Stockholm: Hissmontör sökes i Stockholms län

Hitta ansökningsinfo om jobbet Hissmontör sökes i Stockholms län i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-25 // Varaktighet: Heltid

Vi söker åt vår kunds räkning en hissmontör för arbeten runt om i Stockholms län!

Om tjänsten
Som hissmontör hos vår kund kommer du att arbeta med att montera och installera hisskorgar.
Detta gör du antingen själv eller tillsammans med kollega, beroende på arbetsuppgit. Arbetet sker dagtid 07.00-16.00.

I din roll som hissmontör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Montering och installation av hisskorgar
-Det kan förekomma tunga lyft i samband med inläggning av golv

Du blir anställd hos oss på Adecco som konsult, med chans till övertag hos kund för rätt person. Uppdraget har start omgående och förväntas pågå 6 månader med stora chanser till förlängning.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att jobba som hissmontör. Ytterligare krav för tjänsten är att du innehar B-körkort och är i fysisk god form då det både förekommer tunga lyft och arbete i trånga utrymmen. Det här är ett arbete för dig som är mycket händig, kan följa instruktioner, kan planera ditt arbete och arbeta både självständigt och i grupp. Som person är du kommunikativ, ansvarstagande och lösningsorienterad. Du är lätt att samarbeta med och är driftig.

Viktigt för tjänsten är:
- Erfarenhet som hissmontör
- Att du är händig och kan använda verktyg
-Har god fysik
- Innehar B-körkort
-Kan läsa instruktioner
-Trivs att arbeta självständigt
-Du måste kunna kommunicera väl på svenska i tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Fredrik Skoglund nås via Adecco 08-100 500
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
hissmontör, stockholm, montör

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Maskinmontör

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Maskinmontör.

Fordonsoperatörer till SJ i Stockholm

Läs mer Dec 3
Nytt
Vill du ha ett av Sveriges viktigaste jobb? Trivs du att jobba utomhus med varierande uppgifter? Vi söker dig som alltid sätter säkerhet först och som tycker om att ta stort ansvar. Som anställd på SJ får du en anpassad och gedigen introduktion, härliga kollegor och jobba med något som är både meningsfullt och hållbart.

OM TJÄNSTEN
De senaste åren är trenden att fler väljer tåget. SJ är en del av lösningen för att Sveriges klimatmål ska nås och alla våra tåg i Sverige är märkta med Bra miljöval. Idag arbetar runt 70-80 operatörer på depån i Hagalund i Solna för att ta hand om alla tåg som kommer till och lämnar depån. Ditt arbete innebär att du är förare av tågfordon vid växling i Depån. Du kommer jobba tillsammans med personer som alla jobbar för visionen att ha hela, rena och trafiksäkra tåg i tid och SJ har en bra spridning bland män och kvinnor i olika åldrar.

Som fordonsoperatör på SJ blir du en del av en organisation som varje år genomför fortbildning i trafiksäkerhet. SJ genomför hälsosatsningar och erbjuder olika karriärmöjligheter.

Information om rekryteringsprocessen


* SJ utför psykologiska tester som en del i rekryteringsförfarandet. Dessa används i syfte att testa om du har de förutsättningar som ställs på förare av tågfordon i depån, enligt riktlinjer från Transportstyrelsen. Som fordonsoperatör utbildas du för ett lokförarbevis som är personligt och gäller i branschen i sin helhet.
* Tester kommer att genomföras löpande under processens gång
* Digitala intervjuer hos Academic Work kommer att ske löpande
* Intervjuer hos SJ kommer att ske löpande
* I denna rekrytering kommer vi, förutom de formella kraven, även att lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och ditt intresse för tjänsten. Motivera därför väl i din ansökan varför du valt att söka.


ARBETSUPPGIFTER
Som fordonsoperatör inleder du anställningen med en 13 veckors betald utbildning där du lär dig om trafiksäkerhet och olika fordonstyper för att få ett förarbevis. Efter utbildningen arbetar du i treskift och du tillbringar ungefär 90 % av din tid utomhus varför det är viktigt att du trivs i en roll med mycket fysisk aktivitet.

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att:


* Fordonsförflyttning – Förflyttning till och från verkstad och andra aktiviteter inom depån.
* Klargöring – Du gör i ordning tåget för avgång och startar upp säkerhetssystem och ser till att dessa fungerar.
* Tvätt av tågfordon – Du kör igenom en automattvätt och ansvarar för att leverera rena tåg till resenärerna.
* Växlingslaget – Du kopplar av och på vagnar och ser till så att tågen har rätt sammansättning av vagnar som krävs vid nästa avgång.
* Säkerhetssyn – Besiktning av personvagnar och byte av bromsbelägg.


Titta på filmen nedan för att ta del av hur det är att jobba som fordonsoperatör:



VI SÖKER DIG SOM
* Har avslutad gymnasieutbildning och har godkända betyg i matematik, svenska och engelska


* Talar och skriver obehindrat på svenska,
* Är minst 20 år
* Är bekväm och van vid att använda digitala verktyg i arbetet, då exempelvis instruktioner och informationssökning sker genom digitala kanaler
* Har god syn, god hörsel, är drogfri och har färgseende samt i övrigt uppfyller krav enligt Transportstyrelsens regler om hälsoundersökning och hälsotillstånd


Det är meriterande om du:


* Antingen har en eftergymnasial teknisk utbildning eller relevant arbetslivserfarenhet exempelvis som lokförare eller liknande roller
* Har B-körkort
* Redan innehar lokförarbevis


Övrig information


* Start: Januari 2022
* Omfattning: Tillsvidare med inledande provanställning
* Placering: Stockholm, Hagalundsdepån
* Kontaktuppgifter: Rekryteringskonsult Johanna Sörell, johanna.sorell@academicwork.se
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och SJ:s önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work.
* Urval sker löpande, sök tjänsten genom att klicka på "Ansök" nedan.


INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om SJ på deras hemsida!

Ansök nu

Montör till Ericssons prototypproduktion sökes!

Läs mer Nov 23
Är du teknikintresserad och vill ha ett spännande arbete inom telekombranschen? Då har vi på Adecco uppdraget för dig!

Om tjänsten
Nu söker Adecco dig som är montör till Ericssons Prototyptillverkning i Kista.
Du kommer att arbeta på Ericssons produktion där man bland annat tillverkar prototyper för framtidens telefoninät.
Arbetsuppgifterna består av montering, testning, avsyning, materialpåfyllning, registrering av enheter i system samt färdigställa produkter för leverans.
I din roll som montör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- ytmontering av komponenter
-testning
-avsyning
-materialpåfyllning
-registrering av enheter i system
-färdigställa produkter för leverans

Tjänsten är på dagtid, men även skiftgång kan förekomma.

Om dig
Viktigt är att du som person är noggrann, en lagspelare och socialt kompetent. Vi söker dig som gärna tidigare arbetat med ytmontering eller i en elektronikproduktion. Du ska helst ha erfarenhet av att hantera screentryckare och monteringsmaskin. Har du jobbat med beredning så är det ett stort plus. Du behöver inte ha jobbat med lödning men du måste förstå hur det går till. Du ska även ha datavana. Du måste vara ganska stark, då en del tyngre lyft kan förekomma.

Viktigt för tjänsten är:
-noggrannhet
-att du är en lagspelare
-att du har bra fysik
-erfarenhet från elektronikproduktion eller ytmontering
-kunskap om lödning
-datavana

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Vi erbjuder en visstid med chans till fast anställning efter 6 månader hos oss på Adecco. Tjänsten är konsultuppdrag med start vid årsskiftet 2021/2022 och löpande med placering på Ericsson i Kista.
.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Sofi Arbelius via Adecco 08-100 500
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord ytmontering, montering, lödning, telecom

Ansök nu

Montör till Steelwrist i Rosersberg

Läs mer Nov 18
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du erfarenhet eller har ett stort intresse av montering?
Vill du arbeta i ett företag som befinner sig i en stark tillväxtfas?
Då kan du vara den vi söker för tjänsten som montör för Steelwrist.

PerformIQ söker för kunds räkning en montör som letar efter ett arbete med stora utvecklingsmöjligheter. Tjänsten som montör innebär att du arbetar i olika produktionsteam med mekanik och hydrualikmontering av olika produkter, vanligtvis tiltrotatorer och snabbfästen. Vi ser att du som söker har ett intresse för mekanik och har ett driv att utvecklas inom branschen.
Som montör kommer du att arbeta främst med förmontage och snabbmontage, men även slutmontage vid intresse och erfarenhet. I rollen som montör kommer du till exempel att:
• ansvara för att monteringen görs med kvalité och inom utsatt tid
• ansvara för egenkontroll enligt underhållsplan
Tjänsten passar dig som har ett intresse för montering och teknik. Du har lätt att lära nya arbetsuppgifter och att utföra monteringsprocessen med kvalité. Du gillar att samarbeta med andra och trivs i ett öppet och socialt klimat där du gärna hjälper dina kollegor. Vidare är det viktigt att du drivs av utveckling då företaget befinner sig i en expansiv fas och erbjuder stora utvecklingsmöjligheter till medarbetare med rätt driv och engagemang


Personprofil
Vi söker dig som erfarenhet av mekanik och teknik.
För att lyckas i rollen som montör krävs vidare:
• relevant teknisk utbildning eller erfarenhet av mekanik
• arbetslivserfarenhet inom mekanik
• erfarenhet av ritningsläsning
• kunskap inom datasystemet Monitor (meriterande)
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som montör. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.


Övrigt
Start:omgående
Omfattning:heltid
Arbetstid:07.00-16.00
Plats:Titangatan 9, 195 72 Rosersberg
Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos Steelwrist.
Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Filip Lundström på mailadress filip.lundstrom@performiq.se Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!


Företagspresentation
Steelwrist är idag den snabbast växande tillverkaren av tiltrotatorer och snabbfästen i världen. Målet är att vara ”bäst i världen på att utveckla, tillverka och sälja redskap som ökar grävmaskiners effektivitet”. Fler och fler byter till Steelwrist vilket innebär att företaget befinner sig i en expansiv utvecklingsfas.

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se
Sökord: Stockholms län, montering, utveckling, förmontage

Ansök nu

Junior underhållsingenjör till Midroc Project Management!

Läs mer Nov 5
Är du nyexaminerad eller kanske har något års erfarenhet från industrin och vill påbörja din karriär inom underhållsutveckling och Asset Management? Då är detta tjänsten för dig! Nu söker vi en driven och tekniskt intresserad medarbetare till vår kund Midroc som ska vara med i flera spännande projekt mot fordonsindustrin. Välkommen in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
I rollen som underhållsingenjör kommer du både vara en del av ett projektteam hos deras men främst ha ett stort och tryggt team hos Midroc om ca. 25 personer. Du kommer sitta ute hos kund såväl som inhouse hos Midroc och arbeta med att bland annat utveckla ett förbyggande underhållsprogram för kundens produktionsutrustningar, säkerställa att den tekniska dokumentation håller rätt kvalitet och medverka i förbättringsarbete kring befintlig produktion med fokus på underhållsrelaterade frågor.

Du kommer även att medverka i kommande investeringsprojekt där du representerar underhållsorganisationen och har ett ansvar att säkerställa att utrustningarna har en hög driftsäkerhet.

Du kommer även att säkerställa produktionsutrustningarnas kvalité och produktionskapacitet genom att löpande arbeta med underhållsrelaterade arbetsuppgifter för att förbättra både produktionen och tillgängligheten.

Du erbjuds

För rätt person kan du gå hur långt som helst – det är ditt driv och engagemang som sätter gränsen. Midroc Project Management tillsammans med dotterbolaget Idhammar är i särklass den ledande tjänsteleverantören inom underhållutveckling i Sverige. I och med att du kommer vara en del av två team samtidigt finns det mycket kunskap och stöttning att hämta för dig som är nyexaminerad, och för dig som har erfarenhet med dig kommer du ha möjlighet att inte bara påverka ditt arbete utan också utveckla dig själv både kompetensmässigt såväl som personligt.


* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


ARBETSUPPGIFTER
* Planera, bereda, förbättra och utveckla underhållet för att uppnå en effektiv produktion


* Medverka i investeringsprojekt för att säkerställa underhållets intressen genom hela projektet, från kravställning till driftsättning


VI SÖKER DIG SOM
* Du är högskoleingenjör eller civilingenjör inom maskinteknik eller annan likvärdig inriktning, alternativt har förvärvat kunskapen kring underhåll eller inom industri genom relevant erfarenhet


* Talar och skriver flytande svenska och engelska då båda språken används dagligen i arbetet


Det anses mycket meriterande om du som nyexaminerad har arbetat i en industribaserad roll sedan innan, men är inget krav för tjänsten.

Som person är du framförallt driven och lösningsorienterad. För att du ska trivas i denna roll tror vi att du är duktig på att samarbeta med olika typer av människor och förstår att struktur och noggrannhet i både ditt och andras arbete är av största vikt. Vidare tror vi att du är utåtriktad, flexibel och prestigelös med en vilja att utvecklas!

INFORMATION OM FÖRETAGET
* Start: Omgående, eller enligt överenskommelse


* Omfattning: Heltid, långsiktigt
* Placering: Främst Solna men arbete på annan ort kan också ingå i rollen.
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Adecco Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Adecco Sweden AB .

Office Manager

Administrativ assistent
Läs mer Dec 1
Om tjänsten
Som Office Manger kommer du att arbeta i en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Du kommer samarbeta med företagets olika avdelningar. Du ansvarar för den dagliga driften av kontoret och stöttar kollegorna i deras arbete. Allt från att ta fram marknadsmaterial och rapporter till logistik planering: bokning av flyg och hotell. 

I din roll som Office Manager kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Stödja det snabbväxande nordiska teamet i Stockholm
- Hantera inkommande mejl, samtal, välkomna gäster, agera värd/värdinna
- Komplex agendahantering och logistisk planering: bokning av flyg och hotell
- Ansvarig för distribution och skapande av formella dokument såsom mötesdagordning och protokoll, pressmeddelanden och presentationer
- Underhåll av webbsidor, inlägg i sociala medier och andra marknadsföringsaktiviteter
- Inköp/beställa kontorsmaterial, matvaror, kontorsunderhåll, hålla kontakt med städföretaget, IT-företaget, hyresvärden, etc.
- Organisera onboarding för nya medarbetare
- Översätta pressmeddelanden från engelska till svenska

Tjänsten som Office Manager är ett konsultuppdrag och täcker upp för ett föräldravikariat, vi ser gärna att man finns tillgänglig efter årsskiftet. 

Om dig
Vi söker dig som har 2 till 3 års arbetslivserfarenhet i en liknande roll, gärna inom ett investmentbolag. 

Viktigt för tjänsten är:
- Att ha erfarenhet av Office 365-program är ett måste. Erfarenhet av MailChimp, Wordpress, Social Media är meriterande
- Har goda kunskaper i både svenska och engelska. Nederländska, tyska och/eller andra nordiska språk är meriterande.
- Är stresstålig och är lösningsorienterad
- Är en flexibel lagspelare och serviceminded

Vi kommer att lägga stor vikt vid ersonlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Randa Ståhle via randa.stahle@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Supply Chain Planner till Ericsson

Materialplanerare
Läs mer Nov 29
Om tjänsten
Som Supply Chain Planner kommer du att arbeta med orderplanering och fungera som spindeln i nätet för att stödja verksamhetens lokala försäljnings- och leveransorganisationer. Du kommer att arbeta mot inköp och fungera som kontakt mellan orderhantering och kundenheter. Vidare ansvarar du för att verksamheten levererar enligt åtagande. Du kommer även att hantera och underlätta supply chain relaterade problem samt skapa och kommunicera ut supply chain strategier och planer. Du kommer att arbeta i en grupp om 7–10 personer med en glad teamkänsla. Uppdraget är på heltid med placering i Kista.

I din roll som Supply Chain Planner kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Orderplanering.
- Ansvarig för att leverera enligt åtaganden.
- Kontakt med olika funktioner inom företaget.

Tjänsten som Supply Chain Planner är ett konsultuppdrag med start omgående och fortlöper i ca 1 år med goda chanser till förlängning.

Om dig
Vi söker dig som har en universitetsexamen inom teknik eller motsvarande och besitter erfarenhet av en liknande roll. Du har arbetat inom supply chain management tidigare och har erfarenhet av ett arbete inom distribution, telekommunikation och global logistik. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i ett effektivt arbete. Vidare besitter du mycket goda kunskaper inom planering och numerisk analys. Du har en god förmåga att arbeta proaktivt med kundenheter för att sätta en bra grund till en väl fungerande drift och samarbete. Vi ser gärna att du har erfarenhet från att arbeta på ett stort multinationellt företag.

Vidare ser vi att du är en initiativtagande person som trivs med att komma fram med nya lösningar och förslag samt ta action på att utföra dom. Du är kundorienterad och en god kommunikatör. I ditt arbete är du en god planerare med ett konsekvenstänk. Som person är du trygg i dig själv och har integritet och pondus. Du är analytiskt lagd och mycket noggrann, strukturerad och ansvarfull.

Viktigt för tjänsten är:
- Några års relevant erfarenhet av liknande arbete.
- Systemkunnig (gärna SAP).
- God kommunikatör i muntlig och skriftlig engelska.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Anders Lindén via Adecco 010 – 173 73 00.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Supply Chain Planner, Adecco, Logistik, Planering, Koordinering, Kista, SAP

Ansök nu

Order & Delivery Management till Ericsson

Logistiker
Läs mer Nov 30
Om tjänsten
Som Order & Delivery Manager kommer du att arbeta operativt med att utföra, hantera och leverera ordrar enligt kontrakt för produkter och tjänster. Du kommer att ansvara för orderutförandet av nya leveranser, returer och distributionen. Vidare kommer du vara en del av förbättringsarbetet genom att följa upp faser av leverans- och returflöden och se till att genomförandet fungerar effektivt, för att optimera hanteringen och kontrollen i order- och returflödena. Du kommer att vara en del av ett team om ca 7–10 personer och arbeta i nära kontakt med såväl kollegor som leverantörer och kunder. Uppdraget är på heltid med placering i Kista. 

I din roll som Order & Delivery Manager kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Ansvara för leverans av ordrar, returer och distribution.
- Förbättringsarbete av försörjningskedjan.

Tjänsten som Order & Delivery Manager är ett konsultuppdrag med start omgående och fortlöper i ca 1 år med goda chanser till förlängning.

Om dig
Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning och besitter kunskap inom logistik samt har minst ett års erfarenhet av liknande arbete. Vidare har du erfarenhet av distribution, telekommunikation och supply chain management. Vi ser gärna att du har en universitetsexamen i företagsekonomi eller relevant område.

Vidare ser vi att du är självständig, kundmedveten och besitter en god kommunikativ förmåga. Du trivs i en operativ roll där du arbetar effektivt och tänker utanför boxen. Som person är du initiativtagande och driven. Därtill har du ett sinne för detaljer och arbetar noggrant och strukturerat.

Viktigt för tjänsten är:
- Minst ett års erfarenhet av liknande arbete.
- Systemkunnig (gärna SAP).
- God kommunikationsförmåga i muntlig och skriftlig engelska.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Anders Lindén via Adecco 010 – 173 73 00.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Order & Delivery Manager, Supply Chain, Kista, Logistik, Adecco, SAP

Ansök nu

Studenter till SEB

Finansekonom
Läs mer Nov 15
Adecco söker rådgivare till SEB:s kundtjänst med start i december. Är du student, brinner för service och vill jobba i en dynamisk och spännande bransch? Då har vi jobbet för dig!

Om jobbet

Som Service Manager kommer du att tillhöra en studentpool och jobba på SEB:s olika bankkontor i Storstockholms län. I din roll som Service Manager är du SEB:s ansikte utåt och den som först möter kunden. SEB strävar efter att ge sina kunder en service utöver det vanliga och för att trivas med jobbet måste du tycka om att arbeta med människor och brinna för service.

Som Service Manager kommer du att:
- Möta och hjälpa kunder att lösa olika bankärenden
- Guida och utbilda i olika digitala tjänster
- Vid behov slussa kunden vidare till annan kompetens inom SEB

Om dig

Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och i en fartfylld miljö. Du har en personlig mognad och brinner för service, är social och gillar att träffa kunder i bokade möten. Du är engagerad, effektiv och kan prioritera när det behövs. Det är viktigt att du har ett intresse för ekonomi och är nyfiken på vad som händer i finansbranschen.

Du vill ha ett kvalificerat deltidsarbete där du kan kombinera dina teoretiska kunskaper med praktiskt arbete. Du är i början av din högskoleutbildning och har minst tre terminer kvar. Tidigare erfarenhet av att ha arbetat med service och kundkontakt är meriterande.

Viktigt för tjänsten är att:

• Du kan jobba minst 2 vardagar i veckan
• Du studerar för närvarande på högskola eller universitet, gärna med inriktning mot ekonomi
• God serviceförmåga
• Du har goda kunskaper i svenska och engelska

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Om SEB

Läs mer om hur det är att arbeta på SEB www.sebgroup.com/career.
SEB är övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team och för att företag ska vara hållbara för framtiden. SEB strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där alla känner sig uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder eller varifrån vi kommer.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Fanny Sandegren via 010-555 04 59.

Välkommen med din ansökan!

Sökord

Service Manager, Kundtjänst, Student, Extrajobb, Rådgivare, Bank, Finans, SEB, Adecco, Stockholm.

Ansök nu

Revisionsassistent till kund i centrala Stockholm

Revisionsbiträde
Läs mer Nov 24
Om tjänsten
Som revisorassistent kommer du att arbeta med förberedande granskning för varje uppdrag. Du kommer hålla i hela processen från start till mål. Kunden är specialiserade på revision och rådgivning för bostadsrättsföreningar. Du kommer få möjlighet att arbeta med såväl större som mindre ekonomiska förvaltare för bostadsrättsföreningar. Tjänsten medför mycket kundkontakt och samarbete med kollegor, varför du som person ska ha en positiv attityd samt vara serviceinriktad och trivas att arbeta i en social miljö.

I din roll som revisorassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Årsredovisningar 
- Granskning av företagsspecifika processer
- Konsultationer anpassade efter den enskilda kundens behov och förutsättningar.

Tjänsten som revisorassistent är ett konsultuppdrag med start i februari. För rätt person finns möjlighet till direktanställning hos kund. 

Om dig
Vi söker dig som har en avslutad examen med inriktning mot redovisning/revision. Tidigare arbetslivserfarenhet inom ekonomi, sälj och serviceyrken ser vi som mycket meriterande. Du brinner för klientservice och har en god analytisk förmåga, ett affärsmässigt tänkande samt förmåga att etablera förtroendefulla kontakter.

Viktigt för tjänsten är:
- Goda kunskaper i svenska och engelska
- Har en utbildning som uppfyller de teoretiska grundkraven för att bli auktoriserad revisor

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Randa Ståhle  via randa.stahle@adecco.se

Ansök nu