Stockholm: Kundtjänstadministratör CCC

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänstadministratör CCC i Stockholm. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Stockholm inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-25 // Varaktighet: Heltid

Avarn Security Systems (tidigare Nokas) är den avdelning som levererar skräddarsydda tekniska lösningar till våra kunder. Vi erbjuder allt inom lås, dörrautomatik, passage, larm, brandlarm och CCTV. Teknik innehar samtliga certifikat inom lås och larm vilket gör att vi kan säkerställa en mycket hög kvalité på våra tekniska säkerhetsinstallationer. Tillsammans med övriga divisioner i koncernen tillgodoser vi det kompletta behovet av säkerhet. Vi är rikstäckande och har kontor och butiker på flera orter i Sverige och är i en ständig tillväxtfas.

Tjänsteställe: Stockholm

Arbetstider: Dagtid

Varaktighet: Heltid, tillsvidare

Tillträde: Snarast

 

Arbetsbeskrivning:

Till vår avdelning CCC - Customer Care Center på Avarn Security Systems AB söker vi en kundtjänstadministratör.

Tjänsten ingår i den grupp där fokus ligger på central kundhantering och central felanmälan.

Som kundtjänstadministratör kommer du att utföra följande uppgifter:


• Hantera inkommande samtal från våra kunder
• Hantera inkommande felanmälan både via telefon som mail från våra kunder
• Skapa arbetsorder i vårt affärssystem
• Fördela uppdrag till våra Distrikt inom Systems

Kvalifikationer:

Du skall vara noggrann, ha kvalitet i fokus samt kunna jobba i en grupp.

Vi ser att du är engagerad, nyfiken både på att utveckla dig själv som gruppen. Du skall vara trygg i att bemöta våra kunder på ett trevligt sätt under olika förutsättningar. Du kommer arbeta i ett växande team där vi alla strävar efter gemenskap och lyhördhet. Som anställd har du möjlighet till personligutveckling inom bolaget.

 Vi ser gärna att du uppfyller följande:


• Du skall behärska Svenska och Engelska i tal och skrift
• Du skall vara Svensk medborgare
• Tidigare erfarenhet av arbete inom kundtjänst eller liknande arbete
• Gymnasiekompetens

För att bli anställd måste du bli godkänd i en säkerhetsprövning med kontroll i polisens register.

Tjänsten innefattar arbete som omfattas av försvarssekretess med krav på svenskt medborgarskap.

Rekryteringsprocessen:

Urval kommer att ske löpande och vi önskar därför att ha din ansökan snarast möjligt.

 


Avarn Security är den kompletta säkerhetsaktören. Våra 7 000 medarbetare bidrar dygnet runt, året runt till ett tryggare samhälle och våra värdeord - ansvar - omtanke - samarbete - ligger till grund för vårt arbete och hjälper oss att nå vår vision, ”säkerhet och ansvarstagande i världsklass”.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Stockholm som Kundtjänstmedarbetare.

Norsktalandekundservicemedarbetare till kommande uppdrag i Stockholm

Läs mer Dec 2
Nytt
Är du en glädjespridare som alltid är redo att ge kundservice på toppnivå? Skicka då in din ansökan redan idag för framtida uppdrag inom Stockholmsområdet. Vi på Hero har flertalet spännande kunder som efterfrågar medarbetare som talar flytande norska och brinner för service och administration.

Dina arbetsuppgifter som kundservicemedarbetare kan se olika ut beroende på vilken kund du arbetar hos men här nedan följer exempel på arbetsuppgifter.

Exempel på arbetsuppgifter

- Ta emot inkommande samtal från kunder via telefon och webchat
- Hantera företagets mail och besvara kunders frågor
- Orderhantering
- Reklamationshantering
- Övrig administration i Officepaketet såsom t.ex. Excel.


Vem är du

För att trivas i en roll inom kundservice så tror vi att du är en person som trivs med att arbeta med mycket kundkontakt över telefon och mail. Vi tror att har du har erfarenhet utav arbete inom någon form utav service. Du ser möjligheter och är lösningsorienterad och kommer gärna med idéer och tar egna initiativ. Vi ser gärna att du har:

Erfarenhet ifrån arbete med kundkontakt

Norska och svenska i tal och skrift

Flytande i engelska

Lätt att arbeta i och lära sig nya system

Meriterande:

Erfarenhet av att ha arbetat med kundtjänst

Om du talar och skriver ytterligare ett nordiskt språk

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är under måndag till fredag, kontorstider. Vi tillsätter denna typ av roll regelbundet och vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan vara både ett konsultuppdrag eller en direktrekrytering till kunden.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Christoffer Sperring på christoffer.sperring@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Customer Support Agent till EFUEL

Läs mer Dec 2
Nytt
Är du intresserad av att arbeta på ett snabbväxande bolag som erbjuder framtidens elbilsladdning? Vi söker dig som vill ha en vardag där du bidrar till en toppklassig kundservice samtidigt som du vill bidra till ett mer klimatsmart samhälle. Du kommer att röra dig i en entreprenöriell miljö där du får vara med på EFUELs fortsatt ambitiösa tillväxtresa!

OM EFUEL

EFUEL grundades i Stockholm 2018 med visionen att göra det enklare för människor att ladda elbilen hemma, på jobbet och längs vägen. Idag är EFUEL en av Sveriges största återförsäljare av elbilsladdare och erbjuder produkter till både privatkunder och företag. Med ett starkt nät av välutbildade partners erbjuder EFUEL installationer i hela Sverige.

Idag är EFUEL ett sammansvetsat team på ca 15 personer och har sitt kontor på Kommendörsgatan 28 i Stockholm.

OM ROLLEN

Som Customer Support Agent kommer du att ingå i Customer Success teamet som i dagsläget består av tre personer. Du kommer att kommunicera framförallt via mail, chatt och telefon, där du besvarar frågor, ger service och säkerställer att kunderna känner sig trygga och nöjda i sina köp. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 3 månaders provanställning.

VI TROR ATT DU

- Har tidigare arbetslivserfarenhet inom liknande arbetsuppgifter inom kundtjänst
- Stort intresse för Customer Success
- Flytande kunskaper i svenska och engelska


DET ÄR ETT EXTRA PLUS OM DU HAR

- Erfarenhet från el- och bilbranschen
- Förståelse för finska och/eller danska


SOM PERSON ÄR DU

- Självgående och lösningsorienterad
- Kommunikativt duktig, har ett stort driv och brinner för service


ÖVRIGT

- Start: Omgående
- Placering: Kommendörsgatan 28 Stockholm
- Omfattning: Heltid
- Typ av uppdrag: Tillsvidare
- Hemsida: efuel.se (https://www.efuel.se/)

Ansök nu

Nederlandstalige klantenservicemedewerkers ????

Läs mer Dec 2
Nytt
Here is your chance working at a world-leading company where you will have fun, feel proud and see your employer's logo very frequently online (depending on your surfing preferences of course). Curious? We will not let you know who they are just yet, but keep reading!

You will work at our client's office in central Stockholm and be part of a team that loves doing things together, as well as, of course, provide the best service possible to the customers.

This is initially a role where you will be a consultant through Wrknest, with good chances of getting an offer of employment at the company in the future.

So what will you do then?

You will work with the telephone and email as your primary tools giving an amazing customer experience. You will handle the incoming mails and calls and independently structure the administration around this. As you may have figured out already, since we are looking for knowledge in the Dutch language, you will work towards the Dutch market and make their day a little bit better.

So what will we ask for you?

Fluent in Dutch, is it your mothertongue? (sorry for repeating ourselves, but yeah, it's important both for the role)

If you have experience of customer service, it's of course a good thing

Also: Our client will have a logical test as a part of the process. For you not to invest too much time unnecessarily, we would like to ask you to do this test before sending your application. If you have 7 or above, please go ahead sending your application.

https://www.123test.com/logical-reasoning-test/)

Other

The role is a full time position working mainly office hours. You will start the journey as a consultant through Wrknest with good chances of an employment at our client after some time.

Please submit all your application documents in English.

Ansök nu

Order & Teknisk Support till AddSecure

Läs mer Dec 2
Nytt
Om kunden

AddSecure är en ledande europeisk leverantör av premiumlösningar inom säkrad data och kritisk kommunikation. Företaget förser över 50 000 kunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikationslösningar som hjälper kunderna att skydda sina livs- och affärskritiska applikationer. Detta bidrar till att rädda liv, skydda egendom och viktiga samhällsfunktioner och att skapa affärsnytta.

Företaget har en stark framåtsträvan och präglas av sina värderingar, att skapa kundfokus, enkelhet, laganda och samarbete i allt dem gör.

Om tjänsten

I denna roll kommer du att tillhöra teamet Order & Delivery som idag består av 12 medarbetare som har fokus på kommunikation och kunskapsåterföring. Här är det en självklarhet att kunna fråga om högt som lågt och att alla hjälper alla i gruppen. I denna roll erbjuds goda utvecklingsmöjligheter inom support och teknik. En gedigen och bra onboarding med stöttande mentorer. Du erbjuds även möjlighet att vara med i en expansionsfas och transformation från analoga till digitala system.

Detta är några ord från teamchefen:

Min ledarambition är att skapa tydlighet och engagemang för dig och teamet, och för att du som medarbetare själv ska kunna utvecklas med verksamheten efter den inriktning och de mål som finns."

Rollen innefattar 50/50 telefoni och ärendehantering, vilket innebär att du bland annat kommer:

- Hantera beställningar och felanmälningar som inkommer från kunder, installatörer, larmmottagare och partners via både telefon, och som mail eller webformulär in till ärendehanteringssystemet.
- Ge support i tekniska frågor internt och externt, vad gäller företagets tjänster och terminaler.
- Kontakt med kunder och leverantörer samt hantera uppföljning med kund i olika systemärenden.
- Kontinuerligt bidra till förbättringsarbetet genom att uppmärksamma avvikelser och belysa potentiella förbättringsförslag.


Vi söker dig

Som person sätter du alltid teamet i första hand. First-line teamet är väldigt viktigt för företaget i stort, då de varje dag har nya leveranser och felsökningar att hantera tillsammans med deras kunder och partners. Du förväntas därför ha ett stort fokus på kunden och dess behov, och ta ansvar för att belysa utmaningar och förbättringspotential i vardagen.

Vi ser gärna att du även

- Har en gymnasial utbildning inom teknik/IT alternativt ett stort intresse för teknik/system-området som kan styrkas genom arbetslivserfarenhet eller eftergymnasial utbildning.
- Talar och skriver flytande på svenska och engelska.
- Har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system.
- Har ett tekniskt intresse.
- Har erfarenhet av teknisk telefonsupport.


Som person är du

- Serviceminded - Då större delen av rollen innebär kundkontakt.
- Kommunikativ - Då du förväntas kommunicera både internt och externt, skriftligt och muntligt.
- Problemlösande - Då det dagliga arbetet handlar om att lösa problem med och åt kunder.
- Strukturerad - Då det finns stora krav på att kunna dokumentera/logga det arbete som görs.


Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17 med start så snart som möjligt. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. Introduktionen sker genom att du tilldelas en mentor som kommer finnas nära tillhands i början, innan du börjar arbeta mer självständigt. AddSecures trevliga kontor är beläget i Telefonplan.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Faktura- & Avtalssupport till AddSecure

Läs mer Dec 2
Nytt
Nu söker AddSecure sin nästa medarbetare! Är det du? Kanske har du arbetat i en kundtjänst med faktura- och avtalsfrågor tidigare? Eller har du erfarenhet av att arbeta administrativt i en kundorienterad roll? Är du en driven, ordningsam och serviceminded lagspelare? Då är det dig vi söker!

Om kunden

AddSecure är en ledande europeisk leverantör av premiumlösningar inom säkrad data och kritisk kommunikation. Företaget förser över 50 000 kunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikationslösningar som hjälper kunderna att skydda sina livs- och affärskritiska applikationer. Detta bidrar till att rädda liv, skydda egendom och viktiga samhällsfunktioner och att skapa affärsnytta.

Företaget har en stark framåtsträvan och präglas av sina värderingar, att skapa kundfokus, enkelhet, laganda och samarbete i allt dem gör.

Om tjänsten

Dina primära arbetsuppgifter innefattar

- Hantera och administrera faktura- och avtalsfrågor.
- Agera support till bolagets kunder, tekniker och partners via telefon och mail.
- Administration av kunder i bolagets CRM system


Vi söker dig

För att trivas i rollen så tror vi att du är en person som tycker det är roligt med mycket kundkontakt över telefon och mail. Du har tidigare erfarenhet av arbete inom service och administration. Kanske har du arbetat i en kundtjänst där du guidat kunder i avtals- och fakturafrågor. Du ser möjligheter, är lösningsorienterad och positiv. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av att arbeta mot norska kunder då du i denna roll bland annat kommer att arbeta mot den norska marknaden.

Vi ser gärna att du även

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system
- Har ett tekniskt intresse
- Har erfarenhet av arbete via telefon


Som person är du

- Ordningsam och kvalitetsmedveten
- Serviceminded och kommunikativ
- Samarbetsvillig lagspelare
- Ambitiös


Stor vikt läggs vid personliga egenskaper som att du är initiativ- och ansvarstagande.

Meriterande

- Erfarenhet av att ha arbetat med kundtjänst eller fakturafrågor
- Erfarenhet av Salesforce eller Navision
- Erfarenhet av att ha arbetat med norska kunder


Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17. Start är så snart som möjligt. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. AddSecures trevliga kontor är beläget i Telefonplan.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Ansök nu

Andra jobb i Stockholm från Avarn Security Systems AB

Nedan visas andra jobb i Stockholm från Avarn Security Systems AB .

Process-/förbättringsansvarig

Processingenjör, el-tele
Läs mer Nov 25
Avarn Security Systems (tidigare Nokas) är den avdelning som levererar skräddarsydda tekniska lösningar till våra kunder. Vi erbjuder allt inom lås, dörrautomatik, passage, larm, brandlarm och CCTV. Teknik innehar samtliga certifikat inom lås och larm vilket gör att vi kan säkerställa en mycket hög kvalité på våra tekniska säkerhetsinstallationer. Tillsammans med övriga divisioner i koncernen tillgodoser vi det kompletta behovet av säkerhet. Vi är rikstäckande och har kontor och butiker på flera orter i Sverige och är i en ständig tillväxtfas.

Tjänsteställe: Placeringsort Stockholm men resor inom Sverige ingår i tjänsten.

Arbetsbeskrivning:

Till vår avdelning inom produktionsutveckling söker vi nu en kollega med inriktning mot processutveckling, avvikelse-/förbättringsarbete samt utbildningar. Arbetet kommer byggas upp gemensamt inom gruppen för att följa Avarn Systems strategiska plan. Där effektiva processer, kontinuerligt arbete med lärande utifrån avvikelser är i fokus för att möta upp de lönsamhemtskrav samt effektivitetsmål som är satta. För att förstå hur processerna fungerar ute i vardagen så kommer en del av arbetstiden förläggas ute på fält pivåra distrikt runt om i landet. Arbetet innebär även att löpande sammankalla till processmöten för att tillsammans med verksamheten utveckla, samt lägga en plan för hur införandet och utbildning skall ske. Rollen innebär även att arbeta fram ett utbildningsprogram som skall användas inom Systems där vi lägger grunden för varje enskild roll för att uppnå den kunskapsnivå på personalen som Avarn Systems har satt som mål.

Vi söker dig som:

Trivs med ett högt tempo och variation. Du är en duktig analytiker som kan tolka, utvärdera och lösa komplexa frågeställningar. Med din erfarenhet tror vi att du är personen som kan utveckla både rollen och dig själv tillsammans med oss. Det är meriterande med en god förståelse för ett processinriktat arbetssätt, entreprenadjuridik och byggbranschens allmänna villkor. 

Övergripande arbetsuppgifter:


• Ansvara för att planera och hålla i produktionsinriktade processmöten.
• Vidareutveckling och administration av våra processer inom ditt ansvarsområde.
• Aktivt arbeta med utvecklingen av avvikelse-/förbättringsarbetet.
• Följa upp och stötta det lokala arbetet med vidareutbildning och förbättringsarbete. 

Då företaget lägger stor vikt på personligheten så ser vi gärna att du:

Är självgående, trygg, prestigelös och har en god förmåga att strukturera ditt arbete. Utöver det tycker du om att arbeta med människor och är duktig på att kommunicera. Du har god förmåga att motivera andra att arbeta mot samma mål. Du är flexibel och målinriktad och van att leda och fördela arbetet själv utifrån uppsatta ramar. Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande men stor vikt kommer sättas till rätt person för uppdraget.

Har du tidigare arbetat inom Säkerhetsbranchen, med förändringsarbete, processer eller liknande är detta meriterande men inget krav. 

Förmåner

Bil enligt vår bilpolicy, mobiltelefon, dator och inloggning till vår förmånsportal Benify som bl.a. inkluderar tillgång till en förmånlig pensionstjänst via Lifeplan. Vi är på en tillväxtresa och vill att du ska utvecklas och utbildas med oss.

Krav:

För att bli anställd måste du bli godkänd i en säkerhetsprövning med kontroll i polisens register. Tjänsten kan också innefatta arbete som omfattas av försvarssekretess och krav på svenskt medborgarskap.

Körkort B

Gymnasiekompetens

Rekryteringsprocessen

Urval kommer att ske löpande och vi önskar därför ha din ansökan snarast möjligt.

Vi vill ha din ansökan senast 2021-12-31


Avarn Security är den kompletta säkerhetsaktören. Våra 7 000 medarbetare bidrar dygnet runt, året runt till ett tryggare samhälle och våra värdeord - ansvar - omtanke - samarbete - ligger till grund för vårt arbete och hjälper oss att nå vår vision, ”säkerhet och ansvarstagande i världsklass”.

Ansök nu

Service tekniker Avarn Security Systems Stockholm

Serviceingenjör, elektronik
Läs mer Maj 24
Avarn Security Systems (tidigare Nokas) är den avdelning som levererar skräddarsydda tekniska lösningar till våra kunder. Vi erbjuder allt inom lås, dörrautomatik, passage, larm, brandlarm och CCTV. Teknik innehar samtliga certifikat inom lås och larm vilket gör att vi kan säkerställa en mycket hög kvalité på våra tekniska säkerhetsinstallationer. Tillsammans med övriga divisioner i koncernen tillgodoser vi det kompletta behovet av säkerhet. Vi är rikstäckande och har kontor och butiker på flera orter i Sverige och är i en ständig tillväxtfas.

Lediga tjänster - Avarn Security

 

 Tjänsteställe: Stockholm

Arbetstider: Mån-fre kl: 07:00-16:00

Varaktighet: Heltid, tillsvidare (provanställning om 6 månader kan tillämpas)
 
Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse

Arbetsbeskrivning:

Till vår serviceavdelning i Stockholm söker vi nu en självgående servicetekniker inom inbrottslarm & passersystem. Som servicetekniker kommer du att installera och driftsätta mindre anläggningar samt utföra service och förebyggande underhåll. Du är vårt ansikte utåt i vardagen där du jobbar tätt mot kund och löser deras uppkomna problemställningar på bästa hållbara sätt. Teamet består av ett antal servicetekniker som leds av en serviceledare.

Kvalifikationer: 

Vi söker en person som klarar av att jobba självständigt och som sedan tidigare har jobbat i minst 2 år som servicetekniker, installatör eller driftsättare inom inbrottslarm/passagesystem där kunskap om CCTV är en bonus.

Har du goda kunskaper inom brandlarm så är du välkommen att skicka in en ansökan då det ev. finns behov även inom detta område. Unison kunskap är mertierande.

Du skall vara noggrann, kvalitetsmedveten, samt kunna jobba i grupp. Vi ser att du är engagerad och nyfiken på att uppfylla kunders önskan om service och kvalitet. Du kommer att få arbeta i ett snabbt växande team där vi alla strävar efter gemenskap och lyhördhet. Som anställd hos oss har du chans till personlig utveckling och vi ser till att kompetensutveckla dig löpande. Krav är B-körkort, tidigare erfarenhet i yrket och har jobbat med säkerhetssystem i minst 2 år.

För att bli anställd måste du också bli godkänd i en säkerhetsprövning med kontroll i polisens och länsstyrelsens register. Tjänsten kan också innefatta arbete som omfattas av försvarssekretess och krav på svenskt medborgarskap.

Förmåner:

Bil enligt vår bilpolicy, mobiltelefon och dator och inloggning till vår förmånsportal Benify som bl.a. inkluderar tillgång till en förmånlig pensionstjänst via Lifeplan. Vi är på en tillväxtresa och vill att du ska utvecklas och utbildas med oss.

Rekryteringsprocessen:

Urval kommer att ske löpande då vi söker flera servicetekniker och vi önskar därför ha din ansökan snarast möjligt. Ansökan görs via vår webbsida.

Sök tjänsten via vår hemsida, https://www.avarnsecurity.se/karriar/lediga-tjanster/

Avarn är en ledande säkerhetskoncern med verksamhet i Norge, Sverige, Danmark och Finland. Vår vision är att vara "Europas ledande totalleverantör av trygghet för människor och värden". Koncernen har i dag cirka 17 000 medarbetare inom Larmcentral , Väktare , Lås/Säkerhetstekniker. Avarn finns på flera orter i Sverige och har god teckning för att hjälpa kunder i hela landet. 

Kontaktpersoner
Mikael Svensson

Servicechef

mikael.svensson@avarnsecurity.com

Ansök nu

Projektchef storkund teknik

Administrativ chef
Läs mer Jun 22
Avarn Security Systems (tidigare Nokas) är den avdelning som levererar skräddarsydda tekniska lösningar till våra kunder. Vi erbjuder allt inom lås, dörrautomatik, passage, larm, brandlarm och CCTV. Teknik innehar samtliga certifikat inom lås och larm vilket gör att vi kan säkerställa en mycket hög kvalité på våra tekniska säkerhetsinstallationer. Tillsammans med övriga divisioner i koncernen tillgodoser vi det kompletta behovet av säkerhet. Vi är rikstäckande och har kontor och butiker på flera orter i Sverige och är i en ständig tillväxtfas.

Som projektchef storkund teknik ansvarar du för produktionsenhetens projekt, ekonomi, kunder samt personal. Fokus ligger på ledarskap för att utveckla personal och affärer i distriktet.


• Följa och fastställa rutiner och processer enligt ledningssystem
• Budgetarbete
• Resultatuppföljning mot budget
• Resultatdrivande förbättringsarbete
• Styra och planera avdelningen så att avtalade tidplaner gentemot kund och partners hålls
• Arbeta med utveckling och implementering av strategiska planer
• Personalansvar, personalutveckling
• Arbetsmiljökrav följs
• Att arbeten utförs enligt juridiska leveransvillkor

Kvalifikationer

För att lyckas i rollen krävs att du har en teknisk inriktning mot el-tele eller liknande. Vidare har du arbetat med personal och haft med personal och haft resultat och arbetsledande ansvar. Du har god förståelse för hur affärer görs i branschen samt ett ekonomiskt intresse. Du bör även ha erfarenhet av projektledning, kunskap om entreprenadjuridik samt skapande av kalkyler.

Förmåner

Förmånsbil enligt gällande bilpolicy. Benify, en förmånsportal med personalrabatter och erbjudanden samt pensionstjänst via Lifeplan.

Kontaktperson:

Jonas Öberg

Distriktchef

jonas.oberg@avarnsecurity.com

 


Avarn Security är den kompletta säkerhetsaktören. Våra 7 000 medarbetare bidrar dygnet runt, året runt till ett tryggare samhälle och våra värdeord - ansvar - omtanke - samarbete - ligger till grund för vårt arbete och hjälper oss att nå vår vision, ”säkerhet och ansvarstagande i världsklass”.

Ansök nu

Projektchef lås & mekanik

Gruppledare för kontorspersonal
Läs mer Jun 28
Avarn Security Systems (tidigare Nokas) är den avdelning som levererar skräddarsydda tekniska lösningar till våra kunder. Vi erbjuder allt inom lås, dörrautomatik, passage, larm, brandlarm och CCTV. Teknik innehar samtliga certifikat inom lås och larm vilket gör att vi kan säkerställa en mycket hög kvalité på våra tekniska säkerhetsinstallationer. Tillsammans med övriga divisioner i koncernen tillgodoser vi det kompletta behovet av säkerhet. Vi är rikstäckande och har kontor och butiker på flera orter i Sverige och är i en ständig tillväxtfas.

Som projektchef lås och mekanik ansvarar du för produktionsenhetens projekt, ekonomi, kunder samt personal. Fokus ligger på ledarskap för att utveckla personal och affärer i distriktet.


• Följa och fastställa rutiner och processer enligt ledningssystemet
• Budgetarbete
• Resultatuppföljning mot budget
• Resultatdrivande förbättringsarbete
• Styra och planera avdelningen så att avtalade tidplaner gentemot kund och partners hålls
• Arbeta med utveckling och implementering av strategiska planer
• personalansvar, personalutveckling
• Arbetsmiljökrav följs
• Att arbeten utförs enligt juridiska leveransvillkor

Kvalifikationer

För att lyckas i rollen krävs det att du har gedigen erfarenhet av lås och mekanik. Vidare har du arbetat med personal och haft resultat och arbetsledande ansvar inom lås och mekanik. Du har en god förståelse för hur affärer görs i branschen samt ett ekonomiskt intresse. Du bör även ha erfarenhet av projektledning, kunskap om entreprenadjuridik samt skapande av kalkyler.

Förmåner

Förmånsbil enligt gällande bilpolicy. Benify, en förmånsportal med personalrabatter och erbjudanden samt pensionstjänst via Lifeplan.

Kontaktperson:

Jonas Öberg

Distriktchef Stockholm

jonas.oberg@avarnsecurity.com

 


Avarn Security är den kompletta säkerhetsaktören. Våra 7 000 medarbetare bidrar dygnet runt, året runt till ett tryggare samhälle och våra värdeord - ansvar - omtanke - samarbete - ligger till grund för vårt arbete och hjälper oss att nå vår vision, ”säkerhet och ansvarstagande i världsklass”.

Ansök nu