Stockholm: Influencer Marketing Manager /CSM

Hitta ansökningsinfo om jobbet Influencer Marketing Manager /CSM i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-25 // Varaktighet: Heltid

Om inzpire.me
inzpire.me är en Nordisk tech start-up som har ambitioner om att bli ledande inom influencer marketing i Europa. Vår mission är "humanize marketing". Vi kopplar annonsörer med spännande profiler på sociala medier för att dela inspirerande innehåll. Vår plattform byggdes för att spara våra kunder tid när de genomför influencer-marketing samarbeten, från början till slut! Vi arbetar med varumärken och byråer som Nestlé, Monster Energy, Boots och Dentsu.

Vi är ett internationellt team med 34 kollegor från 11 olika länder och vi brinner för att leverera den bästa användarupplevelsen till våra kunder! inzpire.me stöds av grundare och chefer på från alla de tre norska tekniska unicorns så som Cognite, Oda och Kahoot. På investor sidan har vi också Nordens största mediekoncern, Schibsted.

Rollbeskrivning 
Du kommer att bli en del av det nylanserade teamet som skapar tillväxt på vår svenska marknad. Ditt huvudfokus kommer att ligga på att hantera influencer-kampanjer för olika varumärken och byråer, samt konsultera våra “selfservice” kunder och stötta dem i att driva sina egna kampanjer.
Du kommer att kommunicera dagligen med mediebyråer och varumärken samt med profilerna på inzpire.me plattformen. Du kommer att ansvara för alla delar av kampanjen, från att hitta relevanta influencers till att skapa kundrapporter. Förutom Sverige-teamet kommer du att arbeta nära sälj- och marknadsföringsteamen på vårt huvudkontor i Oslo för att leverera de bästa möjliga kampanjerna!


Huvudsakliga arbetsuppgifter 
Hantera din egen portfölj av kunder. 
Genomföra influencer kampanjer baserat på dina kunders önskemål.
Se kundernas behov och utifrån det föreslå intressanta influencers för dessa kampanjer.
Utbilda dina kunder om influencer marketing och ge dem förslag på hur de kan uppnå bästa möjliga resultat med sina kampanjer.
Skriva briefs för att tydligt kommunicera kampanjens förutsättningar för tilltänkta influencers och kreatörer.
Du kommer vara den som har regelbunden kontakt med kunden under hela kampanjprocessen. Det innebär att hålla dem ständigt uppdaterade och se till att kampanjen fungerar smidigt och framgångsrikt.
Som en del av Customer Success teamet kommer du ha den primära kontakten med våra influencers under kampanjperioden. Du kommer vara den som ser till att de uppfyller kampanj förutsättningarna och hålla dem informerade.
Ligga steget före och försöka jobba med merförsäljning mot kunden i ett tidigt stadium för att boka återkommande kampanjer.
Arbeta med Instagram, bloggar, YouTube och andra sociala mediekanaler dagligen.
Samarbeta nära resten av teamet för att driva framgångsrika kampanjer och case för både kunders och inzpire.me

Vi vill anställa dig därför att
Du talar och skriver både svenska och engelska flytande.
Du gillar människor! Det är viktigt att du tycker om att bygga och underhålla relationer med både kunder och influencers.
Du är genuint intresserad av influencer marketing.
Du tänker kreativt och delar gärna med dig av nya idéer med teamet.
Du är bra på att prioritera din arbetstid och trivs i en ständigt föränderlig miljö med högt tempo.
Du är professionell i både tal och skrift, samt bekväm med att prata i telefon och hålla i möten.
Du har ett öga för detaljer - du är van vid med sociala mediekanaler och kan skilja på vad som är kvalité och inte när du ser det.
Du har minst 2 års erfarenhet av influencer marketing.
Du är en doer och har inget emot att hjälpa till om det behövs någon annanstans i teamet.
Du tar inte dig själv på för stort allvar!

Bonus kvalifikationer
Du har erfarenhet av att genomföra influencer-marknadsföringskampanjer för varumärken.
Erfarenhet av att köra Facebook/Instagram-annonser.
Tidigare utbildning eller erfarenhet inom digital marknadsföring/influencer marketing.

Vad vi erbjuder
Konkurrenskraftig lön. 
Du kommer bli en del av ett snabbt växande tech-startup. 
Hög grad av individuell självständighet och ansvar. 
Vi värdesätter lärande och sponsrar möjligheter för professionell utveckling. 
Du kommer att vara en del av ett spännande, ambitiöst, begåvat och internationellt team.
Flexibilitet mellan kontor och hemmakontor. 
En härlig arbetsmiljö där vi sitter centralt i Stockholms innerstad.
Bolaget befinner sig i en snabb tillväxttakt!

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;.
Skicka din ansökan till work@talentpartner.se eller följ länken

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Projektledare, reklam

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Projektledare, reklam.

PROJEKTLEDARE TILL WORKSHOP

Läs mer Nov 18
WorkShop - The consumer experience agency är Nordens största och ledande retailbyrå och jobbar med några av världens största varumärken. Vi kombinerar strategiska, kreativa och taktiska tjänster för att kunna skapa innovativa kundupplevelser både online och offline. Var med och skapa unika och engagerande pop up koncept åt olika varumärken, bli en av marknadens bästa brand ambassadors, utveckla och driv butikskoncept eller bli expert på sociala medier. WorkShop är med hela vägen från idéstadiet till genomförandet. Vår kultur präglas av en stark gemenskap där alla har möjligheten att få sin röst hörd.

WorkShop söker en erfaren operativ projektledare/produktionsledare till vårt Concept team för placering hos en av våra största kunder. Uppdraget är tidsbegränsat på 8 månader på heltid under perioden januari tom augusti 2022. Vi söker i första hand dig som är frilansande projektledare/produktionsledare men projektanställning kan också vara aktuellt.

Du har erfarenhet av att driva projekt inom innovativa kundupplevelser, fysisk retail, inredningsproduktion eller marknadsaktiveringar. Du är övergripande ansvarig för att driva projekten från brief, planeringsstadiet, budget och leda den kreativa processen samt följa upp och utvärdera projektet.

Som projektledare ansvarar du för att självständigt planera, strukturera och hålla ihop projekt och produktioner i högt tempo med många delleveranser och tighta deadlines. Du uppskattar att vara en del av och leda ett projektteam och du är en god lagspelare.

För att lyckas i rollen som projektledare hos oss behöver du vara effektiv och noggrann, administrativt stark och har förmågan att hantera flera projekt parallellt.

I din roll är du en god kommunikatör, både muntligt och skriftligt både på svenska och engelska. Du har en positiv attityd och en förmåga att hitta lösningar på nya uppgifter och utmaningar. Du kan anpassa ditt sätt att kommunicera beroende på vem som är mottagare och leverera med hög kvalitet både internt och externt.

För att passa i rollen krävs att du:

- Har minst tre års erfarenhet som projektledare på retailbyrå, designbyrå, konceptbyrå, marknadsavdelning eller inhouseavdelning inom retail.
- Har erfarenhet av budget- och offertarbete samt ekonomisk uppföljning.
- Önskvärt med en högre utbildning inom marknadsföring och/eller projektledning från exempelvis IHM, Berghs eller liknande.
- Har en utmärkt kommunikationsförmåga i svenska och engelska.
- Har goda kunskaper inom Officepaketet.


Vi erbjuder dig ett roligt och utvecklande arbete, där du tillsammans med oss på WorkShop får möjlighet att skapa kundupplevelser i världsklass. Vi ser fram emot din ansökan!

Övrig information:

Arbetsort: Centrala Stockholm

Start: Januari 2022

Omfattning: Heltid under 8 månader, frilansupplägg eller projektanställning

WorkShop erbjuder en spännande tjänst i en internationell och dynamisk organisation där tiden mellan idé och beslut alltid är kort. Vill du bli en del av vårt team?

Vi håller intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Sista ansökningsdag för tjänsten är 2021-11-30. Ansökan sker via hemsidan, vi tar inte emot ansökningar via mail.

Lär dig mer om vårt företag på work-shop.com (https://www.work-shop.com/) och följ oss gärna på Facebook (https://www.facebook.com/workshoptheconsumerexperienceagency), LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/724670/admin/) and Instagram (https://www.instagram.com/workshopretail/)!

Ansök nu

Produktionsledare till Crisp Film

Läs mer Nov 1
Vi söker dig som är produktionsledare och har stenkoll på hur man tar ett manus och gör det till film. Med struktur, finess och stort ansvar planerar, koordinerar och driver du produktioner från idé till färdig film och ser till att bygga starka kundrelationer på vägen.

Om rollen

Som produktionsledare är du ansvarig för alla delar produktionen samt ser till att teamet håller både budget och projektplan. Du gillar att leda både team och produktion för flera projekt och kunder samtidigt - det är då du är som mest produktiv! Du arbetar tätt med kund och leverantörer externt likväl som producenter och produktionsteamet internt.

Du är trygg i din roll och gillar när det går snabbt. Om andra beskriver dig i din roll tror vi att de säger något i stil med “spindeln i nätet”, “lugnet i stormen” eller kanske till och med “navet” i en produktion. Din inställning till kreativa idéer, budgetar och filmskapande är att inget är omöjligt, åtminstone inte tills motsatsen är bevisad.

Vi tror att du

- Är van och trivs med att ta stort ansvar.
- Är strukturerad, noggrann och gillar att effektivisera.
- Kan hantera flera löpande produktioner i olika storlekar samtidigt.
- Ser helheten, samtidigt som du ser detaljer och kvalitetssäkrar i alla led.
- Är fantastisk på att kommunicera och skapa bästa förutsättningarna för både projekt och dina kollegor.
- Håller ihop processer och får med dig alla att sträva mot samma mål.
- Är nyfiken, intresserad och vill utvecklas individuellt och som del av ett kreativt team.


Du har

- Flera års erfarenhet som produktionsledare.
- Arbetat med film eller annan rörlig produktion.
- Erfarenhet av att arbeta med både mindre och större produktioner.
- Erfarenhet från att ansvara för tidsplaner, resursplanering och budgetering.
- Gott affärssinne och förstår vikten av att skapa (och hålla) budgetar, effektivisera processer och bygga starka kundrelationer.
- Språkkunskaper i svenska och engelska (vissa av våra kunder är engelsktalande).


Känner du igen dig?

Känns det som att du och Crisp Film är en bra match? Varmt välkommen att ansöka!

Vår rekryteringspartner UrbanUrban hanterar samtliga ansökningar och kontaktperson är Helena Melin (helena@urbanurban.se). Observera att vi ej tar emot ansökningar via mail. Vi ser fram emot att höra från dig!

Att jobba på Crisp Film

På Crisp Film jobbar människor med passion för rörlig kommunikation och film. Vår arbetsplats består av drivna personer med bakgrund inom film, tv och reklamfilmsproduktion där alla har närhet till alla delar av verksamheten och möjlighet att påverka. Precis som vi arbetar för att skapa positiv förändring genom film vill vi skapa en arbetsplats där vi arbetar ständigt för att förbättras. Välkommen att skapa med oss.

Ansök nu

Graphic Designer to Scandinavia’s leading PropTech company

Läs mer Okt 15
Are you a creative person who likes to work with graphic design? Do you enjoy working with digital marketing and building a brand?

The role
As a Graphic Designer at wec360°, your biggest focus will be on actively participating in building and establishing the company's brand externally. In this role, you will work with content for the website, social media, customer communication, internal documentation and more. You will also manage the company's social media, website and other communication channels. It is therefore important that you like to work versatile with both graphic presentation and text, as well as photography and film, to thrive in this role.

In this role, you will produce marketing materials used by the sales team and work with graphic design. Furthermore, you will create campaigns and plan events to build a corporate brand. You will also be responsible for the website, which you will manage and develop in collaboration with the rest of the marketing team.

Do you have what it takes?
To succeed in this role, you have worked with similar tasks for at least 3 years and like to work broadly. You enjoy having a lot of freedom under responsibility and taking things in stride to get ahead. You are used to working towards deadlines.

About you:
Experience and knowledge of the following applications:
- Adobe Photoshop
- Adobe InDesign
- Adobe Illustrator
- Adobe Premiere Pro
- Adobe After Effects
- WordPress


Able to function independently and in a team environment, with excellent collaboration and organizational skills.

What wec360° offers
You get the opportunity to work in a company constantly developing new technological solutions to digitize the real estate industry. You will be working at a fast paced company that in 2021 has raised capital for continued international growth and product development.

We are determined to provide our colleagues with a great work environment as we believe they are our most valuable asset. In this role you will primarily be working remotely, with access to meeting rooms at A House, Östermalmsgatan in Stockholm. wec360° are affiliated with a collective agreement, which entails, among other things, good insurance and pension benefits. We also offer a wellness allowance.

About wec360°

wec360° is Scandinavia’s leading PropTech company within technological solutions for presenting properties and developments online. We combine Art and Tech to inspire future property buyers and tenants to great decisions.

Our business is based on an in-house developed system with which we continuously carry out active development to maintain our pole position within our niche. Today, our solution is used to market more than 30 000 units spread across 8 different markets around the world.

Submit your application today!

Does this sound like something for you? You are more than welcome to submit your application. Start date according to agreement. We view applications regularly and are looking forward to hearing from you!

City: Stockholm

Start date: According to agreement

Salary: According to experience and agreement

Full time: Yes

Ansök nu

AI Solutions Consultant

Läs mer Okt 4
Do you want to help us unleash the secret to how happy employees create a happy business? We are an innovative, agile and continuously growing modern tech company on a path to improve the work lives of millions around the world.

We develop workforce management solutions - a software that makes scheduling and time reporting more smooth and flexible for almost a million users across the world.

Are you curious and ready to take the first steps on an awesome journey and make magic happen with us? As a member of the Quinyx family, you will be part of an inclusive and diverse workplace, where you are allowed to be yourself and thrive.

Our workforce optimization algorithms build the best schedules ever made, focusing on improving employee happiness, labour law compliance and customer experience. We are growing fast and looking for more colleagues who want to take over the world with autonomous decision-making.

About the role

As a Solutions Consultant in the Quinyx AI team, you will be the main point of contact to our clients and trusted advisor when it comes to maximizing the value of our AI product and solutions for them. You have a fully functional understanding of AI solutions and their application to real-life cases. Combining this with your capability to identify client problems, requirements and constraints help you to match & configure our AI solutions for our customers and partners.

What you’ll be doing

- Translate client information (qualitative and quantitative data) into a (re)configuration of our AI solutions to achieve optimal business value.
- Assist the Account Executives with pre-sales where you will join sales meetings and tailor standard demos to showcase the value of our product and solutions.
- Lead data exercises where you are in the race to prove our added value to a potential client.
- To our customers, you will be the main point of contact and you will implement our products and solutions to meet client requirements together with the technical consultant and development team.
- Plan, align, execute and monitor implementation of the projects; internal and external stakeholders management.
- Maximize the adoption of the solution/product by the client and minimize churn after go-live.
- Expand the use of our product/solution across the client’s entire company and explore opportunities to cross- and upsell.
- Provide second line support to your clients.


What you’ll bring to the team

You are a fantastic communicator, ready to sink your teeth in a client (not really of course) and never let go. You are tech-savvy and have an affinity for the world of AI and algorithms. You also have a knack for getting stakeholders and clients on the same page in pre-sales and implementing our solutions/products. Other than that, there are also some other requirements:

- 0 - 5 years of experience
- Bachelor/Master degree or equivalent in Business Information Management, Business Administration, Economics, Industrial Engineering or Operations Research
- Excellent verbal, written, and interpersonal communication skills in English.


What is in it for you?

We promote and encourage a healthy lifestyle with flexible work hours, the latest tools, enhanced vacation allowance, gym membership contribution, virtual yoga classes, and last but not least, you will have the chance to participate in our well-known yearly ping-pong tournament!

Life at Quinyx

We are an innovative, agile and continuously growing modern tech company. We value passion, creativity, quality and simplicity. You’ll be given the opportunity to make an impact and directly contribute to our success, bring new ideas and have full ownership of your area.

Have fun with our global team (of 30 nationalities) whether it is during a typical Swedish Fika, workshop, going for a run with a colleague or spending time together during the annual company Goal trip, team kickoffs, or after-work socials. We have built a family atmosphere here at Quinyx and are committed to share knowledge and support one another!

Want to join the family?

At Quinyx, we provide equal employment opportunities and we strive to have an inclusive and diverse value-driven culture. All applications will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender perception or identity, national origin, age, marital status, disability or veteran status.

Happy Workforce, Happy Business!

Ansök nu

Senior digital projektledare

Läs mer Sep 10
Senior digital projektledare
Triggerfish växer och nu vill vi förstärka teamet med ytterligare digitala projektledare. Triggerfish startade 1999 och är en digitalbyrå i Stockholm med ovanligt stort hjärta, i alla fall om du frågar oss. Vi är ett kompetent gäng med nära till skratt och med ett gemensamt mål att jobba med kunder som gör skillnad.
Det här innebär jobbet
Som senior webbprojektledare hos oss har du ett helhetsansvar för våra projekt och kunder. Din mångåriga erfarenhet av att driva projekt inom ekonomiska ramar och att leda team gör att det direkt går som en dans att driva kunder framåt.
Du tar dem genom hela processen: från analys och förstudie till långsiktig optimering av kundens affär med. Vi gillar att jobba agilt i våra projekt och kundrelationer. Du sätter dig snabbt in i komplexa verksamheters utmaningar och bidrar från dag 1 med strategi och rådgivning som förbättrar kundernas digitala möjligheter. Våra kunder har ofta god insikt i vart de vill, ditt jobb är att ta dem dit. (Men du får också stöttning av sex förbaskat trevliga projektledarkollegor och ditt team, såklart.)
Du skiftar flexibelt från strategiskt arbete och proaktivt tänkande till att kavla upp ärmarna och hugga i där det behövs när exempelvis lanseringen står för knuten. (Prestige är inte riktigt vår grej…)
Till vardags kan en förmiddag bestå av att leda workshops för att kartlägga målgruppsbehov för att efter lunch optimera projektets övergripande plan på hur vi tar kunden hela vägen i mål. Målgången är för övrigt ofta många månader, eller år, bort. För så stora är våra projekt. Och så långa är relationerna vi har med våra kunder.
Det är därför en klar fördel om du älskar att knyta de där viktiga banden, både mellan dig och din kund men också mellan dig och ditt team. Du tillhör ett tvärfunktionellt kundteam med alla kompetenser du behöver för att skapa briljanta lösningar för ett utvalt antal kunder eller projekt. Vi gillar att jobba agilt och våra kundrelationer är långa och nära, både i förvaltning och nya projekt. Relationerna är kanske faktiskt det som är kärnan i din tjänst. Sedan är det givetvis väldigt bra om du inte heller flyr när du ser Excel-dokument, statistik eller Trello-kort. ????
Det här är (nog) du
Vi tror att du har relativt lång erfarenhet från en liknande verksamhet som vår, troligtvis från en annan digitalbyrå. Annars kanske du har drivit och varit ansvarig för digitala projekt på kundsidan. Vi ser gärna att du jobbat med agila projektmetoder och kanske till och med har scrum master på ditt cv?
Din tekniska grundförståelse är så pass god att du tillsammans med våra duktiga utvecklare och kunder kan bolla systemval och funktionalitet utan darr på rösten. Du pratar liksom hyfsat flytande “smarta lösningar”.
Har du dessutom erfarenhet av att leda och kommunicera med kreatörer och utvecklare är det ju finemang. Din naturliga förmåga att skapa goda relationer samtidigt som du är genuint intresserad av att sälja in kreativa och bra ideér kommer ta dig långt.
Vi förutsätter att du har fulländad koll på språket, både svenskan och engelskan, och att du med bravur behärskar konsten att formulera BRA mejl. För visst är det en styrka!
Krav som tar dig ett steg närmare jobbet
Har ett stort ????och är orädd och nyfiken.
Arbetat minst fem år som projektledare.
Arbetat minst tre år med digitala projekt.
Tidigare jobbat på webb-, reklam-, digitalbyrå eller motsvarande.
Har erfarenhet av att driva tekniskt omfattande/komplexa projekt.
Utbildning inom projektmetodik så som scrum eller andra agila arbetssätt med vana av att leda sprintplaneringar, demos, retros och standups.
Estimera och offerera projekt.
Brinner för kvalitet.

Sånt vi gillar om du har erfarenhet av
Försäljning, exempelvis nykundsbearbetning och upphandlingar.
Nischkompetens inom SEO, CRO, UX, digital analys eller liknande.
Omfattande strategi och varumärkesarbete.
Projektleda kreatörer samt en förkärlek för form och design.

Fördelar för dig som anställd
Hos oss är alla ansvariga för att bidra till utvecklingen av bolaget. Det innebär stort ansvar både på och utanför jobbet. Work-life-balance är jätteviktigt! Och humor. Det släpps lös både ett och två garv i den här verksamheten ska du veta.
Vi har en go och omtänksam stämning. Vi gillar att jobba ihop på kontoret och det går såklart finfint att jobba hemifrån också (speciellt nu!).
Dessutom får du:
5 000:- i friskvårdsbidrag.
30 dagars semester.
Minst en resa varje år till en spännande plats (åtminstone i pandemifria tider).
Alltid ett JA på ledighetsansökan.
Schyssta och bra ersättningsnivåer, tjänstepension med mera.
Sjukvårdsförsäkring som låter dig gå först i kön på privatklinik om du blir sjuk.
Utbildningar som breddar kunskaper och personlig utveckling.
Ofta frukost, fika och firande samt roliga aktiviteter efter arbetstid.
Gemensamma träningspass.



Det här är Triggerfish
Vi är en pigg och växande byrå på dryga 20 år och vi består av en briljant skara människor med stor känsla för eget ansvar och låg nivå prestige.
Vi har lyckats samla några av Nordens främsta webbutvecklare (tycker vi själva), kreatörer, seniora projektledare samt CRO & SEO-experter. Vi har en stark och dynamisk ledning och är kända för att ha rutiner, processer, ordning och reda och mycket engagemang i allt vi gör. Det uppskattas av både kunder och medarbetare.
Vi jobbar med stora bolag som kräver mycket, i gengäld är de också drivna och väldigt roliga att jobba tillsammans med.
Triggerfish har förmånen att idag ha en kundbas där 25% av kunderna jobbar med att göra världen bättre. Vi jobbar till exempel nära Plan International, WWF, KRAV och Naturskyddsföreningen. Vårt långsiktiga mål är satt till 51%. Vi ser gärna att du brinner för att göra världen bättre du också. Det är liksom vårt bidrag.
Visst låter det intressant!
Du söker jobbet som senior digital projektledare genom att fylla i formuläret, https://triggerfish.teamtailor.com/jobs/981234-senior-webbprojektledare/applications/new. Vi kollar ansökningarna löpande så om vi var du skulle vi langa in ansökan pronto.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Talent & Partner AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Talent & Partner AB .

ACCOUNT MANAGER

Account manager
Läs mer Nov 4
Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer.
Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det?


Vi söker just nu för vår kunds räkning Junior säljare
Tjänsten:


Bolaget vi rekryterar till (vår kund) är inne i en expansiv fas och behöver utöka sin personalstyrka med en Account Manager.
Vi söker därför en driven säljare som erbjuds bra möjligheter att växa och utvecklas med företaget.
I rollen som Account Manager hos oss kommer du att ha en nyckelroll i företaget. Ditt arbetsområde kommer huvudsakligen att vara Stockholm med omnejd, och en stor del av din arbetstid kommer att bestå av kundmöten. Du utgår från kontoret i Stockholm.


Dina arbetsuppgifter:
Ditt uppdrag blir att främst söka upp nya och utveckla befintliga samarbeten med ett målinriktat arbete och eget ansvar för att bygga egen pipeline dvs driva prospektering samt mötesbokning.
Du kommer att vara kundens primära kontakt och ditt ansvar blir att bygga starka kundrelationer på Stockholmsmarknaden. Som projektsäljare erbjuder du våra företagskunder professionell rådgivning, säljstöd och totalservice.


Det viktigaste är att du har:
Några års erfarenhet från liknande säljroll gärna inom branschen.
Erfarenhet av offerthantering, budgetering och kundkontakt.
Dokumenterad erfarenhet av försäljning.
Starkt intresse för människor, nyfiken och gillar att arbeta mot uppsatta mål.
Du kan arbeta självständigt och systematiskt, medan du också kan bjuda in till laganda och samarbete med dina kollegor.


Som person är du:
ambitiös, självgående samt besitter en entreprenörsandapositiv, kreativ och problemlösandeanalytisk, målmedveten och strukturerad


Vi erbjuder: Ett utvecklande och stimulerande arbete i en kreativ miljö.
En nyckelroll i ett starkt säljteam. Bra marknadsmässig grundlön, säljbonus, samt attraktiva förmåner.


ANSÖKAN


I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se
Se alla våra jobb via www.talentpartner.se
Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerlighet mediebranschen. Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar de absolut bästa kandidaterna.
www.talentpartner.se

Ansök nu

AM/ KAM SÄLJARE IT

Key account manager
Läs mer Nov 4
Har du gedigen erfarenhet av B2B-försäljning, brinner för att bygga relationer och förstår vikten av social selling?
I takt med att vi växer behöver vi utöka teamet med en erfaren säljare som kan branschen och som drivs av att göra affärer.
Arbetsuppgifter
- Utveckla och stärka relationen med dina befintliga kunder då du får ta över en kundstock vid start
- Agera produktspecialist
- Bearbeta större kunder
- Vara en förebild internt och externt


Du ansvarar själv för hela försäljningsprocessen från första kontakt till avtalsskrivning med kund.
Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.


Erfarenheter
- Minst 3-5 års erfarenhet inom B2B-försäljning
- Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet
- Innehar B-körkort och tillgång till egen bil
- Arbetat i liknande bransch
Har du dessutom erfarenhet av att sälja IT-lösningar ser vi det som meriterande.


Egenskaper:
Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad!
Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer.
Vidare är du självgående och orädd för att briljera din sälj-pitch till högre beslutsfattare.
För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.


Ansökan?
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se
Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.


Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar de absolut bästa kandidaterna.
Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på www.talentpartner.se

Ansök nu

Sales Executive till bolag inom brand management!

Key account manager
Läs mer Dec 2
Nytt
Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer.Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det?


Vår kund är ett företag som sitter centralt i Stockholm och är verksamma inom Brand Management och MRM. Vi söker i första hand säljare till kontoret i Stockholm.


Vem är du?
Du har ett driv och en förmåga att snabbt kunna förstå vad kunden efterfrågar och därefter anpassa vår kunds produkt utefter det.
Du ställer höga krav på dig själv och levererar därefter. Du kan anpassa dig till säljcyklar som är av varierande längd och är en relationsmänniska som har lätt för människor och komplexa system och försäljning av sådana.


Din erfarenhet
Du har erfarenhet av försäljning av komplexa systemlösningar eller licensförsäljning och vana av att jobba med CRM-system (gärna Superoffice).
Du ska ha intresse och fallenhet för ny teknik och lätt för att anpassa dig och ditt sälj till olika typer av kunder.
Du ska även ha lätt för att jobba i team och för att driva affärerna framåt.
Strukturerad och kunna lägga upp dina dagar och arbeta mot högt uppställda mål ska också vara något som du är van och bekväm med.
Om rollen
Du kommer med vår kunds produkt att kunna hjälpa och göra stor skillnad hos stora företag som vill effektivisera sin marknadsföring till alla sina filialer för att säkerställa att all kommunikation är densamma.
Vår kund har skapat ett molnbaserat system som har blivit succé utomlands och nu lanserats i Sverige. Marknaden i Sverige är dock större så goda utvecklings och förtjänstmöjligheter kommer att finnas för rätt person.


Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ansvara för företagets största och viktigaste kunder och tjänsten kommer även att innebära viss bearbetning av nykund.
Du kommer att arbeta mycket mot marknadschefer och Brand agencies, så vana av att sälja mot personer i högre beslutsfattande roller är meriterande.




Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via länken eller work@talentpartner.se
Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb

Ansök nu

Teamleader inom försäljning!

Teamledare
Läs mer Dec 2
Nytt
Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb, vill du också göra det?!


Är du grym på att driva upp säljavdelningar och motivera säljare till höga resultat och vill arbeta som Teamleader? Är du redo att ta ansvar, utveckla samt driva en försäljningsavdelning till framgång? Känner du att du är redo för nästa steg i din karriär? Då är du den vi söker!
Bolaget är ett Stockholmsbaserat bolag och ledande leverantören av digital kommunikationslösningar och distribuerar annonsutrymmen på 300 av Sveriges starkaste och största sajter och företaget behöver stöd med att driva upp försäljningsavdelningen.
Just nu söker vi därför efter nästa Teamleader till en av våra kunder inom mediebranschen.


Rollen
Som Teamleader så tar du ett ansvar för försäljningsresultaten, ditt egna säljteam och affären.
Vi ser också att du ansvarar för att utbilda och leda säljarna genom hela försäljningsarbetet så att de alltid kan hjälpa våra kunder till den bästa lösningen. Lönen är mycket baserad på vad just du tar med dig för erfarenheter till bolaget.


Vi är ett säljdrivet bolag och behöver en stjärna som ska motivera, sätta struktur och applicera nya infallsvinklar på försäljningen och därmed skapa resultat.


Detta ingår i tjänsten;
Ansvara för att utveckla och driva ett eget försäljningsteam och leda hela affären på Stockholmskontoret.
Vara en del av organisationens säljavdelning och bidra till att nå annonsavdelningen totala säljmål.
Hantera den dagliga kommunikationen och behålla motivationen och aktiviteten på säljgolvet.
Var experten ute på dragningar och kundmöten tillsammans med säljarna.
Säkerställa att förväntade resultat uppnås.
Vi söker dig som har gedigna och djupa digitala kunskaper samt god och mångårig erfarenhet av arbete hands on med digitala flöden och försäljning inom mediebranschen från ax till limpa. Du innehar en god presentationsvana och klarar av att snabbt sätta dig i nya sifferflöden, analys, statistik, kpi:er och kontexter kopplat till försäljning.
Som person är du prestigelös, tävlings- och lösningsorienterad. Likaså är du strukturerad, energisk och har ett öga för individen. Rollen som sådan innebär ett arbete högt och lågt, vilket förutsätter en prestigelös inställning.


För att vara aktuell för detta uppdrag bör du uppfylla följande krav:
- Universitet eller högskoleutbildning
- Du har minst 5 års relevant och digital arbetslivserfarenhet
- Det ses som meriterande om du har med medieförsäljning
- God sälj och ledarskapsförmåga och ser affären ur ett helhetsperspektiv
- Du är affärsmässig och prestationsinriktad
- Du pratar flytande svenska och engelska.


Vidare tror vi att du gillar att omge dig av kollegor, har ett strukturerat arbetssätt och en pådrivande inställning. Du månar om god kvalité i allt du gör och respekterar mål och når dem ofta. Vi förutsätter att du är självgående.
Egenskaper som vi värdesätter är att du är en ambitiös person, ansvarstagande, lösningsorienterad och har en positiv inställning till dina kollegor.

Välkommen med din ansökan!



Ansökan?
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via länken eller work@talentpartner.se
Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

Ansök nu

Telefonförsäljare med mycket driv!

Telefonförsäljare
Läs mer Dec 2
Nytt
Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb, vill du också göra det?!


VI REKRYTERAR DEN HETASTE DIGITALA KOMPETENSEN


Som person är du driven och gillar att ta dig an utmaningar. Du är inte rädd för att skita ner händerna och jobba hårt, samtidigt som du får massor med nya kunskaper och gemenskaper. Vidare tycker du om att hålla hög aktivitet och sprida positiv energi till kollegorna, det vill säga att du är en lagspelare. Du ska ha ett måltänk och gärna ett intresse för din karriärsutveckling.


Du arbetar hårt med stort engagemang och säljdriv. Du trivs med stort eget ansvar och vågar tänka utanför ramarna, för att ständigt arbeta framåt.


Erfarenhet
• Erfarenhet inom media eller telecom är meriterande
• Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning
• Utbildningsbakgrund är meriterande
Som telefonförsäljare arbetar med uppsökande försäljning med telefonen som verktyg. Du arbetar även mycket med dator, så en vana av vardera är mediterande. I denna roll är det en inriktning på B2B försäljning, det vill säga att du kontaktar företag för att presentera produktportföljen. Det ingår att prospektera, skriva offerter och avtal. Du kommer att rapportera till närmaste säljchef.


Ansökan?
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via länken eller work@talentpartner.se
Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

Ansök nu

B2B säljare till framgångsrikt företag!

Innesäljare
Läs mer Dec 2
Nytt
Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb, vill du också göra det?!


B2B SÄLJARE! GODA MÖJLIGHETER PÅ EN OBEARBETAD MARKNAD


Om företaget
Vi söker för en kunds räkning en driven, positiv och målfokuserad företagssäljare. Kunden är ett callcenter beläget mitt i Stockholm city. Huserar i stora lokaler på nästan 500 kvm med egen uteplats med utsikt över takåsarna. Vi tror på att man måste ha roligt på jobbet för att må bra och prestera bra, vi har därför investerat i både pingisbord, biljardbord, spel-hörna med mera. Bolaget som är ett av marknadens största företag inom vardagssäkerhet för privatpersoner och företag.


Om tjänsten
Tjänsten innebär att du kommer arbeta i ett säljteam där vi via utgående samtal förmedlar tjänster till svenska företagare. Vi söker dig som har erfarenhet av telefonförsäljning mot b2c och/ellerb2b.


Vi söker dig som:
- Vill utvecklas som företagssäljare
- Vill hjälpa företag med ett av Sveriges största samhällsproblem
- Vill jobba med en ny produkt på en färsk marknad
- Är tävlingsinriktad och målmedveten.
- Talar och skriver flytande Svenska.
- Vill kunna bestämma hur mycket du ska tjäna.


Bolaget erbjuder:
- Provisionslön utan tak
-Individuell marknadsmässig grundlön
- Daglig coaching så att du utvecklas på bästa möjliga sätt
- Möjligheter att jobba långsiktigt och klättra inom bolaget
- Heltidstjänst


Ansökan?
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via länken eller work@talentpartner.se
Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

Ansök nu