Stockholm: Kundtjänst- Deltid

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänst- Deltid i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2021-12-01 // Varaktighet: Deltid

Letar du efter det perfekta deltidsjobbet där du kan utveckla dig själv inom kundservice? Brinner du dessutom för att ge exceptionell service, gott bemötande och att göra det lilla extra för kunden via chatt och mail? Foodora är ett snabbväxande bolag som just nu söker fler Customer Service Agenter till deras kundserviceavdelning. Missa inte denna möjlighet och välkommen in med din ansökan redan idag! 

Tjänsten omfattar en deltidsanställning på 50% med öppettiderna 07:00-23:30 varje dag, året runt. Det betyder att du behöver vara öppen för att arbeta flexibla tider, både morgnar, kvällar, helger och röda dagar.

Foodoras Customer Success består av tre avdelningar, Partner Service, Rider Service och Customer Service. Som Customer Service agent hanterar du ärenden via mail och chatt gentemot foodoras privatpersoner. Rapportering sker direkt till din Team Manager och din anställning börjar med en utbildning för att lära dig grunderna. 

Arbetsuppgifter 

Hantera frågor och ärenden via chatt och mail
Bidra till att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen för Foodoras kunder
Arbeta i våra olika system för chatt, mail och rapportering


Kvalifikationer 

För att bli framgångsrik i rollen är service en självklarhet för dig. Vi söker dig som är kundorienterad, strukturerad och affärsmässig. Du har hög arbetsmoral, är positiv och flexibel i förändringar och har inga problem med att skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter. 

Du har en god förmåga att kommunicera på ett förtroendeingivande sätt och är van att använda mail, chatt och telefon som arbetsredskap.

Krav för denna tjänst är: 

Minst gymnasieexamen 
Du har lätt för att hantera olika system (Foodora arbetar parallellt med olika system)
Kunna kommunicera obehindrat på engelska och svenska, både i skrift och tal. (Andra språk är meriterande)
Det är starkt meriterande med tidigare erfarenhet av kundservice 
Kunna arbeta minst 50% 


Foodora AB har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. För frågor är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på amir@kraftsam.se . Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Operations Specialist till YSDS!

Läs mer Apr 25
Nytt
Upptäck en arbetsplats där potentialen är lika stor som engagemanget – YSDS utmanar sin bransch och har som mål att alltid vara i framkant inom logistik. Här får du arbeta i en dynamisk miljö på ett företag som anser att kreativitet och utveckling är nyckeln till framgång. För YSDS räkning söker vi en Operations Specialist.

OM TJÄNSTEN OCH FÖRETAGET
YSDS är ett internationellt logistikföretag som specialiserar sig på smidiga globala fraktlösningar för ovanliga produkter, platser och tidsramar. De erbjuder en högkvalitativ tjänst som inkluderar logistikrådgivning och utförande, särskilt inom life science och speciallogistik. Det kan vara allt från frakt av satelliter som ska upp i rymden till att Covid-19 vaccin ska fraktas världen över.
Här, omgiven av en unik kultur, kommer du inte bara få utvecklas inom förstklassig service utan du kommer att vara en del av en global familj. YSDS tror på att bygga en positiv arbetskultur där samarbete och stöd är nyckeln. Det är viktigt att deras medarbetare mår bra, de lyssnar på sina medarbetare och agerar för att skapa bästa möjliga arbetsmiljö. Det är även viktigt att ha roligt och skratta på jobbet! YSDS värnar starkt om företagskulturen och har årligen spännande kickoffer & AW:s.
I rollen som Operations Specialist har du en kommunikativ roll mot kunder både via mail och telefon. Viktigt i rollen som Operations Specialist är att lyssna in kundens behov och utifrån detta anpassa och presentera en optimal lösning.Detta i linje med YSDS interna processer och omvärldens regler och riktlinjer. Därefter kommer du att koordinera transporten, från start till slut med stöd och uppbackning från ditt team och närmsta chef. Centralt är att alltid säkerställa en fantastisk kvalitet och service vid varje kontakt.
ARBETSUPPGIFTER
Hantera inkommande mail och samtal från kunder.
Planera och administrera transporter.
Sammanställa offerter utifrån insamlade behov.
Hantera utskick och upphämtning
Packning

DU ERBJUDS
Att arbeta på ett attraktivt och snabbrörligt företag med starka värderingar, levande kultur och kollegor i världsklass!
Goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget
En kultur där medarbetare driver verksamheten och är hjärtat i varje beslut som fattas.
Snabblärande miljö, entreprenöriell anda och stark teamkänsla.


VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare erfarenhet av att arbeta med telefon och mejl som främsta verktyg.
Minst ett års arbetslivserfarenhet från arbete i en kundorienterad miljö
Flytande i svenska och engelska då det används i arbetet dagligen
Har B-körkort

SOM PERSON ÄR DU
Som person förväntar vi oss att du är anpassningsbar till ett snabbt tempo samtidigt som du alltid är noggrann med detaljerna. För att lyckas i rollen behöver du ha väldigt bra kommunikationsfärdigheter både internt i samarbete med kollegor och externt mot kunder. Vi letar efter någon som är bekväm med att hantera praktiska uppgifter och inte är rädd för att ta tag i saker och lösa dem på egen hand. Det är även viktigt att du har en ödmjuk inställning till feedback och är flexibel i snabba förändringar.

ÖVRIG INFORMATION
Start: Omgående
Arbetstider: Heltid, ordinarie kontorstider.
Plats: Stockholm, kontor på Gärdet.
Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund.
Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. YSDS önskemål är därför att alla frågor rörande tjänsten hanteras av A-Hub och rekryteringsansvariga Alba Birkhammar på alba@a-hub.se.

Ansök nu

Sommarjobba som supportmedarbetare hos Blocket

Läs mer Apr 25
Nytt
Jobba med kundtjänst på Sveriges största digitala marknadsplats i centrala Stockholm.Vi påSpriosökerkandidatertillkundservice-teamet på Blocket med start 27 maj.
Idag är Blocket en av Sveriges starkaste varumärken och mest välbesökta sajter med cirka 5 miljoner unika besökare i veckan. Största marknadsplats för köp och sälj. Från Blocket köp/sälj har flera olika ”inriktningar” skapats - Blocket jobb, Blocket bostad och Blocket fordon.Blocket är en innovativ och ständigt utvecklande arbetsplats där varje dag är en fortsättning på gårdagens äventyr. Det är därför viktigt att du trivs bra i en föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik.
Du kommer huvudsakligen hjälpa privatpersonersom har funderingar kring tillexempel annonser, betalningar och regelfrågor via mail.Du kommer att ingå i ett redan befintligt team på cirka 30 medarbetare. Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag-fredag 8-17.
Dina arbetsuppgifter:
Ansvara för att hjälpa privatpersoner med sina funderingar
Hjälpa kunder via mail
Vid behov hanteratillkommande uppgifter inom supporten
Ge förstklassig service

Vi söker dig som:
Är en problemlösareoch flexibel som person
Meriterande med tidigare erfarenhet från mail
Är van att kommunicera med kunder och anpassa ditt språk
Har god datorvana
Är flytande i tal och skriftpåsvenskaoch engelska

Du kommer att ingå i ett litet familjärt team som tillsammans strävar efter att hela tiden möta kundens behov och uppnå högsta möjliga kundnöjdhet genom att alltid överträffa kundens förväntningar. Förutom att leverera en hög kvalité ut mot kund är det samtidigt viktigt att du tycker om att ha kul på jobbet och värnar om att bidra till en god stämning i din omgivning!Du anställs på heltid och utgår från Blockets kontor centralt i Stockholm. Anställningen är en visstid fram till 26 juli 2024.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare hos ett framstående försäkringsföretag! ????

Läs mer Apr 24
Nytt
Om tjänsten
Är du en person som brinner för service och trivs i sociala sammanhang? Ett framstående försäkringsföretag erbjuder nu en spännande möjlighet att bli en del av deras kundserviceteam i Stockholm. Detta är en dynamisk roll där du får använda din kommunikativa förmåga för att ge förstklassig service till både privat- och företagskunder.
Dina framtida arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare kommer du att:
Besvara kundfrågor via telefon och e-post.
Hantera och utfärda offerter samt försäkringar.
Genomföra bakgrundskontroller och analyser för att avgöra kundens lämplighet.
Bemanna receptionen och ge förstklassigt bemötande till besökare. Ditt arbete spelar en central roll i att upprätthålla och förstärka företagets rykte som en pålitlig partner inom försäkringsbranschen.

Vi söker dig som
Har erfarenhet från kundtjänst eller liknande roller där telefonhantering ingår.
Behärskar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift.
Är datavan och kan hantera olika IT-system effektivt.
Tidigare erfarenhet från försäkringsbranschen är meriterande men inte ett krav. Du är en utåtriktad och kommunikativ person som trivs i att interagera med kunder. Ditt sätt att engagera och lyssna på kunder gör dig till en värdefull del av teamet.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Anställningsform: Konsultuppdrag via Wrknest med goda chanser till förlängning
Lön: Enligt överenskommelse

Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer påwww.wrknest.se.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till KONE

Läs mer Apr 24
Nytt
Om företaget
KONEs historia går tillbaka ända till 1887 då den första hydrauliska personhissen installerades i Stockholm av Graham Brothers som senare kom att införlivas i KONE. I Sverige har KONE ca 1 000 medarbetare fördelade på 28 kontor över hela landet, från Malmö i söder till Kiruna i norr. Huvudkontoret är beläget i Kista. Där sitter även vårt kundcenter som är bemannat dygnet runt, årets alla dagar – alltid tillgängligt med snabb hjälp och service.
Tillsammans med våra partners och kunder hjälper vi till att göra Sverige mer tillgängligt! Vi är stolt partner till projekt såsom Mall of Scandinavia, Gothia Tower och Turning Torso. Lika stolta är vi också över att få hjälpa tusentals bostadsrättsföreningar och fastighetsägare runt om i Sverige med planering, service, förebyggande underhåll och modernisering av deras utrustningar.

Din roll
Vi har nu en spännande möjlighet för dig som villbli en del av KONE-teamet i Kista! Just nu söker vi en engagerad och självsäker kundtjänst-/larmcentralsmedarbetare som kommer att spela en avgörande roll i att säkerställa smidig och trygg kommunikation med KONEs kunder. Ditt arbete kommer att vara varierat och dynamiskt. Du kommer vara den första linjen av kontakt för KONEs företagskunder och bostadsrättsföreningar när det gäller felanmälningar samt andra ärenden. Dessutom kommer du att spela en avgörande roll i att hantera larmsamtal från personer som befinner sig i krissituationer, som att vara fast i hissar eller liknande.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Agera som den primära kontaktpunkten för KONEs företagskunder och bostadsrättsföreningar. Ditt ansvar innefattar att effektivt ta emot och hantera inkommande samtal och e-postmeddelanden relaterade till felanmälningar.
Identifiera och genomföra noggranna riskbedömningar i samband med säkerhetssituationer. Ditt kompetenta urval av lämpliga anvisningar och åtgärder kommer att spela en avgörande roll i att garantera en trygg och säker miljö för KONEs kunder.
Vara involverad i ärendehanteringsprocessen tills dess att ärendet har godkänts av en kvalificerad tekniker.
Agera som en ansvarsfull länk för personer i nödsituationer, bland annatlarmsamtal från individer som befinner sig instängda i hissar. Genom att förmedla tydliga instruktioner och stöd kommer du att hjälpa till att lugna och guida dessa individer genom krissituationer med ökad säkerhet och trygghet.

Tjänsten är på heltid i 12 månader med mycket god chans till förlängning. KONE ser långsiktigt påanställningen.Du kommer att bli anställd som konsult hosClevry men du jobbar för KONE. Start för tjänsten är omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid.



Din profil
Vi söker dig som har ett genuint intresse för kundservice och viser det som meriterande om du hartidigare erfarenhet av liknande arbete. Vi tror att du som sökerär noggrann och självständig i ditt arbete samtidigt som du är en team-player med positiv attityd. Utöver dettaär du också en problemlösare som har förmågan atthålla dig lugn i stressiga situationer.
Om du trivs i en dynamisk miljö där du kan vara hjälten bakom varje samtal, där din empati och beslutsförmåga gör en verklig skillnad, då är detta den perfekta rollen för dig!

Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocesssamarbetar KONE med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterarepå anna.almen@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedInClevry Sweden

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Aspia!

Läs mer Apr 24
Nytt
Är du en serviceorienterad person som trivs i en föränderlig miljö? Vill du arbeta på ett företag där laganda och kompetensutveckling främjas? Här är det din och teamets uppgift att leverera och utveckla förstklassig service till kunderna, samtidigt som företaget i sig växer på alla håll och kanter. Låter det spännande? Läs mer nedan!
OM FÖRETAGETAspia är Sveriges ledande affärspartner inom redovisning, lön och affärsrelaterad rådgivning med 1 450 medarbetare på drygt 60 kontor i Sverige och närvaro i hela Norden. Vi tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där våra kunder befinner sig. Vi tror på framgång och mest på att företagare ska få ägna sig åt det de är bäst på. Så hjälper vi till med resten. Besök vår webbplats på www.aspia.se för mer information om oss.
OM TJÄNSTENDu kommer ingå i ett mindre familjärt team där alla jobbar mot samma mål – säkerställa att kunden får rätt hjälp med ett suveränt bemötande. Du möter kunder, både från den interna verksamheten likväl som externa, via mail och telefon. De främsta ärendena handlar om teknisk support, som du behandlar, handlägger och administrerar. Du kommer även vara delaktig i förbättringar och utvecklingsarbeten kring processer och rutiner.
VEM ÄR DUDu är öppen för förändringar och gillar utmaningar. Du bör ha ett stort intresse för IT och kundservice – kombinationen av att bemöta människor och få lösa deras unika problem på bästa möjliga sätt. För att lyckas i denna roll ser vi att du är tekniskt lagd och har tidigare erfarenhet av systemsupport. Vidare ser vi att du har ett intresse och en förmåga av att samarbeta med dina kollegor och ser ett värde i att samarbeta och stötta dina kollegor vid behov.
VI SÖKER DIG SOM
Talar och skriver svenska obehindrat, samt behärskar engelska i tal och skrift
Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarade.
Tidigare arbetat med IT- eller kundsupportMeriterande om du har
En eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller redovisning
Tidigare arbetslivserfarenhet av ekonomi, lön och kundreskontra

PRAKTISK INFORMATIONStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningLön: Enligt kollektivavtal Placering: Torsgatan 21, centrala StockholmArbetstider: Kontorstider, vardagar
VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!
ANSÖKANVi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB .

Jobba med låneförmedling på Östermalm

Telefonförsäljare
Läs mer Apr 19
Om jobbet

Tjänsten innebär att tillgodose nya privatkunders behov av kvalificerad vägledning inom lån, krediter och tillhörande försäkringar.

Detta innebär att du över telefon tar affärsmässigt ansvar och hjälper privatpersoner att upphandla och förbättra sin privatekonomiska situation. Detta görs genom en unik upphandlingsmodell för att kunna ge marknadens bästa villkor.

Du kommer att ingå i ett av våra säljteam och få en gedigen utbildning inom krediter och försäljning. Därutöver blir du diplomerad låneförmedlare.

Om dig
Vi söker dig som vill utvecklas inom försäljning, entreprenörskap och finansiering.
Du är en person som är uthållig och har en hög drivkraft.
Du drivs av utmaningar, att hjälpa människor och vet att hårt arbete lönar sig.
Utbildning med ekonomisk inriktning och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande.
Vi läger störst vikt vid personliga egenskaper och inställning.

Du erbjuds
Kontor på Östermalm, arbetstider 9-18 mån-tors 9-17 fredagar
Tillsvidareanställning
Bra fast lön plus provision
Massa roliga tävlingar med fina priser
Fantastisk stämning och ett gäng härliga kollegor
Utvecklingsmöjligheter

Om oss

Vår kund vågar vara annorlunda, vi utmanar finansbranschen i privat och bolån. Vi ser oss själva som en full-sortiment butik där kunden får möjlighet att samla alla sina lån till marknadens bästa ränta. Vi är ett snabbväxande entreprenörsbolag med många möjligheter att växa och utvecklas. Vi är 40 medarbetare som är stationerade i Stockholm mitt på Östermalm. Vi söker nu dig som kan vara med och driva försäljning. Varje dag är inte den andra lik hos oss och våra arbetsdagar präglas av högt tempo och mycket arbetsglädje.

Ansökan:
Varmt välkommen med din ansökan! Urval sker löpande så tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag.

Ansök nu

Inhouse Sales Agent B2B

Telefonförsäljare
Läs mer Apr 19
Gillar du att ha kundkontakt och drivs du av att leverera? Då är denna tjänst perfekt för dig!

Fortum energi växer så att det knakar och söker nu fler medarbetare som är intresserade av att kliva ombord på en verklig framgångsresa. Hos Fortum får du chansen att utmana elhandelsbranschen, ha daglig kontakt med marknaden och arbeta mot att bli Sveriges mest omtyckta elbolag.

Fortum söker idag innesäljare till deras ny skapta avdelning där man riktar in sig mot företag inom SMALL segmentet. Huvuduppgift är att genom telefonförsäljning bearbeta små företag och erbjuda dom Fortums produktportfölj. Du arbetar i en fantastisk miljö i Solna tillsammans med dina kollegor och närvarande coachande chefer. Goda karriärmöjligheter finns internt.

I dina arbetsuppgifter ingår det att ringa varma kunderna samt jobba aktivt med merförsäljning. Det kan innebära att teckna / omförhandla kundernas avtal, erbjuda tilläggstjänster samt svara på frågor om flytt, faktura och avtalsfrågor. Det innebär också att du kommer ha ett arbete som är omväxlande och varierande.

Din profil


Är kundorienterad, flexibel och strukturerad
Är en tävlingsinriktad lagspelare
Brinner för kundservice och försäljning
Har god social förmåga
Trivs med att tala i telefon och ta egna initiativ
Trivs med att arbeta mot både individuella och gemensamma resultat.
Din inställning är positiv och du sprider energi till både kollegor och kunder.

Din bakgrund

Dina personliga egenskaper är viktiga för oss så sök om du tycker du passar för tjänsten oavsett om du har erfarenhet vi söker eller inte.

Har erfarenhet från sälj och/eller service
God administrativ förmåga
Serviceinriktad
Du har en förmåga av att förstå dig på och läsa av kundernas problem
Denna roll kräver att du har goda språkfärdigheter i både svenska och engelska.

Vi erbjuder


En vecka intern utbildning
Möjlighet att utvecklas inom miljöinriktad och snabbväxande organisation.
Möjlighet att utvecklas på bolaget?


Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid

Lön: Fast lön & provision

Urval och intervjuer sker löpande, så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Patricia Contreras på patricia.contreras@kraftsam.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Multi - Sales Representative

Innesäljare
Läs mer Apr 19
Multi-Sales Representative till Fortum!

Fortum växer så att det knakar och söker nu fler medarbetare som är intresserade av att kliva ombord på en verklig framgångsresa. Hos Fortum får du chansen att utmana elhandelsbranschen, ha daglig kontakt med marknaden och arbeta mot att bli Sveriges mest omtyckta elbolag.

Fortum söker idag en inhouse multisales representative. Nu söker vi dig som är flexibel som kan ställa om från ett projekt till ett annat allt eftersom våra kunder behöver din hjälp. Du är vår mittfältare som tillhör alla projekt och stöttar upp vår avdelning med allt från att hjälpa kunder med flyttavtal till att hjälpa kunder konkretisera sina behov och ge dem ett bättre anpassat avtal. Du har lätt att byta strategi när du hoppar mellan olika säljprojekt, är alltid trevlig mot kunderna och är grym på att läsa av kundens behov. Du är en teamplayer som ska vara en resurs för hela avdelningen på Customer Sales för att se till att öka vår kundnöjdhet.

VI SÖKER DIG SOM:

Är kundorienterad, flexibel och strukturerad
Är en tävlingsinriktad lagspelare
Brinner för kundservice och försäljning
Har god social förmåga
Har erfarenhet från sälj och/eller service
Trivs med att tala i telefon och ta egna initiativ


ARBETSUPPGIFTER:

·     Din dagliga verksamhet består av att kontakta tidigare, nya och nuvarande kunder för att hjälpa dem med ett bra elavtal hos oss på Fortum.

·     Ha struktur och administrera eget arbete

·     Arbeta mot individuell budget och gruppbudget

·     Hjälpa kunder och vägleda till rätt lösning som möter deras unika behov

VAD FORTUM ERBJUDER:

·     En arbetsplats i centrala Stockholm tillsammans med många glada kollegor, högt i tak och mycket skratt

·     En arbetsplats som erbjuder daglig coachning och utbildning med ett meriterande varumärke i ryggen

·     Ett utmanande jobb med möjlighet till personlig utveckling och interna karriärmöjligheter

Fortum samarbetar tillsammans med Kraftsam R&B som också är din arbetsgivare. Urval och intervjuer sker löpande, tillträde snarast möjligt eller enligt överenskommelse. Vi ser fram emot din ansökan i form av CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på amir@kraftsam.se alt tel: 0707770288

Ansök nu

Mötesbokare

Besöksbokare/Kundbokare
Läs mer Apr 19
Nu söker vi två mötesbokare till vår kund i Stockholm!

Vi söker dig som

Har ett intresse för försäljning och kundkontakt
Har självförtroende att kommunicera via telefon
Motiveras av utmaningar och att nå uppsatta mål
Kommunicera obehindrat på svenska


Kvalifikationer

Hög social kompetens
Intresserad av försäljning
Tävlings inriktad
Teamplayer
Viljan att utvecklas
Driven och resultatinriktad
Envis och tycker om nya utmaningar
Talar bra Svenska


 Vi erbjuder dig

Fast+ Provision
Sälj och Produktutbildning
Individuell coaching 1-3 gånger/vecka
Individuell utvecklingsplan
Karriärmöjligheter inom företaget


Vi ser gärna att du har

Ett intresse för affärer och försäljning
Är målmedveten och tävlingsinriktad
Triggas av utmaningar
Snabbtänkt, kvick och lösningsorienterad
Ute efter personlig utveckling


Vi söker personer som vill jobba heltid.

Intervjuer sker löpande, skicka gärna in din ansökan idag!

Ansök nu

Servicetekniker till Samuelssons Vitvaruservice

Hushållsmaskinreparatör/Vitvarureparatör
Läs mer Apr 2
SERVICETEKNIKER
Har du ett brinnande intresse för att laga vitvaror?

Nu söker Samuelssons Vitvaruservice sitt nya tillskott!

Om företaget

Samuelssons Vitvaruservice erbjuder tjänster inom installation, service och reparation av vitvaror och tvättstugor hos privatkunder och fastighetsägare i hela Stockholm. De har precis flyttat till nya och fräscha lokaler i Österhaninge och de arbetar med de flesta stora varumärken på marknaden. Deras kunder består av fastighetsbolag, bostadsrättsföreningar och myndigheter.



Deras värdegrund genomsyrar arbetet. Värdeorden är: Ledarskap, enkelhet och glädje.



Samuelssons Vitvaruservice är också en del av Servly Group som är en märkesoberoende aktör inom installation och service av vitvaror, tvättstugor och andra hemprodukter med verksamhet runt om i landet. Som en del av Servly så har de systerbolag och kollegor på olika platser i Sverige och det finns stora möjligheter till utbildning och utveckling av medarbetare inom hela gruppen.

Beskrivning

Som servicetekniker tillhör du servicestationen i Österhaninge i Stockholm och utför service av vitvaror och tvättstugor i hem och fastigheter runt om i Stockholm. Sservicetekniker bor i olika delar av Stockholm och man försöker dela upp uppdragen så att de primärt finns i närområdet. Arbetet innebär kontakt med privatpersoner i deras hem så det är viktigt att tycka om kundkontakt. Man samarbetar mycket och stöttar varandra när vi man har utmanande uppdrag på ett fint sätt. Man kommer boka och utföra service, reparationer och installationer av vitvaror och tvättprodukter från olika varumärken såsom Miele, Electrolux, Bosch-Siemens, Cylinda mfl i hem och fastigheter. 

Nu söker de en erfaren servicetekniker som har tidigare erfarenhet från yrket som vill bli en viktig del av gänget. 

 

Din Profil

Erfaren servicetekniker inom vitvaror eller tvättstugor
Ansvarstagande, strukturerad och noggrann
Duktig på problemlösning och har lätt för att kommunicera med kunder
Van att arbeta med dator
En person som gillar att arbeta självständigt men samtidigt ha mycket kontakt med och samarbeta med resten av teamet


Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete med mycket frihet under ansvar och en vidareutbildning både internt och hos våra leverantörer.

Stor vikt läggs vid grundläggande intresse och drivkraft.

Villkor

Tjänsten är heltid och tillsvidareanställning efter provanställning
Arbetstider är vardagar 7-16


Samuelssons Vitvaruservice har ett samarbete med Kraftsam Rekrytering och Bemanning, så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Du söker tjänsten med CV och personligt brev där du kort förklarar varför du passar för tjänsten.

För frågor är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Olivera Cvetkovic på olivera.cvetkovic@kraftsam.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Lokalnätstekniker

Elektronikreparatör
Läs mer Mar 1
Nu söker vi en Lokalnätstekniker till ONE Nordic!

Då vi vunnit nya spännande projekt så söker vi nu Lokalnätstekniker till en av våra avdelningar i Stockholm.

Arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta i par tillsammans med andra montörskollegor inom ett dynamiskt team bestående av montörer, beredningstekniker och projektledare. Arbetet är självständigt, fokuserat inom ett område och med stort tekniskt innehåll.



Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

Entreprenader stationer/ställverk
Provning, drift, service och underhåll inom lokalnätstations-, regionnätsstationer och industrianläggningar 0.4 –130 kV
Kopplingsarbeten
Underhåll på HSP och LSP apparater, brytare, frånskiljare, jorddon, transformatorer, kondensatorbatterier och likströmssystem
Utförande av uppdrag på ett säkert, affärsmässigt och lönsamt sätt


Vem är du?

Du har en avslutad gymnasieutbildning inom elprogram alternativt KY- eller högskoleutbildning med inriktning el/elkraft eller motsvarande. Vi ser det som en merit om du har tidigare erfarenhet av elkrafts- entreprenader.



Du har relevant arbetslivserfarenhet och teknisk kompetens inom lokal-, och eller regionnätsstationer och ställverk, omkopplingar i ställverk samt installationer i dessa miljöer. Vidare kan du läsa och justera teknisk dokumentation och ritningar och har en viss erfarenhet av provning i fält. Det är ett krav att du är utbildad och van att arbeta enligt ESA vid kopplingsarbete inom elanläggningar. Du har även god kunskap och erfarenhet inom felsökningsarbeten.

Som person har du förmåga att kommunicera rakt och tydligt, med en väl utvecklad social förmåga. Noggrannhet och god struktur är viktiga egenskaper för att lyckas i arbetet. Du har också en mycket god förmåga att arbeta självständigt och i grupp samt är initiativtagande, beslutsam och lösningsinriktad. För att uppfylla kravprofilen för tjänsten är det också ett krav att du sätter din egen och andras säkerhet främst.

B-körkort är ett krav och du talar och skriver svenska flytande.



Vårt erbjudande

Var med och utveckla ONE Nordic! Vi är en koncern med lång tradition och gedigen erfarenhet. Vi vill hela tiden utveckla oss och bli ännu bättre. För att nå dit behöver vi kompetenta medarbetare som är nyfikna och engagerade. Vi är stolta över att ha skapat en säker arbetsplats som ger sina medarbetare möjlighet att utvecklas och växa.



• Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget

• Inspirerande och professionella kolleger inom ditt arbetsområde

• Attraktiva medarbetarförmåner

• Frihet under ansvar

• Stimulerande arbetsmiljö



Stämmer ovanstående in på dig så tveka inte utan skicka in din ansökan idag!

I denna rekrytering samarbetar ONE Nordic med Kraftsam Rekrytering och Bemanning.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. 

Har du frågor om tjänsten, vänliga kontakta ansvarig Rekryterare Agnes Hedberg, agnes.hedberg@kraftsam.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu