  
• Minst fem års erfarenhet av arbete med frågor som rör rasism, antidiskriminering, mänskliga rättigheter och/eller demokrati.
• God erfarenhet av att kommunicera komplexa budskap och arbeta med kunskapsbaserad verksamhet riktad till flera olika målgrupper, till exempel genom att arrangera och hålla i kunskapshöjande insatser och erfarenhetsutbyten.
• God kunskap om hur lärande fungerar och om att analysera verksamhet utifrån vetenskaplig grund eller bästa tillgängliga kunskap.
• Erfarenhet av att leda metodutvecklings-/förbättringsarbete.

Det är meriterande med:


• Flerårig erfarenhet av arbete i statlig myndighet.
• God kunskap om och erfarenhet av frågor som rör de nationella minoriteterna.
• Utbildning i projektledning.
• Erfarenhet av upphandling, såsom exempelvis av konsulttjänster.

Vi ser även att du bör ha följande egenskaper och förmågor:


• Du är strategisk, resultatinriktad och lösningsorienterad samt tycker om att arbeta i den föränderliga miljö som arbetet i en politiskt styrd organisation innebär.
• Du har god förmåga och tycker om att skapa och upprätthålla goda samarbetsrelationer såväl internt som externt.
• Du har god kommunikativ förmåga och kan kommunicera komplexa frågor i tal och skrift både på svenska och engelska. Du kan också presentera och företräda din organisation i externa sammanhang.

Eftersom vi är en relativt liten myndighet kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet, framför allt samarbetsförmåga och ett gott omdöme.

Forum för levande historia strävar efter en jämn könsfördelning och välkomnar alla sökande oavsett könsidentitet eller uttryck. Myndigheten vill även ta tillvara de kvaliteter som etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vi förutsätter att du delar våra värderingar kring demokrati och alla människors lika värde och rättigheter.

Tillträde

Tillträde så snart som möjligt efter överenskommelse. 

Ansökan

Ansökan görs senast den 27 mars 2024 på vår hemsida www.levandehistoria.se

För frågor om tjänsten kan du kontakta avdelningschef Ann Bernes på 08-41 06 87 24.

Frågor om arbetsplatsen kan även ställas till fackliga representanter. För SACO Magdalena Smidova, magdalena.smidova@levandehistoria.se och för ST Eva Azcarate, eva.azcarate@levandehistoria.se

Vi frånsäger oss kontakt med rekryterare och bemanningsföretag med anledning av denna rekrytering.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Forsgren/Lundkvist Consulting AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Forsgren/Lundkvist Consulting AB .

ACCOUNT MANAGER BLIVANDE KAM IT TILL MobileCoderz

Mediasäljare
Läs mer Maj 12
MobileCoderz söker Account Manager / Blivande Kam till regionerna Stockholm, Göteborg och Malmö

Vi på MobileCoderz står längst fram och banar vägen för den digitala transformationen.

Om företaget
MobileCoderz är ett entreprenörsdrivet företag som vill förändra möjligheterna för små och medelstora företag. Vi jobbar med lösningar från systemutveckling, app-utveckling och digital marknadsföring.

Om Jobbet
Du ansvarar själv för hela försäljningsprocessen från första kontakt till avtalsskrivning med kund.

Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
I takt med att vi växer behöver vi utöka teamet med en erfaren säljare som drivs av att göra affärer.
Jobbet är flexibelt utifrån regionerna.

Kvalifikationer

Arbetslivserfarenhet
2-4 års erfarenhet av B2B försäljning med goda resultat

Meriterande

Försäljnings vana från uppsökande försäljning företag
Telefonförsäljning
Lösnings försäljning
Nykundsbearbetning
Arbetat i liknande bransch med erfarenhet av att sälja IT-lösningar.

Krav
Svenska
Engelska
Körkort B

Vi tror att du:

-Har gedigen erfarenhet från B2B-försäljning, brinner för att bygga relationer och förstår vikten av social Selling?
-Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad!
-Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer.
-Vidare är du självgående och orädd för att briljera din sälj-pitch till högre beslutsfattare.
-För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.

Om anställningen

Lön:
Fast och rörlig lön utan tak
Anställningsform
Tillsvidare på heltid med provanställning
Möjlighet till tjänstebil

Du kommer rapportera direkt till VD

Har du frågor beträffande tjänsten och vill veta mer är du varmt välkommen att kontakta via mail: rekrytering@businessbdy.com

Intervjuer kommer att ske löpande under ansökningsperioden och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi ser fram emot din ansökan bestående av CV, Personligt brev samt referenser. Skicka in din ansökan via länken nedan.

Ansök nu

Backend utvecklare sökes till Framgångsakademin

Backend-utvecklare
Läs mer Apr 21
Backend utvecklare sökes till Framgångsakademin - Sveriges mest snabbväxande, digitala utbildningsplattform!

Framgångsakademin söker en mid/senior back-end utvecklare för att jobba på Produkt- och Engineeringteamet tillsammans med en CTO och frontend utvecklare.

Framgångsakademin samlar Sveriges främsta experter och välkända profiler inom personlig utveckling, entreprenörskap, kreativitet och hälsa för att lära ut sin kunskap online genom kurser, workshops och live events.

Vi är mitt uppe i en stark tillväxtfas och där vi söker en back-end utvecklare som har viljan och förmågan att bidra till vår fortsatta framgångssaga. Vi vill tillsammans med dig utveckla Framgångsakademin till att ligga i absolut framkant gällande kompetensutveckling - oavsett om det gäller utveckling av kundrelationer, effektiva arbetssätt eller att utvecklas som person!

På Framgångsakademin andas vi lärande, förtroende och öppenhet.

Arbetsbeskrivning
I rollen som Backend-utvecklare behöver du vara bra på att kommunicera i tal och skrift samt vara disciplinerad och även kunna arbeta delvis på distans. Vi ser gärna att du har en bra känsla för arkitektur, design-patterns och SOLID principerna. Förstår vikten av att skriva tester. Även om du spenderat ett antal år som utvecklare så har du fortfarande en hunger för att lära dig nytt.

Du kommer jobba nära vår CTO och vara med i arkitektuella diskussioner. Ta fram bra design till nya micro-services och även underhålla och förbättra befintliga system.

Du behöver inte kunna allt. Viktigt är viljan att ta dig an utmaningar med nyfikenhet att lära och utvecklas.

Vi söker dig som:

- Har jobbat 3 - 5 år som backend utvecklare
- Känna dig hemma med NodeJS/ExpressJS
- Har goda kunskaper inom (Postgres)
- Är vass inom JavaScript
- Är van att jobba med molnlösningar som Google Cloud / App Engine eller Heroku
- Har kunskap om Git versionshantering


Meriterande om du har:

- Jobbat med Klarna API
- Familiär med TypeScript
- Tidigare erfarenhet med Thinkific eller Shopify (Liquid)
- Erfarenheter inom EdTech industrin.


Alla sökande förväntas ha projekt att visa upp (exempelvis Github repo)

Har du dessutom möjlighet att börja omgående så är det mycket intressant!

Framgångsakademin är en modern organisation med korta beslutsvägar. Vi är idag 13 anställda och planerar att fortsätta att växa kraftigt under 2022. Vi är ett tight team som präglas av entreprenörsanda, gemenskap och hög motivation som tar hand om varandra. Vi sitter i moderna lokaler på Östermalm i Stockholm, men möjlighet finns även att arbeta hemifrån. Rollen innebär att du har flexibla arbetstider och i hög grad kan påverka hur du planerar ditt arbete.

Vi erbjuder dig:

- En starkt värdedriven arbetsplats som ständigt utvecklas

- Fast anställning som inleds med 6 månaders provanställning

- Fast månadslön enligt överenskommelse

- Flexibla arbetstider och möjlighet att jobba hemifrån

- Konkurrenskraftiga förmåner

Välkommen med din ansökan till ett jobb som ger dig utvecklingsmöjligheter både på ett professionellt och personligt plan! Tillsammans med oss på Framgångsakademin får du möjlighet att göra skillnad på riktigt.

Låter detta intressant och du vill veta mer är du varmt välkommen att kontakta Bahar Cetin på epost bahar@framgangsakademin.se Sista ansökningsdag 28 April 2022.

Intervjuer kommer att ske löpande under ansökningsperioden och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi ser fram emot din ansökan bestående av CV, Personligt brev samt arbetsprover/projekt. Skicka in din ansökan via länken nedan.

Ansök nu

ACCOUNT MANAGER BLIVANDE KAM IT TILL MobileCoderz

Mediasäljare
Läs mer Apr 21
MobileCoderz söker Account Manager / Blivande Kam till regionerna Stockholm, Göteborg och Malmö

Vi på MobileCoderz står längst fram och banar vägen för den digitala transformationen.

Om företaget
MobileCoderz är ett entreprenörsdrivet företag som vill förändra möjligheterna för små och medelstora företag. Vi jobbar med lösningar från systemutveckling, app-utveckling och digital marknadsföring.

Om Jobbet
Du ansvarar själv för hela försäljningsprocessen från första kontakt till avtalsskrivning med kund.

Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
I takt med att vi växer behöver vi utöka teamet med en erfaren säljare som drivs av att göra affärer.
Jobbet är flexibelt utifrån regionerna.

Kvalifikationer

Arbetslivserfarenhet
2-4 års erfarenhet av B2B försäljning med goda resultat

Meriterande

Försäljnings vana från uppsökande försäljning företag
Telefonförsäljning
Lösnings försäljning
Nykundsbearbetning
Arbetat i liknande bransch med erfarenhet av att sälja IT-lösningar.

Krav
Svenska
Engelska
Körkort B

Vi tror att du:

-Har gedigen erfarenhet från B2B-försäljning, brinner för att bygga relationer och förstår vikten av social Selling?
-Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad!
-Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer.
-Vidare är du självgående och orädd för att briljera din sälj-pitch till högre beslutsfattare.
-För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.

Om anställningen

Lön:
Fast och rörlig lön utan tak
Anställningsform
Tillsvidare på heltid med provanställning
Möjlighet till tjänstebil

Du kommer rapportera direkt till VD

Har du frågor beträffande tjänsten och vill veta mer är du varmt välkommen att kontakta via mail: rekrytering@businessbdy.com

Intervjuer kommer att ske löpande under ansökningsperioden och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi ser fram emot din ansökan bestående av CV, Personligt brev samt referenser. Skicka in din ansökan via länken nedan.

Ansök nu

ACCOUNT MANAGER BLIVANDE KAM IT TILL MobileCoderz

Mediasäljare
Läs mer Apr 21
MobileCoderz söker Account Manager / Blivande Kam till regionerna Stockholm, Göteborg och Malmö

Vi på MobileCoderz står längst fram och banar vägen för den digitala transformationen.

Om företaget
MobileCoderz är ett entreprenörsdrivet företag som vill förändra möjligheterna för små och medelstora företag. Vi jobbar med lösningar från systemutveckling, app-utveckling och digital marknadsföring.

Om Jobbet
Du ansvarar själv för hela försäljningsprocessen från första kontakt till avtalsskrivning med kund.

Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
I takt med att vi växer behöver vi utöka teamet med en erfaren säljare som drivs av att göra affärer.
Jobbet är flexibelt utifrån regionerna.

Kvalifikationer

Arbetslivserfarenhet
2-4 års erfarenhet av B2B försäljning med goda resultat

Meriterande

Försäljnings vana från uppsökande försäljning företag
Telefonförsäljning
Lösnings försäljning
Nykundsbearbetning
Arbetat i liknande bransch med erfarenhet av att sälja IT-lösningar.

Krav
Svenska
Engelska
Körkort B

Vi tror att du:

-Har gedigen erfarenhet från B2B-försäljning, brinner för att bygga relationer och förstår vikten av social Selling?
-Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad!
-Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer.
-Vidare är du självgående och orädd för att briljera din sälj-pitch till högre beslutsfattare.
-För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.

Om anställningen

Lön:
Fast och rörlig lön utan tak
Anställningsform
Tillsvidare på heltid med provanställning
Möjlighet till tjänstebil

Du kommer rapportera direkt till VD

Har du frågor beträffande tjänsten och vill veta mer är du varmt välkommen att kontakta via mail: rekrytering@businessbdy.com

Sista ansökningsdag 15 April 2022.
Intervjuer kommer att ske löpande under ansökningsperioden och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi ser fram emot din ansökan bestående av CV, Personligt brev samt referenser. Skicka in din ansökan via länken nedan.

Ansök nu

Backend utvecklare sökes till Framgångsakademin

Backend-utvecklare
Läs mer Apr 17
Backend utvecklare sökes till Framgångsakademin - Sveriges mest snabbväxande, digitala utbildningsplattform!

Framgångsakademin söker en mid/senior back-end utvecklare för att jobba på Produkt- och Engineeringteamet tillsammans med en CTO och frontend utvecklare.

Framgångsakademin samlar Sveriges främsta experter och välkända profiler inom personlig utveckling, entreprenörskap, kreativitet och hälsa för att lära ut sin kunskap online genom kurser, workshops och live events.

Vi är mitt uppe i en stark tillväxtfas och där vi söker en back-end utvecklare som har viljan och förmågan att bidra till vår fortsatta framgångssaga. Vi vill tillsammans med dig utveckla Framgångsakademin till att ligga i absolut framkant gällande kompetensutveckling - oavsett om det gäller utveckling av kundrelationer, effektiva arbetssätt eller att utvecklas som person!

På Framgångsakademin andas vi lärande, förtroende och öppenhet.

Arbetsbeskrivning
I rollen som Backend-utvecklare behöver du vara bra på att kommunicera i tal och skrift samt vara disciplinerad och även kunna arbeta delvis på distans. Vi ser gärna att du har en bra känsla för arkitektur, design-patterns och SOLID principerna. Förstår vikten av att skriva tester. Även om du spenderat ett antal år som utvecklare så har du fortfarande en hunger för att lära dig nytt.

Du kommer jobba nära vår CTO och vara med i arkitektuella diskussioner. Ta fram bra design till nya micro-services och även underhålla och förbättra befintliga system.

Du behöver inte kunna allt. Viktigt är viljan att ta dig an utmaningar med nyfikenhet att lära och utvecklas.

Vi söker dig som:

- Har jobbat 3 - 5 år som backend utvecklare
- Känna dig hemma med NodeJS/ExpressJS
- Har goda kunskaper inom (Postgres)
- Är vass inom JavaScript
- Är van att jobba med molnlösningar som Google Cloud / App Engine eller Heroku
- Har kunskap om Git versionshantering


Meriterande om du har:

- Jobbat med Klarna API
- Familiär med TypeScript
- Tidigare erfarenhet med Thinkific eller Shopify (Liquid)
- Erfarenheter inom EdTech industrin.


Alla sökande förväntas ha projekt att visa upp (exempelvis Github repo)

Har du dessutom möjlighet att börja omgående så är det mycket intressant!

Framgångsakademin är en modern organisation med korta beslutsvägar. Vi är idag 13 anställda och planerar att fortsätta att växa kraftigt under 2022. Vi är ett tight team som präglas av entreprenörsanda, gemenskap och hög motivation som tar hand om varandra. Vi sitter i moderna lokaler på Östermalm i Stockholm, men möjlighet finns även att arbeta hemifrån. Rollen innebär att du har flexibla arbetstider och i hög grad kan påverka hur du planerar ditt arbete.

Vi erbjuder dig:

- En starkt värdedriven arbetsplats som ständigt utvecklas

- Fast anställning som inleds med 6 månaders provanställning

- Fast månadslön enligt överenskommelse

- Flexibla arbetstider och möjlighet att jobba hemifrån

- Konkurrenskraftiga förmåner

Välkommen med din ansökan till ett jobb som ger dig utvecklingsmöjligheter både på ett professionellt och personligt plan! Tillsammans med oss på Framgångsakademin får du möjlighet att göra skillnad på riktigt.

Låter detta intressant och du vill veta mer är du varmt välkommen att kontakta Bahar Cetin på epost bahar@framgangsakademin.se Sista ansökningsdag 28 April 2022.

Intervjuer kommer att ske löpande under ansökningsperioden och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi ser fram emot din ansökan bestående av CV, Personligt brev samt arbetsprover/projekt. Skicka in din ansökan via länken nedan.

Ansök nu

ACCOUNT MANAGER BLIVANDE KAM IT TILL MobileCoderz

Mediasäljare
Läs mer Apr 17
MobileCoderz söker Account Manager / Blivande Kam till regionerna Stockholm, Göteborg och Malmö

Vi på MobileCoderz står längst fram och banar vägen för den digitala transformationen.

Om företaget
MobileCoderz är ett entreprenörsdrivet företag som vill förändra möjligheterna för små och medelstora företag. Vi jobbar med lösningar från systemutveckling, app-utveckling och digital marknadsföring.

Om Jobbet
Du ansvarar själv för hela försäljningsprocessen från första kontakt till avtalsskrivning med kund.

Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
I takt med att vi växer behöver vi utöka teamet med en erfaren säljare som drivs av att göra affärer.
Jobbet är flexibelt utifrån regionerna.

Kvalifikationer

Arbetslivserfarenhet
2-4 års erfarenhet av B2B försäljning med goda resultat

Meriterande

Försäljnings vana från uppsökande försäljning företag
Telefonförsäljning
Lösnings försäljning
Nykundsbearbetning
Arbetat i liknande bransch med erfarenhet av att sälja IT-lösningar.

Krav
Svenska
Engelska
Körkort B

Vi tror att du:

-Har gedigen erfarenhet från B2B-försäljning, brinner för att bygga relationer och förstår vikten av social Selling?
-Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad!
-Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer.
-Vidare är du självgående och orädd för att briljera din sälj-pitch till högre beslutsfattare.
-För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.

Om anställningen

Lön:
Fast och rörlig lön utan tak
Anställningsform
Tillsvidare på heltid med provanställning
Möjlighet till tjänstebil

Du kommer rapportera direkt till VD

Har du frågor beträffande tjänsten och vill veta mer är du varmt välkommen att kontakta via mail: rekrytering@businessbdy.com

Sista ansökningsdag 15 April 2022.
Intervjuer kommer att ske löpande under ansökningsperioden och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi ser fram emot din ansökan bestående av CV, Personligt brev samt referenser. Skicka in din ansökan via länken nedan.

Ansök nu