Stockholm: Key Account Manager

Hitta ansökningsinfo om jobbet Key Account Manager i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-25 // Varaktighet: Heltid

Ocean uppfann Digital Out Of Home (DOOH) år 2005 och har sedan dess varit ett av kategorins ledande bolag. Under 2019 expanderade Ocean till Nederländerna, Norden och Tyskland och är under fortsatt mycket positiv utveckling.

Vi praktiserar The Art Of Outdoor vilket bland annat handlar om att ta ett aktivt ägandeskap om kanalens utveckling kreativt, tekniskt och innovationsmässigt. Vi lägger stor vikt vid ett marknadsorienterat arbetssätt som bygger på attraktiva ytor och serier, transparens och nya DOOH-lösningar som skapar värde för varumärken och partners.

Ocean Outdoor Sweden är ett av de största utomhusbolagen på den svenska marknaden och har under de senaste två åren arbetat målmedvetet med etablering och att introducera såväl nya supporttjänster som produkter; senast i raden Ocean DeepScreenä som är ett nytt anamorfiskt format som skapar en ny kreativ dimension inom DOOH.

Vårt digitala bestånd består av drygt 4 000 skärmar i såväl räckvidds- som impactlösningar, placerade i köpcentrum, centralstationer, gatumiljö och i dagligvaruhandeln. Vårt utbud omfattar även eurosize, muralmålningar, special builds.

Läs mer på www.oceanoutdoor.se

Key Account Manager till Ocean Outdoor Sweden – Sveriges största Digital Out of Home (DOOH) nätverk

Om den vi söker
Vi söker dig som är en meriterad och relationsskapande mediesäljare med god kännedom om mediematematiken såväl som medielandskapet – och som vill bli bäst tillsammans med oss på Ocean Outdoor Sweden.

Vi har höga förväntningar på att du är strukturerad, kreativ, idérik, initiativtagande, glad och noggrann. Du kommer förstås in med mycket energi, har en inspirerande och professionell framtoning. Du har en bra pedagogisk förmåga, är trygg i din roll och tar fullt ägandeskap för dina arbetsuppgifter.


Om rollen
Arbetet innebär att med stor omsorg och kvalitét sälja Ocean Outdoor Swedens produkter och tjänster. Som KAM på Ocean förvaltar och ökar du värdet på en befintlig kundportfölj innehållande några av bolagets absolut viktigaste kunder i kombination med aktiv bearbetning av potentiellt stora kunder.

Med stort engagemang och fokus på kundanalys behåller och utvecklar du såväl relationen med kunderna som omfattningen av affären och kommer framförallt träffa Sveriges största annonsörer, mediebyråer och reklambyråer.

För rätt person är möjligheterna hos oss fantastiska, du kommer att växa och utvecklas i en otroligt rolig organisation som idag är den ledande aktören inom sitt medieslag.

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner;.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via länken eller till work@talentpartner.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Key account manager

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Key account manager.

Key Account Manager Fleet Sales, Renault Nordic

Läs mer Dec 2
Nytt
Renault Nordic is looking for a Key Account Manager, Sweden
To support our continuous growth, we seek to add a highly motivated and goal oriented Key Account Manager to join our Fleet Sales team in Sweden. This is a full time employment starting as soon as possible. You report to the Swedish Fleet Sales Manager and the position is located in our Stockholm office in Sweden.

Job Description

- Develop and maintain long-term relationships with key clients to accomplish organic growth and long-term company objectives
- Initiate new contacts with customers within fleet segments
- Facilitate teamwork in studying, evaluating and preparing customer proposals and tenders
- Resolve customers' issues in an effective and respectful way
- Recommend and coordinate the necessary discount levels for specific fleet deals
- Deliver sales presentations to key clients, both electronically and in-person
- Attend organized events such as conferences, trade fairs and industry shows
- Achieve sales goals and volume and growth objectives on an annual basis for assigned sales channels



Skills/competencies

- Goal oriented team player willing to assist in areas outside your job description
- Experience working in a B2B environment, preferably within the automotive industry
- Excellent interpersonal and negotiation skills
- Proven results of delivering customer solutions and meeting sales targets
- Analytical and time management skills
- Comfortable working in Excel and Power Point
- Ability to communicate effectively at all levels, verbally, in writing and in a group setting
- Driver’s license for personal cars (“B”)
- Fluency in English and Swedish, both oral and written is essential


To succeed in this role we believe that you have great knowledge and passion for the automotive industry. You have good communication and presentations skills, a strategic and positive mindset together with a can-do spirit. You can also structure, plan and schedule your work with experience in collecting information and compiling reports. The position is located in Stockholm but some travel within Sweden is required.

You will be part of a talented team in an international environment where your skills and innovative ideas to drive the business will be highly appreciated.

We practice a continuous selection and therefore welcome your application as soon as possible. Apply by sending you CV and personal letter in English.
For more information about the position, please contact recruitment consultanr Harry Rubino 0733-763930.

Renault Nordic AB is a wholly owned subsidiary of Renault S.A.S in Paris, started in 2007 in the Nordic countries. Renault S.A.S has a long history and tradition back in time, from 1898. Since 2008 Renault Nordic AB market and distributes cars, light commercial vehicles, spare parts and after sale services with operations of its own.

Ansök nu

B2B/ Account Manager LIA

Läs mer Nov 30
Om jobbet

Vill du använda dina kunskaper inom sälj samt lära och se hur B2B sälj går till i praktiken hos ett växande IT-konsultbolag? Då har du hittat rätt! Vi söker just nu 2st LIA-praktikanter inom sälj B2B/Account Management till våren 2022.

Om oss

Vi är ett växande IT konsultbolag, och vi jobbar med kunder både inom privat och offentlig sektor i hela Stockholm. Vi levererar seniora IT konsulter i olika kompetensområden som systemutveckling, projektledning, test- och kravledning. Envoi AB startades 2018 av två drivna entreprenörer som såg hur arbetsmarknadens behov av IT-kompetens bara växte och därför startade de Envoi. Vi är en platt organisation med få led och vi är just nu i en tillväxt fas och vårt kontor ligger i Globen.

Vad erbjuder vi dig?
Som praktikant hos oss kommer du få en unik möjlighet att sätta dina kunskaper på prov och utmana dig själv varje dag. Du kommer att få möjligheten att arbeta tillsammans med vår Account Manager och få en god insikt i både hur det strategiska och dagliga arbetet tar form. Du kommer även få arbetsuppgifter som du ska utföra självständigt.

Vid LIA-periodens slut hoppas vi att du har fyllt på din låda med säljverktyg och att vi har hjälpt dig bli tryggare i din säljroll. Detta genom att förstå försäljningsprocessen, med fokus på prospektering och ny kundsbearbetning, bokning av kundbesök och faktiska kundbesök tillsammans med din handledare.

Om dig

Vi söker dig som har en stark inre motor, ser möjligheter och är kreativ i hur du agerar för att nå uppsatta mål - oavsett förutsättningar. Du är nyfiken, tycker om att träffa människor och etablera relationer. Då det sociala och digitala landskapet är i ständig utveckling, och vi alltid strävar efter att ligga i framkant, är det viktigt att du är lyhörd och snabbfotad för att kunna anamma och implementera de senaste trenderna.

Du använder gärna dina kunskaper från utbildningen praktiskt och med vår stöttning tar du klivet in i din roll som säljare.

Vidare ser vi gärna att du har en god tekniska förståelse och lätt för att sätta dig in system och program. Du bör ha god vana av MS Office-paketet.

Du behöver inte ha en tidigare erfarenhet från försäljning men det är såklart ett plus ????.

Skicka din ansökan med CV redan idag! Vi går igenom alla ansökningar löpande, Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Sälj Praktikant/ LIA

Läs mer Nov 26
Om jobbet

Vill du använda dina kunskaper inom sälj samt lära och se hur B2B sälj går till i praktiken hos ett växande IT-konsultbolag? Då har du hittat rätt! Vi söker just nu 2st LIA-praktikanter inom sälj B2B/Account Management till våren 2022.

Om oss

Vi är ett växande IT konsultbolag, och vi jobbar med kunder både inom privat och offentlig sektor i hela Stockholm. Vi levererar seniora IT konsulter i olika kompetensområden som systemutveckling, projektledning, test- och kravledning. Envoi AB startades 2018 av två drivna entreprenörer som såg hur arbetsmarknadens behov av IT-kompetens bara växte och därför startade de Envoi. Vi är en platt organisation med få led och vi är just nu i en tillväxt fas och vårt kontor ligger i Globen.

Vad erbjuder vi dig?
Som praktikant hos oss kommer du få en unik möjlighet att sätta dina kunskaper på prov och utmana dig själv varje dag. Du kommer att få möjligheten att arbeta tillsammans med vår Account Manager och få en god insikt i både hur det strategiska och dagliga arbetet tar form. Du kommer även få arbetsuppgifter som du ska utföra självständigt.

Vid LIA-periodens slut hoppas vi att du har fyllt på din låda med säljverktyg och att vi har hjälpt dig bli tryggare i din säljroll. Detta genom att förstå försäljningsprocessen, med fokus på prospektering och ny kundsbearbetning, bokning av kundbesök och faktiska kundbesök tillsammans med din handledare.

Om dig

Vi söker dig som har en stark inre motor, ser möjligheter och är kreativ i hur du agerar för att nå uppsatta mål - oavsett förutsättningar. Du är nyfiken, tycker om att träffa människor och etablera relationer. Då det sociala och digitala landskapet är i ständig utveckling, och vi alltid strävar efter att ligga i framkant, är det viktigt att du är lyhörd och snabbfotad för att kunna anamma och implementera de senaste trenderna.

Du använder gärna dina kunskaper från utbildningen praktiskt och med vår stöttning tar du klivet in i din roll som säljare.

Vidare ser vi gärna att du har en god tekniska förståelse och lätt för att sätta dig in system och program. Du bör ha god vana av MS Office-paketet.

Du behöver inte ha en tidigare erfarenhet från försäljning men det är såklart ett plus ????.

Skicka din ansökan med CV redan idag! Vi går igenom alla ansökningar löpande, Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Sälj Praktikant/ LIA

Läs mer Nov 29
Om jobbet

Vill du använda dina kunskaper inom sälj samt lära och se hur B2B sälj går till i praktiken hos ett växande IT-konsultbolag? Då har du hittat rätt! Vi söker just nu 2st LIA-praktikanter inom sälj B2B/Account Management till våren 2022.

Om oss

Vi är ett växande IT konsultbolag, och vi jobbar med kunder både inom privat och offentlig sektor i hela Stockholm. Vi levererar seniora IT konsulter i olika kompetensområden som systemutveckling, projektledning, test- och kravledning. Envoi AB startades 2018 av två drivna entreprenörer som såg hur arbetsmarknadens behov av IT-kompetens bara växte och därför startade de Envoi. Vi är en platt organisation med få led och vi är just nu i en tillväxt fas och vårt kontor ligger i Globen.

Vad erbjuder vi dig?
Som praktikant hos oss kommer du få en unik möjlighet att sätta dina kunskaper på prov och utmana dig själv varje dag. Du kommer att få möjligheten att arbeta tillsammans med vår Account Manager och få en god insikt i både hur det strategiska och dagliga arbetet tar form. Du kommer även få arbetsuppgifter som du ska utföra självständigt.

Vid LIA-periodens slut hoppas vi att du har fyllt på din låda med säljverktyg och att vi har hjälpt dig bli tryggare i din säljroll. Detta genom att förstå försäljningsprocessen, med fokus på prospektering och ny kundsbearbetning, bokning av kundbesök och faktiska kundbesök tillsammans med din handledare.

Om dig

Vi söker dig som har en stark inre motor, ser möjligheter och är kreativ i hur du agerar för att nå uppsatta mål - oavsett förutsättningar. Du är nyfiken, tycker om att träffa människor och etablera relationer. Då det sociala och digitala landskapet är i ständig utveckling, och vi alltid strävar efter att ligga i framkant, är det viktigt att du är lyhörd och snabbfotad för att kunna anamma och implementera de senaste trenderna.

Du använder gärna dina kunskaper från utbildningen praktiskt och med vår stöttning tar du klivet in i din roll som säljare.

Vidare ser vi gärna att du har en god tekniska förståelse och lätt för att sätta dig in system och program. Du bör ha god vana av MS Office-paketet.

Du behöver inte ha en tidigare erfarenhet från försäljning men det är såklart ett plus ????.

Skicka din ansökan med CV redan idag! Vi går igenom alla ansökningar löpande, Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

KAM till FörsäkringsGirot i Stockholm

Läs mer Nov 24
Är du en långsiktig relationsbyggare med passion för prospektering, affärsrelationer och affärsutveckling?

Vill du vara med och bidra till FörsäkringsGirots framgångar?

I rollen som Key Account Manager får du chansen att göra just det - samtidigt som du har ett väldigt roligt och utvecklande jobb.

Som Key Account Manager hos FörsäkringsGirot ansvarar du för:

- nykundsbearbetning.
- försäljning och proaktiva kundvårdande aktiviteter.
- att driva, samordna och utveckla affärer.




Vem söker vi?



Vi söker dig som är en proaktiv och organiserad person, som motiveras av att ha ansvar för resultat och möjligheten att få jobba med ett bolag med stora ambitioner. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har erfarenhet av tjänsteförsäljning och affärsutveckling. Utöver det är det en stor fördel om du har erfarenhet av försäljning inom områdena tjänstepension och förmåner.

Vad kan FörsäkringsGirot erbjuda dig?

På FörsäkringsGirot arbetar du tillsammans med ett 50-tal engagerade kollegor som alla arbetar för visionen att FörsäkringsGirot ska vara arbetsgivarnas naturliga partner för enkel och korrekt pensionsadministration.

Vi har ett mycket fint pensionserbjudande tillsammans med många andra förmåner för våra anställda. Trots att vi är ett mindre företag har vi en stor trygghet i våra stabila ägare SPP, SEB Pension och Försäkring, Länsförsäkringar och Skandia. Vi sitter i ljusa fräscha lokaler mitt i Stockholm och kommer under hösten att presentera vår nya distans- och kontorspolicy som bygger på de erfarenheter vi tagit med oss från det senaste årets utmaningar med pandemin.

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin! (https://goo.gl/DpqfGV)

Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister.

Frågor och kontakt
I denna rekrytering samarbetar FörsäkringsGirot med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Shaun Ogden på shaun.ogden@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt.

Vi ser fram emot din ansökan!

LI-SO1

sales

headsales

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Talent & Partner AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Talent & Partner AB .

ACCOUNT MANAGER

Account manager
Läs mer Nov 4
Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer.
Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det?


Vi söker just nu för vår kunds räkning Junior säljare
Tjänsten:


Bolaget vi rekryterar till (vår kund) är inne i en expansiv fas och behöver utöka sin personalstyrka med en Account Manager.
Vi söker därför en driven säljare som erbjuds bra möjligheter att växa och utvecklas med företaget.
I rollen som Account Manager hos oss kommer du att ha en nyckelroll i företaget. Ditt arbetsområde kommer huvudsakligen att vara Stockholm med omnejd, och en stor del av din arbetstid kommer att bestå av kundmöten. Du utgår från kontoret i Stockholm.


Dina arbetsuppgifter:
Ditt uppdrag blir att främst söka upp nya och utveckla befintliga samarbeten med ett målinriktat arbete och eget ansvar för att bygga egen pipeline dvs driva prospektering samt mötesbokning.
Du kommer att vara kundens primära kontakt och ditt ansvar blir att bygga starka kundrelationer på Stockholmsmarknaden. Som projektsäljare erbjuder du våra företagskunder professionell rådgivning, säljstöd och totalservice.


Det viktigaste är att du har:
Några års erfarenhet från liknande säljroll gärna inom branschen.
Erfarenhet av offerthantering, budgetering och kundkontakt.
Dokumenterad erfarenhet av försäljning.
Starkt intresse för människor, nyfiken och gillar att arbeta mot uppsatta mål.
Du kan arbeta självständigt och systematiskt, medan du också kan bjuda in till laganda och samarbete med dina kollegor.


Som person är du:
ambitiös, självgående samt besitter en entreprenörsandapositiv, kreativ och problemlösandeanalytisk, målmedveten och strukturerad


Vi erbjuder: Ett utvecklande och stimulerande arbete i en kreativ miljö.
En nyckelroll i ett starkt säljteam. Bra marknadsmässig grundlön, säljbonus, samt attraktiva förmåner.


ANSÖKAN


I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se
Se alla våra jobb via www.talentpartner.se
Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerlighet mediebranschen. Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar de absolut bästa kandidaterna.
www.talentpartner.se

Ansök nu

AM/ KAM SÄLJARE IT

Key account manager
Läs mer Nov 4
Har du gedigen erfarenhet av B2B-försäljning, brinner för att bygga relationer och förstår vikten av social selling?
I takt med att vi växer behöver vi utöka teamet med en erfaren säljare som kan branschen och som drivs av att göra affärer.
Arbetsuppgifter
- Utveckla och stärka relationen med dina befintliga kunder då du får ta över en kundstock vid start
- Agera produktspecialist
- Bearbeta större kunder
- Vara en förebild internt och externt


Du ansvarar själv för hela försäljningsprocessen från första kontakt till avtalsskrivning med kund.
Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.


Erfarenheter
- Minst 3-5 års erfarenhet inom B2B-försäljning
- Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet
- Innehar B-körkort och tillgång till egen bil
- Arbetat i liknande bransch
Har du dessutom erfarenhet av att sälja IT-lösningar ser vi det som meriterande.


Egenskaper:
Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad!
Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer.
Vidare är du självgående och orädd för att briljera din sälj-pitch till högre beslutsfattare.
För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.


Ansökan?
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se
Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.


Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar de absolut bästa kandidaterna.
Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på www.talentpartner.se

Ansök nu

Sales Executive till bolag inom brand management!

Key account manager
Läs mer Dec 2
Nytt
Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer.Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det?


Vår kund är ett företag som sitter centralt i Stockholm och är verksamma inom Brand Management och MRM. Vi söker i första hand säljare till kontoret i Stockholm.


Vem är du?
Du har ett driv och en förmåga att snabbt kunna förstå vad kunden efterfrågar och därefter anpassa vår kunds produkt utefter det.
Du ställer höga krav på dig själv och levererar därefter. Du kan anpassa dig till säljcyklar som är av varierande längd och är en relationsmänniska som har lätt för människor och komplexa system och försäljning av sådana.


Din erfarenhet
Du har erfarenhet av försäljning av komplexa systemlösningar eller licensförsäljning och vana av att jobba med CRM-system (gärna Superoffice).
Du ska ha intresse och fallenhet för ny teknik och lätt för att anpassa dig och ditt sälj till olika typer av kunder.
Du ska även ha lätt för att jobba i team och för att driva affärerna framåt.
Strukturerad och kunna lägga upp dina dagar och arbeta mot högt uppställda mål ska också vara något som du är van och bekväm med.
Om rollen
Du kommer med vår kunds produkt att kunna hjälpa och göra stor skillnad hos stora företag som vill effektivisera sin marknadsföring till alla sina filialer för att säkerställa att all kommunikation är densamma.
Vår kund har skapat ett molnbaserat system som har blivit succé utomlands och nu lanserats i Sverige. Marknaden i Sverige är dock större så goda utvecklings och förtjänstmöjligheter kommer att finnas för rätt person.


Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ansvara för företagets största och viktigaste kunder och tjänsten kommer även att innebära viss bearbetning av nykund.
Du kommer att arbeta mycket mot marknadschefer och Brand agencies, så vana av att sälja mot personer i högre beslutsfattande roller är meriterande.




Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via länken eller work@talentpartner.se
Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb

Ansök nu

Teamleader inom försäljning!

Teamledare
Läs mer Dec 2
Nytt
Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb, vill du också göra det?!


Är du grym på att driva upp säljavdelningar och motivera säljare till höga resultat och vill arbeta som Teamleader? Är du redo att ta ansvar, utveckla samt driva en försäljningsavdelning till framgång? Känner du att du är redo för nästa steg i din karriär? Då är du den vi söker!
Bolaget är ett Stockholmsbaserat bolag och ledande leverantören av digital kommunikationslösningar och distribuerar annonsutrymmen på 300 av Sveriges starkaste och största sajter och företaget behöver stöd med att driva upp försäljningsavdelningen.
Just nu söker vi därför efter nästa Teamleader till en av våra kunder inom mediebranschen.


Rollen
Som Teamleader så tar du ett ansvar för försäljningsresultaten, ditt egna säljteam och affären.
Vi ser också att du ansvarar för att utbilda och leda säljarna genom hela försäljningsarbetet så att de alltid kan hjälpa våra kunder till den bästa lösningen. Lönen är mycket baserad på vad just du tar med dig för erfarenheter till bolaget.


Vi är ett säljdrivet bolag och behöver en stjärna som ska motivera, sätta struktur och applicera nya infallsvinklar på försäljningen och därmed skapa resultat.


Detta ingår i tjänsten;
Ansvara för att utveckla och driva ett eget försäljningsteam och leda hela affären på Stockholmskontoret.
Vara en del av organisationens säljavdelning och bidra till att nå annonsavdelningen totala säljmål.
Hantera den dagliga kommunikationen och behålla motivationen och aktiviteten på säljgolvet.
Var experten ute på dragningar och kundmöten tillsammans med säljarna.
Säkerställa att förväntade resultat uppnås.
Vi söker dig som har gedigna och djupa digitala kunskaper samt god och mångårig erfarenhet av arbete hands on med digitala flöden och försäljning inom mediebranschen från ax till limpa. Du innehar en god presentationsvana och klarar av att snabbt sätta dig i nya sifferflöden, analys, statistik, kpi:er och kontexter kopplat till försäljning.
Som person är du prestigelös, tävlings- och lösningsorienterad. Likaså är du strukturerad, energisk och har ett öga för individen. Rollen som sådan innebär ett arbete högt och lågt, vilket förutsätter en prestigelös inställning.


För att vara aktuell för detta uppdrag bör du uppfylla följande krav:
- Universitet eller högskoleutbildning
- Du har minst 5 års relevant och digital arbetslivserfarenhet
- Det ses som meriterande om du har med medieförsäljning
- God sälj och ledarskapsförmåga och ser affären ur ett helhetsperspektiv
- Du är affärsmässig och prestationsinriktad
- Du pratar flytande svenska och engelska.


Vidare tror vi att du gillar att omge dig av kollegor, har ett strukturerat arbetssätt och en pådrivande inställning. Du månar om god kvalité i allt du gör och respekterar mål och når dem ofta. Vi förutsätter att du är självgående.
Egenskaper som vi värdesätter är att du är en ambitiös person, ansvarstagande, lösningsorienterad och har en positiv inställning till dina kollegor.

Välkommen med din ansökan!



Ansökan?
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via länken eller work@talentpartner.se
Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

Ansök nu

Telefonförsäljare med mycket driv!

Telefonförsäljare
Läs mer Dec 2
Nytt
Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb, vill du också göra det?!


VI REKRYTERAR DEN HETASTE DIGITALA KOMPETENSEN


Som person är du driven och gillar att ta dig an utmaningar. Du är inte rädd för att skita ner händerna och jobba hårt, samtidigt som du får massor med nya kunskaper och gemenskaper. Vidare tycker du om att hålla hög aktivitet och sprida positiv energi till kollegorna, det vill säga att du är en lagspelare. Du ska ha ett måltänk och gärna ett intresse för din karriärsutveckling.


Du arbetar hårt med stort engagemang och säljdriv. Du trivs med stort eget ansvar och vågar tänka utanför ramarna, för att ständigt arbeta framåt.


Erfarenhet
• Erfarenhet inom media eller telecom är meriterande
• Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning
• Utbildningsbakgrund är meriterande
Som telefonförsäljare arbetar med uppsökande försäljning med telefonen som verktyg. Du arbetar även mycket med dator, så en vana av vardera är mediterande. I denna roll är det en inriktning på B2B försäljning, det vill säga att du kontaktar företag för att presentera produktportföljen. Det ingår att prospektera, skriva offerter och avtal. Du kommer att rapportera till närmaste säljchef.


Ansökan?
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via länken eller work@talentpartner.se
Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

Ansök nu

B2B säljare till framgångsrikt företag!

Innesäljare
Läs mer Dec 2
Nytt
Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb, vill du också göra det?!


B2B SÄLJARE! GODA MÖJLIGHETER PÅ EN OBEARBETAD MARKNAD


Om företaget
Vi söker för en kunds räkning en driven, positiv och målfokuserad företagssäljare. Kunden är ett callcenter beläget mitt i Stockholm city. Huserar i stora lokaler på nästan 500 kvm med egen uteplats med utsikt över takåsarna. Vi tror på att man måste ha roligt på jobbet för att må bra och prestera bra, vi har därför investerat i både pingisbord, biljardbord, spel-hörna med mera. Bolaget som är ett av marknadens största företag inom vardagssäkerhet för privatpersoner och företag.


Om tjänsten
Tjänsten innebär att du kommer arbeta i ett säljteam där vi via utgående samtal förmedlar tjänster till svenska företagare. Vi söker dig som har erfarenhet av telefonförsäljning mot b2c och/ellerb2b.


Vi söker dig som:
- Vill utvecklas som företagssäljare
- Vill hjälpa företag med ett av Sveriges största samhällsproblem
- Vill jobba med en ny produkt på en färsk marknad
- Är tävlingsinriktad och målmedveten.
- Talar och skriver flytande Svenska.
- Vill kunna bestämma hur mycket du ska tjäna.


Bolaget erbjuder:
- Provisionslön utan tak
-Individuell marknadsmässig grundlön
- Daglig coaching så att du utvecklas på bästa möjliga sätt
- Möjligheter att jobba långsiktigt och klättra inom bolaget
- Heltidstjänst


Ansökan?
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner;.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via länken eller work@talentpartner.se
Talent&Partner; är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Se alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

Ansök nu